بانوان کنشگر حقوق مدنی ایران https://t.me/Women_Civil _Rights_Activists
437 subscribers
1.77K photos
1.16K videos
23 files
2.55K links
💠 کانال رسمی بیانیه تکمیلی ۱۴بانوی کنشگر مدنی ایران برای گذار از تمامیت حکومت اسلامی ایران

🟠 لینک کانال پشتیبان بانوان👇
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists

https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists1۴
Download Telegram
Forwarded from Deleted Account
💫 تقدیم به محمد نوریزاد

‏از اردوگاه اهریمن ‌که جدا شد مردانه
پای در میدان رزم گذاشت.
شکنجه اش دادن، شش ماه انفرادی و سپس زندان ،فقط کافی بود بگوید اشتباه کردم!
اما هرگز اینگونه نکرد.

به جبران سالها همراهی با فرعون زمانه
شهر به شهر براه افتاد تا با دست بوسی
مردم رنجدیده حلالیت شان رابگیرد.

درهمه این سالها‏ عده ای در راستای هدف رژیم به آزارش پرداختن!
مزدور و نفوذی خواندنش،
ازهیچ حمله ای در حق مردی که در ده سال گذشته بجز افشاگری و فرو پاشیدن اُبهت پوشالی دیکتاتور عملی انجام نداده،کوتاهی نکردند!
وی را تخریب میکردن تا مثلا شجاعتِ خود را به رخ بکشند!
بیشتر این افراد همان شیردلان نشسته در پستو هستن که در کارنامه شان حتی یک
خط مبارزه حقیقی ندارند،اما بسان عروسکی کوکی متتظر سایبریهای رژیم
نشستند تا بنگرند خوراک مسموم تهیه شده امروزشان چیست!

به ایران‌قسم اگر کوچکترین انحرافی یا بقدر ارزنی مدارا با رژیم در محمد نوری زاد می دیدم خودم‌ نیز بر او می تاختم،
چرا که ایران در همه این سالها آنقدری‌که از خائنین و جاهلین ضربه خورده از ولایت معاشان آسیب ندیده!

بیاییم اسباب دست رژیمی که تفرقه ما را میخواهد نباشیم
#عباس_واحدیان

کمپین مردمی حمایت از آ زادی دکترمحمد نوریزاد ↩️

https://t.me/joinchat/GTEbRUg-_KzScgCWXNsASg
🔴 حجاب براى ايرانى‌ها در اينستاگرام اجبارى شد و با کسانی که موهای خود را در اینستاگرام نپوشانند برخورد می‌شود!

‏پلیس فتا از بازداشت بیش از ۳۲۰ نفر در ارتباط با فعالیت‌های مجازی خبر داد و اعلام کرد با کسانی که موهای خود را در اینستاگرام نپوشانند برخورد میکند

@Women_Civil_Rights_Activists
🔴 با درود

🔆 دوستان گرامی، حساب کاربری قبلی حقوق بشر در ایران به دلایل نامعلوم از دسترس خارج شد.

💠 لینک زیر متعلق به توئیتر جدید حقوق بشر در ایران است.

🔷 جهت عضویت می تونید روی لینک بزنید و عضو توئیتر شوید.

🔶 با سپاس

🟩 https://twitter.com/humanrightsir1
Forwarded from اتچ بات
🔴ملاقات زندانی در زیر فشار زندانبانان

امروز سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ به اتفاق فرزندان برای ملاقات کابینی با همسرم اقای سیدهاشم خواستار که از۲۰ مرداد ۹۸ در زندان انفرادی اداره اطلاعات و زندان وکیل آباد مشهد اسیر است جلوی زندان رفتیم.
خانواده آقای سپهری را دیدیم که انها هم برای ملاقات برادرشان اقای محمد حسین سپهری امده بودند

بعداز گرفتن برگه ملاقات به داخل زندان به سالن ملاقات کابینی هدایت شدیم منتظر شدیم که زندانیها را اوردند اول اقای سپهری را اوردند ودر کابین اولی مستقر کردند بعد از مدتی اقای خواستار امدند رفتیم داخل کابین گوشی تلفن را که برداشتیم مامور زندان امد به اقای خواستار گفت شما بروید کابین اخری ولی با به بقیه زندانیها کاری نداشتند (آقای سپهری کابین اولی وآقای خواستار کابین آخری )
علت را از اقای خواستار پرسیدم ایشان گفتند شاید دستور از بالا دارند دفعه های قبل هم دوست نداشتند که من ودوستانم دریک گروه به ملاقات بیاییم ....

