دیگر هیچ انتظاری از او نداریم. ما خون و مال و پدران و مادران و خواهران و برادرانمان را برای شاهنشاهی ایران دادیم، رضا پهلوی از جایگاه "ولیعهدی" که داشت، حق سازش با 57 تی ها و تجزیه طلبها را ندارد. بعنوان یک شهروند، بله،ولی اول باید استعفا دهد بعد هر چه میخواهد حقش است!
Mark Rayan
@TwitterMamnoe
Mark Rayan
@TwitterMamnoe
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سن بالاهای المان هنوز این روز رو یادشونه.
یکیشون میگفت با شکوه ترین استقبال از یک رهبر خارجی بوده و با ذوق از اون روز میگفت
Azad
@TwitterMamnoe
یکیشون میگفت با شکوه ترین استقبال از یک رهبر خارجی بوده و با ذوق از اون روز میگفت
Azad
@TwitterMamnoe
پادشاهیخواهان توئیتر pinned «⚜(تاریخ چراغ راه اینده است ... ) آن ز دانش تهی ز غفلت پر شاه سلطان حسین یخشی دور سلسله ها همواره با یک سرسلسله بلند همت و خود ساخته رخ می نمایند و با یک ته سلسله خودباخته به خاک فنا و سیاه می نشینند #مشروطه #پادشاهی_پارلمانی #براندازم #شرم_شهریاری…»
Forwarded from کیومرث آریایی
اتحاد با ايرانستيزان و جماعت تباه ٥٧ ايى و جبهه تحكيم وحشت (امير دله) و شوراى گراز و شاهين نجفى چپول امروزى و بسيجى سابق و مسيح قميكلا صيغه صفايى فراهانى اگر هم شكل بگيرد به درد همين سرگرم كردن مردم در فضاى مجازى ميخورد و نه براندازى و نه ايران و ايرانى…
#ايمروز_فيقط_ايتيحاد
🆔 @Kiuomars_Aryaee
#ايمروز_فيقط_ايتيحاد
🆔 @Kiuomars_Aryaee
آیا کسی حاضر میشه بچه دومش را که سخت بیمار شده را ببره پیش پزشکی که (در بهترین حالت با اشتباه پزشکی) بچه اولش را کشته؟
خبربین
@TwitterMamnoe
خبربین
@TwitterMamnoe
شاید امروز پادشاهی خاهان متوج شده باشند
چرا پرزیدنت ترامپ که در راس قدرت بودند رضا پهلوی به کاخ سفید دعوت نکردند
ترامپ پیچش مو را میدید و ما خود مو را
ایران به یک رضا شاه نیاز دارد شدیدا ...
جاماسب
@TwitterMamnoe
چرا پرزیدنت ترامپ که در راس قدرت بودند رضا پهلوی به کاخ سفید دعوت نکردند
ترامپ پیچش مو را میدید و ما خود مو را
ایران به یک رضا شاه نیاز دارد شدیدا ...
جاماسب
@TwitterMamnoe
يادى از يك زيبايي افرين بزرگ و بیاد تولدش
؛ حسین سرشار، خواننده اپرا (باریتون دراماتیک)، موسیقیدان، دوبلور و بازیگر
حسین سرشار (۲۲ خرداد ۱۳۱۳ - ۲۰ فروردین ۱۳۷۴) پیش از انقلاب اپراها و تئاترهای ایرانی و ایتالیایی زیادی اجرا کرد و پس از انقلاب و تعطیلی اپرا، در سینمای ایران بازی و دوبله کرد. او در ۶۰ سالگی درگذشت. پیرامون مرگ او روایتهای گوناگونی وجود دارد.
