🔴 دیدار نرگس محمدی در سالروز بازداشت ستار بهشتی، با گوهر عشقی مادر مقاوم و مبارز ستار بهشتی
تقی رحمانی در توییتر خود نوشت: نرگس گفته؛کوچه را آب پاشیده، قدمگاه پسر به سوی شکنجه گر را با گلهای سرخ مزین کرده، بیدار تا سحر نشسته. به مادر می گویم به بغض نشکسته آبان، مطمئن باش وادار به پاسخگویی خواهند شد.
@Women_Civil_Rights_Activists
تقی رحمانی در توییتر خود نوشت: نرگس گفته؛کوچه را آب پاشیده، قدمگاه پسر به سوی شکنجه گر را با گلهای سرخ مزین کرده، بیدار تا سحر نشسته. به مادر می گویم به بغض نشکسته آبان، مطمئن باش وادار به پاسخگویی خواهند شد.
@Women_Civil_Rights_Activists
🔴 روایت تکاندهنده معتادان از کمپ ترک اعتیاد زنان
محمد بهبودینیا، خبرنگار روزنامه خراسان، روایت زنان حاضر در دو کمپ ترک اعتیاد را منتشر کرده است:
هر وقت قرار بود بازرسی بیاید، از قبل خبرها را به مسئولان این کمپ میرساندند و تهدیدها شروع میشد که اگر حرف بزنید عواقباش با خودتان است.
آقایی به نام «ح» هرچند وقت یک بار با وعده و وعید یک زن را که بر و رویی داشت، به ازدواج موقت خودش در میآورد. حتی او برای مردانی که بیرون از کمپ بودند دخترانی را که ظاهر بهتری داشتند، انتخاب میکرد.
در یکی از موارد زنی که برای ترک به کمپ آمده بود، ولی پولی برای پرداخت هزینهها نداشت، توسط گرداننده کمپ مجبور به ارتباط با چند مرد میشود تا هزینههای حضورش در این کمپ از این طریق تامین شود.
زنانی را که به صورت نامشروع باردار شده بودند، از بیرون میآوردند و جنین آنها را سقط میکردند. دو مورد را با چشمهای خودم دیدم ، جسد هر دو جنین را لای ملافه پیچیدند و به محلی نامعلوم بردند.
ما را برای پارتیها میبردند و آنجا به ما لباس مهمانی و لوازم آرایشی میدادند تا مجلسشان را گرم کنیم.
منبع: توانا
@Women_Civil_Rights_Activists
محمد بهبودینیا، خبرنگار روزنامه خراسان، روایت زنان حاضر در دو کمپ ترک اعتیاد را منتشر کرده است:
هر وقت قرار بود بازرسی بیاید، از قبل خبرها را به مسئولان این کمپ میرساندند و تهدیدها شروع میشد که اگر حرف بزنید عواقباش با خودتان است.
آقایی به نام «ح» هرچند وقت یک بار با وعده و وعید یک زن را که بر و رویی داشت، به ازدواج موقت خودش در میآورد. حتی او برای مردانی که بیرون از کمپ بودند دخترانی را که ظاهر بهتری داشتند، انتخاب میکرد.
در یکی از موارد زنی که برای ترک به کمپ آمده بود، ولی پولی برای پرداخت هزینهها نداشت، توسط گرداننده کمپ مجبور به ارتباط با چند مرد میشود تا هزینههای حضورش در این کمپ از این طریق تامین شود.
زنانی را که به صورت نامشروع باردار شده بودند، از بیرون میآوردند و جنین آنها را سقط میکردند. دو مورد را با چشمهای خودم دیدم ، جسد هر دو جنین را لای ملافه پیچیدند و به محلی نامعلوم بردند.
ما را برای پارتیها میبردند و آنجا به ما لباس مهمانی و لوازم آرایشی میدادند تا مجلسشان را گرم کنیم.
منبع: توانا
@Women_Civil_Rights_Activists
🔴زرتشت احمدی راغب در پی تداوم اعتصاب غذا به بهداری اعزام شد
https://t.me/iv?url=https://humanrightsinir.org/zartoshtahadiragheb-humanrightsiniran-2/&rhash=1bab6b61543470
❇️حقوق بشر در ایران – امروز دوشنبه ۱۲ آبان ماه ۱۳۹۹، زرتشت احمدی راغب، زندانی سیاسی محبوس در تیپ ۲ زندان تهران بزرگ بر اثر وخامت حال ناشی از تداوم اعتصاب غذا به بهداری این زندان منتقل شد.
به گزارش حقوق بشر در ایران، در ساعات پایانی یکشنبه ۱۱ آبان ماه ۱۳۹۹، زرتشت احمدی راغب، فعال مدنی و زندانی سیاسی محبوس در تیپ ۲ اندرزگاه زندان تهران بزرگ در بیست و هشتمین روز از اعتصاب غذای اعتراضی خود پس از تشدید درد و خونریزی معده، ناشی از اعتصاب غذای طولانی مدت به صورت اورژانسی به بهداری زندان منتقل شد. این زندانی سیاسی در آخرین روز خرداد ماه سالجاری برای اجرای حکم حبس خود بازداشت و همان زمان اعلام اعتصاب غذا کرد و در تاریخ ۱۱ شهریور ماه در حالی که هفتاد و هفت روز در اعتصاب غذا سپری کرده بود همزمان با اعزام به مرخصی متصل آزادی مشروط به اعتصاب…
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/zartoshtahadiragheb-humanrightsiniran-2/
🟧 @Women_Civil_Rights_Activists
➖➖➖➖➖
✅ادمین
🆔@Humanrightsinir
حقوق بشر در ایران
زرتشت احمدی راغب در پی تداوم اعتصاب غذا به بهداری اعزام شد
زرتشت احمدی راغب، زندانی سیاسی در پی تداوم اعتصاب غذا به بهداری اعزام شد
https://t.me/iv?url=https://humanrightsinir.org/zartoshtahadiragheb-humanrightsiniran-2/&rhash=1bab6b61543470
❇️حقوق بشر در ایران – امروز دوشنبه ۱۲ آبان ماه ۱۳۹۹، زرتشت احمدی راغب، زندانی سیاسی محبوس در تیپ ۲ زندان تهران بزرگ بر اثر وخامت حال ناشی از تداوم اعتصاب غذا به بهداری این زندان منتقل شد.
