Forwarded from اتچ بات
🔴 سفر صلح و دوستی
برای اولین بار میخوام آن روزگار را با دوستانم شریک شوم. اکنون که آن رفیق دیگر نیست و در زندان جانش را وسط گذاشته برای رسوا کردنِ این نظام فاسد.
تابستان سال ۱۳۹۲ بود. اگر اشتباه نکنم VOA نگاه میکردم. فردی آن روزها میان سال را دیدم که مصاحبه میکرد و از ظلمهای جمهوری اسلامی میگفت. توجهی نکردم چرا که فکر میکردم از اپوزیسیون پاره پاره شدهی خارج از ایران است که برای مردم داخل در حال نُسخه پیچیدن است. توجهم زمانی جلب شد که دیدم زیر نامش نوشته "از تهران" !!!
تهران؟!
مگر میشود کسی داخل ایران باشد و اینگونه نقد کند. به نامش که توجه کردم متوجه شدم که قبلا نیز نامش را شنیدهام، "محمد نوریزاد" !
آنقدر صدایش آرام و دلنشین بود و حرفهایش صادقانه که به دلم نشست.
اولین باری که به تهران رفتم از طریق دوستان شماره تلفنش را گرفتم و با حجم زیادی از شک و دوگانگی تماس گرفتم. خودم را معرفی کردم از ایشان خواستم که اگر ممکن است به دیدارشان بروم.
با خوشحالی پذیرفت و آدرس یک گالری نقاشی را به من داد و من راهی شدم.
به آنجا که رسیدم از دور، با هم ترس و شک مدتی نگاهشان کردم. به خودم جرات دادم و جلو رفتم.
آنانی که کاک محمد را دیدهاند میدانند که به گرمی همه را در آغوش میکشد، من را نیز با خوشحالی به جمع هنرمندان که آنجا بودند معرفی کرد. در کنارشان ایستاده بودم و همچنان با شک تماشا میکردم برخوردشان با دیگران و حرفهای تندشان در مورد حاکمیت.
نمایشگاه که تمام شد از ایشان خواستم که باهم قدم بزنیم.
از خودمان و خانواده گفتم و ظلمی که بر ما رفته است. درخواست زیادی داشتم و آن هم این بود که قدم رنجه کنید و برای سالگرد به پاوه بیایید.
کمی باهم در مورد کردستان و وضعیتش گفتگو کردیم.
در لحظه آخر کاک محمد گفت: "هژیر جان در همین یک ساعت ایدهای در ذهنم کاشتهای، بنظرم آمدنم فقط نباید به پاوه باشد. شاید برنامهریزی کردم و همه کردستان را تنها و شهر به شهر گشتم و به سهم خودم از تمام ظلمهایی که این نظامی که زمانی طرفدارش بودهام به آنها کرده عذرخواهی و دلجویی کنم."
استقبال کردم و گفتم که من در این راه همسفرت خواهم بود.
کاک محمد گفت که نه، بودن در کنار من برای تو مشکلاتی پیش خواهد آورد، مثالهای زیادی زد از نزدیکان و دوستان سابقش که اکنون در خیابان حتی جرات احوالپرسی با او را ندارند.
اما من نیز گفتم: " به عنوان یک کُرد این بار را بر دوش احساس میکنم که ترس را کنار گذاشته و همسفرت باشم تا به سهم خودم به جای ناسیونالیسم کور و در خانه نشستن و تنها و تنها حرف زدن، برای معرفی ظلمهای که بر کردستان شده قدمی هرچند کوچک بردارم."
آن روزها شرایط به این راحتیها نبود، جدای هر گونه شکست نفسی قدم زدن با محمد نوریزاد جرات میخواست و بارها و بارها دیدم افرادی را که بر خلاف میل باطنی دوری میکردند از ایشان بخاطر موقعیت و پست و کاری که داشتند.
از کاک محمد قول گرفتم که اگر تصمیم بر سفر به کردستان قطعی شد من را فراموش نکنند.
تمام روز نوشتههای آن روزهای ایشان در سایت شخصی و فیسبوکشان موجود هست و هرکس بخواهد میتواند به آن مراجعه کند، و من نیز بعد از گذشت هشت سال میخوام از نگاه خودم تمام ان روزها را با شما شریک شوم ...
