سالن پاتیناژ قصر یخ
تهران - خیابان پهلوی (ولیعصر) - بالاتر از سه راه ایوبی (توانیرفعلی) - کمی بعد از تقاطع پل همت فعلی
اوایل دهه پنجاه
قصر یخ، نام یک مجموعهٔ ورزشی و تفریحی بود که در سال ۱۳۴۰ در خیابان پهلوی نرسیده به میدان ونک افتتاح گردید .
مدیر و بنیانگذار قصر یخ، فریدون باتمانقلیچ برادرزاده سپهبد نادر باتمانقلیچ بود و تأسیسات آن مطابق با آخرین فناوریهای آن زمان و مانند باشگاههای تفریحی آمریکا و اروپا ساخته شده بود.
شهرت قصر یخ در درجهٔ اول به خاطر سالن پاتیناژ آن بود که در سال ۴۲ به جای یکی از استخرهای این مجموعه ساخته شد . این مجموعه دارای بخشهای مختلف دیگری چون باشگاه تیراندازی، استخر روباز، میزهای بیلیارد و پیست مصنوعی اسکی بود . ساختمان قصر یخ هنوز هم پابرجا میباشد و در حال حاضر در اختیار سازمان آموزش علمی کانون سر دفتر داران است .
عکس از آقای جانپور
@TwitterMamnoe
تهران - خیابان پهلوی (ولیعصر) - بالاتر از سه راه ایوبی (توانیرفعلی) - کمی بعد از تقاطع پل همت فعلی
اوایل دهه پنجاه
قصر یخ، نام یک مجموعهٔ ورزشی و تفریحی بود که در سال ۱۳۴۰ در خیابان پهلوی نرسیده به میدان ونک افتتاح گردید .
مدیر و بنیانگذار قصر یخ، فریدون باتمانقلیچ برادرزاده سپهبد نادر باتمانقلیچ بود و تأسیسات آن مطابق با آخرین فناوریهای آن زمان و مانند باشگاههای تفریحی آمریکا و اروپا ساخته شده بود.
شهرت قصر یخ در درجهٔ اول به خاطر سالن پاتیناژ آن بود که در سال ۴۲ به جای یکی از استخرهای این مجموعه ساخته شد . این مجموعه دارای بخشهای مختلف دیگری چون باشگاه تیراندازی، استخر روباز، میزهای بیلیارد و پیست مصنوعی اسکی بود . ساختمان قصر یخ هنوز هم پابرجا میباشد و در حال حاضر در اختیار سازمان آموزش علمی کانون سر دفتر داران است .
عکس از آقای جانپور
@TwitterMamnoe
🛑 بازديد دختران دانشجوى دانشگاه پليس از زندان قزل حصار در سال ١۳۵۰ خورشیدی
#دوران_پهلوی
تاریخ در تصویر
@TwitterMamnoe
#دوران_پهلوی
تاریخ در تصویر
@TwitterMamnoe
ميترا نيكان پور از ايران در كنار چهار فيناليست دختر شایسته جهان در شيكاگو.
ارديبهشت سال 1345
@TwitterMamnoe
ارديبهشت سال 1345
@TwitterMamnoe
یکی از دوستان بهترین لقب را به پاک بانو آتوسا دادند ،،، قهرمان وین ، برازندهترین بانوی قهرمان که به همراه یارانش هیئت فروشنده وطن را مجبور به فرار از درب زبالهدانی گراند هتل وین کردند .
قهرمان وین .
mohsen irani
@TwitterMamnoe
قهرمان وین .
mohsen irani
@TwitterMamnoe
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
صحبت از تحریم انتخابات و رای ندادن به دروغگویان و فریبکاران دهر جمهوری اسلامی ، با لهجه شیرین اصفهانی خیلی شنیدن دارد
#رای_نمیدهیم
#نه_به_جمهوری_اسلامی
Azadeh Khorasani👑
@TwitterMamnoe
#رای_نمیدهیم
#نه_به_جمهوری_اسلامی
Azadeh Khorasani👑
@TwitterMamnoe
در مناظره اول جایزه کثیفترین ادبیات سیاسی به همتی و مهرعلیزاده میرسد. فرافکنی، فرارازمسئولیت و مهمتر از همه تشدید شکافهای قومی و باج دادن به قومگرایان!
