پادشاهی‌خواهان توئیتر
877 subscribers
20.5K photos
9.24K videos
158 files
34.4K links
روشنگری تنها راه نجات بشریت از شر خرافه است.
Download Telegram
رشته توییت توسط @sag_koshi

علی انصاری بیشتر از اینکه قلک مجتبی باشد قلک احمدی‌نژاد بود،سندسازی‌های پروژه‌های انصاری را تیم اسفندیار رحیم مشایی مدیریت میکرد.
یک سهم به مجتبی میدادند و دو سهم خودشان بر‌میداشتند.
انحلال بانک آینده و بلافاصله تحریم و توقیف اموال علی انصاری توسط انگلیس گرچه در ظاهر
⬇️
کوت توسط @sag_koshi

پول فاکتور اصلی تامین کننده قدرت است.
باندهای قدرت و سیاست همواره قدرت مالی رقبا و دشمنانشان را رصد میکنند و از طریق ضربه به منابع مالی و ثروت رقبا،قدرت طرف مقابل را کنترل و محدود میکنند.
لذا ریال به ریال ثروتی که در ایران جابجا میشود تحت نظارت نهادهای امنیتی است و رصد میشود.
⬇️

بر علیه مجتبی به چشم می‌آید اما در واقعیت برخورد مجتبی با تیم احمدی‌نژاد و جبهه پایداری در بدنه حکومت و سپاه است.
مجتبی خامنه‌ای که خودش درگیر فساد بانک آینده و ایران‌مال بوده به خوبی از حجم ثروت غارت شده توسط تیم احمدی‌نژاد و قدرت این پول آگاه است.
⬇️
حالا با نزدیک شدن به لحظه جانشینی در حال ضربه زدن به توان مالی رقبا و دشمنانش است.
ورود انگلیس به بحث تحریم علی انصاری نشان می‌دهد آنها هم برایش شانس قائل هستند.
غیر از مجتبی خامنه‌ای هم کسی جرات برخورد با انصاری را نداشت.
به نوعی مبرا کردن خودش از فساد بانک آینده هم هست.
⬇️
برای درک پیچیدگی روابط داخلی در ج.ا تصاویر زیر را ببینید.
بادیگارد میرحسین موسوی پس از حصر او میشود مسئول حراست در مجموعه‌ی علی انصاری.
⬇️
عزل منتظری و انتقال رهبری از خمینی به خامنه‌ای با کشتار‌های ۶۷ تسهیل شد.
انتقال رهبری از خامنه‌ای به گزینه بعدی هم قطعا رویدادی پرتنش و سرشار از جنگ و دعوا خواهد بود. تنها شانس برای رقبای مجتبی این است که اسراییل خامنه‌ای و پسرانش را یکجا با هم بزند.

https://telegra.ph/Twitter-Thread-11-04-36
1
یه جاویدشاه بگو تا در کنارشون باشی، در عیر اینصورت در کنار تحکیم وحدتی‌@PahlaviReza

K1 🦁☀️
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یکی را دار زدند،گفتیم<بیزارم از دین شما>

یکی را کشتند،گفتیم<از خون جوانان وطن لاله دمیده>

دیگری را ازدست دادیم و گفتیم<دایَه دایَه وقت جنگه>

خشم‌مان را روی هشتگ خالی کردیم،ترند ساختیم و فراموش کردیمش...
حال نشسته ایم به انتظار《قمپوزیسیونی》
که خط قرمزش،کشتن سپاهی و بسیجی‌ست

W✠w✠W
اینکه باز یه عده سیاه باز به تقلید از سرلک،راه افتادند عکس خامنه ای رو خارج کشور آتش میزنند همون تکرار مو قیچی کردن یه مشت شارلاتان آخوندلیس سه سال پیش است.به قول خود خامنه ای هیولا،از سال۷۸دارند عکسش رو آتش میزنند و اون هنوز سرجاش نشسته!برای سرنگونی ج.ا دنبال علاج واقعی باشید!

