پادشاهی‌خواهان توئیتر
877 subscribers
20.5K photos
9.24K videos
158 files
34.4K links
روشنگری تنها راه نجات بشریت از شر خرافه است.
Download Telegram
یخورده پز بدم.این تقویم پادشاهی رو از یک دوست خوب @gelanmaryam2 بعنوان عیدی و کادوی تولد گرفتم، بهترین عیدی و کادوی تولدم بوده.چند تا نکته داره این تقویم؛واژه عربی در اون استفاده نشده،هیچ مناسبت عربی توش نیست،تمام روزهای ایرانی در اون نوشته شده،تاریخ هم به پادشاهیه
#جاویدشاه

Sam ☼𓃬


@TwitterMamnoe
‏عبارت منفور "من سیاسی نیستم"
مثل اینکه به بانو "یاسمین اعتماد امینی" هم رسوخ کرده
من سیاسی نیستم در فرهنگ عامیانه ایرانیان یعنی من از مزایای سیاست استفاده میکنم اما دردسرهایش را نمی‌خواهم به جان بخرم

Bruce Wayne

@TwitterMamnoe
توهین دوستان نزدیک"معصومه علینژاد"
به #رضاشاه_بزرگ و خانواده شاهنشاهی.
با این وجود همچنان جناب رضا پهلوی @PahlaviReza و همسرش به دوستی و رفاقت با این صادراتی تحولخواه اصرار دارند و مشغول دل و قلوه دادن هستند.
پ.ن:
کسیکه نسبت به خانواده اش تعصب نداشته باشد مملکت به ... نیست

ابو آرمان ابن گالاردوی نخعی

‌‌‎کاش شاهزاده یه کم مثل ترامپ رفتار میکرد
دوست و دشمن رو تفکیک میکرد
دکتر حاتم

@TwitterMamnoe
چنان با اقتدار مملکت را با یک خزانه خالی‌ از یک خرابه به شکل یک آبادی در آورد که ثابت کرد که تریلیارد‌ها دلار گر‌ در خزانه هم باشد خرابه آباد نگردد گر چپاول و غارت گری درمیان باشد,
یک وطن پرست واقعی‌ که وسعت دیدش سالها جلوتر از زمان خود بود,
جاوید رضا شاه بزرگ.

Ardalan khajenouri

@TwitterMamnoe
۴۷سال پیش پادشاه شاهنشاه آریامهر این اخطار را به مردم ایران داد اما کمتر کسانی متوجه شدند و حال میهن ما ایران در حال نابودی است.

@TwitterMamnoe
پهلوی دوستی نباید ما را از دفاع اصل نهاد پادشاهی و مبانی پادشاهی مشروطه باز دارد. پادشاهی مقدم بر خاندان پادشاهی است. دفاع از رضا پهلوی "تحت هر شرایطی" نشانه علاقه به خاندان پهلوی است نه نشانه اینکه شما پادشاهی مشروطه می خواهید

Kourosh Researcher

‌‎دقیقا فرق مونارکیست با رویالیست در همینه!‌
Jakob

@TwitterMamnoe
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
برنامه 72 ملی گرایان مردم گرا با دکتر سعید سکویی (12 فروردین2580 شاهنشاهی)

مشاهده در یوتیوب


@TwitterMamnoe
Audio
برنامه 72 ملی گرایان مردم گرا با دکتر سعید سکویی (12 فروردین2580 شاهنشاهی)

نسخه صوتی

@TwitterMamnoe
۴۳ سال «انشاءالله که گربه است»!
‌‎خانم زرین محی الدین از زمان «شورای ملی» در کنار شاهزاده است. اردشیر زاهدی هم که هم شوهر خواهر شاهزاده است و هم پا انداز پایا و نایاک. کی بهتر از این دو تا. اون چند نفر دیگر هم که خب معرف حضور همه هستند!
https://www.bbc.com/persian/iran-features-56553856

Pejvak92

مرسی شاهزاده که دشمن شاد کن شدی!

@TwitterMamnoe
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Xerxes
مصی قمی خایه مالی پسر انگل زاده ابتکارو و نکن, این کجاش معترضه که با پولای ملت داره اشرافی زندگی میکنه؟!🙄(خود تو هم از فلاکت ملت داری پول در میاری!) در ضمن تمام اینا دارن دوره میبینن جای پدر و مادرای فاسدشون رو برای چاپیدن ایران بگیرن! خر خودتی! 😠

Ama
‏ببینید چه جوری در خدمت نظام و آقازاده‌ها تبلیغ آقازاده خوب می‌کنه ....ما قبل از ج.ا گرفتار امثال اینا هستیم....

@TwitterMamnoe
وقتی توییت‌های نازنین بنیادی و علینژاد و بقیه مثلا گردن کلفت‌های حقوق بشری رو لایک و ریت می‌کنید و مجیز گوییشون رو می‌کنید یادتون باشه که دریغ حتی از یه خط نوشته در اعتراض به دولت بایدن که هزاران کشته شده #آبان_٩٨ رو به۳۰۴نفر تقلیل داد. خون مردمتونو با لایک و فالوئر معامله نکنید.
میدونم الان خیلیاتون میایید می‌گید چرا ثمر گیر داده به اینا.
دلیلش این هست که این گره‌گوری‌های شارلاتان به اسم فعالان حقوق بشر مردم ایران فاند می‌گیرن اما زمانیکه باید از پایمال شدن خون همین مردم حمایت کنن اینکارو انجام نمیدن.
ضمنا‌ یکروز با شرافت زندگی کردن به همه دنیا می‌ارزه.

