پادشاهی ایران به چاپلوس نیازی نداره به افرادی نیاز داره که بر سر اصول پادشاهی پارلمانی و مشروطیت استوار و بی لکنت باقی بمونن
Kourosh Researcher
@TwitterMamnoe
Kourosh Researcher
@TwitterMamnoe
هنگامیکه منتسکیو شکل های دولت را در سده هجدهم طبقه بندی کرد، «افتخار و شرافت» را منشاء پادشاهی دانست و این دربرگیرنده وفاداری، شرافت و شجاعت است
پانصد سال حیات فرهنگی غرب. ژاک برزون
@TwitterMamnoe
پانصد سال حیات فرهنگی غرب. ژاک برزون
@TwitterMamnoe
حالا كه شهبانو هنوز در قيد حيات هست انتخاب دشوارى در پيش رو دارد: يا بايد به ميراث شوهرش پشت و از تنها بازمانده ذكور جمهورى خواه او حمايت كند يا راه خود را از پسرش جدا كند و به پادشاهى خواهان براى تعيين گزينه مناسب ديگرى براى حفظ سلطنت در خاندان پادشاهى پهلوى بپيوندد.
#جاویدشاه
شاپور
@TwitterMamnoe
#جاویدشاه
شاپور
@TwitterMamnoe
اون حرفهای جلسه شاهزاده با یه عده بینام و نشان که به بیرون درز کرده بود رو شاید تا حالا ده بار گوش دادم و هر بار ناامیدتر شدم. فکر میکنم اگر زمان به عقب باز میگشت ایشان بیشتر کنار خمینی و رجوی و فرخ نگهدار قرار میگرفت تا کنار شاه.
Said Hosseinpour
از امير اصلان افشار برسي به امير دله،معلومه كه مشكل از خودته.
Fredom
دفتر تحکیم وحدت حوزه و شاهنشاه
روشنگر نسل سوخته
@TwitterMamnoe
Said Hosseinpour
از امير اصلان افشار برسي به امير دله،معلومه كه مشكل از خودته.
Fredom
دفتر تحکیم وحدت حوزه و شاهنشاه
روشنگر نسل سوخته
@TwitterMamnoe
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Sam ☼𓃬
پوریا زراعتی و مسیح علینژاد فکر کنم در یک معامله چرب و چیلی پروژه تطهیر آقازادهها رو بصورت کنتورات برداشتن، فقط خدا کنه این پروژه طولانی مدت نباشه که ما بدبختا چندین سال به یه مشت گوساله حالی کنیم جریان چیه
Shahrzad
ایشالا که حمایت از آقازادههای مظلوم و رنجکشیدهٔ مقیم آمریکا نیست و دوربینمخفیه!
Iran_Rev
با رفتن ترامپ و کنارگذاشته شدن سیاست تغییر رژیم علینژاد دوباره به تنظیمات کارخانه برگشت
دوباره به حمایت جناح اصلاحات/تحولخواه برگشت و چه بهتر از تطهیر پولشویان اصلاحاتی؟ هم به اصطلاح تندرو نیستند و باب میل بایدن هستند هم رابط و پول پخش کن فاندبگیرهای همیشه گرسنه
@TwitterMamnoe
پوریا زراعتی و مسیح علینژاد فکر کنم در یک معامله چرب و چیلی پروژه تطهیر آقازادهها رو بصورت کنتورات برداشتن، فقط خدا کنه این پروژه طولانی مدت نباشه که ما بدبختا چندین سال به یه مشت گوساله حالی کنیم جریان چیه
Shahrzad
ایشالا که حمایت از آقازادههای مظلوم و رنجکشیدهٔ مقیم آمریکا نیست و دوربینمخفیه!
