Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
جناب آقای رئیسی
ریاست قوه قضاییه
باسلام
اگر دلتان برای «««عدالت و انصاف»»» می سوزد و دغدغه مبارزه با فساد در داخل قوه قضاییه را دارید؛ در راستای احقاق حقوق از دست رفته محکومین به خصوص #زندانیان_سیاسی که احکامشان ذیل پرچم ایران و به نام جمهوری اسلامی توسط #قاضی_صلواتی صادر شده است و به همین جهت سالهاست برای گذران #احکام_کیلویی در زندان ها محبوس هستند؛ لطفا دستور فرمایید پرونده هایشان مجددا مورد بررسی قرار گیرد و نیز برای برکناری وی پس از گذشت ««« ۳۹سال »»» سابقه قضایی اقدام عاجل صورت پذیرد.
✍ هنگامه شهیدی
@Women_Civil_Rights_Activists
ریاست قوه قضاییه
باسلام
اگر دلتان برای «««عدالت و انصاف»»» می سوزد و دغدغه مبارزه با فساد در داخل قوه قضاییه را دارید؛ در راستای احقاق حقوق از دست رفته محکومین به خصوص #زندانیان_سیاسی که احکامشان ذیل پرچم ایران و به نام جمهوری اسلامی توسط #قاضی_صلواتی صادر شده است و به همین جهت سالهاست برای گذران #احکام_کیلویی در زندان ها محبوس هستند؛ لطفا دستور فرمایید پرونده هایشان مجددا مورد بررسی قرار گیرد و نیز برای برکناری وی پس از گذشت ««« ۳۹سال »»» سابقه قضایی اقدام عاجل صورت پذیرد.
✍ هنگامه شهیدی
@Women_Civil_Rights_Activists
Forwarded from «حقوق بشر در ایران»
🔴محمد مقیمی، وکیل دادگستری: در پرونده رومینا اشرفی ایراد در قانون نامناسب است
https://t.me/iv?url=https://humanrightsinir.org/interview-6/&rhash=1bab6b61543470
❇حقوق بشر در ایران – امروز دوشنبه ۱۲ خرداد ماه ۱۳۹۹, پرونده قتل رومینا اشرفی, دختر ۱۴ ساله ساکن توابع شهرستان تالش توسط پدرش, رضا اشرفی به دلیل رابطه عاشقانه این دختر با فرد مورد علاقه اش این روزها آز جمله مباحث رسانه های داخل و خارج ایران است. وقوع این قتل نشان دهنده آن است که در جامعه ایران زنان و دختران از امنیت و سپری برای دفاع از خود برخوردار نیستند و بیش از گذشته ضعف ساختاری قوانین حقوقی در ایران نمایان شد.
در همین زمینه, زهرا اسدی, فعال حقوق بشر, گفتگویی دارد با محمد مقیمی, وکیل دادگستری و کارشناس حقوق بشر, پیرامون چرائی وقع این جرم که در ادامه این خبر می توانید متن مصاحبه را بخوانید.
“چندی پیش خبر قتل رومینا اشرفی دختر ۱۴ ساله تالشی به دست پدرش جامعه ما را بار دیگر در بهت و اندوه فرو برد.
در این خصوص مصاحبه ای داشتم…
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/interview-6/
➖➖➖➖➖
✅ادمین
🆔@Humanrightsinir
https://t.me/iv?url=https://humanrightsinir.org/interview-6/&rhash=1bab6b61543470
❇حقوق بشر در ایران – امروز دوشنبه ۱۲ خرداد ماه ۱۳۹۹, پرونده قتل رومینا اشرفی, دختر ۱۴ ساله ساکن توابع شهرستان تالش توسط پدرش, رضا اشرفی به دلیل رابطه عاشقانه این دختر با فرد مورد علاقه اش این روزها آز جمله مباحث رسانه های داخل و خارج ایران است. وقوع این قتل نشان دهنده آن است که در جامعه ایران زنان و دختران از امنیت و سپری برای دفاع از خود برخوردار نیستند و بیش از گذشته ضعف ساختاری قوانین حقوقی در ایران نمایان شد.
در همین زمینه, زهرا اسدی, فعال حقوق بشر, گفتگویی دارد با محمد مقیمی, وکیل دادگستری و کارشناس حقوق بشر, پیرامون چرائی وقع این جرم که در ادامه این خبر می توانید متن مصاحبه را بخوانید.
“چندی پیش خبر قتل رومینا اشرفی دختر ۱۴ ساله تالشی به دست پدرش جامعه ما را بار دیگر در بهت و اندوه فرو برد.
در این خصوص مصاحبه ای داشتم…
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/interview-6/
➖➖➖➖➖
✅ادمین
🆔@Humanrightsinir
حقوق بشر در ایران
محمد مقیمی، وکیل دادگستری: در پرونده رومینا اشرفی ایراد در قانون نامناسب است
محمد مقیمی، وکیل دادگستری: در پرونده رومینا اشرفی تقصیر متوجه قانون نامناسب است
🔴 ۳۶ روز از بازداشت مجدد #هنگامه_شهیدی توسط قاضی صلواتی گذشت.