بماند که کل این هفت نامزد سر سوزنی فهمی از اقتصاد و سیاست و مناسبات بینالملل ندارند و کل این فرآیند شوخی بیمزهای بیش نیست
Behrooz.Hooseini
@TwitterMamnoe
بماند که کل این هفت نامزد سر سوزنی فهمی از اقتصاد و سیاست و مناسبات بینالملل ندارند و کل این فرآیند شوخی بیمزهای بیش نیست
Behrooz.Hooseini
@TwitterMamnoe
ظاهرا با ماشین زمان برگشتیم ۵٧،آن زمان هم شادی از سوختن ایران اجباری بود. ماشین را نگه میداشتند و تا قر محکم نمیدادی نمیگذاشتند رد بشی.الان هم همونه. اگر ناراحتی ازت ببینند داد میزنند آی ساواکی! دیگه خونت گردن خودته. ایها الناس ما چیکار کنیم ساختههای پهلوی و ایران را دوست داریم؟
Sir Morgan Freeman
@TwitterMamnoe
Sir Morgan Freeman
@TwitterMamnoe
رژه نظامی پدرم (ردیف سوم، نفر سوم، از چپ به راست) در مقابل بزرگ ارتشتاران #شاهنشاه_آریامهر محمدرضا شاه #پهلوی در سال ۱۳۴۹ یک سال قبل از اعزام به آمریکا.
✔ تصویر از آلبوم شخصی است.
پدرم در جنگ ایران و عراق کشته شدند.
Kian Wilson
@TwitterMamnoe
✔ تصویر از آلبوم شخصی است.
پدرم در جنگ ایران و عراق کشته شدند.
Kian Wilson
@TwitterMamnoe
خط تولید ایران ناسیونال سال دهه پنجاه و اتومبیل هیلمن « اونجر » با سقف چرمی و دو درب و رینگ پهن.
#تاریخ_پهلوی
@TwitterMamnoe
#تاریخ_پهلوی
@TwitterMamnoe
خیال نقش تو در کارگاه دیده کشیدم
به صورت تو نگاری ندیدم و نشنیدم
اگر چه در طلبت همعنان باد شمالم
به گرد سرو خرامان قامتت نرسیدم...
دوستان میگن درباره شاهنشاه تعصب نداشته باشم، تعصب؟!
اگه تعصب داشتیم که وضعمون این نبود!
اسیر هوچیگری نشیم و روی اصولمون بمونیم
ROSTER
@TwitterMamnoe
به صورت تو نگاری ندیدم و نشنیدم
اگر چه در طلبت همعنان باد شمالم
به گرد سرو خرامان قامتت نرسیدم...
دوستان میگن درباره شاهنشاه تعصب نداشته باشم، تعصب؟!
اگه تعصب داشتیم که وضعمون این نبود!
اسیر هوچیگری نشیم و روی اصولمون بمونیم
ROSTER
@TwitterMamnoe
Ramin Kianpour
پادشاهی خواهان محبوس به همان جرم توسط کاسبان #حقوق_بشر بایکوت شدهاند که بخاطرش توسط ج.ا زندانی و کشته میشوند.
یک پادشاهی خواه دیگر را در زندان جمهوری اسلامی به «جرم میهن پرستی» کشتند. #ساسان_نیک_نفس
کشتار میهن پرستان توسط شورشیان ۵۷ پایان نیافته است
#بازگشت_از_کژراهه۵۷
Ramin Kianpour
درباره #خاوران_حافظه_تاریخی
۱. جنایات جمهوریاسلامیطلبان پیش از ۵۷ و توسط مجاهدین، فداییان خلق/اسلام شروع شد
۲.بزرگترین جنایت جمهوری اسلامی #کشتار۵۷ است
۳.گروههای چپ که بعد در #کشتار۶۷ و دهه۶۰ خودشان در جنگ خانوادگی خائنین شورشی۵۷ قربانی شدند مشوق و حامی و شریک جرم جنایت۵۷ اند
@TwitterMamnoe
پادشاهی خواهان محبوس به همان جرم توسط کاسبان #حقوق_بشر بایکوت شدهاند که بخاطرش توسط ج.ا زندانی و کشته میشوند.