به گزارش حقوق بشر در ایران، در ساعات پایانی یکشنبه ۱۱ آبان ماه ۱۳۹۹، زرتشت احمدی راغب، فعال مدنی و زندانی سیاسی محبوس در تیپ ۲ اندرزگاه زندان تهران بزرگ در بیست و هشتمین روز از اعتصاب غذای اعتراضی خود پس از تشدید درد و خونریزی معده، ناشی از اعتصاب غذای طولانی مدت به صورت اورژانسی به بهداری زندان منتقل شد. این زندانی سیاسی در آخرین روز خرداد ماه سالجاری برای اجرای حکم حبس خود بازداشت و همان زمان اعلام اعتصاب غذا کرد و در تاریخ ۱۱ شهریور ماه در حالی که هفتاد و هفت روز در اعتصاب غذا سپری کرده بود همزمان با اعزام به مرخصی متصل آزادی مشروط به اعتصاب…
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/zartoshtahadiragheb-humanrightsiniran-2/
🟧 @Women_Civil_Rights_Activists
➖➖➖➖➖
✅ادمین
🆔@Humanrightsinir
حقوق بشر در ایران
زرتشت احمدی راغب در پی تداوم اعتصاب غذا به بهداری اعزام شد
زرتشت احمدی راغب، زندانی سیاسی در پی تداوم اعتصاب غذا به بهداری اعزام شد
حقوق بشر در ایران
زرتشت احمدی راغب در پی تداوم اعتصاب غذا به بهداری اعزام شد
زرتشت احمدی راغب، زندانی سیاسی در پی تداوم اعتصاب غذا به بهداری اعزام شد
🔴زهرا جمالی، زندانی سیاسی به مرخصی اعزام شد
https://t.me/iv?url=https://humanrightsinir.org/zahrajamali-humanrightsiniran/&rhash=1bab6b61543470
❇حقوق بشر در ایران – امروز دوشنبه ۱۲آبان ماه ۱۳۹۹، زهرا جمالی، زندانی سیاسی محبوس در بند زنان زندان اوین به مرخصی اعزام شد.
به گزارش حقوق بشر در ایران، در ساعات پایانی یکشنبه ۱۱ آبان ماه ۱۳۹۹، زهرا جمالی، فعال ملی و زندانی سیاسی محبوس در بند زنان زندان اوین پس از تودیع وثیقه به مرخصی کوتاه مدت اعزام شد. این فعال مدنی در حال تحمل حبس تعزیری ۳ سال و ۶ ماهه خود است.
این زندانی سیاسی، پیش از این نیز در تاریخ ۲۴ اسفند ماه ۱۳۹۸, با تودیع قرار وثیقه ای به مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان به مرخصی اعزام و در تاریخ ۶ خرداد ماه ۱۳۹۹, پس از مخالفت مسئولان قضائی دادسرای زندان اوین با تمدید مرخصی به زندان اوین بازگشت.
بیشتر بخوانید: زهرا جمالی, زندانی سیاسی به مرخصی اعزام شد
بیشتر بخوانید: زهرا جمالی, زندانی سیاسی پس از اتمام مرخصی به زندان اوین بازگشت
حقوق بشر…
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/zahrajamali-humanrightsiniran/
➖➖➖➖➖
✅ادمین
🆔@Humanrightsinir
@Women_Civil_Rights_Activists
https://t.me/iv?url=https://humanrightsinir.org/zahrajamali-humanrightsiniran/&rhash=1bab6b61543470
❇حقوق بشر در ایران – امروز دوشنبه ۱۲آبان ماه ۱۳۹۹، زهرا جمالی، زندانی سیاسی محبوس در بند زنان زندان اوین به مرخصی اعزام شد.
به گزارش حقوق بشر در ایران، در ساعات پایانی یکشنبه ۱۱ آبان ماه ۱۳۹۹، زهرا جمالی، فعال ملی و زندانی سیاسی محبوس در بند زنان زندان اوین پس از تودیع وثیقه به مرخصی کوتاه مدت اعزام شد. این فعال مدنی در حال تحمل حبس تعزیری ۳ سال و ۶ ماهه خود است.
این زندانی سیاسی، پیش از این نیز در تاریخ ۲۴ اسفند ماه ۱۳۹۸, با تودیع قرار وثیقه ای به مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان به مرخصی اعزام و در تاریخ ۶ خرداد ماه ۱۳۹۹, پس از مخالفت مسئولان قضائی دادسرای زندان اوین با تمدید مرخصی به زندان اوین بازگشت.
بیشتر بخوانید: زهرا جمالی, زندانی سیاسی به مرخصی اعزام شد
بیشتر بخوانید: زهرا جمالی, زندانی سیاسی پس از اتمام مرخصی به زندان اوین بازگشت
حقوق بشر…
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/zahrajamali-humanrightsiniran/
➖➖➖➖➖
✅ادمین
🆔@Humanrightsinir
@Women_Civil_Rights_Activists
حقوق بشر در ایران
زهرا جمالی، زندانی سیاسی به مرخصی اعزام شد
زهرا جمالی، زندانی سیاسی به مرخصی اعزام شد
🔴 دلنوشته فائزه دختر محمد نوری زاد
پارسال دقیقا این موقع من برای اولین بار بعد از سه ماه حبس انفرادی بابام رو تو دادگاه مشهد دیدم در حد چند دقیقه
اولین باری بود که از یه اتاق ۱۲ متری میومد بیرون بعد چندماه، و کلا ارتباطش با دنیای بیرون محدود شده بود به غذایی که نگهبان از لای در بهش میداد.
نه کسی رو میدید، نه حتی هواخوری داشت، نه با کسی حرف میزد، نه تماس تلفنیای، نه کتابی و نه روزنامهای.
ماهها از جوّ جامعه دور بود و مثلا از شلوغیهای آبان اصلا خبر نداشت.
توی اون دیدار، به شکل رگباری تحلیلهاش رو راجع به ج.ا و آیندهش میگفت (با اینکه اصلا علاقهای به شنیدن اینجور حرفا تو اون چند دقیقه نداشتم)
اما یادمه گفت تا چندماه دیگه دلار سی تومنو رد میکنه و مردم بدبخت تر میشن و ... (اونموقع دلار فکر کنم مثلا ۱۲ تومان بود)
من خیلی افسرده شدم که بابام چون از دنیای واقعی بیرون بیخبره تو ذهن خودش به شکل اغراق شده داره همه چیو تحلیل میکنه و نگرانش شدم.
الان اما، تازه میفهمم چی میگفت و واقعا نمیدونم چی بگم...
دوشنبه ۱۲ مهر ماه ۹۹
@Women_Civil_Rights_Activists
پارسال دقیقا این موقع من برای اولین بار بعد از سه ماه حبس انفرادی بابام رو تو دادگاه مشهد دیدم در حد چند دقیقه
اولین باری بود که از یه اتاق ۱۲ متری میومد بیرون بعد چندماه، و کلا ارتباطش با دنیای بیرون محدود شده بود به غذایی که نگهبان از لای در بهش میداد.
نه کسی رو میدید، نه حتی هواخوری داشت، نه با کسی حرف میزد، نه تماس تلفنیای، نه کتابی و نه روزنامهای.