قابل توجه انکه آقای خواستار ودوستانشان هنوز کارت تلفن ندارند وهر وقت حفاظت اطلاعات دلش بخواهد و روز تعطیلی هم نباشد ده دقیقه درحضور مامور به انها اجازه می دهند با خانه تماس بگیرند و بجز احوالپرسی ازخانواده اگر کلمه ای دیگر بگویند تلفن راقطع می کنند
به عنوان مثال همسرم گفتند یکی از زندانیان ازاد میشود و برای اینکه مشغول به کار شود ماشین جوجه کشی را به آنها بده. بخاطر همین چند جمله ۵ بار تلفن را قطع کردند وگفتند خارج از موضوع است از طرفی یکی از دوستان که همسرشان از مشکلات خانواده برای ایشان توضیح می داده دو مامور حفاظت که یکی ناظر است ودیگری هم کنترلر، کل درد ودلهای شخصی خانم با همسرشان را برای دوستانشان ودیگران تعریف کردند چرا اینها هر وقت که میخواهند وارد حریم خصوصی و گفتگوهای شخصی ما باید شوند؟!!

بله دوستان نه تنها همسرم ودوستانش در زندان امنیت ندارند بلکه ما خانواده ها هم امنیت صحبت کردن نداریم
من قبلا این محدودیتهای تلفن وعدم امنیت را به جانشین معاون دادستان هم درمیان گذاشتم و گفتم این عزیزان زندانی واسیر شما هستند دلیل این محدودیتها چیست؟ اینها از داخل زندان چی می خواهند بگویند؟ .... با همه این توضیحات ولی ترتیب اثری داده نشد
همسر یا فرزند درحضور دومرد اجنبی که می دانیم تلفن ما را گوش می کنند چه حرف خانوادگی می توانیم داشته باشیم متاسفانه روز به روز این محدودیتها مزاحمتها بیشتر میشود...

زمانیکه همسرم دراداره اطلاعات زندانی بودند و دادگاهشان برگزار شده بود وحکم ۱۶ سال زندانشان مشخص شده بود گاهی اجازه ملاقات حضوری با خانواده را می دادند موقع ملاقات ما اعضای خانواده روی صندلیها می نشستیم ویک نفر مامور اطلاعات روی میز ریاست ودرصدر مجلس می نشست باحیا وشرمی که داشتیم در حضور یک مرد غریبه می ماندیم که با همسرم از چی واز کجا صحبت کنیم دوسه نوبت این کار تکرار شد رفتم شعبه ۹۰۳ برای گرفتن ملاقات با همسرم به رئیس دفتر شعبه ۹۰۳ اعتراض کردم که چرا مامورین اطلاعات می خواهند پی به اسرار زندگیمان ببرند؟‌

این جزو حقوق اولیه هر زندانی هست که بتواند آزادانه با خانواده اش صحبت کند ولی اینها همین حداقل حقوق ملاقات زندانی را میخواهند از ما سلب کنند
من همچنان خواهان آزادی بی قید و شرط همسرم که بیگناه و مظلومانه ۱۰ ماه در اسارت بسر می برد هستم و همه آزادیخواهان و ارگانهای حقوق بشری و بین المللی را فرا میخوانم که نظام حاکم بر ایران را تحت فشار بگذارند تا همسرم و دوستانش که به همراه ایشان ناعادلانه زندانی شدند را آزاد کنند

✍️صدیقه مالکی فرد همسر آقای هاشم خواستار نماینده معلمان مبارز ایران
۳۰ اردیبهشت ۹۹