اوایل آبان ماه ۱۳۹۲ بود که تلفنم به صدا در آمد، محمدنوریزاد بود، گفت بنا به قولم زنگ زدهام که بگویم تصمیم برای سفر به کردستان را قطعی کردهام، تنها تماس گرفتهام که تو را منصرف کنم و بگویم وقتی به پاوه رسیدم با تو تماس خواهم گرفت، اما آنان که من را میشناسند میدانند که وقتی هژیر بخواهد کاری را کند هیچ چیز جلودارش نیست و اینگونه بود که آن سفر که نامش را "صلح و دوستی" گذاشت با دو کوله پشتی و یک پرچم در دستانمان، که سراسر تجربه و استرس آغاز شد ...
"هژیر ژاله – اردیبهشت ۱۴۰۰"
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
برای اولین بار میخوام آن روزگار را با دوستانم شریک شوم. اکنون که آن رفیق دیگر نیست و در زندان جانش را وسط گذاشته برای رسوا کردنِ این نظام فاسد.
تابستان سال ۱۳۹۲ بود. اگر اشتباه نکنم VOA نگاه میکردم. فردی آن روزها میان سال را دیدم که مصاحبه میکرد و از ظلمهای جمهوری اسلامی میگفت. توجهی نکردم چرا که فکر میکردم از اپوزیسیون پاره پاره شدهی خارج از ایران است که برای مردم داخل در حال نُسخه پیچیدن است. توجهم زمانی جلب شد که دیدم زیر نامش نوشته "از تهران" !!!
تهران؟!
مگر میشود کسی داخل ایران باشد و اینگونه نقد کند. به نامش که توجه کردم متوجه شدم که قبلا نیز نامش را شنیدهام، "محمد نوریزاد" !
آنقدر صدایش آرام و دلنشین بود و حرفهایش صادقانه که به دلم نشست.
اولین باری که به تهران رفتم از طریق دوستان شماره تلفنش را گرفتم و با حجم زیادی از شک و دوگانگی تماس گرفتم. خودم را معرفی کردم از ایشان خواستم که اگر ممکن است به دیدارشان بروم.
با خوشحالی پذیرفت و آدرس یک گالری نقاشی را به من داد و من راهی شدم.
به آنجا که رسیدم از دور، با هم ترس و شک مدتی نگاهشان کردم. به خودم جرات دادم و جلو رفتم.
آنانی که کاک محمد را دیدهاند میدانند که به گرمی همه را در آغوش میکشد، من را نیز با خوشحالی به جمع هنرمندان که آنجا بودند معرفی کرد. در کنارشان ایستاده بودم و همچنان با شک تماشا میکردم برخوردشان با دیگران و حرفهای تندشان در مورد حاکمیت.
نمایشگاه که تمام شد از ایشان خواستم که باهم قدم بزنیم.
از خودمان و خانواده گفتم و ظلمی که بر ما رفته است. درخواست زیادی داشتم و آن هم این بود که قدم رنجه کنید و برای سالگرد به پاوه بیایید.
کمی باهم در مورد کردستان و وضعیتش گفتگو کردیم.
در لحظه آخر کاک محمد گفت: "هژیر جان در همین یک ساعت ایدهای در ذهنم کاشتهای، بنظرم آمدنم فقط نباید به پاوه باشد. شاید برنامهریزی کردم و همه کردستان را تنها و شهر به شهر گشتم و به سهم خودم از تمام ظلمهایی که این نظامی که زمانی طرفدارش بودهام به آنها کرده عذرخواهی و دلجویی کنم."
استقبال کردم و گفتم که من در این راه همسفرت خواهم بود.
کاک محمد گفت که نه، بودن در کنار من برای تو مشکلاتی پیش خواهد آورد، مثالهای زیادی زد از نزدیکان و دوستان سابقش که اکنون در خیابان حتی جرات احوالپرسی با او را ندارند.
اما من نیز گفتم: " به عنوان یک کُرد این بار را بر دوش احساس میکنم که ترس را کنار گذاشته و همسفرت باشم تا به سهم خودم به جای ناسیونالیسم کور و در خانه نشستن و تنها و تنها حرف زدن، برای معرفی ظلمهای که بر کردستان شده قدمی هرچند کوچک بردارم."
آن روزها شرایط به این راحتیها نبود، جدای هر گونه شکست نفسی قدم زدن با محمد نوریزاد جرات میخواست و بارها و بارها دیدم افرادی را که بر خلاف میل باطنی دوری میکردند از ایشان بخاطر موقعیت و پست و کاری که داشتند.
از کاک محمد قول گرفتم که اگر تصمیم بر سفر به کردستان قطعی شد من را فراموش نکنند.
تمام روز نوشتههای آن روزهای ایشان در سایت شخصی و فیسبوکشان موجود هست و هرکس بخواهد میتواند به آن مراجعه کند، و من نیز بعد از گذشت هشت سال میخوام از نگاه خودم تمام ان روزها را با شما شریک شوم ...
