Forwarded from «حقوق بشر در ایران»
🟢 Human Rights in Iran _ On Friday, May 8th 2020, Mohammad Nourizad, a political prisoner and one of the signatories of the statement of 14 civil activists for the resignation of Ali Khamenei, the leader, was recently transferred out from Vakilabad Prison in Mashhad to Evin Prison.
🔆 This Political prisoner on the phone said: " Fighting against the oppressors and despredators of our country, both outside and inside the prison has different methods, and the decision to commit suicide is one of the methods ". This politcal prisoner had slit his wrists some days ago in Mashhad's Vakilabad Prison and then was transferred to Evin Prison.
➖➖➖➖➖➖➖
✴️ Human Rights in Iran / A Move for Awareness and Justice in Iran
❇️ @Humanrights_in_iran
🟡 Communication with Admin
💠 @Humanrightsinir
🔆 This Political prisoner on the phone said: " Fighting against the oppressors and despredators of our country, both outside and inside the prison has different methods, and the decision to commit suicide is one of the methods ". This politcal prisoner had slit his wrists some days ago in Mashhad's Vakilabad Prison and then was transferred to Evin Prison.
➖➖➖➖➖➖➖
✴️ Human Rights in Iran / A Move for Awareness and Justice in Iran
❇️ @Humanrights_in_iran
🟡 Communication with Admin
💠 @Humanrightsinir
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🔴 حقوق بشر در ایران – امروز شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹، جمعی از خانواده های زندانیان محبوس در زندان شیبان اهواز در اعتراض به تداوم محرومیت از ملاقات و تماس عزیزانشان که در این زندان محبوس هستند در مقابل درب ورودی این زندان تجمع اعتراضی برگزار کردند.
💠 لازم به ذکر است, در تاریخهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه ۱۳۹۹, زندانیان محبوس در زندان شیبان اهواز در اعتراضات گسترده ای به محرومیت آنها از اعطای مرخصی و همچنین عدم دسترسی به اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده محیط برای مقابله با ویروس کرونا معترض شدند.
🔆 در پی یورش گسترده نیروهای امنیتی و محاصره اطراف این زندان و استقرار آنها بر پشت بام سالنهای زندان شیبان اهواز اقدام به شلیک به زندانیان معترض کرده و تعداد بسیاری را زخمی کردند.
🔷 پس از این تجمعات تعداد بسیاری از زندانیان جهت بازجویی و پرونده سازی به بازداشتگاه های ارگانهای امنیتی در اهواز منتقل شدند.
@Women_Civil_Rights_Activists
💠 لازم به ذکر است, در تاریخهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه ۱۳۹۹, زندانیان محبوس در زندان شیبان اهواز در اعتراضات گسترده ای به محرومیت آنها از اعطای مرخصی و همچنین عدم دسترسی به اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده محیط برای مقابله با ویروس کرونا معترض شدند.
🔆 در پی یورش گسترده نیروهای امنیتی و محاصره اطراف این زندان و استقرار آنها بر پشت بام سالنهای زندان شیبان اهواز اقدام به شلیک به زندانیان معترض کرده و تعداد بسیاری را زخمی کردند.
🔷 پس از این تجمعات تعداد بسیاری از زندانیان جهت بازجویی و پرونده سازی به بازداشتگاه های ارگانهای امنیتی در اهواز منتقل شدند.
@Women_Civil_Rights_Activists
Forwarded from «حقوق بشر در ایران»
🔴محکومیت پیام درفشان, وکیل دادگستری به حبس تعزیری و محرومیت از وکالت
https://t.me/iv?url=https://humanrightsinir.org/payamderafshan/&rhash=1bab6b61543470
❇حقوق بشر در ایران – امروز شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹, شعبه ۱ دادگاه انقلاب کرج با صدور دادنامه ای پیام درفشان, وکیل دادگستری و فعال حقوق بشر را به تحمل حبس تعزیری و محرومیت از وکالت محکوم کرد. این حکم روز جاری به سعید دهقان وکیل مدافع پیام درفشان ابلاغ شد.
به گزارش حقوق بشر در ایران, امروز شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹, پیام درفشان, وکیل دادگستری و فعال حقوق بشر توسط شعبه ۱ دادگاه انقلاب کرج از بابت اتهام توهین به رهبری به تحمل ۲ سال حبس تعزیری و ۲ سال محرومیت از وکالت محکوم شد. پیام درفشان در سال ۱۳۹۸ توسط نیروهای امنیتی به همراه آرش کیخسروی توسط نیروهای امنیتی بازداشت و پس از طی مراحل بازجوئی با تودیع قرار وثیقه و بطور موقت آزاد شد. تاریخ صدور این حکم مربوط به ۱ بهمن ماه ۱۳۹۸ است.
سعید دهقان, وکیل مدافع پیام درفشان با انتشار یادداشتی در…
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/payamderafshan/
➖➖➖➖➖
✅ادمین
🆔@Humanrightsinir
https://t.me/iv?url=https://humanrightsinir.org/payamderafshan/&rhash=1bab6b61543470
❇حقوق بشر در ایران – امروز شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹, شعبه ۱ دادگاه انقلاب کرج با صدور دادنامه ای پیام درفشان, وکیل دادگستری و فعال حقوق بشر را به تحمل حبس تعزیری و محرومیت از وکالت محکوم کرد. این حکم روز جاری به سعید دهقان وکیل مدافع پیام درفشان ابلاغ شد.