ماهها از جوّ جامعه دور بود و مثلا از شلوغیهای آبان اصلا خبر نداشت.
توی اون دیدار، به شکل رگباری تحلیلهاش رو راجع به ج.ا و آیندهش میگفت (با اینکه اصلا علاقهای به شنیدن اینجور حرفا تو اون چند دقیقه نداشتم)
اما یادمه گفت تا چندماه دیگه دلار سی تومنو رد میکنه و مردم بدبخت تر میشن و ... (اونموقع دلار فکر کنم مثلا ۱۲ تومان بود)
من خیلی افسرده شدم که بابام چون از دنیای واقعی بیرون بیخبره تو ذهن خودش به شکل اغراق شده داره همه چیو تحلیل میکنه و نگرانش شدم.
الان اما، تازه میفهمم چی میگفت و واقعا نمیدونم چی بگم...
دوشنبه ۱۲ مهر ماه ۹۹
@Women_Civil_Rights_Activists
Forwarded from اتچ بات
🔴 به نام خدای مهر
✍ برای پسرم:
یکماه از زندانی بودن علی سپری شد درست ۱۲ مهرماه برای اجرای حکم به اوین رفت ولی سر از زندان بزرگ در آورد. فقط یکبار توانسته ام ببینمش.
فردا روز ملاقات بود که تعطیل رسمی است.
نمی دانید که دل یک مادر تعطیلی سرش نمی شود. من دلخوشم به همین تلفنهایی که می زند؛ با تن صدای خوشش، خوشحال می شوم و وقتی تن صدا حس خوشی ندارد روزم هدر می شود و قلبم فشرده.
امشب از همین جا از راه دور دستم را روی قلبش می گذارم تا آرام بگیرد و آرام بگیرم. برای او و همه بیگناهان دربند بخصوص جوانانی که کم سن و سال هستند آرزوی آزادی و سلامتی دارم.
دو روز پیش بود که فهمیدم سالن روبروی بندشان تعدادی کرونایی شدند و بناچار هوا خوری مشترک بسته شده و فقط در ساعت محدودی به شکل مجزا از هواخوری استفاده می کنند؛ دیروزش هم امیرحسن مرادی را به بیمارستان برده و هنوز خبری از ایشان ندارند. همان جوانی که پدرش به خاطر حکم اعدام پسرش امیرحسین طاقتش طاق شد و خودکشی کرد. شنیدن هرکدام از این داستانها برای پیرکردن جوانان ما کافیست.
💫 آیا کسانی که این بیگناهان را دربند کرده اند خودشان فرزند ندارند و یا شاید هم .........
به هر حال ظلم پایدار نمی ماند.
✍ برای همسرم:
امروز دوشنبه ۱۲ آبان به دیدار آقای نوری زاد رفتم، همچنان دست به عصا و این بار دست به کمر هم. خدارا شکر سرپا بود وقتی پشت شیشه ظاهر شد، عصایش را به کناری گذاشت؛ استوار و دست به سینه ایستاد تا عشق خود را که روی زیرپوشی سفید با خطی خوش ابراز کرده بود بهتر نمایان کند، چند لحظه ای ایستاد و با اشاره ما نشست.
حالا مابودیم و کلی حرف نا گفته و گوش نامحرم!
گفت جمعه دوباره بیهوش شدم مرا به بهداری بردند. خارشی که در استخوانهایم ایجاد شده باعث بیخوابیم می شود و کمردرد هم به دردهایم اضافه شده، کم کم اگر این روند خدای ناکرده ادامه پیدا کند کلکسیون کامل می شود.
می گویند چیزی نگو حرفی نزن، براستی آیا می شود؟
آیا خودتان اگر بی گناه بودید و چنین مصیبتهایی بر شما باریدن می گرفت سکوت،
می کردید؟
من که سرا پا فریادم برای تمام سرمایه های به هدر رفته مردمان سرزمینم بخصوص جوانان بی گناه دربند.
گفت: نقاشی نکشیده ام، فقط نوشته ام،
۱۱۰۰ صفحه رمان. بار سوم است که بازنویس می کنم.
💫شما که آزادش، نمی کنید، درمانش نمی کنید، لااقل کارت تلفنش را بدهید که این حداقل، بنظرم شدنی ست. البته من راضی به زحمت شما نیستم؛ ولی بدانید حتما با خدا گفتگو خواهم کرد و بزودی نتیجه اش را خواهیم دید.
✍ برای خودم:
توباید کفش آهنین بپوشی از اوین به تهران بزرگ و از تهران بزرگ به اوین رفت و آمد کنی.
راستی جرم تو چیست؟!
مگر نه اینکه تو فقط مادر علی نوری زاد هستی و همسر محمد نوری زاد.
خب لابد همین برای محکومیتت کافیست.
گله ای ندارم، اغلب در خلوتم زمزمه می کنم که:
یوسف گم گشته باز آید به کنعان غم مخور
کلبه احزان شود روزی گلستان غم مخور
هان مشو نومید چون واقف نه ای از سر غیب
باشد اندر پرده بازیهای پنهان غم مخور
گرچه منزل بس خطرناک است و مقصد بس بعید
هیچ راهی نیست کان را نیست پایان غم مخور
غم مخور، غم مخور، غم.....
فاطمه ملکی
دوشنبه ۱۲ مهر ماه ۹۹
@Women_Civil_Rights_Activists
✍ برای پسرم:
یکماه از زندانی بودن علی سپری شد درست ۱۲ مهرماه برای اجرای حکم به اوین رفت ولی سر از زندان بزرگ در آورد. فقط یکبار توانسته ام ببینمش.
فردا روز ملاقات بود که تعطیل رسمی است.
نمی دانید که دل یک مادر تعطیلی سرش نمی شود. من دلخوشم به همین تلفنهایی که می زند؛ با تن صدای خوشش، خوشحال می شوم و وقتی تن صدا حس خوشی ندارد روزم هدر می شود و قلبم فشرده.
امشب از همین جا از راه دور دستم را روی قلبش می گذارم تا آرام بگیرد و آرام بگیرم. برای او و همه بیگناهان دربند بخصوص جوانانی که کم سن و سال هستند آرزوی آزادی و سلامتی دارم.
دو روز پیش بود که فهمیدم سالن روبروی بندشان تعدادی کرونایی شدند و بناچار هوا خوری مشترک بسته شده و فقط در ساعت محدودی به شکل مجزا از هواخوری استفاده می کنند؛ دیروزش هم امیرحسن مرادی را به بیمارستان برده و هنوز خبری از ایشان ندارند. همان جوانی که پدرش به خاطر حکم اعدام پسرش امیرحسین طاقتش طاق شد و خودکشی کرد. شنیدن هرکدام از این داستانها برای پیرکردن جوانان ما کافیست.
