قابل توجه هم میهنان گرامی،
حسب اطلاعات دریافتی از ایران، برای آزادی یکی از زندانیان سیاسی نیاز مبرم به مبلغ کل حدود ۲۲ میلیون تومان میباشد. لذا هم میهنانی که تمایل به همیاری دارند (به هر میزان)، خواهشمندیم با شماره تلفن زیر در واتس-آپ تماس برقرار نمایند تا اطلاعات و روند انتقال کمک در اختیار قرار گیرد.
00447376246653
با سپاس
ادمین بانوان کنشگر حقوق مدنی ایران
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
حسب اطلاعات دریافتی از ایران، برای آزادی یکی از زندانیان سیاسی نیاز مبرم به مبلغ کل حدود ۲۲ میلیون تومان میباشد. لذا هم میهنانی که تمایل به همیاری دارند (به هر میزان)، خواهشمندیم با شماره تلفن زیر در واتس-آپ تماس برقرار نمایند تا اطلاعات و روند انتقال کمک در اختیار قرار گیرد.
00447376246653
با سپاس
ادمین بانوان کنشگر حقوق مدنی ایران
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
Telegram
بانوان کنشگر حقوق مدنی ایران https://t.me/Women_Civil _Rights_Activists
💠 کانال رسمی بیانیه تکمیلی ۱۴بانوی کنشگر مدنی ایران برای گذار از تمامیت حکومت اسلامی ایران
🟠 لینک کانال پشتیبان بانوان👇
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists1۴
🟠 لینک کانال پشتیبان بانوان👇
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists1۴
Audio
🔴 پیام تسلیت دکتر کمال جعفری از طرف خود و بازداشتیهای بیانیه ١٤ از زندان وکیل آباد مشهد به دکتر محمد ملکی و جناب عمار ملکی
@Women_Civil_Rights_Activists
@Women_Civil_Rights_Activists
🔴محمدعلی زحمت کش, معلم و زندانی سیاسی به مرخصی اعزام شد
❇حقوق بشر در ایران – امروز پنجشنبه ۱۹ تیر ماه ۱۳۹۹, محمدعلی زحمت کش, معلم و فعال صنفی فرهنگیان, محبوس در زندان عادل آباد شیراز به مرخصی اعزام شد.
به گزارش حقوق بشر در ایران بنقل از کانون صنفی معلمان ایران, امروز پنجشنبه ۱۹ تیر ماه ۱۳۹۹, محمدعلی زحمت کش, معلم و فعال صنفی فرهنگیان و زندانی سیاسی محبوس در زندان عادل آباد شیراز به مرخصی اعزام شد. این فعال صنفی فرهنگیان در حال سپری کردن حبس تعزیری ۱ ساله خود است.
براساس این گزارش, محمدعلی زحمت کش, معلم بازنشسته, در تاریخ ۸ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹, برای تحمل حبس تعزیری ۱ ساله خود بازداشت و به زندان عادل آباد شیراز منتقل شد.
این فعال صنفی فرهنگیان, در تاریخ ۲۵ شهریور ماه ۱۳۹۸, از بابت پرونده ای دیگر که مربوط به برگزاری تحصن فرهنگیان بود پس از تحمل حبس تعزیری ۸ ماهه خود از این زندان آزاد شده بود.
بیشتر بخوانید:…
🔆https://humanrightsinir.org/mohamadalizahmatkesh-3/
@Women_Civil_Rights_Activists
❇حقوق بشر در ایران – امروز پنجشنبه ۱۹ تیر ماه ۱۳۹۹, محمدعلی زحمت کش, معلم و فعال صنفی فرهنگیان, محبوس در زندان عادل آباد شیراز به مرخصی اعزام شد.
به گزارش حقوق بشر در ایران بنقل از کانون صنفی معلمان ایران, امروز پنجشنبه ۱۹ تیر ماه ۱۳۹۹, محمدعلی زحمت کش, معلم و فعال صنفی فرهنگیان و زندانی سیاسی محبوس در زندان عادل آباد شیراز به مرخصی اعزام شد. این فعال صنفی فرهنگیان در حال سپری کردن حبس تعزیری ۱ ساله خود است.
براساس این گزارش, محمدعلی زحمت کش, معلم بازنشسته, در تاریخ ۸ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹, برای تحمل حبس تعزیری ۱ ساله خود بازداشت و به زندان عادل آباد شیراز منتقل شد.
این فعال صنفی فرهنگیان, در تاریخ ۲۵ شهریور ماه ۱۳۹۸, از بابت پرونده ای دیگر که مربوط به برگزاری تحصن فرهنگیان بود پس از تحمل حبس تعزیری ۸ ماهه خود از این زندان آزاد شده بود.
بیشتر بخوانید:…
🔆https://humanrightsinir.org/mohamadalizahmatkesh-3/
@Women_Civil_Rights_Activists
حقوق بشر در ایران
حقوق بشر در ایران | محمدعلی زحمت کش, معلم و زندانی سیاسی به مرخصی اعزام شد
Forwarded from «حقوق بشر در ایران»
🔴اقدام به خودکشی امید موسوی, زندانی سیاسی در تیپ ۵ زندان تهران بزرگ
https://t.me/iv?url=https://humanrightsinir.org/omidmusavi/&rhash=1bab6b61543470
❇حقوق بشر در ایران – امروز پنجشنبه ۱۹ تیر ماه ۱۳۹۹, امید موسوی, زندانی سیاسی محبوس در تیپ ۵ اندرزگاه ۲ سالن ۲ زندان تهران بزرگ و از بازداشت شدگان اعتراضات آبان ماه ۱۳۹۸, بر اثر ابتلا به بیماری افسردگی و فشارهای عصبی اقدام به خودکشی کرد. این زندانی سیاسی از اعزام به مرکز درمانی و یا مرخصی محروم است.