یک پادشاهی خواه دیگر را در زندان جمهوری اسلامی به «جرم میهن پرستی» کشتند. #ساسان_نیک_نفس
کشتار میهن پرستان توسط شورشیان ۵۷ پایان نیافته است
#بازگشت_از_کژراهه۵۷
Ramin Kianpour
درباره #خاوران_حافظه_تاریخی
۱. جنایات جمهوریاسلامیطلبان پیش از ۵۷ و توسط مجاهدین، فداییان خلق/اسلام شروع شد
۲.بزرگترین جنایت جمهوری اسلامی #کشتار۵۷ است
۳.گروههای چپ که بعد در #کشتار۶۷ و دهه۶۰ خودشان در جنگ خانوادگی خائنین شورشی۵۷ قربانی شدند مشوق و حامی و شریک جرم جنایت۵۷ اند
@TwitterMamnoe
#ساسان_نیکنفس فعال پادشاهی خواه در زندان جمهوری اسلامی به قتل رسید.
طبق معمول سکوت خبری در بنگاه های نفرت پراکن BBC و اینترنشنال و VOA!
جنایت ۵۷ی ها علیه ملت ایران تمامی ندارد
Azad
@TwitterMamnoe
طبق معمول سکوت خبری در بنگاه های نفرت پراکن BBC و اینترنشنال و VOA!
جنایت ۵۷ی ها علیه ملت ایران تمامی ندارد
Azad
@TwitterMamnoe
ساسان نیکنفس فعال پادشاهیخواه محبوس در زندان جمهوری اسلامی به دلیل عدم رسیدگی پزشکی درگذشت. او پدر دو فرزند بود. چون مشروطهخواه بود، اسمش را هم نشنیده بودید. اگر جمهوریطلب بود، فریاد دکانداران حقوق بشر، گوش فلک را کر کرده بود.
📻 رادیو تبریز
@TwitterMamnoe
📻 رادیو تبریز
@TwitterMamnoe
Forwarded from پادشاهیخواهان توئیتر
ترور شهریار شفیق , نخستین عملیات تروریستی حکومت اسلامی در خارج از کشور:
شهریار شفیق ساعت ۱۳ روز جمعه ۱۶ آذر ماه ۱۳۵۸ هنگام خروج از خانه ی مادرش شاهدخت اشرف پهلوی در پاریس به ضرب دو گلوله که به پشت گردن و سر وی اصابت کرد، به قتل رسید.
فردای آن روز روزنامه کیهان لندن مورخ ۱۷ آذر ۱۳۵۸ در گزارشی به نقل از خبرگزاری فرانسه مینویسد: «یک شاهد عینی که در محل حضور داشت برای پلیس قاتل را یک جوان ۲۵ تا ۳۰ ساله توصیف کرد که ژاکت موتورسوارها به تن داشت.
. او چند قدم به دنبال شفیق حرکت کرد و سپس هفت تیر را به پشت گردن او نزدیک کرده و شلیک کرد. سپس سوار بر موتور خود از محل دور شد. پلیس دوپوکه فشنگ یک هفت تیر با کالیبر ۹ میلیمتری را در محل پیدا کرده بود.»
روزنامه کیهان در ادامه و به نقل از خبرگزاری فرانسه می گوید که چند ساعت بعد از ماجرا شخص ناشناسی در یک تماس تلفنی مسئولیت ترور را بعهده میگیرد و میگوید: «لازم بود شفیق در چارچوب فعالیتهای آزادیبخشمان حذف شود. او دشمن ایمان ما و دشمن مردم ما بود
وی همچنین افزود: «او به صهیونیسم بین المللی کمک میکرد و ما او را کشتیم. وی با شعار زنده باد خمینی به سخنانش پایان داد.»
روزنامه کیهان در همین گزارش متن اعلامیه آیت الله خلخالی را به عنوان رهبر فدائیان اسلام منتشر کرد.
آقای خلخالی در این بیانیه اعلام میکند که حکم اعدام آقای شفیق «بدست رزمندگان فدائیان اسلام» بمرحله اجرا در آمد.
و اما سرنوشت قاتل او , عبدالله برقعی که جوانی از اعضای سپاه پاسداران تازه تاسیس که تحت شستشوی مغزی برای قتل کسی که حتی شناخت درستی از او نداشت آبدیده شده بود و مانند
باقی جوانان حزب اللهی تندرو , رهبران حکومت نوپا را فرشته و مخالفین و منتقدین را شیاطینی که بایست حذف میشدند میپنداشت , نهایتا در فروردین ۱۳۶۱ در طی جنگ ایران-عراق در عملیات فتح المبین کشته شد.