Iran_Rev
با رفتن ترامپ و کنارگذاشته شدن سیاست تغییر رژیم علینژاد دوباره به تنظیمات کارخانه برگشت
دوباره به حمایت جناح اصلاحات/تحولخواه برگشت و چه بهتر از تطهیر پولشویان اصلاحاتی؟ هم به اصطلاح تندرو نیستند و باب میل بایدن هستند هم رابط و پول پخش کن فاندبگیرهای همیشه گرسنه
@TwitterMamnoe
ماله کشی قمی کلا برای پسر نیلوفرابتکار
دریدگی این ارسالی هادردناک ست. با وقاحتی شگرف تو چشمانت نگاه کرده و می خواهند ماست را سیاه قالب کنند. قمی کلا در این مورد سردسته است. لااقل قبل ماله کشی مطلب رفیق توده ای زاده ایران وایریت را میخواندی
https://iranwire.com/fa/news/835/7203
محکستان
@TwitterMamnoe
دریدگی این ارسالی هادردناک ست. با وقاحتی شگرف تو چشمانت نگاه کرده و می خواهند ماست را سیاه قالب کنند. قمی کلا در این مورد سردسته است. لااقل قبل ماله کشی مطلب رفیق توده ای زاده ایران وایریت را میخواندی
https://iranwire.com/fa/news/835/7203
محکستان
@TwitterMamnoe
IranWire | خانه
نمایش خانم ابتکار با مشارکت آقای هاشمی و پسران
《جلسه هم اندیشی مسئولین دفتر تحکیم وحدت اسلامی》
وقتی ما هشتگ میزدیم اینها با فاندش جوجه میزدند و قرار بود جمهوری اسلامی اینگونه براندازی شود!
... بهزاد مهرانی ( عکاس) همان است که با مهدی خلجی دوئل عشقی مهیبی بر سر بانوی اختلاسگر ۶ میلیارد یورویی نظام ' مرجان شیخ الاسلامی آل آقا' داشت و مغلوب شد.
چه بسا اگر برنده شده بود مرجان خانم را هم کنار آقای پهلوی در این قاب زیبا داشتیم.
همینقدر کسشره #اپوزیسیون_قلابی
Reza Khosravi
@TwitterMamnoe
وقتی ما هشتگ میزدیم اینها با فاندش جوجه میزدند و قرار بود جمهوری اسلامی اینگونه براندازی شود!
... بهزاد مهرانی ( عکاس) همان است که با مهدی خلجی دوئل عشقی مهیبی بر سر بانوی اختلاسگر ۶ میلیارد یورویی نظام ' مرجان شیخ الاسلامی آل آقا' داشت و مغلوب شد.
چه بسا اگر برنده شده بود مرجان خانم را هم کنار آقای پهلوی در این قاب زیبا داشتیم.
همینقدر کسشره #اپوزیسیون_قلابی
Reza Khosravi
@TwitterMamnoe
چرا ما ایرانیان همواره در انکار بسر میبریم؟ چرا به شاهزاده رضا پهلوی پس از مصاحبه اخیرش که در آن اعلان کرد که باطنا جمهوریخواه است و حاضر به نمایندگی نظام پهلوی به عنوان یک پادشاه نیست ایراد میگیریم؟ این آقا از سال ۲۰۰۹ چنین زمزمه هایی را شروع کرد تا آنکه در مصاحبهاش با مسیح علینژاد در سال ۲۰۱۲ صریحا اعلام کرد دیگر نماینده و حافظ و محفوظ نظام پادشاهی پهلوی نیست! به چهار دقیقه اول این مصاحبه به دقت گوش دهید. ایشان به وضوح و صراحت میگوید که من در قاهره وقتی که سوگند یاد کردم نماینده نهاد پادشاهی پهلوی بودم ولی اکنون دیگر نماینده و حافظ این نهاد نیستم. وقتی من این موضوع را به اطلاع حزب مشروطه خواهان ایران رساندم هر یک جوابی سربالا دادند:
یکی گفت اشتباه فهمیدی!
دیگری گفت شاهزاده خودش بهتر میدونه چیکار کنه!
آن یکی گفت یعنی تو از شاهزاده بهتر میفهمی؟
این یکی هم گفت: مجبوره بگه، با رژیم توافق کرده!
آخری هم گفت؛ هیچی نگو میخواد اتحاد ایجاد کنه!!
بعد از این مصاحبه در مصاحبه های دیگر (با بیژن فرهودی) چندین بار این حرف را تکرار کرد. تا اینکه عید امسال خودش خسته شد و به وضوح گفت من جمهوریخواهم!
به ۴ دقیق اول این مصاحبه توجه فرمایید:
https://m.youtube.com/watch?v=FC4Z4Z8gniI
@TwitterMamnoe
یکی گفت اشتباه فهمیدی!