به گزارش حقوق بشر در ایران, امروز پنجشنبه ۱۹ تیر ماه ۱۳۹۹, امید موسوی, از بازداشت شدگان اعتراضات آبان ماه ۱۳۹۹, محبوس در تیپ ۵ اندرزگاه ۲ سالن ۲ زندان تهران بزرگ اقدام به خودکشی کرد. این زندانی سیاسی, علیرغم ابتلا به بیماری افسردگی و چندین مورد خودزنی با چاقو که منجر به صدمات جسمانی شدیدی به وی شده از اعزام به بیمارستان و مرکز درمانی تخصصی محروم است. امید موسوی پس از بازداشت در اعتراضات آبان سال گذشته و طی مراحل بازجوئی و دادرسی به تحمل ۵ سال حبس…
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/omidmusavi/
➖➖➖➖➖
✅ادمین
🆔@Humanrightsinir
https://t.me/iv?url=https://humanrightsinir.org/omidmusavi/&rhash=1bab6b61543470
❇حقوق بشر در ایران – امروز پنجشنبه ۱۹ تیر ماه ۱۳۹۹, امید موسوی, زندانی سیاسی محبوس در تیپ ۵ اندرزگاه ۲ سالن ۲ زندان تهران بزرگ و از بازداشت شدگان اعتراضات آبان ماه ۱۳۹۸, بر اثر ابتلا به بیماری افسردگی و فشارهای عصبی اقدام به خودکشی کرد. این زندانی سیاسی از اعزام به مرکز درمانی و یا مرخصی محروم است.
به گزارش حقوق بشر در ایران, امروز پنجشنبه ۱۹ تیر ماه ۱۳۹۹, امید موسوی, از بازداشت شدگان اعتراضات آبان ماه ۱۳۹۹, محبوس در تیپ ۵ اندرزگاه ۲ سالن ۲ زندان تهران بزرگ اقدام به خودکشی کرد. این زندانی سیاسی, علیرغم ابتلا به بیماری افسردگی و چندین مورد خودزنی با چاقو که منجر به صدمات جسمانی شدیدی به وی شده از اعزام به بیمارستان و مرکز درمانی تخصصی محروم است. امید موسوی پس از بازداشت در اعتراضات آبان سال گذشته و طی مراحل بازجوئی و دادرسی به تحمل ۵ سال حبس…
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/omidmusavi/
➖➖➖➖➖
✅ادمین
🆔@Humanrightsinir
حقوق بشر در ایران
اقدام به خودکشی امید موسوی, زندانی سیاسی در تیپ ۵ زندان تهران بزرگ
اقدام به خودکشی امید موسوی, زندانی سیاسی در تیپ ۵ زندان تهران بزرگ
🔴درخواست عفو بینالملل برای ارائه خدمات درمانی به نرگس محمدی، زینب جلالیان و سهیلا حجاب
سازمان عفو بینالملل از مقامهای جمهوری اسلامی خواست که خدمات درمانی را برای نرگس محمدی، زینب جلالیان و سهیلا حجاب، سه زندانی سیاسی، فراهم کنند.
تقی رحمانی، همسر نرگس محمدی، نایب رییس زندانی کانون مدافعان حقوق بشر، خبر داده که او و شش زندانی دیگر در زندان زنجان علائم ابتلا به کرونا را دارند، اما به خدمات پزشکی دسترسی ندارند.
زینب جلالیان که به کرونا مبتلا شده نیز از پنجم تیر ماه از زندان قرچک به مکان نامعلومی منتقل شده است.
همچنین به گزارش سازمان حقوق بشری ههنگاو سهیلا حجاب، وکیل دادگستری و فعال مدنی، در زندان قرچک به کرونا مبتلا شده است.
@Women_Civil_Rights_Activists
سازمان عفو بینالملل از مقامهای جمهوری اسلامی خواست که خدمات درمانی را برای نرگس محمدی، زینب جلالیان و سهیلا حجاب، سه زندانی سیاسی، فراهم کنند.
تقی رحمانی، همسر نرگس محمدی، نایب رییس زندانی کانون مدافعان حقوق بشر، خبر داده که او و شش زندانی دیگر در زندان زنجان علائم ابتلا به کرونا را دارند، اما به خدمات پزشکی دسترسی ندارند.
زینب جلالیان که به کرونا مبتلا شده نیز از پنجم تیر ماه از زندان قرچک به مکان نامعلومی منتقل شده است.
همچنین به گزارش سازمان حقوق بشری ههنگاو سهیلا حجاب، وکیل دادگستری و فعال مدنی، در زندان قرچک به کرونا مبتلا شده است.
@Women_Civil_Rights_Activists
Forwarded from «حقوق بشر در ایران»
🔴اعتراضات آبان ماه ۱۳۹۸: ابلاغ احکام اعدام و حبس تعزیری ۳ تَن به وکلای آنها
https://t.me/iv?url=https://humanrightsinir.org/eblaghhokm-2/&rhash=1bab6b61543470
❇حقوق بشر در ایران – امروز جمعه ۲۰ نیر ماه ۱۳۹۹, احکام اعدام, حبس تعزیری و شلاق تائید شده توسط شعبه دیوان عالی کشور بر علیه امیرحسین مرادی, محمد رجبی و سعید تمجیدی, به وکلای مدافع این افراد ابلاغ شد.
به گزارش حقوق بشر در ایران بنقل از جماران, امروز جمعه ۲۰ تیر ماه ۱۳۹۹, بابک پاک نیا, که به همراه حسین تاج و مصطفی نیلی وکالت امیرحسین مرادی, محمد رجبی و سعید تمجیدی, سه تن از بازداشت شدگان اعتراضات آبان ماه ۱۳۹۸ و محبوس در تیپ ۵ زندان تهران بزرگ را بر عهده دارد از ابلاغ احکام صادره قطعی اعدام, حبس تعزیری و شلاق بر علیه این افراد خبر داد. این وکیل دادگستری همچنین از تائید ۲ قاضی دیوان عالی کشور از ۳ فرد بررسی کننده این پرونده خبر داد. پاک نیا همچنین از تنظیم در خواست اعاده دادرسی بر پرونده امیرحسین مرادی, محمد رجبی و سعید تمجیدی, خبرداد.…
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/eblaghhokm-2/
➖➖➖➖➖
✅ادمین
🆔@Humanrightsinir
https://t.me/iv?url=https://humanrightsinir.org/eblaghhokm-2/&rhash=1bab6b61543470
❇حقوق بشر در ایران – امروز جمعه ۲۰ نیر ماه ۱۳۹۹, احکام اعدام, حبس تعزیری و شلاق تائید شده توسط شعبه دیوان عالی کشور بر علیه امیرحسین مرادی, محمد رجبی و سعید تمجیدی, به وکلای مدافع این افراد ابلاغ شد.
