بوی تعفن ۵۷ به مشام شما هم میرسه؟
این ملامنقلی خوش نمک به حمایت از رفقای چریکش برخاسته!
با یک مشت مغلطه و چرندیات مخصوص نسل متعفن انقلابی ۵۷
Azad
باید حتما عزیزانتون رو در عملیان چریکی و تروریستی همین چپها از دست میدادید تا شعار دادن و عاشقی یادتون بره جناب خرسندی. گویا ناامنی که این تروریستها برای ایران به ارمغان آوردند برای شما بسی نعمت بوده. من جوان ایرانی از داخل ایران خدمت شما عرض میکنم اگر سکوت کنید، سنگینترید.
میس مارپل
«در هر دو رژیم» شما منو کشته.
وقتی این رژیم و اون رژیم رو قیاس میگیرید، یعنی هنوز متوجه صورت مسئله نشدید. یه رژیم نرمال غیر دموکراتیک داشتیم که به تعداد انگشتان دو دست تروریست اعدام کرد، یه رژیم توتالیتر، که زندانیان سیاسی حتی زیر سن قانونی رو هزار هزار قتل عام کرد.
Anti Propagan
کسی برای باعث و بانی فاجعه 57 تره هم خورد نمیکنه. اینکه در مسابقه برای بلعیدن ایران به آخوندا باختن و تاوان دادن بحث جداس. هیچ چیزی نمیتونه کاری که اینها در اون زمان انجام دادن رو بشوره و ببره. درضمن هدفشون هم«خیر نبود» اونا هم قدرت گرفته بودن خمرهای سرخ خاورمیانه شده بودن.
Se
@TwitterMamnoe
این ملامنقلی خوش نمک به حمایت از رفقای چریکش برخاسته!
با یک مشت مغلطه و چرندیات مخصوص نسل متعفن انقلابی ۵۷
Azad
باید حتما عزیزانتون رو در عملیان چریکی و تروریستی همین چپها از دست میدادید تا شعار دادن و عاشقی یادتون بره جناب خرسندی. گویا ناامنی که این تروریستها برای ایران به ارمغان آوردند برای شما بسی نعمت بوده. من جوان ایرانی از داخل ایران خدمت شما عرض میکنم اگر سکوت کنید، سنگینترید.
میس مارپل
«در هر دو رژیم» شما منو کشته.
وقتی این رژیم و اون رژیم رو قیاس میگیرید، یعنی هنوز متوجه صورت مسئله نشدید. یه رژیم نرمال غیر دموکراتیک داشتیم که به تعداد انگشتان دو دست تروریست اعدام کرد، یه رژیم توتالیتر، که زندانیان سیاسی حتی زیر سن قانونی رو هزار هزار قتل عام کرد.
Anti Propagan
کسی برای باعث و بانی فاجعه 57 تره هم خورد نمیکنه. اینکه در مسابقه برای بلعیدن ایران به آخوندا باختن و تاوان دادن بحث جداس. هیچ چیزی نمیتونه کاری که اینها در اون زمان انجام دادن رو بشوره و ببره. درضمن هدفشون هم«خیر نبود» اونا هم قدرت گرفته بودن خمرهای سرخ خاورمیانه شده بودن.
Se
@TwitterMamnoe
نادیده گرفتن مبارزان #وین توسط شاهزاده رضا پهلوی به حد تاسف باری رسیده.
از اروپایی ها میخواید صدای مارو بشنوند؟
شاهزاده مون صدای مارو نمی شنوه!
ارتشبد
رضا پهلوی بخاطر برای بهم نخوردن اتحاد با #قمیکلا و شورای #گراز در حد یک توییت هم از مبارزان #وین حمایت نکرد، شاه سلطان حسین صفوی را روسفید کردید؛ @PahlaviReza
Keivan Esfandiyar
@TwitterMamnoe
از اروپایی ها میخواید صدای مارو بشنوند؟
شاهزاده مون صدای مارو نمی شنوه!