💫 آیا کسانی که این بیگناهان را دربند کرده اند خودشان فرزند ندارند و یا شاید هم .........
به هر حال ظلم پایدار نمی ماند.
✍ برای همسرم:
امروز دوشنبه ۱۲ آبان به دیدار آقای نوری زاد رفتم، همچنان دست به عصا و این بار دست به کمر هم. خدارا شکر سرپا بود وقتی پشت شیشه ظاهر شد، عصایش را به کناری گذاشت؛ استوار و دست به سینه ایستاد تا عشق خود را که روی زیرپوشی سفید با خطی خوش ابراز کرده بود بهتر نمایان کند، چند لحظه ای ایستاد و با اشاره ما نشست.
حالا مابودیم و کلی حرف نا گفته و گوش نامحرم!
گفت جمعه دوباره بیهوش شدم مرا به بهداری بردند. خارشی که در استخوانهایم ایجاد شده باعث بیخوابیم می شود و کمردرد هم به دردهایم اضافه شده، کم کم اگر این روند خدای ناکرده ادامه پیدا کند کلکسیون کامل می شود.
می گویند چیزی نگو حرفی نزن، براستی آیا می شود؟
آیا خودتان اگر بی گناه بودید و چنین مصیبتهایی بر شما باریدن می گرفت سکوت،
می کردید؟
من که سرا پا فریادم برای تمام سرمایه های به هدر رفته مردمان سرزمینم بخصوص جوانان بی گناه دربند.
گفت: نقاشی نکشیده ام، فقط نوشته ام،
۱۱۰۰ صفحه رمان. بار سوم است که بازنویس می کنم.
💫شما که آزادش، نمی کنید، درمانش نمی کنید، لااقل کارت تلفنش را بدهید که این حداقل، بنظرم شدنی ست. البته من راضی به زحمت شما نیستم؛ ولی بدانید حتما با خدا گفتگو خواهم کرد و بزودی نتیجه اش را خواهیم دید.
✍ برای خودم:
توباید کفش آهنین بپوشی از اوین به تهران بزرگ و از تهران بزرگ به اوین رفت و آمد کنی.
راستی جرم تو چیست؟!
مگر نه اینکه تو فقط مادر علی نوری زاد هستی و همسر محمد نوری زاد.
خب لابد همین برای محکومیتت کافیست.
گله ای ندارم، اغلب در خلوتم زمزمه می کنم که:
یوسف گم گشته باز آید به کنعان غم مخور
کلبه احزان شود روزی گلستان غم مخور
هان مشو نومید چون واقف نه ای از سر غیب
باشد اندر پرده بازیهای پنهان غم مخور
گرچه منزل بس خطرناک است و مقصد بس بعید
هیچ راهی نیست کان را نیست پایان غم مخور
غم مخور، غم مخور، غم.....
فاطمه ملکی
دوشنبه ۱۲ مهر ماه ۹۹
@Women_Civil_Rights_Activists
Telegram
attach 📎
Forwarded from اتچ بات
.💫اسلام گرایی یا اسلام هراسی؟💫
✍️عباس واحدیان شاهرودی
دوباره حملات اسلام گرایان افراطی اینبار در قلب وین، اروپا و دنیا را شوکه نمود!
پرده اول:
«بیاییم اینبار نگاهی به آغاز ماجرا از دید مسلمانان داشته باشیم !»
معلمی بنام ساموئل پاتی سر کلاس تاریخ و درس آزادی بیان کاریکاتوری توهین آمیز از پیامبر اسلام نشان میدهد.
پیش ازین چندبار برخی از خانواده های دانش آموزان مسلمان ازین معلم بخاطر مطرح کردن مسائلی که بزعم آنان توهین آمیز بوده به مدرسه شکایت کردند!
خبر به گوش جوان ۱۸ ساله افراطی چچنی تبار بنام یزید آزنوروف که تازگیها مجوز اقامت ده ساله دریافت نموده میرسد و در یک کمین خونین سر از تن معلم تاریخ جدا می کند و خودش نیز توسط پلیس فرانسه کشته میشود!
پرده دوم:
رییس جمهور فرانسه پس ازین قتل فجیع واکنشی نشان داد تا ضمن همدردی و دستور پیگیری سریع پرونده، شاید بتواند از التهاب و عصبانیت فرانسویان نسبت به جامعه مسلمانان بکاهد!
حال آنکه مشخص بود این سخنان بهترین دستاویز ممکن برای تحریک سایر جوانان خام مسلمان توسط علمای افراطی است و پیامدهای وخیم تری در انتظار فرانسه و اروپا می باشد!
دیشب در وین پایتخت اتریش یک گروه جوان مسلح مسلمان با یورش به کنیسه یهودیان و کوچه های اطراف آن مکان ،سبب به قتل رسیدن حداقل دو تن و زخمی شدن ۲۷ نفر(تا اکنون که حدود ۱۰ ساعت میگذرد!) می گردند!
حداقل چهار تن ازین افراد دستگیر شدند و تحقیقات ادامه دارد!
پرده سوم:
چه کسانی مسببان و آمران اصلی این فجایع خونین هستند؟
سالیان درازیست اروپا با اخذ سیاست های مهاجرتی و گاها مرموزانه مآمن دهها هزار مسلمان افراطی شده است!
بعنوان مثال انگلستان با جذب و اعطای پناهندگی توام با حقوق و مزایای ویژه به علمای تندروی شیعه و سنی که حتی در کشورهای خود تحت تعقیب بودند از آنان برای برافروختن آتش جنگهای فرقه ای بویژه در کشورهای منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا بهره می برد!
با ایجاد این پناهگاه لوکس فرقه تراشی اسلامی نیز شتاب افزونتری یافته چرا که با ایجاد هر فرقه جدید ضمن کسب ثروتهای هنگفت برای روسا و موسسان فرقه ها و ارضای توهمات قدیس گونه آنان دامنه اختلافات میان جامعه اسلامی وسعت بیشتری می یابد و آن کشورها بجای حرکت در مسیر رشد مدام با واپسگرایی و پرداختن به مسائلی که مانع پویایی جامعه میشود مانند ستیزهای مذهبی که نوعی خودزنی بر اساس فتاوای علمای مسلمان علیه یکدیگرست باعث میشوند تا وابستگی به غرب امتداد یابد!
بعنوان مثال از آخرین فرقه های نوین در ایران میتوان به جریان آیت اله شیرازی یا فرقه رام الله که شخصی بنام "پیمان الهی" موسس و پیامبر آن بود و در سال ۸۵ حین فرار از دیوار همسایه دستگیر شداشاره داشت و یا به فرقه یمانی که توسط احمد الحسن یمانی ۲۰ سال پیش در عراق شکل گرفت و پیروان ایرانی زیادی دارد توجه کرد!