اوایل آبان ماه ۱۳۹۲ بود که تلفنم به صدا در آمد، محمدنوریزاد بود، گفت بنا به قولم زنگ زدهام که بگویم تصمیم برای سفر به کردستان را قطعی کردهام، تنها تماس گرفتهام که تو را منصرف کنم و بگویم وقتی به پاوه رسیدم با تو تماس خواهم گرفت، اما آنان که من را میشناسند میدانند که وقتی هژیر بخواهد کاری را کند هیچ چیز جلودارش نیست و اینگونه بود که آن سفر که نامش را "صلح و دوستی" گذاشت با دو کوله پشتی و یک پرچم در دستانمان، که سراسر تجربه و استرس آغاز شد ...
"هژیر ژاله – اردیبهشت ۱۴۰۰"
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
Telegram
attach 📎
صبا کردافشاری از معترضین به حجاب اجباری محبوس در زندان قرچک ورامین از دیروز، شنبه ۱۸ اردیبهشتماه در اعتراض به افزایش فشارها بر خانوادهٔ خود و دیگر زندانیان سیاسی و با خواستهٔ آزادی مادرش، راحله احمدی دست به اعتصاب غذا زده است
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
🔴 قدردانی از سپیده قلیان، زندانی حامی کارگران هفت تپه در روز جشن خلع ید از اسد بیگی.
فرزند کارگرانیم، کنارشان می مانیم!
سپیده قلیان دانشجویی که در کنار کارگران اعتصابی هفت تپه، شیر زنانه ایستاد و همراه بود و امروز به دلیل همراهی با کارگران اسیر دست استبداد است و در زندان بوشهر دوران اسارت را سپری میکند!
اسماعیل بخشی به خوبی از این عزیز آگاه و بزرگوار یعنی سپیده قلیان و دیگر دانشجویان در جشن کارگران هفت تپه یاد کرد.
سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه، فداکاری و تلاش های سپیده قلیان را فراموش نخواهد کرد و بار دیگر ما خواستار آزادی این انسان شریف و مبارز هستیم.
#به_امید_آزادی_ایران
#زندانیان_سیاسی
#به_امید_آزادی_سپیده_قلیان
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
فرزند کارگرانیم، کنارشان می مانیم!
سپیده قلیان دانشجویی که در کنار کارگران اعتصابی هفت تپه، شیر زنانه ایستاد و همراه بود و امروز به دلیل همراهی با کارگران اسیر دست استبداد است و در زندان بوشهر دوران اسارت را سپری میکند!
اسماعیل بخشی به خوبی از این عزیز آگاه و بزرگوار یعنی سپیده قلیان و دیگر دانشجویان در جشن کارگران هفت تپه یاد کرد.
سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه، فداکاری و تلاش های سپیده قلیان را فراموش نخواهد کرد و بار دیگر ما خواستار آزادی این انسان شریف و مبارز هستیم.
#به_امید_آزادی_ایران
#زندانیان_سیاسی
#به_امید_آزادی_سپیده_قلیان
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
Audio
🔴گزارش و مصائب امروز فاطمه ملکی، «همسر و مادر زندانیان سیاسی»، محمد و علی نوریزاد از ملاقاتش با آقای نوری زاد
«محمد نوری زاد» در ملاقات با من، با «کفن خون آلود!»
زندان اوین
۲۰ اردیبشت ۱۴۰۰
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
«محمد نوری زاد» در ملاقات با من، با «کفن خون آلود!»
زندان اوین
۲۰ اردیبشت ۱۴۰۰
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
Forwarded from Azadi | آزادی
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔞 خواهران اجاره ای یا کرایه ای کیستند؟!
توضیحات بیشتر در لینک زیر
t.me/sepehrazadi/100124
@SepehrAzadi
توضیحات بیشتر در لینک زیر
t.me/sepehrazadi/100124
@SepehrAzadi
✍مهدی حاجتی:
قریب به یک هفته در سلولی به نام عبرت بودهام که #برادران_افکاری در آن نگهداری میشوند.سلولی به شدت کثیف و بی هیچ روزنهای. حتی ظرف غذا را در همان توالت باید شست.سلولی که برای بیتابیهای اعدامیان قبل از اعدام ساخته شده. به شرایط غیر انسانی برادرانم پایان دهید.
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
قریب به یک هفته در سلولی به نام عبرت بودهام که #برادران_افکاری در آن نگهداری میشوند.سلولی به شدت کثیف و بی هیچ روزنهای. حتی ظرف غذا را در همان توالت باید شست.سلولی که برای بیتابیهای اعدامیان قبل از اعدام ساخته شده. به شرایط غیر انسانی برادرانم پایان دهید.
