🔴 عفو بین الملل خواهان آزادی مدافعان محیط زیست شد
سام رجبی، امیرحسین خالقی، هومن جوکار، سپیده کاشانی، نیلوفر بیانی، طاهر قدیریان و مراد طاهباز #۱۰۰۰ روز است که تنها به خاطر فعالیتهای صلح آمیزشان در حفاظت از محیط زیست زندانیاند.
روند دادرسی در پرونده آنها به طرز فاشحی ناعادلانه بوده و هیچ تحقیق مستقلی در خصوص شکایات مرتبط با شکنجه و بدرفتاری در طول دوره بازداشت صورت نگرفته است.
آنها حتی یک روز را هم نباید در زندان سپری میکردند. مقامات ایران باید این دوستداران محیط زیست را بیدرنگ و بدون قید و شرط آزاد کنند و مسببین شکنجه و سایر بدرفتاری با آنها را پاسخگو نگاه دارند.
@Women_Civil_Rights_Activists
سام رجبی، امیرحسین خالقی، هومن جوکار، سپیده کاشانی، نیلوفر بیانی، طاهر قدیریان و مراد طاهباز #۱۰۰۰ روز است که تنها به خاطر فعالیتهای صلح آمیزشان در حفاظت از محیط زیست زندانیاند.
روند دادرسی در پرونده آنها به طرز فاشحی ناعادلانه بوده و هیچ تحقیق مستقلی در خصوص شکایات مرتبط با شکنجه و بدرفتاری در طول دوره بازداشت صورت نگرفته است.
آنها حتی یک روز را هم نباید در زندان سپری میکردند. مقامات ایران باید این دوستداران محیط زیست را بیدرنگ و بدون قید و شرط آزاد کنند و مسببین شکنجه و سایر بدرفتاری با آنها را پاسخگو نگاه دارند.
@Women_Civil_Rights_Activists
🔴اخبار هفتگی نقض حقوق بشر در ایران
https://t.me/iv?url=https://humanrightsinir.org/weeklynews-humanrightsiniran-5/&rhash=1bab6b61543470
❇️ماده ۵ اعلامیه جهانی حقوق بشر: احدی را نمی توان تحت شکنجه یا مجازات یا رفتاری قرار داد که ظالمانه و یا بر خلاف انسانیت و شئون بشری یا موهن باشد.
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/weeklynews-humanrightsiniran-5/
🟦@Women_Civil_Rights_Activists
➖➖➖➖➖
✅ادمین
🆔@Humanrightsinir
حقوق بشر در ایران
اخبار هفتگی نقض حقوق بشر در ایران
اخبار هفتگی نقض حقوق بشر در ایران
https://t.me/iv?url=https://humanrightsinir.org/weeklynews-humanrightsiniran-5/&rhash=1bab6b61543470
❇️ماده ۵ اعلامیه جهانی حقوق بشر: احدی را نمی توان تحت شکنجه یا مجازات یا رفتاری قرار داد که ظالمانه و یا بر خلاف انسانیت و شئون بشری یا موهن باشد.
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/weeklynews-humanrightsiniran-5/
🟦@Women_Civil_Rights_Activists
➖➖➖➖➖
✅ادمین
🆔@Humanrightsinir
حقوق بشر در ایران
اخبار هفتگی نقض حقوق بشر در ایران
اخبار هفتگی نقض حقوق بشر در ایران
حقوق بشر در ایران
اخبار هفتگی نقض حقوق بشر در ایران
اخبار هفتگی نقض حقوق بشر در ایران
🔴انتقال سمانه نوروز مرادی به زندان شهرستان رودسر
❇حقوق بشر در ایران – امروز چهارشنبه ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۹، سمانه نوروزمرادی، فعال مدنی مشروطه خواه از بند زنان زندان اوین به زندان شهرستان رودسر منتقل شد.
به گزارش حقوق بشر در ایران، امروز چهارشنبه ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۹، سمانه نوروزمرادی، فعال سیاسی محبوس در بند زنان زندان اوین، با استناد به بند ب از ماده ۷ آيين نامه اصل تفکیک جرائم و طبقه بندى زندانيان مصوب ۹ آذر ماه ۱۳۸۵، به زندان شهرستان رودسر منتقل شد. این زندانی سیاسی در حال تحمل دوران حبس تعزیری ۳ سال و ۹ ماهه خود است.
براساس این گزارش، انتقال سمانه نوروزمرادی به زندان شهرستان رودسر، با استناد به بند ب از ماده ۷ آيين نامه اصل تفکیک جرائم و طبقه بندى زندانيان مصوب ۹ آذر ماه ۱۳۸۵، صورت گرفته که براساس این ماده زندانیان با محکومیت در یکی از جرایم عمومی که متوجه سمانه نوروزمرادی میشود از بند امنیتی خارج می…
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/politicalprisoners-humanrightsiniran-9/
@Women_Civil_Rights_Activists
❇حقوق بشر در ایران – امروز چهارشنبه ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۹، سمانه نوروزمرادی، فعال مدنی مشروطه خواه از بند زنان زندان اوین به زندان شهرستان رودسر منتقل شد.
به گزارش حقوق بشر در ایران، امروز چهارشنبه ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۹، سمانه نوروزمرادی، فعال سیاسی محبوس در بند زنان زندان اوین، با استناد به بند ب از ماده ۷ آيين نامه اصل تفکیک جرائم و طبقه بندى زندانيان مصوب ۹ آذر ماه ۱۳۸۵، به زندان شهرستان رودسر منتقل شد. این زندانی سیاسی در حال تحمل دوران حبس تعزیری ۳ سال و ۹ ماهه خود است.