در همین راستا حتی میتوانیم به ایجاد فرقه سیاسی مذهبی "خلافت اسلامی (داعش) ابوبکر البغدادی " نیز اشاره نماییم!
ضمن آنکه هم اینک در کشورهای اسلامی چون هند،پاکستان،بنگلادش،سودان،اتیوپی،مصر و برخی دیگر چندین فرقه نوین پدیدار گشتند!
ادامه دارد...
۱۳ آبان ۱۳۹۹
@ghalamban1398
✍️عباس واحدیان شاهرودی
دوباره حملات اسلام گرایان افراطی اینبار در قلب وین، اروپا و دنیا را شوکه نمود!
پرده اول:
«بیاییم اینبار نگاهی به آغاز ماجرا از دید مسلمانان داشته باشیم !»
معلمی بنام ساموئل پاتی سر کلاس تاریخ و درس آزادی بیان کاریکاتوری توهین آمیز از پیامبر اسلام نشان میدهد.
پیش ازین چندبار برخی از خانواده های دانش آموزان مسلمان ازین معلم بخاطر مطرح کردن مسائلی که بزعم آنان توهین آمیز بوده به مدرسه شکایت کردند!
خبر به گوش جوان ۱۸ ساله افراطی چچنی تبار بنام یزید آزنوروف که تازگیها مجوز اقامت ده ساله دریافت نموده میرسد و در یک کمین خونین سر از تن معلم تاریخ جدا می کند و خودش نیز توسط پلیس فرانسه کشته میشود!
پرده دوم:
رییس جمهور فرانسه پس ازین قتل فجیع واکنشی نشان داد تا ضمن همدردی و دستور پیگیری سریع پرونده، شاید بتواند از التهاب و عصبانیت فرانسویان نسبت به جامعه مسلمانان بکاهد!
حال آنکه مشخص بود این سخنان بهترین دستاویز ممکن برای تحریک سایر جوانان خام مسلمان توسط علمای افراطی است و پیامدهای وخیم تری در انتظار فرانسه و اروپا می باشد!
دیشب در وین پایتخت اتریش یک گروه جوان مسلح مسلمان با یورش به کنیسه یهودیان و کوچه های اطراف آن مکان ،سبب به قتل رسیدن حداقل دو تن و زخمی شدن ۲۷ نفر(تا اکنون که حدود ۱۰ ساعت میگذرد!) می گردند!
حداقل چهار تن ازین افراد دستگیر شدند و تحقیقات ادامه دارد!
پرده سوم:
چه کسانی مسببان و آمران اصلی این فجایع خونین هستند؟
سالیان درازیست اروپا با اخذ سیاست های مهاجرتی و گاها مرموزانه مآمن دهها هزار مسلمان افراطی شده است!
بعنوان مثال انگلستان با جذب و اعطای پناهندگی توام با حقوق و مزایای ویژه به علمای تندروی شیعه و سنی که حتی در کشورهای خود تحت تعقیب بودند از آنان برای برافروختن آتش جنگهای فرقه ای بویژه در کشورهای منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا بهره می برد!
با ایجاد این پناهگاه لوکس فرقه تراشی اسلامی نیز شتاب افزونتری یافته چرا که با ایجاد هر فرقه جدید ضمن کسب ثروتهای هنگفت برای روسا و موسسان فرقه ها و ارضای توهمات قدیس گونه آنان دامنه اختلافات میان جامعه اسلامی وسعت بیشتری می یابد و آن کشورها بجای حرکت در مسیر رشد مدام با واپسگرایی و پرداختن به مسائلی که مانع پویایی جامعه میشود مانند ستیزهای مذهبی که نوعی خودزنی بر اساس فتاوای علمای مسلمان علیه یکدیگرست باعث میشوند تا وابستگی به غرب امتداد یابد!
بعنوان مثال از آخرین فرقه های نوین در ایران میتوان به جریان آیت اله شیرازی یا فرقه رام الله که شخصی بنام "پیمان الهی" موسس و پیامبر آن بود و در سال ۸۵ حین فرار از دیوار همسایه دستگیر شداشاره داشت و یا به فرقه یمانی که توسط احمد الحسن یمانی ۲۰ سال پیش در عراق شکل گرفت و پیروان ایرانی زیادی دارد توجه کرد!
در همین راستا حتی میتوانیم به ایجاد فرقه سیاسی مذهبی "خلافت اسلامی (داعش) ابوبکر البغدادی " نیز اشاره نماییم!
ضمن آنکه هم اینک در کشورهای اسلامی چون هند،پاکستان،بنگلادش،سودان،اتیوپی،مصر و برخی دیگر چندین فرقه نوین پدیدار گشتند!
ادامه دارد...
۱۳ آبان ۱۳۹۹
@ghalamban1398
Telegram
attach 📎
Forwarded from Azadi | آزادی
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴به مناسبت سالگرد شهادت ستار بهشتی به دست جلادان خامنه ای در ۱۳ آبان هشت سال پیش
بازنشر، دیدار دکتر محمد ملکی و محمد نوریزاد با گوهر عشقی، مادر پرافتخار شهید ستار بهشتی
ایران آزادی: ۱۳ آبان هشت سال قبل رژیم خامنه ای "ستار بهشتی" را در زیر شکنجه به قتل رساند!، و شکنجه گر جنایتکار به مادر پیر و بیمار ستار گفت؛ پسرت در زیر شکنجه های من کشته شد! من می زدم، و او می خندید! آنقدر زدم، تا کشته شد!
آری...
ستار بهشتی
کارگر ساده ای بود،
که علیرغم فقر مادی بسیار...
از ثروت آگاهی و آزادگی برخوردار بود،
و تا پایان عمر برای عدالت و آزادی مبارزه کرد، و مادر شریف و شجاع ستار نیز وقتی با پیشنهادات اغواکننده ی رژیم مواجه شد، که حاضر بودند بالاترین امتیازات ممکن را بدهند، تا او رضایت بدهد و سکوت کند؛ در کمال صلابت و سرافرازی گفت: من خون فرزندم را نمیفروشم...!
و وقتی
عوامل رژیم گفتند؛
چگونه راضی میشوی؟ گفت؛ با آزادی ایران
۱۳آبان۹۹
@SepehrAzadi
بازنشر، دیدار دکتر محمد ملکی و محمد نوریزاد با گوهر عشقی، مادر پرافتخار شهید ستار بهشتی
ایران آزادی: ۱۳ آبان هشت سال قبل رژیم خامنه ای "ستار بهشتی" را در زیر شکنجه به قتل رساند!، و شکنجه گر جنایتکار به مادر پیر و بیمار ستار گفت؛ پسرت در زیر شکنجه های من کشته شد! من می زدم، و او می خندید! آنقدر زدم، تا کشته شد!
