پادشاهی‌خواهان توئیتر
878 subscribers
20.5K photos
9.24K videos
158 files
34.4K links
روشنگری تنها راه نجات بشریت از شر خرافه است.
Download Telegram
LeBo
تاحالا دیدید مصدق و دار و دسته‌اش اظهار تاسفی، خشمی،اعتراضی از صمیم قلب نسبت به تجاوز متفقین و اشغال ایران کرده باشند؟ تمام نیروهای ضدایران از قاجاریه، کمونیست، اسلامیست،تجزیه‌طلب که نفسشون بریده شده بود دوباره به بیرون خزیدند، پایوران نظم ۲۰ ساله هم تحت تعقیب و محاکمه قرارگرفتند

Pejvak92
سـپهبد زاهدی، عامل اصلى دسـتگيری شـيخ خزعل و به گونه ئى رهائى بخش خوزسـتان، چهارسال در فلسطين در اسارت انگليسـيها بود.

Tropical
‌‎روز ورود ارتشهای اشغالگر بازاریها در تهران شیرینی پخش کردند بصراحت هم گفتند بخاطر خلاص شدن از رضا شاه است و به بهای اشغال کشور هم بوده باشه براشون فرقی نداشته. همونها بعدا همه مصدقی شدند و بعد از سال 32 یا ملی مذهبی بودند (اکثریتشون) و گروه کمی هم به تشکیلات موتلفه پیوستند

@TwitterMamnoe
چو گیتی شود تنگ بر شهریار
تو گنج و تن و جان گرامی مدار

اگر فقط همین یک بیت #شاهنامه را میفهمیدیم امروز سرفرازان گیتی بودیم
#جاوید_شاه

Sir Morgan Freeman

@TwitterMamnoe
‏مجسمه یک نجیب زاده‌ یا شاهزاده ایرانی ٣۵۵٠ سال پیش
موزه لوور https://t.co/tPtRnMVsx5‌‌

@TwitterMamnoe
‏٣ فرمان و نوشته داریوش بزرگ را در لوور پیدا کردم. همه از کاخ آپادانا به تاراج رفته. از اینکه اینها برگردان شدند و برگردان چیست آگاهی ندارم. چیز عجیبی که در این لوح و سنگ نوشته دیدم اینست که اینها سه بعدی هستند. تمام سطح و زوایا از نوشته پوشیده شده است https://t.co/j8nPg9b18q‌‌‌

@TwitterMamnoe
٣میلیون تن فولاد گم شد به همین راحتی!

*عکس تزئینی

janan Khorramجانان خرم ☼𓃬

@TwitterMamnoe
امروز در #هلند روز پادشاه است
🇳🇱👑🇳🇱
#Koningsdag
#خانواده_سلطنتی

🇳🇱 هـلــنـدی 🇳🇱

‌‎در ایران هم همین روزها شمشیر به ماتحت علی ابن آب طالبی میکنن و در و دیوار رو سیاه میکنن.


@TwitterMamnoe
این اکانت اگه کامل دست زنش نباشه ١٠٠% اشتراکی کنترل میشه و شک ندارم این کامنتو زنش داده

Σύμπαν

‏وکیل ملت یا وکیل تیکه ها؟
میهن بان یا خوشگل بان؟

مساله کدام ست؟

Farman

@TwitterMamnoe
یه موقعی خمینی هم #فایل_صوتی میداد رو کاست بین شورشیان۵٧ دست به دست میشد! حالا هیچی از حرفهاش کسی نمی‌فهمیدا!ولی باز تو ماه دیدنش!
این طرفدارای ظریف هم همینن،با اینکه تا گردن تو گند فرو رفتن ولی بازهم دست و پا میزنن.

janan Khorramجانان خرم ☼𓃬

@TwitterMamnoe
تجربۀ من اینست که ما شاه اللهی ها »خوب جایی» فرو کردیم و باید با همین فرمان و سرعت «تا ته» فشار دهیم!

باشد که عبرتی باشد برای تمام دشمنان ایران، مخصوصا این مزدورهای گدا گشنه!

همین که از معصومه ج.نده نژاد تا این آبدارچی پارکینگ ناسا چپ و راست به ما حمله می کنن، همش نشانه است!

VivalD

@TwitterMamnoe
یکی از چیزایی که گاهی بهش میکنم اینه که کاش میشد چند روز تو تهران اوایل دهه پنجاه زندگی میکردم.

راستِ افراطی

@TwitterMamnoe
‏فیروز نادری قبل انقلاب(شاه الهی)و فیروز نادری بعد انقلاب(حزب الهی )

محکستان

@TwitterMamnoe
دقیقا در همین سن وقتی تلویزیون ملی ایران با پخش سرود شاهنشاهی آغاز به کار می‌کرد، یاد گرفته بودم به همین شکل خبردار و احترام نظامی تا پایان سرود بایستم.
البته جلوی تلویزیون شاوب لورنس!

Kamran Ayazi

@TwitterMamnoe
خاطرات زنده یاد جاوید استاد دکتر همایونفر,
رضا شاه در بازدید از بلدیه ( شهرداری )و در جمع پرسنل رو به داور نمود و چنین فرمود,
من از سه چیز هرگز نمیگذرم و هرگز نمیبخشم و به شدت مجازات میکنم,
خیانت به کشور و ملت چه از همکاری با اجنبی و چه با گرانفروشی و یا دروغ و رشوه,
خرافه پرستی یا دخیل بستن به این امامانی که هرگز وجود نداشتند و مشتی بیگانه و یا رجوع به آخوند تن پرور,
تملق و چاپلوسی در هر مقامی که باشد اول هم از خانواده خودم چون برایم هرگز قابل قبول نیست مشتی برای منافع خودشان با تملق حق دیگران را پایمال کنند و این سه مورد از دشمن برای من خطرناک ترست پس با صداقت و وجدان آسوده بکارتان برسید و از هیچکس ترسی نداشته باشید,
و این مرد بزرگ حقیقتا از عجایب روزگار ما بود.


@TwitterMamnoe
استقبال از توییت کسانی چون ف نادری و ش میلانی و کلاب تاج‌زاده و فائره دوباره یادآوری می‌کند که «الیت ونک به بالا» یا عوام تحصیلکرده همچنان عاشق پریدن در بغل آخوند است و هر تلاشی برای همراه کردن آنان بیهوده.
وای براینکه این تلاش به بهای راندن هواداران راستین باشد.
@PahlaviReza

Kamran Ayazi

@TwitterMamnoe