براساس این گزارش، انتقال سمانه نوروزمرادی به زندان شهرستان رودسر، با استناد به بند ب از ماده ۷ آيين نامه اصل تفکیک جرائم و طبقه بندى زندانيان مصوب ۹ آذر ماه ۱۳۸۵، صورت گرفته که براساس این ماده زندانیان با محکومیت در یکی از جرایم عمومی که متوجه سمانه نوروزمرادی میشود از بند امنیتی خارج می…
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/politicalprisoners-humanrightsiniran-9/
@Women_Civil_Rights_Activists
حقوق بشر در ایران
حقوق بشر در ایران | انتقال سمانه نوروز مرادی به زندان شهرستان رودسر
🔴#یاسمن_آریانی و #منیره_عربشاهی از زندان اوین به زندان کچویی کرج منتقل شدند
یاسمن آریانی و مادرش منیره عربشاهی، دو فعال سیاسی مخالف حجاب اجباری که دوران محکومیت خود را در بند زنان زندان اوین سپری میکردند، امروز چهارشنبه ۳۰ مهرماه به زندان کچویی کرج منتقل شدند.
این دو زندانی سیاسی در فروردینماه ۹۸ بازداشت و هر یک مجموعا به ۱۶ سال حبس محکوم شدند. این حکم در مرحله تجدیدنظر برای هرکدام به ۹ سال و ۷ ماه حبس تقلیل یافت. با استناد به ماده ۱۳۴ قانون مجازات اسلامی مجازات اشد یعنی ۵ سال و شش ماه زندان برای هر یک قابل اجرا است.
@Women_Civil_Rights_Activists
یاسمن آریانی و مادرش منیره عربشاهی، دو فعال سیاسی مخالف حجاب اجباری که دوران محکومیت خود را در بند زنان زندان اوین سپری میکردند، امروز چهارشنبه ۳۰ مهرماه به زندان کچویی کرج منتقل شدند.
این دو زندانی سیاسی در فروردینماه ۹۸ بازداشت و هر یک مجموعا به ۱۶ سال حبس محکوم شدند. این حکم در مرحله تجدیدنظر برای هرکدام به ۹ سال و ۷ ماه حبس تقلیل یافت. با استناد به ماده ۱۳۴ قانون مجازات اسلامی مجازات اشد یعنی ۵ سال و شش ماه زندان برای هر یک قابل اجرا است.
@Women_Civil_Rights_Activists
Audio
🔴گفتگوی رضا مهرگان فعال سیاسی و از امضاکنندگان بیانیه ۱۴ از زندان اوین با عباس واحدیان شاهرودی در تاریخ ۹۹/۷/۳۰ پیرامون وضعیت بیماری خود و اعزام دوباره اش به بیمارستان !
❌ رضا مهرگان پس از سکته مغزی دو ماه پیش با مشکلات زیاد جسمانی مواجه گشته است!
از آنجا که اداره زندانها هزینه های آزمایشات و درمان را بعهده نمی گیرد رضا مهرگان نیز در جهت تامین هزینه ها با مشکل روبروست!
@Women_Civil_Rights_Activists
❌ رضا مهرگان پس از سکته مغزی دو ماه پیش با مشکلات زیاد جسمانی مواجه گشته است!
از آنجا که اداره زندانها هزینه های آزمایشات و درمان را بعهده نمی گیرد رضا مهرگان نیز در جهت تامین هزینه ها با مشکل روبروست!
@Women_Civil_Rights_Activists
Forwarded from USAbehFarsi
جمهوری اسلامی فکر می کند که می تواند با اسید پاشی بر صورت زنان، اجبار به پوشیدن حجاب، دستگیری به دلیل دوچرخه سواری و ممنوعیت آنها از حضور در استادیوم ها، روحیه زنان ایرانی را شکست دهد. آنها اشتباه می کنند، #زنان_ایرانی قوی تر از بزدل های این رژیم تبعیض گر هستند.
🔴گزارش ماهیانه نقض حقوق پیروان ادیان، مهر ماه ۱۳۹۹
https://t.me/iv?url=https://humanrightsinir.org/monthlyreport-humanrightsiniran/&rhash=1bab6b61543470
❇️ماده ۱۸ اعلامیه جهانی حقوق بشرهر کس حق دارد که از آزادی فکر، وجدان و مذهب بهره مند شود. این حق متضمن آزادی تغییر مذهب یا عقیده و ایمان میباشد و نیز شامل تعلیمات مذهبی و اجرای مراسم دینی است. هرکس میتواند از این حقوق یا مجتمعاً به طور خصوصی یا به طور عمومی برخوردار باشد.
ماده ۱۹ اعلامیه جهانی حقوق بشرهر انسانی محق به آزادی عقیده و بیان است؛ و این حق شامل آزادی داشتن باور و عقیده ای بدون [نگرانی] از مداخله [و مزاحمت]، و حق جستجو، دریافت و انتشار اطلاعات و افکار از طریق هر رسانه ای بدون ملاحظات مرزی است.
گزارش پیش رو دربردارنده اطلاعات آماری نقض حقوق پیروان سایر ادیان در ایران, تا پایان مهر ماه ۱۳۹۹ شمسی است. این گزارش به صورت آماری – تحلیلی ارائه میشود، مسلماً به دلیل عدم اجازه دولت ایران به مدافعان حقوق بشر جهت فعالیت به خصوص در حوزه…
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/monthlyreport-humanrightsiniran/
🟦 @Women_Civil_Rights_Activists
➖➖➖➖➖
✅ادمین
🆔@Humanrightsinir
https://t.me/iv?url=https://humanrightsinir.org/monthlyreport-humanrightsiniran/&rhash=1bab6b61543470
❇️ماده ۱۸ اعلامیه جهانی حقوق بشرهر کس حق دارد که از آزادی فکر، وجدان و مذهب بهره مند شود. این حق متضمن آزادی تغییر مذهب یا عقیده و ایمان میباشد و نیز شامل تعلیمات مذهبی و اجرای مراسم دینی است. هرکس میتواند از این حقوق یا مجتمعاً به طور خصوصی یا به طور عمومی برخوردار باشد.