ارتشبد
رضا پهلوی بخاطر برای بهم نخوردن اتحاد با #قمیکلا و شورای #گراز در حد یک توییت هم از مبارزان #وین حمایت نکرد، شاه سلطان حسین صفوی را روسفید کردید؛ @PahlaviReza
Keivan Esfandiyar
@TwitterMamnoe
شاهزاده برای نجات مردم چکار کرد؟ ائتلاف بینالمللی ساخت؟ از شلیک به معترضین در خیابانها جلوگیری کرد؟ یک نهاد مالی ساخت؟ با دولتهایی که جمهوری اسلامی برای آنها ناامنی درست کرده مذاکره کرد؟
شاهزاده حتی کسانی که صدایش میکردند را ناامید کرده. متاسفانه آن که کم آورد مردم نبودند.
Saeed Hosseinpour
آخوندا همین کارو با قرآن میکنن، کاری با درست و غلط ندارن تمرین میکنن که توجیه کنن، این ذوب شدگان شاهزاده هم همینن ایشون فردا بگه حمله نظامی، بگه عدم اتحاد با شورای گزار باز هم به به و چهچه میکنن. کارشون همینه، کتاب مقدسی شده و اینها مقلد
Keivan Esfandiyar
@TwitterMamnoe
شاهزاده حتی کسانی که صدایش میکردند را ناامید کرده. متاسفانه آن که کم آورد مردم نبودند.
Saeed Hosseinpour
آخوندا همین کارو با قرآن میکنن، کاری با درست و غلط ندارن تمرین میکنن که توجیه کنن، این ذوب شدگان شاهزاده هم همینن ایشون فردا بگه حمله نظامی، بگه عدم اتحاد با شورای گزار باز هم به به و چهچه میکنن. کارشون همینه، کتاب مقدسی شده و اینها مقلد
Keivan Esfandiyar
@TwitterMamnoe
حزب اللهی: آقا که کاره ای نیست. اطرافیانش بدن. همه مشکلات تقصیر آمریکا و این دولت نئولیبراله!
بادمجون دورقاب چین: شاهزاده چیکار کنن؟ ایشون در گروگان غرب اند! همه چیز تقصیر این مردم بی غیرته!!
ارتشبد
@TwitterMamnoe
بادمجون دورقاب چین: شاهزاده چیکار کنن؟ ایشون در گروگان غرب اند! همه چیز تقصیر این مردم بی غیرته!!
ارتشبد
@TwitterMamnoe
هیچ ملتی نمیتواند تنها به خاطر گذشته خود زندگی کند و بدون گذشته خود نیز نمیتواند پایدار بماند. ملتی که به گذشته خود دلبسته و وابسته نباشد الزاما از صحنه روزگار ناپدید خواهد شد. تاریخ ایران مملو از افتخارات و نابسامانی هاست، عبرت از گذشته میتواند بهترین رهنمون برای آینده باشد.
بهترین جواب از کتاب #پاسخ_به_تاریخ به قلم #شاهنشاه_آریامهر #محمد_رضا_شاه_پهلوی به افرادی که این پرسش را مطرح می کنند دانستن تاریخ گذشته مان چه اهمیتی دارد؟!
Kian Wilson
@TwitterMamnoe
بهترین جواب از کتاب #پاسخ_به_تاریخ به قلم #شاهنشاه_آریامهر #محمد_رضا_شاه_پهلوی به افرادی که این پرسش را مطرح می کنند دانستن تاریخ گذشته مان چه اهمیتی دارد؟!
Kian Wilson
@TwitterMamnoe
شموئل حییم روزنامه نگار /فعال صهیونیست که در زمان رضا شاه به جرم توطئه برای ترور شاه و تلاش برای تبدیل ایران به جمهوری اعدام شد
ζοκαολμολκ🌲
@TwitterMamnoe
ζοκαολμολκ🌲
@TwitterMamnoe
۱- شاید جوان امروزی نداند که بعد از انقلاب، خروج از کشور آزاد نبود یعنی بصورت فعلی نبود. به همه گذرنامه نمی دادند.