اکنون هنگامه در زندان اوین محبوس است و تا پایان آزادی کامل بیش از ۵سال باقی مانده است.
@Women_Civil_Rights_Activists
اکنون هنگامه در زندان اوین محبوس است و تا پایان آزادی کامل بیش از ۵سال باقی مانده است.
@Women_Civil_Rights_Activists
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴اعتراض مسالمت آمیز زرتشت احمدی راغب
زرتشت احمدی راغب فعال مدنی و از، امضاکنندگان بیانیه ۱۴ که پس از ۱۷ سال سابقه کار به دلیل فعالیتهای حقوق بشری از کار اخراج شده است، روز دوشنبه ۱۲ خرداد ۹۹، مقابل ساختمان شورا و شهرداری فردوسیه جهت بازپس گرفتن شغل خود دست به تحصن اعتراضآمیز زد.
او پیش از این نیز چندین بار در مقابل مراکز دولتی فردوسیه متحصن شده است.
اتهامات مطروحه علیه این فعال مدنی، تبلیغ علیه نظام، توهین به رهبری و توهین به روسای قوای سه گانه بوده است.
@Women_Civil_Rights_Activists
زرتشت احمدی راغب فعال مدنی و از، امضاکنندگان بیانیه ۱۴ که پس از ۱۷ سال سابقه کار به دلیل فعالیتهای حقوق بشری از کار اخراج شده است، روز دوشنبه ۱۲ خرداد ۹۹، مقابل ساختمان شورا و شهرداری فردوسیه جهت بازپس گرفتن شغل خود دست به تحصن اعتراضآمیز زد.
او پیش از این نیز چندین بار در مقابل مراکز دولتی فردوسیه متحصن شده است.
اتهامات مطروحه علیه این فعال مدنی، تبلیغ علیه نظام، توهین به رهبری و توهین به روسای قوای سه گانه بوده است.
@Women_Civil_Rights_Activists
Forwarded from Azadi | آزادی
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
♟یاد حرف میرحسین می افتیم که میگفت
ما با پدیدهای روبرو هستیم که تو چشم آدم نگاه می کنه و دروغ میگه
👈یادتان نرود سر کار استوار ممد باقر قالیباف ام الفساد جمهوری اسلامی است، او سر دسته کودتاچیان خواهد بود...
@SepehrAzadi
ما با پدیدهای روبرو هستیم که تو چشم آدم نگاه می کنه و دروغ میگه
👈یادتان نرود سر کار استوار ممد باقر قالیباف ام الفساد جمهوری اسلامی است، او سر دسته کودتاچیان خواهد بود...
@SepehrAzadi
✍محمد مهدویفر
(تخریبچی و غواص جنگ) از امضاکنندگان بیانیه ۱۴ خطاب به مسئولین جمهوری اسلامی؛
دستهای سرخ شما را بنگریم که خون مظلومانِ آبانماه از آن میچکد یا زبان سرخِ شما را که در سوگ سیاهپوستان آمریکا مرثیه میخواند؟
@Women_Civil_Rights_Activists
(تخریبچی و غواص جنگ) از امضاکنندگان بیانیه ۱۴ خطاب به مسئولین جمهوری اسلامی؛
دستهای سرخ شما را بنگریم که خون مظلومانِ آبانماه از آن میچکد یا زبان سرخِ شما را که در سوگ سیاهپوستان آمریکا مرثیه میخواند؟
@Women_Civil_Rights_Activists
🔴مصطفی بادکوبهای شاعر منتقد بازداشت شد
مصطفی بادکوبه ای شاعر، ادیب و منتقد با ابلاغ قضایی از سوی شعبه یک اجرای احکام دادسرای اوین بازداشت و به زندان تهران بزرگ منتقل شد.
ایشان در حکمی از سوی دادگاه تجدید نظر تهران به اتهام اهانت به مقدسات به یکسال حبس تعزیری محکوم شدند.
@Women_Civil_Rights_Activists
مصطفی بادکوبه ای شاعر، ادیب و منتقد با ابلاغ قضایی از سوی شعبه یک اجرای احکام دادسرای اوین بازداشت و به زندان تهران بزرگ منتقل شد.
ایشان در حکمی از سوی دادگاه تجدید نظر تهران به اتهام اهانت به مقدسات به یکسال حبس تعزیری محکوم شدند.