دیگری گفت شاهزاده خودش بهتر میدونه چیکار کنه!
آن یکی گفت یعنی تو از شاهزاده بهتر میفهمی؟
این یکی هم گفت: مجبوره بگه، با رژیم توافق کرده!
آخری هم گفت؛ هیچی نگو میخواد اتحاد ایجاد کنه!!
بعد از این مصاحبه در مصاحبه های دیگر (با بیژن فرهودی) چندین بار این حرف را تکرار کرد. تا اینکه عید امسال خودش خسته شد و به وضوح گفت من جمهوریخواهم!
به ۴ دقیق اول این مصاحبه توجه فرمایید:
https://m.youtube.com/watch?v=FC4Z4Z8gniI
@TwitterMamnoe
سردار راستین پارس والا حضرت شاهپور علیرضا پهلوی تنها امید پادشاهی ایران همانند شهریار شفیق بدست مافیای ضد ایرانی بقتل رسید,
قامتش افراشته قامت رضا شاه را تداعی میکند صورتش نگاه مصممش و سبیلهای مردانه اش رضا شاه کبیر را زنده میکند قلب رئوف و مهربانش بزیر هاله ای از نگاه خش و اراده آهنین رضا شاه کبیر را فریاد میزد او هرگز شنل آبی رنگ پدر بزرگش را از دوش خود بر نگرفت و او خود رضاشاه کبیر بود که دشمن به آن بزشتی پی برد که شاهراه حیاتش چنان پایانی داشت.
Ardalan khajenouri
@TwitterMamnoe
قامتش افراشته قامت رضا شاه را تداعی میکند صورتش نگاه مصممش و سبیلهای مردانه اش رضا شاه کبیر را زنده میکند قلب رئوف و مهربانش بزیر هاله ای از نگاه خش و اراده آهنین رضا شاه کبیر را فریاد میزد او هرگز شنل آبی رنگ پدر بزرگش را از دوش خود بر نگرفت و او خود رضاشاه کبیر بود که دشمن به آن بزشتی پی برد که شاهراه حیاتش چنان پایانی داشت.
Ardalan khajenouri
@TwitterMamnoe
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چهارماه پیش علینژاد اینگونه از #پسر_ابتکار میگفت، مث امروز وکیل مدافعش نبود.
در این چهار ماه چه اتفاقی افتاد؟
ویدئو کاملتر
https://youtu.be/GzyNbJ0ZQDE
3.
اینم ویدئو دیروز خانم که مدافع آقازاده( خانم زاده) ابتکار شده.
https://twitter.com/keyonek1/status/1378230398027763712?s=19
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
Keivan Esfandiyar (@keyonek1)
واقعا #آقازاده ها قربانی هستند؛ ای بمیرم
Keivan Esfandiyar
@TwitterMamnoe
در این چهار ماه چه اتفاقی افتاد؟
ویدئو کاملتر
https://youtu.be/GzyNbJ0ZQDE
3.
اینم ویدئو دیروز خانم که مدافع آقازاده( خانم زاده) ابتکار شده.
https://twitter.com/keyonek1/status/1378230398027763712?s=19
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
Keivan Esfandiyar (@keyonek1)
واقعا #آقازاده ها قربانی هستند؛ ای بمیرم
Keivan Esfandiyar
@TwitterMamnoe
از امیراصلان افشار و پرویز ثابتی تا امیر دله، بهزاد مهرانی، شاهین «عزیز»، معمار صادقی، مسیح علینژاد و سامان، رامین پرهام و ...
داستان غم انگیز به محاق رفتن پادشاهی ایرانی.
ارتشبد
@TwitterMamnoe
داستان غم انگیز به محاق رفتن پادشاهی ایرانی.
ارتشبد
@TwitterMamnoe
در این دو سه سالی که توییترم
سدها بار خوانده و شنفته ام که کاربران پادشاهیخواه حسرت نداشتن یک شبکه تلوزیونی ماهواره ای ر می کشند.
جسارتن!
میخواستید باهاش میهن بان دولت بان پخش کنید یا منویات پرهام و آهی؟
🚶شب خوش!
