بانوان کنشگر حقوق مدنی ایران https://t.me/Women_Civil _Rights_Activists
437 subscribers
1.77K photos
1.16K videos
23 files
2.55K links
💠 کانال رسمی بیانیه تکمیلی ۱۴بانوی کنشگر مدنی ایران برای گذار از تمامیت حکومت اسلامی ایران

🟠 لینک کانال پشتیبان بانوان👇
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists

https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists1۴
Download Telegram
🔴بیش از ۸ ماه (۲۵۰ روز) از بازداشت ناعادلانه عباس واحدیان شاهرودی گذشت، وی همچنان بلاتکلیف در بازداشت زندان وکیل آباد است!!!

دریغ بر ملتی که لباسی را بر تن می کند که خود نمی بافد، نانی را می خورد که خود درو نمی کند، شرابی می نوشد که از چرخشت او جاری نمی گردد .
دریغ بر ملتی که زورمدار را همچون قهرمانی تشویق میکند، و سلطه جوی پر ابهت را عطا بخش می انگارد.
"دریغ بر ملتی که دم بر نمی آورد، مگر هنگامی که در تشیع جنازه گام برمی دارد خود را نمی ستاید مگر در میان ویرانه ها یش و عصیان نمی کند مگر هنگامی که گردنش در میان تبر و کنده قرار دارد
دریغ بر ملتی که سیاستمدارش روباه است، فیلسوفش شعبده باز و هنرش هنر وصله کاری و تقلید
دریغ بر ملتی که با شیپور به استقبال حاکم تازه اش می رود، و با هو کردن بدرقه اش می کند تنها به خاطر اینکه با شیپور به استقبال دیگری برود
دریغ بر ملتی که فرزانگانش در اثر پیری گنگند و مردان شجاعش هنوز در گهواره
دریغ بر ملتی که پاره پاره شده است و هر پاره ای خود را ملتی می داند

 @Women_Civil_Rights_Activists
Forwarded from اتچ بات
🔴 کمیسر عالی حقوق بشر، میشل بچله، روز چهارشنبه اقدام مقامات ایران به اعدام دومین کودک مجرم در فاصله تنها چهار روز را محکوم کرد و به مقامات ایران یادآور شد که نسبت به مرگ دانیال زین‌العابدینی تحقیقات مستقل و بی‌طرفانه انجام دهند.
گزارش شده است که شایان سعیدپور سه‌شنبه ۲۱ آوریل در استان کردستان اعدام شده است. او در یک رسیدگی قضایی که به نظر می‌رسد شیدا نقصان داشته، بابت جرم انتسابی که در زمانی که کمتر از ۱۸ سال سن داشته مرتکب شده، به اعدام محکوم شده بود. آقای سعیدپور یکی از ۸۰ زندانی بوده است که در تاریخ ۲۷ مارس در پی اعتراضات علیه شرایط زندان به دنیال شیوع کوید۱۹ از زندان سقز فرار کرده بود. او در تاریخ ۳ آوریل مجددا بازداشت شده بود.
گزارش شده است که شنبه ۸ آوریل مجید اسماعیل‌زاده نیز در زندان اردبیل اعدام شده است. او در سال ۲۰۱۲ بازداشت شده و به اتهام انتسابی قتل در زمان که کمتر از ۱۸ سال سن داشته به اعدام محکوم شده بود.
مرگ زندانی سوم، دانیال زین‌العابدینی که او نیز با وجود این‌که در زمان ارتکاب جرم زیر ۱۸ سال داشته به اعدام محکوم شده بود، در تاریخ ۲ آوریل تایید شد. او توسط مامورین در زندان میاندوآب در استان آذربایجان غربی مورد ضرب و شتم قرار رفته بود. او و زندانیان دیگری که در تاریخ ۲۸ مارس در زندان مهاباد جهت اعتراض به شرایط زندان در پی همه‌گیری ویروس کرونا و خودداری مسئولین از آزادی موقت آنان شورش کرده بودند،‌ به زندان میاندوآب منتقل شده بود.
کمیسر عالی حقوق بشر گفت: «اعدام این دو کودک مجرم بر اساس قوانین بین‌المللی مطلقا ممنوع است. نهادهای مختلف سازمان و گزارشگران ویژه مکررا تصریح کرده‌اند که صدور مجازات اعدام برای جرائم افرادی که در زمان وقوع جرم زیر ۱۸ سال سن داشته‌اند، مطلقا ممنوع است.»
«با وجود مداخلات مکرر و تعاملات دفتر من با دولت ایران درباره این موضوع، صدور این احکام و اعدام کودک مجرمین ادامه دارد. این مساله مایه تاسف و با توجه به غیرقانونی بودن آن محکوم است. من درخواست خود از مقامات ایران را تکرا می‌کنم که به تعهدات بین‌المللی حقوق بشری خود احترام گذاشته، بی‌درنگ اعدام کودک مجرمین را متوقف کرده و تمامی مجازات‌های اعدام را تعدیل کنند.»
«همچنین ضرب و شتم تا حد مرگ دانیال زین‌العابدینی در حالی که وی در بازداشت دولت بوده، نقض فاحش حق حیات به موجب قوانین بین‌المللی حقوق بشر است.»
میشل بچله به مقامات ایران یادآور شد که دفتر حقوق بشر سازمان ملل از آنان خواسته بود، بی‌درنگ نسبت به مرگ دانیال زین‌العابدینی اقدام به تحقیقات مستقل و بی‌طرفانه کرده و افراد مسئول مورد سوال قرار گیرند.
کمیسر عالی حقوق بشر گفت: «این واقعیت که دو تن از این کودک مجرمین که در سه هفته گذشته جان‌شان را از دست داده‌اند در اعتراضات ناشی از ترس شیوع ویروس کرونا در زندان‌ها شرکت داشته اند، نگرانی شدیدی نسبت به احتمال تسریع اعدام سایر زندانیان محکوم به مرگ که در این اعترضات شرکت داشته‌اند، ایجاد می کند.»

