پادشاهی‌خواهان توئیتر
878 subscribers
20.5K photos
9.24K videos
158 files
34.4K links
روشنگری تنها راه نجات بشریت از شر خرافه است.
Download Telegram
بهای یک آبگرمکن خورشیدی ۳۵۰۰ تومان است و چون به سوخت نیازندارد برای دست کم ۱۵ سال بدون هزینه کار می‌کند.

وزارت مسکن و شهرسازی ۵۰۰ دستگاه آبگرمکن خورشیدی به سازمان صنایع نظامی سپارش داده‌است. سازمان صنایع نظامی اکنون ۳۰۰ دستگاه از آبگرمکن‌ها و خوراک‌پزی‌های خورشیدی ساخت خود را در شهرک سرخه حصار ( که به نام شهرک خورشیدی) کارگذاشته است. تیمسار رزمجو ریاست صنایع نظامی ایران فرمودند که با بهره‌گیری از این دو دستگاه، میزان بهره‌برداری از انرژی فسیلی کاهش می‌یابد زیرا که تابش خورشید در سراسر ایران وجود دارد. تیمسار رزمجو افزود یک دیگ زودپز خورشیدی نیز توانسته‌ایم بسازیم. تیمسار رزمجو درباره پروژه مبارزه با آلودگی هوا گفت: سازمان صنایع نظامی با پژوهش‌هایی که روی موتورهای دوسوزه انجام داده‌است، در آینده اتوبوس‌های گازوییلی با موتورهای دو سوزه کار خواهند کرد. این موتورها گازهای اکسید دو کربن و هیدروکربن دود نخواهند کرد و اتوبوس‌های ارتش بدون دود در شهرها به کار خواهند پرداخت.

تنها امیدی که وجود دارد این است که ملت ایران سرنوشت خویش را به دست گیرند. سرمشق ما جنبش مشروطه است. یک سد و پانزده سال پیش ملت ایران سرنوشت خود را به دست گرفتند و توانستند کشور ایران را دارای قانون اساسی شاهنشاهی پارلمانی نمایند. دادگستری مدرن سکولار در ایران بر پا دارند و سرانجام سلسله چیره بر ایران، همان بیگانگان ترک مغول قاجار را منقرض ساختند و سامانه ایرانی پهلوی را روی کار آوردند.

سرمشق دیگر ما ارثیه زرتشتی ماست. در آیین زرتشت آلوده ساختن آب هوا و زمین از بزرگترین گناهان به شمار می‌آید. بهره وری از نفت و گاز برای ایجاد برق و گرما، و استفاده از بنزین برای خودروها به یکی از دهشتناکترین آلودگی زیست بوم در جهان انجامیده‌است که به آن گرمایش زمین می‌گوییم. افزون بر این دریاها و دریاچه‌ها و رودخانه‌های ایران با اشیایی که از پلاستیک یعنی مواد نفتی ساخته شده‌اند پر گشته‌است. برای ما ایرانیان همواره طبیعت جایگاه مقدسی داشته‌است بنابراین بر ما ایرانیان است که آلودگی زیست بوم با پلاستیک و گرمایش زمین را بازایستانیم.

سیستم ولایت فقیه ایران را به نابودی کشانده‌است، تنها حکومت مشروطه شاهنشاهی رهایی بخش ما از این ورطه هولناک است. پاینده ایران – جاوید شاه

Mashrouteh

@TwitterMamnoe
شاهزاده گرامی،
شما چهل سال قبل در قاهره سوگند پادشاهی یاد کردید،جُرمِ #ساسان_نیک‌نفس طرفداری از همین حکومت پادشاهی بود،زمانی که شما خود را شورشی در برابر میراث پادشاهی نام نهادید و "بند ناف" سلطنت را می‌بُریدید او در "بند زندان" ضحاک بود،
سوال:
اکنون رسالت ما چیست؟
@PahlaviReza

امیر عباس هویدا⁦🌷

@TwitterMamnoe
#شاهنشاهی_پهلوی در یک روز!!

ایران در افغانستان کارخانه ذوب آهن می‌سازد.
ایران ۱.۲میلیارد دلار به ترکیه اعتبار داد.
عظیم‌ترین کارخانه‌ی قند و شکر دنیا در خوزستان به راه افتاد.
بازار مشترک اروپا تسلیم ایران می‌شود
بازدید پادشاه یونان از ایران ناسیونال
صادرات کالا به انگلستان
و حالا به لطف جمهوری شورشیان پنجاه و هفت بحث کاندیداهای سیرک ریاست جمهوری بر سر سبد کالا و بالا بردن یارانه کمکی ۴۵ هزار تومانی است!
#رای_بی_رای
#پاینده_ایران
#جاویدشاه

👑KiM👑 2

@TwitterMamnoe
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مصاحبه جدید و تاثیرگذار یکی از مشاوران شاهزاده رضا پهلوی.