Farman gecko
@TwitterMamnoe
سدها بار خوانده و شنفته ام که کاربران پادشاهیخواه حسرت نداشتن یک شبکه تلوزیونی ماهواره ای ر می کشند.
جسارتن!
میخواستید باهاش میهن بان دولت بان پخش کنید یا منویات پرهام و آهی؟
🚶شب خوش!
Farman gecko
@TwitterMamnoe
«پرزیدنت ترامپ، یگانه مانع قراداد ایران و چین»
1) با اعلام رسمی وزارت بازرگانی چین مبنی بر اینکه"چین تاکنون از دولت بایدن اخطاری در خصوص تحریم نفت ایران دریافت نکرده"
و اعتراف ظریف مبنی بر نوشتن توافقنامه از سال گذشته،
نشان میدهد ترامپ یگانه مانعشان بوده.
2) لازم به یادآوری است که چین و جمهوری اسلامی از 5 سال پیش در پی سفر شی جین پینگ رئیس جمهوری چین به ایران، اعلام کردند که در مورد همکاری 25 ساله به توافق رسیدهاند.
اما یگانه مانعی که در این راه ایجاد شد، انتخاب ترامپ و تهدیدات قاطع و تحریمهای جامع او علیه ج.ا در این مدت بود.
3) اینک اما با به قدرت رسیدن بایدن و چراغ سبز او به چین، اکثر موانع برای تعاملات-غارتگری-اقتصادی چین و ج.ا برداشته شده.
لذا آن دسته از ایرانیانی که از یک سو برای این توافق اشک تمساح میریزند و از سوی دیگر از بایدن حمایت میکنند، درست در یک صف با دشمنان ملت و کشور ایران ایستادهاند.
https://per.euronews.com/2021/03/25/china-says-will-safeguard-iran-oil-deal
M.R.Reza
@TwitterMamnoe
1) با اعلام رسمی وزارت بازرگانی چین مبنی بر اینکه"چین تاکنون از دولت بایدن اخطاری در خصوص تحریم نفت ایران دریافت نکرده"
و اعتراف ظریف مبنی بر نوشتن توافقنامه از سال گذشته،
نشان میدهد ترامپ یگانه مانعشان بوده.
2) لازم به یادآوری است که چین و جمهوری اسلامی از 5 سال پیش در پی سفر شی جین پینگ رئیس جمهوری چین به ایران، اعلام کردند که در مورد همکاری 25 ساله به توافق رسیدهاند.
اما یگانه مانعی که در این راه ایجاد شد، انتخاب ترامپ و تهدیدات قاطع و تحریمهای جامع او علیه ج.ا در این مدت بود.
3) اینک اما با به قدرت رسیدن بایدن و چراغ سبز او به چین، اکثر موانع برای تعاملات-غارتگری-اقتصادی چین و ج.ا برداشته شده.
لذا آن دسته از ایرانیانی که از یک سو برای این توافق اشک تمساح میریزند و از سوی دیگر از بایدن حمایت میکنند، درست در یک صف با دشمنان ملت و کشور ایران ایستادهاند.
https://per.euronews.com/2021/03/25/china-says-will-safeguard-iran-oil-deal
M.R.Reza
@TwitterMamnoe
شما این آدم ها را کنار نادرشاه هم می گذاشتید آن مرد به جای فاتح شرق شدن می نشست و می گفت عثمانی ها و ازبک ها را با نافرمانی مدنی و مبارزه خشونت پرهیز بیرون کنیم. این شاهزاده ی نرمخوی ما که جای خود دارد.
ارتشبد
@TwitterMamnoe
ارتشبد
@TwitterMamnoe
رشته توییت
دلایل قدرت و اهمیت گرفتن نایاک یکی دو تا نیست. پشت این اراذل از یک طرف تیم سیاست خارجی جمهوری اسلامی قرار دارد از یک طرف بخشی از دموکراتهای آمریکایی. کارشان دقیقا مانند یک شرکت مهندسی مشاور است. تمام جایگاهها تعریف شدهاند و رابطه رئیس و مرئوس در تمام کارها به دقت
اعمال میشود. روی آدمهایشان کار کردهاند. سالها در محیطهای دانشگاهی کار شده تا این وطنفروشان شناسایی شده و به خدمت گرفته شوند. از اعطای بورس دانشگاهی گرفته تا اردوهای تفریحی و کمک مالی به استعدادهای احتمالی.