ماده ۱۹ اعلامیه جهانی حقوق بشرهر انسانی محق به آزادی عقیده و بیان است؛ و این حق شامل آزادی داشتن باور و عقیده ای بدون [نگرانی] از مداخله [و مزاحمت]، و حق جستجو، دریافت و انتشار اطلاعات و افکار از طریق هر رسانه ای بدون ملاحظات مرزی است.
گزارش پیش رو دربردارنده اطلاعات آماری نقض حقوق پیروان سایر ادیان در ایران, تا پایان مهر ماه ۱۳۹۹ شمسی است. این گزارش به صورت آماری – تحلیلی ارائه میشود، مسلماً به دلیل عدم اجازه دولت ایران به مدافعان حقوق بشر جهت فعالیت به خصوص در حوزه…
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/monthlyreport-humanrightsiniran/
🟦 @Women_Civil_Rights_Activists
➖➖➖➖➖
✅ادمین
🆔@Humanrightsinir
حقوق بشر در ایران
حقوق بشر در ایران | گزارش ماهیانه نقض حقوق پیروان ادیان، مهر ماه ۱۳۹۹
Forwarded from ✍️کانال شخصی عباس واحدیان شاهرودی
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🔴گفتگوی اخیر(۹۹/۷/۳۰) عباس واحدیان با شهرام همایون پیرامون مشکلات معیشتی مردم، کمبودها و گرانی و تحرکات اخیر اداره کل زندانها در مقابل زندانیان سیاسی
@ghalamban1398
@ghalamban1398
🔴 سید هاشم خواستار نماینده معلمان کشور: چگونه مرا ربودند و میخواستند دیوانه معرفی کنند که با همت و تلاش و آگاهی و بیداری ملت قهرمان ایران ناکام ماندند.( بخش 1)
✅@DORRTV
بتاریخ اول آبان ۹۷ مواد غذایی برای طیور و حیواناتی که در باغچه داشتم بار ماشین کرده و ساعت شش و نیم صبح از خانه حرکت و ساعت هفت و نیم صبح در مقابل درب باغچه ام نگه داشتم.(باغچه ام ۲۵۰۰ متر مربع و در ۵۰ کیلومتری مشهد و در نزدیکی شهر گلبهار قرار دارد.)هنوز میخواستم کلید را داخل قفل کنم که فردی مرا بنام، از پشت سر صدا کرد. به عقب برگشتم، شخصی با روپوش سفید از آمبولانس پیاده و خودش را به چند قدمی من رسانده و از من خواست که داخل آمبولانس آمده تا مرا معاینه که من مریض هستم. گفتم من مریض نیستم!! گفت چرا مریض هستید. با توجه به اینکه منطقه بسیار خلوت و گنجشکی پر نمی زد و از طرفی اینها با راننده چهار نفر بودند مقاومت فایده نداشت، سوار آمبولانس شدم. هر چه از آنها خواستم که حداقل برای ایمنی ماشین و وسایل داخل آن اجازه دهند که ماشین را داخل باغ بگذارم قبول نکردند، چون ماشین عرض خیابان را گرفته بود خودشان ماشین را کنار دیوار باغ پارک کردند. آنها فورا موبایلم را گرفته و یک بازرسی شدید بدنی کردند و حتی کتم را در آوردند و در بین راه که سردم شد با بازرسی مجدد کتم را دادند.
قبلا به همسرم گفته بودم که قتل قاشقچی توسط سفارت عربستان در ترکیه و محکومیت جهانی آن باعث میشه که حکومت ایران به راحتی نتواند مخالفینش را از میان ببرد. در داخل ماشین تلاش میکردم آنها را به حرف آورده تا متوجه شوم از طرف کدام نهاد سرکوبگر هستند.به آنها گفتم مرا می برید بکشید، من از کشته شدن نمی ترسم و بقول دکتر شریعتی از نفله شدن میترسم. یک متلک هم بارشان کردم که این کارها برای فاطی بند تنبان نمیشه. معلوم بود که چون حرف نمیزدند نیروهای دوره دیده ای بودند. بخاطر رنگی بودن شیشه های آمبولانس نفهمیدم کجا مرا میبرند اما فهمیدم که به سمت مشهد می برند. آمبولانس بدون توقف داخل یک مجموعه اداری شد و جلو اورژانس که بر روی شیشه نوشته بود نگه داشت. تصور کردم اینجا بیمارستانی وابسته به سپاه و یا اطلاعات می باشد. مرا روی صندلی نشانده و پرستاران دورم حلقه زده و از من خواستند که لباس آبی یعنی لباس بیمارستان را بپوشم. مقاومت کرده و به آنها گفتم نماینده ی معلمان هستم و مرا از جلو باغم دزدیده و حاضر نیستم که این لباس ها را بپوشم. مرا داخل اطاق برده و روی تخت نشستم و باز گفتند که لباسها را بپوش ، باز به آنها گفتم من نماینده ی معلمان هستم و مرا از جلو باغم دزدیده و حاضر نیستم لباسم را عوض کنم. در حالیکه ۵ تا ۶ نفر دورم بودند ناگهان یک نفر مرا بلند کرد و روی تخت انداخت و بقیه فوری لباسهایم را کامل در آورده و پیراهن و شلوار را تنم کرده و بالفور یک آمپول به من زدند و از من خون گرفتند و چهار دست و پایم را به تخت بستند. به یاد آن ضرب المثل افتادم که در ایران اول می کشند بعد میشمارند. با خود گفتم اگر آمپول مرا از خود، بیخود نکند میدانم چه کار بکنم.
