Forwarded from ✍️کانال شخصی عباس واحدیان شاهرودی
✅ تبریک به مقام عظمای پیشوا بابت نخریدن #واكسن_خارجی_آلوده عرض کنم
#مهردادمیناوند بر اثر کهولت سن درگذشت و مرگش هیچ ربطی به #کرونا و نخریدن واکسن معتبر نداشت!
انجمن ولایت معاشان چاپلوس پیروی خط پیشوا✋
✍️عباس واحدیان شاهرودی
@ghalamban1398
https://twitter.com/shvahedian/status/1354527851588927488?s=21
#مهردادمیناوند بر اثر کهولت سن درگذشت و مرگش هیچ ربطی به #کرونا و نخریدن واکسن معتبر نداشت!
انجمن ولایت معاشان چاپلوس پیروی خط پیشوا✋
✍️عباس واحدیان شاهرودی
@ghalamban1398
https://twitter.com/shvahedian/status/1354527851588927488?s=21
Twitter
💫abbas vahedian-sh💫
تبریک به مقام عظمای پیشوا بابت نخریدن #واكسن_خارجی_آلوده عرض کنم #مهردادمیناوند بر اثر کهولت سن درگذشت و مرگش هیچ ربطی به #کرونا و نخریدن واکسن معتبر نداشت! انجمن ولایت معاشان چاپلوس پیروی خط پیشوا✋
Forwarded from ✍️کانال شخصی عباس واحدیان شاهرودی
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
صحبت های عباس واحدیان شاهرودی، پنجشنبه ۹ بهمن ماه ۱۳۹۹ در میدان آزادی..
پُشت به انقلاب... رو به آزادی 🍃
پُشت به انقلاب... رو به آزادی 🍃
Forwarded from AVATODAY
⭕️ارسالی: آرایش جدید انتخابات در اردوگاه نظام
🆔 @Javanmardi77
✍عباس واحدیان شاهرودی
پس از قهر فراگیر مردم در انتخابات اسفند گذشته که در پی حوادث و کشتار خونین #آبان و سقوط تعمدی #هواپیمای_اوکراینی صورت پذیرفت با آنکه شاخه اصولگرایان توانستند با خیال راحت اکثریت مجلس فرمایشی را بدست آورند اما در نهایت رژیم ضربه مهلکی را در عرصه مشروعیت داخلی و خارجی پذیرفت.
#انتخصابات جمهوری اسلامی با همه رسوایی های استبدادیش تا زمانی که مشارکت بالای مردم را در پی دارد ابزار کارآمدی در معادلات جهانی بشمار میآید.
این ابزار آخرین شانس نظام برای پز جمهوری دادنش و فرار از زیر بار فشارهای حقوق بشری و توجیه کننده بسیاری از سرکوبگری هایش میباشد.
مسئله اینست که وقتی حکومتی استبدادی بتواند با هر حربه ای اکثریت را به پای صندوق رای بیاورد آنگاه سرکوب مخالفان در برابر چشم جهانیان را بپای اقلیتی هرج و مرج طلب و عوامل بیگانگان انداخته و به عبارت ساده خود مردم مجوز قتل عام خویش و سرکوب هر مطالبه برحقی را توسط رژیم صادر می کنند.
اما برنامه حکومت برای گرم کردن تنور انتخابات چیست؟
اکنون که رژیم نیاز مبرمی به بازگشت آمریکا در برجام و لغو تحریمها دارد ،انتخابات و میزان مشارکت ملی چه تاثیری میتواند بر این روند بگذارد؟
جمهوری اسلامی بعنوان رژیمی ویرانگر نه فقط در داخل بلکه خارج کشور نیز هیچ محبوبیت و مقبولیتی ندارد.
جنگ افروزی و مداخله در امور کشورهای منطقه و کمک به گسترش تروریسم در خاورمیانه و شمال و مرکز آفریقا بخشی از عملکرد غلط سران نظام بوده که حاصلش بلوکه شدن دارایی های منتسبان خود و فقیر شدن ملتی با انبوهی از ذخایر بوده است.
اینک نظام در ضعیف ترین موقعیت اش در طی چند دهه اخیرست و کشورهای زخم خورده منطقه و آمریکا نیز بخوبی بر این امر واقف اند.
تنها سلاح موثر در دست سران رژیم اینست که با برپایی انتخاباتی پرشور ثابت نمایند علیرغم انزوای بین المللی محبوب اکثریت ملت هستند و برای این نمایش نمیشود فقط متکی به تقلب گسترده بود.
پس تنها راهکار بهره برداری از همه توان و نیروهای وفادار به نظام ،حتی کسانی ست که علیرغم زاویه داشتن با رهبری و جناح حاکم حداقل بخاطر ترس از سرنگونی نظام و بر باد رفتن آخرین پناهگاه امن و محاکمه شدن حاضرند درین نمایش ایفای نقش نمایند!
کنار زدن و منزوی نمودن باند اصلاحطلبان اصلا به صلاح جناح حاکم نبود و دوباره وقت آن شده تا با شل کردن افسار انحصار طلبی، رقبای محصور را به بازی دیگری فرا بخوانند!
اینگونه است که به یکباره عالیجناب #عباشکلاتی یا همان #سیدمحمدخاتمی که نه در کشتار جوانان و قیام خونین #آبان۹۸ و نه ساقط کردن هواپیمای اوکراینی و نه اعدام فرزندان بیگناه این خاک چون #نویدافکاری و #روح_اله_زم و آزار و شکنجه #زندانیان سیاسی هیچ واکنشی نداشته به یکباره پای در صحنه گذارده و از ضرورت برگزاری انتخابات سخن میگوید!