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
Forwarded from اتچ بات
🔴 بهزاد همایونی، جانباز و آزاده جنگ دقایقی پیش به مرخصی آمد.
🔘 متاسفانه پدر بهزاد همایونی یکساعت قبل از مرخصی فرزندش جهان فانی را وداع گفت.
بهزاد همایونی عصر روز یکشنبه ۹ تیر ۱۳۹۸ در شهرستان بهزاد همایونی عصر روز یکشنبه ۹ تیر ۱۳۹۸ در شهرستان آران و بیدگل بازداشت شد و به ۵ سال زندان محکوم و به زندان اوین منتقل شد ولی پس از مدتی به زندان تهران بزرگ منتقل شد.
لازم بذکر است که بهزاد همایونی در سال ۱۳۹۷ از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی “ابوالقاسم صلواتی” به تحمل یکسال حبس تعزیری و دو سال عدم فعالیت در رسانه ها و فضای مجازی محکوم و همچنین به مدت دوسال نیز ممنوع الخروج شده بود.ین منتقل شد ولی پس از مدتی به زندان تهران بزرگ منتقل شد.
لازم بذکر است که بهزاد همایونی در سال ۱۳۹۷ از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی “ابوالقاسم صلواتی” به تحمل یکسال حبس تعزیری و دو سال عدم فعالیت در رسانه ها و فضای مجازی محکوم و همچنین به مدت دوسال نیز ممنوع الخروج شده بود.
✍ کانال بانوان کنشگر حقوق مدنی ایران (بیانیه۱۴ + ۱۴ ) مصیبت وارده را به جناب بهزاد همایونی (جانباز ارجمند و زندانی سیاسی) و خانواده گرانقدر ایشان، صمیمانه تسلیت عرض نموده و بقای عمر و آزادی مستدام ایشان را از خداوند بزرگ مسئلت داریم.
#روحشان_شاد
#یادشان_گرامی
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
🔘 متاسفانه پدر بهزاد همایونی یکساعت قبل از مرخصی فرزندش جهان فانی را وداع گفت.
بهزاد همایونی عصر روز یکشنبه ۹ تیر ۱۳۹۸ در شهرستان بهزاد همایونی عصر روز یکشنبه ۹ تیر ۱۳۹۸ در شهرستان آران و بیدگل بازداشت شد و به ۵ سال زندان محکوم و به زندان اوین منتقل شد ولی پس از مدتی به زندان تهران بزرگ منتقل شد.
لازم بذکر است که بهزاد همایونی در سال ۱۳۹۷ از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی “ابوالقاسم صلواتی” به تحمل یکسال حبس تعزیری و دو سال عدم فعالیت در رسانه ها و فضای مجازی محکوم و همچنین به مدت دوسال نیز ممنوع الخروج شده بود.ین منتقل شد ولی پس از مدتی به زندان تهران بزرگ منتقل شد.
لازم بذکر است که بهزاد همایونی در سال ۱۳۹۷ از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی “ابوالقاسم صلواتی” به تحمل یکسال حبس تعزیری و دو سال عدم فعالیت در رسانه ها و فضای مجازی محکوم و همچنین به مدت دوسال نیز ممنوع الخروج شده بود.
✍ کانال بانوان کنشگر حقوق مدنی ایران (بیانیه۱۴ + ۱۴ ) مصیبت وارده را به جناب بهزاد همایونی (جانباز ارجمند و زندانی سیاسی) و خانواده گرانقدر ایشان، صمیمانه تسلیت عرض نموده و بقای عمر و آزادی مستدام ایشان را از خداوند بزرگ مسئلت داریم.
#روحشان_شاد
#یادشان_گرامی
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
Telegram
attach 📎
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 ۳۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار!
۷ میلیون ۶۱۲ هزار سکه بهار آزادی!
و ۶۰ تن طلا در کشور گم شد!!!
آیا میدانید اختلاس این مقدار طلا و دلار بدون حمایت رهبری و ریاست قوه قضاییه امکانپذیر نیست؟
بیخود نیست رييس سابق بانک مرکزی می گوید: موجودی حساب آقازاده ها بیشتر از ذخایر ارزی است
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
۷ میلیون ۶۱۲ هزار سکه بهار آزادی!
و ۶۰ تن طلا در کشور گم شد!!!