نهار آوردند نخوردم. شام آوردند نخوردم و گفتم اعتصاب غذا دارم. ناگهان ۵ تا ۶ نفر پرستار بر بالای سرم حاضر و گفتند یا باید غذا بخوری و یا سرم بتو وصل کنیم. در حالیکه چهار دست و پایم بسته بود احساس کردم که برنامه ی صبح می خواهد تکرار شود. با تمام قدرت که در عمرم چنین فریاد نزده بودم بر سر آنها فریاد زدم که خجالت بکشید، شما جوان هستید، شرافت داشته باشید، با چه زبانی به شما بگویم که مرا از جلو باغم ربوده اند. با چه زبانی بگویم، معلم بازنشسته و نماینده ی معلمان هستم. نگاهی به همدیگر کردند و شاید فکر کردند که پیرمرد چنین به خودش فشار می آورد ، ممکن است سکته کند و رفتند. این اولین پیروزیم بود. یک دستم را باز کردند تا بتوانم داخل ظرف مخصوص ادرار کنم. آخر شب دست دیگرم را نیز باز کردند. آنها را تهدید کردم که اگر پاهایم را نیز باز نکنند، اعتصاب غذای خشک خواهم کرد. صبحانه آوردند و دو پایم را باز کردند. گفتم اعتصاب غذا دارم و تا با همسرم ملاقات نکنم در اعتصاب غذا خواهم بود. بعد از ظهر همان فردی که مرا بلند کرده بود و روی تخت انداخته بود با لیوان چای و قند نزد من آمد. متوجه شدم که موبایلش را چنان لب جیبش گذاشت که بتواند از من فیلم بگیرد. در حالیکه دستش را بالای لبش گرفته بود که یعنی طوری با تو صحبت میکنم که داخل دوربین دیده نشود .
https://t.me/DORRTV/46469
👈 لینک بخش دوم: https://t.me/DORRTV/46471
👈 لینک بخش سوم: https://t.me/DORRTV/46472
👈 لینک بخش چهارم: https://t.me/DORRTV/46473
👈 لینک بخش پنجم: https://t.me/DORRTV/46474
✅@DORRTV
✅@DORRTV
بتاریخ اول آبان ۹۷ مواد غذایی برای طیور و حیواناتی که در باغچه داشتم بار ماشین کرده و ساعت شش و نیم صبح از خانه حرکت و ساعت هفت و نیم صبح در مقابل درب باغچه ام نگه داشتم.(باغچه ام ۲۵۰۰ متر مربع و در ۵۰ کیلومتری مشهد و در نزدیکی شهر گلبهار قرار دارد.)هنوز میخواستم کلید را داخل قفل کنم که فردی مرا بنام، از پشت سر صدا کرد. به عقب برگشتم، شخصی با روپوش سفید از آمبولانس پیاده و خودش را به چند قدمی من رسانده و از من خواست که داخل آمبولانس آمده تا مرا معاینه که من مریض هستم. گفتم من مریض نیستم!! گفت چرا مریض هستید. با توجه به اینکه منطقه بسیار خلوت و گنجشکی پر نمی زد و از طرفی اینها با راننده چهار نفر بودند مقاومت فایده نداشت، سوار آمبولانس شدم. هر چه از آنها خواستم که حداقل برای ایمنی ماشین و وسایل داخل آن اجازه دهند که ماشین را داخل باغ بگذارم قبول نکردند، چون ماشین عرض خیابان را گرفته بود خودشان ماشین را کنار دیوار باغ پارک کردند. آنها فورا موبایلم را گرفته و یک بازرسی شدید بدنی کردند و حتی کتم را در آوردند و در بین راه که سردم شد با بازرسی مجدد کتم را دادند.
قبلا به همسرم گفته بودم که قتل قاشقچی توسط سفارت عربستان در ترکیه و محکومیت جهانی آن باعث میشه که حکومت ایران به راحتی نتواند مخالفینش را از میان ببرد. در داخل ماشین تلاش میکردم آنها را به حرف آورده تا متوجه شوم از طرف کدام نهاد سرکوبگر هستند.به آنها گفتم مرا می برید بکشید، من از کشته شدن نمی ترسم و بقول دکتر شریعتی از نفله شدن میترسم. یک متلک هم بارشان کردم که این کارها برای فاطی بند تنبان نمیشه. معلوم بود که چون حرف نمیزدند نیروهای دوره دیده ای بودند. بخاطر رنگی بودن شیشه های آمبولانس نفهمیدم کجا مرا میبرند اما فهمیدم که به سمت مشهد می برند. آمبولانس بدون توقف داخل یک مجموعه اداری شد و جلو اورژانس که بر روی شیشه نوشته بود نگه داشت. تصور کردم اینجا بیمارستانی وابسته به سپاه و یا اطلاعات می باشد. مرا روی صندلی نشانده و پرستاران دورم حلقه زده و از من خواستند که لباس آبی یعنی لباس بیمارستان را بپوشم. مقاومت کرده و به آنها گفتم نماینده ی معلمان هستم و مرا از جلو باغم دزدیده و حاضر نیستم که این لباس ها را بپوشم. مرا داخل اطاق برده و روی تخت نشستم و باز گفتند که لباسها را بپوش ، باز به آنها گفتم من نماینده ی معلمان هستم و مرا از جلو باغم دزدیده و حاضر نیستم لباسم را عوض کنم. در حالیکه ۵ تا ۶ نفر دورم بودند ناگهان یک نفر مرا بلند کرد و روی تخت انداخت و بقیه فوری لباسهایم را کامل در آورده و پیراهن و شلوار را تنم کرده و بالفور یک آمپول به من زدند و از من خون گرفتند و چهار دست و پایم را به تخت بستند. به یاد آن ضرب المثل افتادم که در ایران اول می کشند بعد میشمارند. با خود گفتم اگر آمپول مرا از خود، بیخود نکند میدانم چه کار بکنم.