یا چند خیابان آنسوتر خبر تلفن بازی عالیجنابان #میرحسین_موسوی و #کروبی را میشنویم که از لای درب نیمه باز شده منازل شان رفت و آمدها آغاز شدند!
بنظر میآید بزودی این نیروها نیز با اندکی پز اپوزیسیونی به میدان میآیند (البته بعنوان حامی کاندیدایی خاص و نه کاندید شدن خویش!) و بطور حتم در جهت القای این حس که جنس این انتخابات با همه انتخابات گذشته فرق دارد و آنان با قدرت آمدند تا با دمیدن روح دموکراسی البته از نوع جمهوری اسلامی جناح حاکم را مغلوب نیروی ملت کنند!!
جناح حاکم نیز برای راضی کردن هوادارانش به اینکه ناکارآمدی سیستم مختص این غربزدگان تکنوکرات اصلاحطلب بوده و تنها راه نجات کشور بازگشت به روحیه انقلابی گذشته است احتمالا یک جوان ناب زیرخاکی ذوب شده در #ولایت تقدیم ملت خواهند نمود!
درین بین برای جماعت خاکستری نیز تنوع لازم را در بین کاندیدها لحاظ خواهند نمود و بر خلاف نظر برخی از تحلیل گران باور دارم این دوره از حیث تعدد کاندیداتورها که از فیلترینگ #شورای-نگهبان_بیت میگذرند با افزایش نسبی مواجه ایم.
و بازم بعید نیست درین دوره شاهد ظهور چهره ای ناشناخته باشیم که در ظاهر هیچ نسبتی با دو جناح و کل حاکمیت نداشته باشد و با تمسک به پروپاگاندای رسانه ای و تبلیغاتی وی را کاندیدی صد در صد مردمی قالب نمایند!
اینها بخشی از بازیهای احتمالی رژیم در انتخابات ۱۴۰۰ هستند.
🗨 نکته آخر :
آنچه سبب نجات یا ویرانی کامل #ایران میشود شناختن روشهای این بازی کهنه توسط ملت و پرهیز از هرگونه مشارکت مستقیم و غیر مستقیم در آنست.
هر رای ما به مثابه بافتن یک طناب دار برای گردن #نوید و #زم ها و ساختن یک گلوله برای شلیک بسر #پوریا و #ندا هاست!
اگر خودمان را با هر دلیلی مجاب نمودیم که #رای دهیم شرافتمندانه پای هر نکبت و فلاکتی که بر سر خود و خانواده مان آوردند بایستیم و در ویرانی کامل وطن مشارکت مان را ادامه دهیم.
@ghalamban1398
🆔 @Javanmardi77
✍عباس واحدیان شاهرودی
پس از قهر فراگیر مردم در انتخابات اسفند گذشته که در پی حوادث و کشتار خونین #آبان و سقوط تعمدی #هواپیمای_اوکراینی صورت پذیرفت با آنکه شاخه اصولگرایان توانستند با خیال راحت اکثریت مجلس فرمایشی را بدست آورند اما در نهایت رژیم ضربه مهلکی را در عرصه مشروعیت داخلی و خارجی پذیرفت.
#انتخصابات جمهوری اسلامی با همه رسوایی های استبدادیش تا زمانی که مشارکت بالای مردم را در پی دارد ابزار کارآمدی در معادلات جهانی بشمار میآید.
این ابزار آخرین شانس نظام برای پز جمهوری دادنش و فرار از زیر بار فشارهای حقوق بشری و توجیه کننده بسیاری از سرکوبگری هایش میباشد.
مسئله اینست که وقتی حکومتی استبدادی بتواند با هر حربه ای اکثریت را به پای صندوق رای بیاورد آنگاه سرکوب مخالفان در برابر چشم جهانیان را بپای اقلیتی هرج و مرج طلب و عوامل بیگانگان انداخته و به عبارت ساده خود مردم مجوز قتل عام خویش و سرکوب هر مطالبه برحقی را توسط رژیم صادر می کنند.
اما برنامه حکومت برای گرم کردن تنور انتخابات چیست؟
اکنون که رژیم نیاز مبرمی به بازگشت آمریکا در برجام و لغو تحریمها دارد ،انتخابات و میزان مشارکت ملی چه تاثیری میتواند بر این روند بگذارد؟
جمهوری اسلامی بعنوان رژیمی ویرانگر نه فقط در داخل بلکه خارج کشور نیز هیچ محبوبیت و مقبولیتی ندارد.
جنگ افروزی و مداخله در امور کشورهای منطقه و کمک به گسترش تروریسم در خاورمیانه و شمال و مرکز آفریقا بخشی از عملکرد غلط سران نظام بوده که حاصلش بلوکه شدن دارایی های منتسبان خود و فقیر شدن ملتی با انبوهی از ذخایر بوده است.
اینک نظام در ضعیف ترین موقعیت اش در طی چند دهه اخیرست و کشورهای زخم خورده منطقه و آمریکا نیز بخوبی بر این امر واقف اند.
تنها سلاح موثر در دست سران رژیم اینست که با برپایی انتخاباتی پرشور ثابت نمایند علیرغم انزوای بین المللی محبوب اکثریت ملت هستند و برای این نمایش نمیشود فقط متکی به تقلب گسترده بود.