حسین سرشار در محلهای قدیمی در خیابان فرهنگ تهران چشم به جهان گشود. وی در سال ۱۳۳۳ از هنرستان عالی موسیقی در رشته آواز (اپرا) دیپلم گرفت و برای ادامهٔ تحصیل راهی ایتالیا شد و در آنجا دورهٔ نهایی کنسرواتوار سانتاچی چیلیای رم را با درجهٔ اول به پایان رسانید و در ژوئن ۱۹۶۲ موفق به اخذ مدرک فوق لیسانس در رشته اپرا شد. \در کنکور بینالمللی اپرای لافنی چه در ونیز شرکت نمود و یکی از هفت برندهٔ جایزه آواز آن مسابقه شد. در نهایت از طرف همان اپرا بهعنوان سولیست در کنسرتی با ارکستر میلان شرکت نمود. حیطه صدای وی باریتون دراماتیک بوده و در دوره دانشجویی در ایتالیا همراه با مرتضی حنانه و بهجت صدر و دیگران در دوبله فیلمهای ایتالیائی شرکت داشت. صدای او با ویتوریو دسیکا و آلبرتو سوردی در خاطر سینمادوستان مترادف است. او همچنین در تهران نیز چند کنسرت موسیقی آوازی برگزار کرد. ضمناً در اجرای اپراهایی در ونیز و ناپل نقشهایی را بر عهده گرفت. پس ازاتمام تحصیلات عالی به تهران بازگشت و از بدو افتتاح تالار رودکی بهعنوان سولیست اول مشغول به کار شد و در کنسرتهایی به رهبری حشمت سنجری و علاوه بر اجرای اپراهای کلاسیک غربی، در اپراهای سرشناس ایرانی فعال بود و آخرین کار سرشار اجرای توانمندانه و ماهرانه قطعه ای ایران در تیرماه سال ۱۳۶۷بود . روایتهای گوناگونی دربارهٔ مرگ حسین سرشار وجود دارد. سرشار مدتی ناپدید شد و خانوادهاش، آگهی مفقود شدنش را در روزنامهها منتشر کردند. در سال ۱۳۷۴ خبر مرگ او بر اثر تصادف با اتومبیل در روزنامههای ایران منتشر شد. منابع رسمی دولتی، مرگ سرشار را بر اثر بیماری آلزایمر و تصادف با اتومبیل اعلام کردند. اما برخی، مرگ سرشار را به جریان قتلهای زنجیرهای ایران مرتبط دانستهاند. محمد علی کشاورز دربارهٔ بیماری سرشار و مرگ او گفته است: «حسین بینهایت به اپرا عشق میورزید، و وقتی اپرا تعطیل شد این حالت روانیاش به هم خورد و این طور شد. توی اهواز توی بیمارستان روانی نگه اش داشتند و بعد برش گرداندند این جا و یک مراقب برایش گذاشتند، او هر روز صبح ساعت ۹ میرفت دم تالار رودکی و اشک میریخت. یک روز دیگر مواظبش نبودند رفت زیر ماشین. هیچ بزرگداشتی برایش نگرفتند.» از کارهای سینمایی او میتوان همکاری با بزرگانی مثل علی حاتمی در جعفر خان از فرنگ برگشته ، ناصر تقوایی با فیلم ای ایران ، و داریوش مهرجویی در اجاره نشینها و هامون نام برد .
@TwitterMamnoe
؛ حسین سرشار، خواننده اپرا (باریتون دراماتیک)، موسیقیدان، دوبلور و بازیگر
حسین سرشار (۲۲ خرداد ۱۳۱۳ - ۲۰ فروردین ۱۳۷۴) پیش از انقلاب اپراها و تئاترهای ایرانی و ایتالیایی زیادی اجرا کرد و پس از انقلاب و تعطیلی اپرا، در سینمای ایران بازی و دوبله کرد. او در ۶۰ سالگی درگذشت. پیرامون مرگ او روایتهای گوناگونی وجود دارد.
حسین سرشار در محلهای قدیمی در خیابان فرهنگ تهران چشم به جهان گشود. وی در سال ۱۳۳۳ از هنرستان عالی موسیقی در رشته آواز (اپرا) دیپلم گرفت و برای ادامهٔ تحصیل راهی ایتالیا شد و در آنجا دورهٔ نهایی کنسرواتوار سانتاچی چیلیای رم را با درجهٔ اول به پایان رسانید و در ژوئن ۱۹۶۲ موفق به اخذ مدرک فوق لیسانس در رشته اپرا شد. \در کنکور بینالمللی اپرای لافنی چه در ونیز شرکت نمود و یکی از هفت برندهٔ جایزه آواز آن مسابقه شد. در نهایت از طرف همان اپرا بهعنوان سولیست در کنسرتی با ارکستر میلان شرکت نمود. حیطه صدای وی باریتون دراماتیک بوده و در دوره دانشجویی در ایتالیا همراه با مرتضی حنانه و بهجت صدر و دیگران در دوبله فیلمهای ایتالیائی شرکت داشت. صدای او با ویتوریو دسیکا و آلبرتو سوردی در خاطر سینمادوستان مترادف است. او همچنین در تهران نیز چند کنسرت موسیقی آوازی برگزار کرد. ضمناً در اجرای اپراهایی در ونیز و ناپل نقشهایی را بر عهده گرفت. پس ازاتمام تحصیلات عالی به تهران بازگشت و از بدو افتتاح تالار رودکی بهعنوان سولیست اول مشغول به کار شد و در کنسرتهایی به رهبری حشمت سنجری و علاوه بر اجرای اپراهای کلاسیک غربی، در اپراهای سرشناس ایرانی فعال بود و آخرین کار سرشار اجرای توانمندانه و ماهرانه قطعه ای ایران در تیرماه سال ۱۳۶۷بود . روایتهای گوناگونی دربارهٔ مرگ حسین سرشار وجود دارد. سرشار مدتی ناپدید شد و خانوادهاش، آگهی مفقود شدنش را در روزنامهها منتشر کردند. در سال ۱۳۷۴ خبر مرگ او بر اثر تصادف با اتومبیل در روزنامههای ایران منتشر شد. منابع رسمی دولتی، مرگ سرشار را بر اثر بیماری آلزایمر و تصادف با اتومبیل اعلام کردند. اما برخی، مرگ سرشار را به جریان قتلهای زنجیرهای ایران مرتبط دانستهاند. محمد علی کشاورز دربارهٔ بیماری سرشار و مرگ او گفته است: «حسین بینهایت به اپرا عشق میورزید، و وقتی اپرا تعطیل شد این حالت روانیاش به هم خورد و این طور شد. توی اهواز توی بیمارستان روانی نگه اش داشتند و بعد برش گرداندند این جا و یک مراقب برایش گذاشتند، او هر روز صبح ساعت ۹ میرفت دم تالار رودکی و اشک میریخت. یک روز دیگر مواظبش نبودند رفت زیر ماشین. هیچ بزرگداشتی برایش نگرفتند.» از کارهای سینمایی او میتوان همکاری با بزرگانی مثل علی حاتمی در جعفر خان از فرنگ برگشته ، ناصر تقوایی با فیلم ای ایران ، و داریوش مهرجویی در اجاره نشینها و هامون نام برد .