نهار آوردند نخوردم. شام آوردند نخوردم و گفتم اعتصاب غذا دارم. ناگهان ۵ تا ۶ نفر پرستار بر بالای سرم حاضر و گفتند یا باید غذا بخوری و یا سرم بتو وصل کنیم. در حالیکه چهار دست و پایم بسته بود احساس کردم که برنامه ی صبح می خواهد تکرار شود. با تمام قدرت که در عمرم چنین فریاد نزده بودم بر سر آنها فریاد زدم که خجالت بکشید، شما جوان هستید، شرافت داشته باشید، با چه زبانی به شما بگویم که مرا از جلو باغم ربوده اند. با چه زبانی بگویم، معلم بازنشسته و نماینده ی معلمان هستم. نگاهی به همدیگر کردند و شاید فکر کردند که پیرمرد چنین به خودش فشار می آورد ، ممکن است سکته کند و رفتند. این اولین پیروزیم بود. یک دستم را باز کردند تا بتوانم داخل ظرف مخصوص ادرار کنم. آخر شب دست دیگرم را نیز باز کردند. آنها را تهدید کردم که اگر پاهایم را نیز باز نکنند، اعتصاب غذای خشک خواهم کرد. صبحانه آوردند و دو پایم را باز کردند. گفتم اعتصاب غذا دارم و تا با همسرم ملاقات نکنم در اعتصاب غذا خواهم بود. بعد از ظهر همان فردی که مرا بلند کرده بود و روی تخت انداخته بود با لیوان چای و قند نزد من آمد. متوجه شدم که موبایلش را چنان لب جیبش گذاشت که بتواند از من فیلم بگیرد. در حالیکه دستش را بالای لبش گرفته بود که یعنی طوری با تو صحبت میکنم که داخل دوربین دیده نشود .
https://t.me/DORRTV/46469
👈 لینک بخش دوم: https://t.me/DORRTV/46471
👈 لینک بخش سوم: https://t.me/DORRTV/46472
👈 لینک بخش چهارم: https://t.me/DORRTV/46473
👈 لینک بخش پنجم: https://t.me/DORRTV/46474
✅@DORRTV
Telegram
DorrTV شبکه جهانی دُرّ تی وی
🔴 سید هاشم خواستار نماینده معلمان کشور: چگونه مرا ربودند و میخواستند دیوانه معرفی کنند که با همت و تلاش و آگاهی و بیداری ملت قهرمان ایران ناکام ماندند.
✅@DORRTV
✅@DORRTV
Forwarded from DorrTV شبکه جهانی دُرّ تی وی
🔴 پیام هاشم خواستار، «نماینده مبارز معلمان آزاده ایران» از زندان به مردم ایران: دین و خدا را از اسارت و زندان «آخوند» نجات دهید تا شما نیز پیشرفت و توسعه کرده و روی سعادت به خود را ببینید (بخش یک)
✅ @DORRTV
ملت قهرمان ایران:
دین و خدا را از اسارت و زندان آخوند نجات دهید تا شما نیز پیشرفت و توسعه کرده و روی سعادت به خود را ببینید.
پرتغالیها درسال ۱۵۰۷ میلادی با سلاح جدید(توپ و تفنگ ) تنهابا۴۶۰ نفرو ۶ کشتی جنگی در سواحل هرمز پیاده شده و با سی هزار مرد جنگی شمشیرزن متعلق به شاه اسماعیل صفوی که شش سال از استقرار حکومت آنها می گذشت جنگیده و پیروز شدند. شاه عباس اول در سال ۱۶۲۲ یعنی بعداز۱۱۵سال با کمک انگلیسیها بر پرتغالی ها پیروز و آنها را از خلیج فارس بیرون کرد. این جملات چه را می رساند؟ یعنی حدود ششصد سال است که از اروپا (اکنون امریکا و شرق آسیا نیز اضافه شده)عقب مانده و عقب مانده و عقب مانده تر شدیم.
چرا و چرا و چرا؟؟؟!!! درسال ۱۴۵۳ترکان عثمانی قسطنتنیه پایتخت روم(اروپا)شرقی را فتح کردند که باعث رنسانس و بیداری اروپا شد. اروپا کدام داروی خواب آور را خورده بودند که بیدار شدند؟
در کنار استبداد شاهان نزدیک هزار سال روحانیت کلیسا و در راس آن پاپ ،عقل و اندیشه و فکر مردم اروپا را به بهانه بردن آنها به بهشت ربوده تا ثروت آنها را غارت و به ناموسشان تجاوز کند. ملت های اروپا درصورت عدم باور به عقاید و چرندیات کلیسا با سخت ترین ابزارها شکنجه و سرانجام در آتش می سوختند. پس چطور پیدا شدند؟ طی یک پروسه بسیار سخت و طولانی و با فداکاری انسان های بسیار ازجمله کالوین و لوتر و لوترها بیدارشدند.