آیا میدانید اختلاس این مقدار طلا و دلار بدون حمایت رهبری و ریاست قوه قضاییه امکانپذیر نیست؟
بیخود نیست رييس سابق بانک مرکزی می گوید: موجودی حساب آقازاده ها بیشتر از ذخایر ارزی است
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
تیرماه ۹۷: موجودی حساب آقازادهها (۱۴۸ میلیارد دلار) بیشتر از ذخایر ارزی کشور است.
هزینه واکسیناسیون عمومی کل کشور:
با فایزر حدود ۳ میلیارد دلار
با آسترازنکا حدود ۳ دهم میلیارد دلار
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
هزینه واکسیناسیون عمومی کل کشور:
با فایزر حدود ۳ میلیارد دلار
با آسترازنکا حدود ۳ دهم میلیارد دلار
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
🔴 تیراندازی ماموران امنیتی به سمت مردم معترض به کشته شدن یک کودک بلوچ در ایرانشهر
امروز ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، ماموران امنیتی به سمت شهروندان که در اعتراض به کشته شدن یک کودک بلوچ توسط ماموران مبارزه با مواد مخدر تجمع کرده بودند، تیراندازی کردند.
گزارش ها از جو شدید امنیتی در شهرستان #ایرانشهر دارد.
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
امروز ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، ماموران امنیتی به سمت شهروندان که در اعتراض به کشته شدن یک کودک بلوچ توسط ماموران مبارزه با مواد مخدر تجمع کرده بودند، تیراندازی کردند.
گزارش ها از جو شدید امنیتی در شهرستان #ایرانشهر دارد.
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴اعتراض به بی کفایتی مقامات ارشد آموزش و پرورش، حق مسلم همه دانش آموزان!
اعتراضات روز دوشنبە دانش آموزان بابل: «ما مسئولینمون منطق ندارن چرا ما باید منطق داشته باشیم!؟ آموزش مجازی امتحان مجازی.
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
اعتراضات روز دوشنبە دانش آموزان بابل: «ما مسئولینمون منطق ندارن چرا ما باید منطق داشته باشیم!؟ آموزش مجازی امتحان مجازی.
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 درخواست تشدید فشارها بر جمھوری اسلامی توسط نماینده پارلمان اروپا
هانا نویمن، نماینده پارلمان اروپا خواستار فشار بیشتر به جمھوری اسلامی شد. وی در پیامی توئیتری گفت: جمھوری اسلامی هر چه بیشتر دو تابعیتیها را دستگیر میکند تا برای تبادل زندانیان فشار وارد کند. انسانها توپ بازی سیاست بیرحمانه زورگویی میشوند. من خواستار فشار بیشتر به جمھوری اسلامی و تلاش برای آزاد کردن افراد هستم.
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
هانا نویمن، نماینده پارلمان اروپا خواستار فشار بیشتر به جمھوری اسلامی شد. وی در پیامی توئیتری گفت: جمھوری اسلامی هر چه بیشتر دو تابعیتیها را دستگیر میکند تا برای تبادل زندانیان فشار وارد کند. انسانها توپ بازی سیاست بیرحمانه زورگویی میشوند. من خواستار فشار بیشتر به جمھوری اسلامی و تلاش برای آزاد کردن افراد هستم.
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴تصاویری از آزادی فعال مدنی بهزاد همایونی،زندانی شصت ساله ساعاتی پس از درگذشت پدرش!
علیرغم تلاش های مکرر، جهت تسریع در اعزام به مرخصی و امکان ملاقات بهزاد همایونی با پدر سال خورده اش، با کارشکنی مسئولان زندان اعزام به مرخصی آقای همایونی روز گذشته و ساعاتی پس از درگذشت پدر صورت گرفت. این در حالی است که تنها بیست و پنج روز تا پایان دوران محکومیت این شهروند شصت ساله باقی مانده بود
سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
علیرغم تلاش های مکرر، جهت تسریع در اعزام به مرخصی و امکان ملاقات بهزاد همایونی با پدر سال خورده اش، با کارشکنی مسئولان زندان اعزام به مرخصی آقای همایونی روز گذشته و ساعاتی پس از درگذشت پدر صورت گرفت. این در حالی است که تنها بیست و پنج روز تا پایان دوران محکومیت این شهروند شصت ساله باقی مانده بود
سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🔴 فاطمه سپهری، در برابر دوربین فریاد می زند ؛ مرگ بر خامنه ای لعنت بر خمینی
فاطمه سپهری خواهر محمد حسین سپهری معلم زندانی میگوید آقای سپهری به بیمارستان منتقل شده است. ماموران خامنهای، محمد حسین سپهری را شکنجه کردهاند.