اهورا بختیاری
قانون اول، شاه را پیدا کنید؟ (۲۰نمره)

من ربلم به تو
هرکی‌نگه آلبالو

K1 🦁☀️

یک عده هم که «تابع قوانین دفترچه» بودند و به قانون اساسی مشروطه لجن‌پرانی می‌کردند اکنون هشتگ می‌زنند #تابع_قوانین_شاهنشاهی
قوانین زمان شاهنشاه آریامهر چه بودند؟🤔

Asghar Sepehri
اگه شاه میخواید صبح تا شب به رضا پهلوی‌حمله کنید، ازش بخواید استعفا بده و بره پی زندگیش.
این بشر هرگز مزایای جایگاهش رو ول نمیکنه، خودشم فریاد #جاویدشاه سر میده. استعفا بده چیکار کنه؟ نه سلبریتی میمونه، نه جایی دعوت میشه، نه اسپانسری. رضا پهلوی عاشق دشمناش میشه نه دوستاش، دشمنش بشید تا بیاد سمتتون.

K1 🦁☀️
👍1
مردم انگلیس از اصلاح Not my King (شاه من نیست) برای چارلز سوم استفاده میکنن، شاه آلوده به ویروس‌چپی که بیخیال نابودی اصالت کشورش و اسلامی شدن شهرهایش هست.
بلای کشورسوزی است شاه چپگرا.
#تجزیه‌طلبان_ملی‌گرا

K1 🦁☀️
پادشاهیخواهانی‌که‌ چپ و‌ راست یقه دله و قمبلینژادو‌تیم دفترچه رو‌ میگیرند و‌هشتگ #بچه‌های_آیت‌الله میزنند‌! اگر کمی‌شجاعتر و داناتر بودند میرفتند یقه لیدر آنها رضاپهلوی را می‌گرفتند و بی‌آبرویش می‌کردند. بچه‌های آیت‌الله هیچ کاره‌اند آنها تابع دستورات رضا هستند.

Tahmurasp
از میان فرزندان پادشاه فقید شاهپور علیرضا و شاهدخت لیلا چه ظاهری چه از نظر خلقیات بویی از پدر و پدربزرگ برده بودند که همین‌ دو نازنین را هم از دست دادیم و آن عجوزه و پسر خرفتش همچنان زنده‌اند و نشخوار می‌کنند.

Tahmurasp
👏1
پرویز ثابتی کسی بود که خامنعی را دستگیر و بازجویی و‌تبعید کرده بود. نشستن چنین نیروهایی کنار رضاپهلوی می‌توانست برای سدعلی و پیروانش نوعی تخریب روحیه و‌نشانه تسلط و برتری باشد. اما جای امثال ثابتی با امیر دله و سعید قاسمینژاد عوض شده که روزگاری در حد پشم خایه کروبی بوده‌اند

Tahmurasp
👏1
تنها مرگی که شایسته‌ی خامنه‌ای است این است که همچون عکس‌هایش زنده زنده سوزانده شود.
کاش میشد هزاران بار زجر این مرگ را به او چشاند.

سگ‌کشی
👏1
فرح دیبا در یکسال آخر منتهی به بهمن ۵۷، عملا پادشاهی خودش را ساخته بود و خودسرانه و بدون توجه به مخالفت شاه مشغول مذاکره مستقل و سر وسامان دادن به توطئه بر علیه پادشاه فقید بود. او با این کار نهاد پادشاهی را دوشقه کرده و مکانیزم تصمیم گیری واحد را از میان برده بود.
#مادموازل_فرح

Tahmurasp
👍1
حقیقتا همینطوره! شاه خودخواسته سقوط کرد و اینکه از منظر روانی چرا چنین کرد بماند برای بعد! اما ایندسقوط ناباوارنه باعث شده تصور ما از براندازی ساده‌انگارانه باشد! خامنعی تا آخرین سپاهی وفادار خواهد جنگید و خواهد کشت و همه دیدیم با #امید_سرلک چه کرد! ساقط کردن این رژیم آسان نیست.