@Women_Civil_Rights_Activists
🔴اخراج محمد حبیبی, زندانی سیاسی و فعال صنفی فرهنگیان توسط هیات رسیدگی به تخلفات اداری آموزش و پرورش

حقوق بشر در ایران – سه شنبه ۲ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹, محمد حبیبی, معلم و فعال صنفی فرهنگیان, محبوس در تیپ ۵ زندان تهران بزرگ توسط اداره آموزش و پرورش اخراج و حکم بازخرید وی به همسرش ابلاغ شد. این فعال صنفی فرهنگیان به دلیل فعالیتهای صنفی توسط نیروهای امنیتی بازداشت و در روندی پرابهام و بدور از اصول دادرسی عادلانه توسط دادگاه انقلاب تهران به تحمل ۷ سال و ۶ ماه حبس تعزیری محکوم شد. 
به گزارش حقوق بشر در ایران بنقل از کانون صنفی معلمان ایران, امروز سه شنبه ۲ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹, هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری وزارت آموزش و پرورش با صدور حکمی بر علیه محمد حبیبی, معلم و فعال صنفی فرهنگیان محبوس در تیپ ۵ زندان تهران بزرگ را اخراج کرد. این حکم روز جاری به همسر محمد حبیبی ابلاغ شد.

🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید

🔆https://humanrightsinir.o

@Women_Civil_Rights_Activists
🔴حسین سرلک, زندانی سیاسی در پی وخامت حال به بیمارستان اعزام و بستری شد

https://t.me/iv?url=https://humanrightsinir.org/mehfdisarlak/&rhash=1bab6b61543470

حقوق بشر در ایران – امروز چهارشنبه ۳ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹, حسین سرلک, زندانی سیاسی محبوس در اندرزگاه ۴ سالن ۳ زندان اوین در پی بروز علائم شبه کرونا و وخامت حال بصورت اورژانسی به مرکز درمانی اعزام و در بیمارستان طالقانی تهران بستری شد. حسین سرلک در حال حاضر در بخش قرنطینه بیماران کرونا در این بیمارستان بستری شده است. این زندانی سیاسی در حال تحمل دوران حبس تعزیری ۵ ساله خود است. 
به گزارش حقوق بشر در ایران, در حدود ساعت ۱ بامداد امروز چهارشنبه ۳ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹, حسین سرلک, زندانی سیاسی محبوس در اندرزگاه ۴ سالن ۳ زندان اوین در پی تنگی نفس و وخامت حال و بروز علائم شبه کرونا پس از اعزام به بهداری زندان اوین بصورت اورژانسی به بیمارستان طالقانی تهران اعزام و در حال حاضر در بخش قرنطینه بیماران کرونا در آن مرکز درمانی بستری شده است. 
بنقل از یک منبع مطلع…

🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید

🔆https://humanrightsinir.org/mehfdisarlak/


ادمین
🆔@Humanrightsinir
بانوان کنشگر حقوق مدنی ایران https://t.me/Women_Civil _Rights_Activists pinned «🔴حسین سرلک, زندانی سیاسی در پی وخامت حال به بیمارستان اعزام و بستری شد https://t.me/iv?url=https://humanrightsinir.org/mehfdisarlak/&rhash=1bab6b61543470 حقوق بشر در ایران – امروز چهارشنبه ۳ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹, حسین سرلک, زندانی سیاسی محبوس در اندرزگاه…»
"خواهی نشوی رسوا
همرنگ جماعت شو"

اولین چیزی که در این ضرب‌المثل اندرزگون خودنمایی می‌کند القای این نکته است:
خودت نباش‌.
نقش بازی کن.
دروغ بگو.
حقیقت خودت را و حرف و نظرت را کتمان یا پنهان کن.
صریح و روراست نباش.
رنگ عوض کن تا موقعیتت بهبود یابد یا از دست نرود.
دورو و ریاکار باش.

دومین مساله‌ای که به چشم می‌آید ضعف شخصیتی است.
این که نیازمند تایید باشیم.
تایید از سوی چه کسانی؟
عوام‌الناس.!
اصلا" صدسال سیاه عوام‌الناس تاییدتان نکنند. ابدا" کدام مخترع، مکتشف، مبدع یا مبتکر در آغاز کار مورد تایید عوام‌الناس قرار گرفت.؟
ادیسون؟
جان‌ لاجی‌برد؟
گالیله؟
کارل مارکس؟
گراهام بل؟
جیمز وات؟
نیچه؟
برادران رایت؟
کامو؟
پورسینا؟
روسو؟
هیچکدام....
عوام‌الناس می‌خواهند با آنان هم‌صدا باشید. با جهان اطراف و اکناف‌شان و با آرای حاکم که مبادا طرد شوید.
آنان می‌خواهند مانند خودشان باشید.
آنان دوست دارند، بدون کمترین تغییری دقیقا" مانند آنان و مانند پدر بزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها و مانند همه آنانی که صدها و هزاران سال پیش همینطوری آمدند و صباحی زندگی کردند و چرتکه انداختند و چرت زدند و لولیدند و لوفیدند و مردند و رفتند...
می‌گویند، آنان ناراحت می‌شوند؟
خب، به جهنم.
طردتان می‌کنند؟ چطور؟
۷۰ تا ۸۰ درصد از جمعیت ابنابشر همواره از عوام‌الناس‌اند. که فقط انفاس‌اند.
می‌آیند و میل می‌کنند و تولیدمثل می‌کنند و می‌خورند و می‌ول‌ولند و می‌روند، بدون آنکه غیر یک گور سرد با هشتادمن خاک بر روی سنگ قبر در گوشه‌ای از خود برجای بگذارند.

آنکه گمان دارد چیزی در چنته دارد، آنکه فقط به خوردن و رفع حاجت و تولید مثل راضی نیست و می‌تواند از خود میراثی بدردبخور برجای بگذارد که تسلیم این عبارت اجق وجق الاغ‌پسند نمی‌شود.

عوام شبیه دیگران می‌شوند، برای آن که می‌ترسند به‌جای متفاوت دیده شدن، احمق به نظر برسند. و از آن رو نظر خود را نادیده می‌گیرند. خود را بایکوت می‌کنند. خود را مستحیل در جمع می‌کنند تا جامعه آنان را به عنوان عضوی ناسازگار پس نزند.
نظرات، گفتار، رفتار و حتا شکل و شمایل‌شان را با افراد حاضر با سرعت زیادی به سمت یکسان‌شدن و شباهت پیش می‌برند.

