🔴 ۲۰ اَمرداد - تجمع برخی از خانواده های زندانیان «بیانیە ١٤» مبنی بر «استعفای علی خامنه ای و گذار از رژیم جمهوری اسلامی»
در سالگرد بازداشت امضا کنندگان بیانیە ١٤ نفر روز دوشنبە ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ همسران آقایان خواستار و سپهری و همراهانشان در مقابل زندان مرکزی مشهد تجمع اعتراضی بعمل آوردند.
تجمع اعتراضی چند تن از خانواده های امضا کننده بیانیه ۱۴ نفر در مقابل زندان مرکزی مشهد و چند تن از هموطنان با ھدف درخواست آزادی زندانیان سیاسی که بیش از ۱۰ روز است هیچگونە ارتباطی با خانوادههایشان ندارند برگزار شدە است.
@Women_Civil_Rights_Activists
در سالگرد بازداشت امضا کنندگان بیانیە ١٤ نفر روز دوشنبە ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ همسران آقایان خواستار و سپهری و همراهانشان در مقابل زندان مرکزی مشهد تجمع اعتراضی بعمل آوردند.
تجمع اعتراضی چند تن از خانواده های امضا کننده بیانیه ۱۴ نفر در مقابل زندان مرکزی مشهد و چند تن از هموطنان با ھدف درخواست آزادی زندانیان سیاسی که بیش از ۱۰ روز است هیچگونە ارتباطی با خانوادههایشان ندارند برگزار شدە است.
@Women_Civil_Rights_Activists
Forwarded from اتچ بات
🔴به نام خداوند حکیم
یکسال گذشت.
از بازداشت غیر قانونی آقای نوری زاد و دوستانشان یکسال گذشت، سالی پر از فراز و نشیب برای ما خانواده ها... و سالی پر از درد و رنج برای عزیزانمان. اما گذشت و آنچه ثبت شد، همه افتخار بود و غرور...
گرچه بر دیگرانی هم که ظاهرا آزاد بودند چندان شیرین نبود، ولی همین بس که بدانیم بودنهایمان چه معنایی پیدا می کنند؛ ارزشمند است.
امروز دوشنبه بیستم مرداد ۹۹ برای دومین بار به ملاقات آقای نوری زاد رفتیم و ایشان در اعتراض به قطع تلفن همچنان ملاقات را تحریم کردند.
نزدیک به دو هفته است که راه تماس ایشان را مسدود کرده اند!، کاش می توانستند اعدامها و دزدیها و غارت بیت المال و... نیز را مسدود کنند. قطع تلفن یک زندانی که دستش از همه جا کوتاه است، یک قدرت نمایی در عالم هپروت است.
ایرادی ندارد؛ بزنید، ببرید، بکشید؛ زندگی برای شما اینگونه معنا پیدا می کند و تا این معنا عوض نشود معناهای برتر در مقابل شما خواهند ایستاد.
تغییر کنید.
در جهت مسیر خواستهای مردم حرکت کنید، و در گام نخست این تغییر، زندانیان سیاسی را ازاد کنید، و در محضرشان درس انسانیت و آزادگی بیاموزید، و گرنه زود دیر می شود.
✍فاطمه ملکی - ۱۳۹۹/۵/۲۰
@Women_Civil_Rights_Activists
یکسال گذشت.
از بازداشت غیر قانونی آقای نوری زاد و دوستانشان یکسال گذشت، سالی پر از فراز و نشیب برای ما خانواده ها... و سالی پر از درد و رنج برای عزیزانمان. اما گذشت و آنچه ثبت شد، همه افتخار بود و غرور...
گرچه بر دیگرانی هم که ظاهرا آزاد بودند چندان شیرین نبود، ولی همین بس که بدانیم بودنهایمان چه معنایی پیدا می کنند؛ ارزشمند است.
امروز دوشنبه بیستم مرداد ۹۹ برای دومین بار به ملاقات آقای نوری زاد رفتیم و ایشان در اعتراض به قطع تلفن همچنان ملاقات را تحریم کردند.
نزدیک به دو هفته است که راه تماس ایشان را مسدود کرده اند!، کاش می توانستند اعدامها و دزدیها و غارت بیت المال و... نیز را مسدود کنند. قطع تلفن یک زندانی که دستش از همه جا کوتاه است، یک قدرت نمایی در عالم هپروت است.
ایرادی ندارد؛ بزنید، ببرید، بکشید؛ زندگی برای شما اینگونه معنا پیدا می کند و تا این معنا عوض نشود معناهای برتر در مقابل شما خواهند ایستاد.