به گزارش حقوق بشر در ایران, امروز شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹, پیام درفشان, وکیل دادگستری و فعال حقوق بشر توسط شعبه ۱ دادگاه انقلاب کرج از بابت اتهام توهین به رهبری به تحمل ۲ سال حبس تعزیری و ۲ سال محرومیت از وکالت محکوم شد. پیام درفشان در سال ۱۳۹۸ توسط نیروهای امنیتی به همراه آرش کیخسروی توسط نیروهای امنیتی بازداشت و پس از طی مراحل بازجوئی با تودیع قرار وثیقه و بطور موقت آزاد شد. تاریخ صدور این حکم مربوط به ۱ بهمن ماه ۱۳۹۸ است.
سعید دهقان, وکیل مدافع پیام درفشان با انتشار یادداشتی در…
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/payamderafshan/
➖➖➖➖➖
✅ادمین
🆔@Humanrightsinir
حقوق بشر در ایران
حقوق بشر در ایران | محکومیت پیام درفشان, وکیل دادگستری به حبس تعزیری و محرومیت از وکالت
✍هنگامه شهیدی قبل از بازداشت؛
شاید نام بردن از این قماش و کلاش سیاسی در سواستفاده و #بهره_کشی_جنسی_از_زنان آنهم با هزاران فریب و خدعه و نیرنگ امری قبیح به حساب بیاید و مورد نقد باشد؛ ولی جریان محمدعلی نجفی (شهردار سابق تهران و عضو حزب کارگزاران ) و علی محمد احمدی ( استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد دولتتدبیر و امید) ما را به این واداشت که یکبار برای همیشه در اقدامی نادر و بی سابقه با نام بردن از عناصر سیاسی «««هوس باز و هوس ران»»» قبل از اینکه زنان دوم و سوم صیغه ای و دائمی خود را بخاطر عدم پرداخت نفقه و مهریه مورد حمله قرار دهند و در نهایت برای قتل آنان نقشه بکشند را به جامعه و خانواده هایشان بشناسانیم تا این مسیر راهی برای جلوگیری
#فساد_جنسی_این_قماش_سیاسی_از
#دختران_و_زنان_شود_تا_اینکه_به_قتل_و_غارت_منتهی_نشود.
#افساد_طلبان_منفعت_طلب
#اصولچرایان_قدرت_طلب
@Women_Civil_Rights_Activists
شاید نام بردن از این قماش و کلاش سیاسی در سواستفاده و #بهره_کشی_جنسی_از_زنان آنهم با هزاران فریب و خدعه و نیرنگ امری قبیح به حساب بیاید و مورد نقد باشد؛ ولی جریان محمدعلی نجفی (شهردار سابق تهران و عضو حزب کارگزاران ) و علی محمد احمدی ( استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد دولتتدبیر و امید) ما را به این واداشت که یکبار برای همیشه در اقدامی نادر و بی سابقه با نام بردن از عناصر سیاسی «««هوس باز و هوس ران»»» قبل از اینکه زنان دوم و سوم صیغه ای و دائمی خود را بخاطر عدم پرداخت نفقه و مهریه مورد حمله قرار دهند و در نهایت برای قتل آنان نقشه بکشند را به جامعه و خانواده هایشان بشناسانیم تا این مسیر راهی برای جلوگیری
#فساد_جنسی_این_قماش_سیاسی_از
#دختران_و_زنان_شود_تا_اینکه_به_قتل_و_غارت_منتهی_نشود.
#افساد_طلبان_منفعت_طلب
#اصولچرایان_قدرت_طلب
@Women_Civil_Rights_Activists
❤️🌹هنگامه ی غرور آفرین در سالروز تولد هنگامه من
امشب سالروز تولد اولین فرزندم،
دختر خوبم هنگامه است!
دختری که از بدو تولد در خانه پدری درد کشید اما بجای آنکه دردها او را از پای در آورند،او با اراده قوی اش دردهای زندگی را زمینگیر نمود!
شاید روزی فرا برسد که از تلخ کامی هایی که بر فرزندانم روا شد بگویم ،اما امروز احساس شادی و غرور میکنم!
بخود می بالم که چنین فرزندانی دارم!
تا همین اواخر می ترسیدم بمیرم و بچه هایم نفهمند که چرا پدرشان حاضر نشد بخاطر رفاه حال خود و فرزندانش تن به سکوت و مدارا با رژیم بدهد!
اما پس از دستگیری اخیرم، درون بازداشتگاه وقتی بازجویانم با عجز از مصاحبه ها و حملات دخترم میگفتند، خدا را شکر نمودم که بچه هایم میدانند راه پدرشان چیست!
همیشه آرزویم آن بوده تا ایران مبدل به سرزمینی آزاد و زیبا برای فرزندان مان شود.
سرزمینی که پدران شرمنده تامین نیازهای اولیه فرزندان خویش نباشند.
در آن سرزمین آباد هنگامه ها در پی پدرانشان در بازداشتگاههای دژخیمان نخواهند گشت!
💫به امید فرا رسیدن آن فرخنده روز و "هنگامه "زیبا
عباس واحدیان شاهرودی
@Women_Civil_Rights_Activists
امشب سالروز تولد اولین فرزندم،
دختر خوبم هنگامه است!
دختری که از بدو تولد در خانه پدری درد کشید اما بجای آنکه دردها او را از پای در آورند،او با اراده قوی اش دردهای زندگی را زمینگیر نمود!
شاید روزی فرا برسد که از تلخ کامی هایی که بر فرزندانم روا شد بگویم ،اما امروز احساس شادی و غرور میکنم!
بخود می بالم که چنین فرزندانی دارم!
تا همین اواخر می ترسیدم بمیرم و بچه هایم نفهمند که چرا پدرشان حاضر نشد بخاطر رفاه حال خود و فرزندانش تن به سکوت و مدارا با رژیم بدهد!
اما پس از دستگیری اخیرم، درون بازداشتگاه وقتی بازجویانم با عجز از مصاحبه ها و حملات دخترم میگفتند، خدا را شکر نمودم که بچه هایم میدانند راه پدرشان چیست!
همیشه آرزویم آن بوده تا ایران مبدل به سرزمینی آزاد و زیبا برای فرزندان مان شود.
سرزمینی که پدران شرمنده تامین نیازهای اولیه فرزندان خویش نباشند.
در آن سرزمین آباد هنگامه ها در پی پدرانشان در بازداشتگاههای دژخیمان نخواهند گشت!
💫به امید فرا رسیدن آن فرخنده روز و "هنگامه "زیبا
عباس واحدیان شاهرودی
@Women_Civil_Rights_Activists
🔴 هاشم خواستار در زندان به بیماری گوارشی مبتلا شده و به «عمل جراحی» نیاز دارد!
متاسفانه باخبر شدیم هاشم خواستار، نماینده معلمان آزاده کشور و از امضاکنندگان بیانیه ۱۴، با سنی نزدیک به هفتاد سال و وضعیت غذای نامناسب زندان همچون سال ۹۰_۸۸ درزندان وکیل آباد مشهد، به بیماری گوارشی مبتلا شده است، دکتر زندان وکیل آباد مشهد بعد از معاینه هاشم خواستار به وی گفته است که شما نیاز به «عمل جراحی» دارید ولی با توجه به شیوع بیماری کرونا یا باید خطر مبتلا شدن به کرونا را بپذیرید یا با این بیماری مدارا کنید!
خانواده هاشم خواستار از دادستان دادگاههای عمومی و انقلاب مشهد خواسته اند به آقای خواستار مرخصی استعلاجی بدهند تا در خارج از زندان تحت مداوا قرار گیرد.
@Women_Civil_Rights_Activists
متاسفانه باخبر شدیم هاشم خواستار، نماینده معلمان آزاده کشور و از امضاکنندگان بیانیه ۱۴، با سنی نزدیک به هفتاد سال و وضعیت غذای نامناسب زندان همچون سال ۹۰_۸۸ درزندان وکیل آباد مشهد، به بیماری گوارشی مبتلا شده است، دکتر زندان وکیل آباد مشهد بعد از معاینه هاشم خواستار به وی گفته است که شما نیاز به «عمل جراحی» دارید ولی با توجه به شیوع بیماری کرونا یا باید خطر مبتلا شدن به کرونا را بپذیرید یا با این بیماری مدارا کنید!
خانواده هاشم خواستار از دادستان دادگاههای عمومی و انقلاب مشهد خواسته اند به آقای خواستار مرخصی استعلاجی بدهند تا در خارج از زندان تحت مداوا قرار گیرد.
@Women_Civil_Rights_Activists
🔴محمد نجفی, زندانی سیاسی پس از اتمام دوران مرخصی به زندان بازگشت
❇حقوق بشر در ایران – امروز یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹, محمد نجفی, وکیل دادگستری و زندانی سیاسی پس از اتمام دوران مرخصی به زندان مرکزی اراک بازگشت. این فعال حقوق بشر از تاریخ ۱۱ فروردین ماه سالجاری به مرخصی اعزام شده بود.
به گزارش حقوق بشر در ایران, امروز یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹, محمد نجفی, فعال حقوق بشر, وکیل دادگستری و زندانی سیاسی که از تاریخ ۱۱ فروردین ماه سالجاری در پی شیوع کرونا به مرخصی اعزام شده بود پس از اتمام دوران مرخصی به زندان مرکزی اراک بازگشت. این وکیل دادگستری اخیرا و در ۲ پرونده قضائی خود توسط شعبه ۲۴ دادگاه انقلاب تهران به تحمل ۶ ماه حبس تعزیری و از بابت پرونده ای دیگر هم توسط شعبه ۱۰۲ دادگاه کیفری ۲ شهرستان شازند به تحمل ۳ سال و ۱۰ ماه حبس تعزیری محکوم شده بود که با احتساب چندین محکومیت در پرونده های قبلی مجموع…
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/mohamadnajafi-11/
@Women_Civil_Rights_Activists
❇حقوق بشر در ایران – امروز یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹, محمد نجفی, وکیل دادگستری و زندانی سیاسی پس از اتمام دوران مرخصی به زندان مرکزی اراک بازگشت. این فعال حقوق بشر از تاریخ ۱۱ فروردین ماه سالجاری به مرخصی اعزام شده بود.
به گزارش حقوق بشر در ایران, امروز یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹, محمد نجفی, فعال حقوق بشر, وکیل دادگستری و زندانی سیاسی که از تاریخ ۱۱ فروردین ماه سالجاری در پی شیوع کرونا به مرخصی اعزام شده بود پس از اتمام دوران مرخصی به زندان مرکزی اراک بازگشت. این وکیل دادگستری اخیرا و در ۲ پرونده قضائی خود توسط شعبه ۲۴ دادگاه انقلاب تهران به تحمل ۶ ماه حبس تعزیری و از بابت پرونده ای دیگر هم توسط شعبه ۱۰۲ دادگاه کیفری ۲ شهرستان شازند به تحمل ۳ سال و ۱۰ ماه حبس تعزیری محکوم شده بود که با احتساب چندین محکومیت در پرونده های قبلی مجموع…
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/mohamadnajafi-11/
@Women_Civil_Rights_Activists
حقوق بشر در ایران
حقوق بشر در ایران | محمد نجفی, زندانی سیاسی پس از اتمام دوران مرخصی به زندان بازگشت
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 عبدالرسول مرتضوی جانباز و زندانی سیاسی دربند
پدرم؛ عبدالرسول مرتضوی؛ هنوز ۱۸ ساله نشده بود که برای دفاع از مرز و میهن عازم جبهه شد حضور نوجوانان و حتی کودکان زیر ۱۵ سال آن زمان در جبهه اتفاق نادری نبود ...او در اثر انفجار مین، یک پایِ خود را از ناحیه ی زانو از دست داد...و زندگی را از آغاز جوانی؛ با رنج و اندوهی که یادگار جنگ بود آغاز کرد...
دغدغه ی عبدالرسول مرتضوی؛ میهن بود و هدفش آزادگی و سندش؛ جای خالیِ پایش!!!
@Women_Civil_Rights_Activists
پدرم؛ عبدالرسول مرتضوی؛ هنوز ۱۸ ساله نشده بود که برای دفاع از مرز و میهن عازم جبهه شد حضور نوجوانان و حتی کودکان زیر ۱۵ سال آن زمان در جبهه اتفاق نادری نبود ...او در اثر انفجار مین، یک پایِ خود را از ناحیه ی زانو از دست داد...و زندگی را از آغاز جوانی؛ با رنج و اندوهی که یادگار جنگ بود آغاز کرد...
دغدغه ی عبدالرسول مرتضوی؛ میهن بود و هدفش آزادگی و سندش؛ جای خالیِ پایش!!!
@Women_Civil_Rights_Activists
🔴سپیده فرح آبادی, زندانی سیاسی پس از اتمام دوران مرخصی به زندان اوین بازگشت
❇حقوق بشر در ایران – امروز یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹, سپیده فرح آبادی«فرهان», فعال مدنی و زندانی سیاسی پس از اتمام دوران مرخصی جهت تحمل ادامه حبس تعزیری به بند زنان زندان اوین بازگشت. این زندانی سیاسی از تاریخ ۱۸ فروردین ماه سالجاری به مرخصی اعزام شده بود.
به گزارش حقوق بشر در ایران, امروز یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹, سپیده فرح آبادی«فرهان», زندانی سیاسی که از تاریخ ۱۸ فروردین ماه سالجاری به مرخصی اعزام شده بود پس از اتمام دوران مرخصی جهت تحمل ادامه حبس تعزیری به زندان اوین بازگشت. اعطای مرخصی به این زندانی سیاسی با توجه به شیوع ویروس کرونا صورت گرفته بود.
بیشتر بخوانید: اعزام سپیده فرهان, زندانی سیاسی محبوس در زندان اوین به مرخصی
در تاریخ ۱۱ دی ماه ۱۳۹۸, سپیده فرح آبادی«فرهان», فعال مدنی, ساکن تهران, جهت اجرای حکم حبس خود توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به زندان اوین منتقل شد. این فعال…
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/سپیده-فرح-آبادی-زندانی-سیاسی-پس-از-اتما/
@Women_Civil_Rights_Activists
❇حقوق بشر در ایران – امروز یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹, سپیده فرح آبادی«فرهان», فعال مدنی و زندانی سیاسی پس از اتمام دوران مرخصی جهت تحمل ادامه حبس تعزیری به بند زنان زندان اوین بازگشت. این زندانی سیاسی از تاریخ ۱۸ فروردین ماه سالجاری به مرخصی اعزام شده بود.
به گزارش حقوق بشر در ایران, امروز یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹, سپیده فرح آبادی«فرهان», زندانی سیاسی که از تاریخ ۱۸ فروردین ماه سالجاری به مرخصی اعزام شده بود پس از اتمام دوران مرخصی جهت تحمل ادامه حبس تعزیری به زندان اوین بازگشت. اعطای مرخصی به این زندانی سیاسی با توجه به شیوع ویروس کرونا صورت گرفته بود.
بیشتر بخوانید: اعزام سپیده فرهان, زندانی سیاسی محبوس در زندان اوین به مرخصی
در تاریخ ۱۱ دی ماه ۱۳۹۸, سپیده فرح آبادی«فرهان», فعال مدنی, ساکن تهران, جهت اجرای حکم حبس خود توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به زندان اوین منتقل شد. این فعال…
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/سپیده-فرح-آبادی-زندانی-سیاسی-پس-از-اتما/
@Women_Civil_Rights_Activists
حقوق بشر در ایران
حقوق بشر در ایران | سپیده فرح آبادی, زندانی سیاسی پس از اتمام دوران مرخصی به زندان اوین بازگشت
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🔴 حقوق بشر در ایران – امروز یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹، از جمله فشارهایی که از طرف حکومت جمهوری اسلامی بر فعالان جامعه مدنی ایران که برای مطالبه گری و آگاهی رسانی در جامعه تلاش می کنند اخراج آنها از کار و شغلشان و اعمال سایر محدودیتهای اجتماعی است.
💠 زرتشت احمدی راغب, فعال مدنی از جمله این شهروندان است که پس از ۱۷ سال سابقه کار در شهرداری و آتش نشانی شهر فردوسیه بدلیل فعالیتهای مدنی اش از سال ۱۳۹۸از کار اخراج شد.
💠 زرتشت احمدی راغب, فعال مدنی از جمله این شهروندان است که پس از ۱۷ سال سابقه کار در شهرداری و آتش نشانی شهر فردوسیه بدلیل فعالیتهای مدنی اش از سال ۱۳۹۸از کار اخراج شد.
Forwarded from «حقوق بشر در ایران»
🔴محکومیت قطعی رضوانه احمد خانبیگی زندانی سیاسی به تحمل ۶سال حبس تعزیری در پرونده دوم
https://t.me/iv?url=https://humanrightsinir.org/rezvanehahmadkhanbeigi-5/&rhash=1bab6b61543470
❇حقوق بشر در ایران – امروز یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹, شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر استان تهران به ریاست احمد زرگر, با صدور دادنامه ای رضوانه احمد خانبیگی, فعال مدنی و زندانی سیاسی محبوس در بند زنان زندان اوین را به تحمل ۶ سال حبس تعزیری محکوم کرد. با احتساب محکومیت قبلی این زندانی سیاسی وی در مجموع به تحمل ۱۱ سال حبس تعزیری محکوم شد.
به گزارش حقوق بشر در ایران, امروز یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹, رضوانه احمد خانبیگی, زندانی سیاسی محبوس در بند زنان زندان اوین, توسط شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر استان تهران به ریاست احمد زرگر با اتهامات اجتماع و تبانی و تبلیغ علیه نظام در مجموع به تحمل ۶ سال حبس تعزیری محکوم شد. رضوانه احمد خانبیگی در حال تحمل حبس تعزیری ۳ سال و ۹ ماهه خود از بابت پرونده ای دیگر است. در صورت تائید درخواست تجمیع جرائم بر ۲ پرونده رضوانه احمد…
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/rezvanehahmadkhanbeigi-5/
➖➖➖➖➖
✅ادمین
🆔@Humanrightsinir
https://t.me/iv?url=https://humanrightsinir.org/rezvanehahmadkhanbeigi-5/&rhash=1bab6b61543470
❇حقوق بشر در ایران – امروز یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹, شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر استان تهران به ریاست احمد زرگر, با صدور دادنامه ای رضوانه احمد خانبیگی, فعال مدنی و زندانی سیاسی محبوس در بند زنان زندان اوین را به تحمل ۶ سال حبس تعزیری محکوم کرد. با احتساب محکومیت قبلی این زندانی سیاسی وی در مجموع به تحمل ۱۱ سال حبس تعزیری محکوم شد.
به گزارش حقوق بشر در ایران, امروز یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹, رضوانه احمد خانبیگی, زندانی سیاسی محبوس در بند زنان زندان اوین, توسط شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر استان تهران به ریاست احمد زرگر با اتهامات اجتماع و تبانی و تبلیغ علیه نظام در مجموع به تحمل ۶ سال حبس تعزیری محکوم شد. رضوانه احمد خانبیگی در حال تحمل حبس تعزیری ۳ سال و ۹ ماهه خود از بابت پرونده ای دیگر است. در صورت تائید درخواست تجمیع جرائم بر ۲ پرونده رضوانه احمد…
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/rezvanehahmadkhanbeigi-5/
➖➖➖➖➖
✅ادمین
🆔@Humanrightsinir
حقوق بشر در ایران
محکومیت قطعی رضوانه احمد خانبیگی زندانی سیاسی به تحمل ۶سال حبس تعزیری در پرونده دوم
محکومیت قطعی رضوانه احمد خانبیگی زندانی سیاسی به تحمل ۶ سال حبس تعزیری در پرونده دوم
هیچ خبری از وضعیت سلامتی و چگونگی نگهداری کایلی مور گیلبرت، شهروند استرالیایی بعد از اقدام به خودکشی در دست نیست و هیچ یک از مسئولان قوه قضائیه و سازمان زندان ها توضیحی درباره وضعیت او که علیرغم صدور حکم همچنان در بند ۲ الف سپاه زندانی است نداده اند.
پس از ۲ سال چرا محقق استرالیایی را بر اساس قانون به بند عمومی منتقل نمیکنند؟
"از زمان بازداشت، در شرایط وحشتناک و غیرقابل تحمل بازداشتگاه امنیتی به سر میبرد و اجازه ارتباط با دیگر زندانیان را ندارد و از آزادی یا انتقال او به بند عمومی جلوگیری میشود."
@Women_Civil_Rights_Activists
پس از ۲ سال چرا محقق استرالیایی را بر اساس قانون به بند عمومی منتقل نمیکنند؟
"از زمان بازداشت، در شرایط وحشتناک و غیرقابل تحمل بازداشتگاه امنیتی به سر میبرد و اجازه ارتباط با دیگر زندانیان را ندارد و از آزادی یا انتقال او به بند عمومی جلوگیری میشود."
@Women_Civil_Rights_Activists
🔴منزل مسکونی فاطمه مثنی و حسن صادقی, زوج زندانی سیاسی مصادره شد
❇حقوق بشر در ایران – امروز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹, منزل مسکونی حسن صادقی و همسرش فاطمه مثنی, زوج زندانی سیاسی محبوس در زندانهای رجائی شهر کرج و بند زنان زندان اوین با توجه به حکم صادره از سوی ستاد اجرائی فرمان امام مصادره شد. مصادره اموال این زوج زندانی سیاسی بعنوان بخشی از حکم صادره توسط دادگاه انقلاب بر علیه حسن صادقی و همسر وی است.
به گزارش حقوق بشر در ایران, امروز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹, ستاد اجرائی فرمان امام با صدور حکمی منزل شخصی حسن صادقی و همسرش فاطمه مثنی, زوج زندانی سیاسی که به ترتیب در زندانهای رجائی شهر کرج و زندان اوین در حال تحمل دوران محکومیتهای حبس تعزیری خود هستند را مصادره کرد. مصادره منزل شخصی این زوج زندانی سیاسی بعنوان اجرای بخشی از حکم صادره توسط دادگاه انقلاب بر علیه آنها است. این زوج زندانی سیاسی هر یک به تحمل ۱۵…
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
https://humanrightsinir.org/zendaniseyasi-73/
@Women_Civil_Rights_Activists
❇حقوق بشر در ایران – امروز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹, منزل مسکونی حسن صادقی و همسرش فاطمه مثنی, زوج زندانی سیاسی محبوس در زندانهای رجائی شهر کرج و بند زنان زندان اوین با توجه به حکم صادره از سوی ستاد اجرائی فرمان امام مصادره شد. مصادره اموال این زوج زندانی سیاسی بعنوان بخشی از حکم صادره توسط دادگاه انقلاب بر علیه حسن صادقی و همسر وی است.
به گزارش حقوق بشر در ایران, امروز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹, ستاد اجرائی فرمان امام با صدور حکمی منزل شخصی حسن صادقی و همسرش فاطمه مثنی, زوج زندانی سیاسی که به ترتیب در زندانهای رجائی شهر کرج و زندان اوین در حال تحمل دوران محکومیتهای حبس تعزیری خود هستند را مصادره کرد. مصادره منزل شخصی این زوج زندانی سیاسی بعنوان اجرای بخشی از حکم صادره توسط دادگاه انقلاب بر علیه آنها است. این زوج زندانی سیاسی هر یک به تحمل ۱۵…
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
https://humanrightsinir.org/zendaniseyasi-73/
@Women_Civil_Rights_Activists
حقوق بشر در ایران
حقوق بشر در ایران | منزل مسکونی فاطمه مثنی و حسن صادقی, زوج زندانی سیاسی مصادره شد
Forwarded from اتچ بات
🔴 اخذ آخرین دفاع از نرگس محمدی در داخل زندان زنجان
نرگس محمدی؛ در هیچ دادگاه نمایشی و فرمایشی شرکت نخواهم کرد. هر دو پرونده پوچ و بی اساس است.
چهار اسفند ماه ۱۳۸۹ شش اتهام جدید در دو پرونده به نرگس محمدی تفهیم شد. متعاقب آن ۱۶ اردیبهشت بازپرس شعبه دو دادسرای زنجان جهت اخذ آخرین دفاع از وی به بند زنان زندان زنجان مراجعه نمود. بازپرس اعلام نمود که هر دوپرونده متعلق به تهران بوده و نیابت اخذ آخرین دفاع به دادسرای زنجان محول شده است. خروج نرگس محمدی از بند زنان زندان زنجان حتی با حضور نیروهای امنیتی و تحت الحفظ ممنوع است، به گونه ای که تشریفات قضائی و اداری که می بایست در شعبات دادسرا صورت بگیرد با اعزام بازپرس و عوامل قضائی به بند زنان و در داخل زندان انجام می گیرد.
نرگس محمدی ضمن خودداری از هرگونه دفاعیه در هر دو پرونده به طور کتبی به بازپرس زنجان و دادستان تهران اعلام نمود در هیچ دادگاهی جهت دفاع حاضر نخواهد شد و این اتهامات را بی اساس و کذب می داند و آنها را نقض صریح قانون اساسی و اعلامیه جهانی حقوق بشر و همچنین نقض حقوق انسانی خود دانسته و قابل پیگرد می داند.
نرگس با بیان اینکه تاکنون در سه شعبه تجدیدنظر دادگاه انقلاب اسلامی به ۲۳ سال حبس محکوم شده ام و اکنون با پایان یافتن مراحل رسیدگی در دادسرا در دو پرونده اخیرم وارد مرحله رسیدگی شده ام، اعلام می کنم که در دادگاه های فرمایشی و نمایشی قوه قضائیه حاضر نخواهم شد و تک تک فعالیت هایم در داخل زندان اوین، برگزاری جلسات و موضع گیری ها و بیانیه هایم را که طی سال های گذشته از زندان داشته ام، قبول دارم و هزینه آن را در این تبعیدگاه و در شرایط غیرانسانی که بر من تحمیل شده خواهم پرداخت و اقدام وزارت اطلاعات آقای روحانی و ریاست زندان اوین و سازمان زندان ها را مغرضانه، خلاف قانون و اخلاق انسانی می دانم و در مقابل آن سکوت نخواهم کرد.
نرگس محمدی ، که از ۱۵ اردیبهشت ۹۴ در زندان به سر میبرد، برای سه اتهام به ۱۶ سال زندان محکوم شده است. ۵ سال برای اجتماع و تبانی علیه نظام، یک سال برای تبلیغ علیه نظام، و ۱۰ سال برای تاسیس و همکاری با انجمن لگام (لغو مجازات اعدام) که در مورد او مجازات اشد یعنی ۱۰ سال قابل اجرا است. در پی تحصن اعتراضی خانم محمدی در زندان اوین به دلیل همراهی با اعتراضات سراسری آبان ۹۸، او از دیماه به زندان زنجان منتقل شده است.
لازم به ذکر است که خانم محمدی در سال ۱۳۸۹ نیز دستگیر و به اتهامات «جتماع و تبانی علیه نظام»، «تبلیغ علیه نظام» و همچنین «همکاری در تاسیس کانون مدافعان حقوق بشر» به ۷ سال حبس محکوم شده بود.
@Women_Civil_Rights_Activists
نرگس محمدی؛ در هیچ دادگاه نمایشی و فرمایشی شرکت نخواهم کرد. هر دو پرونده پوچ و بی اساس است.
چهار اسفند ماه ۱۳۸۹ شش اتهام جدید در دو پرونده به نرگس محمدی تفهیم شد. متعاقب آن ۱۶ اردیبهشت بازپرس شعبه دو دادسرای زنجان جهت اخذ آخرین دفاع از وی به بند زنان زندان زنجان مراجعه نمود. بازپرس اعلام نمود که هر دوپرونده متعلق به تهران بوده و نیابت اخذ آخرین دفاع به دادسرای زنجان محول شده است. خروج نرگس محمدی از بند زنان زندان زنجان حتی با حضور نیروهای امنیتی و تحت الحفظ ممنوع است، به گونه ای که تشریفات قضائی و اداری که می بایست در شعبات دادسرا صورت بگیرد با اعزام بازپرس و عوامل قضائی به بند زنان و در داخل زندان انجام می گیرد.
نرگس محمدی ضمن خودداری از هرگونه دفاعیه در هر دو پرونده به طور کتبی به بازپرس زنجان و دادستان تهران اعلام نمود در هیچ دادگاهی جهت دفاع حاضر نخواهد شد و این اتهامات را بی اساس و کذب می داند و آنها را نقض صریح قانون اساسی و اعلامیه جهانی حقوق بشر و همچنین نقض حقوق انسانی خود دانسته و قابل پیگرد می داند.
نرگس با بیان اینکه تاکنون در سه شعبه تجدیدنظر دادگاه انقلاب اسلامی به ۲۳ سال حبس محکوم شده ام و اکنون با پایان یافتن مراحل رسیدگی در دادسرا در دو پرونده اخیرم وارد مرحله رسیدگی شده ام، اعلام می کنم که در دادگاه های فرمایشی و نمایشی قوه قضائیه حاضر نخواهم شد و تک تک فعالیت هایم در داخل زندان اوین، برگزاری جلسات و موضع گیری ها و بیانیه هایم را که طی سال های گذشته از زندان داشته ام، قبول دارم و هزینه آن را در این تبعیدگاه و در شرایط غیرانسانی که بر من تحمیل شده خواهم پرداخت و اقدام وزارت اطلاعات آقای روحانی و ریاست زندان اوین و سازمان زندان ها را مغرضانه، خلاف قانون و اخلاق انسانی می دانم و در مقابل آن سکوت نخواهم کرد.
نرگس محمدی ، که از ۱۵ اردیبهشت ۹۴ در زندان به سر میبرد، برای سه اتهام به ۱۶ سال زندان محکوم شده است. ۵ سال برای اجتماع و تبانی علیه نظام، یک سال برای تبلیغ علیه نظام، و ۱۰ سال برای تاسیس و همکاری با انجمن لگام (لغو مجازات اعدام) که در مورد او مجازات اشد یعنی ۱۰ سال قابل اجرا است. در پی تحصن اعتراضی خانم محمدی در زندان اوین به دلیل همراهی با اعتراضات سراسری آبان ۹۸، او از دیماه به زندان زنجان منتقل شده است.
لازم به ذکر است که خانم محمدی در سال ۱۳۸۹ نیز دستگیر و به اتهامات «جتماع و تبانی علیه نظام»، «تبلیغ علیه نظام» و همچنین «همکاری در تاسیس کانون مدافعان حقوق بشر» به ۷ سال حبس محکوم شده بود.
@Women_Civil_Rights_Activists
Telegram
attach 📎
Forwarded from «حقوق بشر در ایران»
🔴بازداشت ۵ تن از کارگران معترض شهرداری کوت عبدالله توسط نیروهای امنیتی/ تصاویر
https://t.me/iv?url=https://humanrightsinir.org/bazdasht-396/&rhash=1bab6b61543470
❇حقوق بشر در ایران – امروز سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹, در جریان برگزاری تجمعات اعتراضی کارگران واحد پاکبانی و فضای سبز شهرداری کوت عبدالله دستکم ۵ تن از این افراد توسط نیروهای امنیتی بازداشت شدند.
به گزارش حقوق بشر در ایران, امروز سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹, دستکم ۵ تن از کارگران واحد پاکبانی شهرداری کوت عبدالله که در اعتراض به عدم پرداخت حقوق معوقه و سایر مطالبات مالی آنها تجمع اعتراضی برگزار کرده بودند در پی شکایت مسئولان شهرداری بازداشت شدند.
برپایه این گزارش, بازداشت این کارگران معترض در پی شکایت یکی از مسئولان شهرداری کوت عبدالله از آنها مبنی بر حضور این کارگران در اعتراضات اخیر صورت گرفت.
کریم باوی یکی از این کارگران معترض شهرداری کوت عبدالله پیش تر گفته بود: “از شنبه هفته گذشته برای دریافت مطالبات خود مقابل ساختمان استانداری خوزستان حاضر می شویم اما تاکنون هیچ مسئولی پاسخگو نبوده است”.
وی…
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/bazdasht-396/
➖➖➖➖➖
✅ادمین
🆔@Humanrightsinir
https://t.me/iv?url=https://humanrightsinir.org/bazdasht-396/&rhash=1bab6b61543470
❇حقوق بشر در ایران – امروز سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹, در جریان برگزاری تجمعات اعتراضی کارگران واحد پاکبانی و فضای سبز شهرداری کوت عبدالله دستکم ۵ تن از این افراد توسط نیروهای امنیتی بازداشت شدند.
به گزارش حقوق بشر در ایران, امروز سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹, دستکم ۵ تن از کارگران واحد پاکبانی شهرداری کوت عبدالله که در اعتراض به عدم پرداخت حقوق معوقه و سایر مطالبات مالی آنها تجمع اعتراضی برگزار کرده بودند در پی شکایت مسئولان شهرداری بازداشت شدند.
برپایه این گزارش, بازداشت این کارگران معترض در پی شکایت یکی از مسئولان شهرداری کوت عبدالله از آنها مبنی بر حضور این کارگران در اعتراضات اخیر صورت گرفت.
کریم باوی یکی از این کارگران معترض شهرداری کوت عبدالله پیش تر گفته بود: “از شنبه هفته گذشته برای دریافت مطالبات خود مقابل ساختمان استانداری خوزستان حاضر می شویم اما تاکنون هیچ مسئولی پاسخگو نبوده است”.
وی…
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/bazdasht-396/
➖➖➖➖➖
✅ادمین
🆔@Humanrightsinir
حقوق بشر در ایران
حقوق بشر در ایران | بازداشت ۵ تن از کارگران معترض شهرداری کوت عبدالله توسط نیروهای امنیتی/ تصاویر
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
زندانیان سیاسی، عقیدتی را از یاد نبریم آنها بخاطر فریاد عدالت خواهی برای من و تو در بند استبدادیان هستند صدای آنها باشیم
#صدای_زندانیان_سیاسی_باشیم
@Women_Civil_Rights_Activists
#صدای_زندانیان_سیاسی_باشیم
@Women_Civil_Rights_Activists
🔴شکایت مصطفی و هدایت آقایی از #هنگامه_شهیدی مبنی بر تهدید و توهین به اشخاص عادی!
پس از افشای فساد هدایت آقایی توسط هنگامه شهیدی، آقایی با کمک جریان ثروت و قدرت تلاش کرد در جهت لاپوشانی فساد خود از هنگامه شهیدی شکایت کند.
این شکایت در شعبه ۲۱۴ مجتمع شماره ۵ شورای حل اختلاف شهر تهران در تاریخ ۹۹/۲/۲۰ ثبت و به ایشان اعلام گردید.
⬅️ ضمنا اولین جلسه دادرسی هنگامه شهیدی در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ۹۹ تشکیل می گردد.
#صدای_هنگامه_شهیدی_باشیم تا جریان ثروت و قدرت از اقدام خود پشیمان شوند
@Women_Civil_Rights_Activists
پس از افشای فساد هدایت آقایی توسط هنگامه شهیدی، آقایی با کمک جریان ثروت و قدرت تلاش کرد در جهت لاپوشانی فساد خود از هنگامه شهیدی شکایت کند.
این شکایت در شعبه ۲۱۴ مجتمع شماره ۵ شورای حل اختلاف شهر تهران در تاریخ ۹۹/۲/۲۰ ثبت و به ایشان اعلام گردید.
⬅️ ضمنا اولین جلسه دادرسی هنگامه شهیدی در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ۹۹ تشکیل می گردد.
#صدای_هنگامه_شهیدی_باشیم تا جریان ثروت و قدرت از اقدام خود پشیمان شوند
@Women_Civil_Rights_Activists