پس تنها راهکار بهره برداری از همه توان و نیروهای وفادار به نظام ،حتی کسانی ست که علیرغم زاویه داشتن با رهبری و جناح حاکم حداقل بخاطر ترس از سرنگونی نظام و بر باد رفتن آخرین پناهگاه امن و محاکمه شدن حاضرند درین نمایش ایفای نقش نمایند!
کنار زدن و منزوی نمودن باند اصلاحطلبان اصلا به صلاح جناح حاکم نبود و دوباره وقت آن شده تا با شل کردن افسار انحصار طلبی، رقبای محصور را به بازی دیگری فرا بخوانند!
اینگونه است که به یکباره عالیجناب #عباشکلاتی یا همان #سیدمحمدخاتمی که نه در کشتار جوانان و قیام خونین #آبان۹۸ و نه ساقط کردن هواپیمای اوکراینی و نه اعدام فرزندان بیگناه این خاک چون #نویدافکاری و #روح_اله_زم و آزار و شکنجه #زندانیان سیاسی هیچ واکنشی نداشته به یکباره پای در صحنه گذارده و از ضرورت برگزاری انتخابات سخن میگوید!
یا چند خیابان آنسوتر خبر تلفن بازی عالیجنابان #میرحسین_موسوی و #کروبی را میشنویم که از لای درب نیمه باز شده منازل شان رفت و آمدها آغاز شدند!
بنظر میآید بزودی این نیروها نیز با اندکی پز اپوزیسیونی به میدان میآیند (البته بعنوان حامی کاندیدایی خاص و نه کاندید شدن خویش!) و بطور حتم در جهت القای این حس که جنس این انتخابات با همه انتخابات گذشته فرق دارد و آنان با قدرت آمدند تا با دمیدن روح دموکراسی البته از نوع جمهوری اسلامی جناح حاکم را مغلوب نیروی ملت کنند!!
جناح حاکم نیز برای راضی کردن هوادارانش به اینکه ناکارآمدی سیستم مختص این غربزدگان تکنوکرات اصلاحطلب بوده و تنها راه نجات کشور بازگشت به روحیه انقلابی گذشته است احتمالا یک جوان ناب زیرخاکی ذوب شده در #ولایت تقدیم ملت خواهند نمود!
درین بین برای جماعت خاکستری نیز تنوع لازم را در بین کاندیدها لحاظ خواهند نمود و بر خلاف نظر برخی از تحلیل گران باور دارم این دوره از حیث تعدد کاندیداتورها که از فیلترینگ #شورای-نگهبان_بیت میگذرند با افزایش نسبی مواجه ایم.
و بازم بعید نیست درین دوره شاهد ظهور چهره ای ناشناخته باشیم که در ظاهر هیچ نسبتی با دو جناح و کل حاکمیت نداشته باشد و با تمسک به پروپاگاندای رسانه ای و تبلیغاتی وی را کاندیدی صد در صد مردمی قالب نمایند!
اینها بخشی از بازیهای احتمالی رژیم در انتخابات ۱۴۰۰ هستند.
🗨 نکته آخر :
آنچه سبب نجات یا ویرانی کامل #ایران میشود شناختن روشهای این بازی کهنه توسط ملت و پرهیز از هرگونه مشارکت مستقیم و غیر مستقیم در آنست.
هر رای ما به مثابه بافتن یک طناب دار برای گردن #نوید و #زم ها و ساختن یک گلوله برای شلیک بسر #پوریا و #ندا هاست!
اگر خودمان را با هر دلیلی مجاب نمودیم که #رای دهیم شرافتمندانه پای هر نکبت و فلاکتی که بر سر خود و خانواده مان آوردند بایستیم و در ویرانی کامل وطن مشارکت مان را ادامه دهیم.
@ghalamban1398
Forwarded from ✍️کانال شخصی عباس واحدیان شاهرودی
💫 دیار خونرنج 💫
خطاب به هموطنانم:
این روزها بیشتر از قبل احساس آزردگی و اندوه روح و روانم را می خراشد!
از قتل #بهنام_محجوبی و آزارهای ناجوانمردانه ای که بر خانواده اش تحمیل نمودند تا اعدام پیکر بی جان #زهرااسماعیلی و اینک که ماجرای بخاک و خون کشیدن #سراوان و داغدار نمودن هزار باره سیستان و بلوچستان در صدر اخبار نشسته فقط یک پیام میبینم :
رژیم ولایت فقیه برای تامین غارتها و بقاء خود حاضرست همه ایرانیان را قتل عام کند!
در آن بالا دست هرم ،در زیر آن سریر و تختگاه خونین و در مجمع آن عمامه داران هرگز کسی برای ضجه های آن یتیمان بلوچ،برای شیون آن زنان فقیر و بی سرپرست گشته و حتی برای آنهمه خشم و فریاد این قوم پشیزی ارزش قائل نیست.
درین #دیار_خونرنج که نامش ایران است هیچ راه و کوره راهی از سمت ملت بسوی حکومت باز نیست، این یک بن بست استبداگونه تمام عیارست،آیا کسی هست تا بازهم برایمان از تلاش برای اصلاح توسط #انتصابات روضه خوانی کند!
هموطن:
بخاطر نجات خود،خانواده و اگر مهر وطن در دل داری بفهم که ما #تنهاترین_ملت روی زمین هستیم، یا باید درین فقر و رنج و نکبت ملی بمیریم یا وطن مان را پس بگیریم
✍️عباس واحدیان شاهرودی
خطاب به هموطنانم:
این روزها بیشتر از قبل احساس آزردگی و اندوه روح و روانم را می خراشد!