روزنامه ی اطلاعات در تاریخ ۹ فروردین ۱۳۶۱ در صفحه ۱۱ می نویسد: «شهید برقعی از جوانان پرشور حزب الله قم بود که در مبارزه با گروههای ضد انقلاب و حذف «لیبرال»ها از صحنه سیاست تلاشی خستگی ناپذیر را پیشه خود کرده بود و هم او بود که پس از پیروزی انقلاب اسلامی نسبت به اعدام انقلابی
شهریار شفیق٬ خواهر زاده شاهنشاه در پاریس اقدام کرد و پس از جاری نمودن حکم خدا دو تیر خلاص به او شلیک نمود و بدون آنکه برگه ای از خود به جا نهد پاریس را ترک گقت
ESTEIVAN
نمیدونم مشاور اینا برای ترور کی بود ولی هر کی بود میدونست چه شخصیت هایی رو ترور. کنن شهریار شفیق ودکتر فرخ زاد شدیدا جاشون خالیه خیلی ام خالیه
Patriot
شکنکنید خود اربابان به اینا لیست ترور داده بودند...
Kim
لیست ۵.۰۰۰ نفر از نخبه های اداری، نظامی و مهندس ایرانی را انگلیس خبیث داده بود
Aria
فرانسه به همین راحتی اجازه میداد یک مشت تروریست توی مملکتش بچرخند! آخر هم سواریشه بره تهران بدون اینکه کسی بگه چی ٫ چطور؟ ارزش جان انسان برای اینها فقط همینقدر هست! یادش گرامی!
Ali
یادمون نره که خمینی رو توی نوفلوشاتو خمینی کردند!! دموکراسی ووو همه اش ژستی روشنفکرنمایانه است و دیگر هیچ!!
Kim
من مطمئنم درتمام این ترورهاازجمله ترورشهریارشفیق وبختیارو...سازمان اطلاعات فرانسه آگاه بوده ونقش داشته!
#چپ_هرگز_نفهمید
Rezay
این رشته توییت در مورد یکی از قهرمانان ایرانه
که اگه ترور نمیشد مطمئن باشید جمهوری اسلامی الان وجود نداشت
@TwitterMamnoe
شهریار شفیق ساعت ۱۳ روز جمعه ۱۶ آذر ماه ۱۳۵۸ هنگام خروج از خانه ی مادرش شاهدخت اشرف پهلوی در پاریس به ضرب دو گلوله که به پشت گردن و سر وی اصابت کرد، به قتل رسید.
فردای آن روز روزنامه کیهان لندن مورخ ۱۷ آذر ۱۳۵۸ در گزارشی به نقل از خبرگزاری فرانسه مینویسد: «یک شاهد عینی که در محل حضور داشت برای پلیس قاتل را یک جوان ۲۵ تا ۳۰ ساله توصیف کرد که ژاکت موتورسوارها به تن داشت.
. او چند قدم به دنبال شفیق حرکت کرد و سپس هفت تیر را به پشت گردن او نزدیک کرده و شلیک کرد. سپس سوار بر موتور خود از محل دور شد. پلیس دوپوکه فشنگ یک هفت تیر با کالیبر ۹ میلیمتری را در محل پیدا کرده بود.»
روزنامه کیهان در ادامه و به نقل از خبرگزاری فرانسه می گوید که چند ساعت بعد از ماجرا شخص ناشناسی در یک تماس تلفنی مسئولیت ترور را بعهده میگیرد و میگوید: «لازم بود شفیق در چارچوب فعالیتهای آزادیبخشمان حذف شود. او دشمن ایمان ما و دشمن مردم ما بود
وی همچنین افزود: «او به صهیونیسم بین المللی کمک میکرد و ما او را کشتیم. وی با شعار زنده باد خمینی به سخنانش پایان داد.»
روزنامه کیهان در همین گزارش متن اعلامیه آیت الله خلخالی را به عنوان رهبر فدائیان اسلام منتشر کرد.
آقای خلخالی در این بیانیه اعلام میکند که حکم اعدام آقای شفیق «بدست رزمندگان فدائیان اسلام» بمرحله اجرا در آمد.
و اما سرنوشت قاتل او , عبدالله برقعی که جوانی از اعضای سپاه پاسداران تازه تاسیس که تحت شستشوی مغزی برای قتل کسی که حتی شناخت درستی از او نداشت آبدیده شده بود و مانند
باقی جوانان حزب اللهی تندرو , رهبران حکومت نوپا را فرشته و مخالفین و منتقدین را شیاطینی که بایست حذف میشدند میپنداشت , نهایتا در فروردین ۱۳۶۱ در طی جنگ ایران-عراق در عملیات فتح المبین کشته شد.