💎𝓢𝓪𝓶𝓪𝓻💎

@TwitterMamnoe
بپاخيزي مسلحانه ايرانيان وطن پرست، ضد انگليسي ها در فروردين ۱۲۹۷
از ۱۰ فروردين ۱۲۹۷ (۳۰ مارس ۱۹۱۸) ضدّيت ايرانيان با انگليسي ها به مبارزه مسلحانهِ مردمي تبديل شده بود.
درجنوب؛ كازروني ها، دشتستاني ها ،تنگستاني ها و ... اين مبارزه میهن دوستانه ادامه يافت.
#پاینده_ایران
#جاویدشاه

Azadeh Khorasani👑💙

@TwitterMamnoe
شش ماه پیش ترامپ بود و در اوج امیدواری بودیم، اما امروز ....

🇩🇪 Hamed 🏴🏴🏴

@TwitterMamnoe
اولویت خاورمیانه ای دولت بایدن، برخلاف ترامپ، نجات جمهوری اسلامی از خطر فروپاشی است! مثلث #بایدن_بلینکن_مالی، به بهانه «احیای برجام» منابع ایران را «آزاد» میکنند، روضه خوانها پول آزاد شده را بمنظور پرداخت بدهی و خرید بیشتر به #چین میدهند و باقی مانده را در جیب یا صرف جنگ میکنند!

Reza Taghizadeh

@TwitterMamnoe
میگیم رضا پهلوی کتاب نخونده آیا به بریتانیا، سوئد، بلژیک، هلند و ... سفر نکرده؟ چطور کسی که کاندید بالقوه تصدی پادشاهی است باید حرفهای کمونیستها و مصدقیهای بیسواد(شاه یعنی آقابالاسر)رو تکرار کنه؟ یکبار هم احساسات محبت آمیز مردم بریتانیا به ملکه یا مردم هلند به ویلم الکساندر رو ندیده؟

Kourosh Researcher

@TwitterMamnoe
این روزها بازار جانشینی پادشاه قانونی ایران خیلی داغ است. شاهزاده، یا بهتر بگویم «شاهپور» رضا پهلوی - اگر خاندان پهلوی را هنوز قانونی میدانید - با افشا کردن تمایلات باطنی خود نسبت به جایگزین شدن نظام پادشاهی موروثی بوسیله نظام جمهوری، عملا خود را از رده جانشینی سلسله پهلوی کنار کشیدند. بیانات ایشان همچون آب سردی بود که بر روی آتش آرزوهای پهلوی دوستان و پادشاهی خواهان که امید داشتند پس از سرنگونی جمهوری اسلامی بازگشت خاندان پهلوی را ببینند ریخته شد. از طرفی خانم ایشان در طی مصاحبه ‌ای گفتند که دخترانشان را به کلی از ایران و‌ مسائل ایران به دور نگه داشته و آینده آنها را به عنوان شهروندان آمریکایی طراحی کرده‌اند کما اینکه هیچیک از دخترانشان زبان فارسی را بخوبی و یا اصلا صحبت نمی‌کنند و اصولا با تاریخ و فرهنگ ایران بیگانه ‌اند. در نتیجه حتی اگر شاهپور رضا هم با هزار ناز و منت قبول زحمت بفرمایند و بر تخت پادشاهی تکیه بزنند و باز حتی اگر پارلمان آزاد آینده قبول کند که پادشاه بعدی می‌تواند از جنس مؤنث باشد هیچیک از دخترانشان صلاحیت و توانایی احراز این مقام را ندارند و خودبخود سلسله پهلوی به پایان خواهد رسید. از طرفی پیشنهاد شاهپور برای انتخابی شدن پادشاهی باعث شده که بعضی از ایرانیان آمادگی خود را برای جانشینی شاهپور رضا اعلام کرده و بصورت شوخی یا جدی بحث را گرم تر کنند. پرسشی که حامیان پادشاهان پهلوی و مهمتر از آن طرفداران نهاد پادشاهی باید از خود بپرسند این است که آیا براستی و بطور جدی فکری در راه جانشینی شاهپور رضا پهلوی و گزینش پادشاه دیگری کرده‌اند؟ ایرانیان برای اولین بار در تاریخ ۱۴۰۰ ساله گذشته خود با بحرانی مواجه شده‌اند که تا بحال کمتر در موردش اندیشیده بودند چون لزومی برای اندیشیدن به آن نداشته‌اند. پادشاه خودش پیدا میشد، حال یا به طریق قهر امیز ‌و یا به گونه صلح مندانه و بقیه غالبا یا از روی ترس و یا از روی طمع از وی پیروی میکردند. اکنون ایرانیان با این سؤالات بنیادین روبرو شده‌اند که شرایط پادشاه شدن چیست؟ به طور کلی چرا به این نهاد نیاز داریم؟ آیا پادشاهی همان سلطنت است؟ اگر یکی نیستند تفاوتشان در چیست؟ آیا پادشاهی نظیر یک «شغل» است که می‌توان در روزنامه ها آنرا آگهی کرد و متقاضیان برایش یک رزومه با ذکر نام دو معرف بفرستند؟ و یا پادشاهی یک «مقام» است که بسته به شرایط موجود و به طور طبیعی احراز میشود؟ صاحب این مقام چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟ وظایف پادشاه چیست؟ آیا این مقام به صورت موروثی منتقل به نفر بعد میشود و یا پادشاه حاضر می‌تواند جانشین خود را به این مقام‌ منتصب کند؟ ‌و یا می توان هرچند یکبار نماد این نهاد را به طریق انتخاباتی تعیین نمود؟ این ها بخشی از پرسشهایی است که پادشاهی خواهان و همچنین سلطنت طلبان می‌بایست پاسخی برای آن‌ها داشته باشند. آیا دارند؟

Hooshyar

@TwitterMamnoe