به گزارش حقوق بشر در ایران بنقل از جماران, امروز جمعه ۲۰ تیر ماه ۱۳۹۹, بابک پاک نیا, که به همراه حسین تاج و مصطفی نیلی وکالت امیرحسین مرادی, محمد رجبی و سعید تمجیدی, سه تن از بازداشت شدگان اعتراضات آبان ماه ۱۳۹۸ و محبوس در تیپ ۵ زندان تهران بزرگ را بر عهده دارد از ابلاغ احکام صادره قطعی اعدام, حبس تعزیری و شلاق بر علیه این افراد خبر داد. این وکیل دادگستری همچنین از تائید ۲ قاضی دیوان عالی کشور از ۳ فرد بررسی کننده این پرونده خبر داد. پاک نیا همچنین از تنظیم در خواست اعاده دادرسی بر پرونده امیرحسین مرادی, محمد رجبی و سعید تمجیدی, خبرداد.…
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/eblaghhokm-2/
➖➖➖➖➖
✅ادمین
🆔@Humanrightsinir
حقوق بشر در ایران
اعتراضات آبان ماه ۱۳۹۸: ابلاغ احکام اعدام و حبس تعزیری ۳ تَن به وکلای آنها
ابلاغ احکام اعدام ۳ تن از بازداشت شدگان اعتراضات آبان به وکلای مدافع آنها
🔴دیدبان حقوق بشر صدور و تائید احکام اعدام ۴ شهروند در ایران را محکوم کرد
❇حقوق بشر در ایران – امروز شنبه ۲۱ تیر ماه ۱۳۹۹, در ادامه واکنشهای بین المللی به صدور و تائید احکام اعدام بر علیه امیرحسین مرادی, محمد رجبی و سعید تمجیدی, سه تن از بازداشت شدگان اعتراضات آبان ماه ۱۳۹۸ و روح الله زم, روزنامه نگار و مدیر کانال تلگرامی و وبسایت خبری آمدنیوز سازمان دیدبان حقوق بشر ضمن محکوم کردن این احکام خواستار بررسی شفاف در رودند قضائی پرونده هر ۴ نفر این افراد شد.
به گزارش حقوق بشر در ایران, روز جمعه ۲۰ تیر ماه ۱۳۹۹, بخش خاورمیانه و امور ایران در سازمان دیدبان حقوق بشر با صدور بیانه ای تائید احکام احکام محمد رجبی و سعید تمجیدی, سه تن از بازداشت شدگان اعتراضات آبان ماه ۱۳۹۸, محبوس در تیپ ۵ زندان تهران بزرگ و صدور حکم اعدام بر علیه روح الله زم, روزنامه نگار و مدیر کانال تلگرامی و وبسیات خبری آمدنیوز, محبوس در بازداشتگاه سازمان اطلاعات…
🔆https://humanrightsinir.org/humanrightswatch-4/
@Women_Civil_Rights_Activists
❇حقوق بشر در ایران – امروز شنبه ۲۱ تیر ماه ۱۳۹۹, در ادامه واکنشهای بین المللی به صدور و تائید احکام اعدام بر علیه امیرحسین مرادی, محمد رجبی و سعید تمجیدی, سه تن از بازداشت شدگان اعتراضات آبان ماه ۱۳۹۸ و روح الله زم, روزنامه نگار و مدیر کانال تلگرامی و وبسایت خبری آمدنیوز سازمان دیدبان حقوق بشر ضمن محکوم کردن این احکام خواستار بررسی شفاف در رودند قضائی پرونده هر ۴ نفر این افراد شد.
به گزارش حقوق بشر در ایران, روز جمعه ۲۰ تیر ماه ۱۳۹۹, بخش خاورمیانه و امور ایران در سازمان دیدبان حقوق بشر با صدور بیانه ای تائید احکام احکام محمد رجبی و سعید تمجیدی, سه تن از بازداشت شدگان اعتراضات آبان ماه ۱۳۹۸, محبوس در تیپ ۵ زندان تهران بزرگ و صدور حکم اعدام بر علیه روح الله زم, روزنامه نگار و مدیر کانال تلگرامی و وبسیات خبری آمدنیوز, محبوس در بازداشتگاه سازمان اطلاعات…
🔆https://humanrightsinir.org/humanrightswatch-4/
@Women_Civil_Rights_Activists
حقوق بشر در ایران
حقوق بشر در ایران | دیدبان حقوق بشر صدور و تائید احکام اعدام ۴ شهروند در ایران را محکوم کرد
سازمان دیدبان حقوق بشر صدور و تائید احکام اعدام ۴ شهروند در ایران را محکوم کرد
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴دلنوشته الهه میزانی، همسر عباس امیرانتظام در دومین سالگرد درگذشت او
... روزی؛ کشوری به نام تو شناخته خواهد شد. عباس امیرانتظام. در خاطره جمعی ملتی بزرگ، اسم تو جاودانه میشود. برای گرامی داشت سالهای نفسگیر زندان، روزهای کند و سرد سلولهای انفرادی و پاهای برهنهای که سرمای زمین سیاه و دیوارهای سیمانی زندانهای ترسناک را تاب آورد و درونی که بزرگ بود و دردناک ترین شکنجههای روحی را از قلب فراخش عبور داد. چگونه توانستی بخشایشی چنین شکوهمند را در جانت پذیرا شوی و بگویی میبخشی، گرچه فراموش شدنی نباشد. چگونه خانهات به روی بازجویانت حتا گشوده بود. با لبخند، با احترام. آن همه شجاعت از کجا میآمد؟ آن همه پایمردی. مقاومت در سالهایی چنان دراز و دیرگذر، از کدام فکر، از کدام ذهن اندیشهورز نشات گرفته بود؟ من زندهترین شاهد تو برای به زانو درآوردن تمام مخالفانت بودهام. تو با رعایت تمام ارزشهای اخلاقی و در نهایت رفتاری انسانی، کسانی را وادار به عذرخواهی و احترام به خود کردهای که شرورانهترین رفتارها را با تو داشتهاند. چه کسی میگوید تو مردهای؟ مرده آن است که نامش به نکویی نبرند....