از قتل #بهنام_محجوبی و آزارهای ناجوانمردانه ای که بر خانواده اش تحمیل نمودند تا اعدام پیکر بی جان #زهرااسماعیلی و اینک که ماجرای بخاک و خون کشیدن #سراوان و داغدار نمودن هزار باره سیستان و بلوچستان در صدر اخبار نشسته فقط یک پیام میبینم :
رژیم ولایت فقیه برای تامین غارتها و بقاء خود حاضرست همه ایرانیان را قتل عام کند!
در آن بالا دست هرم ،در زیر آن سریر و تختگاه خونین و در مجمع آن عمامه داران هرگز کسی برای ضجه های آن یتیمان بلوچ،برای شیون آن زنان فقیر و بی سرپرست گشته و حتی برای آنهمه خشم و فریاد این قوم پشیزی ارزش قائل نیست.
درین #دیار_خونرنج که نامش ایران است هیچ راه و کوره راهی از سمت ملت بسوی حکومت باز نیست، این یک بن بست استبداگونه تمام عیارست،آیا کسی هست تا بازهم برایمان از تلاش برای اصلاح توسط #انتصابات روضه خوانی کند!
هموطن:
بخاطر نجات خود،خانواده و اگر مهر وطن در دل داری بفهم که ما #تنهاترین_ملت روی زمین هستیم، یا باید درین فقر و رنج و نکبت ملی بمیریم یا وطن مان را پس بگیریم
✍️عباس واحدیان شاهرودی
Forwarded from AVATODAY
⭕️متن سومین بیانیه رسمی فعالان سیاسی و مدنی موسوم به #بیانیه_14_نفر
به شرح زیر است .
ملت شریف ایران
جامه سیاه این مصیبت ملی ۴۳ ساله شد و هنوز اشک وداع #بهنام_محجوبی مان خشک نگشته بود که داغ فرزندان محروم و مظلوم #سراوان را بر دلهای خون شده ملت نهادند.
این تکرار تلخ ،واین استبداد دینی تا آخرین لحظه حکومت ستمگرش قربانی خواهد گرفت اگر من و تو #ما نشویم.
باید رخت سیاه مصیبت را بدور انداخت و برای بازپس ستاندن میهن ویران گشته مان و برقراری صلح و عزت و آزادی رخت همبستگی پوشید که با دیو سخن از مهر بیهوده است!
عاقبت قتل عام #سوختبران و #کولبران عاقبت توست
و فرجام #بهنام_محجوبی سرانجام همه زندانیان سیاسی،عقیدتی،و مدنی و حتی فعالان محیط زیست و در جان کلام همه آزادگان است ، اگر این فرقه خونخوار همچنان به زندگی پلشت شان ادامه دهند.
بهنام محجوبی زنده است
ما هر کدام یک بهنام هستیم آنچنان که #شهدای_سراوان زنده اند و در کنار خانواده محترم آن سوگواران به رژیم جمهوری اسلامی «نه» می گوئیم
و آخر آنکه:.
مردم سرتاسر جهان
سازمان ملل متحد
کنشگران و سازمانهای بین المللی حقوق بشری
بدانند و آگاه باشند که این اولین بارنیست و آخرین بار نخواهد بود که رژیم جمهوری اسلامی جان مردم بیگناه و آزادیخواهان را هدف ایدیولوژی کور خود قرار می دهد .
ما به عنوان مخالفین نظام جمهوری اسلامی در درون کشور یکبار دیگر #نه_به_جمهوری_اسلامی را محکمتر از پیش تکرار و این #نه_بزرگ را بعنوان محور مشترک و آغاز فصل #همبستگی_ملی مطرح می کنیم.
سگ کند آهنگ درویشان به خشم
درکشد مه خاک درویشان به چشم
جمعی از امضاکنندگان دو #بیانیه۱۴+۱۴
۱-خانم گوهر عشقی(مادر ستار بهشتی) .بیانیه ۱۴
۲- محمد نوریزاد ..... بیانیه ۱۴
۳- هاشم خواستار ......بیانیه ۱۴
۴- کمال جعفری یزدی ...... بیانیه ۱۴
۵- محمد حسین سپهری .... بیانیه ۱۴
۶- عباس واحدیان شاهرودی .... بیانیه ۱۴
۷-جواد لعل محمدی ..... بیانیه ۱۴
۸-محمد مهدوی فر .... بیانیه ۱۴
۹-محمد کریم بیگی .... بیانیه ۱۴
۱۰- رضا مهرگان ... بیانیه ۱۴
۱۱-فاطمه سپهری .... بیانیه ۱۴+۱۴
۱۲-شهلا جهان بین .... بیانیه ۱۴+۱۴
۱۳-نرگس منصوری...... بیانیه ۱۴+۱۴
۱۴-نصرت بهشتی...... بیانیه ۱۴+۱۴
نه_به_جمهوری_اسلامی
محور #همبستگی_ملی
https://t.me/javanmardi77/50234
به شرح زیر است .
ملت شریف ایران
جامه سیاه این مصیبت ملی ۴۳ ساله شد و هنوز اشک وداع #بهنام_محجوبی مان خشک نگشته بود که داغ فرزندان محروم و مظلوم #سراوان را بر دلهای خون شده ملت نهادند.