صدای زندانیانی باشیم که بخاطر انعکاس صدای حق طلبانه ما مردم به زندان افتادهاند.
فاطمه سپهری خواهر محمد حسین سپهری معلم زندانی میگوید آقای سپهری به بیمارستان منتقل شده است. ماموران خامنهای، محمد حسین سپهری را شکنجه کردهاند.
صدای زندانیانی باشیم که بخاطر انعکاس صدای حق طلبانه ما مردم به زندان افتادهاند.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 استفاده تبلیغاتی قوه قضاییه از دستگیری و شناسایی پرسنل فاسد دستگاه قضا
#نه_به_جمهوری_اسلامی
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
#نه_به_جمهوری_اسلامی
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
🔵 محمد مهدویفر
تخریبچی و غواص جنگ:
(تماس تلفنی از بیت رهبری با دفتر آیتالله رئیسی)
🔸الو سلام علیکم
▫️سلام علیکم و رحمتالله
🔸من علیاصغر حجازی هستم از بیت تماس میگیرم. حاج آقا رئیسی تشریف دارند؟
▫️ بهبه چه سعادتی. بله بله،
حاج آقا توی جلسه هستند. اگر کار ضروری دارید، بگویم ایشان از جلسه خارج شوند.
🔸بله این کار را بکنید.
▫️چشم لطفا منتظر باشید.
🔹الو سلام علیکم من رئیسی هستم. چطورید آقای حجازی؟ چه عجب!
🔸سلام علیکم عبادات شما قبول باشد. پیشاپیش عید فطر را به شما تبریک میگویم.
🔹قبول حق انشاءالله. من هم متقابلا به شما تبریک میگویم.
🔸حاج آقا؛
لحظاتی پیش حضرت آقا به من فرمودند که به شما بگویم برای ریاست جمهوری ثبتنام بکنید.
🔹امر حضرت آقا مطاع است ولی در آخرین جلسهای که من خدمت ایشان بودم در این باره صحبت کردیم. تصمیم چیز دیگری بود. قرار نبود من بیایم.
🔸بله حق با شماست. ولی نظر ایشان عوض شد.
🔹چرا؟
🔸در آخرین گزارش جمعبندی که برآیند همه نظرسنجیها بود و روز گذشته به حضرت آقا تقدیم شد، مشخص شد که این بار تحریم انتخابات از سوی مردم یک موضوع کاملا جدی است.
متاسفانه به نظر میرسد که تعداد آرا بسیار کم خواهد بود و این ذهن حضرت آقا را و ذهن همهی ما را به خود مشغول کرده است.
🔹بله در جلساتی که خودمان اینجا در قوه قضائیه داشتیم بسیار در این باره بحث کردیم ولی نکته اینجاست که اگر قرار باشد مردم انتخابات را تحریم کنند با آمدن من تغییر چندانی حادث نخواهد شد.
🔸بله این را میدانیم ولی ببینید آقای رئیسی، اگر خاطر شریف شما باشد حضرتعالی در دوره قبل یعنی سال ۹۲ با حدود ۱۱ میلیون رای، بعد از آقای روحانی نفر دوم شدید. ما همان موقع جلسهای در بیت با آقای رحمانی فضلی داشتیم، قرار شد حضرتعالی را با ۱۵/۵ میلیون رای نفر دوم اعلام کنند. کسی هم به این چهار پنج میلیون رایِ اضافی اعتراضی نکرد، چون در نتیجه انتخابات تاثیری نداشت.
برای انتخاباتِ امسال در بعضی از نظرسنجیها، شرکت کنندهها را ده درصد برآورد کردهاند یعنی از مجموع ۶۰ میلیون حائزین شرکت در انتخابات، ممکن است فقط ۶ میلیون نفر شرکت کنند. امیدواریم این طور نشود. با آقای نمکی هم صحبت شده که در بحث کرونا مراقبت بیشتری بشود و شیب فوتیها را در هفتههای آینده دو رقمی کنند.
در جلسات متعددی که در بیت برگزار کردیم، قرار شد وزارت کشور فردای انتخابات، مجموع شرکت کنندهها را حدود ۴۰ درصد یعنی ۲۴ میلیون نفر اعلام کند و آرای شما هم حدود ۱۴ الی ۱۶ میلیون نفر اعلام بشود.
🔹ببینید آقای حجازی اینکه ۶ میلیون رای دهنده را ۲۴ میلیون یعنی ۴ برابر اعلام کنیم. این کار خطراتی دارد. هم برای من و هم برای نظام. معلوم نیست در عمل امکانپذیر باشد.