@Women_Civil_Rights_Acti
... روزی؛ کشوری به نام تو شناخته خواهد شد. عباس امیرانتظام. در خاطره جمعی ملتی بزرگ، اسم تو جاودانه میشود. برای گرامی داشت سالهای نفسگیر زندان، روزهای کند و سرد سلولهای انفرادی و پاهای برهنهای که سرمای زمین سیاه و دیوارهای سیمانی زندانهای ترسناک را تاب آورد و درونی که بزرگ بود و دردناک ترین شکنجههای روحی را از قلب فراخش عبور داد. چگونه توانستی بخشایشی چنین شکوهمند را در جانت پذیرا شوی و بگویی میبخشی، گرچه فراموش شدنی نباشد. چگونه خانهات به روی بازجویانت حتا گشوده بود. با لبخند، با احترام. آن همه شجاعت از کجا میآمد؟ آن همه پایمردی. مقاومت در سالهایی چنان دراز و دیرگذر، از کدام فکر، از کدام ذهن اندیشهورز نشات گرفته بود؟ من زندهترین شاهد تو برای به زانو درآوردن تمام مخالفانت بودهام. تو با رعایت تمام ارزشهای اخلاقی و در نهایت رفتاری انسانی، کسانی را وادار به عذرخواهی و احترام به خود کردهای که شرورانهترین رفتارها را با تو داشتهاند. چه کسی میگوید تو مردهای؟ مرده آن است که نامش به نکویی نبرند....
@Women_Civil_Rights_Acti
سازمان گزارشگران بدون مرز اعلام کرد: «روحالله زم در همه مدت بازداشت در سلول انفرادی و تا امروز از حق دیدار با خانوادهاش و انتخاب وکیل محروم بوده است. بازجویی تلویزیونی، اعتراف آشکار رژیم ایران به انجام جرم شکنجه زندانی است. شکنجه از مصادیق بارز جنایت علیه بشریت است.»
@Women_Civil_Rights_Activists
@Women_Civil_Rights_Activists
🔴 حقوق بشر در ایران – امروز شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۹ ، سازمان گزارشگران بدون مرز پخش «بازجویی تلویزیونی» از روحالله زم، مدیر آمدنیوز، را مصداق «شکنجه» دانست.
🔆 به گزارش حقوق بشر در ایران، آقای زم پس از ریوده شدن در عراق و انتقال آن به ایران ، تاکنون بدون ملاقات و تماس با خانواده بوده و پس آن در دادگاه نمایشی به ریاست قاضی صلواتی به اعدام محکوم شده است ، این سازمان در توییتی که روز شنبه ۲۱ تیرماه منتشر کرد نوشته است” :روحالله زم در طول بازداشت «در سلول انفرادی» بوده و پخش اعترافات اجباری او از تلویزیون «اعتراف آشکار رژیم ایران به انجام جرم شکنجهی زندانی است».”
🔷 فیلم اعترافات اجباری روح الله زم شامگاه جمعه ۲۰ تیرماه از شبکه دوم تلویزیون حکومت ایران پخش شد.
➖➖➖➖➖➖➖
❇️ @Humanrights_in_iran
✴️ ارتباط با ادمین
@Women_Civil_Rights_Activists
🔆 به گزارش حقوق بشر در ایران، آقای زم پس از ریوده شدن در عراق و انتقال آن به ایران ، تاکنون بدون ملاقات و تماس با خانواده بوده و پس آن در دادگاه نمایشی به ریاست قاضی صلواتی به اعدام محکوم شده است ، این سازمان در توییتی که روز شنبه ۲۱ تیرماه منتشر کرد نوشته است” :روحالله زم در طول بازداشت «در سلول انفرادی» بوده و پخش اعترافات اجباری او از تلویزیون «اعتراف آشکار رژیم ایران به انجام جرم شکنجهی زندانی است».”
🔷 فیلم اعترافات اجباری روح الله زم شامگاه جمعه ۲۰ تیرماه از شبکه دوم تلویزیون حکومت ایران پخش شد.
➖➖➖➖➖➖➖
❇️ @Humanrights_in_iran
✴️ ارتباط با ادمین
@Women_Civil_Rights_Activists
Forwarded from «حقوق بشر در ایران»
🔴تداوم بلاتکلیفی حسین ریحانی, زندانی سیاسی متهم به محاربه در زندان تهران بزرگ
https://t.me/iv?url=https://humanrightsinir.org/hosseinreyhani/&rhash=1bab6b61543470
❇حقوق بشر در ایران – امروز شنبه ۲۱ تیر ماه ۱۳۹۹, حسین ریحانی, زندانی سیاسی محبوس در تیپ ۵ اندرزگاه ۲ سالن ۲ زندان تهران بزرگ و از بازداشت شدگان آذر ماه ۱۳۹۸, بطور بلاتکلیف در این زندان بسر می برد.
به گزارش حقوق بشر در ایران, امروز شنبه ۲۱ تیر ماه ۱۳۹۹, حسین ریحانی, متولد: ۱۳۶۶, فرزند: یدالله, متاهل در آذر ماه ۱۳۹۸ در پی یورش ماموران سازمان اطلاعات سپاه پاسداران بازداشت و پس از طی مراحل بازجوئی های فشرده و تفهیم اتهام محاربه و انتقال به تیپ ۵ اندرزگاه ۲ سالن ۲ زندان تهران بزرگ در وضعیت بلاتکلیف بسر می برد.
در تاریخ ۱۳ آذر ماه ۱۳۹۸, در پی یورش ماموران سازمان اطلاعات سپاه پاسداران پس از ضرب و جرح بازداشت و به بند امنیتی ۲الف این ارگان امنیتی در زندان اوین منتقل شد و پس از آن به بند ۲۴۱ حفاظت اطلاعات قوه قضائیه انتقال داده شد…
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/hosseinreyhani/
➖➖➖➖➖
✅ادمین
🆔@Humanrightsinir
https://t.me/iv?url=https://humanrightsinir.org/hosseinreyhani/&rhash=1bab6b61543470
❇حقوق بشر در ایران – امروز شنبه ۲۱ تیر ماه ۱۳۹۹, حسین ریحانی, زندانی سیاسی محبوس در تیپ ۵ اندرزگاه ۲ سالن ۲ زندان تهران بزرگ و از بازداشت شدگان آذر ماه ۱۳۹۸, بطور بلاتکلیف در این زندان بسر می برد.
به گزارش حقوق بشر در ایران, امروز شنبه ۲۱ تیر ماه ۱۳۹۹, حسین ریحانی, متولد: ۱۳۶۶, فرزند: یدالله, متاهل در آذر ماه ۱۳۹۸ در پی یورش ماموران سازمان اطلاعات سپاه پاسداران بازداشت و پس از طی مراحل بازجوئی های فشرده و تفهیم اتهام محاربه و انتقال به تیپ ۵ اندرزگاه ۲ سالن ۲ زندان تهران بزرگ در وضعیت بلاتکلیف بسر می برد.
در تاریخ ۱۳ آذر ماه ۱۳۹۸, در پی یورش ماموران سازمان اطلاعات سپاه پاسداران پس از ضرب و جرح بازداشت و به بند امنیتی ۲الف این ارگان امنیتی در زندان اوین منتقل شد و پس از آن به بند ۲۴۱ حفاظت اطلاعات قوه قضائیه انتقال داده شد…
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/hosseinreyhani/
➖➖➖➖➖
✅ادمین
🆔@Humanrightsinir
حقوق بشر در ایران
تداوم بلاتکلیفی حسین ریحانی, زندانی سیاسی متهم به محاربه در زندان تهران بزرگ
گزارشی از وضعیت حسین ریحانی, زندانی متهم به محاربه در تیپ ۵ زندان تهران بزرگ
🔴خانواده نرگس محمدی خبر دادند :
«نرگس محمدی در زندان زنجان به کرونا مبتلا شده است.
نرگس محمدی به لحاظ مشکلات گوارشی غذای بی کیفیت زندان را نمی تواند تحمل کند. او چند بار عمل جراحی سنگین داشته وبنا به دستور پزشک معالجش باید در رژیم غذائیش پروتئین به قدر کافی و لازم داشته باشد. دکتر به او رژیم غذائی پروتئین دارداده است واین دستور پزشک ، در اختیار دادستان تهران قرار گرفته است اما تأسف بار اینکه دادستان در برابر بازجو و یا به قول خودشان ضابط پرونده، قدرت و اراده ای برای اجرای قانون و دستورات پزشک معالج زندانی را ندارد واو را به تبعیت از اراده بازجوی پرونده، از حقوق قانونی مندرج در آئین نامه اجرائی سازمان زندانها و از جمله از برخورداری از تغذیه مناسب و خوردن گوشت!محروم کرده است.
نرگس طی این ۶ماه که به زنجان منتقل شده با نان و ماست یا نان و گوجه و پیاز تغذیه شده است.
مسئولین زندان زنجان حتی حاضر نیستند به هزینه و با پول خودِ زندانی مواد غذائی مورد نیازشان را تهیه و در اختیارشان قرار دهند و مسئول مربوطه در پاسخ به سفارش نرگس برای تهیه گوشت و مواد غذائی مورد نیازش به هزینه خودش، به او می گوید می خواستی جرم نکنی .ما به تو گوشت نمی دهیم!!!
نرگس که سالهاست با بیماری ریوی دست و پنجه نرم می کند وضعیتش دراین روزها به دلیل ابتلایش به کرونا وخیم ترو خطرناک تراز قبل شده است.
نبود امکانات و تغذیه مناسب ، وضع جسمی وی را به شدت وخیم کرده. بدن درد و ضعف و از دست دادن وزن توان او را کمتر از پیش نموده و با این حال نیزهیچگونه توجهی به تغذیه ایشان نمی شود.
علائم ویروس کرونا از جمله درد شدید عضلانی،بی حالی مفرط،از دست دادن حس بویایی در بدن نرگس بروز پیدا می کند ولی با بی توجهی مسئولین زندان وضعیت او وخیم تر شده است تا اینکه بر اثر اعتراض خانواده مجبور به انجام تست کرونا شده اند. مسئولین زندان و دادستان زنجان او را از حق اخذ نتیجه تست هم محروم کرده و در بیخبری کامل نگه داشته اند.
نرگس که از تاریخ۹ تیر علائم ابتلا به کرونا را دارد هیچ گونه دارو و درمانی نگرفته است. ۱۲نفر از مبتلایان از جمله نرگس صبح امروز قرنطینه شده اند و افراد سالم از بند خارج گردیده اند
در اعتراض نرگس به معاون زندان، ایشان اعلام کرده اند میخواستید مجرم نباشید و زندانی نشوید.»
@Women_Civil_Rights_Activists
«نرگس محمدی در زندان زنجان به کرونا مبتلا شده است.
نرگس محمدی به لحاظ مشکلات گوارشی غذای بی کیفیت زندان را نمی تواند تحمل کند. او چند بار عمل جراحی سنگین داشته وبنا به دستور پزشک معالجش باید در رژیم غذائیش پروتئین به قدر کافی و لازم داشته باشد. دکتر به او رژیم غذائی پروتئین دارداده است واین دستور پزشک ، در اختیار دادستان تهران قرار گرفته است اما تأسف بار اینکه دادستان در برابر بازجو و یا به قول خودشان ضابط پرونده، قدرت و اراده ای برای اجرای قانون و دستورات پزشک معالج زندانی را ندارد واو را به تبعیت از اراده بازجوی پرونده، از حقوق قانونی مندرج در آئین نامه اجرائی سازمان زندانها و از جمله از برخورداری از تغذیه مناسب و خوردن گوشت!محروم کرده است.
نرگس طی این ۶ماه که به زنجان منتقل شده با نان و ماست یا نان و گوجه و پیاز تغذیه شده است.
مسئولین زندان زنجان حتی حاضر نیستند به هزینه و با پول خودِ زندانی مواد غذائی مورد نیازشان را تهیه و در اختیارشان قرار دهند و مسئول مربوطه در پاسخ به سفارش نرگس برای تهیه گوشت و مواد غذائی مورد نیازش به هزینه خودش، به او می گوید می خواستی جرم نکنی .ما به تو گوشت نمی دهیم!!!
نرگس که سالهاست با بیماری ریوی دست و پنجه نرم می کند وضعیتش دراین روزها به دلیل ابتلایش به کرونا وخیم ترو خطرناک تراز قبل شده است.
نبود امکانات و تغذیه مناسب ، وضع جسمی وی را به شدت وخیم کرده. بدن درد و ضعف و از دست دادن وزن توان او را کمتر از پیش نموده و با این حال نیزهیچگونه توجهی به تغذیه ایشان نمی شود.
علائم ویروس کرونا از جمله درد شدید عضلانی،بی حالی مفرط،از دست دادن حس بویایی در بدن نرگس بروز پیدا می کند ولی با بی توجهی مسئولین زندان وضعیت او وخیم تر شده است تا اینکه بر اثر اعتراض خانواده مجبور به انجام تست کرونا شده اند. مسئولین زندان و دادستان زنجان او را از حق اخذ نتیجه تست هم محروم کرده و در بیخبری کامل نگه داشته اند.
نرگس که از تاریخ۹ تیر علائم ابتلا به کرونا را دارد هیچ گونه دارو و درمانی نگرفته است. ۱۲نفر از مبتلایان از جمله نرگس صبح امروز قرنطینه شده اند و افراد سالم از بند خارج گردیده اند
در اعتراض نرگس به معاون زندان، ایشان اعلام کرده اند میخواستید مجرم نباشید و زندانی نشوید.»
@Women_Civil_Rights_Activists
Forwarded from «حقوق بشر در ایران»
🔴گرمازدگی کودکان, نیش عقرب, مار و زندگی در چادر پس از گذشت ۶ ماه از سیل هرمزگان
https://t.me/iv?url=https://humanrightsinir.org/hormozgan/&rhash=1bab6b61543470
❇حقوق بشر در ایران – امروز یکشنبه ۲۲ تیر ماه ۱۳۹۹, ساکنان روستای زاچ داربست و ده تنکول از توابع استان هرمزگان که جمعیتی بالغ بر ۱۳۶ خانوار هستند پس از گذشت ۵ ماه از زندگی سخت و طاقت فرسای این شهروندان می گذرد و آنها همچنان در کمپها هلال احمر لحظات زندگی خود را با گرما, محرومیت از دسترسی به آب آشامیدنی, برق و اخیراً هم با توجه به آغاز تابستان و فصل گرما نیش عقرب و بیماری کرونا سپری کمی کنند.
به گزارش حقوق بشر در ایران بنقل از ایلنا, امروز یکشنبه ۲۲ تیر ماه ۱۳۹۹, تعدادی بالغ بر ۱۳۶ خانوار ساکن در روستای زاچ داربست و ده تنکول از توابع استان هرمزگان که بر اثر سیل در ۱۹, ۲۰ و ۲۱ دی ماه ۱۳۹۸, خانه و زندگی آنها به طور کامل نابود شد علیرغم گذشت بیش از ۵ ماه از سیل در استان هرمزگان اما این شهروندان…
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/hormozgan/
➖➖➖➖➖
✅ادمین
🆔@Humanrightsinir
https://t.me/iv?url=https://humanrightsinir.org/hormozgan/&rhash=1bab6b61543470
❇حقوق بشر در ایران – امروز یکشنبه ۲۲ تیر ماه ۱۳۹۹, ساکنان روستای زاچ داربست و ده تنکول از توابع استان هرمزگان که جمعیتی بالغ بر ۱۳۶ خانوار هستند پس از گذشت ۵ ماه از زندگی سخت و طاقت فرسای این شهروندان می گذرد و آنها همچنان در کمپها هلال احمر لحظات زندگی خود را با گرما, محرومیت از دسترسی به آب آشامیدنی, برق و اخیراً هم با توجه به آغاز تابستان و فصل گرما نیش عقرب و بیماری کرونا سپری کمی کنند.
به گزارش حقوق بشر در ایران بنقل از ایلنا, امروز یکشنبه ۲۲ تیر ماه ۱۳۹۹, تعدادی بالغ بر ۱۳۶ خانوار ساکن در روستای زاچ داربست و ده تنکول از توابع استان هرمزگان که بر اثر سیل در ۱۹, ۲۰ و ۲۱ دی ماه ۱۳۹۸, خانه و زندگی آنها به طور کامل نابود شد علیرغم گذشت بیش از ۵ ماه از سیل در استان هرمزگان اما این شهروندان…
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/hormozgan/
➖➖➖➖➖
✅ادمین
🆔@Humanrightsinir
حقوق بشر در ایران
حقوق بشر در ایران | گرمازدگی کودکان, نیش عقرب, مار و زندگی در چادر پس از گذشت ۶ ماه از سیل هرمزگان
گرمازدگی کودکان, نیش عقرب و زندگی در چادر هدیه مدیران و مسئولان برای سیل زدگان هرمزگان
🔴نرگس محمدی از زندان زنجان : ۱۲ نفر در زندان کرونا گرفته ایم / قریب یک سال میباشد که صدای فرزندانم را نشنیده ام؛ اکنون نیز با ابتلا به کرونا بدون دارو وخدمات پزشکی بسر میبرم
۲۱ تیرماه زندانیان زن زنجان که ۱۸ نفر هستیم تفکیک شدیم و ۶نفر که علایم کرونا نداشتند به بیرون بند منتقل شده و ما ۱۲ نفر که تقریبا" از ۱۱ روز پیش علائم کرونا نمایان شد در داخل بند قرنطینه شدیم هفته گذشته با وخامت حالمان و پیگیری خانوداه تست کرونا از ما گرفته اشد ولی جواب تست هرگز به ما ابلاغ نگردید امروز به ناگهان تعدادی به داخل بند آمده و بند را تفکیک کردند.
یکی از همبندیها که پنج شنبه با وخامت حالش به بیمارستان منتقل شد با تشخیص قطعی کرونا امروز صبح با وثیقه آزاد شد. از حدود یک ماه پیش حدودا" ۳۰ نفر ورودی داشتیم که بعضی از آنها علایم کرونا داشتند حتی یکی از آنها با گواهی ابتلای کرونا به زندان منتقل شد ولی با وخامت حالشان به مرخصی رفتند. ما ۱۲ نفر با علایم خستگی مفرط ودرد ناحیه شکم، اسهال و استفراغ و از دست دادن حس بویایی بدون دارو و درمان و تغذیه مناسب روی تختها افتاده ایم.
عدم امکانات پزشکی، عدم فضای مناسب برای قرنطینه برای ورودی های جدید و عدم کنترل سلامتی آنها موجب شیوع ویروس کرونا در بند گردید که جای تامل دارد.
من ازجناب آقای نمکی وزیر بهداشت تقاضا دارم نماینده ای جهت رسیدگی به وضعیت زندان زنان زنجان اعزام دارند . من از طریق نامه شکایت قانونی خود را به جهت اعمال شرایط سخت و طاقت فرسای زندان زنجان در ۶ ماه گذشته وعدم رسیدگی پزشکی اعلام میدارم.
طی این مدت بنا به دستور وزارت اطلاعات و قوه قضاییه حتی از خرید گوشت با هزینه خودم مخالفت شده است از ارائه کتاب، تلفن فرزندانم در خارج از کشور ممانعت شده است و من قریب یک سال میباشد که صدای فرزندانم را نشنیده ام. اکنون نیز با ابتلا به کرونا بدون دارو وخدمات پزشکی بسر میبرم.
@Women_Civil_Rights_Activists
۲۱ تیرماه زندانیان زن زنجان که ۱۸ نفر هستیم تفکیک شدیم و ۶نفر که علایم کرونا نداشتند به بیرون بند منتقل شده و ما ۱۲ نفر که تقریبا" از ۱۱ روز پیش علائم کرونا نمایان شد در داخل بند قرنطینه شدیم هفته گذشته با وخامت حالمان و پیگیری خانوداه تست کرونا از ما گرفته اشد ولی جواب تست هرگز به ما ابلاغ نگردید امروز به ناگهان تعدادی به داخل بند آمده و بند را تفکیک کردند.
یکی از همبندیها که پنج شنبه با وخامت حالش به بیمارستان منتقل شد با تشخیص قطعی کرونا امروز صبح با وثیقه آزاد شد. از حدود یک ماه پیش حدودا" ۳۰ نفر ورودی داشتیم که بعضی از آنها علایم کرونا داشتند حتی یکی از آنها با گواهی ابتلای کرونا به زندان منتقل شد ولی با وخامت حالشان به مرخصی رفتند. ما ۱۲ نفر با علایم خستگی مفرط ودرد ناحیه شکم، اسهال و استفراغ و از دست دادن حس بویایی بدون دارو و درمان و تغذیه مناسب روی تختها افتاده ایم.
عدم امکانات پزشکی، عدم فضای مناسب برای قرنطینه برای ورودی های جدید و عدم کنترل سلامتی آنها موجب شیوع ویروس کرونا در بند گردید که جای تامل دارد.
من ازجناب آقای نمکی وزیر بهداشت تقاضا دارم نماینده ای جهت رسیدگی به وضعیت زندان زنان زنجان اعزام دارند . من از طریق نامه شکایت قانونی خود را به جهت اعمال شرایط سخت و طاقت فرسای زندان زنجان در ۶ ماه گذشته وعدم رسیدگی پزشکی اعلام میدارم.
طی این مدت بنا به دستور وزارت اطلاعات و قوه قضاییه حتی از خرید گوشت با هزینه خودم مخالفت شده است از ارائه کتاب، تلفن فرزندانم در خارج از کشور ممانعت شده است و من قریب یک سال میباشد که صدای فرزندانم را نشنیده ام. اکنون نیز با ابتلا به کرونا بدون دارو وخدمات پزشکی بسر میبرم.
@Women_Civil_Rights_Activists
Forwarded from «حقوق بشر در ایران»
🔴احکام اعدام ۲ زندانی سیاسی در زندان مرکزی ارومیه اجرا شد
https://t.me/iv?url=https://humanrightsinir.org/iedam-120/&rhash=1bab6b61543470
❇حقوق بشر در ایران – امروز سه شنبه ۲۴ تیر ماه ۱۳۹۹, احکام اعدام دیاکو رسولزاده و صابر شیخ عبدالله, دو زندانی سیاسی محبوس در زندان مرکزی ارومیه اجرا شد.
به گزارش حقوق بشر در ایران, سحرگاه امروز سه شنبه ۲۴ تیر ماه ۱۳۹۹, صابر شیخ عبدالله فرزند: مصطفی, دانشجوی سابق کارشناسی ارشد دانشگاه علامه طباطبایی تهران به همراه دیاکو رسول زاده, زندانیان سیاسی اهل شهرستان مهاباد و محبوس در اندرزگاه ۱ سالن ۲ زندان مرکزی ارومیه اعدام شدند. این دو زندانی سیاسی روز گذشته برای اجرای حکم از اندرزگاه این زندان به سلول انفرادی منتقل شده بودند.
براساس این گزارش پس از اجرای احکام اعدام صابر شیخ عبدالله و دیاکو رسول زاده, جسد آنها برای انجام مراحل تدفین به خانواده های آنها تحویل داده نشده است.