@Women_Civil_Rights_Activists
Forwarded from اتچ بات
آقای اسماعیلی!
سخنگوی قوه قضاییه
باسلام
احتراما برابر اظهارات جنابعالی درباره نحوه گزارشگری #گزارشگران_فساد در نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه مورخ ۹۹/۲/۳۰ به اطلاع میرساند؛ کیفیت و کمیت افشاگری هایی که #هنگامه_شهیدی راجع به #رانتخواری و #فساد و زدوبندهای سیاسی-اقتصادی #قاضی_صلواتی ، #احمدرضا_گودرزی و #هدایت_آقایی و سایرین در «فضای مجازی» و اختصاصا در «صفحات شخصی» خود منتشر و به صورت کامل تشریح کرد؛ ««««« صحت »»»»» داشته و صراحتا میگوییم که این افشاگری ها بلاشک و‌ بدون تردید دارای مستندات «««قانونی و حقوقی»»» بوده و دارای اسناد «« متقن و محکمه پسند »» میباشد.
علی ایحال مستندات مذکور در پرونده های قضایی آنان در #دستگاه_قضایی موجود است که بخاطر نفوذ جریان««« #ثروت و #قدرت »»» هیچگاه به تخلفات مالی و فساد آنان رسیدگی نشده است.
در پایان از #مسئولان_دستگاه_قضایی و مراجع ذیربط میخواهیم بدون جانبداری احتمالی از «« قاضی صلواتی »» و با رسیدگی کامل به تخلفات نامبردگان در راستای تنویر افکار عمومی، موضوع در اولویت قرار گرفته و پس از رسیدگی بر اساس « عدل و انصاف» به اطلاع عموم رسانده شود.

باتشکر - هنگامه شهیدی
۳۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹

@Women_Civil_Rights_Activists
🔴احضار سهیلا حجاب, به شعبه ۳۶ دادگاه تجدید نظر استان تهران

به گزارش حقوق بشر در ایران – امروز سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹, شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر استان تهران به ریاست احمد زرگر, با صدور و ابلاغ احضاریه ای سهیلا حجاب بیدسرخی, را جهت حضور در جلسه دادرسی فراخواند. این شهروند در مرحله بدوی توسط شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب تهران به تحمل ۱۸ سال حبس تعزیری محکوم شده بود. 
به گزارش حقوق بشر در ایران, امروز سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹, سهیلا حجاب بیدسرخی, با دریافت ابلاغیه ای از سوی شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر استان تهران جهت حضور در جلسه دادرسی و ارائه دفاعیات به تاریخ رسیدگی ۲ خرداد ماه سالجاری احضار شد. 
ابلاغیه صادره توسط شعبه ۳۶ دادگاه تجدید نظر با امضای حسین شاه چراغ, بعنوان مدیر دفتر شعبه مذکور صادر و به روز جاری به سهیلا حجاب ابلاغ شد.

@Women_Civil_Rights_Activists
#جعفر_ابراهیمی بازرس شورای هماهنگی در پرونده‌ای جدید برای تفهیم اتهامات در دادگاه رسانه حضور یافت
امروز سی‌ام اردیبهشت ماه ابراهیمی همراه وکیل مداقع آقای تاج و چند تن از همکاران در جلسه بازپرسی حاضر شد که قاضی پرونده تبلیغ علیه نظام را عنوان اتهامی این فعال صنفی عنوان کرده است
جعفر ابراهیمی ضمن رد اتهام انتسابی ضمن دفاع از عملکرد خویش به قانونی بودن فعالیت های صنفی معلمان و مطالبات به حق معلمان پرداخته‌است در پایان جلسه دادرسی قاضی پرونده قرار وثیقه صادر کرده است که با درخواست وکیل با قرار کفالت دو تن از همکاران موافقت کرده است

@Women_Civil_Rights_Activists
💫مهربانوی گرامی گیتی پورفاضل

مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته كـه بهار فرحناك زندگی را خـزانـی ماتمزده بـه انتظار بنشیند و این بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش درفـراخـنای بـی كران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـت
درگذشت همسر گرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت ، برای شما و سایر بازماندگان صبر و آرامش خواهانیم.

جمعی از بانوان کنشگر مدنی ایران

@Women_Civil_Rights_Activists
پس از این‌ که اعلام شده بود قوه قضائیه جمهوری اسلامی با تمدید مرخصی نازنین زاغری تا پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری موافقت کرده است و با پایان یافتن این ماه، نزدیکان خانم زاغری از تمدید دوباره مرخصی او خبر می‌دهند.

نزدیکان خانم زاغری، روز چهارشنبه، ۳۱ اردیبهشت، در پیامی توئیتری نوشتند که نازنین زاغری امروز با دادستانی تماس داشته و مرخصی او از زندان مجدداً تمدید شده تا زمانی که در مورد ادامه حبس او تصمیم گرفته بشود.

