Forwarded from AVATODAY
Forwarded from AVATODAY
⭕ رد درخواست مرخصی عباس واحدیان، از امضاکنندگان بیانیه استعفای خامنهای
🆔 @Javanmardi77
"هنگامه واحدیان شاهرودی"فرزند زندانی سیاسی"عباس واحدیان"،روز سهشنبه دوم اردیبهشت ماه، در صفحه توییتر خود نوشت: «بعد از مدتها پیگیری امروز دفتر دادستان مشهد اعلام کرد که با مرخصی اعضا بیانیه ۱۴ و پدرم موافقت نمیشود چون که اینها زندانی امنیتی هستند! گویا مریضی و بیماری و کرونا با زندانیان امنیتی کاری ندارد!»
عباس واحدیان شاهرودی، مرداد سال گذشته پس از امضای «بیانیه ۱۴ فعال مدنی و سیاسی برای گذار از جمهوری اسلامی» از سوی نیروهای امنیتی در خانه خود در مشهد، مورد ضرب و شتم قرار گرفت و بازداشت شد.
در «بیانیه ۱۴ فعال مدنی و سیاسی برای استعفای خامنهای و تغییر قانون اساسی»، آمده است: «وقت آن رسیده که مردم، فعالان و اندیشمندان دلسوز با کنار گذاردن تمایلات مصلحت جویانهای که اسباب نابودی فرهنگ و تمدن و ثروت کشور را فراهم آورده، با صراحت تمام پای به میدان گذارده و با درخواست تغییر بنیادین قانون اساسی و استعفای رهبری که هر روز بر حدود اختیارات به ناحق خود می افزاید، پیشقراول این حرکت ملی باشند.»
امضاکنندگان در این بیانیه با بیان اینکه «تاریخ دهشتناک چهل سال گذشته نشان میدهد که نه تنها عزمی برای پاسخگویی به مردم ایران وجود ندارد»، تاکید کردند: «نظام حاکم، هم بر اصلاح ناپذیری و کجرویهایش اصرار می ورزد و هم بر استبداد فردی است.»
https://t.me/javanmardi77/33934
🆔 @Javanmardi77
"هنگامه واحدیان شاهرودی"فرزند زندانی سیاسی"عباس واحدیان"،روز سهشنبه دوم اردیبهشت ماه، در صفحه توییتر خود نوشت: «بعد از مدتها پیگیری امروز دفتر دادستان مشهد اعلام کرد که با مرخصی اعضا بیانیه ۱۴ و پدرم موافقت نمیشود چون که اینها زندانی امنیتی هستند! گویا مریضی و بیماری و کرونا با زندانیان امنیتی کاری ندارد!»
عباس واحدیان شاهرودی، مرداد سال گذشته پس از امضای «بیانیه ۱۴ فعال مدنی و سیاسی برای گذار از جمهوری اسلامی» از سوی نیروهای امنیتی در خانه خود در مشهد، مورد ضرب و شتم قرار گرفت و بازداشت شد.
در «بیانیه ۱۴ فعال مدنی و سیاسی برای استعفای خامنهای و تغییر قانون اساسی»، آمده است: «وقت آن رسیده که مردم، فعالان و اندیشمندان دلسوز با کنار گذاردن تمایلات مصلحت جویانهای که اسباب نابودی فرهنگ و تمدن و ثروت کشور را فراهم آورده، با صراحت تمام پای به میدان گذارده و با درخواست تغییر بنیادین قانون اساسی و استعفای رهبری که هر روز بر حدود اختیارات به ناحق خود می افزاید، پیشقراول این حرکت ملی باشند.»
امضاکنندگان در این بیانیه با بیان اینکه «تاریخ دهشتناک چهل سال گذشته نشان میدهد که نه تنها عزمی برای پاسخگویی به مردم ایران وجود ندارد»، تاکید کردند: «نظام حاکم، هم بر اصلاح ناپذیری و کجرویهایش اصرار می ورزد و هم بر استبداد فردی است.»
https://t.me/javanmardi77/33934
Telegram
AVATODAY - علی جوانمردی Ali Javanmardi77
⭕ رد درخواست مرخصی عباس واحدیان، از امضاکنندگان بیانیه استعفای خامنهای
🆔 @Javanmardi77
🆔 @Javanmardi77
🔴محکومیت علی نوریزاد به تحمل بیش از ۴ سال حبس تعزیری
❇حقوق بشر در ایران – امروز سه شنبه ۲ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹, شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران به ریاست ایمان افشاری, بصورت غیابی با صدور دادنامه ای علی نوریزاد را در مجموع به تحمل ۴ سال و ۲ ماه حبس تعزیری و همچنین ۲ سال محرومیت از عضویت در احزاب و گروهها و دسته جات سیاسی محکوم شد. علی نوریزاد در جریان تجمعات اعتراضی دی ماه ۱۳۹۸ که در اعتراض به شلیک سپاه پاسداران به هواپیمای پی اس ۷۵۲ خط هوائی اوکراین در شهرهای مختلف برگزار شده بود بازداشت و پس از طی مراحل بازجوئی و تکمیل پرونده جهت ارجاع به دادگاه با تودیع قرار وثیقه و بطور موقت آزاد شد.
به گزارش حقوق بشر در ایران, امروز سه شنبه ۲ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹, علی نوریزاد, فرزند محمد, ساکن تهران, که بصورت غیابی و بدون اطلاع قبلی توسط شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران به ریاست ایمان افشاری, از بابت اتهامات…
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/alinourizad-2/
✅ادمین
🆔@Humanrightsinir
@Women_Civil_Rights_Activists
❇حقوق بشر در ایران – امروز سه شنبه ۲ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹, شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران به ریاست ایمان افشاری, بصورت غیابی با صدور دادنامه ای علی نوریزاد را در مجموع به تحمل ۴ سال و ۲ ماه حبس تعزیری و همچنین ۲ سال محرومیت از عضویت در احزاب و گروهها و دسته جات سیاسی محکوم شد. علی نوریزاد در جریان تجمعات اعتراضی دی ماه ۱۳۹۸ که در اعتراض به شلیک سپاه پاسداران به هواپیمای پی اس ۷۵۲ خط هوائی اوکراین در شهرهای مختلف برگزار شده بود بازداشت و پس از طی مراحل بازجوئی و تکمیل پرونده جهت ارجاع به دادگاه با تودیع قرار وثیقه و بطور موقت آزاد شد.