در سال ۱۹۴۳ زمانی که شرایط جنگ برای آلمان سخت و طاقت‌فرسا شده بود و هر لحظه وضعیت رو به وخامت می‌رفت "جوزف گوبلز"(سلطان دروغ) وزیر تبلیغات آلمان نازی در جنگ‌جهانی دوم(کسی که مسوول مستقیم مرگ هزاران تن بود) طی یک سخنرانی پرشور و آتشین از جمعیت پرسید: "آیا خواهان یک جنگ تمام‌عیارید؟ آیا خواهان جنگی‌ تمام‌عیار‌تر و افراطی‌تر از آن چیزی که امروز می‌بینید؟"

جمعیت به نشانه‌ تایید یک صدا فریاد زدند و هیجان و ولوله راه انداختند.
اگر این سوال از تک تک افراد داخل آن جمع، تنها و به‌طور جداگانه پرسیده می‌شد، آیا پاسخ اینگونه بود؟
اما چه شد؟
میل به تبعیت کورکورانه از جمع و این که انگ ساز مخالفت به کسی نخورد، موجب شد تا اشخاص فرصت ابراز وجود و بیان نظرات‌شان را نداشته باشند و به راحتی تن در دهند به چیزی که می‌دانستند اشتباه است.

بسیاری از ما مع‌الاسف همین‌گونه‌ایم. خانواده‌‌ها به شدت بر این اصل پایبندند که حتما" اعضایش در یک چارچوب تعریف‌شده، پذیرفته‌شده و تثبیت شده گام بردارند. آموزش‌‌ها برمبنای اطاعت است و فرمان‌برداری. بیشتر از این که معلم داشته باشیم، مبلغ داریم. بیش‌تر از آن‌که مفسر داشته باشیم، مبصر داریم.
ما می‌آموزیم که دستور بگیریم و فرمان ببریم، زیرا دستورگیری و فرمانبرداری آسان‌تر از فکر کردن و ابتکار است.
ما می‌آموزیم که سرسپرده و تسلیم باشیم چون کم‌خطر‌تر است.
ما می‌آموزیم که دنباله‌رو جمع امروز و پیشینیان‌مان باشیم و از خلاقیت، نوآوری، ابداع و ابتکار فرار کنیم.
ما می‌آموزیم که روی دست هم نگاه کنیم. می‌آموزیم که کپی‌برداری کنیم.
طالب هیجانات کاذبیم.

پی‌نوشت ۱:
یکی ازنفرت‌انگیزترین و مخرب‌ترین جملات زبان پارسی همین ضرب‌المثل است.

پی‌نوشت ۲:
به‌خاطر مردم تغییر نکن.
این جماعت هر روز تو را جور دیگری می‌خواهند.
"هرتا مولر"

پی‌نوشت ۳:
اگر پنجاه میلیون نفر هم چیز احمقانه‌ای بگویند، آن چیز کماکان احمقانه است.
"سامرست موام"

رضا طالشیان جلودارزاده
"روزنامه‌نگار و فعال سیاسی"

@Women_Civil_Rights_Activists
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴بخش ششم روشنگری های هنگامه شهیدی در مبارزه با رانتخواران اقتصادی، سیاسی

بخش ششم انتشار ویدئو برای روشنگری افکار عمومی درباره مبارزه با فساد و شناسایی مفسدین سیاسی،اقتصادی بر حسب وظیفه ملی به عنوان یکی از گزارشگران فساد به بخش کوچکی از ثروت اندوزی #احمدرضا_محمدولی_گودرزی و #هدایت_آقایی و #شمس_الدین_عیسایی از بزرگترین رانتخوارهای کشور میپردازم:

اتهام احمدرضا گودرزی در سال ۸۸ افساد اقتصادی از طریق استفاده از رانت هدایت آقایی بود. به گفته خود گودرزی با زد و بندی که او با قاضی صلواتی داشت، پی گیری بحث فساد اقتصادی هدایت آقایی هم به دلیل داشتن پرونده مشترک با گودرزی و به جهت رفع اتهام از گودرزی منتفی میشود.
پیشنهاد میشود مراجع مربوطه قبل از اینکه گودرزی و آقایی از کشور خارج و متواری شوند اقدامات مربوطه را در جهت جلوگیری از فرار مفسدان اقتصادی، سیاسی را انجام دهند.

@Women_Civil_Rights_Activists
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 سازمان ملل: زندانیان سیاسی، دو تابعیتی و خارجی را فوری آزاد کنید.

@Women_Civil_Rights_Activists
🔴اخبار هفتگی نقض حقوق بشر در ایران

https://t.me/iv?url=https://humanrightsinir.org/news-54/&rhash=1bab6b61543470

ماده ۲۵ اعلامیه جهانی حقوق بشر: هرکس حق دارد که سطح زندگی او ، سلامتی و رفاه خود و خانواده اش را از حیث خوراک ومسکن ومراقبتهای طبی و خدمات لازم اجتماعی تامین کند و همچنین حق دارد که در مواقع بیکاری ، بیماری ، نقص اعضا ، بیوگی ، پیری یا در تمام موارد دیگری که به علل خارج از اراده انسان ، وسایل امرار معاش او از بین رفته باشد از شرایط آبرومندانه زندگی برخوردار شود.

🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید

🔆https://humanrightsinir.org/news-54/


ادمین
🆔@Humanrightsinir
Forwarded from اتچ بات
🔴موج دوم‌ بیماری کرونا ویروس؛ نزدیک ترین افراد ‌به همدیگر زندانیان هستند!

نزدیک به ۹ ماه (۲۵۸ روز) از دستگیری ناعادلانه امضاکنندگان بیانیه ۱۴ و عبدالرسول مرتضوی جهت اعتراض به حکم ۱۳ سال کمال جعفری یزدی جانباز شیمیایی (اعصاب و روان) می گذرد.
ضمن ‌توجه به شرایط سن و بیماری های متعدد، امضاکنندگان بیانیه ۱۴ که ۲ نفر از آنها جانباز شیمیایی می باشند و ۸ سال در جبهه های جنگ برای دفاع از خاک میهن و امنیت هم‌میهنان‌ شان‌ جنگیده اند و همچنین با توجه به موج دوم بیماری #کرونا_ویروس، این عزیزان همچنان در زندان و دور از امکانات درمان و اعطای مرخصی بسر می برند و شایسته نیست که با رشادت و دلاوریهای این عزیزان این گونه برخورد شود.

بازداشت شدگان بیانیه ۱۴ را در این شرایط بحرانی حداقل با قید #وثیقه_آزاد_کنید.
در غیر اینصورت مجبور به برگذاری تجمع و تحصن برای آزادی عزیزانمان می باشیم و ساکت نمی مانیم.

مجددا لازم به یادآوری می باشد مسئولیت حفظ جان و سلامت بازداشت شدگان بیانیه ۱۴ به عهده حاکمیت، وزارت اطلاعات، نهاد قوه قضاییه، سازمان زندانها و مسئولین زندان وکیل آباد مشهد می باشد.

خانواده های بازداشتی بیانیه ۱۴

@Women_Civil_Rights_Activi
بانوان کنشگر حقوق مدنی ایران https://t.me/Women_Civil _Rights_Activists pinned «🔴موج دوم‌ بیماری کرونا ویروس؛ نزدیک ترین افراد ‌به همدیگر زندانیان هستند! نزدیک به ۹ ماه (۲۵۸ روز) از دستگیری ناعادلانه امضاکنندگان بیانیه ۱۴ و عبدالرسول مرتضوی جهت اعتراض به حکم ۱۳ سال کمال جعفری یزدی جانباز شیمیایی (اعصاب و روان) می گذرد. ضمن ‌توجه به…»
🔴احضار محمد مساعد به دادسرای اوین و نگرانی از بازداشت

«فاطمه جمالی‌پور»، روزنامه‌نگار در توییتر خود روز سوم اردیبهشت ماه نوشت «محمد مساعد»، خبرنگار مطرح حوزه اقتصادی در این هفته «دو» بار به دادسرای زندان اوین احضار شده است.

خانم جمالی‌پور با اطلاع‌رسانی درباره وضعیت همکارش نوشته است او با شکایت «محمد عزیزی،» نماینده مجلس در این هفته دو بار به دادسرای اوین فراخوانده شده است. خانم جمالی‌پور همچنین نوشته احتمال بازداشت آقای مساعد در روز شنبه آینده وجود دارد.
محمد عزیزی، نماینده مردم ابهر در مجلس در شهریور ماه ۱۳۹۸ به اتهام معاونت در اخلال در بازار خودرو» در پرونده مربوط به خودروسازی سایپا بازداشت و پس از چند روز با قرار وثیقه آزاد شد.

در همان زمان (شهریور ۱۳۹۸)، محمد مساعد در توییتر خود نوشت: «در خانه عوامل دو نماینده مجلس که علاوه بر پولشویی، با رانت روسای خود محصولات سایپا را دلالی می‌کردند بیش از ۱۲۰ شمش طلا کشف شده.»

با این حال در این توییت هیچ نامی به طور مشخص از محمد عزیزی آورده نشده و مشخص نیست براساس چه ماده قانونی برای محمد مساعد پرونده‌ تشکیل شده است.