DEICIDE

@TwitterMamnoe
پادشاهی‌خواهان توئیتر
مصاحبه جدید و تاثیرگذار یکی از مشاوران شاهزاده رضا پهلوی. DEICIDE @TwitterMamnoe
شما بفرمایید این صحبتهای ایشون همین تقطیع شده همین چند ثانیه به چه معناست...هدف آن چیست...روی سخن آن با چه کسی ست؟ کسی که تقطیع میکند بقیه را هم شنیده..بقیه صحبت چیزی مخالف این نیست..بعضیها توجیهاتی برای این موضوع میآورند..ولی هیچکدام حتی خود گوینده ان توجیهات را قانع نکرده...چی گفتید؟ فرمودند زورکی نمیشه؟ مگه خواسته شده از خیابان یکی را ببرند روی تخت بنشانند؟ قانون مشروطه این بوده و بعقیده هر انسان آگاهی ایشان بر علیه قانون مشروطه سخنانی گفتند که شاید گناه نباشه..اما مشکل اینجاست که تکلیفی برای نه خودشان و نه هیچ کس دیگری که شایسته باشد مشخص نیست...اگر ایشان تکلیفی ندارند لااقل اگاه هم نیستند که مردم این انتظار را دارند که طبق قانون مشروطه و طبق سوگندی که خود خورده اند؛ این امر را پیش ببرند؟ فکر نکنم کسی بیشتر از ایشان به موضوع آگاه باشد..پس بجاست و شایسته مردم این سرزمین که اگر واقعا میخواهند سیاستی دیگر در پیش گیرند بصراحت مردم را از آن اگاه کنند..این نه به سیاست موقت شباهت دارد و نه چیز دیگری...انهم در شرایطی که باید با قدرت پیمان پیشین با مردم را پیش برده و تکلیف خود و بقیه را روشن ساخت...پاسخ هر سوالی که مشتی وهم اندیش چپی داشته باشند مشخص است و راه آن این نیست که با انها اتحاد برقرار کرد...چرا باید با کسانی که پایگاهی ندارند اتحاد بسازند؟ آنها نیاز دارند در سایه چتری که مزین به نام خانواده ایشان است برای آینده سیاسی خود اعتبار کسب کنند نه برعکس...و آنگهی اتحاد بایستی بین مردمان عادی باشد و کسانی با آنها در ارتباط باشند که آن مردم همه هستی خود را روی تفکر ریشه داری گذاشته اند که او نماینده آن حداقل شناخته شده اگر نگوییم الان به آن باور ندارد....ایکاش اگر همانطور باشد که این کانال میگوید که ایشان سکان را رها ساخته؛ بیایند طوری اعلام کنند که تکلیف مشخص باشد..بیش از پیش و یکبار برای همیشه...قبلا از این سیاست که چیز دیگری گفته شود تا در فردای قدرت طور دیگری عمل شود؛ ضربه کافی خورده ایم

Mehrdad

@TwitterMamnoe
در سالروز درگذشتش، والاحضرت #شاهدخت_لیلا_پهلوی را یاد می کنیم

Azadeh Khorasani👑

@TwitterMamnoe
#زنان ایرانی خواستار برقراری حکومت ملی، مدرن و سکولار هستند که در آن، نه تبعیض مذهبی وجود دارد و نه تبعیض جنسیتی

_بانو #ژینوس_نعمت_محمودی، باورمند به دین بهایی، بنیانگذار هواشناسی و تهیه کننده اطلس جغرافیایی در ایران، در #شاهنشاهی_پهلوی

این بانوی فرهیخته پس از شورش۵۷ اعدام شد!

Vida

@TwitterMamnoe
بابا اینقدر بحث نکنین که حجاب‌اجباری اولویت مبارزه‌ست یا نه. اصلا مشکل مخالفان مسیح این اولویت بندی نیست. مشکل اینه که کسیکه پرچمدار این مبارزه شده و به همین نام داره خودش رو در دنیا مطرح میکنه انسان دروغگو و سانسورگر، بی اخلاق، بی‌پرنسیب و بی‌خط قرمزیه. تمام

shimash

@TwitterMamnoe
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
حتما آگهی برنامه دورهمی شاهزاده، مسیح علینژاد، شاهین نجفی و امیر دله و .. را دیده اید.
اما برای من بعضی اسامی مثل ' کریم شامبیاتی' عجیب و غریب بود.
دوست داشتم بدانم بر چه اساسی در کنار شاهزاده دعوت شده ؟!
دلیلش را متوجه شدم :

Reza Khosravi

@TwitterMamnoe
جمعی از کنشگران سیاسی و مدنی 🤦‍♂️🤕
چقدر بدبختیم ما آخه!