بنا به نوشته این پیام، دادستانی گفته است که در مورد «عفو و بخشش» او هنوز تصمیمی گرفته نشده است.

@Women_Civil_Rights_Activists
🔴پرونده جدید علیه سمانه نوروزمرادی, زندانی سیاسی محبوس در زندان اوین

https://t.me/iv?url=https://humanrightsinir.org/samanehnourozmoradi-3/&rhash=1bab6b61543470

حقوق بشر در ایران – امروز چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹, شعبه بازپرسی دادسرای امنیت تهران پرونده ای جدید با اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام بر علیه سمانه نوروزمرادی, زندانی سیاسی محبوس در بند زنان زندان اوین باز کرد. 
به گزارش حقوق بشر در ایران, امروز چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹, سمانه نوروزمرادی, زندانی سیاسی محبوس در بند زنان زندان اوین با پرونده ای جدید به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام روبرو شد. این زندانی سیاسی در حال تحمل دوران حبس تعزیری ۳ سال و ۹ ماهه خود است. سمانه نوروزمرادی, از بیماری لوپوس مفصلی و همچنین سرطان سینه رنج می برد و در طی مدت حبس در زندان از دسترسی به خدمات پزشکی محروم بوده است.
بنقل از یک منبع مطلع در گفتگو با گزارشگر حقوق بشر در ایران ضمن اعلام این خبر گفت: “سمانه نوروزمرادی, اسفند ماه ۱۳۹۸ به مرخصی اعزام شده بود و طی آن دوران یک…

🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید

🔆https://humanrightsinir.org/samanehnourozmoradi-3/


ادمین
🆔@Humanrightsinir
Audio
🔴پیام تسلیت محمد نوری‌زاد از زندان اوین به خانم گیتی پورفاضل بابت از دست دادن همسرشان
۳۱ اردیبهشت ۹۹

@Women_Civil_Rights_Activists
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
پیام تسلیت محمد نوری‌زاد از زندان اوین به خانم گیتی پورفاضل بابت از دست دادن همسرشان- ۳۱ اردیبهشت ۹۹
🔴اخبار هفتگی نقض حقوق بشر در ایران

https://t.me/iv?url=https://humanrightsinir.org/news-58/&rhash=1bab6b61543470

ماده ۲۸ اعلامیه جهانی حقوق بشر: هر کس حق دارد برقراری نظمی را بخواهد که از لحاظ اجتماع و بین المللی ، حقوق و آزادی هایی را که در این اعلامیه ذکر گردیده ، تامین کند و آنها را به مورد عمل بگذارد.

🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید

🔆https://humanrightsinir.org/news-58/


ادمین
🆔@Humanrightsinir
Forwarded from اتچ بات
درود . یک سال پیش همراه دوستان فعال مدنی بیانیه ۱۴ کنشگر درون میهن را امضا و منتشر کردیم که در آن به چهاردهه ناکارآمدی جمهوری اسلامی در مدیریت کشور اشاره داشتیم و خواهان ؛ برکناری رهبر ، گذار از جمهوری لسلامی ، آزادی همه زندانیان سیاسی ، انتخابات آزاد و قانون اساسی نوین شدیم . پس از ما نیز ۱۴ بانوی کنشگر درون میهن بیانیه خود را انتشار دادند . یک ماه پس از آن سرکوب و بازداشت امضاکنندگان و حامیان بیانیه از مشهد آغاز شد که تقریبا اغلب ما رهسپار زندان شدیم . اینک دوستان و یاران من ؛ محمد نوری زاد ، هاشم خواستار ، محمدحسین سپهری ، کمال جعفری یزدی ، عباس واحدیان شاهرودی ، جواد لعل محمدی ، رضا مهرگان و هم چنین از حامیان بیانیه عبدالرسول مرتضوی ، همچنان در زندان بیداد بسر می برند . ما برپایه وظیفه انسانی و ملی با مردم سخن گفتیم و فریاد گره خورده در گلوی ملتی را بلندتر کردیم . مخالفت با حکومت ، اعتراض ، ابراز عقیده از جمله حقوق قانونی همه مردم و همینطور ما امضاکنندگان بیانیه ۱۴ هست . پس حکومت حق ندارد حقوق شهروندی دلسوزان مردم و میهن را نقض کند و آنان را در زندان نگه دارد . از تمامی رسانه ها ، مدافعان حقوق بشر ، شهروندان فعال میهن تقاضا دارم این انسان های شجاع را از یاد نبرند ، همه این دوستان خانواده و درد و رنج بسیار دارند که نزدیک به یک سال است در زندان استبداد جمهوری اسلامی اسیرند . حاکمان مذهبی در نهایت ضعف و فتور بسر می برند و تنها با همراه کردن نهاد های امنیتی و قضایی و سرکوب آزادیخواهان و فعالان میهن بدنبال ایجاد هراس میان مردم هستند این تنها فرصت را نیز از آنها بگیریم و ایران را آزاد کنیم .....
https://www.instagram.com/p/CAdNoS4JLIB/?igshid=100yuyvboqbj1

@Women_Civil_Rights_Activists
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🔴 حقوق بشر در ایران – امروز جمعه ۲ خرداد ماه ۱۳۹۹، شهرستان شهریار، کمربندی شادچای مسیر شمال به جنوب، نصب غیراصولی سرعت گیر وسط کمربندی باعث تصادف های مرگ باری در این مسیر شده است.

🔆 براساس گزارشی که توسط شهروند خبرنگار برای حقوق بشر در ایران ارسال شد صبح امروز یک دستگاه تریلی کمر شکن به دلیل عدم نصب علائم هشدار دهنده از سوی راهنمایی و رانندگی به این سرعت گیر برخورد کرد و پس از انحراف از مسیر باعث تخریب دیوار باغات مجاور این کمربندی شد و خسارات زیادی هم به تریلی وارد شد.


حقوق بشر در ایران/ حرکتی جهت آگاهی و عدالت

❇️ @Humanrights_in_iran


✴️ارتباط با ادمین
💠 @Humanrightsinir
اگر امروز به دفاع گسترده وجهانی از زندانیان سیاسی-عقیدتی برنخیزیم وبرای آزادی آنان مبارزه نکنیم، فردا جمهوری اسلامی بی پروا و ددمنشانه تر به سرکوب مردم ومعترضان دست خواهد برد، و وحشیانه تر با دستگیرشدگان وزندانیان رفتارخواهد کرد.

کمیته حمایت ازبیانیه 14 نفر و شبکه های " نه به جمهوری اسلامی"

21 ماه مه 2020
اول خردادماه 1399

info@14nafar.com
www.14nafar.com
Sedayeshoma@yahoo.com
فراخوان برای برپائی کارزارجهانی دردفاع از زندانیان سیاسی-عقیدتی