@TwitterMamnoe
Telegram
attach 📎
Forwarded from ملی گرایان مردم گرا
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
۱۳ سال پیش هم شما به دکتر سکویی میگفتید هیس هیس هیس ... هیچی نگید ، مانع اتحاد نشید ، اعلیحضرت اون پشت ها دارند یک کارهایی میکنند ، مانع اتحاد نشید.
ما اتحادی با تجزیه طلب و فرستادگان جمهوری اسلامی نداریم
@Mellig
ما اتحادی با تجزیه طلب و فرستادگان جمهوری اسلامی نداریم
@Mellig
بانو گلنار جهانبانی دختر جاویدنام تیمسار نادر جهانبانی سه ساعت پیش این عکس را از تظاهرات ایرانیان در لس آنجلس در فیسبوک پست کردند
#نه_به_جمهوری_اسلامی
#ایران
#رای_نمیدهیم
Azadeh Khorasani👑
@TwitterMamnoe
#نه_به_جمهوری_اسلامی
#ایران
#رای_نمیدهیم
Azadeh Khorasani👑
@TwitterMamnoe
فراخوان برای حضور شما ایرانیان مقیم در انگلستان در روز جمعه 18 جون روبروی کنسولگری اشغال شده #ایران
@TwitterMamnoe
@TwitterMamnoe
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
حال و روز خوبی ندارم،هزار تا حرف توی گلوم هست که قدرت بیانش رو ندارم، هر چیز که چشمم میبینه و گوشم میشنوه و از فکرم عبور میکنه تبدیل به بغض میشه که نمیدونم چه کارش کنم، دارم کم میارم، دوس داشتم این آهنگ رو تقدیم کنم به شاهنشاه آریامهر برای همین با این تصاویر میکس کردم
#جاوید_شاه
👑(سیاهی لشکر)➰
@TwitterMamnoe
#جاوید_شاه
👑(سیاهی لشکر)➰
@TwitterMamnoe
هر روز تلاش برای اتحاد و ائتلاف با پایوران سابق جمهوری اسلامی و هر کسی که کمترین حقانیتی برای شورش کور 2537 و کودتای ننگین 22 بهمن قائل است، به عمر این رژیم اضافه میکند و اتحاد ایراندوستان را میشکند.
نه رأی دادن-ندادن و کمپینهای مضحک و تکرار سخنان کلیشهای بی سر و ته و بیهوده.
M.R.Reza
@TwitterMamnoe
نه رأی دادن-ندادن و کمپینهای مضحک و تکرار سخنان کلیشهای بی سر و ته و بیهوده.
M.R.Reza
@TwitterMamnoe
نخستین میهمانداران هواپیمایی هما ، ایران ایر ،
دقت کنید به اندازه یکسان دامن خانمها ، و نظم و دیسپلین و دقت جناب رئیس تیمسار سپهبد خادمی . « عکس از صفحه چهل و چند سال قبل »
یعنی واقعا دم طراحش گرم👏👏👏👏
بابا جان وقتی میگیم مملکت اون زمان صاحب داشت بخاطر همه چی هست نه یه مورد دو مورد،
عین الآن بی صاحب نبود یه مشت دزد فقط فکر جیب خودشون باشن
@TwitterMamnoe
دقت کنید به اندازه یکسان دامن خانمها ، و نظم و دیسپلین و دقت جناب رئیس تیمسار سپهبد خادمی . « عکس از صفحه چهل و چند سال قبل »
یعنی واقعا دم طراحش گرم👏👏👏👏
بابا جان وقتی میگیم مملکت اون زمان صاحب داشت بخاطر همه چی هست نه یه مورد دو مورد،
عین الآن بی صاحب نبود یه مشت دزد فقط فکر جیب خودشون باشن
@TwitterMamnoe