این تکرار تلخ ،واین استبداد دینی تا آخرین لحظه حکومت ستمگرش قربانی خواهد گرفت اگر من و تو #ما نشویم.
باید رخت سیاه مصیبت را بدور انداخت و برای بازپس ستاندن میهن ویران گشته مان و برقراری صلح و عزت و آزادی رخت همبستگی پوشید که با دیو سخن از مهر بیهوده است!
عاقبت قتل عام #سوختبران و #کولبران عاقبت توست
و فرجام #بهنام_محجوبی سرانجام همه زندانیان سیاسی،عقیدتی،و مدنی و حتی فعالان محیط زیست و در جان کلام همه آزادگان است ، اگر این فرقه خونخوار همچنان به زندگی پلشت شان ادامه دهند.
بهنام محجوبی زنده است
ما هر کدام یک بهنام هستیم آنچنان که #شهدای_سراوان زنده اند و در کنار خانواده محترم آن سوگواران به رژیم جمهوری اسلامی «نه» می گوئیم
و آخر آنکه:.
مردم سرتاسر جهان
سازمان ملل متحد
کنشگران و سازمانهای بین المللی حقوق بشری
بدانند و آگاه باشند که این اولین بارنیست و آخرین بار نخواهد بود که رژیم جمهوری اسلامی جان مردم بیگناه و آزادیخواهان را هدف ایدیولوژی کور خود قرار می دهد .
ما به عنوان مخالفین نظام جمهوری اسلامی در درون کشور یکبار دیگر #نه_به_جمهوری_اسلامی را محکمتر از پیش تکرار و این #نه_بزرگ را بعنوان محور مشترک و آغاز فصل #همبستگی_ملی مطرح می کنیم.
سگ کند آهنگ درویشان به خشم
درکشد مه خاک درویشان به چشم
جمعی از امضاکنندگان دو #بیانیه۱۴+۱۴
۱-خانم گوهر عشقی(مادر ستار بهشتی) .بیانیه ۱۴
۲- محمد نوریزاد ..... بیانیه ۱۴
۳- هاشم خواستار ......بیانیه ۱۴
۴- کمال جعفری یزدی ...... بیانیه ۱۴
۵- محمد حسین سپهری .... بیانیه ۱۴
۶- عباس واحدیان شاهرودی .... بیانیه ۱۴
۷-جواد لعل محمدی ..... بیانیه ۱۴
۸-محمد مهدوی فر .... بیانیه ۱۴
۹-محمد کریم بیگی .... بیانیه ۱۴
۱۰- رضا مهرگان ... بیانیه ۱۴
۱۱-فاطمه سپهری .... بیانیه ۱۴+۱۴
۱۲-شهلا جهان بین .... بیانیه ۱۴+۱۴
۱۳-نرگس منصوری...... بیانیه ۱۴+۱۴
۱۴-نصرت بهشتی...... بیانیه ۱۴+۱۴
نه_به_جمهوری_اسلامی
محور #همبستگی_ملی
https://t.me/javanmardi77/50234
Telegram
AVATODAY - علی جوانمردی Ali Javanmardi77
⭕️متن سومین بیانیه رسمی فعالان سیاسی و مدنی موسوم به #بیانیه_14_نفر
به شرح زیر است .
ملت شریف ایران
به شرح زیر است .
ملت شریف ایران
هم میهنان گرامی،
بنیاد سیمرغ در جهت حمایت از خانواده های زندانیان سیاسی و خانواده های کشته شدگان در راه آزادی، اقدام به افتتاح فروشگاه اینترنتی آثار هنری نموده است. از تمامی هنرمندان دعوت می نماییم تا با اهداء آثار خود ما را در حمایت از این عزیزان یاری رسانند.
در این راستا آقای محمد نوریزاد (زندانی سیاسی) بیش از ۲۰ اثر هنری خود را برای کمک به خانواده های نیازمند اهداء نموده است.
همچنین از تمامی علاقمندان به خرید آثار هنری دعوت می نماییم از وبسایت سیمرغ دیدن نمایند. بنیاد سیمرغ روزانه ۲ اثر را در معرض فروش قرار خواهد داد.
با سپاس
هیئت معتمدین بنیاد سیمرغ
https://simurghfoundation.com/gallery.html
بنیاد سیمرغ در جهت حمایت از خانواده های زندانیان سیاسی و خانواده های کشته شدگان در راه آزادی، اقدام به افتتاح فروشگاه اینترنتی آثار هنری نموده است. از تمامی هنرمندان دعوت می نماییم تا با اهداء آثار خود ما را در حمایت از این عزیزان یاری رسانند.
در این راستا آقای محمد نوریزاد (زندانی سیاسی) بیش از ۲۰ اثر هنری خود را برای کمک به خانواده های نیازمند اهداء نموده است.
همچنین از تمامی علاقمندان به خرید آثار هنری دعوت می نماییم از وبسایت سیمرغ دیدن نمایند. بنیاد سیمرغ روزانه ۲ اثر را در معرض فروش قرار خواهد داد.
با سپاس
هیئت معتمدین بنیاد سیمرغ
https://simurghfoundation.com/gallery.html
🔴به نام خدای آزادی
روزهای نگرانی و دلواپسی...
نزدیک دو سال بازداشت غیرقانونی
چهار ماه انفرادی
زخم های هر روزه
۴۲ روز اعتصاب غذا
۴۰ روز اعتصاب دارو
بیهوشی های مکرر
و ۷ ماه قطع تلفن
کافی بوده و هست که ایشان را از پا درآورد؛ دیگر چه نیازی به آمپول بود؟!