@Women_Civil_Rights_Activists
بانوان کنشگر حقوق مدنی ایران https://t.me/Women_Civil _Rights_Activists
🔴محکومیت علی نوریزاد به تحمل بیش از ۴ سال حبس تعزیری حقوق بشر در ایران – امروز سه شنبه ۲ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹, شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران به ریاست ایمان افشاری, بصورت غیابی با صدور دادنامه ای علی نوریزاد را در مجموع به تحمل ۴ سال و ۲ ماه حبس تعزیری و همچنین…
🔴Ali Nourizad sentenced to more than 4 years in prison

Human Rights in Iran – Tuesday, April 21st 2020 Branch 26 of Revolutionary Court of Tehran, presided over Iman Afshar, in absentia issued a lawsuit against Ali Nourizad, sentencing him to a total of 4 years and 2 months in prison, also a 2-years prevention of membership in parties and political groups. Ali Nourizad was detained during a protest rally in 2019, followed by the shooting down of the Ukrainian airline PS 752 by IRGC, and after interrogation process he was released temporarily on bail.
According to Human Rights in Iran, on Tuesday, April 21st 2020, Ali Nourizad, son of Mohammad Nourizad, resident of Tehran who was trialed without any prior notice, in absentia by branch 26 of the Revolutionary Court of Tehran, presided over Iman Afshari, was sentenced to 4 years and 2 months in prison on the charge of collision and conspiracy against national security through participating in…

🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید

🔆https://humanrightsinir.org/en/ali-nourizad-sentenced-to-more-than-4-years-in-prison/

@Women_Civil_Rights_Activists
🔴سینا محمدی اعدام شد!

علیرغم تلاشهای بسیار توسط مردم و فعالین مدنی و حضور در جلو منزل و زندان مرکزی سنندج برای جلب رضایت خانواده شاکی، سینا محمدی اعدام شد. وی در زمان ارتکاب جرم هفده سال سن داشت.
@Women_Civil_Rights_Activists
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴صحبت های زرتشت احمدی راغب فعال سیاسی، از امضا کنندگان بیانیه ۱۴ در خصوص موج اعدام ها از سوی رژیم اسلامی طی روز های جاری!

@Women_Civil_Rights_Activists
💫 پرسشی حیرت آور ! 💫

عباس واحدیان شاهرودی

💫 طرفداران نظام ولایت فقیه در دو گروه عمده قرار می گیرند ، دسته اول « ولایت معاش » هستند و دسته دوم « ولایتمدار » !
ولایت معاشان همان مزدورانی هستند که برایشان فرقی ندارد ارباب و سلطان کیست . آنان در مقابل دریافت جیره و مواجب بهر کسی خدمت می کنند ولو هیتلر از قبرش بیرون بیاید !
با این گروه سخن گفتن از حق و راستی و اخلاق و وطن دوستی کاری بیهوده است . آنان در تمامی لایه های حکومتی لانه دارند و رژیم مجبورست مرتبا دهان گشاد و شکم سیری ناپذیرشان را پر کند .

💫 اما در دسته دوم یعنی ولایتمداران عمدتا انسانهای اخلاق گرا ، مذهبی و حتی وطن دوستان راستین یافت می شوند .
امشب برای لحظه ای خودم را بجای چنین افرادی گذاشتم و سوال بزرگی در ذهنم بوجود آمد که از ولایتمداران می پرسم !

شما بعنوان یک هوادار ولایت فقیه ، چه انسان مذهبی باشید یا اخلاق گرا و یا حتی ناسیونالیست ( ملی گرا ) حتما دلایل قوی برای حمایت از رژیم دارید.
اگر شما بخاطر شیعه بودن تان از حکومت ولایت فقیه حمایت می کنید ، چگونه ممکن است روایات بیشماری که از ائمه شیعه در مذمت و لعن کسانیکه در غیبت امام عصر تشکیل حکومت می دهند نقل شده ، توجیه می کنید؟
شما که بهتر از بنده می دانید قضیه ولایت فقیه یک تئوری ساختگی جدید و ضد اصول شیعی است که تاکنون دهها تن از رجال و مراجع تقلید بزرگ منجمله آیت اله سیستانی آنرا مردود و بدعت می دانند .
پس حقیقتا اگر شیعه اید که با این بهانه واهی نمی توانید دنیا و آخرت تان را نجات یافته تصور کنید.