@Women_Civil_Rights_Activists
🔴پنجمین جلسه دادگاه روح الله زم, روزنامه نگار و فعال رسانه ای برگزار شد
❇حقوق بشر در ایران – امروز سه شنبه ۱۳ خرداد ماه ۱۳۹۹, جلسه پنجم دادگاه رسیدگی به اتهامات روح الله زم, روزنامه نگار و فعال رسانه ای و مسئول وبسیات خبری و کانال تلگرامی آمدنیوز توسط شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران به ریاست ابوالقاسم صلواتی و با حضور امین وزیری, نماینده دادستان بعنوان شاکی این پرونده برگزار شد.
به گزارش حقوق بشر در ایران بنقل از میزان, امروز سه شنبه ۱۳ خرداد ماه ۱۳۹۹, روح الله زم, روزنامه نگار و مدیرمسئول وبسیات و کانال خبری آمدنیوز, توسط شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران به ریاست ابوالقاسم صلواتی محاکمه شد. با احتساب این جلسه روح الله زم تاکنون طی ۵ جلسه دادرسی تا به امروز توسط شعبه مذکور مورد محاکمه قرار گرفته است. این جلسه همانند جلسات قبل با حضور امین وزیری, نماینده دادستان و شاکی این پرونده برگزار شد و ابوالقاسم صلواتی ادامه جلسه دادرسی را به زمان دیگری موکول کرد.…
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/rohollahzam-2/
@Women_Civil_Rights_Activists
❇حقوق بشر در ایران – امروز سه شنبه ۱۳ خرداد ماه ۱۳۹۹, جلسه پنجم دادگاه رسیدگی به اتهامات روح الله زم, روزنامه نگار و فعال رسانه ای و مسئول وبسیات خبری و کانال تلگرامی آمدنیوز توسط شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران به ریاست ابوالقاسم صلواتی و با حضور امین وزیری, نماینده دادستان بعنوان شاکی این پرونده برگزار شد.
به گزارش حقوق بشر در ایران بنقل از میزان, امروز سه شنبه ۱۳ خرداد ماه ۱۳۹۹, روح الله زم, روزنامه نگار و مدیرمسئول وبسیات و کانال خبری آمدنیوز, توسط شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران به ریاست ابوالقاسم صلواتی محاکمه شد. با احتساب این جلسه روح الله زم تاکنون طی ۵ جلسه دادرسی تا به امروز توسط شعبه مذکور مورد محاکمه قرار گرفته است. این جلسه همانند جلسات قبل با حضور امین وزیری, نماینده دادستان و شاکی این پرونده برگزار شد و ابوالقاسم صلواتی ادامه جلسه دادرسی را به زمان دیگری موکول کرد.…
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/rohollahzam-2/
@Women_Civil_Rights_Activists
حقوق بشر در ایران
حقوق بشر در ایران | پنجمین جلسه دادگاه روح الله زم, روزنامه نگار و فعال رسانه ای برگزار شد
Forwarded from Azadi | آزادی
🔺زم: از عربستان و امارات در خواست ملاقات با من را داشتند
روح الله زم در دادگاه:
🔹در سه چهار سال اخیر چندین جا از جمله عربستان و امارات مشخصاً درخواست ملاقات بامن را داشتند.
🔹توسط واسطهای گفتند ماهی ۲۰ هزار یورو حقوق میدهند و همه سخت افزارهای مربوط به آمدنیوز و همه امکانات را در اختیارم قرار میدهند.
🔹در خارج از کشور، همه با اداره امنیت ملی آمریکا ارتباط دارند.
❌ اعترافات اجباری: با شناختی که ما از آقای زم داریم، نه عربستان و نه امارات چنین پیشنهادی به وی کرده بودند و معمولا هم هیچ حکومتی به صاحب یک کانال تلگرامی چنین پیشنهادی نمی کند.
@SepehrAzadi
روح الله زم در دادگاه:
🔹در سه چهار سال اخیر چندین جا از جمله عربستان و امارات مشخصاً درخواست ملاقات بامن را داشتند.
🔹توسط واسطهای گفتند ماهی ۲۰ هزار یورو حقوق میدهند و همه سخت افزارهای مربوط به آمدنیوز و همه امکانات را در اختیارم قرار میدهند.
🔹در خارج از کشور، همه با اداره امنیت ملی آمریکا ارتباط دارند.
❌ اعترافات اجباری: با شناختی که ما از آقای زم داریم، نه عربستان و نه امارات چنین پیشنهادی به وی کرده بودند و معمولا هم هیچ حکومتی به صاحب یک کانال تلگرامی چنین پیشنهادی نمی کند.
@SepehrAzadi
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
گفتوگوی مهدی طاهباز از رادیو فردا، با محمدکاظم عطاری، پزشک، درباره آخرین وضعیت شیوع کرونا در ایران و جهان و کنترل آن.
@Women_Civil_Rights_Activists
@Women_Civil_Rights_Activists
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴خامنهای: «در آمریکا مردم را میکشند و عذرخواهی هم نمیکنند و در عین حال زبانشان دراز است و میگویند حقوق بشر. ملت آمریکا از حکومتهای خودش احساس خجالت و سرافکندگی میکنند.»