به گزارش حقوق بشر در ایران, امروز سه شنبه ۲ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹, علی نوریزاد, فرزند محمد, ساکن تهران, که بصورت غیابی و بدون اطلاع قبلی توسط شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران به ریاست ایمان افشاری, از بابت اتهامات…
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/alinourizad-2/
✅ادمین
🆔@Humanrightsinir
@Women_Civil_Rights_Activists
حقوق بشر در ایران
حقوق بشر در ایران | محکومیت علی نوریزاد به تحمل بیش از ۴ سال حبس تعزیری
Forwarded from اتچ بات
..
سکوت ما درب زندانها را نمی گشاید
#از_بازداشتی_ها_بگو
#خیابان_تریبون_زندانی_سیاسی
من آرشام رضایی
صدای زندانیان سیاسی و عقیدتی
#آتنادایمی
#گلرخ_ایرایی
#سمانه_نوروز_مرادی
#سهیلا_حجاب
#محمد_ابولحسنی
#رها_احمدی
#صبا_کرد_افشاری
#راحله_احمدی
#مژگان_کشاورز
#یاسمن_آریانی
#منیره_عربشاهی
#سامان_زندیان
#وحید_قدیرزاده
#آرمین_سورانی
#سهیل_عربی
#محمد_نوریزاد
#آرش_صادقی
#محمد_نجفی
#سعید_شیرزاد
#محمد_حبیبی
#اسماعیل_عبدی
#محمود_بہشتی_لنگرودی
#رضا_مهرگان
#جعفر_عظیم_زاده
#امیر_چمنی
#محمد_داوری
#گیتی_پورفاضل
#شهلا_جهانبین
#عباس_واحدیان_شاهرودی
#رضوانه_خان_بیگی
#برزان_محمدی
#خالد_پیرزاده
#مرتضی_نظری
هستم
شما صدای چه کسانی هستید!؟
شما هم در #چالش_زندانیان_گمنام شرکت کنید و هر اندازه که میتوانید این چالش را همراهی کنید و صدای زندانیان باشید.
#چالش_زندانیان_سیاسی
#چالش_زندانیان_گمنام
#من_صدای_زندانیان_سیاسی_و_عقیدتی_هستم.
https://t.me/behnima
@behnima
سکوت ما درب زندانها را نمی گشاید
#از_بازداشتی_ها_بگو
#خیابان_تریبون_زندانی_سیاسی
من آرشام رضایی
صدای زندانیان سیاسی و عقیدتی
#آتنادایمی
#گلرخ_ایرایی
#سمانه_نوروز_مرادی
#سهیلا_حجاب
#محمد_ابولحسنی
#رها_احمدی
#صبا_کرد_افشاری
#راحله_احمدی
#مژگان_کشاورز
#یاسمن_آریانی
#منیره_عربشاهی
#سامان_زندیان
#وحید_قدیرزاده
#آرمین_سورانی
#سهیل_عربی
#محمد_نوریزاد
#آرش_صادقی
#محمد_نجفی
#سعید_شیرزاد
#محمد_حبیبی
#اسماعیل_عبدی
#محمود_بہشتی_لنگرودی
#رضا_مهرگان
#جعفر_عظیم_زاده
#امیر_چمنی
#محمد_داوری
#گیتی_پورفاضل
#شهلا_جهانبین
#عباس_واحدیان_شاهرودی
#رضوانه_خان_بیگی
#برزان_محمدی
#خالد_پیرزاده
#مرتضی_نظری
هستم
شما صدای چه کسانی هستید!؟
شما هم در #چالش_زندانیان_گمنام شرکت کنید و هر اندازه که میتوانید این چالش را همراهی کنید و صدای زندانیان باشید.
#چالش_زندانیان_سیاسی
#چالش_زندانیان_گمنام
#من_صدای_زندانیان_سیاسی_و_عقیدتی_هستم.
https://t.me/behnima
@behnima
اعتراض عفو بینالملل به اعدام کینهتوزانه و بیرحمانه شایان سعیدپور https://t.me/Amnesty_International/1607
@Women_Civil_Rights_Activists
@Women_Civil_Rights_Activists
🔴بیش از ۸ ماه (۲۵۰ روز) از بازداشت ناعادلانه عباس واحدیان شاهرودی گذشت، وی همچنان بلاتکلیف در بازداشت زندان وکیل آباد است!!!
دریغ بر ملتی که لباسی را بر تن می کند که خود نمی بافد، نانی را می خورد که خود درو نمی کند، شرابی می نوشد که از چرخشت او جاری نمی گردد .
دریغ بر ملتی که زورمدار را همچون قهرمانی تشویق میکند، و سلطه جوی پر ابهت را عطا بخش می انگارد.
"دریغ بر ملتی که دم بر نمی آورد، مگر هنگامی که در تشیع جنازه گام برمی دارد خود را نمی ستاید مگر در میان ویرانه ها یش و عصیان نمی کند مگر هنگامی که گردنش در میان تبر و کنده قرار دارد
دریغ بر ملتی که سیاستمدارش روباه است، فیلسوفش شعبده باز و هنرش هنر وصله کاری و تقلید
دریغ بر ملتی که با شیپور به استقبال حاکم تازه اش می رود، و با هو کردن بدرقه اش می کند تنها به خاطر اینکه با شیپور به استقبال دیگری برود
دریغ بر ملتی که فرزانگانش در اثر پیری گنگند و مردان شجاعش هنوز در گهواره
دریغ بر ملتی که پاره پاره شده است و هر پاره ای خود را ملتی می داند
@Women_Civil_Rights_Activists
دریغ بر ملتی که لباسی را بر تن می کند که خود نمی بافد، نانی را می خورد که خود درو نمی کند، شرابی می نوشد که از چرخشت او جاری نمی گردد .
دریغ بر ملتی که زورمدار را همچون قهرمانی تشویق میکند، و سلطه جوی پر ابهت را عطا بخش می انگارد.
"دریغ بر ملتی که دم بر نمی آورد، مگر هنگامی که در تشیع جنازه گام برمی دارد خود را نمی ستاید مگر در میان ویرانه ها یش و عصیان نمی کند مگر هنگامی که گردنش در میان تبر و کنده قرار دارد
دریغ بر ملتی که سیاستمدارش روباه است، فیلسوفش شعبده باز و هنرش هنر وصله کاری و تقلید
دریغ بر ملتی که با شیپور به استقبال حاکم تازه اش می رود، و با هو کردن بدرقه اش می کند تنها به خاطر اینکه با شیپور به استقبال دیگری برود
دریغ بر ملتی که فرزانگانش در اثر پیری گنگند و مردان شجاعش هنوز در گهواره
دریغ بر ملتی که پاره پاره شده است و هر پاره ای خود را ملتی می داند
@Women_Civil_Rights_Activists
Forwarded from اتچ بات
🔴 کمیسر عالی حقوق بشر، میشل بچله، روز چهارشنبه اقدام مقامات ایران به اعدام دومین کودک مجرم در فاصله تنها چهار روز را محکوم کرد و به مقامات ایران یادآور شد که نسبت به مرگ دانیال زینالعابدینی تحقیقات مستقل و بیطرفانه انجام دهند.