او را در حال بیهوشی بدون اطلاع خانواده هرجا می خواهید می برید!، هر بلایی سر ایشان می آورید!، و هیچ پاسخگو هم نیستید! و حتی در این هفته که ما گرفتار کرونا هستیم، اجازه حتی یک تماس تلفنی را نداده اید!! براستی شما از کدام قبیله اید؟!!
به هر حال شما مسئول جان ایشان هستید،
و هرچه زودتر ایشان را آزاد کنید تا فاجعه ببار نیامده.
زندانیان سیاسی را آزاد کنید.
علی نوری زاد را آزاد کنید.
محمد نوری زاد را آزاد کنید.
زندانیان بی گناه را آزاد کنید.
فاطمه ملکی
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
روزهای نگرانی و دلواپسی...
نزدیک دو سال بازداشت غیرقانونی
چهار ماه انفرادی
زخم های هر روزه
۴۲ روز اعتصاب غذا
۴۰ روز اعتصاب دارو
بیهوشی های مکرر
و ۷ ماه قطع تلفن
کافی بوده و هست که ایشان را از پا درآورد؛ دیگر چه نیازی به آمپول بود؟!
او را در حال بیهوشی بدون اطلاع خانواده هرجا می خواهید می برید!، هر بلایی سر ایشان می آورید!، و هیچ پاسخگو هم نیستید! و حتی در این هفته که ما گرفتار کرونا هستیم، اجازه حتی یک تماس تلفنی را نداده اید!! براستی شما از کدام قبیله اید؟!!
به هر حال شما مسئول جان ایشان هستید،
و هرچه زودتر ایشان را آزاد کنید تا فاجعه ببار نیامده.
زندانیان سیاسی را آزاد کنید.
علی نوری زاد را آزاد کنید.
محمد نوری زاد را آزاد کنید.
زندانیان بی گناه را آزاد کنید.
فاطمه ملکی
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
Telegram
بانوان کنشگر حقوق مدنی ایران https://t.me/Women_Civil _Rights_Activists
💠 کانال رسمی بیانیه تکمیلی ۱۴بانوی کنشگر مدنی ایران برای گذار از تمامیت حکومت اسلامی ایران
🟠 لینک کانال پشتیبان بانوان👇
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists1۴
🟠 لینک کانال پشتیبان بانوان👇
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists1۴
🔴به نام خدای آزادی
روزهای نگرانی و دلواپسی...
نزدیک دو سال بازداشت غیرقانونی
چهار ماه انفرادی
زخم های هر روزه
۴۲ روز اعتصاب غذا
۴۰ روز اعتصاب دارو
بیهوشی های مکرر
و ۷ ماه قطع تلفن
کافی بوده و هست که ایشان را از پا درآورد؛ دیگر چه نیازی به آمپول بود؟!
او را در حال بیهوشی بدون اطلاع خانواده هرجا می خواهید می برید!، هر بلایی سر ایشان می آورید!، و هیچ پاسخگو هم نیستید! و حتی در این هفته که ما گرفتار کرونا هستیم، اجازه حتی یک تماس تلفنی را نداده اید!! براستی شما از کدام قبیله اید؟!!
به هر حال شما مسئول جان ایشان هستید،
و هرچه زودتر ایشان را آزاد کنید تا فاجعه ببار نیامده.
زندانیان سیاسی را آزاد کنید.
علی نوری زاد را آزاد کنید.
محمد نوری زاد را آزاد کنید.
زندانیان بی گناه را آزاد کنید.
فاطمه ملکی
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰
@Women_Civil_Rights_Activists
روزهای نگرانی و دلواپسی...
نزدیک دو سال بازداشت غیرقانونی
چهار ماه انفرادی
زخم های هر روزه
۴۲ روز اعتصاب غذا
۴۰ روز اعتصاب دارو
بیهوشی های مکرر
و ۷ ماه قطع تلفن
کافی بوده و هست که ایشان را از پا درآورد؛ دیگر چه نیازی به آمپول بود؟!
او را در حال بیهوشی بدون اطلاع خانواده هرجا می خواهید می برید!، هر بلایی سر ایشان می آورید!، و هیچ پاسخگو هم نیستید! و حتی در این هفته که ما گرفتار کرونا هستیم، اجازه حتی یک تماس تلفنی را نداده اید!! براستی شما از کدام قبیله اید؟!!
به هر حال شما مسئول جان ایشان هستید،
و هرچه زودتر ایشان را آزاد کنید تا فاجعه ببار نیامده.
زندانیان سیاسی را آزاد کنید.
علی نوری زاد را آزاد کنید.
محمد نوری زاد را آزاد کنید.
زندانیان بی گناه را آزاد کنید.
فاطمه ملکی
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰
@Women_Civil_Rights_Activists
شهلا جهانبین فعال سیاسی و از امضا کنندگان بیانیه ۱۴ ، همسر عباس واحدیان شاهرودی زندانی سابق و فعال سیاسی، به وزارت اطلاعات احضار شد...
شهلا جهانبین که چندی پیش بعد از یک روز آزادی از زندان اوین، به این بهانه که اشتباها آزاد شده،مجددا بازداشت شد، و سپس روز بعد از بازداشتِ مجدد با تبدیل مابقی حبس به ۵ سال تعلیق آزاد شد، طی تماسی فردا یکشنبه ۵ اردیبهشت ماه به وزارت اطلاعات جهت ارائه پاره ای توضیحات احضار شده است...