آری...
ستار بهشتی
کارگر ساده ای بود،
که علیرغم فقر مادی بسیار...
از ثروت آگاهی و آزادگی برخوردار بود،
و تا پایان عمر برای عدالت و آزادی مبارزه کرد، و مادر شریف و شجاع ستار نیز وقتی با پیشنهادات اغواکننده ی رژیم مواجه شد، که حاضر بودند بالاترین امتیازات ممکن را بدهند، تا او رضایت بدهد و سکوت کند؛ در کمال صلابت و سرافرازی گفت: من خون فرزندم را نمیفروشم...!
و وقتی
عوامل رژیم گفتند؛
چگونه راضی میشوی؟ گفت؛ با آزادی ایران
۱۳آبان۹۹
@SepehrAzadi
Forwarded from Iran International ایران اینترنشنال
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
عباس واحدیان شاهرودی، فعال سیاسی در برنامه #چشم_انداز میگوید: رهبر جمهوری اسلامی به عنوان کسی که بیشترین اختیارات قانونی را دارد، استبدادی را پایهگذاری کرده و به هیچکس هم پاسخگو نیست.
@iranintltv
@iranintltv
Forwarded from ✍️کانال شخصی عباس واحدیان شاهرودی
🔴 گفتگوی عباس واحدیان شاهرودی فعال سیاسی و دکتر قاسم شعله سعدی موسس راه سوم امشب، چهارشنبه ۱۴ آبان به وقت ایران ساعت ۲۰/۳۰ از کانال Yek tv
⬅️ موضوع: معرفی و بررسی گفتمان و برنامه سیاسی راه سوم و مراحل تشکیل دولت موقت
@ghalamban1398
⬅️ موضوع: معرفی و بررسی گفتمان و برنامه سیاسی راه سوم و مراحل تشکیل دولت موقت
@ghalamban1398
Forwarded from کانال محمد مهدویفر
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔵 توئیتر وزارت خارجه اسرائیل با انتشار این فیلم از سخنان روز گذشته خامنهای نوشت:
🔸دغدغه مردم ایران: کرونا، فقر، گرانی، بیکاری
🔸دغدغه خامنهای: فلسطین و نابودی اسرائیل
🔵 محمد مهدویفر
تخریبچی و غواص جنگ:
خامنهای در این کلیپ رژیم اسرائیل را #غاصب و #قاتل میداند.
دو سوال از خامنهای میپرسم.
🔸سوال اول: رهبری که میداند مردم کشورش نه تنها او را نمیخواهند بلکه از او متنفرند و بعد از ۳۱ سال کماکان اصرار دارد که تا لحظهی مرگ یعنی مادامالعمر رهبر باشد، آیا چنین رهبری غاصب هست یا غاصب نیست؟
🔸سوال دوم: رهبری که به دستور مستقیم او آبان پارسال، به قول خودشان ۲۳۰ نفر و به گفته مشهور ۱۵۰۰ نفر را به کام مرگ کشید، آیا چنین رهبری قاتل هست یا قاتل نیست؟
اگر دولت اسرائیل میکشد، ملت خودش را که نمیکشد. این آقای رهبر به روی ملت خودش با بیشرمی و بیرحمی آتش میگشاید.
@mahdavifar1399
🔸دغدغه مردم ایران: کرونا، فقر، گرانی، بیکاری
🔸دغدغه خامنهای: فلسطین و نابودی اسرائیل
🔵 محمد مهدویفر
تخریبچی و غواص جنگ:
خامنهای در این کلیپ رژیم اسرائیل را #غاصب و #قاتل میداند.
دو سوال از خامنهای میپرسم.
🔸سوال اول: رهبری که میداند مردم کشورش نه تنها او را نمیخواهند بلکه از او متنفرند و بعد از ۳۱ سال کماکان اصرار دارد که تا لحظهی مرگ یعنی مادامالعمر رهبر باشد، آیا چنین رهبری غاصب هست یا غاصب نیست؟
🔸سوال دوم: رهبری که به دستور مستقیم او آبان پارسال، به قول خودشان ۲۳۰ نفر و به گفته مشهور ۱۵۰۰ نفر را به کام مرگ کشید، آیا چنین رهبری قاتل هست یا قاتل نیست؟
اگر دولت اسرائیل میکشد، ملت خودش را که نمیکشد. این آقای رهبر به روی ملت خودش با بیشرمی و بیرحمی آتش میگشاید.
@mahdavifar1399
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴«مشکل بزرگ آمریکا اینه که نه ولی فقیه داره نه شورای نگهبان تا از رأی مردم صیانت بکنه»!!
⚡️تحلیل هوشمندانه کارشناس باهوش صداوسیما از مشکل بزرگ آمریکا در شبکه خبر!
@Women_Civil_Rights_Activists
⚡️تحلیل هوشمندانه کارشناس باهوش صداوسیما از مشکل بزرگ آمریکا در شبکه خبر!
@Women_Civil_Rights_Activists
Forwarded from «حقوق بشر در ایران»
🔴اخبار هفتگی نقض حقوق بشر در ایران
https://t.me/iv?url=https://humanrightsinir.org/weeklynews-humanrightsiniran-7/&rhash=1bab6b61543470
❇ماده ۱۰ اعلامیه جهانی حقوق بشر: هر فرد با مساوات کامل حق دارد که دعوایش به وسیله دادگاه مساوی و بی طرفی ، منصفانه و علنا رسیدگی بشود و چنین دادگاهی درباره حقوق و الزامات او یا هر اتهام جزایی که به او توجه پیدا کرده باشند، اتخاذ تصمیم بنماید.
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/weeklynews-humanrightsiniran-7/
➖➖➖➖➖
✅ادمین
🆔@Humanrightsinir
https://t.me/iv?url=https://humanrightsinir.org/weeklynews-humanrightsiniran-7/&rhash=1bab6b61543470
❇ماده ۱۰ اعلامیه جهانی حقوق بشر: هر فرد با مساوات کامل حق دارد که دعوایش به وسیله دادگاه مساوی و بی طرفی ، منصفانه و علنا رسیدگی بشود و چنین دادگاهی درباره حقوق و الزامات او یا هر اتهام جزایی که به او توجه پیدا کرده باشند، اتخاذ تصمیم بنماید.
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/weeklynews-humanrightsiniran-7/
➖➖➖➖➖
✅ادمین
🆔@Humanrightsinir
حقوق بشر در ایران
اخبار هفتگی نقض حقوق بشر در ایران
#حقوق_بشر #حقوق_شهروندی #حقوق_بشر_در_ایران #حقوق_شهروندان #اخبار_هفتگی #محاکمه #بازداشت #احضار #بازجویی
🔴آزادی چهار کارگر بازداشتی نیشکر هفت تپه که هشتم آبانماه با هجوم نیروهای انتظامی به منازلشان دستگیر شده بودند بعد از ۶ روز اعتراضات متحدانه همکارانشان با قراروثیقه بطور موقت امشب چهاردهم آبانماه با حضور استقبال پرشور تعدادی از کارگران نیشکر هفت تپه از زندان دزفول آزاد شدند .