⬅️ در ایران مردم را با دوشکا میکشند و عذرخواهی هم نمیکنند. و در عین حال زبانشان دراز است و درباره وضعیت آمریکا اظهارنظر میکنند. ملت ایران از حکومتهای خودش احساس خجالت و سرافکندگی میکنند.
@Women_Civil_Rights_Activists
⬅️ در ایران مردم را با دوشکا میکشند و عذرخواهی هم نمیکنند. و در عین حال زبانشان دراز است و درباره وضعیت آمریکا اظهارنظر میکنند. ملت ایران از حکومتهای خودش احساس خجالت و سرافکندگی میکنند.
@Women_Civil_Rights_Activists
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
رئیس پلیس منطقه خلیج سانفرانسیسکو جلوی یکی از معترضان زانو زده و بغلش میکند و نشان میدهد که نمیخواهند درگیر شوند. روحیه ای که در چند روز اخیر در شهرای مختلف آمریکا دیده میشود
@Women_Civil_Rights_Activists
@Women_Civil_Rights_Activists
⚫️اولین سالگرد علیرضا شیرمحمد علی جان باخته راه آزادی !
🖤یاد و نامش در قلبمان جاودانه است🖤
به مناسبت اولین سالگرد جانباختن این جوان آزادیخواه در روز جمعه ۲۳ خرداد
ساعت ۱۸ الی ۱۹:۳۰ مراسمی در بهشت زهرا قطعه ۳۲۴ ردیف ۶۷ شماره ۹۹ برگزار می گردد.
شرکت در این مراسم موجب تسلی خاطر مادر داغدیده و سایر بازماندگان خواهد بود.
@Women_Civil_Rights_Activists
🖤یاد و نامش در قلبمان جاودانه است🖤
به مناسبت اولین سالگرد جانباختن این جوان آزادیخواه در روز جمعه ۲۳ خرداد
ساعت ۱۸ الی ۱۹:۳۰ مراسمی در بهشت زهرا قطعه ۳۲۴ ردیف ۶۷ شماره ۹۹ برگزار می گردد.
شرکت در این مراسم موجب تسلی خاطر مادر داغدیده و سایر بازماندگان خواهد بود.
@Women_Civil_Rights_Activists
Forwarded from «حقوق بشر در ایران»
🔴تداوم بازداشت و بیخبری از وضعیت سمیه راموز, شهروند ساکن بوشهر
https://t.me/iv?url=https://humanrightsinir.org/somayehramouz/&rhash=1bab6b61543470
❇حقوق بشر در ایران – امروز چهارشنبه ۱۴ خرداد ماه ۱۳۹۹, علیرغم گذشت ۱ ماه از بازداشت سمیه راموز, شهروند اهل آبادان و ساکن بوشهر توسط ماموران اداره اطلاعات این شهرستان کماکان از وضعیت وی اطلاعی در دسترس نیست.
به گزارش حقوق بشر در ایران, امروز چهارشنبه ۱۴ خرداد ماه ۱۳۹۹, سمیه راموز, اهل آبادان و ساکن بوشهر که در اردیبهشت ماه سالجاری توسط ماموران امنیتی بازداشت و به اداره اطلاعات بوشهر منتقل شد علیرغم گذشت بیش از ۱ ما از وضعیت وی اطلاعی در دسترس نیست.
بنقل از یک منبع نزدیک به خانواده سمیه راموز در گفتگو با گزارشگر حقوق بشر در ایران ضمن اعلام خبر بازداشت و بلاتکلیفی وی گفت: “پس از بازداشت سمیه که در اوایل اردیبهشت ماه امسال توسط چند تن از ماموران لباس شخصی صورت گرفت ۳ روز بعد در تماس تلفنی کوتاه اعلام کرد که روزها در بازداشتگاه اداره اطلاعات بوشهر تحت بازجوئی است…
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/somayehramouz/
➖➖➖➖➖
✅ادمین
🆔@Humanrightsinir
https://t.me/iv?url=https://humanrightsinir.org/somayehramouz/&rhash=1bab6b61543470
❇حقوق بشر در ایران – امروز چهارشنبه ۱۴ خرداد ماه ۱۳۹۹, علیرغم گذشت ۱ ماه از بازداشت سمیه راموز, شهروند اهل آبادان و ساکن بوشهر توسط ماموران اداره اطلاعات این شهرستان کماکان از وضعیت وی اطلاعی در دسترس نیست.
به گزارش حقوق بشر در ایران, امروز چهارشنبه ۱۴ خرداد ماه ۱۳۹۹, سمیه راموز, اهل آبادان و ساکن بوشهر که در اردیبهشت ماه سالجاری توسط ماموران امنیتی بازداشت و به اداره اطلاعات بوشهر منتقل شد علیرغم گذشت بیش از ۱ ما از وضعیت وی اطلاعی در دسترس نیست.
