پادشاهی‌خواهان توئیتر
878 subscribers
20.5K photos
9.24K videos
158 files
34.4K links
روشنگری تنها راه نجات بشریت از شر خرافه است.
Download Telegram
در ۲۱ اردیبهشت سال ۱۳۰۸ ساخت "موزه ایران باستان" به دستور #رضاشاه و به سرپرستی #آندره_گدار خاورشناس فرانسوی آغاز شد.

در این لینک با آندره گدار آشنا می‌شوید.

آندره گدار ایران‌شناس و عاشق ایران
https://bit.ly/3vRhtxU

تاریخ در تصویر


@TwitterMamnoe
فاصله زمانی این دو عکس ( فرتور ) کمتر از سی سال است، پس ببینند آنهایی که( از روی نادانی یا نیرنگ می گویند ) بزرگ خاندان پهلوی، رضا شاه بزرگ ( پدر ایران نوین ) هیچ کاری برای فرهنگ و تمدن این سرزمین انجام نداد.
فرتور بالا دوره قاجار و فرتور پایین دوره پهلوی نخست می باشد.

@TwitterMamnoe
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
علی‌اکبرموسوی خوئنی‌ها
اصلی‌ترین فرد پشت‌پرده جمهوری اسلامی در امریکا برای ظهور جمهوری دوم اسلامی در فردای براندازی
به کلید‌واژهایی که در این سخنرانی (که عاجز از خواندن رونوشت بدون تپق نمیتواند بخواند) توجه کنید
کلیدواژهایی چون #تحولخواهی


mehranDaryasri

@TwitterMamnoe
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
موسوی خوئینی‌ها پس از خروج از ایران عملا مدیریت وی‌او‌ای بی‌بی‌سی و رادیو فردا را در دست داشت و از ان تریبون توانست بسیاری از چهره‌هایی چون گنجی و مهاجرانی و سلامتیان و مسیح علینژاد و عمار ملکی و بسیارانی دیگر را بعنوان اپوزیسیون جعلی برای تحول و ایجاد اصلاحات و به حاشیه راندن👇🏼

mehranDaryasri

@TwitterMamnoe
پادشاهی‌خواهان توئیتر
Photo
رسیدیم به هفتمین فرزند رضا شاه
که چهارمین پسر هم هست
.
عبدالرضا اولین فرزند رضا شاه از همسر چهارمش عصمت الملوک دولتشاهی می باشد .
.
شاپور عبدالرضا پهلوی در ۹ مهرماه ۱۳۰۳ به دنیا آمد و تحصیلات ابتدایی و مقدمات نظام را در تهران سپری کرد. سپس به همراه برادرش محمدرضا برای تحصیل به مدرسه «انستیتو لو روزه» سوییس فرستاده شد. پس از بازگشت به ایران در سال ۱۳۱۵ وارد مدرسه نظام و دانشکده افسری شد. او پس از برکناری و تبعید پدرش با او به آفریقای جنوبی رفت و پس از مرگ رضا شاه در سال ۱۳۲۳ برای ادامه تحصیل در رشته اقتصاد در دانشگاه هاروارد به آمریکا رفت.
او پس از اتمام تحصیلات در سال ۱۳۲۶ به ایران بازگشت و علی‌رغم داشتن تحصیلات عالیه در رشته اقتصاد تنها سمت تشریفاتی ریاست افتخاری برنامه هفت ساله دولت به او سپرده شد. نامبرده در سال ۱۳۲۹ با پری‌سیما زند دختر ابراهیم زند (وزیر و استاندار دوره پهلوی) ازدواج کرد و از او صاحب دو فرزند به نام‌های کامیار و سروناز پهلوی شد. نزدیکان شاهپور عبدالرضا ابوالقاسم امینی مجدی و منوچهر ریاحی بودند.
او به دلیل مسایل خانوادگی و شخصی و اختلاف همسرش پری سیما زند با شاه از دربار دوری می‌جست و بیشتر خود را صرف شکار و تاکسیدرمی حیوانات و کشاورزی مکانیزه و رسیدگی به زمین‌های کشاورزی ۳۷۰۰ هکتاری خود در دشت ناز ساری می‌کرد. عبدالرضا پهلوی همچنین چندین دوره ریاست مجمع جهانی حفاظت از حیات وحش را به عهده گرفت.
او پس از انقلاب ایران در سال ۱۳۵۷ ه‍.ش به اتفاق خانواده‌اش کشور را ترک کرد و هیچ‌کس از محل زندگی او اطلاعی نداشت و حتی معروف بود که نام خانوادگی خود را هم تغییر داده‌است و سرانجام در سال 1383 وقتی که (79) ساله بود در فلوریدا فوت کرد. او از فعالان ایجاد تعادل بین شکار و گروه‌های سبز بود و کتاب خاطرات شکار وی توسط سافاری پرس منتشر شده‌است.

Royal Family fan

https://t.me/TwitterMamnoe/56556

@TwitterMamnoe
‏آماشالا یدالله خان بیگدلی یار دیرین رضاشاه کبیر
Thank you for your service

Lebo


‏حواستون هست که به طور کلی واژه دوموکرات! رمز شب کمونیست مخفی هاست. حالا که فهمیدید از این به بعد گوشتون رو بیشتر تیز کنید.

Simo

@TwitterMamnoe
به معنای واقعی کلمه نوار #غزه غده سرطانی خاورمیانه است. در هیچ نقطه ای از زمین این حجم از «تراکم تروریسم» وجود ندارد. ایرانِ بدون جمهوری اسلامی بدون شک به اسرائیل در درمان این مرض کمک خواهد کرد.
#Ghaza
#Israele

ارتشبد

@TwitterMamnoe
🔶 1- چرا دانش‌آموختگان علوم سیاسی، و بویژه دانشورزانی که عشق رسانه‌ای شدن دارند، بیشترشان اصرار بر ساختار جمهوری دارند؟ اغلب می‌پندارند از دانش‌شان است؛ درست نیست.
انگیزه‌های اصلی گاه به زبان نمی‌آیند. برای فهمیدن انگیزه راستین، بهشان بگویید مردم تصمیم گرفته‌اند...
2- برسر قدرت نجنگند، حزب سیاسی و انتخابات نداشته باشند و همیشه یک دولت داشته باشند. خواهیددید خشمگین می‌شوند. چرا؟ زیرا در آن شرایط فرضی، شغلشان بی‌اهمیت می‌شود. درست مانند اینکه به یک وکیل دادگستری بگویید دیگر هیچ اختلاف و دعوای حقوقی و کیفری‌ای نخواهیم داشت.

اندیشیار

‌‎#عمار_ملکی، در گفتگویی توییتری(اسپیس) گفته: جدایی طلب، تجزیه طلب نیست! جدایی طلبی حق است و باید این حق را به رسمیت شناخت!
ایشان که در پوشش فردی «آکادمیک»، اهداف ایرانستیزان را پیش میبرد یکبار دیگر ثابت کرد جمهوری خواهی شکل دیگری از ایرانستیزی است. https://t.co/Cy3gGLoQfE


@TwitterMamnoe