لوترو لوترها بیان کردند که انسان می تواند مستقیم و بدون روحانیت کلیسا با خدا ارتباط برقرار کرده و متدین باشد. بعدها اندیشمندان بزرگی همچون دکارت پیدا شدند که اعلام کردند: من فکر می کنم پس هستم.(من در زندان وکیل آباد مشهد اعلام می کنم : من تغییر می دهم پس هستم.) برای ما شرقیها اولین نمود بیداری اروپا اختراع توپ و تفنگ بود.
شاه اسماعیل نماینده خود را به بندرعباس فرستاد که مالیات بگیرد، پرتغالی ها توپی بدرقه اوکردند. نماینده شاه از ترس می گریخت و چون صدای توپ نشنیده بود سخت به وحشت افتاده بود.(نقل از جامعه شناسی نخبه کشی نوشته علی رضاقلی) درست برعکس اروپا که شروع به بیداری کرد ما ایرانیان به خواب عمیق و عمیق و عمیقتری رفتیم که هنوز ادامه دارد. در واقعه رژی آیت الله میرزای شیرازی تنباکو را حرام که زنان ناصرالدین شاه نیز بخاطر تقلید از آن مجتهد حاضر نمی شوند قلیان برای شاه روشن کنند. ظاهر قضیه که با یک فتوا باعث لغو قرارداد استعماری شده بسیار خوب است اما به عمق آن که بیندیشی نشان از گوسفند بودن یک ملت دارد. چنین ملتی که گوسفند است و نمی خواهد اندیشه کند و کسانی دیگر بجایش تصمیم گرفته و اندیشه می کنند که سالها از حجره بیرون نیامده و از دنیا به معنی واقعی بی خبرند باید ملتی عقب مانده باشد.
از قاضی دادگاه فرمایشی اخیرم خواستم تا بگوید که مسلمانان در این سیصد سال یک اختراع داشته اند تا سکوت کنم!!
خلق را تقلیدشان بر باد داد.
ای دو صد لعنت براین تقلید باد.
استثناء، قاعده و قانون نمی شود، از یک میلیون روحانی یک آیت الله طالقانی بیرون آمده.
روحانیت در تمام جنگ ها و جنبش ها و انقلابها، یا خیانت کرده و یا آنرا به انحراف کشانده اند.
عامل شروع و شکست جنگها بین ایران و روس آیت الله های نجف بودند.
در راس خیانتکاران به انقلاب مشروطیت شیخ فضل الله نوری بود. در راس خائنین به جنبش ملی شدن نفت آیت الله کاشانی بود.
تا قبل از پیروزی انقلاب ۵۷ آقای خمینی خودش را بسیار روشنفکر و آزادیخواه معرفی کرد. بعد از انقلاب قدرت را که قبضه کرد آشکارا اعلام کرد که خدعه کردم و تمام آزادیهای مشروع و قانونی ملت را گرفته و منتقدین و مخالفین را یا خانه نشین و یا تبعید و یا زندان و یا اعدام کرد.
شیخ فضل الله نوری را نیز شهید اعلام کرده و بلوار و خیابان به نام اوکرد. یعنی انقلاب ملت که آزادی عنصر اصلی و پایه ای آن بود را دزدید..
چگونه شکست جنگ های دویست ساله صلیبی و قستنطنیه باعث بیداری اروپائیان شد که اروپائیان به پاپ و کلیسا و خدای کلیسا و هر چه مقدس بود شک کردند اما ما ایرانیان با شکست از پرتغال و روس و انگلیس و عراق به آیت الله ها شک نکردیم!!
پس نصرت الهی آیت الله ها که وعده می دادند چه شد؟
👈 لینک بخش دوم: https://t.me/DORRTV/88773
✅ @DORRTV
ملت قهرمان ایران:
دین و خدا را از اسارت و زندان آخوند نجات دهید تا شما نیز پیشرفت و توسعه کرده و روی سعادت به خود را ببینید.
پرتغالیها درسال ۱۵۰۷ میلادی با سلاح جدید(توپ و تفنگ ) تنهابا۴۶۰ نفرو ۶ کشتی جنگی در سواحل هرمز پیاده شده و با سی هزار مرد جنگی شمشیرزن متعلق به شاه اسماعیل صفوی که شش سال از استقرار حکومت آنها می گذشت جنگیده و پیروز شدند. شاه عباس اول در سال ۱۶۲۲ یعنی بعداز۱۱۵سال با کمک انگلیسیها بر پرتغالی ها پیروز و آنها را از خلیج فارس بیرون کرد. این جملات چه را می رساند؟ یعنی حدود ششصد سال است که از اروپا (اکنون امریکا و شرق آسیا نیز اضافه شده)عقب مانده و عقب مانده و عقب مانده تر شدیم.
چرا و چرا و چرا؟؟؟!!! درسال ۱۴۵۳ترکان عثمانی قسطنتنیه پایتخت روم(اروپا)شرقی را فتح کردند که باعث رنسانس و بیداری اروپا شد. اروپا کدام داروی خواب آور را خورده بودند که بیدار شدند؟
در کنار استبداد شاهان نزدیک هزار سال روحانیت کلیسا و در راس آن پاپ ،عقل و اندیشه و فکر مردم اروپا را به بهانه بردن آنها به بهشت ربوده تا ثروت آنها را غارت و به ناموسشان تجاوز کند. ملت های اروپا درصورت عدم باور به عقاید و چرندیات کلیسا با سخت ترین ابزارها شکنجه و سرانجام در آتش می سوختند. پس چطور پیدا شدند؟ طی یک پروسه بسیار سخت و طولانی و با فداکاری انسان های بسیار ازجمله کالوین و لوتر و لوترها بیدارشدند.
