پادشاهی‌خواهان توئیتر
878 subscribers
20.5K photos
9.24K videos
158 files
34.4K links
روشنگری تنها راه نجات بشریت از شر خرافه است.
Download Telegram
‏۲۳ روز گذشت و همچنان سکوت کرده و به رسمیت نمیشناسه
ظاهرا فانوس خاموش یک ۵۷ی مهمتر میباشد.

khandan

‌‎این امامزاده معجز نداره. اوایل درک میکردمش چونکه اینجا اجازه اقامت نداره و راحت میتونن عذرش رو بخواهند. اما از وقتی با این جا اندازها قاطی میشه و اون زنش که چیزی سرش نمیشه اظهار وجود میکنه دوست صمیمی معصومه شده و فک و فامیلاش نایاکی دیگه طاقتم تموم شد

Maryam

‌‎مردم ما "بت پرست" هستند برای همین ناسانی میان کنشگر با خموشگر را نمی دانند. من با هر کسی که از ‎#کشتار در این چرخه نیستی سخن نگوید، دشمن هستم. برایم هیچ ناسانی ندارد که او چه کسی باشد. اکنون زمان ‎#جنگ_خونین است! 🧐
AtchBenham

@TwitterMamnoe
فرمان اعلیحضرت همایون محمدرضا شاه پهلوی آریامهر در پنجاهمین سالروز بنیانگذاری نیروی هوایی شاهنشاهی ۱۱ خرداد ماه ۱۳۵۳

پنجاه سال پیش در یازدهم خرداد ماه ۱۳۰۳ نیروی هوایی شاهنشاهی به دست توانای پدر بزرگوارمان اعلیحضرت رضاشاه کبیر بنیانگذاری گردید.

نیروی هوایی شاهنشاهی از همان آغاز تأسیس خود علیرغم امکانات و مقدورات بسیار محدودی که داشت به طرزی فعالانه در عملیات ریشه کنی یاغیان و آشوب طلبان و استقرار نظم و امنیت در سراسر کشور، که در آن روزگار مأموریت اصلی و هدف اساسی ارتش شاهنشاهی را در راه پایه گذاری ایرانی آزاد و آباد تشیل می‌داد، شرکت و سهم بسزایی را در استقرار امنیت در کشور شاهنشاهی ایفا نمود.

ما نیز که در تمام دوران زندگی خویش در اثر تماس نزدیک و روزانه خود به امور مربوط به هواپیمایی احاطه کامل داریم با توجه به اهمیت شگرف نیروی هوایی و تأثیر قاطع و تعیین کننده‌ای که این قدرت ضربتی عظیم دارد عزم راسخ و تصمیم قاطع اتخاذ نمودیم که نیروی هوایی شاهنشاهی به سازمانی آن چنان نیرومند مبدل گردد که از نظر حفظ امنیت و حراست تمامیت ارضی کشور عاملی مؤثر و بازدارنده باشد.

نیروی هوایی شاهنشاهی با استظهار به عنایات خاصه ما توانسته است به نحو مطلوب در جهت نیات ما و رسیدن به هدف‌هایی که برای آن نیرو تعیین گردیده به پیشرفت‌های چشمگیری نائل آید.

ضمن درود به روان پاک پدر بزرگوارمان، به موجب این فرمان پنجاهمین سالروز بنیانگذاری نیروی هوایی شاهنشاهی را به افسران، همافران، درجه داران، سربازان و کارمندان نیروی هوایی شاهنشاهی تهنیت گفته و رضامندی خاطرمان را از خدمات صادقانه آنان ابلاغ می‌داریم.