انقلابیون آنقدر احمق بودند که برای جلوگیری از فرار طاغوتی ها( طرفداران شاه) به کشورهای مختلف نامه می نوشتند و توافقات بدون روادید بین دو کشور را فسخ میکردند
۲- زمانی که ابراهیم یزدی و مدتی هم قطب زاده وزیر خارجه بودند، این دو احمق بلایی بر سر ارزش پاسپورت ایرانی آوردند که کمتر کسی درباره آن صحبت کرده و یا نوشته است.
در آن روزها مرتب در خبرهای رادیو می شنیدیم که مثلا آلمان یا بریتانیا برای اتباع ایرانی برای سفر باید ویزا بگیرند
۳- آن سالها به همه گذرنامه نمی دادند. باید دلیل قانع کننده ای ارائه میکردی مثلا عده ای برای درمان پزشکی و عده ای برای دیدن فرزند دانشجو و یا غیره موفق به گرفتن گذرنامه میشدند. آقای پزشکپور نویسنده کتاب دایی جان ناپلئون جریان گذرنامه اش را تعریف کرده که
۴- آن روزها باید به ساختمان نخست وزیری مراجعه میکردی و اگر آن جوان حزب اللهی قانع میشد که نمیخواهی فرار کنی نامه ای به اداره گذرنامه می نوشت.
جلوی اداره گذرنامه غلغله بود از کثرت جمعیت، از سراسر کشور برای گرفتن گذرنامه می آمدند تهران.
۵- جلوی اداره گذرنامه هر روز صف بود، آنهم چه صف طولانی تا جلوی چندین مغازه پایین تر ادامه داشت. مغازه ها هم عمدتا توی کار فتوکپی و عکس برای گذرنامه و غیره بود. عده ای دلال هم بودند که کارشان تنظیم مدارک لازم و پرکردن فرمهای گذرنامه بود.
۶- این دلال ها توی پیاده رو می ایستادند و یک مقوا هم جلوی پایشان روی زمین بود که با ماژیک نوشته شده بود: مدارک لازم برای گذرنامه توریستی... مدارک لازم برای گذرنامه دانشجویی...و غیره
مردمی هم که برای گرفتن گذرنامه مراجعه میکردند از همه شهرها بودند ولی اکثرا از طبقه متوسط به بالا⬇️
۷- خانم ها اکثرا بدون حجاب و خوشگل و شیک بودند. البته پیرمرد و پیر زن سالخورده هم زیاد بود.
داخل ساختمان هم غوغا بود. هر طبقه مملو از جمعیت بود. کارهای اداری گذرنامه گرفتن طولانی بود و هفته ها طول می کشید. برای من که از وزارت علوم نامه داشتم ماهها طول کشید.
۸- آن زمانها کامپیوتر نبود. روی میز هر افسری که مدارک را میگرفت و پرونده تشکیل میداد انبوهی از مدارک و پرونده های درهم برهم انباشته بود. پرونده ها عمدتا گم میشد. بارها باید به اداره گذرنامه مراجعه میکردی و پیگیر پرونده ات میشدی. آنقدر گرفتن گذرنامه سخت بود که ⬇️
۹- بصورت آرزو درآمده بود. آن دوران مثل الان نبود. مرحله گذرنامه گرفتن با گرفتن خروجی دو مرحله جداگانه بود. کسانی بودند که از قبل گذرنامه داشتند اما روزها می آمدند و میرفتند تا خروجی بگیرند.
خیلی روزهای تاریک و تاسف آوری بود. مردم تازه فهمیده بودند چه خاکی بر سر خود ریخته اند.