شما وقتی تیم دستچین شده داشته باشی، بودجه داشته باشی،
در میان ایرانیان پولدار آمریکایی طرفدار و نفوذ داشته باشی، مدیریت پروژه با پشتیبانی جمهوریاسلامی داشته باشی، در بین چپهای عوضی آمریکایی ستوننویس روزنامه داشته باشی پیشرفت میکنی و صاحب وزن میشی.
اپوزیسیون چکار کرده؟ دقیقا هیچ. نه سازمان داشته، نه بودجه داشته،
نه رابطه کاری سیستماتیک داشته، نه در بین ثروتمندان خارج نشین و نه در بین جوانان دانشگاهی رابطه ارگانیک درست کرده و نه اصلا استراتژی مشخصی داشته. تنها سرمایه اپوزیسیون، کثافتکاریها و جنایتهای بیشمار و بیوقفه جمهوری اسلامی است که مردم بدبخت ایران را هر روز بدبختتر میکند و
چند سال یک بار هم به خیابان میکشاند. چهل و دو سال گذشت. میلیونها ایرانی به خاک سیاه نشستند و میلیونها دیگر در انتظار فلاکتهای بدتری هستند. کاری نکردیم و اژدهای چین سر رسید و آینده را تیرهتر کرد. ولی هنوز ایران ما زنده است. میتوان از امروز کار کرد. میتوان گروههای کوچک
و مجزا و فعال درست کرد. میتوان گروهی با استراتژی شبیه نایاک ساخت و آرام آرام وارد فضای سیاسی آمریکا شد. (کار خوبی در این زمینه شروع شده است) میتوان از بین دانشجویان جوان ایرانی آمریکایی دهها آدم وطنپرست پیدا کرد. هدف باید ده برابر نایاک شدن (ولی برای منافع ایران) باشد آنهم در
یک زمان محدود و مشخص. خلاصه راههای زیادی باقی نمانده. اگر درست کار کنیم احتمالا تا قبل از ۴۲ سال آینده در وضعیت بهتری از الان خواهیم بود. برای اینها هم نیاز به آدمهای حرفهای، امتحان پس داده و از نظر مالی مستقل داریم به اضافهی شجاعت و نترسیدن از اشتباه.
Saeid Hosseinpour
@TwitterMamnoe
دلایل قدرت و اهمیت گرفتن نایاک یکی دو تا نیست. پشت این اراذل از یک طرف تیم سیاست خارجی جمهوری اسلامی قرار دارد از یک طرف بخشی از دموکراتهای آمریکایی. کارشان دقیقا مانند یک شرکت مهندسی مشاور است. تمام جایگاهها تعریف شدهاند و رابطه رئیس و مرئوس در تمام کارها به دقت
اعمال میشود. روی آدمهایشان کار کردهاند. سالها در محیطهای دانشگاهی کار شده تا این وطنفروشان شناسایی شده و به خدمت گرفته شوند. از اعطای بورس دانشگاهی گرفته تا اردوهای تفریحی و کمک مالی به استعدادهای احتمالی.
شما وقتی تیم دستچین شده داشته باشی، بودجه داشته باشی،
در میان ایرانیان پولدار آمریکایی طرفدار و نفوذ داشته باشی، مدیریت پروژه با پشتیبانی جمهوریاسلامی داشته باشی، در بین چپهای عوضی آمریکایی ستوننویس روزنامه داشته باشی پیشرفت میکنی و صاحب وزن میشی.