Mashrouteh

@TwitterMamnoe
‏بوی تعفن ۵۷ به مشام شما هم میرسه؟
این ملامنقلی خوش نمک به حمایت از رفقای چریکش برخاسته!
با یک مشت مغلطه و چرندیات مخصوص نسل متعفن انقلابی ۵۷

Azad

‌‎باید حتما عزیزانتون رو در عملیان چریکی و تروریستی همین چپ‌ها از دست می‌دادید تا شعار دادن و عاشقی یادتون بره جناب خرسندی. گویا نا‌امنی که این تروریست‌ها برای ایران به ارمغان آوردند برای شما بسی نعمت بوده. من جوان ایرانی از داخل ایران خدمت شما عرض میکنم اگر سکوت کنید، سنگین‌ترید.
میس مارپل

‌‎«در هر دو رژیم» شما منو کشته.
وقتی این رژیم و اون رژیم رو قیاس می‌گیرید، یعنی هنوز متوجه صورت مسئله نشدید. یه رژیم نرمال غیر دموکراتیک داشتیم که به تعداد انگشتان دو دست تروریست اعدام کرد، یه رژیم توتالیتر، که زندانیان سیاسی حتی زیر سن قانونی رو هزار هزار قتل عام کرد.
Anti Propagan


‌‎کسی برای باعث و بانی فاجعه 57 تره هم خورد نمیکنه. اینکه در مسابقه برای بلعیدن ایران به آخوندا باختن و تاوان دادن بحث جداس. هیچ چیزی نمیتونه کاری که اینها در اون زمان انجام دادن رو بشوره و ببره. درضمن هدفشون هم«خیر نبود» اونا هم قدرت گرفته بودن خمرهای سرخ خاورمیانه شده بودن.
Se

@TwitterMamnoe
نادیده گرفتن مبارزان #وین توسط شاهزاده رضا پهلوی به حد تاسف باری رسیده.
از اروپایی ها میخواید صدای مارو بشنوند؟
شاهزاده مون صدای مارو نمی شنوه!

ارتشبد
‏رضا پهلوی بخاطر برای بهم نخوردن اتحاد با ‎#قمیکلا و شورای ‎#گراز در حد یک توییت هم از مبارزان ‎#وین حمایت نکرد، شاه سلطان حسین صفوی را روسفید کردید؛ ‎@PahlaviReza
Keivan Esfandiyar

@TwitterMamnoe
‏شاهزاده برای نجات مردم چکار کرد؟ ائتلاف بین‌المللی ساخت؟ از شلیک به معترضین در خیابانها جلوگیری کرد؟ یک نهاد مالی ساخت؟ با دولت‌هایی که جمهوری اسلامی برای آنها ناامنی درست کرده مذاکره کرد؟
شاهزاده حتی کسانی که صدایش می‌کردند را ناامید کرده. متاسفانه آن که کم آورد مردم نبودند.

Saeed Hosseinpour

‌‎آخوندا همین کارو با قرآن میکنن، کاری با درست و غلط ندارن تمرین میکنن که توجیه کنن، این ذوب شدگان شاهزاده هم همینن ایشون فردا بگه حمله نظامی، بگه عدم اتحاد با شورای گزار باز هم به به و چهچه میکنن. کارشون همینه، کتاب مقدسی شده و اینها مقلد
Keivan Esfandiyar



@TwitterMamnoe
حزب اللهی: آقا که کاره ای نیست. اطرافیانش بدن. همه مشکلات تقصیر آمریکا و این دولت نئولیبراله!

بادمجون دورقاب چین: شاهزاده چیکار کنن؟ ایشون در گروگان غرب اند! همه چیز تقصیر این مردم بی غیرته!!

ارتشبد

@TwitterMamnoe
هیچ ملتی نمی‌تواند تنها به خاطر گذشته خود زندگی کند و بدون گذشته خود نیز نمی‌تواند پایدار بماند. ملتی که به گذشته خود دلبسته و وابسته نباشد الزاما از صحنه روزگار ناپدید خواهد شد. تاریخ ایران مملو از افتخارات و نابسامانی هاست، عبرت از گذشته می‌تواند بهترین رهنمون برای آینده باشد.
بهترین جواب از کتاب #پاسخ_به_تاریخ به قلم #شاهنشاه_آریامهر #محمد_رضا_شاه_پهلوی به افرادی که این پرسش را مطرح می کنند دانستن تاریخ گذشته مان چه اهمیتی دارد؟!