Robert mollah
@TwitterMamnoe
انقلابیون آنقدر احمق بودند که برای جلوگیری از فرار طاغوتی ها( طرفداران شاه) به کشورهای مختلف نامه می نوشتند و توافقات بدون روادید بین دو کشور را فسخ میکردند
۲- زمانی که ابراهیم یزدی و مدتی هم قطب زاده وزیر خارجه بودند، این دو احمق بلایی بر سر ارزش پاسپورت ایرانی آوردند که کمتر کسی درباره آن صحبت کرده و یا نوشته است.
در آن روزها مرتب در خبرهای رادیو می شنیدیم که مثلا آلمان یا بریتانیا برای اتباع ایرانی برای سفر باید ویزا بگیرند
۳- آن سالها به همه گذرنامه نمی دادند. باید دلیل قانع کننده ای ارائه میکردی مثلا عده ای برای درمان پزشکی و عده ای برای دیدن فرزند دانشجو و یا غیره موفق به گرفتن گذرنامه میشدند. آقای پزشکپور نویسنده کتاب دایی جان ناپلئون جریان گذرنامه اش را تعریف کرده که
۴- آن روزها باید به ساختمان نخست وزیری مراجعه میکردی و اگر آن جوان حزب اللهی قانع میشد که نمیخواهی فرار کنی نامه ای به اداره گذرنامه می نوشت.
جلوی اداره گذرنامه غلغله بود از کثرت جمعیت، از سراسر کشور برای گرفتن گذرنامه می آمدند تهران.
۵- جلوی اداره گذرنامه هر روز صف بود، آنهم چه صف طولانی تا جلوی چندین مغازه پایین تر ادامه داشت. مغازه ها هم عمدتا توی کار فتوکپی و عکس برای گذرنامه و غیره بود. عده ای دلال هم بودند که کارشان تنظیم مدارک لازم و پرکردن فرمهای گذرنامه بود.
۶- این دلال ها توی پیاده رو می ایستادند و یک مقوا هم جلوی پایشان روی زمین بود که با ماژیک نوشته شده بود: مدارک لازم برای گذرنامه توریستی... مدارک لازم برای گذرنامه دانشجویی...و غیره
مردمی هم که برای گرفتن گذرنامه مراجعه میکردند از همه شهرها بودند ولی اکثرا از طبقه متوسط به بالا⬇️
۷- خانم ها اکثرا بدون حجاب و خوشگل و شیک بودند. البته پیرمرد و پیر زن سالخورده هم زیاد بود.
داخل ساختمان هم غوغا بود. هر طبقه مملو از جمعیت بود. کارهای اداری گذرنامه گرفتن طولانی بود و هفته ها طول می کشید. برای من که از وزارت علوم نامه داشتم ماهها طول کشید.
۸- آن زمانها کامپیوتر نبود. روی میز هر افسری که مدارک را میگرفت و پرونده تشکیل میداد انبوهی از مدارک و پرونده های درهم برهم انباشته بود. پرونده ها عمدتا گم میشد. بارها باید به اداره گذرنامه مراجعه میکردی و پیگیر پرونده ات میشدی. آنقدر گرفتن گذرنامه سخت بود که ⬇️
۹- بصورت آرزو درآمده بود. آن دوران مثل الان نبود. مرحله گذرنامه گرفتن با گرفتن خروجی دو مرحله جداگانه بود. کسانی بودند که از قبل گذرنامه داشتند اما روزها می آمدند و میرفتند تا خروجی بگیرند.
خیلی روزهای تاریک و تاسف آوری بود. مردم تازه فهمیده بودند چه خاکی بر سر خود ریخته اند.