⭕ گزارش شده است که شایان سعیدپور سهشنبه ۲۱ آوریل در استان کردستان اعدام شده است. او در یک رسیدگی قضایی که به نظر میرسد شیدا نقصان داشته، بابت جرم انتسابی که در زمانی که کمتر از ۱۸ سال سن داشته مرتکب شده، به اعدام محکوم شده بود. آقای سعیدپور یکی از ۸۰ زندانی بوده است که در تاریخ ۲۷ مارس در پی اعتراضات علیه شرایط زندان به دنیال شیوع کوید۱۹ از زندان سقز فرار کرده بود. او در تاریخ ۳ آوریل مجددا بازداشت شده بود.
⭕ گزارش شده است که شنبه ۸ آوریل مجید اسماعیلزاده نیز در زندان اردبیل اعدام شده است. او در سال ۲۰۱۲ بازداشت شده و به اتهام انتسابی قتل در زمان که کمتر از ۱۸ سال سن داشته به اعدام محکوم شده بود.
⭕ مرگ زندانی سوم، دانیال زینالعابدینی که او نیز با وجود اینکه در زمان ارتکاب جرم زیر ۱۸ سال داشته به اعدام محکوم شده بود، در تاریخ ۲ آوریل تایید شد. او توسط مامورین در زندان میاندوآب در استان آذربایجان غربی مورد ضرب و شتم قرار رفته بود. او و زندانیان دیگری که در تاریخ ۲۸ مارس در زندان مهاباد جهت اعتراض به شرایط زندان در پی همهگیری ویروس کرونا و خودداری مسئولین از آزادی موقت آنان شورش کرده بودند، به زندان میاندوآب منتقل شده بود.
⭕ کمیسر عالی حقوق بشر گفت: «اعدام این دو کودک مجرم بر اساس قوانین بینالمللی مطلقا ممنوع است. نهادهای مختلف سازمان و گزارشگران ویژه مکررا تصریح کردهاند که صدور مجازات اعدام برای جرائم افرادی که در زمان وقوع جرم زیر ۱۸ سال سن داشتهاند، مطلقا ممنوع است.»
⭕ «با وجود مداخلات مکرر و تعاملات دفتر من با دولت ایران درباره این موضوع، صدور این احکام و اعدام کودک مجرمین ادامه دارد. این مساله مایه تاسف و با توجه به غیرقانونی بودن آن محکوم است. من درخواست خود از مقامات ایران را تکرا میکنم که به تعهدات بینالمللی حقوق بشری خود احترام گذاشته، بیدرنگ اعدام کودک مجرمین را متوقف کرده و تمامی مجازاتهای اعدام را تعدیل کنند.»
«همچنین ضرب و شتم تا حد مرگ دانیال زینالعابدینی در حالی که وی در بازداشت دولت بوده، نقض فاحش حق حیات به موجب قوانین بینالمللی حقوق بشر است.»
⭕ میشل بچله به مقامات ایران یادآور شد که دفتر حقوق بشر سازمان ملل از آنان خواسته بود، بیدرنگ نسبت به مرگ دانیال زینالعابدینی اقدام به تحقیقات مستقل و بیطرفانه کرده و افراد مسئول مورد سوال قرار گیرند.
⭕ کمیسر عالی حقوق بشر گفت: «این واقعیت که دو تن از این کودک مجرمین که در سه هفته گذشته جانشان را از دست دادهاند در اعتراضات ناشی از ترس شیوع ویروس کرونا در زندانها شرکت داشته اند، نگرانی شدیدی نسبت به احتمال تسریع اعدام سایر زندانیان محکوم به مرگ که در این اعترضات شرکت داشتهاند، ایجاد می کند.»
@Women_Civil_Rights_Activists
⭕ گزارش شده است که شایان سعیدپور سهشنبه ۲۱ آوریل در استان کردستان اعدام شده است. او در یک رسیدگی قضایی که به نظر میرسد شیدا نقصان داشته، بابت جرم انتسابی که در زمانی که کمتر از ۱۸ سال سن داشته مرتکب شده، به اعدام محکوم شده بود. آقای سعیدپور یکی از ۸۰ زندانی بوده است که در تاریخ ۲۷ مارس در پی اعتراضات علیه شرایط زندان به دنیال شیوع کوید۱۹ از زندان سقز فرار کرده بود. او در تاریخ ۳ آوریل مجددا بازداشت شده بود.
⭕ گزارش شده است که شنبه ۸ آوریل مجید اسماعیلزاده نیز در زندان اردبیل اعدام شده است. او در سال ۲۰۱۲ بازداشت شده و به اتهام انتسابی قتل در زمان که کمتر از ۱۸ سال سن داشته به اعدام محکوم شده بود.
⭕ مرگ زندانی سوم، دانیال زینالعابدینی که او نیز با وجود اینکه در زمان ارتکاب جرم زیر ۱۸ سال داشته به اعدام محکوم شده بود، در تاریخ ۲ آوریل تایید شد. او توسط مامورین در زندان میاندوآب در استان آذربایجان غربی مورد ضرب و شتم قرار رفته بود. او و زندانیان دیگری که در تاریخ ۲۸ مارس در زندان مهاباد جهت اعتراض به شرایط زندان در پی همهگیری ویروس کرونا و خودداری مسئولین از آزادی موقت آنان شورش کرده بودند، به زندان میاندوآب منتقل شده بود.
⭕ کمیسر عالی حقوق بشر گفت: «اعدام این دو کودک مجرم بر اساس قوانین بینالمللی مطلقا ممنوع است. نهادهای مختلف سازمان و گزارشگران ویژه مکررا تصریح کردهاند که صدور مجازات اعدام برای جرائم افرادی که در زمان وقوع جرم زیر ۱۸ سال سن داشتهاند، مطلقا ممنوع است.»