بنقل از یک منبع نزدیک به خانواده سمیه راموز در گفتگو با گزارشگر حقوق بشر در ایران ضمن اعلام خبر بازداشت و بلاتکلیفی وی گفت: “پس از بازداشت سمیه که در اوایل اردیبهشت ماه امسال توسط چند تن از ماموران لباس شخصی صورت گرفت ۳ روز بعد در تماس تلفنی کوتاه اعلام کرد که روزها در بازداشتگاه اداره اطلاعات بوشهر تحت بازجوئی است…
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/somayehramouz/
➖➖➖➖➖
✅ادمین
🆔@Humanrightsinir
حقوق بشر در ایران
تداوم بازداشت و بیخبری از وضعیت سمیه راموز, شهروند ساکن بوشهر
تداوم بازداشت و بیخبری از وضعیت سمیه راموز, شهروند ساکن بوشهر
رضا اشرفی / حامد اسماعیلیون
دو پدر
یکی شطرنجی و یکی شفاف.
تا شش ماه گذشته هر دو صاحب یک فرزند دختر بودهاند.
امروز هر دو نفر دخترانشان را دیگر ندارند.
در شش ماه گذشته، هر دو خواستهاند اطلاعات حقوقی و قضاییشان را بالا ببرند.
یکی برای آنکه ببیند برای خونِ ریختهی دخترش به کدام بیابان سر سپرد. دیگری برای آنکه ببیند سر دخترش را که میبُرد، قانونِ مملکتش پیشنهادی برای دستور پختش دارد یا نه.
از زاویهی نگاهِ هر کدام، ریشه ی تفکراتِ آن دیگری دخترشان را ازشان گرفت.
ضمناً با اینکه هر دو پدرند، قانون یکیشان را پدرتر میداند.
برگرفته از صفحه اینستاگرام کمال کلانتر
@Women_Civil_Rights_Activists
دو پدر
یکی شطرنجی و یکی شفاف.
تا شش ماه گذشته هر دو صاحب یک فرزند دختر بودهاند.
امروز هر دو نفر دخترانشان را دیگر ندارند.
در شش ماه گذشته، هر دو خواستهاند اطلاعات حقوقی و قضاییشان را بالا ببرند.
یکی برای آنکه ببیند برای خونِ ریختهی دخترش به کدام بیابان سر سپرد. دیگری برای آنکه ببیند سر دخترش را که میبُرد، قانونِ مملکتش پیشنهادی برای دستور پختش دارد یا نه.
از زاویهی نگاهِ هر کدام، ریشه ی تفکراتِ آن دیگری دخترشان را ازشان گرفت.
ضمناً با اینکه هر دو پدرند، قانون یکیشان را پدرتر میداند.
برگرفته از صفحه اینستاگرام کمال کلانتر
@Women_Civil_Rights_Activists
بانوان کنشگر حقوق مدنی ایران https://t.me/Women_Civil _Rights_Activists
https://twitter.com/hengamehshahid2/status/1267923329660473344?s=09 @Women_Civil_Rights_Activists
✍هنگامه شهیدی
#مستند_اول:
در آذرماه سال ۹۷ که هنگامه شهیدی در بازداشت انفرادی بود از قاضی صلواتی بعلت کذب گویی و افشای مطالب خلاف واقع نزد احمد رضا گودرزی رسما در دادسرای انتظامی قضات شکایت کرد و دادسرای مذکور صلواتی را تبرئه نمود.
اکنون صلواتی از شرکای اقتصادی گودرزی (ابرمفسد اقتصادی) میباشد.
@Women_Civil_Rights_Activists
#مستند_اول:
در آذرماه سال ۹۷ که هنگامه شهیدی در بازداشت انفرادی بود از قاضی صلواتی بعلت کذب گویی و افشای مطالب خلاف واقع نزد احمد رضا گودرزی رسما در دادسرای انتظامی قضات شکایت کرد و دادسرای مذکور صلواتی را تبرئه نمود.
اکنون صلواتی از شرکای اقتصادی گودرزی (ابرمفسد اقتصادی) میباشد.
@Women_Civil_Rights_Activists
🔴کاش میشد مثل اصحاب کهف خوابید !
✍عباس واحدیان شاهرودی
💫 خیلی وقتها بحال خوش اصحاب کهف غبطه میخورم ! چه حالی کردن با آن خواب خوش و بیداری خوشتر !
تصور کنید امروز وسط این ماتم سرای که روزگاری نامش ایران بود ، در میان اینهمه غم و درد و دروغ و فساد و هرزگی ، به یکباره غاری بیابی و در حالیکه سواره نظامی از سربازان گمنام آقا بدنبالت هستند تا به جرم « تبلیغ علیه شیطان و حمایت از یکتاپرستی » سر از تنت جدا کنند ، درون غار رفته و بخوابی !!!