Kian Wilson

@TwitterMamnoe
شموئل حییم روزنامه نگار /فعال صهیونیست که در زمان رضا شاه به جرم توطئه برای ترور شاه و تلاش برای تبدیل ایران به جمهوری اعدام شد

ζοκαολμολκ🌲⁦⁦⁦

@TwitterMamnoe
۱- شاید جوان امروزی نداند که بعد از انقلاب، خروج از کشور آزاد نبود یعنی بصورت فعلی نبود. به همه گذرنامه نمی دادند.
انقلابیون آنقدر احمق بودند که برای جلوگیری از فرار طاغوتی ها( طرفداران شاه) به کشورهای مختلف نامه می نوشتند و توافقات بدون روادید بین دو کشور را فسخ میکردند
۲- زمانی که ابراهیم یزدی و مدتی هم قطب زاده وزیر خارجه بودند، این دو احمق بلایی بر سر ارزش پاسپورت ایرانی آوردند که کمتر کسی درباره آن صحبت کرده و یا نوشته است.
در آن روزها مرتب در خبرهای رادیو می شنیدیم که مثلا آلمان یا بریتانیا برای اتباع ایرانی برای سفر باید ویزا بگیرند
۳- آن سالها به همه گذرنامه نمی دادند. باید دلیل قانع کننده ای ارائه میکردی مثلا عده ای برای درمان پزشکی و عده ای برای دیدن فرزند دانشجو و یا غیره موفق به گرفتن گذرنامه میشدند. آقای پزشکپور نویسنده کتاب دایی جان ناپلئون جریان گذرنامه اش را تعریف کرده که
۴- آن روزها باید به ساختمان نخست وزیری مراجعه میکردی و اگر آن جوان حزب اللهی قانع میشد که نمیخواهی فرار کنی نامه ای به اداره گذرنامه می نوشت.
جلوی اداره گذرنامه غلغله بود از کثرت جمعیت، از سراسر کشور برای گرفتن گذرنامه می آمدند تهران.

۵- جلوی اداره گذرنامه هر روز صف بود، آنهم چه صف طولانی تا جلوی چندین مغازه پایین تر ادامه داشت. مغازه ها هم عمدتا توی کار فتوکپی و عکس برای گذرنامه و غیره بود. عده ای دلال هم بودند که کارشان تنظیم مدارک لازم و پرکردن فرمهای گذرنامه بود.

۶- این دلال ها توی پیاده رو می ایستادند و یک مقوا هم جلوی پایشان روی زمین بود که با ماژیک نوشته شده بود: مدارک لازم برای گذرنامه توریستی... مدارک لازم برای گذرنامه دانشجویی...و غیره
مردمی هم که برای گرفتن گذرنامه مراجعه میکردند از همه شهرها بودند ولی اکثرا از طبقه متوسط به بالا⬇️

۷- خانم ها اکثرا بدون حجاب و خوشگل و شیک بودند. البته پیرمرد و پیر زن سالخورده هم زیاد بود.
داخل ساختمان هم غوغا بود. هر طبقه مملو از جمعیت بود. کارهای اداری گذرنامه گرفتن طولانی بود و هفته ها طول می کشید. برای من که از وزارت علوم نامه داشتم ماهها طول کشید.


۸- آن زمانها کامپیوتر نبود. روی میز هر افسری که مدارک را میگرفت و پرونده تشکیل میداد انبوهی از مدارک و پرونده های درهم برهم انباشته بود. پرونده ها عمدتا گم میشد. بارها باید به اداره گذرنامه مراجعه میکردی و پیگیر پرونده ات میشدی. آنقدر گرفتن گذرنامه سخت بود که ⬇️

۹- بصورت آرزو درآمده بود. آن دوران مثل الان نبود. مرحله گذرنامه گرفتن با گرفتن خروجی دو مرحله جداگانه بود. کسانی بودند که از قبل گذرنامه داشتند اما روزها می آمدند و میرفتند تا خروجی بگیرند.
خیلی روزهای تاریک و تاسف آوری بود. مردم تازه فهمیده بودند چه خاکی بر سر خود ریخته اند.