روزنامه ی اطلاعات در تاریخ ۹ فروردین ۱۳۶۱ در صفحه ۱۱ می نویسد: «شهید برقعی از جوانان پرشور حزب الله قم بود که در مبارزه با گروههای ضد انقلاب و حذف «لیبرال»ها از صحنه سیاست تلاشی خستگی ناپذیر را پیشه خود کرده بود و هم او بود که پس از پیروزی انقلاب اسلامی نسبت به اعدام انقلابی
شهریار شفیق٬ خواهر زاده شاهنشاه در پاریس اقدام کرد و پس از جاری نمودن حکم خدا دو تیر خلاص به او شلیک نمود و بدون آنکه برگه ای از خود به جا نهد پاریس را ترک گقت
ESTEIVAN
نمیدونم مشاور اینا برای ترور کی بود ولی هر کی بود میدونست چه شخصیت هایی رو ترور. کنن شهریار شفیق ودکتر فرخ زاد شدیدا جاشون خالیه خیلی ام خالیه
Patriot
شکنکنید خود اربابان به اینا لیست ترور داده بودند...
Kim
لیست ۵.۰۰۰ نفر از نخبه های اداری، نظامی و مهندس ایرانی را انگلیس خبیث داده بود
Aria
فرانسه به همین راحتی اجازه میداد یک مشت تروریست توی مملکتش بچرخند! آخر هم سواریشه بره تهران بدون اینکه کسی بگه چی ٫ چطور؟ ارزش جان انسان برای اینها فقط همینقدر هست! یادش گرامی!
Ali
یادمون نره که خمینی رو توی نوفلوشاتو خمینی کردند!! دموکراسی ووو همه اش ژستی روشنفکرنمایانه است و دیگر هیچ!!
Kim
من مطمئنم درتمام این ترورهاازجمله ترورشهریارشفیق وبختیارو...سازمان اطلاعات فرانسه آگاه بوده ونقش داشته!
#چپ_هرگز_نفهمید
Rezay
این رشته توییت در مورد یکی از قهرمانان ایرانه
که اگه ترور نمیشد مطمئن باشید جمهوری اسلامی الان وجود نداشت
@TwitterMamnoe
Twitter
ESTEVAN
ترور شهریار شفیق , نخستین عملیات تروریستی حکومت اسلامی در خارج از کشور: شهریار شفیق ساعت ۱۳ روز جمعه ۱۶ آذر ماه ۱۳۵۸ هنگام خروج از خانه ی مادرش شاهدخت اشرف پهلوی در پاریس به ضرب دو گلوله که به پشت گردن و سر وی اصابت کرد، به قتل رسید.
Saeid Hosseinpour
میتونیم #کمپین_شناسایی_رای_دهنده در خارج از کشور راه بندازیم. مایهش یه موبایل دوربینداره که همه دارن.
janan Khorramجانان خرم ☼𓃬
کثیفتر از صادراتیها، اون عده پناهندههایی هستند که میرن سفارت رای میدن.
من که میگم باید از اینها فیلم گرفت وقتی روز انتخابات دارن وارد سفارت حکومتی میشن که «مثلا» توش در خطرن، لازمه!😒
@TwitterMamnoe
میتونیم #کمپین_شناسایی_رای_دهنده در خارج از کشور راه بندازیم. مایهش یه موبایل دوربینداره که همه دارن.
janan Khorramجانان خرم ☼𓃬
کثیفتر از صادراتیها، اون عده پناهندههایی هستند که میرن سفارت رای میدن.
من که میگم باید از اینها فیلم گرفت وقتی روز انتخابات دارن وارد سفارت حکومتی میشن که «مثلا» توش در خطرن، لازمه!😒
@TwitterMamnoe
وقتی سرگرم سیرک بودید و به اسم رسانهی آزاد، مستقیم آنتن صداوسیما را روی خروجی بردید و کارشناسانتان در حال شکافتن زیروبم و ریزودرشت خزعبلات شومنها بودند، #ساسان_نیکنفس آخرین جرعههای زندگی را سر کشید؛ در جان باختن او، شما مافیای فاسد رسانهای مقصر و همدستید!
SasanAghaei
@TwitterMamnoe
SasanAghaei
@TwitterMamnoe