⭕ «با وجود مداخلات مکرر و تعاملات دفتر من با دولت ایران درباره این موضوع، صدور این احکام و اعدام کودک مجرمین ادامه دارد. این مساله مایه تاسف و با توجه به غیرقانونی بودن آن محکوم است. من درخواست خود از مقامات ایران را تکرا میکنم که به تعهدات بینالمللی حقوق بشری خود احترام گذاشته، بیدرنگ اعدام کودک مجرمین را متوقف کرده و تمامی مجازاتهای اعدام را تعدیل کنند.»
«همچنین ضرب و شتم تا حد مرگ دانیال زینالعابدینی در حالی که وی در بازداشت دولت بوده، نقض فاحش حق حیات به موجب قوانین بینالمللی حقوق بشر است.»
⭕ میشل بچله به مقامات ایران یادآور شد که دفتر حقوق بشر سازمان ملل از آنان خواسته بود، بیدرنگ نسبت به مرگ دانیال زینالعابدینی اقدام به تحقیقات مستقل و بیطرفانه کرده و افراد مسئول مورد سوال قرار گیرند.
⭕ کمیسر عالی حقوق بشر گفت: «این واقعیت که دو تن از این کودک مجرمین که در سه هفته گذشته جانشان را از دست دادهاند در اعتراضات ناشی از ترس شیوع ویروس کرونا در زندانها شرکت داشته اند، نگرانی شدیدی نسبت به احتمال تسریع اعدام سایر زندانیان محکوم به مرگ که در این اعترضات شرکت داشتهاند، ایجاد می کند.»
@Women_Civil_Rights_Activists
Telegram
attach 📎
🔴اخراج محمد حبیبی, زندانی سیاسی و فعال صنفی فرهنگیان توسط هیات رسیدگی به تخلفات اداری آموزش و پرورش
حقوق بشر در ایران – سه شنبه ۲ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹, محمد حبیبی, معلم و فعال صنفی فرهنگیان, محبوس در تیپ ۵ زندان تهران بزرگ توسط اداره آموزش و پرورش اخراج و حکم بازخرید وی به همسرش ابلاغ شد. این فعال صنفی فرهنگیان به دلیل فعالیتهای صنفی توسط نیروهای امنیتی بازداشت و در روندی پرابهام و بدور از اصول دادرسی عادلانه توسط دادگاه انقلاب تهران به تحمل ۷ سال و ۶ ماه حبس تعزیری محکوم شد.
به گزارش حقوق بشر در ایران بنقل از کانون صنفی معلمان ایران, امروز سه شنبه ۲ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹, هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری وزارت آموزش و پرورش با صدور حکمی بر علیه محمد حبیبی, معلم و فعال صنفی فرهنگیان محبوس در تیپ ۵ زندان تهران بزرگ را اخراج کرد. این حکم روز جاری به همسر محمد حبیبی ابلاغ شد.
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.o
@Women_Civil_Rights_Activists
حقوق بشر در ایران – سه شنبه ۲ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹, محمد حبیبی, معلم و فعال صنفی فرهنگیان, محبوس در تیپ ۵ زندان تهران بزرگ توسط اداره آموزش و پرورش اخراج و حکم بازخرید وی به همسرش ابلاغ شد. این فعال صنفی فرهنگیان به دلیل فعالیتهای صنفی توسط نیروهای امنیتی بازداشت و در روندی پرابهام و بدور از اصول دادرسی عادلانه توسط دادگاه انقلاب تهران به تحمل ۷ سال و ۶ ماه حبس تعزیری محکوم شد.
به گزارش حقوق بشر در ایران بنقل از کانون صنفی معلمان ایران, امروز سه شنبه ۲ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹, هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری وزارت آموزش و پرورش با صدور حکمی بر علیه محمد حبیبی, معلم و فعال صنفی فرهنگیان محبوس در تیپ ۵ زندان تهران بزرگ را اخراج کرد. این حکم روز جاری به همسر محمد حبیبی ابلاغ شد.
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.o
@Women_Civil_Rights_Activists
Forwarded from «حقوق بشر در ایران»
🔴حسین سرلک, زندانی سیاسی در پی وخامت حال به بیمارستان اعزام و بستری شد
https://t.me/iv?url=https://humanrightsinir.org/mehfdisarlak/&rhash=1bab6b61543470
❇حقوق بشر در ایران – امروز چهارشنبه ۳ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹, حسین سرلک, زندانی سیاسی محبوس در اندرزگاه ۴ سالن ۳ زندان اوین در پی بروز علائم شبه کرونا و وخامت حال بصورت اورژانسی به مرکز درمانی اعزام و در بیمارستان طالقانی تهران بستری شد. حسین سرلک در حال حاضر در بخش قرنطینه بیماران کرونا در این بیمارستان بستری شده است. این زندانی سیاسی در حال تحمل دوران حبس تعزیری ۵ ساله خود است.
به گزارش حقوق بشر در ایران, در حدود ساعت ۱ بامداد امروز چهارشنبه ۳ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹, حسین سرلک, زندانی سیاسی محبوس در اندرزگاه ۴ سالن ۳ زندان اوین در پی تنگی نفس و وخامت حال و بروز علائم شبه کرونا پس از اعزام به بهداری زندان اوین بصورت اورژانسی به بیمارستان طالقانی تهران اعزام و در حال حاضر در بخش قرنطینه بیماران کرونا در آن مرکز درمانی بستری شده است.
بنقل از یک منبع مطلع…
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/mehfdisarlak/
➖➖➖➖➖
✅ادمین
🆔@Humanrightsinir
https://t.me/iv?url=https://humanrightsinir.org/mehfdisarlak/&rhash=1bab6b61543470
❇حقوق بشر در ایران – امروز چهارشنبه ۳ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹, حسین سرلک, زندانی سیاسی محبوس در اندرزگاه ۴ سالن ۳ زندان اوین در پی بروز علائم شبه کرونا و وخامت حال بصورت اورژانسی به مرکز درمانی اعزام و در بیمارستان طالقانی تهران بستری شد. حسین سرلک در حال حاضر در بخش قرنطینه بیماران کرونا در این بیمارستان بستری شده است. این زندانی سیاسی در حال تحمل دوران حبس تعزیری ۵ ساله خود است.
به گزارش حقوق بشر در ایران, در حدود ساعت ۱ بامداد امروز چهارشنبه ۳ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹, حسین سرلک, زندانی سیاسی محبوس در اندرزگاه ۴ سالن ۳ زندان اوین در پی تنگی نفس و وخامت حال و بروز علائم شبه کرونا پس از اعزام به بهداری زندان اوین بصورت اورژانسی به بیمارستان طالقانی تهران اعزام و در حال حاضر در بخش قرنطینه بیماران کرونا در آن مرکز درمانی بستری شده است.