خواب که کفاف نمی کند تا رفع خستگی کنیم ؛ چون نسل ما وارث چهل سال شکنجه و جنگ و سرکوب و تحقیرست !
باید چون اصحاب کهف بیهوش و مدهوش شده و بخواب مرگی سیصد ساله رویم . باور کنید برای بازگردان ایران به دوران پاکی و عقلانیت و آزادی گمان نکنم فقط با تغییر حاکمیت استبدادی چیز خاصی اتفاق افتد !
💫 ایران وارث جهلی مرکب و تاریک است . جهلی بر آمده از خرافاتی سیاه که چون با ژن
« باور » در آمیخته قادرست موروثی از نسلی به نسلی دیگر و یا حتی بصورت جهشی چند نسل بعد ظهور یابد !
تنها راه خلاصی ازین تاریکی درونی، اصلاح ساختار ژنتیک ما ایرانیان است .باید در چیدمان کروموزم هایی که از پروتئین های رباخواری ، گرانفروشی و سنگدلی و حتی آدم فروشی، ساختار فراریختی شان در هم ریخته شده ، اصلاحات بنیادی انجام پذیرد.
بله ....درین گیر و دار پر از درد، باید نژاد ایرانیان یکتاپرست و آزاده دوباره پاکسازی شود !
شاید مردم عصر یاران غار نیز بهمین درد مبتلا شده بودند که آفریدگار دانا بندگان یکتاپرست اش را بیش از هفت نسل متوالی بخواب برد!!؟
خلاصه آنکه کاش بشود آنگونه خوابید نه مثل این خوابهای مسخره ای که ذهن پریشان ما می سازند.
هنوز دو ساعت نگذشته که ساعت شماته دار مغز پریشان زنگ بیداریش بصدا در آمد که برخیز و از هزاران هزار ناگفته ات بنویس که گذرگاه عافیت و آزادی تنگ است !!!!
💫 برخیز از غارت گسترده سرزمین ات بنویس که میتوانست با دارایی ها و ذخایرش هندوچین را سیر و غنی کند اما آنقدر مفلوک و بی مایه شده که از سیر کردن شکم میلیونها فرزند حاشیه نشین و مرز نشین فقیرش درمانده !!!
از دربدری آن آوارگان کانال خوابی بنویس که برای فرار ازینهمه درد و بدبختی به افیون پناه بردن تا لااقل دمی و ساعتی در همان اوج نشئگی رویای رهایی را در اعماق اندیشه پر دود شده خویش نشخوار کنند!!!
برخیز از مادرانی بنویس که از ترس فقر و ناتوانی در سیر کردن شکم کوچک بچه های نوزادشان آنانرا در سطل های زباله رها می کنند ! رها کردن اشرف مخلوقات و پاره تن در سطل آشغال !!؟
بنویس از ایران خواران دزدی که شکم حرام خوار و فربه شان حتی از بلعیدن هزاران میلیارد هم سیرمانی ندارند !
از آن پدر کارگر بیکار شده هم بنویس که هر شب وقتی با دستان خالی سوی خانه میرود ، تا رسیدن بخانه حداقل ده بار فکر خودکشی بسرش می زنذ .
💫 از مادران سرپرست خانواده بنویس ....از زنانی که از لحاظ فطری و عاطفی دوستدار تکیه کردن به مرد هستند. مردی که باید چون کوه مراقب او و فرزندانش باشد و او هم چون دریا درون خانه اش خانمی کند و غم لقمه ای نان خوش نداشته باشد !
از بچه های همیشه آواره کار و خیابان بنویس که چطور دیو صفتان حتی به معصومیت آنان هم رحم نمی کنند و مورد تجاوز قرارشان می دهند !
از دختران نوجوان تن فروش ،
از هرزگی نسلی که دیگر حالش از نصیحت ریاکاران تسبیح بدست و عمامه بسر بهم خورده !
از دستان پینه بسته کارگران بیکار شده و کشاورزان بی آب شده ای که هر روز مقابل ادارات و نهادها و مدیران پیشانی پینه بسته به صف میشوند و خوش خیالانه از ظالم طلب ذره ای شفقت دارند !!!
اگر خواستی از بازی چماق و هویج حکومت هم بنویس که چگونه با مهره های اصلاحاتی و اصولگرایانه اش ،در نهایت « اعتدال » در پی قلع و قمع آخرین بارقه های امید یک ملت کمر همت بسته ،بنویس !
💫بشکند این قلم دریده و خیره سر که از نوشتن اینهمه درد و رنج نمی میرد !!!
این قلم مزدور بیگانه ، این قلم شروری که در پی بر هم زدن اقتدار نظام توانمند اسلامی است ، این قلم خود فروخته که از آستین ایادی استکبار بیرون زده تا با سیاه نمایی و نادیده گرفتن اینهمه خوشبختی ملی ، فتنه ایجاد کند ، همان بهتر سر به تنش نباشد !!!