لوترو لوترها بیان کردند که انسان می تواند مستقیم و بدون روحانیت کلیسا با خدا ارتباط برقرار کرده و متدین باشد. بعدها اندیشمندان بزرگی همچون دکارت پیدا شدند که اعلام کردند: من فکر می کنم پس هستم.(من در زندان وکیل آباد مشهد اعلام می کنم : من تغییر می دهم پس هستم.) برای ما شرقیها اولین نمود بیداری اروپا اختراع توپ و تفنگ بود.
شاه اسماعیل نماینده خود را به بندرعباس فرستاد که مالیات بگیرد، پرتغالی ها توپی بدرقه اوکردند. نماینده شاه از ترس می گریخت و چون صدای توپ نشنیده بود سخت به وحشت افتاده بود.(نقل از جامعه شناسی نخبه کشی نوشته علی رضاقلی) درست برعکس اروپا که شروع به بیداری کرد ما ایرانیان به خواب عمیق و عمیق و عمیقتری رفتیم که هنوز ادامه دارد. در واقعه رژی آیت الله میرزای شیرازی تنباکو را حرام که زنان ناصرالدین شاه نیز بخاطر تقلید از آن مجتهد حاضر نمی شوند قلیان برای شاه روشن کنند. ظاهر قضیه که با یک فتوا باعث لغو قرارداد استعماری شده بسیار خوب است اما به عمق آن که بیندیشی نشان از گوسفند بودن یک ملت دارد. چنین ملتی که گوسفند است و نمی خواهد اندیشه کند و کسانی دیگر بجایش تصمیم گرفته و اندیشه می کنند که سالها از حجره بیرون نیامده و از دنیا به معنی واقعی بی خبرند باید ملتی عقب مانده باشد.
از قاضی دادگاه فرمایشی اخیرم خواستم تا بگوید که مسلمانان در این سیصد سال یک اختراع داشته اند تا سکوت کنم!!
خلق را تقلیدشان بر باد داد.
ای دو صد لعنت براین تقلید باد.
استثناء، قاعده و قانون نمی شود، از یک میلیون روحانی یک آیت الله طالقانی بیرون آمده.
روحانیت در تمام جنگ ها و جنبش ها و انقلابها، یا خیانت کرده و یا آنرا به انحراف کشانده اند.
عامل شروع و شکست جنگها بین ایران و روس آیت الله های نجف بودند.
در راس خیانتکاران به انقلاب مشروطیت شیخ فضل الله نوری بود. در راس خائنین به جنبش ملی شدن نفت آیت الله کاشانی بود.
تا قبل از پیروزی انقلاب ۵۷ آقای خمینی خودش را بسیار روشنفکر و آزادیخواه معرفی کرد. بعد از انقلاب قدرت را که قبضه کرد آشکارا اعلام کرد که خدعه کردم و تمام آزادیهای مشروع و قانونی ملت را گرفته و منتقدین و مخالفین را یا خانه نشین و یا تبعید و یا زندان و یا اعدام کرد.
شیخ فضل الله نوری را نیز شهید اعلام کرده و بلوار و خیابان به نام اوکرد. یعنی انقلاب ملت که آزادی عنصر اصلی و پایه ای آن بود را دزدید..
چگونه شکست جنگ های دویست ساله صلیبی و قستنطنیه باعث بیداری اروپائیان شد که اروپائیان به پاپ و کلیسا و خدای کلیسا و هر چه مقدس بود شک کردند اما ما ایرانیان با شکست از پرتغال و روس و انگلیس و عراق به آیت الله ها شک نکردیم!!
پس نصرت الهی آیت الله ها که وعده می دادند چه شد؟
👈 لینک بخش دوم: https://t.me/DORRTV/88773
Telegram
DorrTV شبکه جهانی دُرّ تی وی
🔴 پیام هاشم خواستار، «نماینده مبارز معلمان آزاده ایران» از زندان به مردم ایران: دین و خدا را از اسارت و زندان «آخوند» نجات دهید تا شما نیز پیشرفت و توسعه کرده و روی سعادت به خود را ببینید.
✅ @DORRTV
✅ @DORRTV
🔴 صديقه مالكى فرد همسر هاشم خواستار به سبب فشارهاى روحى مدتی در بیمارستان قلب بستری شد!
به نقل از پسر خانم مالکی فرد خوشبختانه خطر رفع شده و با خواست مادر از بیمارستان به خانه منتقل شدند!
همچنین پزشک ایشان تاکید کردند که خانم مالکی فرد باید بدور از استرس و اضطراب و در شرایط استراحت مطلق قرار داشته باشند.
⚡️همه این رنجها بخشی از مشکلات فراوان زندانیان سیاسی و خانواده های آنان است.
@Women_Civil_Rights_Activists
به نقل از پسر خانم مالکی فرد خوشبختانه خطر رفع شده و با خواست مادر از بیمارستان به خانه منتقل شدند!
همچنین پزشک ایشان تاکید کردند که خانم مالکی فرد باید بدور از استرس و اضطراب و در شرایط استراحت مطلق قرار داشته باشند.
⚡️همه این رنجها بخشی از مشکلات فراوان زندانیان سیاسی و خانواده های آنان است.