بنقل از یک منبع مطلع…
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/mehfdisarlak/
➖➖➖➖➖
✅ادمین
🆔@Humanrightsinir
حقوق بشر در ایران
حسین سرلک, زندانی سیاسی در پی وخامت حال به بیمارستان اعزام و بستری شد
حسین سرلک, زندانی سیاسی در پی وخامت حال به بیمارستان اعزام و بستری شد
بانوان کنشگر حقوق مدنی ایران https://t.me/Women_Civil _Rights_Activists pinned «🔴حسین سرلک, زندانی سیاسی در پی وخامت حال به بیمارستان اعزام و بستری شد https://t.me/iv?url=https://humanrightsinir.org/mehfdisarlak/&rhash=1bab6b61543470 ❇حقوق بشر در ایران – امروز چهارشنبه ۳ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹, حسین سرلک, زندانی سیاسی محبوس در اندرزگاه…»
"خواهی نشوی رسوا
همرنگ جماعت شو"
اولین چیزی که در این ضربالمثل اندرزگون خودنمایی میکند القای این نکته است:
خودت نباش.
نقش بازی کن.
دروغ بگو.
حقیقت خودت را و حرف و نظرت را کتمان یا پنهان کن.
صریح و روراست نباش.
رنگ عوض کن تا موقعیتت بهبود یابد یا از دست نرود.
دورو و ریاکار باش.
دومین مسالهای که به چشم میآید ضعف شخصیتی است.
این که نیازمند تایید باشیم.
تایید از سوی چه کسانی؟
عوامالناس.!
اصلا" صدسال سیاه عوامالناس تاییدتان نکنند. ابدا" کدام مخترع، مکتشف، مبدع یا مبتکر در آغاز کار مورد تایید عوامالناس قرار گرفت.؟
ادیسون؟
جان لاجیبرد؟
گالیله؟
کارل مارکس؟
گراهام بل؟
جیمز وات؟
نیچه؟
برادران رایت؟
کامو؟
پورسینا؟
روسو؟
هیچکدام....
عوامالناس میخواهند با آنان همصدا باشید. با جهان اطراف و اکنافشان و با آرای حاکم که مبادا طرد شوید.
آنان میخواهند مانند خودشان باشید.
آنان دوست دارند، بدون کمترین تغییری دقیقا" مانند آنان و مانند پدر بزرگها و مادر بزرگها و مانند همه آنانی که صدها و هزاران سال پیش همینطوری آمدند و صباحی زندگی کردند و چرتکه انداختند و چرت زدند و لولیدند و لوفیدند و مردند و رفتند...
میگویند، آنان ناراحت میشوند؟
خب، به جهنم.
طردتان میکنند؟ چطور؟
۷۰ تا ۸۰ درصد از جمعیت ابنابشر همواره از عوامالناساند. که فقط انفاساند.
میآیند و میل میکنند و تولیدمثل میکنند و میخورند و میولولند و میروند، بدون آنکه غیر یک گور سرد با هشتادمن خاک بر روی سنگ قبر در گوشهای از خود برجای بگذارند.
آنکه گمان دارد چیزی در چنته دارد، آنکه فقط به خوردن و رفع حاجت و تولید مثل راضی نیست و میتواند از خود میراثی بدردبخور برجای بگذارد که تسلیم این عبارت اجق وجق الاغپسند نمیشود.
عوام شبیه دیگران میشوند، برای آن که میترسند بهجای متفاوت دیده شدن، احمق به نظر برسند. و از آن رو نظر خود را نادیده میگیرند. خود را بایکوت میکنند. خود را مستحیل در جمع میکنند تا جامعه آنان را به عنوان عضوی ناسازگار پس نزند.
نظرات، گفتار، رفتار و حتا شکل و شمایلشان را با افراد حاضر با سرعت زیادی به سمت یکسانشدن و شباهت پیش میبرند.
در سال ۱۹۴۳ زمانی که شرایط جنگ برای آلمان سخت و طاقتفرسا شده بود و هر لحظه وضعیت رو به وخامت میرفت "جوزف گوبلز"(سلطان دروغ) وزیر تبلیغات آلمان نازی در جنگجهانی دوم(کسی که مسوول مستقیم مرگ هزاران تن بود) طی یک سخنرانی پرشور و آتشین از جمعیت پرسید: "آیا خواهان یک جنگ تمامعیارید؟ آیا خواهان جنگی تمامعیارتر و افراطیتر از آن چیزی که امروز میبینید؟"
جمعیت به نشانه تایید یک صدا فریاد زدند و هیجان و ولوله راه انداختند.
اگر این سوال از تک تک افراد داخل آن جمع، تنها و بهطور جداگانه پرسیده میشد، آیا پاسخ اینگونه بود؟
اما چه شد؟
میل به تبعیت کورکورانه از جمع و این که انگ ساز مخالفت به کسی نخورد، موجب شد تا اشخاص فرصت ابراز وجود و بیان نظراتشان را نداشته باشند و به راحتی تن در دهند به چیزی که میدانستند اشتباه است.
بسیاری از ما معالاسف همینگونهایم. خانوادهها به شدت بر این اصل پایبندند که حتما" اعضایش در یک چارچوب تعریفشده، پذیرفتهشده و تثبیت شده گام بردارند. آموزشها برمبنای اطاعت است و فرمانبرداری. بیشتر از این که معلم داشته باشیم، مبلغ داریم. بیشتر از آنکه مفسر داشته باشیم، مبصر داریم.
ما میآموزیم که دستور بگیریم و فرمان ببریم، زیرا دستورگیری و فرمانبرداری آسانتر از فکر کردن و ابتکار است.
ما میآموزیم که سرسپرده و تسلیم باشیم چون کمخطرتر است.
ما میآموزیم که دنبالهرو جمع امروز و پیشینیانمان باشیم و از خلاقیت، نوآوری، ابداع و ابتکار فرار کنیم.
ما میآموزیم که روی دست هم نگاه کنیم. میآموزیم که کپیبرداری کنیم.
طالب هیجانات کاذبیم.
پینوشت ۱:
یکی ازنفرتانگیزترین و مخربترین جملات زبان پارسی همین ضربالمثل است.
پینوشت ۲:
بهخاطر مردم تغییر نکن.
این جماعت هر روز تو را جور دیگری میخواهند.
"هرتا مولر"
پینوشت ۳:
اگر پنجاه میلیون نفر هم چیز احمقانهای بگویند، آن چیز کماکان احمقانه است.