Robert mollah
@TwitterMamnoe
تقدیم به روان پاک سه پاک نهاد آریایی و سه قربانی دشمنان سوگند خورده پادشاهی,
تو رفتی خانه از پروانه خالیست
غمی چون کوه در من میکند زیست
بر اوج آسمانم یک ستاره
به شبها تا ابد سوسو زنان نیست
تو در من عطر و بوی شاپرکها
صدای بالهای قاصدکها
کنار بید مجنون بر لب رود
تپش های دلم در نی لبک ها
طنینی عطر آگین در خیالم
شرابی در غزلهای زلالم
سحرگاهان گلی از باغ خورشید
فراز ابرها بر روی بالم
کران تا بیکران تنها فقط تو
گل جادویی رویا فقط تو
تویی در برکه تنهایی ام ماه
به چشمانم جهان زیبا فقط تو
به تو وقتی می اندیشم شبانه
سپیده می زند در من جوانه
به رویایی تو را دیدم به ناگاه
شدم یک کهکشانی از ترانه
دل خورشیدها مستانه غرقم
شراب سرخ تاکستان شرقم
گل سرخی شب قیرینه در رقص
غزلخوانان میان رعد و برقم
به مثل بچه آهو خفته بودیم
به پچ پچ شب غزلها گفته بودیم
در آب برکه ای از چهره ماه
غبار ابرها را رُفته بودیم
شرابی آتشین در تار و پودم
به رویاها تو را بوییده بودم
شبی در آذرخشان من بسویت
دل خاکستر خود پر گشودم.
@TwitterMamnoe
تو رفتی خانه از پروانه خالیست
غمی چون کوه در من میکند زیست
بر اوج آسمانم یک ستاره
به شبها تا ابد سوسو زنان نیست
تو در من عطر و بوی شاپرکها
صدای بالهای قاصدکها
کنار بید مجنون بر لب رود
تپش های دلم در نی لبک ها
طنینی عطر آگین در خیالم
شرابی در غزلهای زلالم
سحرگاهان گلی از باغ خورشید
فراز ابرها بر روی بالم
کران تا بیکران تنها فقط تو
گل جادویی رویا فقط تو
تویی در برکه تنهایی ام ماه
به چشمانم جهان زیبا فقط تو
به تو وقتی می اندیشم شبانه
سپیده می زند در من جوانه
به رویایی تو را دیدم به ناگاه
شدم یک کهکشانی از ترانه
دل خورشیدها مستانه غرقم
شراب سرخ تاکستان شرقم
گل سرخی شب قیرینه در رقص
غزلخوانان میان رعد و برقم
به مثل بچه آهو خفته بودیم
به پچ پچ شب غزلها گفته بودیم
در آب برکه ای از چهره ماه
غبار ابرها را رُفته بودیم
شرابی آتشین در تار و پودم
به رویاها تو را بوییده بودم
شبی در آذرخشان من بسویت
دل خاکستر خود پر گشودم.
@TwitterMamnoe
صحیح است. ما گفتیم فیالمثل شجاعالدین شفا را طرد کنه و بجاش با کامبیز حسینی مصاحبه کنه واسه سمیه توحیدلو جیغ حقوق بشری بکشه با حسین خمینی دیدار کنه واسه اکبر گنجی اعتصاب غذا کنه واسه نورعلی دو صفحه تسلیت بنویسه به پاسارگادیها بگه فاشیست شعر شاملو برامون بخونه...
Tropical
دقیقا
خودم دیدم که ما به ایشان گفتیم نهاوندی رو ترد کن، به هیچ وجه سراغ طاهری و تقی زاده و خدابخشیان نرو
با معصومه قمی عکس بگیر و درباره خروپف شبانه ت توضیح بده و بگو بابات دیکتاتور بوده
این ما بودیم
به سوی تمدن بزرگ
@TwitterMamnoe
Tropical
دقیقا
خودم دیدم که ما به ایشان گفتیم نهاوندی رو ترد کن، به هیچ وجه سراغ طاهری و تقی زاده و خدابخشیان نرو
با معصومه قمی عکس بگیر و درباره خروپف شبانه ت توضیح بده و بگو بابات دیکتاتور بوده
این ما بودیم
به سوی تمدن بزرگ
@TwitterMamnoe
اگر پس از شنیدن توهینهای رضا دیبا @PahlaviReza به نهاد مقدس پادشاهی و طرفداران مظلوم اما پرشور این نهاد مقدس، کماکان در زمرهی فداییان این فرد با ۴۳ سال کارنامه ناموفقش هستید، از فالو کردن اینجانب خودداری کنید.