Robert mollah

@TwitterMamnoe
گوح توی شورای گراز و پیمان نوین با این جماعت صادراتی

Keivan Esfandiyar

@TwitterMamnoe
تقدیم به روان پاک سه پاک نهاد آریایی و سه قربانی دشمنان سوگند خورده پادشاهی,

تو رفتی خانه از پروانه خالیست
غمی چون کوه در من میکند زیست
بر اوج آسمانم یک ستاره
به شبها تا ابد سوسو زنان نیست
تو در من عطر و بوی شاپرکها
صدای بالهای قاصدکها
کنار بید مجنون بر لب رود
تپش های دلم در نی لبک ها
طنینی عطر آگین در خیالم
شرابی در غزلهای زلالم
سحرگاهان گلی از باغ خورشید
فراز ابرها بر روی بالم
کران تا بیکران تنها فقط تو
گل جادویی رویا فقط تو
تویی در برکه تنهایی ام ماه
به چشمانم جهان زیبا فقط تو
به تو وقتی می اندیشم شبانه
سپیده می زند در من جوانه
به رویایی تو را دیدم به ناگاه
شدم یک کهکشانی از ترانه
دل خورشیدها مستانه غرقم
شراب سرخ تاکستان شرقم
گل سرخی شب قیرینه در رقص
غزلخوانان میان رعد و برقم
به مثل بچه آهو خفته بودیم
به پچ پچ شب غزلها گفته بودیم
در آب برکه ای از چهره ماه
غبار ابرها را رُفته بودیم
شرابی آتشین در تار و پودم
به رویاها تو را بوییده بودم
شبی در آذرخشان من بسویت
دل خاکستر خود پر گشودم.

@TwitterMamnoe
‏صحیح است. ما گفتیم فی‌المثل شجاع‌الدین شفا را طرد کنه و بجاش با کامبیز حسینی مصاحبه کنه واسه سمیه توحیدلو جیغ حقوق بشری بکشه با حسین خمینی دیدار کنه واسه اکبر گنجی اعتصاب غذا کنه واسه نورعلی دو صفحه تسلیت بنویسه به پاسارگادیها بگه فاشیست شعر شاملو برامون بخونه...

Tropical

‌‎دقیقا
خودم دیدم که ما به ایشان گفتیم نهاوندی رو ترد کن، به هیچ وجه سراغ طاهری و تقی زاده و خدابخشیان نرو
با معصومه قمی عکس بگیر و درباره خروپف شبانه ت توضیح بده و بگو بابات دیکتاتور بوده
این ما بودیم
به سوی تمدن بزرگ


@TwitterMamnoe
اگر پس از شنیدن توهین‌های رضا دیبا @PahlaviReza به نهاد مقدس پادشاهی و طرفداران مظلوم اما پرشور این نهاد مقدس، کماکان در زمره‌ی فداییان این فرد با ۴۳ سال کارنامه ناموفقش هستید، از فالو کردن اینجانب خودداری کنید.
سپاسگزارم.
#جاویدشاه
#پاینده_ایران
https://youtube.com/watch?v=PpCgzbM_qmw&feature=youtu.be

ایشان از دلدادگان اصلاحات و سید اصلاحات خاتمی ملعون هم بودند، وای بر ما و عدم مطالعه کافی ما...
#جاویدشاه

جناب سیروس جون @PahlaviReza اگر شاه می‌شدند آبروی این نهاد باستانی را برای همیشه در تاریخ از بین می بردند. خدا را سپاسگزارم که نهاد مقدس پادشاهی از گزند رضاجون در امان ماند تا به دست اهلش برسد، امید به خدای ایران.
#جاویدشاه
#پاینده_ایران

به سوی تمدن بزرگ

@TwitterMamnoe
How it started: How it’s going:

Arta

@TwitterMamnoe
اگر غم آخرتون باشه چهره داشت .

سلطان تسلیت به ۵۷ی‌ها

Naderr

@TwitterMamnoe
پدر اهوازی را، به مدت دو روز، در مقابل فرزند خردسالش شکنجه کرده و کشته‌اند. آن‌وقت روشنفکر، دانشگاهی، فعال سیاسی و روزنامه‌نگار ایرانی حداقل دو دهه است که برای مبارزه با جمهوری اسلامی نسخه «مبارزه خشونت‌پرهیز» می‌پیچد. بی‌ربط‌تر، پَرت‌تَر، نادان‌تر و بی‌مصرف‌تر از الیت ایرانی وجود ندارد!
@pahlaviReza

a classical liberal

@TwitterMamnoe