در تاریخ ۲۳ تیر ماه ۱۳۹۹, حقوق بشر در ایران, با انتشار گزارشی انتقال صابر شیخ عبدالله و هم پرونده ای وی دیاکو…
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/iedam-120/
➖➖➖➖➖
✅ادمین
🆔@Humanrightsinir
https://t.me/iv?url=https://humanrightsinir.org/iedam-120/&rhash=1bab6b61543470
❇حقوق بشر در ایران – امروز سه شنبه ۲۴ تیر ماه ۱۳۹۹, احکام اعدام دیاکو رسولزاده و صابر شیخ عبدالله, دو زندانی سیاسی محبوس در زندان مرکزی ارومیه اجرا شد.
به گزارش حقوق بشر در ایران, سحرگاه امروز سه شنبه ۲۴ تیر ماه ۱۳۹۹, صابر شیخ عبدالله فرزند: مصطفی, دانشجوی سابق کارشناسی ارشد دانشگاه علامه طباطبایی تهران به همراه دیاکو رسول زاده, زندانیان سیاسی اهل شهرستان مهاباد و محبوس در اندرزگاه ۱ سالن ۲ زندان مرکزی ارومیه اعدام شدند. این دو زندانی سیاسی روز گذشته برای اجرای حکم از اندرزگاه این زندان به سلول انفرادی منتقل شده بودند.
براساس این گزارش پس از اجرای احکام اعدام صابر شیخ عبدالله و دیاکو رسول زاده, جسد آنها برای انجام مراحل تدفین به خانواده های آنها تحویل داده نشده است.
در تاریخ ۲۳ تیر ماه ۱۳۹۹, حقوق بشر در ایران, با انتشار گزارشی انتقال صابر شیخ عبدالله و هم پرونده ای وی دیاکو…
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/iedam-120/
➖➖➖➖➖
✅ادمین
🆔@Humanrightsinir
حقوق بشر در ایران
حقوق بشر در ایران | احکام اعدام ۲ زندانی سیاسی در زندان مرکزی ارومیه اجرا شد
Forwarded from «حقوق بشر در ایران»
🔴بازداشت ۴ تَن از کارگران نیشکر هفت تپه توسط نیروهای امنیتی
https://t.me/iv?url=https://humanrightsinir.org/bazdasht-467/&rhash=1bab6b61543470
❇حقوق بشر در ایران – امروز سه شنبه ۲۴ تیر ماه ۱۳۹۹, ماموران پلیس امنیت در شهرستان شوش پس از اتمام تجمع اعتراضی کارگران نیشکر هفت تپه یوسف بهمنی, ابراهیم عباسی منجزی, محمد خنیفر و مسلم چشم خاور, چهار تن از فعالان کارگری شاغل در این واحد صنعتی را بازداشت کردند.
به گزارش حقوق بشر در ایران بنقل از سندیکای نیشکر هفت تپه, ظهر امروز سه شنبه ۲۴ تیر ماه ۱۳۹۹, یوسف بهمنی, ابراهیم عباسی منجزی, محمد خنیفر و مسلم چشم خاور, چهار تن از فعالان کارگری شاغل در مجتمع کشت و صنعت نیشکر هفت تپه پس از اتمام سی و مین روز تجمع اعتراضی توسط نیروهای امنیتی شهرستان شوش بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شدند.
براساس این گزارش, از دلایل بازداشت و اتهامات این فعالان کارگری اطلاعی در دست نیست اما آنچه مشخص است این بازداشتها می تواند به علت برگزاری تجمعات گسترده کارگران نیشکر هفت تپه باشد.…
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/bazdasht-467/
➖➖➖➖➖
✅ادمین
🆔@Humanrightsinir
https://t.me/iv?url=https://humanrightsinir.org/bazdasht-467/&rhash=1bab6b61543470
❇حقوق بشر در ایران – امروز سه شنبه ۲۴ تیر ماه ۱۳۹۹, ماموران پلیس امنیت در شهرستان شوش پس از اتمام تجمع اعتراضی کارگران نیشکر هفت تپه یوسف بهمنی, ابراهیم عباسی منجزی, محمد خنیفر و مسلم چشم خاور, چهار تن از فعالان کارگری شاغل در این واحد صنعتی را بازداشت کردند.
به گزارش حقوق بشر در ایران بنقل از سندیکای نیشکر هفت تپه, ظهر امروز سه شنبه ۲۴ تیر ماه ۱۳۹۹, یوسف بهمنی, ابراهیم عباسی منجزی, محمد خنیفر و مسلم چشم خاور, چهار تن از فعالان کارگری شاغل در مجتمع کشت و صنعت نیشکر هفت تپه پس از اتمام سی و مین روز تجمع اعتراضی توسط نیروهای امنیتی شهرستان شوش بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شدند.
براساس این گزارش, از دلایل بازداشت و اتهامات این فعالان کارگری اطلاعی در دست نیست اما آنچه مشخص است این بازداشتها می تواند به علت برگزاری تجمعات گسترده کارگران نیشکر هفت تپه باشد.…
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/bazdasht-467/
➖➖➖➖➖
✅ادمین
🆔@Humanrightsinir
حقوق بشر در ایران
بازداشت ۴ تَن از کارگران نیشکر هفت تپه توسط نیروهای امنیتی
بازداشت ۴ تَن از کارگران نیشکر هفت تپه توسط نیروهای امنیتی
🔴 یک معلم به ده سال زندان محکوم شد!
محمدرضا رمضان زاده، عضو هیات مدیره انجمن صنفی معلمان استان خراسان شمالی به علت حضور در اعتراضات صنفی معلمان ۹۷ به ۱۰ سال حبس تعزیری و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد.
@Women_Civil_Rights_Activists
محمدرضا رمضان زاده، عضو هیات مدیره انجمن صنفی معلمان استان خراسان شمالی به علت حضور در اعتراضات صنفی معلمان ۹۷ به ۱۰ سال حبس تعزیری و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد.
@Women_Civil_Rights_Activists
Audio
🔴زندگی در زندان
به قلم محمد نوری زاد ۹۹/۳/۲۶
قصه پانزدهم: همچنان بازجویی
@Women_Civil_Rights_Activists
به قلم محمد نوری زاد ۹۹/۳/۲۶
قصه پانزدهم: همچنان بازجویی
@Women_Civil_Rights_Activists