سپاسگزارم.
#جاویدشاه
#پاینده_ایران
https://youtube.com/watch?v=PpCgzbM_qmw&feature=youtu.be
ایشان از دلدادگان اصلاحات و سید اصلاحات خاتمی ملعون هم بودند، وای بر ما و عدم مطالعه کافی ما...
#جاویدشاه
جناب سیروس جون @PahlaviReza اگر شاه میشدند آبروی این نهاد باستانی را برای همیشه در تاریخ از بین می بردند. خدا را سپاسگزارم که نهاد مقدس پادشاهی از گزند رضاجون در امان ماند تا به دست اهلش برسد، امید به خدای ایران.
#جاویدشاه
#پاینده_ایران
به سوی تمدن بزرگ
@TwitterMamnoe
سپاسگزارم.
#جاویدشاه
#پاینده_ایران
https://youtube.com/watch?v=PpCgzbM_qmw&feature=youtu.be
ایشان از دلدادگان اصلاحات و سید اصلاحات خاتمی ملعون هم بودند، وای بر ما و عدم مطالعه کافی ما...
#جاویدشاه
جناب سیروس جون @PahlaviReza اگر شاه میشدند آبروی این نهاد باستانی را برای همیشه در تاریخ از بین می بردند. خدا را سپاسگزارم که نهاد مقدس پادشاهی از گزند رضاجون در امان ماند تا به دست اهلش برسد، امید به خدای ایران.
#جاویدشاه
#پاینده_ایران
به سوی تمدن بزرگ
@TwitterMamnoe
پدر اهوازی را، به مدت دو روز، در مقابل فرزند خردسالش شکنجه کرده و کشتهاند. آنوقت روشنفکر، دانشگاهی، فعال سیاسی و روزنامهنگار ایرانی حداقل دو دهه است که برای مبارزه با جمهوری اسلامی نسخه «مبارزه خشونتپرهیز» میپیچد. بیربطتر، پَرتتَر، نادانتر و بیمصرفتر از الیت ایرانی وجود ندارد!
@pahlaviReza
a classical liberal
@TwitterMamnoe
@pahlaviReza
a classical liberal
@TwitterMamnoe
از چهرههای چندش و بیشخصیتی که دوم خرداد قی کرد میتوان به ابراهیم نبوی اشاره کرد. حتی مسعود بهنود هم از این میمون بهتره.
Saeid Hosseinpour
@TwitterMamnoe
Saeid Hosseinpour
@TwitterMamnoe
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کلونی براندازان
چرا پادشاهیخواهان بایکوت میشوند؟
چه در زندان چه در میدان عمل و میدان انقلاب و میدان ساحل و بقیه میدان ها؟
حتی در برابر قتل ما سکوت میکنند از بام مدرسه رفاهی تا وحید صیادی و نسیم شهبازی، مقتول بعدی این قاتل شمایی، شک نکن.
atusa sabagh
پایان برنامه امروز کمپین اعتراضی ایرانیان مقیم اتریش مقابل محل مذاکرات هسته ای و درخواست ما از سایر هموطنان...
🔴وقتی به تیم آمریکایی گفتیم این رژیم تروریستی است و مذاکره و معامله نکنید خودشون هم با اشاره به ما نشان دادند که با ما موافق هستند.
فردا هم از ساعت ۱۰ صبح هستیم تا...
@TwitterMamnoe
چرا پادشاهیخواهان بایکوت میشوند؟
چه در زندان چه در میدان عمل و میدان انقلاب و میدان ساحل و بقیه میدان ها؟
حتی در برابر قتل ما سکوت میکنند از بام مدرسه رفاهی تا وحید صیادی و نسیم شهبازی، مقتول بعدی این قاتل شمایی، شک نکن.
atusa sabagh
پایان برنامه امروز کمپین اعتراضی ایرانیان مقیم اتریش مقابل محل مذاکرات هسته ای و درخواست ما از سایر هموطنان...