شنیدهام مردم قرار گذاشتهاند در روز انتخابات از خانههایشان خارج نشوند. همین خارج نشدنِ مردم از خانهها در روز انتخابات، کار ما را برای عددسازی بسیار سختتر میکند.
در انتخابات مجلس، دوم اسفند ۹۸ شما که در جریان بودید حدود ۳۳ درصد شرکت کردند و ما آمار شرکتکنندهها را فقط ده درصد اضافه یعنی ۴۲/۵۷ درصد اعلام کردیم ولی اگر قرار باشد کلاً ده درصد شرکت بکنند، در این صورت ما نمیتوانیم بگوییم چهل درصد بوده.
مردم کارهای ما را زیر نظر میگیرند. آدمهای پای صندوق هم که خودشان گزارش میکنند. فضای مجازی کار دست ما میده
🔸بله اتفاقا نکته اینجاست. این گره فقط به دست شما باز میشود؟
🔹چرا به دست من؟ چه جوری؟
🔸ما میدانیم فردای انتخابات، با اعلام اعداد و ارقام بلافاصله از داخل و خارج حملهها به سوی ما آغاز خواهد شد و خواهند گفت در حالی که مردمِ ایران انتخابات را تحریم کرده بودند، وزارت کشور از طرف خودش عددسازی کرده است. ما در جواب خواهیم گفت درست است که خیلیها انتخابات را تحریم کرده بودند و پای صندوقها نیامدند ولی دوستداران انقلاب و رهبری که انتخابات را تحریم نکردند.
خواهیم گفت، اینها دفعه قبل بیش از ۱۵ میلیون به رئیسی رای دادند این بار هم کمابیش همان نفرات، دوباره به رئیسی رای دادند.
این جواب، خیلیها را قانع میکند.
البته نه اینکه اینکار عوارضی نداشته باشد ولی چارهای هم غیر از اینکار نداریم.
🔹جناب آقای حجازی شما به حضرت آقا بفرمایید که رئیسی گفت من تا دو سه روز آینده حتما ثبتنام میکنم. ولی این موضوع چیزی نیست که به این راحتی بتوانیم از کنار آن بگذریم. هماهنگ کنید تا در باره انتخابات در هفتههای آینده مرتبا با دوستان، جلساتی داشته باشیم.
@mahdavifar2021
تخریبچی و غواص جنگ:
(تماس تلفنی از بیت رهبری با دفتر آیتالله رئیسی)
🔸الو سلام علیکم
▫️سلام علیکم و رحمتالله
🔸من علیاصغر حجازی هستم از بیت تماس میگیرم. حاج آقا رئیسی تشریف دارند؟
▫️ بهبه چه سعادتی. بله بله،
حاج آقا توی جلسه هستند. اگر کار ضروری دارید، بگویم ایشان از جلسه خارج شوند.
🔸بله این کار را بکنید.
▫️چشم لطفا منتظر باشید.
🔹الو سلام علیکم من رئیسی هستم. چطورید آقای حجازی؟ چه عجب!
🔸سلام علیکم عبادات شما قبول باشد. پیشاپیش عید فطر را به شما تبریک میگویم.
🔹قبول حق انشاءالله. من هم متقابلا به شما تبریک میگویم.
🔸حاج آقا؛
لحظاتی پیش حضرت آقا به من فرمودند که به شما بگویم برای ریاست جمهوری ثبتنام بکنید.
🔹امر حضرت آقا مطاع است ولی در آخرین جلسهای که من خدمت ایشان بودم در این باره صحبت کردیم. تصمیم چیز دیگری بود. قرار نبود من بیایم.
🔸بله حق با شماست. ولی نظر ایشان عوض شد.
🔹چرا؟
🔸در آخرین گزارش جمعبندی که برآیند همه نظرسنجیها بود و روز گذشته به حضرت آقا تقدیم شد، مشخص شد که این بار تحریم انتخابات از سوی مردم یک موضوع کاملا جدی است.
متاسفانه به نظر میرسد که تعداد آرا بسیار کم خواهد بود و این ذهن حضرت آقا را و ذهن همهی ما را به خود مشغول کرده است.
🔹بله در جلساتی که خودمان اینجا در قوه قضائیه داشتیم بسیار در این باره بحث کردیم ولی نکته اینجاست که اگر قرار باشد مردم انتخابات را تحریم کنند با آمدن من تغییر چندانی حادث نخواهد شد.