@Women_Civil_Rights_Activists
@Women_Civil_Rights_Activists
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
#سیبل_های_ولایت_فقیه
هروقت یکی از مسئولین کشور رو دیدید که داره از اون یکی انتقاد میکنه و ادای ناجیِ درستکار رو در میاره...
یادتون باشه #دیکتاتور یکی دیگه است، اینا همه نمایشه!
@Women_Civil_Rights_Activists
هروقت یکی از مسئولین کشور رو دیدید که داره از اون یکی انتقاد میکنه و ادای ناجیِ درستکار رو در میاره...
یادتون باشه #دیکتاتور یکی دیگه است، اینا همه نمایشه!
@Women_Civil_Rights_Activists
🔴ریچارد گرنل سرپرست اطلاعات ملی آمریکا؛ اصلا مهم نیست فاکسنیوز و بقیه رسانهها چه میگویند، حتی مهم نیست بایدن چه میگوید، شمارش آرا باید با مدرک تایید شده باشد، ما این کار را با یک راه قانونی انجام میدهیم
@Women_Civil_Rights_Activists
@Women_Civil_Rights_Activists
✍️کانال شخصی عباس واحدیان شاهرودی
🔴 گفتگوی عباس واحدیان شاهرودی فعال سیاسی و دکتر قاسم شعله سعدی موسس راه سوم امشب، چهارشنبه ۱۴ آبان به وقت ایران ساعت ۲۰/۳۰ از کانال Yek tv ⬅️ موضوع: معرفی و بررسی گفتمان و برنامه سیاسی راه سوم و مراحل تشکیل دولت موقت @ghalamban1398
2_5267295278465026509
<unknown>
"صوتی کم حجم"
🔴 گفتگوی، #عباس_واحدیان_شاهرودی فعال سیاسی و زندانی سیاسی سابق و
#قاسم_شعله_سعدی موسس راه سوم - ۹۹/۸/۱۴
⚡️موضوع: معرفی و بررسی گفتمان و برنامه سیاسی راه سوم و مراحل تشکیل دولت موقت
@ghalamban1398
🔴 گفتگوی، #عباس_واحدیان_شاهرودی فعال سیاسی و زندانی سیاسی سابق و
#قاسم_شعله_سعدی موسس راه سوم - ۹۹/۸/۱۴
⚡️موضوع: معرفی و بررسی گفتمان و برنامه سیاسی راه سوم و مراحل تشکیل دولت موقت
@ghalamban1398
Forwarded from اتچ بات
💫 بیاد یاران دربند دژخیمان
✍️عباس واحدیان شاهرودی
جنبش آزادیخواهی ایران بر علیه رژیم حاکم که از آن بنام اپوزیسیون یاد میشود عمری به درازای جمهوری اسلامی دارد.
تاکنون دهها هزار نفر ازین افراد توسط رژیم یا در زندانها شکنجه و کشته شدند و یا با اعدام و ترور از صحنه روزگار حذف گردیدند!
همچنین بالغ بر دهها هزار نفر در این ۴۲ سال با پرونده سازی و اجرای دادگاههای نمایشی-فرمایشی به زندانهای کوتاه و بلند مدت محکوم گردیده که از هر دو حیث اپوزیسیون جمهوری اسلامی یکی از رکورداران ایثار توام با تلفات در تاریخ معاصر بوده است!
هم اینک در زندانهای کشور هزاران تن از فعالین مدنی و سیاسی و عقیدتی و امنیتی اسیر این دژخیمان بد سیرت هستند!
سال گذشته پس از تجمع یاران ما (در #بیانیه۱۴) مقابل دادگاه تجدید نظر مشهد، دستگیری امضا کنندگان دو بیانیه اول و دوم بانوان آغاز شد که با در نظر گرفتن دستگیری پنج تن از حامیان گرامی مان مجموعا ۲۵ نفر بودند!
پس از چند ماه نخست از این تعداد چند تن از جمله جواد لعل محمدی، جانباز عزیز بروجردی، جانباز عزیز مرتضی قاسمی، رضا جنگی، هاشم رجایی و بانوان حوریه فرج زاده و پوران ناظمی با قید وثیقه آزاد شدند و بقیه که شامل آقایان محمد نوری زاد، کمال جعفری یزدی، هاشم خواستار، محمدحسین سپهری، عبدالرسول مرتضوی، رضا مهرگان، زرتشت احمدی راغب، و خانمها گیتی پور فاضل، فاطمه سپهری، شهلا انتصاری، شهلا جهان بین، زهرا جمالی، نرگس منصوری هر کدام از ۲۶ سال تا حداقل سه سال محکومیت یافتند!
پرونده بنده نیز که منتظر صدور رای دادگاه بدوی می باشد!
چیزی نزدیک به یک قرن زندان برای یک گروه که بشکلی کاملا دموکراتیک و قانونی و عاری از خشونت خواستار استعفای رهبر و اصلاح کامل قانون اساسی و بر چیده شدن کل این ساختار استبدادی بودند در نظر گرفتند!!؟
چندین خانواده گرفتار این مصیبت جانکاه شده که هنوز ادامه دارد!
اینها را یاد آوری نمودم تا مردم بدانند علیرغم همه ضعفهای اپوزیسیون آزادیخواهان وطن هرگز کم فروشی نکردند و اگر کاستی در جهت گذار از این دیکتاتوری وجود دارد از ناحیه مردمی است که دوست دارند با نشستن بر روی خاکستر فقر و فلاکت همچنان در طبقه خاکستری جامعه جای بگیرند!
آنانکه فقط نق زننده اند نه عملگرا؛مملو از درد و فریادند ولی همچنان خاموش اند و بیصدا !
همانهایی که اگر ماموران دژخیم در انزار عمومی بر سر هموطن معترض شان باتوم می کوبند و یا با شوکر و اسپری فلفل علنی شکنجه می دهند فوری گوشی موبایل در آورده تا از رنج و درد هموطن شان فیلم اکشن بگیرند!!
در طول این سالها علیرغم اینهمه سرکوب جوانان جان بر کف و خردمند مانند #ستار_بهشتی کم نبودند و مادران درخشنده ای چون #گوهر_عشقی نیز بسیارند که اجازه ندادند استبدادیون با آرامش خیال به دریدن و غارت میهن بپردازند!