کاش غار اصحاب کهف تعطیل نمی شد تا در طول تاریخ هر وقت کسی از دست روزگارش خسته میشد بخوابی سیصد ساله فرو میرفت !
با اینهمه، حقیقت از مجاز بسیار فاصله دارد.
ما باید برای رهایی از شر حکومت تاریکی مشعل های دانایی را بیافروزیم . باید قلم ها بنویسند ، حنجره ها فریاد کنند ، مشتها گره شوند تا خواب رفتگان در غار ایران برخیزند و برای محو پلیدیها همتی کنند !
این تنها راه رهایی است .
✍پس ای قلم ، آزرده و خسته مشو ، بازهم بنویس شاید پیش از ترک این سرای فانی زیارت رخ ماه آزادی نصیبت گشت.
@Women_Civil_Rights_Activists
✍عباس واحدیان شاهرودی
💫 خیلی وقتها بحال خوش اصحاب کهف غبطه میخورم ! چه حالی کردن با آن خواب خوش و بیداری خوشتر !
تصور کنید امروز وسط این ماتم سرای که روزگاری نامش ایران بود ، در میان اینهمه غم و درد و دروغ و فساد و هرزگی ، به یکباره غاری بیابی و در حالیکه سواره نظامی از سربازان گمنام آقا بدنبالت هستند تا به جرم « تبلیغ علیه شیطان و حمایت از یکتاپرستی » سر از تنت جدا کنند ، درون غار رفته و بخوابی !!!
خواب که کفاف نمی کند تا رفع خستگی کنیم ؛ چون نسل ما وارث چهل سال شکنجه و جنگ و سرکوب و تحقیرست !
باید چون اصحاب کهف بیهوش و مدهوش شده و بخواب مرگی سیصد ساله رویم . باور کنید برای بازگردان ایران به دوران پاکی و عقلانیت و آزادی گمان نکنم فقط با تغییر حاکمیت استبدادی چیز خاصی اتفاق افتد !
💫 ایران وارث جهلی مرکب و تاریک است . جهلی بر آمده از خرافاتی سیاه که چون با ژن
« باور » در آمیخته قادرست موروثی از نسلی به نسلی دیگر و یا حتی بصورت جهشی چند نسل بعد ظهور یابد !
تنها راه خلاصی ازین تاریکی درونی، اصلاح ساختار ژنتیک ما ایرانیان است .باید در چیدمان کروموزم هایی که از پروتئین های رباخواری ، گرانفروشی و سنگدلی و حتی آدم فروشی، ساختار فراریختی شان در هم ریخته شده ، اصلاحات بنیادی انجام پذیرد.
بله ....درین گیر و دار پر از درد، باید نژاد ایرانیان یکتاپرست و آزاده دوباره پاکسازی شود !
شاید مردم عصر یاران غار نیز بهمین درد مبتلا شده بودند که آفریدگار دانا بندگان یکتاپرست اش را بیش از هفت نسل متوالی بخواب برد!!؟
خلاصه آنکه کاش بشود آنگونه خوابید نه مثل این خوابهای مسخره ای که ذهن پریشان ما می سازند.
هنوز دو ساعت نگذشته که ساعت شماته دار مغز پریشان زنگ بیداریش بصدا در آمد که برخیز و از هزاران هزار ناگفته ات بنویس که گذرگاه عافیت و آزادی تنگ است !!!!
💫 برخیز از غارت گسترده سرزمین ات بنویس که میتوانست با دارایی ها و ذخایرش هندوچین را سیر و غنی کند اما آنقدر مفلوک و بی مایه شده که از سیر کردن شکم میلیونها فرزند حاشیه نشین و مرز نشین فقیرش درمانده !!!
از دربدری آن آوارگان کانال خوابی بنویس که برای فرار ازینهمه درد و بدبختی به افیون پناه بردن تا لااقل دمی و ساعتی در همان اوج نشئگی رویای رهایی را در اعماق اندیشه پر دود شده خویش نشخوار کنند!!!
برخیز از مادرانی بنویس که از ترس فقر و ناتوانی در سیر کردن شکم کوچک بچه های نوزادشان آنانرا در سطل های زباله رها می کنند ! رها کردن اشرف مخلوقات و پاره تن در سطل آشغال !!؟
بنویس از ایران خواران دزدی که شکم حرام خوار و فربه شان حتی از بلعیدن هزاران میلیارد هم سیرمانی ندارند !
از آن پدر کارگر بیکار شده هم بنویس که هر شب وقتی با دستان خالی سوی خانه میرود ، تا رسیدن بخانه حداقل ده بار فکر خودکشی بسرش می زنذ .
💫 از مادران سرپرست خانواده بنویس ....از زنانی که از لحاظ فطری و عاطفی دوستدار تکیه کردن به مرد هستند. مردی که باید چون کوه مراقب او و فرزندانش باشد و او هم چون دریا درون خانه اش خانمی کند و غم لقمه ای نان خوش نداشته باشد !