"سامرست موام"
✍رضا طالشیان جلودارزاده
"روزنامهنگار و فعال سیاسی"
@Women_Civil_Rights_Activists
همرنگ جماعت شو"
اولین چیزی که در این ضربالمثل اندرزگون خودنمایی میکند القای این نکته است:
خودت نباش.
نقش بازی کن.
دروغ بگو.
حقیقت خودت را و حرف و نظرت را کتمان یا پنهان کن.
صریح و روراست نباش.
رنگ عوض کن تا موقعیتت بهبود یابد یا از دست نرود.
دورو و ریاکار باش.
دومین مسالهای که به چشم میآید ضعف شخصیتی است.
این که نیازمند تایید باشیم.
تایید از سوی چه کسانی؟
عوامالناس.!
اصلا" صدسال سیاه عوامالناس تاییدتان نکنند. ابدا" کدام مخترع، مکتشف، مبدع یا مبتکر در آغاز کار مورد تایید عوامالناس قرار گرفت.؟
ادیسون؟
جان لاجیبرد؟
گالیله؟
کارل مارکس؟
گراهام بل؟
جیمز وات؟
نیچه؟
برادران رایت؟
کامو؟
پورسینا؟
روسو؟
هیچکدام....
عوامالناس میخواهند با آنان همصدا باشید. با جهان اطراف و اکنافشان و با آرای حاکم که مبادا طرد شوید.
آنان میخواهند مانند خودشان باشید.
آنان دوست دارند، بدون کمترین تغییری دقیقا" مانند آنان و مانند پدر بزرگها و مادر بزرگها و مانند همه آنانی که صدها و هزاران سال پیش همینطوری آمدند و صباحی زندگی کردند و چرتکه انداختند و چرت زدند و لولیدند و لوفیدند و مردند و رفتند...
میگویند، آنان ناراحت میشوند؟
خب، به جهنم.
طردتان میکنند؟ چطور؟
۷۰ تا ۸۰ درصد از جمعیت ابنابشر همواره از عوامالناساند. که فقط انفاساند.
میآیند و میل میکنند و تولیدمثل میکنند و میخورند و میولولند و میروند، بدون آنکه غیر یک گور سرد با هشتادمن خاک بر روی سنگ قبر در گوشهای از خود برجای بگذارند.
آنکه گمان دارد چیزی در چنته دارد، آنکه فقط به خوردن و رفع حاجت و تولید مثل راضی نیست و میتواند از خود میراثی بدردبخور برجای بگذارد که تسلیم این عبارت اجق وجق الاغپسند نمیشود.
عوام شبیه دیگران میشوند، برای آن که میترسند بهجای متفاوت دیده شدن، احمق به نظر برسند. و از آن رو نظر خود را نادیده میگیرند. خود را بایکوت میکنند. خود را مستحیل در جمع میکنند تا جامعه آنان را به عنوان عضوی ناسازگار پس نزند.
نظرات، گفتار، رفتار و حتا شکل و شمایلشان را با افراد حاضر با سرعت زیادی به سمت یکسانشدن و شباهت پیش میبرند.
در سال ۱۹۴۳ زمانی که شرایط جنگ برای آلمان سخت و طاقتفرسا شده بود و هر لحظه وضعیت رو به وخامت میرفت "جوزف گوبلز"(سلطان دروغ) وزیر تبلیغات آلمان نازی در جنگجهانی دوم(کسی که مسوول مستقیم مرگ هزاران تن بود) طی یک سخنرانی پرشور و آتشین از جمعیت پرسید: "آیا خواهان یک جنگ تمامعیارید؟ آیا خواهان جنگی تمامعیارتر و افراطیتر از آن چیزی که امروز میبینید؟"
جمعیت به نشانه تایید یک صدا فریاد زدند و هیجان و ولوله راه انداختند.
اگر این سوال از تک تک افراد داخل آن جمع، تنها و بهطور جداگانه پرسیده میشد، آیا پاسخ اینگونه بود؟
اما چه شد؟
میل به تبعیت کورکورانه از جمع و این که انگ ساز مخالفت به کسی نخورد، موجب شد تا اشخاص فرصت ابراز وجود و بیان نظراتشان را نداشته باشند و به راحتی تن در دهند به چیزی که میدانستند اشتباه است.
بسیاری از ما معالاسف همینگونهایم. خانوادهها به شدت بر این اصل پایبندند که حتما" اعضایش در یک چارچوب تعریفشده، پذیرفتهشده و تثبیت شده گام بردارند. آموزشها برمبنای اطاعت است و فرمانبرداری. بیشتر از این که معلم داشته باشیم، مبلغ داریم. بیشتر از آنکه مفسر داشته باشیم، مبصر داریم.
ما میآموزیم که دستور بگیریم و فرمان ببریم، زیرا دستورگیری و فرمانبرداری آسانتر از فکر کردن و ابتکار است.
ما میآموزیم که سرسپرده و تسلیم باشیم چون کمخطرتر است.
ما میآموزیم که دنبالهرو جمع امروز و پیشینیانمان باشیم و از خلاقیت، نوآوری، ابداع و ابتکار فرار کنیم.
ما میآموزیم که روی دست هم نگاه کنیم. میآموزیم که کپیبرداری کنیم.
طالب هیجانات کاذبیم.
پینوشت ۱:
یکی ازنفرتانگیزترین و مخربترین جملات زبان پارسی همین ضربالمثل است.
پینوشت ۲:
بهخاطر مردم تغییر نکن.
این جماعت هر روز تو را جور دیگری میخواهند.
"هرتا مولر"
پینوشت ۳:
اگر پنجاه میلیون نفر هم چیز احمقانهای بگویند، آن چیز کماکان احمقانه است.
"سامرست موام"
✍رضا طالشیان جلودارزاده
"روزنامهنگار و فعال سیاسی"
@Women_Civil_Rights_Activists
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴بخش ششم روشنگری های هنگامه شهیدی در مبارزه با رانتخواران اقتصادی، سیاسی
بخش ششم انتشار ویدئو برای روشنگری افکار عمومی درباره مبارزه با فساد و شناسایی مفسدین سیاسی،اقتصادی بر حسب وظیفه ملی به عنوان یکی از گزارشگران فساد به بخش کوچکی از ثروت اندوزی #احمدرضا_محمدولی_گودرزی و #هدایت_آقایی و #شمس_الدین_عیسایی از بزرگترین رانتخوارهای کشور میپردازم:
اتهام احمدرضا گودرزی در سال ۸۸ افساد اقتصادی از طریق استفاده از رانت هدایت آقایی بود. به گفته خود گودرزی با زد و بندی که او با قاضی صلواتی داشت، پی گیری بحث فساد اقتصادی هدایت آقایی هم به دلیل داشتن پرونده مشترک با گودرزی و به جهت رفع اتهام از گودرزی منتفی میشود.