اپوزیسیون چکار کرده؟ دقیقا هیچ. نه سازمان داشته، نه بودجه داشته،
نه رابطه کاری سیستماتیک داشته، نه در بین ثروتمندان خارج نشین و نه در بین جوانان دانشگاهی رابطه ارگانیک درست کرده و نه اصلا استراتژی مشخصی داشته. تنها سرمایه اپوزیسیون، کثافتکاریها و جنایتهای بیشمار و بیوقفه جمهوری اسلامی است که مردم بدبخت ایران را هر روز بدبختتر میکند و
چند سال یک بار هم به خیابان میکشاند. چهل و دو سال گذشت. میلیونها ایرانی به خاک سیاه نشستند و میلیونها دیگر در انتظار فلاکتهای بدتری هستند. کاری نکردیم و اژدهای چین سر رسید و آینده را تیرهتر کرد. ولی هنوز ایران ما زنده است. میتوان از امروز کار کرد. میتوان گروههای کوچک
و مجزا و فعال درست کرد. میتوان گروهی با استراتژی شبیه نایاک ساخت و آرام آرام وارد فضای سیاسی آمریکا شد. (کار خوبی در این زمینه شروع شده است) میتوان از بین دانشجویان جوان ایرانی آمریکایی دهها آدم وطنپرست پیدا کرد. هدف باید ده برابر نایاک شدن (ولی برای منافع ایران) باشد آنهم در
یک زمان محدود و مشخص. خلاصه راههای زیادی باقی نمانده. اگر درست کار کنیم احتمالا تا قبل از ۴۲ سال آینده در وضعیت بهتری از الان خواهیم بود. برای اینها هم نیاز به آدمهای حرفهای، امتحان پس داده و از نظر مالی مستقل داریم به اضافهی شجاعت و نترسیدن از اشتباه.
Saeid Hosseinpour
@TwitterMamnoe
simo
هرچی داریم الان میگیم رو اعلی حضرت و رضاشاه کبیر قبلا گفتن و راه رو نشون دادن. به مزخرفات و چرندیات کون گشادهای معلوم الحال نباید توجه کرد اونم با کارنامه ای که جلوی سنگ بذاری از شرم آب میشه
Pejvak92
پاسخ به تاریخ، متن فارسی، چاپ پاریس، ۱۳۵۹، ص ۲۲۶
@TwitterMamnoe
هرچی داریم الان میگیم رو اعلی حضرت و رضاشاه کبیر قبلا گفتن و راه رو نشون دادن. به مزخرفات و چرندیات کون گشادهای معلوم الحال نباید توجه کرد اونم با کارنامه ای که جلوی سنگ بذاری از شرم آب میشه
Pejvak92
پاسخ به تاریخ، متن فارسی، چاپ پاریس، ۱۳۵۹، ص ۲۲۶
@TwitterMamnoe
Σύμπαν
احسنت! تو یه کارخونه مثل این میمونه بری به کارگرا بگی بیان رئیس و سیاستگذار کارخونه رو انتخاب کنن! خوب مسلما انتخاب اونا بواسطه ناآگاهی ورشکستگی و بیکاری خودشون رو ببار میاره در حالی که اگه رئیس آگاه کارخونه با تصمیمات درست میتونه همه حتی آبدارچی کارخونه رو منتفع کنه
💬 زمزمهی گلاکن
من مخالف «دولت ملّی» و «حاکمیت ملّی» (مخالف روسو/روبسپیر/ژاکوبنیسم) و طرفدار «پادشاهی پارلمانی» هستم.
زیرا حاکمیت ملّی(اختراع ژاکوبنها) میگوید: تودهی شهروندان باید تصمیم بگیرند. و خب ماهیت سیاست این نیست که تصمیم «توسط» جمع گرفته شود، بلکه تصمیم باید «برای» جمع گرفته شود.
@TwitterMamnoe
احسنت! تو یه کارخونه مثل این میمونه بری به کارگرا بگی بیان رئیس و سیاستگذار کارخونه رو انتخاب کنن! خوب مسلما انتخاب اونا بواسطه ناآگاهی ورشکستگی و بیکاری خودشون رو ببار میاره در حالی که اگه رئیس آگاه کارخونه با تصمیمات درست میتونه همه حتی آبدارچی کارخونه رو منتفع کنه
💬 زمزمهی گلاکن
من مخالف «دولت ملّی» و «حاکمیت ملّی» (مخالف روسو/روبسپیر/ژاکوبنیسم) و طرفدار «پادشاهی پارلمانی» هستم.
زیرا حاکمیت ملّی(اختراع ژاکوبنها) میگوید: تودهی شهروندان باید تصمیم بگیرند. و خب ماهیت سیاست این نیست که تصمیم «توسط» جمع گرفته شود، بلکه تصمیم باید «برای» جمع گرفته شود.
@TwitterMamnoe