تغییر کنید.
در جهت مسیر خواستهای مردم حرکت کنید، و در گام نخست این تغییر، زندانیان سیاسی را ازاد کنید، و در محضرشان درس انسانیت و آزادگی بیاموزید، و گرنه زود دیر می شود.
✍فاطمه ملکی - ۱۳۹۹/۵/۲۰
@Women_Civil_Rights_Activists
Telegram
attach 📎
Audio
🔴 پیام خانم مالکی فرد همسر هاشم خواستار به مناسبت سالگرد ۲۰ مرداد روز دستگیری دوستان در بند بیانیه ١٤
@Women_Civil_Rights_Activists
@Women_Civil_Rights_Activists
Audio
🔴 پیام خانم مالکی فرد همسر هاشم خواستار به مناسبت سالگرد ۲۰ مرداد روز دستگیری دوستان در بند بیانیه ١٤
@Women_Civil_Rights_Activists
@Women_Civil_Rights_Activists
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
افزایش فشار بر امضا کنندگان بیانیه استعفای علی خامنهای
گفتوگو با فاطمه سپهری، از امضا کنندگان بیانیه استعفای خامنهای
@Women_Civil_Rights_Activists
گفتوگو با فاطمه سپهری، از امضا کنندگان بیانیه استعفای خامنهای
@Women_Civil_Rights_Activists
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
محمد حسین آقاسی، وکیل زندانیان سیاسی درباره شیوع کرونا در زندان اوین هشدار داد و گفت، در بهداری زندان جای خالی برای مبتلایان جدید وجود ندارد
گفتوگو با نرگس منصوری، از امضاکنندگان بیانیه استعفای خامنهای
@Women_Civil_Rights_Activists
گفتوگو با نرگس منصوری، از امضاکنندگان بیانیه استعفای خامنهای
@Women_Civil_Rights_Activists
🔴 ۲۰ مرداد - هشدار خانواده زندانیان سیاسی و امضاکنندگان «بیانیه ۱۴» مبنی بر «استعفای علی خامنه ای و گذار از رژیم جمهوری اسلامی» به رژیم ستمگر علی خامنه ای در سالگرد بازداشت امضا کنندگان این بیانیه :
مردم ایران از شما متنفر هستند، قبل از اینکه مانند دیکتاتورهای پیشین به زباله دان تاریخ انداخته شوید، به خود بیایید و زندانیان سیاسی را در سراسر کشور آزاد کنید.
@Women_Civil_Rights_Activists
مردم ایران از شما متنفر هستند، قبل از اینکه مانند دیکتاتورهای پیشین به زباله دان تاریخ انداخته شوید، به خود بیایید و زندانیان سیاسی را در سراسر کشور آزاد کنید.
@Women_Civil_Rights_Activists
🔴 شکنجه زندانیان سیاسی با بستری اجباری در تیمارستان
یک روزنامهنگار زندانی فاش کرد که در دوره بازداشتش ۶بار به صورت اجباری در بیمارستان روانی بستری و با ولتاژ برق «شوکدرمانی» شده است. «کیانوش سنجری» گفته است اواخر سال ۹۸ از زندان #اوین به تیمارستان امینآباد اعزام شده و در ابتدای ورود به او آمپولی تزریق کردهاند که باعث شده به مدت یک روز بدنش تقریباً فلج شود و حتی نمیتوانسته حرف بزند. همچنین مدتی نیز دست و پای او به تخت زنجیر بوده است.
پیشتر نیز زندانیانی چون: هاشم خواستار معلم بازنشسته و عضو انجمن صنفی معلمان، سها مرتضایی دانشجوی ستارهدار، هنگامه شهیدی روزنامهنگار، زهرا جباری فعال مدنی، و چند نفر از زنان مخالف #حجاب_اجباری به صورت اجباری به بیمارستان روانی فرستاده شده بودند.
@Women_Civil_Rights_Activists
یک روزنامهنگار زندانی فاش کرد که در دوره بازداشتش ۶بار به صورت اجباری در بیمارستان روانی بستری و با ولتاژ برق «شوکدرمانی» شده است. «کیانوش سنجری» گفته است اواخر سال ۹۸ از زندان #اوین به تیمارستان امینآباد اعزام شده و در ابتدای ورود به او آمپولی تزریق کردهاند که باعث شده به مدت یک روز بدنش تقریباً فلج شود و حتی نمیتوانسته حرف بزند. همچنین مدتی نیز دست و پای او به تخت زنجیر بوده است.