💫 خب شاید بخاطر حفظ اخلاقیات و‌ کرامات انسانی هوادار رژیم شدید !
درین صورت باید از خود بپرسید تحت زعامت ولی امر مسلمین آیا اخلاق و کرامات انسانی ، عدالت اجتماعی ، تطهیر جامعه از مفاسد ریز و درشت ، و صیانت از بنیان خانواده و سایر شاخصه های اخلاقی و انسانی نسبت به دوران پهلوی صعود داشتیم یا سقوط ؟
آیا سردمداران این نظام اسلامی حقیقتا الگوهایی پاک بودند و یا آنکه هر روز شاهد افشای گوشه ای از مفاسد بسیار کثیف خود و فرزندان شان هستید ؟
آیا درین نظام مردم ایران از عدالت و مساوات برخوردار شدند و یا آنکه ثروتهای ملی شان غارت شد و فقر و بیچارگی ، قحطی ، خشکسالی ، اعتیاد ، فحشا و تن فروشی ، عضو فروشی ، دزدی ، دروغ ، و خلاصه جملگی مفاسد عالم در دامن شان گذارده گشته است؟

💫 اگر این مورد هم منفی بوده پس حتما بخاطر حفظ کیان و وطن دوستی طرفدار آنان شدید ؟!
می توانید در خلوت به وجدان تان پاسخ دهید که این جماعت چه دستاوردهایی برای ایران بهمراه آوردند ؟
آیا تمامیت ارضی مان را با توجه به لو رفتن محتوای اجلاس اخیر آکتائو و فروش دریای خزر و ماجراهای اجاره دادن آبها و برخی از جزایر خلیج فارس و دریای عمان به چینی ها ، حفظ نمودند ؟
آیا بنظرتان با گسترش فقر و فلاکت و روا نمودن ظلم شدید به اقوامی نظیر کردها ، بلوچها ، عربها و حتی اقلیتهای دینی و مذهبی احتمال تجزیه ایران با ادامه حیات این رژیم وجود ندارد ؟
آیا در طی چهل سال اخیر ملت ایران را در جهان به عزت رساندند یا خوار و ذلیل نمودند ؟
سوالاتم بسیار و ‌مجال اندک است .
فقط یک تمنای عاجزانه از شما خواهر و برادر هواخواه رژیم دارم ؛
در خلوت خود به این سوالات صادقانه پاسخ دهید .
آیا براستی می توانید بعنوان یک ایرانی شیعه و اخلاق گرا ، مشروعیت این نظام را بر اساس اصول فقهی شیعه ، اخلاق و انسانیت ، حقوق بشر و یا وطن دوستی توجیه نمایید؟

۲۷ مرداد ۹۷

@Women_Civil_Rights_Activists
Audio
🔴آخرین تماس تلفنی دکتر محمد نوری زاد، سوم اردیبهشت ۹۹ از زندان وکیل آباد مشهد درباره محکومیت فرزندش علی به چهار سال و دو ماه حبس تعزیری که سه سال و نیم حبس وی اجرایی شده !!!
به امید آزادی محمد نوری زاد و فرزندش علی نوی زاد

@Women_Civil_Rights_Activists
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴بخش هفتم روشنگری های هنگامه شهیدی در مبارزه با رانتخواران اقتصادی، سیاسی

بخش هفتم انتشار ویدئو برای روشنگری افکار عمومی درباره مبارزه با فساد و شناسایی مفسدین سیاسی، قتصادی بر حسب وظیفه‌ ملی به عنوان یکی از #گزارشگران_فساد به بخش کوچکی از ثروت اندوزی #احمدرضا_محمدولی_گودرزی و #هدایت_آقایی و #شمس_الدین_عیسایی از بزرگترین رانتخوارهای کشور میپردازم:

احمدرضا گودرزی اعضای خانواده برخی از قضات مشهور کشور را در سرمایه گذاری هایش در انگلستان مشارکت داده است. این مشارکت اقتصادی بدلیل داشتن اقامت انگلستان گودرزی و مهمتر از همه اخذ حمایت همه جانبه این قضات در سرپوش گذاشتن بر مفاسد اقتصادی گودرزی است.
پیشنهاد میشود مراجع مربوطه قبل از اینکه گودرزی و آقایی از کشور خارج و متواری شوند اقدامات مربوطه را در جهت جلوگیری از فرار مفسدان اقتصادی، سیاسی را انجام دهند.

@Women_Civil_Rights_Activists