@Women_Civil_Rights_Activists
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🔴گفتگوی مجتبی واحدی و عباس واحدیان شاهرودی
⚡️افزایش فشار حکومت بر زندانیان سیاسی/ ایستادگی زندانیان
@Women_Civil_Rights_Activists
⚡️افزایش فشار حکومت بر زندانیان سیاسی/ ایستادگی زندانیان
@Women_Civil_Rights_Activists
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴فایل تصویری با حجم کم:
بخش دوم گفتگوی خودمانی با آقایان مجتبی واحدی و عباس واحدیان
شرایط بهداشتی و چرا مجرمان سیاسی را جمهوری اسلامی در زندان نگه میدارد علیرغم گفته مسئولین مبنی بر تنها نگه داشتن زندانیانی که خطر جانی برای مردم دارند.
بخش دوم گفتگوی خودمانی با آقایان مجتبی واحدی و عباس واحدیان
شرایط بهداشتی و چرا مجرمان سیاسی را جمهوری اسلامی در زندان نگه میدارد علیرغم گفته مسئولین مبنی بر تنها نگه داشتن زندانیانی که خطر جانی برای مردم دارند.
در گفتگوی خودمانی با آقایان مجتبی واحدی و عباس واحدیان
چه زمان خشم مردم از رژیم بر سرشان خراب خواهد شد
@Women_Civil_Rights_Activists
چه زمان خشم مردم از رژیم بر سرشان خراب خواهد شد
@Women_Civil_Rights_Activists
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آيين تو، برخاستن است
و باز نمی مانی از رفتن
هزار بارت اگر فرو افکنند
با تيغ و تـبـر
در تو جاريست پويه و پيکار
هزار بارت اگر بر کشند بر دار...
#آبان_خونین
#چهلم_نوید_افکاری
و باز نمی مانی از رفتن
هزار بارت اگر فرو افکنند
با تيغ و تـبـر
در تو جاريست پويه و پيکار
هزار بارت اگر بر کشند بر دار...
#آبان_خونین
#چهلم_نوید_افکاری
🔴همزمان با قتل مهدی امین از مخالفان جمهوری اسلامی در تورنتو؛ حامد اسماعیلیون اعلام کرد به مرگ تهدید شده است
⚡️همزمان با قتل مهدی امین، از مخالفان جمهوری اسلامی در تورنتو، حامد اسماعیلیون، نویسنده ساکن تورنتو که همسر و فرزندش بر اثر اصابت موشکهای سپاه پاسداران به هواپیمای اوکراینی کشته شدند، از «تهدید به مرگ» خود خبر داد.
⚡️اسماعیلیون که سخنگوی انجمن خانوادههای کشتهشدگان پرواز پیاس۷۵۲ است، در صفحه فیسبوک خود با اشاره به اینکه «مهدی امین که از فعالین سیاسی مقیم تورنتو است متاسفانه در محل سکونتش به قتل رسیده است و پلیس هنوز هیچ نظری ندارد و مشغول تحقیقات است»، نوشت: «بنا نداشتم تهدیدات به مرگ را علنی کنم ولی اگر رد پای یک حکومت خارجی در قتل مهدی امین از فعالان سیاسی مقیم تورنتو پیدا شود به نظر میرسد فرنگیکاران جمهوری اسلامی دوباره به ماموریت میروند.»
@Women_Civil_Rights_Activists
⚡️همزمان با قتل مهدی امین، از مخالفان جمهوری اسلامی در تورنتو، حامد اسماعیلیون، نویسنده ساکن تورنتو که همسر و فرزندش بر اثر اصابت موشکهای سپاه پاسداران به هواپیمای اوکراینی کشته شدند، از «تهدید به مرگ» خود خبر داد.
⚡️اسماعیلیون که سخنگوی انجمن خانوادههای کشتهشدگان پرواز پیاس۷۵۲ است، در صفحه فیسبوک خود با اشاره به اینکه «مهدی امین که از فعالین سیاسی مقیم تورنتو است متاسفانه در محل سکونتش به قتل رسیده است و پلیس هنوز هیچ نظری ندارد و مشغول تحقیقات است»، نوشت: «بنا نداشتم تهدیدات به مرگ را علنی کنم ولی اگر رد پای یک حکومت خارجی در قتل مهدی امین از فعالان سیاسی مقیم تورنتو پیدا شود به نظر میرسد فرنگیکاران جمهوری اسلامی دوباره به ماموریت میروند.»
@Women_Civil_Rights_Activists
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 به مناسبت چهلم قهرمان نوید افکاری
تقدیم به #قهرمان زمانه ما
به پهلوانی که با ایستادگیش سکوهای قهرمانی رو یکی پس از دیگری طی کرد و به اعماق دل مردم رسید
قهرمان ملی #نوید_افکاری :
از تشک #کشتی اگه فقط یک چیز رو یاد گرفته باشم، اینه که زیر بار #ظلم و دروغ نرم 👏
#راهت_ادامه_دارد
#پهلوانان_نمیمیرند
@Women_Civil_Rights_Activists
تقدیم به #قهرمان زمانه ما
به پهلوانی که با ایستادگیش سکوهای قهرمانی رو یکی پس از دیگری طی کرد و به اعماق دل مردم رسید
قهرمان ملی #نوید_افکاری :
از تشک #کشتی اگه فقط یک چیز رو یاد گرفته باشم، اینه که زیر بار #ظلم و دروغ نرم 👏
#راهت_ادامه_دارد
#پهلوانان_نمیمیرند
@Women_Civil_Rights_Activists
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 مادر شهید گلگون کفن «جهان پهلوان نوید افکاری» در مراسم چهلم پسرش:
همه بگویید «مرگ بر ظلم»، اول آبان ۱۳۹۹، روستای سنگر، استان فارس
@Women_Civil_Rights_Activists
همه بگویید «مرگ بر ظلم»، اول آبان ۱۳۹۹، روستای سنگر، استان فارس
@Women_Civil_Rights_Activists