پیشتر نیز زندانیانی چون: هاشم خواستار معلم بازنشسته و عضو انجمن صنفی معلمان، سها مرتضایی دانشجوی ستارهدار، هنگامه شهیدی روزنامهنگار، زهرا جباری فعال مدنی، و چند نفر از زنان مخالف #حجاب_اجباری به صورت اجباری به بیمارستان روانی فرستاده شده بودند.
@Women_Civil_Rights_Activists
Forwarded from رسانه بدون سانسور "سوت زن" حامی شاهزاده رضا پهلوی (🌟مدافع حقوق پناهجویان و فعال حقوق بشر)
🔴تجمع پرستاران ارومیه مقابل درب استانداری
اکثر پرستاران بخش کرونایی جز نیروهای شرکتی بوده که متاسفانه مزایا و اضافه کاری خود را از اسفند ماه سال گذشته دریافت نکرده اند.
#اعتصابات_سراسری #ایران
اکثر پرستاران بخش کرونایی جز نیروهای شرکتی بوده که متاسفانه مزایا و اضافه کاری خود را از اسفند ماه سال گذشته دریافت نکرده اند.
#اعتصابات_سراسری #ایران
Forwarded from «حقوق بشر در ایران»
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🔵 حقوق بشر در ایران – امروز دوشنبه ۲۰مرداد ماه ۱۳۹۹، خانواده فعالان مدنی بازداشت شده در مشهد موسوم به بیانه ۱۴ با برگزاری تجمع اعتراض در مقابل زندان وکیل آباد مشهد خواستار آزادی زندانیان سیاسی شدند.
💠 محرومیت از حق درمان و حق دادرسی عادلانه توسط دادگاهی بی طرف از جمله حقوقی است که محمد نوریزاد, هاشم خواستار, محمدحسین سپهری و رضا مهرگان به همراه زرتشت احمدی راغب از آن محروم هستند.
💠 رضا مهرگان بر اثر فشارهای روحی و روانی ناشی از تداوم نقض حقوق شهروندی دچار سکته مغزی شد. همچنین زرتشت احمدی راغب در اعتراض به نحوه بازداشت و اجرای حکم حبس در اعتصاب غذای طولانی مدت بسر می برد.
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
❇️ @Humanrights_in_iran
🔶 ارتباط با ادمین
🆔 @Humanrightsinir
💠 محرومیت از حق درمان و حق دادرسی عادلانه توسط دادگاهی بی طرف از جمله حقوقی است که محمد نوریزاد, هاشم خواستار, محمدحسین سپهری و رضا مهرگان به همراه زرتشت احمدی راغب از آن محروم هستند.
💠 رضا مهرگان بر اثر فشارهای روحی و روانی ناشی از تداوم نقض حقوق شهروندی دچار سکته مغزی شد. همچنین زرتشت احمدی راغب در اعتراض به نحوه بازداشت و اجرای حکم حبس در اعتصاب غذای طولانی مدت بسر می برد.
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
❇️ @Humanrights_in_iran
🔶 ارتباط با ادمین
🆔 @Humanrightsinir
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مرگ دهها دام در بهبهان به دلیل شیوع بیماری تب سهروزه و گرما
دامپزشکی شیوع بیماری را تایید کرده و گفته دامها دفن بهداشتی خواهند شد./ عصرجنوب
دامپزشکی شیوع بیماری را تایید کرده و گفته دامها دفن بهداشتی خواهند شد./ عصرجنوب
گسترش اعتصابات در ایران
در گفتگو با خانم شهلا انتصاری (از امضا کنندگان بیانیه های ۱۴ نفره)
دوشنبه ۲۰ مرداد | ۲۱:۳۰ تهران | ایران فردا
بازپخش : ۶ صبح و ۱۴:۳۰
@Women_Civil_Rights_Activists
در گفتگو با خانم شهلا انتصاری (از امضا کنندگان بیانیه های ۱۴ نفره)
دوشنبه ۲۰ مرداد | ۲۱:۳۰ تهران | ایران فردا
بازپخش : ۶ صبح و ۱۴:۳۰
@Women_Civil_Rights_Activists
🔴 محمد مهدویفر تخریبچی و غواص جنگ:
اطلاع یافتم که دوستان ما آقایان هاشم خواستار و محمدحسین سپهری و دکتر کمال جعفری یزدی از امضاکنندگان بیانیه ۱۴ تن در زندان مشهد ممنوعالتماس و ممنوعالملاقات شدهاند.
دوست عزیز من آقای دکتر کمال جعفری یزدی، جانباز و آزاده جنگ و برادر شهید، به تحریک وزارت اطلاعات و مسئولین زندان به دست یک مجرم خطرناک به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.