سِپَهراد

‌‎چپی ها، تجزیه طلب ها و مزدوران صادراتی وزارت اطلاعات رژیم جنایتکار ایران جمع شده اند که برای ایرانی که در آمریکا برای خود بوجود آوردند حرف بزنند.
سکولاریسم

@TwitterMamnoe
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 آگاهی رسانی
هموطنانم،دور ششم مذاکرات رژیم اسلامی امروز پنج شنبه دهم ژوئن از سر گرفته نشد،
خبرهای دقیق تر را به اطلاعتان خواهیم رساند.
ما همچنان در اتریش به اعتراض علیه رژیم اسلامی و دولتهای حمایت کننده این رژیم ادامه خواهیم داد.🙏
سپاس
#نه_به_جمهوری_اسلامی
#جاویدشاه

atusa sabagh

@TwitterMamnoe
تنها گروهی که ا‌َخ هستند و نباید با آنها نشست و برخاست کرد و گوسفندانی هستند که به دنبال چوپانند همان هواداران پادشاهی هستند ولی معصومه قمی صادراتی، حسنک شریعتمداری بچه آخوند و جزو گروه حزب خلق مسلمان و اسماعیل نوری خلا چپول تروریست و مسعود نقره کار دشمن پادشاهی که اعظم اینها از دشمنان شاهنشاه آریامهر بوده اند و دست در بدبختی این ۴۳ ساله ملت دارند همه افراد مورد تایید و از شایستگان هستند.
و این است آن حقیقتی که سالها ندیدیم و خود را فریب دادیم.
@Mellig
اگر خود ج.ا هم یکروزی بخواهد ایران را رها کند و برود باید قبل از آن از روی جنازهٔ مسعود بهنود، فرخ نگهدار، کارتل رسانه و تک تک اعضای اپوزسيون قلابی رد شود.
#قمی_کلا_گیت

Saamet Oskuei

@TwitterMamnoe
حقیقت امر اینه که خیزش 96 تموم شده. مردم اومدن بیرون، جامعه کسی رو نداشت، بغیر از رضا پهلوی، که خیزش رو رهبری کنه، رضا پهلوی هم به زبان خودش و با دهان خودش گفت رهبری نمیکنم. واقعیت هم اینه که رضا پهلوی نمیخواد که پادشاهی خواهها بعنوان اکثریت، پیروز راه براندازی باشن.
چون او، همانطور که با دهان خودش گفت، شاهنشاهی ایران را به ترتیبی که فرهنگ ما میخواهد، قبول ندارد. بهترین راهکار برای او این بود که؛
2. پادشاهی خواهان غیر متشکل را گروهی به زیر چتر چپ اقلیت بیاورد، حربه این کار هم "اتحاد" بود, و الا👇🏻
همه میدانیم که وقتی خود چپ میگوید(از دهن طبرزدی) پادشاهی خواهان 80 درصد براندازانند، این 80 درصد نیازی به اقلیت 7 تا 12 درصدی چپی نداشت(8 تا 11 درصد دیگر هنوز به هیچطرفی نپیوسته بودند).
بهترین شاهد و اثبات نتیجه بالا هم "عمل" رضا پهلویست. او هرگز دولت در تبعید درست نکرده، چرا؟👇🏻

خودش میگوید چون دولت در تبعید مال زمانیست که کشور با نیروهای خارجی فتح شده باشد....این بهانه خودش یکی از بی سوادانه ترین بهانه های تاریخی ست. تاریخ نشان داده که هر وقت پادشاهی از کشور رانده میشود، یا خود پادشاه، یا ولیعهد، در خارج دولت در تبعید درست میکنند برای اثبات به پادشاه👇🏻

انگلستان در زمان کرامول نگاه کنید، ولیعهد انگلیس(سر شاه را مردم زده بودند) در پاریس برای بیشتر از دو دهه، دربار و دولت در پاریس داشت و و و. حالا، دلیل واقعی تشکیل ندادن دولت در تبعید چیست؟ دولتی که رضا پهلوی قبول دارد، از کسانی مثل پرهام و بیشتر فرشگردیها، اخراجی و غیر اخراجی،👇🏻

ساخته شده که قابل قبول عموم و اکثریت براندازان نیست، بنابراین تا انموقع، رضا پهلوی صبورانه توجه اش را به سوق دادن گوسپندهای پادشاهی خواه(به زبان خودش) به طرف اتحاد واهی و تباه کننده با چپ خواهد بود تا این شخصیتها که همان 57 تیهای ایران تباه کن هستند مورد قبول اکثریت واقع شوند👇🏻