پیشنهاد میشود مراجع مربوطه قبل از اینکه گودرزی و آقایی از کشور خارج و متواری شوند اقدامات مربوطه را در جهت جلوگیری از فرار مفسدان اقتصادی، سیاسی را انجام دهند.
@Women_Civil_Rights_Activists
بخش ششم انتشار ویدئو برای روشنگری افکار عمومی درباره مبارزه با فساد و شناسایی مفسدین سیاسی،اقتصادی بر حسب وظیفه ملی به عنوان یکی از گزارشگران فساد به بخش کوچکی از ثروت اندوزی #احمدرضا_محمدولی_گودرزی و #هدایت_آقایی و #شمس_الدین_عیسایی از بزرگترین رانتخوارهای کشور میپردازم:
اتهام احمدرضا گودرزی در سال ۸۸ افساد اقتصادی از طریق استفاده از رانت هدایت آقایی بود. به گفته خود گودرزی با زد و بندی که او با قاضی صلواتی داشت، پی گیری بحث فساد اقتصادی هدایت آقایی هم به دلیل داشتن پرونده مشترک با گودرزی و به جهت رفع اتهام از گودرزی منتفی میشود.
پیشنهاد میشود مراجع مربوطه قبل از اینکه گودرزی و آقایی از کشور خارج و متواری شوند اقدامات مربوطه را در جهت جلوگیری از فرار مفسدان اقتصادی، سیاسی را انجام دهند.
@Women_Civil_Rights_Activists
Forwarded from «حقوق بشر در ایران»
🔴اخبار هفتگی نقض حقوق بشر در ایران
https://t.me/iv?url=https://humanrightsinir.org/news-54/&rhash=1bab6b61543470
❇ماده ۲۵ اعلامیه جهانی حقوق بشر: هرکس حق دارد که سطح زندگی او ، سلامتی و رفاه خود و خانواده اش را از حیث خوراک ومسکن ومراقبتهای طبی و خدمات لازم اجتماعی تامین کند و همچنین حق دارد که در مواقع بیکاری ، بیماری ، نقص اعضا ، بیوگی ، پیری یا در تمام موارد دیگری که به علل خارج از اراده انسان ، وسایل امرار معاش او از بین رفته باشد از شرایط آبرومندانه زندگی برخوردار شود.
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/news-54/
➖➖➖➖➖
✅ادمین
🆔@Humanrightsinir
https://t.me/iv?url=https://humanrightsinir.org/news-54/&rhash=1bab6b61543470
❇ماده ۲۵ اعلامیه جهانی حقوق بشر: هرکس حق دارد که سطح زندگی او ، سلامتی و رفاه خود و خانواده اش را از حیث خوراک ومسکن ومراقبتهای طبی و خدمات لازم اجتماعی تامین کند و همچنین حق دارد که در مواقع بیکاری ، بیماری ، نقص اعضا ، بیوگی ، پیری یا در تمام موارد دیگری که به علل خارج از اراده انسان ، وسایل امرار معاش او از بین رفته باشد از شرایط آبرومندانه زندگی برخوردار شود.
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/news-54/
➖➖➖➖➖
✅ادمین
🆔@Humanrightsinir
حقوق بشر در ایران
اخبار هفتگی نقض حقوق بشر در ایران
اخبار هفتگی نقض حقوق بشر در ایران
Forwarded from اتچ بات
🔴موج دوم بیماری کرونا ویروس؛ نزدیک ترین افراد به همدیگر زندانیان هستند!
نزدیک به ۹ ماه (۲۵۸ روز) از دستگیری ناعادلانه امضاکنندگان بیانیه ۱۴ و عبدالرسول مرتضوی جهت اعتراض به حکم ۱۳ سال کمال جعفری یزدی جانباز شیمیایی (اعصاب و روان) می گذرد.
ضمن توجه به شرایط سن و بیماری های متعدد، امضاکنندگان بیانیه ۱۴ که ۲ نفر از آنها جانباز شیمیایی می باشند و ۸ سال در جبهه های جنگ برای دفاع از خاک میهن و امنیت هممیهنان شان جنگیده اند و همچنین با توجه به موج دوم بیماری #کرونا_ویروس، این عزیزان همچنان در زندان و دور از امکانات درمان و اعطای مرخصی بسر می برند و شایسته نیست که با رشادت و دلاوریهای این عزیزان این گونه برخورد شود.
بازداشت شدگان بیانیه ۱۴ را در این شرایط بحرانی حداقل با قید #وثیقه_آزاد_کنید.
در غیر اینصورت مجبور به برگذاری تجمع و تحصن برای آزادی عزیزانمان می باشیم و ساکت نمی مانیم.
مجددا لازم به یادآوری می باشد مسئولیت حفظ جان و سلامت بازداشت شدگان بیانیه ۱۴ به عهده حاکمیت، وزارت اطلاعات، نهاد قوه قضاییه، سازمان زندانها و مسئولین زندان وکیل آباد مشهد می باشد.
✍خانواده های بازداشتی بیانیه ۱۴
@Women_Civil_Rights_Activi
نزدیک به ۹ ماه (۲۵۸ روز) از دستگیری ناعادلانه امضاکنندگان بیانیه ۱۴ و عبدالرسول مرتضوی جهت اعتراض به حکم ۱۳ سال کمال جعفری یزدی جانباز شیمیایی (اعصاب و روان) می گذرد.
ضمن توجه به شرایط سن و بیماری های متعدد، امضاکنندگان بیانیه ۱۴ که ۲ نفر از آنها جانباز شیمیایی می باشند و ۸ سال در جبهه های جنگ برای دفاع از خاک میهن و امنیت هممیهنان شان جنگیده اند و همچنین با توجه به موج دوم بیماری #کرونا_ویروس، این عزیزان همچنان در زندان و دور از امکانات درمان و اعطای مرخصی بسر می برند و شایسته نیست که با رشادت و دلاوریهای این عزیزان این گونه برخورد شود.
بازداشت شدگان بیانیه ۱۴ را در این شرایط بحرانی حداقل با قید #وثیقه_آزاد_کنید.
در غیر اینصورت مجبور به برگذاری تجمع و تحصن برای آزادی عزیزانمان می باشیم و ساکت نمی مانیم.
مجددا لازم به یادآوری می باشد مسئولیت حفظ جان و سلامت بازداشت شدگان بیانیه ۱۴ به عهده حاکمیت، وزارت اطلاعات، نهاد قوه قضاییه، سازمان زندانها و مسئولین زندان وکیل آباد مشهد می باشد.
✍خانواده های بازداشتی بیانیه ۱۴
@Women_Civil_Rights_Activi
Telegram
attach 📎
بانوان کنشگر حقوق مدنی ایران https://t.me/Women_Civil _Rights_Activists pinned « 🔴موج دوم بیماری کرونا ویروس؛ نزدیک ترین افراد به همدیگر زندانیان هستند! نزدیک به ۹ ماه (۲۵۸ روز) از دستگیری ناعادلانه امضاکنندگان بیانیه ۱۴ و عبدالرسول مرتضوی جهت اعتراض به حکم ۱۳ سال کمال جعفری یزدی جانباز شیمیایی (اعصاب و روان) می گذرد. ضمن توجه به…»
🔴احضار محمد مساعد به دادسرای اوین و نگرانی از بازداشت
«فاطمه جمالیپور»، روزنامهنگار در توییتر خود روز سوم اردیبهشت ماه نوشت «محمد مساعد»، خبرنگار مطرح حوزه اقتصادی در این هفته «دو» بار به دادسرای زندان اوین احضار شده است.
خانم جمالیپور با اطلاعرسانی درباره وضعیت همکارش نوشته است او با شکایت «محمد عزیزی،» نماینده مجلس در این هفته دو بار به دادسرای اوین فراخوانده شده است. خانم جمالیپور همچنین نوشته احتمال بازداشت آقای مساعد در روز شنبه آینده وجود دارد.
محمد عزیزی، نماینده مردم ابهر در مجلس در شهریور ماه ۱۳۹۸ به اتهام معاونت در اخلال در بازار خودرو» در پرونده مربوط به خودروسازی سایپا بازداشت و پس از چند روز با قرار وثیقه آزاد شد.
در همان زمان (شهریور ۱۳۹۸)، محمد مساعد در توییتر خود نوشت: «در خانه عوامل دو نماینده مجلس که علاوه بر پولشویی، با رانت روسای خود محصولات سایپا را دلالی میکردند بیش از ۱۲۰ شمش طلا کشف شده.»
با این حال در این توییت هیچ نامی به طور مشخص از محمد عزیزی آورده نشده و مشخص نیست براساس چه ماده قانونی برای محمد مساعد پرونده تشکیل شده است.
@Women_Civil_Rights_Activists
«فاطمه جمالیپور»، روزنامهنگار در توییتر خود روز سوم اردیبهشت ماه نوشت «محمد مساعد»، خبرنگار مطرح حوزه اقتصادی در این هفته «دو» بار به دادسرای زندان اوین احضار شده است.
خانم جمالیپور با اطلاعرسانی درباره وضعیت همکارش نوشته است او با شکایت «محمد عزیزی،» نماینده مجلس در این هفته دو بار به دادسرای اوین فراخوانده شده است. خانم جمالیپور همچنین نوشته احتمال بازداشت آقای مساعد در روز شنبه آینده وجود دارد.
محمد عزیزی، نماینده مردم ابهر در مجلس در شهریور ماه ۱۳۹۸ به اتهام معاونت در اخلال در بازار خودرو» در پرونده مربوط به خودروسازی سایپا بازداشت و پس از چند روز با قرار وثیقه آزاد شد.
در همان زمان (شهریور ۱۳۹۸)، محمد مساعد در توییتر خود نوشت: «در خانه عوامل دو نماینده مجلس که علاوه بر پولشویی، با رانت روسای خود محصولات سایپا را دلالی میکردند بیش از ۱۲۰ شمش طلا کشف شده.»
با این حال در این توییت هیچ نامی به طور مشخص از محمد عزیزی آورده نشده و مشخص نیست براساس چه ماده قانونی برای محمد مساعد پرونده تشکیل شده است.
@Women_Civil_Rights_Activists
بانوان کنشگر حقوق مدنی ایران https://t.me/Women_Civil _Rights_Activists
🔴محکومیت علی نوریزاد به تحمل بیش از ۴ سال حبس تعزیری ❇حقوق بشر در ایران – امروز سه شنبه ۲ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹, شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران به ریاست ایمان افشاری, بصورت غیابی با صدور دادنامه ای علی نوریزاد را در مجموع به تحمل ۴ سال و ۲ ماه حبس تعزیری و همچنین…
🔴Ali Nourizad sentenced to more than 4 years in prison
❇Human Rights in Iran – Tuesday, April 21st 2020 Branch 26 of Revolutionary Court of Tehran, presided over Iman Afshar, in absentia issued a lawsuit against Ali Nourizad, sentencing him to a total of 4 years and 2 months in prison, also a 2-years prevention of membership in parties and political groups. Ali Nourizad was detained during a protest rally in 2019, followed by the shooting down of the Ukrainian airline PS 752 by IRGC, and after interrogation process he was released temporarily on bail.
According to Human Rights in Iran, on Tuesday, April 21st 2020, Ali Nourizad, son of Mohammad Nourizad, resident of Tehran who was trialed without any prior notice, in absentia by branch 26 of the Revolutionary Court of Tehran, presided over Iman Afshari, was sentenced to 4 years and 2 months in prison on the charge of collision and conspiracy against national security through participating in…
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/en/ali-nourizad-sentenced-to-more-than-4-years-in-prison/
@Women_Civil_Rights_Activists
❇Human Rights in Iran – Tuesday, April 21st 2020 Branch 26 of Revolutionary Court of Tehran, presided over Iman Afshar, in absentia issued a lawsuit against Ali Nourizad, sentencing him to a total of 4 years and 2 months in prison, also a 2-years prevention of membership in parties and political groups. Ali Nourizad was detained during a protest rally in 2019, followed by the shooting down of the Ukrainian airline PS 752 by IRGC, and after interrogation process he was released temporarily on bail.
According to Human Rights in Iran, on Tuesday, April 21st 2020, Ali Nourizad, son of Mohammad Nourizad, resident of Tehran who was trialed without any prior notice, in absentia by branch 26 of the Revolutionary Court of Tehran, presided over Iman Afshari, was sentenced to 4 years and 2 months in prison on the charge of collision and conspiracy against national security through participating in…
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/en/ali-nourizad-sentenced-to-more-than-4-years-in-prison/
@Women_Civil_Rights_Activists
Human Rights in Iran
Human Rights in Iran | Ali Nourizad sentenced to more than 4 years in prison
Ali Nourizad IS sentenced to more than 4 years in prison