خود من در سلول عبرت زندان کاشان بارها با این صحنهها مواجه شدهام و جزو خطرناکترین لحظههای زندگی من بوده است.
یک جوانِ زندانی به نام حبیب که خبر مربوط به زندان مشهد را به بیرون زندان منتقل کرده، او نیز ممنوعالتماس شده و توسط مأمورین حفاظت با شوکر مورد حمله قرار گرفته است.
هم فراموش نمیکنیم، هم نمیبخشیم و هم انتقام میگیریم.
فقط منتظر باشید.
@Women_Civil_Rights_Activists
اطلاع یافتم که دوستان ما آقایان هاشم خواستار و محمدحسین سپهری و دکتر کمال جعفری یزدی از امضاکنندگان بیانیه ۱۴ تن در زندان مشهد ممنوعالتماس و ممنوعالملاقات شدهاند.
دوست عزیز من آقای دکتر کمال جعفری یزدی، جانباز و آزاده جنگ و برادر شهید، به تحریک وزارت اطلاعات و مسئولین زندان به دست یک مجرم خطرناک به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.
خود من در سلول عبرت زندان کاشان بارها با این صحنهها مواجه شدهام و جزو خطرناکترین لحظههای زندگی من بوده است.
یک جوانِ زندانی به نام حبیب که خبر مربوط به زندان مشهد را به بیرون زندان منتقل کرده، او نیز ممنوعالتماس شده و توسط مأمورین حفاظت با شوکر مورد حمله قرار گرفته است.
هم فراموش نمیکنیم، هم نمیبخشیم و هم انتقام میگیریم.
فقط منتظر باشید.
@Women_Civil_Rights_Activists
دوشنبه ۲۰ مرداد ۹۹
وخامت اوضاع کرونا در اوین؛ زندانیان سیاسی دست به تحصن زدند.
در پی شیوع همه گیری علائم کرونا در بین زندانیان بند ٨ اوین تهران امروز دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ ، ۲۷ زندانی سیاسی با تحصن و بست نشینی در حیاط این زندان خواستار رسیدگی فوری به شرایط وخیم پیش آمده در این اندرزگاه شدند.
در روزهای گذشته جواب تست ۱۲ زندانی این اندرزگاه مثبت اعلام شده است. مسئلهای که باعث نگرانی زندانیان و خانوادههای آنها شده است.
تحصنی که باعث حضور باقری سرپرست اندرزگاه ٨ در برابر آنها را شده ولی این حضورِ خشک و خالی هیچ کمکی به وضع وخیم ایجاد شده نکرده است.
باقری گفته اعتراض و دغدغه شما برحق است ولیکن به جهت کوچک بودن فضای اتاقها عملا امکان رعایت پروتکلهای بهداشتی و فاصله اجتماعی در این زندانها وجود نخواهد داشت.
زندانیان معترض معتقدند؛
علاوه بر کوچک بودن فضاها ، نبود و عدم توزیع امکانات بهداشتی اعم از ماسک ، دستکش و مایعات ضدعفونی کننده در این مجموعه باعث همهگیر شدن این ویروس کشنده بین آنها را شده است.
@Women_Civil_Rights_Activists
وخامت اوضاع کرونا در اوین؛ زندانیان سیاسی دست به تحصن زدند.
در پی شیوع همه گیری علائم کرونا در بین زندانیان بند ٨ اوین تهران امروز دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ ، ۲۷ زندانی سیاسی با تحصن و بست نشینی در حیاط این زندان خواستار رسیدگی فوری به شرایط وخیم پیش آمده در این اندرزگاه شدند.
در روزهای گذشته جواب تست ۱۲ زندانی این اندرزگاه مثبت اعلام شده است. مسئلهای که باعث نگرانی زندانیان و خانوادههای آنها شده است.
تحصنی که باعث حضور باقری سرپرست اندرزگاه ٨ در برابر آنها را شده ولی این حضورِ خشک و خالی هیچ کمکی به وضع وخیم ایجاد شده نکرده است.
باقری گفته اعتراض و دغدغه شما برحق است ولیکن به جهت کوچک بودن فضای اتاقها عملا امکان رعایت پروتکلهای بهداشتی و فاصله اجتماعی در این زندانها وجود نخواهد داشت.
زندانیان معترض معتقدند؛
علاوه بر کوچک بودن فضاها ، نبود و عدم توزیع امکانات بهداشتی اعم از ماسک ، دستکش و مایعات ضدعفونی کننده در این مجموعه باعث همهگیر شدن این ویروس کشنده بین آنها را شده است.