🔴وقتی به تیم آمریکایی گفتیم این رژیم تروریستی است و مذاکره و معامله نکنید خودشون هم با اشاره به ما نشان دادند که با ما موافق هستند.
فردا هم از ساعت ۱۰ صبح هستیم تا...
@TwitterMamnoe
"یکی بود. یکی نبود زیر این آسمان کبود ایران یک شاهزاده بود که با همه کمی فرق میکرد. حتا زمانی که بچه بود یک کله نترسی داشت که از دستش همه به ستوه میامدند. در پیست اسکی دیزین معلم ارمنی اسکی شهبانو یک روز گوش این شاهزاده را گرفته (شهبانو از زمان کودکی با این معلّم بوده و ایشان هیچ تعارفی با شهبانو نداشتند) آورد پیش شهبانو و گفت "این پسرت رو بگیر" من دیگه به این درس نمیدهم!! معلوم شد که این شاهزاده کوچک تمامی هم کلاسهای خود را به بالاترین قسمت ارتفاعات برده خودش مثل فرفره پایین آمده و دیگر بچه از ترس خودشان را زمین انداخته و مشغول گریه زاری که یکی برود و آنها را بیاورد.
در میهمانیهای رسمی دولتی تنها کسی که سربسر شاه فقید میگذشت و هیچ قانونی را رعایت نمیکرد همین شاهزاده کوچک بود. بارها دیده میشد که سر میز شام رسمی کارد غذا خوری را برداشته و به شاه فقید اعلام دوئل میداد. شاه فقید پدرانه او هم کاردی برداشته از سر سفره و هردو مشغول شمشیر بازی میشدند. صدها نفر از میهمانان بارها این گونه مناظر را دیده اند که شاه فقید واقعا چه احساسی به فرزندان خود داشتند.
اینها گذشت تا اینکه فتنه شده و همه در غربت بودند. شاه فقید که کشتی جنگی سفارش داده بود بسازند بنام تبرزین. این کشتی آماده شده و باید به حکومت آخوندها تحویل داده میشد. در مرا سمی بسیار حقیرانه و غمناک این کشتی به خدمه ایرانی سپرده شد. پرچم سیخ دارمای آخوندی به هوا رفته و آهنگ آنجزه ننگین هم به عنوان سرود ملی زده شد. کشتی لنگر کشیده و به مقصد ایران در حرکت شد. در آبهای بین المللی یک قایق کوچک با دادن علاماتهای مخصوص دریأیی به کشتی تبرزین نزدیک میشود و اجازه پهلو گیری میکند. ازاین قایق یک پسر جوان قدم به عرشه این کشتی جنگی میگذارد. به احترام ایشان سرود شاهنشاهی پخش میشود و پرچم عزیز ۳ رنگ شیر و خورشید مان به اهتزاز درمیاید.کاپیتان کشتی سلام نظامی داده و میگوید شاهزاده کشتی تبرزین و تمامی خدمه آن در اختیار شما هستند. شاهزاده علیرضا به اتاق فرمان رفته تا کاپیتان کشتی هدف این کشتی را به دنیا مخابره کند. هدف جزیره کیش، رهائی این جزیره از دست آخوندها و اعلان آزادی کیش توسط نیروی درییأی شاهنشاهی. نیروی دریأی فرانسه و انگلیس به کشتی رسیده و آنرا محاصره میکنند. به خدمه کشتی ۱۰ دقیقه فرصت میدهند تا تسلیم شده و به بندر مارسی برگردد. شاهزاده علیرضا پشت بیسیم رفته و میگوید من علیرضا پهلوی هستم و این کشتی تسلیم نخواهد شد. اگر هم غرق شود خون من رنگین تر از خون دیگر هموطنانم نیست. تازه فرماندهان انگلیسی و فرنسوی فهمیدند که چه اسکاندالی میتواند باشد اگر این کشتی غرق شود. بعد از ساعتها مذاکره و وساطت فامیل با یک شرط که تمامی خدمه کشتی تبرزین مشمول پناهندگی سیاسی بشوند این کشتی تسلیم شد. بعد از این ماجرا از شاهزاده علیرضا تعهد کتبی گرفته شد که ایشان هیچ گونه اجازه ای برای شرکت در کارهای سیاسی را ندارد. وگرنه همان عقوبت ولاگهر شهرام شفیق عزیز دامن گیر ایشان هم میشود.