#شهلا_جهانبین
#عباس_واحدیان_شاهرودی
#نه_به_جمهوری_اسلامی
#بیانیه_۱۴_نفر
@Women_Civil_Rights_Activists
شهلا جهانبین که چندی پیش بعد از یک روز آزادی از زندان اوین، به این بهانه که اشتباها آزاد شده،مجددا بازداشت شد، و سپس روز بعد از بازداشتِ مجدد با تبدیل مابقی حبس به ۵ سال تعلیق آزاد شد، طی تماسی فردا یکشنبه ۵ اردیبهشت ماه به وزارت اطلاعات جهت ارائه پاره ای توضیحات احضار شده است...
#شهلا_جهانبین
#عباس_واحدیان_شاهرودی
#نه_به_جمهوری_اسلامی
#بیانیه_۱۴_نفر
@Women_Civil_Rights_Activists
🔴 رای پرونده دوم نازنین زاغری شهروند ایرانی- بریتانیایی صادر شد/ یک سال حبس تعزیری، یک سال ممنوع الخروجی
حجت کرمانی، حقوقدان و وکیل نازنین زاغری از صدور رای پرونده دوم نازنین زاغری در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران خبر داد.
به گفته این وکیل دادگستری بر اساس رای صادره خانم نازنین زاغری به اتهام "فعالیت تبلیغی علیه نظام" به یک سال حبس تعزیری و یک سال منع خروج از کشور محکوم شده است.
لازم به ذکر است بر اساس کیفرخواست صادره در ۹۶/۷/۱۹، خانم زاغری متهم به «فعالیت تبلیغی علیه نظام» از طریق شرکت در تجمع مقابل سفارت ایران در لندن در سال ۱۳۸۸ و مصاحبه با شبکه بی بی سی فارسی است.
@Women_Civil_Rights_Activists
حجت کرمانی، حقوقدان و وکیل نازنین زاغری از صدور رای پرونده دوم نازنین زاغری در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران خبر داد.
به گفته این وکیل دادگستری بر اساس رای صادره خانم نازنین زاغری به اتهام "فعالیت تبلیغی علیه نظام" به یک سال حبس تعزیری و یک سال منع خروج از کشور محکوم شده است.
لازم به ذکر است بر اساس کیفرخواست صادره در ۹۶/۷/۱۹، خانم زاغری متهم به «فعالیت تبلیغی علیه نظام» از طریق شرکت در تجمع مقابل سفارت ایران در لندن در سال ۱۳۸۸ و مصاحبه با شبکه بی بی سی فارسی است.
@Women_Civil_Rights_Activists
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🔴 سخنان فاطمه سپهری خطاب به رهبر خودخوانده:
⚡️آفتاب دولتت رو به غروب است.
⚡️در آستانه روز معلم، برادر معلم من دو سال است که در زندان است.
⚡️حفاظت زندان وکیلآباد مشهد تلفن او را قطع کرده.
💫 خامنهای، بترس از خشم مردم
@Women_Civil_Rights_Activists
⚡️آفتاب دولتت رو به غروب است.
⚡️در آستانه روز معلم، برادر معلم من دو سال است که در زندان است.
⚡️حفاظت زندان وکیلآباد مشهد تلفن او را قطع کرده.
💫 خامنهای، بترس از خشم مردم
@Women_Civil_Rights_Activists
🔴 بیانیه مادران دادخواه: خاوران باید به عنوان نمادی از مبارزه مردم ایران، دست نخورده باقی بماند
مادران دادخواه شهیدان و جانباختگان راه آزادی و همچنین برخی بازداشت شدگان در بیانیه ای نسبت به تخریب مزار خاوران اعتراض کردند.
سه شنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ خانم شعله پاکروان مادر رحیانه جباری، بیانیه ای را از جانب مادران دادخواه در اعتراض به تخریب مزار خاوران در توییتر خود منتشر نمود.
مادران بسیاری از جانباختگان و بازداشت شدگان در بیانیه خود نوشته اند: «شنیدهایم اخیرا به خاوران،محل دفن فرزندان این زنان و مادران مبارز،دست درازی شده است و میخواهند در آن تغییراتی بوجود آورند و آنرا تبدیل به محلی برای دفن درگذشتگان دیگر کنند.»
«خاوران یادآور از جان گذشتگی هزاران زن و مرد جوانی است که به مانند فرزندانمان به گلوله بسته شدند و به گردنشان طناب انداختند. ما در کنار مادران و خانوادههای خاوران ایستادهایم »
«ما امضا کنندگان این بیانیه، مراتب اعتراضمان را نسبت به این عمل غیرانسانی اعلام میکنیم. خاوران باید به عنوان نمادی از مبارزه ما مردم ایران برعلیه فراموشی، دست نخورده باقی بماند.»
@Women_Civil_Rights_Activists
مادران دادخواه شهیدان و جانباختگان راه آزادی و همچنین برخی بازداشت شدگان در بیانیه ای نسبت به تخریب مزار خاوران اعتراض کردند.
سه شنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ خانم شعله پاکروان مادر رحیانه جباری، بیانیه ای را از جانب مادران دادخواه در اعتراض به تخریب مزار خاوران در توییتر خود منتشر نمود.