🔸بله این را میدانیم ولی ببینید آقای رئیسی، اگر خاطر شریف شما باشد حضرتعالی در دوره قبل یعنی سال ۹۲ با حدود ۱۱ میلیون رای، بعد از آقای روحانی نفر دوم شدید. ما همان موقع جلسهای در بیت با آقای رحمانی فضلی داشتیم، قرار شد حضرتعالی را با ۱۵/۵ میلیون رای نفر دوم اعلام کنند. کسی هم به این چهار پنج میلیون رایِ اضافی اعتراضی نکرد، چون در نتیجه انتخابات تاثیری نداشت.
برای انتخاباتِ امسال در بعضی از نظرسنجیها، شرکت کنندهها را ده درصد برآورد کردهاند یعنی از مجموع ۶۰ میلیون حائزین شرکت در انتخابات، ممکن است فقط ۶ میلیون نفر شرکت کنند. امیدواریم این طور نشود. با آقای نمکی هم صحبت شده که در بحث کرونا مراقبت بیشتری بشود و شیب فوتیها را در هفتههای آینده دو رقمی کنند.
در جلسات متعددی که در بیت برگزار کردیم، قرار شد وزارت کشور فردای انتخابات، مجموع شرکت کنندهها را حدود ۴۰ درصد یعنی ۲۴ میلیون نفر اعلام کند و آرای شما هم حدود ۱۴ الی ۱۶ میلیون نفر اعلام بشود.
🔹ببینید آقای حجازی اینکه ۶ میلیون رای دهنده را ۲۴ میلیون یعنی ۴ برابر اعلام کنیم. این کار خطراتی دارد. هم برای من و هم برای نظام. معلوم نیست در عمل امکانپذیر باشد.
شنیدهام مردم قرار گذاشتهاند در روز انتخابات از خانههایشان خارج نشوند. همین خارج نشدنِ مردم از خانهها در روز انتخابات، کار ما را برای عددسازی بسیار سختتر میکند.
در انتخابات مجلس، دوم اسفند ۹۸ شما که در جریان بودید حدود ۳۳ درصد شرکت کردند و ما آمار شرکتکنندهها را فقط ده درصد اضافه یعنی ۴۲/۵۷ درصد اعلام کردیم ولی اگر قرار باشد کلاً ده درصد شرکت بکنند، در این صورت ما نمیتوانیم بگوییم چهل درصد بوده.
مردم کارهای ما را زیر نظر میگیرند. آدمهای پای صندوق هم که خودشان گزارش میکنند. فضای مجازی کار دست ما میده
🔸بله اتفاقا نکته اینجاست. این گره فقط به دست شما باز میشود؟
🔹چرا به دست من؟ چه جوری؟
🔸ما میدانیم فردای انتخابات، با اعلام اعداد و ارقام بلافاصله از داخل و خارج حملهها به سوی ما آغاز خواهد شد و خواهند گفت در حالی که مردمِ ایران انتخابات را تحریم کرده بودند، وزارت کشور از طرف خودش عددسازی کرده است. ما در جواب خواهیم گفت درست است که خیلیها انتخابات را تحریم کرده بودند و پای صندوقها نیامدند ولی دوستداران انقلاب و رهبری که انتخابات را تحریم نکردند.
خواهیم گفت، اینها دفعه قبل بیش از ۱۵ میلیون به رئیسی رای دادند این بار هم کمابیش همان نفرات، دوباره به رئیسی رای دادند.
این جواب، خیلیها را قانع میکند.
البته نه اینکه اینکار عوارضی نداشته باشد ولی چارهای هم غیر از اینکار نداریم.
🔹جناب آقای حجازی شما به حضرت آقا بفرمایید که رئیسی گفت من تا دو سه روز آینده حتما ثبتنام میکنم. ولی این موضوع چیزی نیست که به این راحتی بتوانیم از کنار آن بگذریم. هماهنگ کنید تا در باره انتخابات در هفتههای آینده مرتبا با دوستان، جلساتی داشته باشیم.
@mahdavifar2021
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 امروز ۲۲ اردیبهشت، زادروز #نیکتا_اسفندانی بود. دختری هنرمند که در اعتراضات آبانماه ۹۸، در اثر شلیک مستقیم نیروهای امنیتی در خیابان ستارخان تهران به شهادت رسید. نیکتا اگر میماند امروز تولد ۱۶ سالگیاش را جشن میگرفت.
بر اساس گزارش سازمان عفو بینالملل دستکم ۲۳ کودک در اعتراضات آبانماه ۹۸ توسط نیروهای امنیتی علی خامنه ای به قتل رسیدند.
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
بر اساس گزارش سازمان عفو بینالملل دستکم ۲۳ کودک در اعتراضات آبانماه ۹۸ توسط نیروهای امنیتی علی خامنه ای به قتل رسیدند.
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists