Forwarded from اتچ بات
✍محمد قدیری
چهره این زن شاید از منظر عموم دلربا نیست ولی وقتی آدم متوجه میشود که ایشان با این حجاب و هیبت همسر شهید هم هست ذهنش میره توی دل خط ولایت و ولایتمداران.
اما ایشان فاطمه سپهری از امضاء کنندگان بیانیه ۱۴ نفره هست که به خاطر آن امضا و نه گفتن به جمهوری اسلامی چندین ماه در زندان است.
اخیراً به او گفته اند که شامل عفو خامنهای شدی و می توانی عذرخواهی کنی و بروی ولی او گفت من کاری نکردم که عذرخواهی کنم و این خامنهای است که باید از ما عذرخواهی کند که چندین ماه ما را به ناحق زندانی کرده.
در نهایت هم گفت تا بقیه دوستان و همراهان من را آزاد نکنید من نمی روم.
این که بهتر است بیرون بیاید و در آزادی به مبارزه و مقاومت خود ادامه دهد و صدای دیگران باشد یا به همین شکل پیش برود انتخاب خودش هست ولی این زن با همین چهره و پوشش را که صراحتاً گفته خواستار برقراری یک حکومت سکولار است بگذارید در کنار کسانی که کراوات و پاپیون یا شلوار دوبند می پوشند و در حالیکه پیپ می کشند یا استایل امروزی و غربی دارند هم عاشق قاسم سلیمانی هستند و هم عاشق ظریف. هم می گویند دین افیون توده ها است و هم دنبال کسی راه می افتند که جمهوری اسلامی را رنگ کرده و با نام مردم سالاری دینی به ملت و این روشنفکر نماها می فروشد و می گوید اگر دموکراسی دینی نباشد و به شکل دموکراسی غربی باشد اصلاً مردم ما آن را نمی خواهند.
این زن را بگذارید در کنار کسانی که صدها خورجین کتاب خوانده اند ولی دغدغه اصلی آنها مبارزه با امپریالیسم موجود در آمریکا است نه فاشیسم دینی موجود در ایران در حالی که آنها را در دهکده ایران راه نمی دهند.
من نمی گویم که پرچم آزادیخواهی یا رهبری را به دست امثال فاطمه سپهری، محمد حسین سپهری، محمد نوری زاد، هاشم خواستار، عباس واحدیان شاهرودی، دکتر کمال جعفری و مهدی مهدوی فر و غیره بسپارید ولی اگر دیدید که حرف آنها به هدف شما نزدیکتر است در کنار آنها باشید نه روبروی آنها مادامی که تغییر موضع ندادند و برای رژیم سینه نزنند.
اگر نمی توانیم متحد بشویم و ظرفیت، آمادگی و روحیه دموکراتیک لازم را نداریم لااقل موازی با هم حرکت کنیم.
سکوت ما در مقابل ظلم به یکدیگر همان چیزی است که از اول انقلاب بوده تا اینکه به سراغ ما آمدند.
@Women_Civil_Rights_Activists
چهره این زن شاید از منظر عموم دلربا نیست ولی وقتی آدم متوجه میشود که ایشان با این حجاب و هیبت همسر شهید هم هست ذهنش میره توی دل خط ولایت و ولایتمداران.
اما ایشان فاطمه سپهری از امضاء کنندگان بیانیه ۱۴ نفره هست که به خاطر آن امضا و نه گفتن به جمهوری اسلامی چندین ماه در زندان است.
اخیراً به او گفته اند که شامل عفو خامنهای شدی و می توانی عذرخواهی کنی و بروی ولی او گفت من کاری نکردم که عذرخواهی کنم و این خامنهای است که باید از ما عذرخواهی کند که چندین ماه ما را به ناحق زندانی کرده.
در نهایت هم گفت تا بقیه دوستان و همراهان من را آزاد نکنید من نمی روم.
این که بهتر است بیرون بیاید و در آزادی به مبارزه و مقاومت خود ادامه دهد و صدای دیگران باشد یا به همین شکل پیش برود انتخاب خودش هست ولی این زن با همین چهره و پوشش را که صراحتاً گفته خواستار برقراری یک حکومت سکولار است بگذارید در کنار کسانی که کراوات و پاپیون یا شلوار دوبند می پوشند و در حالیکه پیپ می کشند یا استایل امروزی و غربی دارند هم عاشق قاسم سلیمانی هستند و هم عاشق ظریف. هم می گویند دین افیون توده ها است و هم دنبال کسی راه می افتند که جمهوری اسلامی را رنگ کرده و با نام مردم سالاری دینی به ملت و این روشنفکر نماها می فروشد و می گوید اگر دموکراسی دینی نباشد و به شکل دموکراسی غربی باشد اصلاً مردم ما آن را نمی خواهند.
این زن را بگذارید در کنار کسانی که صدها خورجین کتاب خوانده اند ولی دغدغه اصلی آنها مبارزه با امپریالیسم موجود در آمریکا است نه فاشیسم دینی موجود در ایران در حالی که آنها را در دهکده ایران راه نمی دهند.
من نمی گویم که پرچم آزادیخواهی یا رهبری را به دست امثال فاطمه سپهری، محمد حسین سپهری، محمد نوری زاد، هاشم خواستار، عباس واحدیان شاهرودی، دکتر کمال جعفری و مهدی مهدوی فر و غیره بسپارید ولی اگر دیدید که حرف آنها به هدف شما نزدیکتر است در کنار آنها باشید نه روبروی آنها مادامی که تغییر موضع ندادند و برای رژیم سینه نزنند.
اگر نمی توانیم متحد بشویم و ظرفیت، آمادگی و روحیه دموکراتیک لازم را نداریم لااقل موازی با هم حرکت کنیم.
سکوت ما در مقابل ظلم به یکدیگر همان چیزی است که از اول انقلاب بوده تا اینکه به سراغ ما آمدند.
@Women_Civil_Rights_Activists
Fahares
ربات تلگرام
معرفی ربات های تلگرامی ما برای مدیریت بهتر و آسانتر مطالب، کانالها و گروهها
Forwarded from Farsi VOA
🔺پرونده یکی دیگر از منتقدان جمهوری اسلامی؛ حکم زندان شهلا جهانبین بعد از بهبود از جراحی کمر، اجرا میشود
⚡️شهلا جهانبین، فعال مدنی، پس از احضار و مراجعه به شعبه ۱ اجرای احکام زندان اوین مطلع شده است که تنها دو ماه مهلت دارد تا روند درمان و نقاهت پس از عمل جراحی کمر را طی کند و پس از حکم زندان او اجرا خواهد شد.
https://ir.voanews.com/a/iran-human-rights-/5424976.html?nocache=1
🆔@FarsiVOA
⚡️شهلا جهانبین، فعال مدنی، پس از احضار و مراجعه به شعبه ۱ اجرای احکام زندان اوین مطلع شده است که تنها دو ماه مهلت دارد تا روند درمان و نقاهت پس از عمل جراحی کمر را طی کند و پس از حکم زندان او اجرا خواهد شد.
https://ir.voanews.com/a/iran-human-rights-/5424976.html?nocache=1
🆔@FarsiVOA
صدای آمریکا
پرونده یکی دیگر از منتقدان جمهوری اسلامی؛ حکم زندان شهلا جهانبین بعد از بهبود از جراحی کمر، اجرا میشود
شهلا جهانبین، فعال مدنی، پس از احضار و مراجعه به شعبه ۱ اجرای احکام زندان اوین مطلع شده است که تنها دو ماه مهلت دارد تا روند درمان و نقاهت پس از عمل جراحی کمر را طی کند و پس از حکم زندان او اجرا خواهد شد.
Forwarded from Deleted Account
💫 تقدیم به محمد نوریزاد
از اردوگاه اهریمن که جدا شد مردانه
پای در میدان رزم گذاشت.
شکنجه اش دادن، شش ماه انفرادی و سپس زندان ،فقط کافی بود بگوید اشتباه کردم!
اما هرگز اینگونه نکرد.
به جبران سالها همراهی با فرعون زمانه
شهر به شهر براه افتاد تا با دست بوسی
مردم رنجدیده حلالیت شان رابگیرد.
درهمه این سالها عده ای در راستای هدف رژیم به آزارش پرداختن!
مزدور و نفوذی خواندنش،
ازهیچ حمله ای در حق مردی که در ده سال گذشته بجز افشاگری و فرو پاشیدن اُبهت پوشالی دیکتاتور عملی انجام نداده،کوتاهی نکردند!
وی را تخریب میکردن تا مثلا شجاعتِ خود را به رخ بکشند!
بیشتر این افراد همان شیردلان نشسته در پستو هستن که در کارنامه شان حتی یک
خط مبارزه حقیقی ندارند،اما بسان عروسکی کوکی متتظر سایبریهای رژیم
نشستند تا بنگرند خوراک مسموم تهیه شده امروزشان چیست!
به ایرانقسم اگر کوچکترین انحرافی یا بقدر ارزنی مدارا با رژیم در محمد نوری زاد می دیدم خودم نیز بر او می تاختم،
چرا که ایران در همه این سالها آنقدریکه از خائنین و جاهلین ضربه خورده از ولایت معاشان آسیب ندیده!
بیاییم اسباب دست رژیمی که تفرقه ما را میخواهد نباشیم
#عباس_واحدیان
کمپین مردمی حمایت از آ زادی دکترمحمد نوریزاد ↩️
https://t.me/joinchat/GTEbRUg-_KzScgCWXNsASg
از اردوگاه اهریمن که جدا شد مردانه
پای در میدان رزم گذاشت.
شکنجه اش دادن، شش ماه انفرادی و سپس زندان ،فقط کافی بود بگوید اشتباه کردم!
اما هرگز اینگونه نکرد.
به جبران سالها همراهی با فرعون زمانه
شهر به شهر براه افتاد تا با دست بوسی
مردم رنجدیده حلالیت شان رابگیرد.
درهمه این سالها عده ای در راستای هدف رژیم به آزارش پرداختن!
مزدور و نفوذی خواندنش،
ازهیچ حمله ای در حق مردی که در ده سال گذشته بجز افشاگری و فرو پاشیدن اُبهت پوشالی دیکتاتور عملی انجام نداده،کوتاهی نکردند!
وی را تخریب میکردن تا مثلا شجاعتِ خود را به رخ بکشند!
بیشتر این افراد همان شیردلان نشسته در پستو هستن که در کارنامه شان حتی یک
خط مبارزه حقیقی ندارند،اما بسان عروسکی کوکی متتظر سایبریهای رژیم
نشستند تا بنگرند خوراک مسموم تهیه شده امروزشان چیست!
به ایرانقسم اگر کوچکترین انحرافی یا بقدر ارزنی مدارا با رژیم در محمد نوری زاد می دیدم خودم نیز بر او می تاختم،
چرا که ایران در همه این سالها آنقدریکه از خائنین و جاهلین ضربه خورده از ولایت معاشان آسیب ندیده!
بیاییم اسباب دست رژیمی که تفرقه ما را میخواهد نباشیم
#عباس_واحدیان
کمپین مردمی حمایت از آ زادی دکترمحمد نوریزاد ↩️
https://t.me/joinchat/GTEbRUg-_KzScgCWXNsASg
🔴 حجاب براى ايرانىها در اينستاگرام اجبارى شد و با کسانی که موهای خود را در اینستاگرام نپوشانند برخورد میشود!
پلیس فتا از بازداشت بیش از ۳۲۰ نفر در ارتباط با فعالیتهای مجازی خبر داد و اعلام کرد با کسانی که موهای خود را در اینستاگرام نپوشانند برخورد میکند
@Women_Civil_Rights_Activists
پلیس فتا از بازداشت بیش از ۳۲۰ نفر در ارتباط با فعالیتهای مجازی خبر داد و اعلام کرد با کسانی که موهای خود را در اینستاگرام نپوشانند برخورد میکند
@Women_Civil_Rights_Activists
🔴 با درود
🔆 دوستان گرامی، حساب کاربری قبلی حقوق بشر در ایران به دلایل نامعلوم از دسترس خارج شد.
💠 لینک زیر متعلق به توئیتر جدید حقوق بشر در ایران است.
🔷 جهت عضویت می تونید روی لینک بزنید و عضو توئیتر شوید.
🔶 با سپاس
🟩 https://twitter.com/humanrightsir1
🔆 دوستان گرامی، حساب کاربری قبلی حقوق بشر در ایران به دلایل نامعلوم از دسترس خارج شد.
💠 لینک زیر متعلق به توئیتر جدید حقوق بشر در ایران است.
🔷 جهت عضویت می تونید روی لینک بزنید و عضو توئیتر شوید.
🔶 با سپاس
🟩 https://twitter.com/humanrightsir1
Forwarded from اتچ بات
🔴ملاقات زندانی در زیر فشار زندانبانان
امروز سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ به اتفاق فرزندان برای ملاقات کابینی با همسرم اقای سیدهاشم خواستار که از۲۰ مرداد ۹۸ در زندان انفرادی اداره اطلاعات و زندان وکیل آباد مشهد اسیر است جلوی زندان رفتیم.
خانواده آقای سپهری را دیدیم که انها هم برای ملاقات برادرشان اقای محمد حسین سپهری امده بودند
بعداز گرفتن برگه ملاقات به داخل زندان به سالن ملاقات کابینی هدایت شدیم منتظر شدیم که زندانیها را اوردند اول اقای سپهری را اوردند ودر کابین اولی مستقر کردند بعد از مدتی اقای خواستار امدند رفتیم داخل کابین گوشی تلفن را که برداشتیم مامور زندان امد به اقای خواستار گفت شما بروید کابین اخری ولی با به بقیه زندانیها کاری نداشتند (آقای سپهری کابین اولی وآقای خواستار کابین آخری )
علت را از اقای خواستار پرسیدم ایشان گفتند شاید دستور از بالا دارند دفعه های قبل هم دوست نداشتند که من ودوستانم دریک گروه به ملاقات بیاییم ....
قابل توجه انکه آقای خواستار ودوستانشان هنوز کارت تلفن ندارند وهر وقت حفاظت اطلاعات دلش بخواهد و روز تعطیلی هم نباشد ده دقیقه درحضور مامور به انها اجازه می دهند با خانه تماس بگیرند و بجز احوالپرسی ازخانواده اگر کلمه ای دیگر بگویند تلفن راقطع می کنند
به عنوان مثال همسرم گفتند یکی از زندانیان ازاد میشود و برای اینکه مشغول به کار شود ماشین جوجه کشی را به آنها بده. بخاطر همین چند جمله ۵ بار تلفن را قطع کردند وگفتند خارج از موضوع است از طرفی یکی از دوستان که همسرشان از مشکلات خانواده برای ایشان توضیح می داده دو مامور حفاظت که یکی ناظر است ودیگری هم کنترلر، کل درد ودلهای شخصی خانم با همسرشان را برای دوستانشان ودیگران تعریف کردند چرا اینها هر وقت که میخواهند وارد حریم خصوصی و گفتگوهای شخصی ما باید شوند؟!!
بله دوستان نه تنها همسرم ودوستانش در زندان امنیت ندارند بلکه ما خانواده ها هم امنیت صحبت کردن نداریم
من قبلا این محدودیتهای تلفن وعدم امنیت را به جانشین معاون دادستان هم درمیان گذاشتم و گفتم این عزیزان زندانی واسیر شما هستند دلیل این محدودیتها چیست؟ اینها از داخل زندان چی می خواهند بگویند؟ .... با همه این توضیحات ولی ترتیب اثری داده نشد
همسر یا فرزند درحضور دومرد اجنبی که می دانیم تلفن ما را گوش می کنند چه حرف خانوادگی می توانیم داشته باشیم متاسفانه روز به روز این محدودیتها مزاحمتها بیشتر میشود...
زمانیکه همسرم دراداره اطلاعات زندانی بودند و دادگاهشان برگزار شده بود وحکم ۱۶ سال زندانشان مشخص شده بود گاهی اجازه ملاقات حضوری با خانواده را می دادند موقع ملاقات ما اعضای خانواده روی صندلیها می نشستیم ویک نفر مامور اطلاعات روی میز ریاست ودرصدر مجلس می نشست باحیا وشرمی که داشتیم در حضور یک مرد غریبه می ماندیم که با همسرم از چی واز کجا صحبت کنیم دوسه نوبت این کار تکرار شد رفتم شعبه ۹۰۳ برای گرفتن ملاقات با همسرم به رئیس دفتر شعبه ۹۰۳ اعتراض کردم که چرا مامورین اطلاعات می خواهند پی به اسرار زندگیمان ببرند؟
این جزو حقوق اولیه هر زندانی هست که بتواند آزادانه با خانواده اش صحبت کند ولی اینها همین حداقل حقوق ملاقات زندانی را میخواهند از ما سلب کنند
من همچنان خواهان آزادی بی قید و شرط همسرم که بیگناه و مظلومانه ۱۰ ماه در اسارت بسر می برد هستم و همه آزادیخواهان و ارگانهای حقوق بشری و بین المللی را فرا میخوانم که نظام حاکم بر ایران را تحت فشار بگذارند تا همسرم و دوستانش که به همراه ایشان ناعادلانه زندانی شدند را آزاد کنند
✍️صدیقه مالکی فرد همسر آقای هاشم خواستار نماینده معلمان مبارز ایران
۳۰ اردیبهشت ۹۹
@Women_Civil_Rights_Activists
امروز سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ به اتفاق فرزندان برای ملاقات کابینی با همسرم اقای سیدهاشم خواستار که از۲۰ مرداد ۹۸ در زندان انفرادی اداره اطلاعات و زندان وکیل آباد مشهد اسیر است جلوی زندان رفتیم.
خانواده آقای سپهری را دیدیم که انها هم برای ملاقات برادرشان اقای محمد حسین سپهری امده بودند
بعداز گرفتن برگه ملاقات به داخل زندان به سالن ملاقات کابینی هدایت شدیم منتظر شدیم که زندانیها را اوردند اول اقای سپهری را اوردند ودر کابین اولی مستقر کردند بعد از مدتی اقای خواستار امدند رفتیم داخل کابین گوشی تلفن را که برداشتیم مامور زندان امد به اقای خواستار گفت شما بروید کابین اخری ولی با به بقیه زندانیها کاری نداشتند (آقای سپهری کابین اولی وآقای خواستار کابین آخری )
علت را از اقای خواستار پرسیدم ایشان گفتند شاید دستور از بالا دارند دفعه های قبل هم دوست نداشتند که من ودوستانم دریک گروه به ملاقات بیاییم ....
قابل توجه انکه آقای خواستار ودوستانشان هنوز کارت تلفن ندارند وهر وقت حفاظت اطلاعات دلش بخواهد و روز تعطیلی هم نباشد ده دقیقه درحضور مامور به انها اجازه می دهند با خانه تماس بگیرند و بجز احوالپرسی ازخانواده اگر کلمه ای دیگر بگویند تلفن راقطع می کنند
به عنوان مثال همسرم گفتند یکی از زندانیان ازاد میشود و برای اینکه مشغول به کار شود ماشین جوجه کشی را به آنها بده. بخاطر همین چند جمله ۵ بار تلفن را قطع کردند وگفتند خارج از موضوع است از طرفی یکی از دوستان که همسرشان از مشکلات خانواده برای ایشان توضیح می داده دو مامور حفاظت که یکی ناظر است ودیگری هم کنترلر، کل درد ودلهای شخصی خانم با همسرشان را برای دوستانشان ودیگران تعریف کردند چرا اینها هر وقت که میخواهند وارد حریم خصوصی و گفتگوهای شخصی ما باید شوند؟!!
بله دوستان نه تنها همسرم ودوستانش در زندان امنیت ندارند بلکه ما خانواده ها هم امنیت صحبت کردن نداریم
من قبلا این محدودیتهای تلفن وعدم امنیت را به جانشین معاون دادستان هم درمیان گذاشتم و گفتم این عزیزان زندانی واسیر شما هستند دلیل این محدودیتها چیست؟ اینها از داخل زندان چی می خواهند بگویند؟ .... با همه این توضیحات ولی ترتیب اثری داده نشد
همسر یا فرزند درحضور دومرد اجنبی که می دانیم تلفن ما را گوش می کنند چه حرف خانوادگی می توانیم داشته باشیم متاسفانه روز به روز این محدودیتها مزاحمتها بیشتر میشود...
زمانیکه همسرم دراداره اطلاعات زندانی بودند و دادگاهشان برگزار شده بود وحکم ۱۶ سال زندانشان مشخص شده بود گاهی اجازه ملاقات حضوری با خانواده را می دادند موقع ملاقات ما اعضای خانواده روی صندلیها می نشستیم ویک نفر مامور اطلاعات روی میز ریاست ودرصدر مجلس می نشست باحیا وشرمی که داشتیم در حضور یک مرد غریبه می ماندیم که با همسرم از چی واز کجا صحبت کنیم دوسه نوبت این کار تکرار شد رفتم شعبه ۹۰۳ برای گرفتن ملاقات با همسرم به رئیس دفتر شعبه ۹۰۳ اعتراض کردم که چرا مامورین اطلاعات می خواهند پی به اسرار زندگیمان ببرند؟
این جزو حقوق اولیه هر زندانی هست که بتواند آزادانه با خانواده اش صحبت کند ولی اینها همین حداقل حقوق ملاقات زندانی را میخواهند از ما سلب کنند
من همچنان خواهان آزادی بی قید و شرط همسرم که بیگناه و مظلومانه ۱۰ ماه در اسارت بسر می برد هستم و همه آزادیخواهان و ارگانهای حقوق بشری و بین المللی را فرا میخوانم که نظام حاکم بر ایران را تحت فشار بگذارند تا همسرم و دوستانش که به همراه ایشان ناعادلانه زندانی شدند را آزاد کنند
✍️صدیقه مالکی فرد همسر آقای هاشم خواستار نماینده معلمان مبارز ایران
۳۰ اردیبهشت ۹۹
@Women_Civil_Rights_Activists
Telegram
attach 📎
Forwarded from اتچ بات
آقای اسماعیلی!
سخنگوی قوه قضاییه
باسلام
احتراما برابر اظهارات جنابعالی درباره نحوه گزارشگری #گزارشگران_فساد در نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه مورخ ۹۹/۲/۳۰ به اطلاع میرساند؛ کیفیت و کمیت افشاگری هایی که #هنگامه_شهیدی راجع به #رانتخواری و #فساد و زدوبندهای سیاسی-اقتصادی #قاضی_صلواتی ، #احمدرضا_گودرزی و #هدایت_آقایی و سایرین در «فضای مجازی» و اختصاصا در «صفحات شخصی» خود منتشر و به صورت کامل تشریح کرد؛ ««««« صحت »»»»» داشته و صراحتا میگوییم که این افشاگری ها بلاشک و بدون تردید دارای مستندات «««قانونی و حقوقی»»» بوده و دارای اسناد «« متقن و محکمه پسند »» میباشد.
علی ایحال مستندات مذکور در پرونده های قضایی آنان در #دستگاه_قضایی موجود است که بخاطر نفوذ جریان««« #ثروت و #قدرت »»» هیچگاه به تخلفات مالی و فساد آنان رسیدگی نشده است.
در پایان از #مسئولان_دستگاه_قضایی و مراجع ذیربط میخواهیم بدون جانبداری احتمالی از «« قاضی صلواتی »» و با رسیدگی کامل به تخلفات نامبردگان در راستای تنویر افکار عمومی، موضوع در اولویت قرار گرفته و پس از رسیدگی بر اساس « عدل و انصاف» به اطلاع عموم رسانده شود.
✍باتشکر - هنگامه شهیدی
۳۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹
@Women_Civil_Rights_Activists
سخنگوی قوه قضاییه
باسلام
احتراما برابر اظهارات جنابعالی درباره نحوه گزارشگری #گزارشگران_فساد در نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه مورخ ۹۹/۲/۳۰ به اطلاع میرساند؛ کیفیت و کمیت افشاگری هایی که #هنگامه_شهیدی راجع به #رانتخواری و #فساد و زدوبندهای سیاسی-اقتصادی #قاضی_صلواتی ، #احمدرضا_گودرزی و #هدایت_آقایی و سایرین در «فضای مجازی» و اختصاصا در «صفحات شخصی» خود منتشر و به صورت کامل تشریح کرد؛ ««««« صحت »»»»» داشته و صراحتا میگوییم که این افشاگری ها بلاشک و بدون تردید دارای مستندات «««قانونی و حقوقی»»» بوده و دارای اسناد «« متقن و محکمه پسند »» میباشد.
علی ایحال مستندات مذکور در پرونده های قضایی آنان در #دستگاه_قضایی موجود است که بخاطر نفوذ جریان««« #ثروت و #قدرت »»» هیچگاه به تخلفات مالی و فساد آنان رسیدگی نشده است.
در پایان از #مسئولان_دستگاه_قضایی و مراجع ذیربط میخواهیم بدون جانبداری احتمالی از «« قاضی صلواتی »» و با رسیدگی کامل به تخلفات نامبردگان در راستای تنویر افکار عمومی، موضوع در اولویت قرار گرفته و پس از رسیدگی بر اساس « عدل و انصاف» به اطلاع عموم رسانده شود.
✍باتشکر - هنگامه شهیدی
۳۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹
@Women_Civil_Rights_Activists
Telegram
attach 📎
🔴احضار سهیلا حجاب, به شعبه ۳۶ دادگاه تجدید نظر استان تهران
به گزارش حقوق بشر در ایران – امروز سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹, شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر استان تهران به ریاست احمد زرگر, با صدور و ابلاغ احضاریه ای سهیلا حجاب بیدسرخی, را جهت حضور در جلسه دادرسی فراخواند. این شهروند در مرحله بدوی توسط شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب تهران به تحمل ۱۸ سال حبس تعزیری محکوم شده بود.
به گزارش حقوق بشر در ایران, امروز سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹, سهیلا حجاب بیدسرخی, با دریافت ابلاغیه ای از سوی شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر استان تهران جهت حضور در جلسه دادرسی و ارائه دفاعیات به تاریخ رسیدگی ۲ خرداد ماه سالجاری احضار شد.
ابلاغیه صادره توسط شعبه ۳۶ دادگاه تجدید نظر با امضای حسین شاه چراغ, بعنوان مدیر دفتر شعبه مذکور صادر و به روز جاری به سهیلا حجاب ابلاغ شد.
@Women_Civil_Rights_Activists
به گزارش حقوق بشر در ایران – امروز سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹, شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر استان تهران به ریاست احمد زرگر, با صدور و ابلاغ احضاریه ای سهیلا حجاب بیدسرخی, را جهت حضور در جلسه دادرسی فراخواند. این شهروند در مرحله بدوی توسط شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب تهران به تحمل ۱۸ سال حبس تعزیری محکوم شده بود.
به گزارش حقوق بشر در ایران, امروز سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹, سهیلا حجاب بیدسرخی, با دریافت ابلاغیه ای از سوی شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر استان تهران جهت حضور در جلسه دادرسی و ارائه دفاعیات به تاریخ رسیدگی ۲ خرداد ماه سالجاری احضار شد.
ابلاغیه صادره توسط شعبه ۳۶ دادگاه تجدید نظر با امضای حسین شاه چراغ, بعنوان مدیر دفتر شعبه مذکور صادر و به روز جاری به سهیلا حجاب ابلاغ شد.
@Women_Civil_Rights_Activists
#جعفر_ابراهیمی بازرس شورای هماهنگی در پروندهای جدید برای تفهیم اتهامات در دادگاه رسانه حضور یافت
امروز سیام اردیبهشت ماه ابراهیمی همراه وکیل مداقع آقای تاج و چند تن از همکاران در جلسه بازپرسی حاضر شد که قاضی پرونده تبلیغ علیه نظام را عنوان اتهامی این فعال صنفی عنوان کرده است
جعفر ابراهیمی ضمن رد اتهام انتسابی ضمن دفاع از عملکرد خویش به قانونی بودن فعالیت های صنفی معلمان و مطالبات به حق معلمان پرداختهاست در پایان جلسه دادرسی قاضی پرونده قرار وثیقه صادر کرده است که با درخواست وکیل با قرار کفالت دو تن از همکاران موافقت کرده است
@Women_Civil_Rights_Activists
امروز سیام اردیبهشت ماه ابراهیمی همراه وکیل مداقع آقای تاج و چند تن از همکاران در جلسه بازپرسی حاضر شد که قاضی پرونده تبلیغ علیه نظام را عنوان اتهامی این فعال صنفی عنوان کرده است
جعفر ابراهیمی ضمن رد اتهام انتسابی ضمن دفاع از عملکرد خویش به قانونی بودن فعالیت های صنفی معلمان و مطالبات به حق معلمان پرداختهاست در پایان جلسه دادرسی قاضی پرونده قرار وثیقه صادر کرده است که با درخواست وکیل با قرار کفالت دو تن از همکاران موافقت کرده است
@Women_Civil_Rights_Activists
💫مهربانوی گرامی گیتی پورفاضل
مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته كـه بهار فرحناك زندگی را خـزانـی ماتمزده بـه انتظار بنشیند و این بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش درفـراخـنای بـی كران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـت
درگذشت همسر گرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت ، برای شما و سایر بازماندگان صبر و آرامش خواهانیم.
✍جمعی از بانوان کنشگر مدنی ایران
@Women_Civil_Rights_Activists
مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته كـه بهار فرحناك زندگی را خـزانـی ماتمزده بـه انتظار بنشیند و این بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش درفـراخـنای بـی كران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـت
درگذشت همسر گرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت ، برای شما و سایر بازماندگان صبر و آرامش خواهانیم.
✍جمعی از بانوان کنشگر مدنی ایران
@Women_Civil_Rights_Activists
پس از این که اعلام شده بود قوه قضائیه جمهوری اسلامی با تمدید مرخصی نازنین زاغری تا پایان اردیبهشتماه سال جاری موافقت کرده است و با پایان یافتن این ماه، نزدیکان خانم زاغری از تمدید دوباره مرخصی او خبر میدهند.
نزدیکان خانم زاغری، روز چهارشنبه، ۳۱ اردیبهشت، در پیامی توئیتری نوشتند که نازنین زاغری امروز با دادستانی تماس داشته و مرخصی او از زندان مجدداً تمدید شده تا زمانی که در مورد ادامه حبس او تصمیم گرفته بشود.
بنا به نوشته این پیام، دادستانی گفته است که در مورد «عفو و بخشش» او هنوز تصمیمی گرفته نشده است.
@Women_Civil_Rights_Activists
نزدیکان خانم زاغری، روز چهارشنبه، ۳۱ اردیبهشت، در پیامی توئیتری نوشتند که نازنین زاغری امروز با دادستانی تماس داشته و مرخصی او از زندان مجدداً تمدید شده تا زمانی که در مورد ادامه حبس او تصمیم گرفته بشود.
بنا به نوشته این پیام، دادستانی گفته است که در مورد «عفو و بخشش» او هنوز تصمیمی گرفته نشده است.
@Women_Civil_Rights_Activists
Forwarded from «حقوق بشر در ایران»
🔴پرونده جدید علیه سمانه نوروزمرادی, زندانی سیاسی محبوس در زندان اوین
https://t.me/iv?url=https://humanrightsinir.org/samanehnourozmoradi-3/&rhash=1bab6b61543470
❇حقوق بشر در ایران – امروز چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹, شعبه بازپرسی دادسرای امنیت تهران پرونده ای جدید با اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام بر علیه سمانه نوروزمرادی, زندانی سیاسی محبوس در بند زنان زندان اوین باز کرد.
به گزارش حقوق بشر در ایران, امروز چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹, سمانه نوروزمرادی, زندانی سیاسی محبوس در بند زنان زندان اوین با پرونده ای جدید به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام روبرو شد. این زندانی سیاسی در حال تحمل دوران حبس تعزیری ۳ سال و ۹ ماهه خود است. سمانه نوروزمرادی, از بیماری لوپوس مفصلی و همچنین سرطان سینه رنج می برد و در طی مدت حبس در زندان از دسترسی به خدمات پزشکی محروم بوده است.
بنقل از یک منبع مطلع در گفتگو با گزارشگر حقوق بشر در ایران ضمن اعلام این خبر گفت: “سمانه نوروزمرادی, اسفند ماه ۱۳۹۸ به مرخصی اعزام شده بود و طی آن دوران یک…
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/samanehnourozmoradi-3/
➖➖➖➖➖
✅ادمین
🆔@Humanrightsinir
https://t.me/iv?url=https://humanrightsinir.org/samanehnourozmoradi-3/&rhash=1bab6b61543470
❇حقوق بشر در ایران – امروز چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹, شعبه بازپرسی دادسرای امنیت تهران پرونده ای جدید با اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام بر علیه سمانه نوروزمرادی, زندانی سیاسی محبوس در بند زنان زندان اوین باز کرد.
به گزارش حقوق بشر در ایران, امروز چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹, سمانه نوروزمرادی, زندانی سیاسی محبوس در بند زنان زندان اوین با پرونده ای جدید به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام روبرو شد. این زندانی سیاسی در حال تحمل دوران حبس تعزیری ۳ سال و ۹ ماهه خود است. سمانه نوروزمرادی, از بیماری لوپوس مفصلی و همچنین سرطان سینه رنج می برد و در طی مدت حبس در زندان از دسترسی به خدمات پزشکی محروم بوده است.
بنقل از یک منبع مطلع در گفتگو با گزارشگر حقوق بشر در ایران ضمن اعلام این خبر گفت: “سمانه نوروزمرادی, اسفند ماه ۱۳۹۸ به مرخصی اعزام شده بود و طی آن دوران یک…
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/samanehnourozmoradi-3/
➖➖➖➖➖
✅ادمین
🆔@Humanrightsinir
حقوق بشر در ایران
پرونده جدید علیه سمانه نوروزمرادی, زندانی سیاسی محبوس در زندان اوین
پرونده سازی جدید بر علیه سمانه نوروزمرادی, زندانی سیاسی محبوس در زندان اوین
Audio
🔴پیام تسلیت محمد نوریزاد از زندان اوین به خانم گیتی پورفاضل بابت از دست دادن همسرشان
۳۱ اردیبهشت ۹۹
@Women_Civil_Rights_Activists
۳۱ اردیبهشت ۹۹
@Women_Civil_Rights_Activists
Forwarded from رادیو فرهنگ گوتنبرگ
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
پیام تسلیت محمد نوریزاد از زندان اوین به خانم گیتی پورفاضل بابت از دست دادن همسرشان- ۳۱ اردیبهشت ۹۹
Forwarded from «حقوق بشر در ایران»
🔴اخبار هفتگی نقض حقوق بشر در ایران
https://t.me/iv?url=https://humanrightsinir.org/news-58/&rhash=1bab6b61543470
❇ماده ۲۸ اعلامیه جهانی حقوق بشر: هر کس حق دارد برقراری نظمی را بخواهد که از لحاظ اجتماع و بین المللی ، حقوق و آزادی هایی را که در این اعلامیه ذکر گردیده ، تامین کند و آنها را به مورد عمل بگذارد.
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/news-58/
➖➖➖➖➖
✅ادمین
🆔@Humanrightsinir
https://t.me/iv?url=https://humanrightsinir.org/news-58/&rhash=1bab6b61543470
❇ماده ۲۸ اعلامیه جهانی حقوق بشر: هر کس حق دارد برقراری نظمی را بخواهد که از لحاظ اجتماع و بین المللی ، حقوق و آزادی هایی را که در این اعلامیه ذکر گردیده ، تامین کند و آنها را به مورد عمل بگذارد.
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/news-58/
➖➖➖➖➖
✅ادمین
🆔@Humanrightsinir
حقوق بشر در ایران
اخبار هفتگی نقض حقوق بشر در ایران
اخبار هفتگی نقض حقوق بشر در ایران
Forwarded from اتچ بات
درود . یک سال پیش همراه دوستان فعال مدنی بیانیه ۱۴ کنشگر درون میهن را امضا و منتشر کردیم که در آن به چهاردهه ناکارآمدی جمهوری اسلامی در مدیریت کشور اشاره داشتیم و خواهان ؛ برکناری رهبر ، گذار از جمهوری لسلامی ، آزادی همه زندانیان سیاسی ، انتخابات آزاد و قانون اساسی نوین شدیم . پس از ما نیز ۱۴ بانوی کنشگر درون میهن بیانیه خود را انتشار دادند . یک ماه پس از آن سرکوب و بازداشت امضاکنندگان و حامیان بیانیه از مشهد آغاز شد که تقریبا اغلب ما رهسپار زندان شدیم . اینک دوستان و یاران من ؛ محمد نوری زاد ، هاشم خواستار ، محمدحسین سپهری ، کمال جعفری یزدی ، عباس واحدیان شاهرودی ، جواد لعل محمدی ، رضا مهرگان و هم چنین از حامیان بیانیه عبدالرسول مرتضوی ، همچنان در زندان بیداد بسر می برند . ما برپایه وظیفه انسانی و ملی با مردم سخن گفتیم و فریاد گره خورده در گلوی ملتی را بلندتر کردیم . مخالفت با حکومت ، اعتراض ، ابراز عقیده از جمله حقوق قانونی همه مردم و همینطور ما امضاکنندگان بیانیه ۱۴ هست . پس حکومت حق ندارد حقوق شهروندی دلسوزان مردم و میهن را نقض کند و آنان را در زندان نگه دارد . از تمامی رسانه ها ، مدافعان حقوق بشر ، شهروندان فعال میهن تقاضا دارم این انسان های شجاع را از یاد نبرند ، همه این دوستان خانواده و درد و رنج بسیار دارند که نزدیک به یک سال است در زندان استبداد جمهوری اسلامی اسیرند . حاکمان مذهبی در نهایت ضعف و فتور بسر می برند و تنها با همراه کردن نهاد های امنیتی و قضایی و سرکوب آزادیخواهان و فعالان میهن بدنبال ایجاد هراس میان مردم هستند این تنها فرصت را نیز از آنها بگیریم و ایران را آزاد کنیم .....
https://www.instagram.com/p/CAdNoS4JLIB/?igshid=100yuyvboqbj1
@Women_Civil_Rights_Activists
https://www.instagram.com/p/CAdNoS4JLIB/?igshid=100yuyvboqbj1
@Women_Civil_Rights_Activists
Telegram
attach 📎
Forwarded from «حقوق بشر در ایران»
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🔴 حقوق بشر در ایران – امروز جمعه ۲ خرداد ماه ۱۳۹۹، شهرستان شهریار، کمربندی شادچای مسیر شمال به جنوب، نصب غیراصولی سرعت گیر وسط کمربندی باعث تصادف های مرگ باری در این مسیر شده است.
🔆 براساس گزارشی که توسط شهروند خبرنگار برای حقوق بشر در ایران ارسال شد صبح امروز یک دستگاه تریلی کمر شکن به دلیل عدم نصب علائم هشدار دهنده از سوی راهنمایی و رانندگی به این سرعت گیر برخورد کرد و پس از انحراف از مسیر باعث تخریب دیوار باغات مجاور این کمربندی شد و خسارات زیادی هم به تریلی وارد شد.
➖➖➖➖➖➖➖
حقوق بشر در ایران/ حرکتی جهت آگاهی و عدالت
❇️ @Humanrights_in_iran
✴️ارتباط با ادمین
💠 @Humanrightsinir
🔆 براساس گزارشی که توسط شهروند خبرنگار برای حقوق بشر در ایران ارسال شد صبح امروز یک دستگاه تریلی کمر شکن به دلیل عدم نصب علائم هشدار دهنده از سوی راهنمایی و رانندگی به این سرعت گیر برخورد کرد و پس از انحراف از مسیر باعث تخریب دیوار باغات مجاور این کمربندی شد و خسارات زیادی هم به تریلی وارد شد.
➖➖➖➖➖➖➖
حقوق بشر در ایران/ حرکتی جهت آگاهی و عدالت
❇️ @Humanrights_in_iran
✴️ارتباط با ادمین
💠 @Humanrightsinir
اگر امروز به دفاع گسترده وجهانی از زندانیان سیاسی-عقیدتی برنخیزیم وبرای آزادی آنان مبارزه نکنیم، فردا جمهوری اسلامی بی پروا و ددمنشانه تر به سرکوب مردم ومعترضان دست خواهد برد، و وحشیانه تر با دستگیرشدگان وزندانیان رفتارخواهد کرد.
کمیته حمایت ازبیانیه 14 نفر و شبکه های " نه به جمهوری اسلامی"
21 ماه مه 2020
اول خردادماه 1399
info@14nafar.com
www.14nafar.com
Sedayeshoma@yahoo.com
کمیته حمایت ازبیانیه 14 نفر و شبکه های " نه به جمهوری اسلامی"
21 ماه مه 2020
اول خردادماه 1399
info@14nafar.com
www.14nafar.com
Sedayeshoma@yahoo.com