Tahmurasp

انقلاب شوخی نیست،به ۵۷ نگاه نکنید،
۵۷ برخلاف اسمش مطلقا انقلاب به معنی آکادمیک آن نبود،خوش‌بین‌ترین مخالفان شاه باورشان نمیشد که زودتر از ۱۵ سال آینده بتوانند شاه را ساقط کنند.
۵۷ تقدیم قدرت توسط شاه به مخالفانش بود.
اینها حرف من نیست،حرف خود ثابتی است.


سگ‌کشی
👍1
وقتی میبینم عده‌ای هنوز به رضا ی جمهوریخواه میگویند(شاه)،تاسف میخورم و با پوزخندی رد میشوم
عنوان(شاه)حرمت دارد؛تکه‌ای از تاریخ و شرف این سرزمین است.
این واژه را هم مثل بسیاری از کلمات دیگری که برای خوشایند جریان خودی و گریز از پاسخگویی تغییر معنا دادید،نمیتوانید مصادره کنید👑

W✠w✠W
👏1
شائبه‌های هم بود که در ۷۰ یا ۸۰ شمسی همین آقای کامبیز‌ آتابای رابط فرح و رضا با جمهوری اسلامی بوده و بارها به ایران سفر کرده! و ظاهرا آزاد سازی بخشی از اموال خاندان سلطنتی در ایران از طرف حکومت‌ با مسکوت گذاشتن ادعای تاج و‌تخت توسط رضا معامله شده!
#رضا_دلال

Tahmurasp
🤔1
الانم در حال کارگردانی کردن یه اپوزیسیون مضحک هستید. از نوفدی تا تحکیم‌وحدتی‌ها و تراژدی ربل‌خان، کارگردان همش شمایید.

K1 🦁☀️

رضا #پهلوی: اگر زندگی دوباره داشتم، شاید کارگردان سینما می شدم
http://www.rezapahlavi.org/details_article.php?persian&article=586
#iranelection #iran #pahlavi

Reza Pahlavi
به نظرم در این‌وضعیت کسشعر بهترین شانس برای کنترل امن کشور در دوره گذار همین هست. اگر خامنعی و‌ سپاه مضمحل بشوند و یک فرمانده ارتش بتواند قدرت را به دست گیرد.

Tahmurasp

من جراتش دارم و خودم را میکنم سیبل اهداف بقیه.بخاطر وطنم.به عنوان یک پادشاهی خواه شجاع و میهن پرست و پای میدان نبرد.‌به اصطلاح شاهزاده رضا پهلوی و تیم ایشان و اطرافیان ایشان باید فورا خلع قدرت بشن از صحنه سیاسی ایران خارج بشن.و قدرت سیاسی کشور به آرتشیان داخل داده بشه.

Shahriar Rahimi
👍1
من جراتش دارم و خودم را میکنم سیبل اهداف بقیه.بخاطر وطنم.به عنوان یک پادشاهی خواه شجاع و میهن پرست و پای میدان نبرد.‌به اصطلاح شاهزاده رضا پهلوی و تیم ایشان و اطرافیان ایشان باید فورا خلع قدرت بشن از صحنه سیاسی ایران خارج بشن.و قدرت سیاسی کشور به آرتشیان داخل داده بشه.

Shahriar Rahimi



این که دیگه نه نوفدی هست نه اطرافیان نه دله و قاسمی.
قبیله بازی فقط برای مهتدی بد بود؟
سر میز جورج‌تاون نشست که دست مصی و اسی ر رو کنه؟
جمع کنید این بساط ماله‌کشی رو.

Naturalist
👍1
از ازدواج فرح تا رسیدن او به نیابت سلطنت تنها ۸ سال فاصله بود که در طول این ۸ سال سه‌فرزند هم زاده بود ! سوال اینجاست او چه تجربه و سابقه‌ای غیر از بچه‌داری داشت که بتواند عهده دار چنین جایگاه مهم و‌حساسی شود!؟چه چیزی از مملکت داری می‌دانست که او را به این سمت برگزیدند؟
#سیده_فرح

Tahmurasp
👍2