مردم آزادۀ جهان، هموطنان عزیز!
زندان ها و وضعیت زندانیان سیاسی و عقیدتی، وآنچه براسیران دگراندیش و فعالان سیاسی و مدنی و صنفی درسیاهچال های این رژیم گذشته و می گذرد تصویر روشنی از اوضاع واقعی میهن ما به افکارعمومی جهان ارائه می دهند، این تصویر نشانگر این واقعیت است که جمهوری اسلامی از روزنخست، حیات و دوام خود را با ایجاد فضای رعب و وحشت، سرکوب، زندان، شکنجه و کشتارمعترضان ومنتقدان ودگراندیشان گره زده است. حکومت اسلامی حتی در شرایط شیوع مرگ آورویروس کرونا، مانند گذشته به سرکوب ودستگیری وصدوراحکام سنگین زندان ادامه داده است و از آزار و اذیت زندانیان سیاسی -عقیدتی وخانواده هایشان دست برنداشته است. درطول 41 سال گذشته رفتاروحشیانه حکومت اسلامی با زندانیان سیاسی-عقیدتی، بارها سبب اعتراض مجامع بین المللی مدافع حقوق بشرشده است و تاکنون نیز ده ها قطعنامه درسازمان ملل متحدعلیه نقض سیستماتیک حقوق بشرتوسط جمهوری اسلامی به تصویب رسیده است، اما این حکومت یاغی وتروریست نه تنها هیچگونه تغییری دررفتارخود با زندانیان سیاسی-عقیدتی نداده بلکه بردامنه فشارها وآزار واذیت زندانیان سیاسی وخانواده هایشان افزوده است.
هموطنان عزیز!
حدود یکسال پیش گروه " 14 نفر" با انتشار بیانیه تاریخی خود، از مردم ایران و تمام کنشگران سیاسی، مدنی، صنفی و مدافعان حقوق بشر درداخل ایران وخارج از کشور دعوت کردند که برای گذراز تمامیت ساختار ضد مردمی جمهوری اسلامی، برپا نمودن یک نظام سکولار- دمکرات برآمده از آرای آزاد مردم و متعهد به اعلامیه جهانی حقوق بشر دریک حرکت ملی وفراگروهی متحد شویم. آن دعوت وفرصت تاریخی متأسفانه درفضای تفرقه وخودمرکز بینی نهادینه شده در اپوزیسیون جدی گرفته نشد. زنان ومردان آزاده ای که با گرایش های مختلف سیاسی پیرامون هدف مشترک برون رفت از بن بست جمهوری اسلامی متحدشده بودند نیز پس ازچندهفته فعالیت توسط نیروهای امنیتی حکومت اسلامی به زنجیرکشیده شدند وبرخی از آنان توسط قوه قضائیه غیرمستقل و دست نشانده رهبر حکومت اسلامی به حبس های سنگین محکوم گردیدند.
طی یکسال گذشته "کمیته حمایت ازبیانیه 14 نفر"و "شبکه های نه به جمهوری اسلامی" بارها اعلام داشته اند که شخصیت ها و سازمان وگروهها واحزاب سیاسی ایرانی اپوزیسیون خارج از کشور علیرغم پراکندگی واختلاف نظرهای سیاسی که بایکدیگردارند حداقل می توانند وضروری است که برای دفاع اززندانیان سیاسی-عقیدتی، یعنی زنان ومردانی که به جرم آزادیخواهی وعدالت جوئی به اسارت حکومت خامنه ای درآمده اند، متحدشویم و با برپا کردن یک کارزاروسیع فراگروهی ازپشتیبانی جهانیان برای آزادی زندانیان سیاسی-عقیدتی برخوردارگردیم. امروزه و دراین شرایط بغایت بحرانی، وظیفه اپوزیسیون و هرکنشگرسیاسی است که به این پرسش مهم پاسخ دهد که: چرا برخی از زندانیان سیاسی-عقیدتی ازجان خودمایه میگذارند و با اعتصاب غذاهای طولانی جسم وجان باارزش خودرا درمواجهه با مرگ قرارمیدهند تا جهانیان فریادحق طلبانه آنان را بشنوند؟ آیا در جنین شرایطی می توان اززیربار مسئولیت دفاع از زندانیان سیاسی-عقیدتی شانه خالی کرد؟ آیا می توان موضوع مهم وحیاتی مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی ایران را تا حد اقدام به صدور ویا امضا کردن بیانیه ای تنزل داد و گمان کرد که مسئولیت خودرا درقبال زندانیان سیاسی انجام داده ایم؟
هموطنان عزیز!
میهن ما که با سیاست های مخرب داخلی وخارجی جمهوری اسلامی درآستانه نابودی قرارگرفته است در آینده ای نه چندان دور دوباره شاهد موج جدید اعتراض ها وخیزش های مردمی خواهد بود و پاسخ همیشگی حکومت اسلامی به مطالبات مردم، یعنی گلوله وزندان و شکنجه و کشتارتکرار خواهد شد. جنبش فراگروهی دفاع اززندانیان سیاسی-عقیدتی که ازپشتیبانی جهانی برخوردارباشد تاحدود زیادی می تواند موجب تقلیل توحش حکومت اسلامی و دستگاه قضائی -امنیتی اش گردد. ما یکبار دیگراز همه ایرانیانی که سودای آزادی وطن ازشّرجمهوری اسلامی را درسردارند درخواست می کنیم که برای برپا کردن یک کارزارجهانی دفاع از زندانیان سیاسی-عقیدتی ومبارزه برای آزادی آنان دست بدست هم دهیم. شعار"زندانی سیاسی آزاد باید گردد" قابلیت تبدیل شدن به یک شعارملی فرا گروهی وسراسری را دارد، به باورما این شعار در داخل کشور می تواند کنشگران جنبش های سیاسی، مدنی، صنفی ، زنان و… که فعالانشان در اسارت حکومت خامنه ای اند را متحد سازد ودر خارج هم می تواند اپوزیسیونی که در تفرقه وپراکندگی بسر می برد را در یک کارزارجهانی به حرکت در آورد واز حمایت افکارعمومی جهانی ونهاد های بین المللی مدافع حقوق بشر برخوردارگرداند.