مردم، بیدار شوید، احساسات را دور بیاندازید. خلع رضا پهلوی از ولایت عهدی، هیچگونه توهینی به شاهنشاه اریامهر نیست چون جایگزین او هم فرزند اریامهرمان خواهد بود. دندان چرکینی که 44 سال نگه ش داشتیم را اگر نکنیم، ما و ایرانمان را خواهد کشت. بیایید خودمان را اورگانیزه کنیم و👇🏻

و براندازی واقعی را شروع کنیم!
#گذر_از_رضا_پهلوی
#شورای_نیابت_سلطنت
#ملکه_ایریانا_پهلوی
#مشروطه_اریامهری
شکوه، اقتدار، توسعه!

Mark Rayan

@TwitterMamnoe
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
#سعید_سکویی:

"مگر می‌شود با #نه_به_جمهوری_اسلامی و امید کاذب که ۳۰ سال است #شاهزاده_رضا_پهلوی با پروژه‌های مختلف کثافت‌های دور و برش به مردم قالب می‌کند، کشور را نجات داد؟!

مگر می‌شود حکومت اسلامی را بدون خشونت برداشت‌؟!"

#مرگ_بر_کلیت_و_تمامیت_جمهوری_اسلامی @PahlaviReza

Venus 👑

@TwitterMamnoe
این عکس چکیده پاسخ به چند سوال است. از جمله:
چطور حکومت پهلوی سرنگون شد؟
چطور جمهوری اسلامی هنوز سرپا است؟
چطورعلیرغم اینکه اکثریت مطلق با سلطنت طلبان است، ولی متشتت هستند؟
فقط دور و بری ها و معاشران شاهزاده را ببینید. خوب شد محمدرضا شاه زود درگذشت و این روزها را ندید.

محکستان

هربار با یک گروه از گره گوری های مدافع ملا میتینگ میکنه، این شما و این وارث شورشی شاهنشاهی ایران...
مدافعان و مبارزان پادشاهی هم به مانند #ساسان_نيک_نفس مظلومانه در زندان‌های ضحاک زمانه جان می‌دهند...حکایت تلخ و آشنای این روزهای پادشاهی خواهی و میهن دوستی
#جاویدشاه
#پاینده_ایران

بسوی تمدن بزرگ

@TwitterMamnoe
طرف خودش میگه به من نگید شاه حقوق بشر خودم و خانوادم نقض میشه؛ بعد یک عده خوش خیال به کمتر از سیروس رضاشاه دوم پهلوی سوم رضایت نمیدن!
به نظر من استفاده از این عناوین برای خطاب قرار دادن "شاهزاده"، بیشتر از هرچیز توهین به نام بزرگ رضاشاه و محمدرضاشاه پهلوی است.

ارتشبد

@TwitterMamnoe
خب بسلامتی سری بعد پارلمان براندازی! لابد به ریاست «منِ مصی» و عضویت پر افتخار شاهین عورت نما.! افتتاح میشه و بعد از اندک زمانی هم چندین میلیون دلار به نام پارلمان و به حساب و کام خانم آفتابگردان واریز می‌گردد.
از باب منفعت طلبی، اینها هزاران سور به اصلاحاتچی‌ها زدن.

‏۱/۲
اگر فکر می‌کنید که فقط سفره‌ای به نام «سفره‌ی انقلاب» پهن است و عده‌ای بر سر آن نشسته‌ و در حال لفت و لیسند، سخت در اشتباهید. واقعییت این است آنسوی مرزها مدتهاست« سفره‌ی براندازی» هم پهن شده و عده‌ای که خود را فعال حقوق بشر و زن و کودک و زندانی و اعدامی و و و می‌خوانند و‏۲/۲

بسیاری نیز باورشان کرده‌اند، مشغول شادخواری و نوشخواریند.
طنز تلخ ماجرا اینجاست که این فعالین فلان و بهمان دست‌پرورده‌گان اصلاح‌طلبانند، همانها که همواره در رأس سفره‌ی انقلاب جا داشته و د‌ارند چهل سالست که لاینقطع از خوان پر نعمت انقلاب بهره‌ور بوده و فربه شده‌اند.

Nasrin Rajabi

@TwitterMamnoe
1
اپوزیسیون چون نه برنامه داره و نه مبارزه کردن بلده، شروع میکنه به دورهمی و مهمانی تا شاید معجزه ای رخ بده.
بعد از یک مدت هم به فراموشی سپرده میشه و یک دورهمی جدید.
آرزوی موفقیت دارم

Azad

@TwitterMamnoe