سرانجام شاهزاده عزیزمان را کشتند و گفتند خودکشی کرده!
@TwitterMamnoe
در میهمانیهای رسمی دولتی تنها کسی که سربسر شاه فقید میگذشت و هیچ قانونی را رعایت نمیکرد همین شاهزاده کوچک بود. بارها دیده میشد که سر میز شام رسمی کارد غذا خوری را برداشته و به شاه فقید اعلام دوئل میداد. شاه فقید پدرانه او هم کاردی برداشته از سر سفره و هردو مشغول شمشیر بازی میشدند. صدها نفر از میهمانان بارها این گونه مناظر را دیده اند که شاه فقید واقعا چه احساسی به فرزندان خود داشتند.
اینها گذشت تا اینکه فتنه شده و همه در غربت بودند. شاه فقید که کشتی جنگی سفارش داده بود بسازند بنام تبرزین. این کشتی آماده شده و باید به حکومت آخوندها تحویل داده میشد. در مرا سمی بسیار حقیرانه و غمناک این کشتی به خدمه ایرانی سپرده شد. پرچم سیخ دارمای آخوندی به هوا رفته و آهنگ آنجزه ننگین هم به عنوان سرود ملی زده شد. کشتی لنگر کشیده و به مقصد ایران در حرکت شد. در آبهای بین المللی یک قایق کوچک با دادن علاماتهای مخصوص دریأیی به کشتی تبرزین نزدیک میشود و اجازه پهلو گیری میکند. ازاین قایق یک پسر جوان قدم به عرشه این کشتی جنگی میگذارد. به احترام ایشان سرود شاهنشاهی پخش میشود و پرچم عزیز ۳ رنگ شیر و خورشید مان به اهتزاز درمیاید.کاپیتان کشتی سلام نظامی داده و میگوید شاهزاده کشتی تبرزین و تمامی خدمه آن در اختیار شما هستند. شاهزاده علیرضا به اتاق فرمان رفته تا کاپیتان کشتی هدف این کشتی را به دنیا مخابره کند. هدف جزیره کیش، رهائی این جزیره از دست آخوندها و اعلان آزادی کیش توسط نیروی درییأی شاهنشاهی. نیروی دریأی فرانسه و انگلیس به کشتی رسیده و آنرا محاصره میکنند. به خدمه کشتی ۱۰ دقیقه فرصت میدهند تا تسلیم شده و به بندر مارسی برگردد. شاهزاده علیرضا پشت بیسیم رفته و میگوید من علیرضا پهلوی هستم و این کشتی تسلیم نخواهد شد. اگر هم غرق شود خون من رنگین تر از خون دیگر هموطنانم نیست. تازه فرماندهان انگلیسی و فرنسوی فهمیدند که چه اسکاندالی میتواند باشد اگر این کشتی غرق شود. بعد از ساعتها مذاکره و وساطت فامیل با یک شرط که تمامی خدمه کشتی تبرزین مشمول پناهندگی سیاسی بشوند این کشتی تسلیم شد. بعد از این ماجرا از شاهزاده علیرضا تعهد کتبی گرفته شد که ایشان هیچ گونه اجازه ای برای شرکت در کارهای سیاسی را ندارد. وگرنه همان عقوبت ولاگهر شهرام شفیق عزیز دامن گیر ایشان هم میشود.
سرانجام شاهزاده عزیزمان را کشتند و گفتند خودکشی کرده!
@TwitterMamnoe
Telegram
attach 📎