@Women_Civil_Rights_Activists
Forwarded from اتچ بات
🔴به نام خداوند منتقم
در سالگرد بازداشت غیرقانونی آقای محمد نوری زاد و دوستانشان به ما هدیه ای ویژه دادند دستشان درد نکند.
عصر روز دوشنبه بیستم مرداد ۹۹ ابلاغیه ای مبنی بر احضار فرزندم؛ علی نوری زاد برای اجرای حکم ۳/۵ سال زندان ارسال شد.
در شرایطی که کرونا در زندانها بیداد می کند و کشته های خاموش بسیاری دارد و قاعدتا باید زندانیان سیاسی آزاد شوند؛ در این وضعیت پسرم باید ظرف ۵ روز خود را به دادسرای اوین معرفی کند.
برای تحت فشار قرار دادن پدرش این خبط را انجام داده اند و خطاهای دیگر که بهتر است ناگفته بماند.
پسرم و پسران دیگر این مرز و بوم را می گیرند، می کشند تا مایه عبرت بقیه شوند، بد نیست به روند اعتراضات نگاهی بکنند و ببینند به مقصود خود رسیده اند؟!
علی من که اصلا سیاسی نیست فکر می کنید بعداز خروج از زندان چگونه فردی خواهد شد؟
البته می دانم که گوش شنوایی نیست ولی می گویم و می نویسم که ثبت تاریخ شود.
بنازید به این قدرتتان.
پدر را به جرم حق گویی و دفاع از حق پایمال شده ملت به ۱۵ سال زندان محکوم می کنید تلفنش را قطع می کنید پسر را به خاطر حضور در بزرگداشت کشته شدگان هواپیمای اوکراینی به ۳/۵ سال زندان محکوم و برای اجرای حکم احضارش می کنید و فردا هم هزار و یک کار دیگر.
براستی آیا کار دیگری از شما بر می آید؟!!!...
✍فاطمه ملکی - ۱۳۹۹/۵/۲۱
@Women_Civil_Rights_Activists
در سالگرد بازداشت غیرقانونی آقای محمد نوری زاد و دوستانشان به ما هدیه ای ویژه دادند دستشان درد نکند.
عصر روز دوشنبه بیستم مرداد ۹۹ ابلاغیه ای مبنی بر احضار فرزندم؛ علی نوری زاد برای اجرای حکم ۳/۵ سال زندان ارسال شد.
در شرایطی که کرونا در زندانها بیداد می کند و کشته های خاموش بسیاری دارد و قاعدتا باید زندانیان سیاسی آزاد شوند؛ در این وضعیت پسرم باید ظرف ۵ روز خود را به دادسرای اوین معرفی کند.
برای تحت فشار قرار دادن پدرش این خبط را انجام داده اند و خطاهای دیگر که بهتر است ناگفته بماند.
پسرم و پسران دیگر این مرز و بوم را می گیرند، می کشند تا مایه عبرت بقیه شوند، بد نیست به روند اعتراضات نگاهی بکنند و ببینند به مقصود خود رسیده اند؟!
علی من که اصلا سیاسی نیست فکر می کنید بعداز خروج از زندان چگونه فردی خواهد شد؟
البته می دانم که گوش شنوایی نیست ولی می گویم و می نویسم که ثبت تاریخ شود.
بنازید به این قدرتتان.
پدر را به جرم حق گویی و دفاع از حق پایمال شده ملت به ۱۵ سال زندان محکوم می کنید تلفنش را قطع می کنید پسر را به خاطر حضور در بزرگداشت کشته شدگان هواپیمای اوکراینی به ۳/۵ سال زندان محکوم و برای اجرای حکم احضارش می کنید و فردا هم هزار و یک کار دیگر.
براستی آیا کار دیگری از شما بر می آید؟!!!...
✍فاطمه ملکی - ۱۳۹۹/۵/۲۱
@Women_Civil_Rights_Activists
Telegram
attach 📎
بانوان کنشگر حقوق مدنی ایران https://t.me/Women_Civil _Rights_Activists pinned « 🔴به نام خداوند منتقم در سالگرد بازداشت غیرقانونی آقای محمد نوری زاد و دوستانشان به ما هدیه ای ویژه دادند دستشان درد نکند. عصر روز دوشنبه بیستم مرداد ۹۹ ابلاغیه ای مبنی بر احضار فرزندم؛ علی نوری زاد برای اجرای حکم ۳/۵ سال زندان ارسال شد. در شرایطی که کرونا…»