مادران بسیاری از جانباختگان و بازداشت شدگان در بیانیه خود نوشته اند: «شنیدهایم اخیرا به خاوران،محل دفن فرزندان این زنان و مادران مبارز،دست درازی شده است و میخواهند در آن تغییراتی بوجود آورند و آنرا تبدیل به محلی برای دفن درگذشتگان دیگر کنند.»
«خاوران یادآور از جان گذشتگی هزاران زن و مرد جوانی است که به مانند فرزندانمان به گلوله بسته شدند و به گردنشان طناب انداختند. ما در کنار مادران و خانوادههای خاوران ایستادهایم »
«ما امضا کنندگان این بیانیه، مراتب اعتراضمان را نسبت به این عمل غیرانسانی اعلام میکنیم. خاوران باید به عنوان نمادی از مبارزه ما مردم ایران برعلیه فراموشی، دست نخورده باقی بماند.»
@Women_Civil_Rights_Activists
🔴«یادتان باشد یک تماس تلفنی هم برقرار نکردید! شاید هم یک تماس تلفنی لرزه به اندام قدرت بیاندازد!!»
⚡️به نام خدای آزادی
نزدیک به دو سال بازداشت غیرقانونی
چهار ماه انفرادی
زخم های روزانه
۴۶ روز اعتصاب غذا
۴۴ روز اعتصاب دارو
۷ ماه قطع تلفن
۷ ماه گروگانگیری فرزندش علی
💫 و سپاس خدای را که هنوز دستانمان در دست اوست.
یادتان باشد یک تماس تلفنی هم برقرار نکردید!
شاید هم یک تماس تلفنی
لرزه به اندام قدرت بیاندازد!! نمی دانم، شاید!!!!
زندانیان سیاسی را آزاد کنید.
علی نوری زاد را آزاد کنید.
محمد نوری زاد را آزاد کنید.
بیگناهان را آزاد کنید.
فاطمه ملکی
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
@Women_Civil_Rights_Activists
⚡️به نام خدای آزادی
نزدیک به دو سال بازداشت غیرقانونی
چهار ماه انفرادی
زخم های روزانه
۴۶ روز اعتصاب غذا
۴۴ روز اعتصاب دارو
۷ ماه قطع تلفن
۷ ماه گروگانگیری فرزندش علی
💫 و سپاس خدای را که هنوز دستانمان در دست اوست.
یادتان باشد یک تماس تلفنی هم برقرار نکردید!
شاید هم یک تماس تلفنی
لرزه به اندام قدرت بیاندازد!! نمی دانم، شاید!!!!
زندانیان سیاسی را آزاد کنید.
علی نوری زاد را آزاد کنید.
محمد نوری زاد را آزاد کنید.
بیگناهان را آزاد کنید.
فاطمه ملکی
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
@Women_Civil_Rights_Activists
🔴«یادتان باشد یک تماس تلفنی هم برقرار نکردید! شاید هم یک تماس تلفنی لرزه به اندام قدرت بیاندازد!!»
⚡️به نام خدای آزادی
نزدیک به دو سال بازداشت غیرقانونی
چهار ماه انفرادی
زخم های روزانه
۴۶ روز اعتصاب غذا
۴۴ روز اعتصاب دارو
۷ ماه قطع تلفن
۷ ماه گروگانگیری فرزندش علی
💫 و سپاس خدای را که هنوز دستانمان در دست اوست.
یادتان باشد یک تماس تلفنی هم برقرار نکردید!
شاید هم یک تماس تلفنی
لرزه به اندام قدرت بیاندازد!! نمی دانم، شاید!!!!
زندانیان سیاسی را آزاد کنید.
علی نوری زاد را آزاد کنید.
محمد نوری زاد را آزاد کنید.
بیگناهان را آزاد کنید.
فاطمه ملکی
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
@Women_Civil_Rights_Activists
⚡️به نام خدای آزادی
نزدیک به دو سال بازداشت غیرقانونی
چهار ماه انفرادی
زخم های روزانه
۴۶ روز اعتصاب غذا
۴۴ روز اعتصاب دارو
۷ ماه قطع تلفن
۷ ماه گروگانگیری فرزندش علی
💫 و سپاس خدای را که هنوز دستانمان در دست اوست.
یادتان باشد یک تماس تلفنی هم برقرار نکردید!
شاید هم یک تماس تلفنی
لرزه به اندام قدرت بیاندازد!! نمی دانم، شاید!!!!
زندانیان سیاسی را آزاد کنید.
علی نوری زاد را آزاد کنید.
محمد نوری زاد را آزاد کنید.
بیگناهان را آزاد کنید.
فاطمه ملکی
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
@Women_Civil_Rights_Activists
Shahin Najafi - Iran (feat. Golrokh Aminian) ایران - شاهین نجفی…
🌺🌈#ایران. شاهین نجفی
تقدیم به شما دوستان و همراهان گرامی کانال بانوان کنشگر حقوق مدنی ایران و 👇
#به_یاد_جانباختگان_راه
#آزادی
#به_یاد_زندانیان_سیاسی #معلمین_دربند
#کارگران_زحمتکش
#یاران_بیانیه_۱۴
@ghalamban1398
@Women_Civil_Rights_Activists
تقدیم به شما دوستان و همراهان گرامی کانال بانوان کنشگر حقوق مدنی ایران و 👇
#به_یاد_جانباختگان_راه
#آزادی
#به_یاد_زندانیان_سیاسی #معلمین_دربند
#کارگران_زحمتکش
#یاران_بیانیه_۱۴
@ghalamban1398
@Women_Civil_Rights_Activists