از بچه های همیشه آواره کار و خیابان بنویس که چطور دیو صفتان حتی به معصومیت آنان هم رحم نمی کنند و مورد تجاوز قرارشان می دهند !
از دختران نوجوان تن فروش ،
از هرزگی نسلی که دیگر حالش از نصیحت ریاکاران تسبیح بدست و عمامه بسر بهم خورده !
از دستان پینه بسته کارگران بیکار شده و کشاورزان بی آب شده ای که هر روز مقابل ادارات و نهادها و مدیران پیشانی پینه بسته به صف میشوند و خوش خیالانه از ظالم طلب ذره ای شفقت دارند !!!
اگر خواستی از بازی چماق و هویج حکومت هم بنویس که چگونه با مهره های اصلاحاتی و اصولگرایانه اش ،در نهایت « اعتدال » در پی قلع و قمع آخرین بارقه های امید یک ملت کمر همت بسته ،بنویس !
💫بشکند این قلم دریده و خیره سر که از نوشتن اینهمه درد و رنج نمی میرد !!!
این قلم مزدور بیگانه ، این قلم شروری که در پی بر هم زدن اقتدار نظام توانمند اسلامی است ، این قلم خود فروخته که از آستین ایادی استکبار بیرون زده تا با سیاه نمایی و نادیده گرفتن اینهمه خوشبختی ملی ، فتنه ایجاد کند ، همان بهتر سر به تنش نباشد !!!
کاش غار اصحاب کهف تعطیل نمی شد تا در طول تاریخ هر وقت کسی از دست روزگارش خسته میشد بخوابی سیصد ساله فرو میرفت !
با اینهمه، حقیقت از مجاز بسیار فاصله دارد.
ما باید برای رهایی از شر حکومت تاریکی مشعل های دانایی را بیافروزیم . باید قلم ها بنویسند ، حنجره ها فریاد کنند ، مشتها گره شوند تا خواب رفتگان در غار ایران برخیزند و برای محو پلیدیها همتی کنند !
این تنها راه رهایی است .
✍پس ای قلم ، آزرده و خسته مشو ، بازهم بنویس شاید پیش از ترک این سرای فانی زیارت رخ ماه آزادی نصیبت گشت.
@Women_Civil_Rights_Activists
🔴احضار و بازداشت تعدادی از فعالان اینستاگرامی ساکن مشهد توسط نیروهای امنیتی
امروز چهارشنبه ۱۴ خرداد ماه ۱۳۹۹, ماموران امنیتی مشهد پس از احضار برخی از فعالان اینستاگرامی, این شهروندان را بازداشت کردند.
به گزارش حقوق بشر در ایران بنقل از فارس, امروز چهارشنبه ۱۴ خرداد ماه ۱۳۹۹, تعدادی از فعالان فضای مجازی ساکن مشهد که در اینستاگرام فعالیت داشتند پس از احضار از سوی پلیس اطلاعات و امنیت این شهرستان بازداشت شدند.
براساس این گزارش, اتهامات منتسب شده به این فعالان فضای مجازی انتشار عکس, تصاویری و ویدئوهایی در صفحات مجازی و شخصی این افراد بوده است و این شهروندان در مجموع بیش از ۷۰۰ هزار دنبال کننده در صفحات مجازی خود داشتند.
با توجه به ادعای ارگانهای امنیتی و قضائی مشهد بازداشت این فعالان رسانه ای در ادامه برخورد با جریان ابتذال و بیبندوباری در فضای مجازی استان خراسان رضوی صورت گرفته است.
@Women_Civil_Rights_Activists
امروز چهارشنبه ۱۴ خرداد ماه ۱۳۹۹, ماموران امنیتی مشهد پس از احضار برخی از فعالان اینستاگرامی, این شهروندان را بازداشت کردند.
به گزارش حقوق بشر در ایران بنقل از فارس, امروز چهارشنبه ۱۴ خرداد ماه ۱۳۹۹, تعدادی از فعالان فضای مجازی ساکن مشهد که در اینستاگرام فعالیت داشتند پس از احضار از سوی پلیس اطلاعات و امنیت این شهرستان بازداشت شدند.
براساس این گزارش, اتهامات منتسب شده به این فعالان فضای مجازی انتشار عکس, تصاویری و ویدئوهایی در صفحات مجازی و شخصی این افراد بوده است و این شهروندان در مجموع بیش از ۷۰۰ هزار دنبال کننده در صفحات مجازی خود داشتند.
با توجه به ادعای ارگانهای امنیتی و قضائی مشهد بازداشت این فعالان رسانه ای در ادامه برخورد با جریان ابتذال و بیبندوباری در فضای مجازی استان خراسان رضوی صورت گرفته است.
@Women_Civil_Rights_Activists