حال باید همه در خلوت مان از خود بپرسیم در مقابل شکنجه و درد و تنهایی زندانیان سیاسی و اندوه ابدی مادران شهدای میهن آیا به اندازه سهم خود در راه رهایی وطن کوشیده ایم یا از آنانیم که بر خاکستر میهن نشسته و خاک مرگ بر سرمان می ریزیم!
تمام✋
@Women_Civil_Rights_Activists
✍️عباس واحدیان شاهرودی
جنبش آزادیخواهی ایران بر علیه رژیم حاکم که از آن بنام اپوزیسیون یاد میشود عمری به درازای جمهوری اسلامی دارد.
تاکنون دهها هزار نفر ازین افراد توسط رژیم یا در زندانها شکنجه و کشته شدند و یا با اعدام و ترور از صحنه روزگار حذف گردیدند!
همچنین بالغ بر دهها هزار نفر در این ۴۲ سال با پرونده سازی و اجرای دادگاههای نمایشی-فرمایشی به زندانهای کوتاه و بلند مدت محکوم گردیده که از هر دو حیث اپوزیسیون جمهوری اسلامی یکی از رکورداران ایثار توام با تلفات در تاریخ معاصر بوده است!
هم اینک در زندانهای کشور هزاران تن از فعالین مدنی و سیاسی و عقیدتی و امنیتی اسیر این دژخیمان بد سیرت هستند!
سال گذشته پس از تجمع یاران ما (در #بیانیه۱۴) مقابل دادگاه تجدید نظر مشهد، دستگیری امضا کنندگان دو بیانیه اول و دوم بانوان آغاز شد که با در نظر گرفتن دستگیری پنج تن از حامیان گرامی مان مجموعا ۲۵ نفر بودند!
پس از چند ماه نخست از این تعداد چند تن از جمله جواد لعل محمدی، جانباز عزیز بروجردی، جانباز عزیز مرتضی قاسمی، رضا جنگی، هاشم رجایی و بانوان حوریه فرج زاده و پوران ناظمی با قید وثیقه آزاد شدند و بقیه که شامل آقایان محمد نوری زاد، کمال جعفری یزدی، هاشم خواستار، محمدحسین سپهری، عبدالرسول مرتضوی، رضا مهرگان، زرتشت احمدی راغب، و خانمها گیتی پور فاضل، فاطمه سپهری، شهلا انتصاری، شهلا جهان بین، زهرا جمالی، نرگس منصوری هر کدام از ۲۶ سال تا حداقل سه سال محکومیت یافتند!
پرونده بنده نیز که منتظر صدور رای دادگاه بدوی می باشد!
چیزی نزدیک به یک قرن زندان برای یک گروه که بشکلی کاملا دموکراتیک و قانونی و عاری از خشونت خواستار استعفای رهبر و اصلاح کامل قانون اساسی و بر چیده شدن کل این ساختار استبدادی بودند در نظر گرفتند!!؟
چندین خانواده گرفتار این مصیبت جانکاه شده که هنوز ادامه دارد!
اینها را یاد آوری نمودم تا مردم بدانند علیرغم همه ضعفهای اپوزیسیون آزادیخواهان وطن هرگز کم فروشی نکردند و اگر کاستی در جهت گذار از این دیکتاتوری وجود دارد از ناحیه مردمی است که دوست دارند با نشستن بر روی خاکستر فقر و فلاکت همچنان در طبقه خاکستری جامعه جای بگیرند!
آنانکه فقط نق زننده اند نه عملگرا؛مملو از درد و فریادند ولی همچنان خاموش اند و بیصدا !
همانهایی که اگر ماموران دژخیم در انزار عمومی بر سر هموطن معترض شان باتوم می کوبند و یا با شوکر و اسپری فلفل علنی شکنجه می دهند فوری گوشی موبایل در آورده تا از رنج و درد هموطن شان فیلم اکشن بگیرند!!
در طول این سالها علیرغم اینهمه سرکوب جوانان جان بر کف و خردمند مانند #ستار_بهشتی کم نبودند و مادران درخشنده ای چون #گوهر_عشقی نیز بسیارند که اجازه ندادند استبدادیون با آرامش خیال به دریدن و غارت میهن بپردازند!
حال باید همه در خلوت مان از خود بپرسیم در مقابل شکنجه و درد و تنهایی زندانیان سیاسی و اندوه ابدی مادران شهدای میهن آیا به اندازه سهم خود در راه رهایی وطن کوشیده ایم یا از آنانیم که بر خاکستر میهن نشسته و خاک مرگ بر سرمان می ریزیم!
تمام✋
@Women_Civil_Rights_Activists
Telegram
attach 📎
Forwarded from «حقوق بشر در ایران»
🔴گزارشی از وضعیت ناهید تقوی، شهروند دو تابعیتی در بازداشت
https://t.me/iv?url=https://humanrightsinir.org/nahidtaghavi-humanrightsiniran/&rhash=1bab6b61543470
❇حقوق بشر در ایران – امروز پنجشنبه ۱۵ آبان ماه ۱۳۹۹، ناهید تقوی، شهروند دو تابعیتی ایرانی – آلمانی، علیرغم گذشت نزدیک به ۳ هفته از زمان بازداشت در سلول انفرادی زندان اوین در محرومیت از ملاقات و درمان تحت بازجوئی قرار دارد.
به گزارش حقوق بشر در ایران، روز جمعه ۲۵ مهر ماه ۱۳۹۹، ناهید تقوی – متولد: ۱۳۳۳، شهروند دو تابعیتی ایرانی – آلمانی، که پس از سفرش به ایران در منزل شخصی خود در تهران، پس از تفتیش منزل و ضبط اقلام شخصی از قبیل گوشی تلفن همراه، چند جلد کتاب، پاسپورت و برخی لوازم شخصی دیگر بازداشت و به سلول انفرادی یکی از بندهای امنیتی زندان اوین منتقل شد با توجه به کهولت سن و مشکلات بیماری نگهداری وی در این شرایط ضریب خطر جانی اش را بیش از پیش افزایش داده است. این شهروند دو تابعیتی، از حق تماس و ملاقات با نزدیکان و خانواده…
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/nahidtaghavi-humanrightsiniran/
➖➖➖➖➖
✅ادمین
🆔@Humanrightsinir
https://t.me/iv?url=https://humanrightsinir.org/nahidtaghavi-humanrightsiniran/&rhash=1bab6b61543470
❇حقوق بشر در ایران – امروز پنجشنبه ۱۵ آبان ماه ۱۳۹۹، ناهید تقوی، شهروند دو تابعیتی ایرانی – آلمانی، علیرغم گذشت نزدیک به ۳ هفته از زمان بازداشت در سلول انفرادی زندان اوین در محرومیت از ملاقات و درمان تحت بازجوئی قرار دارد.
به گزارش حقوق بشر در ایران، روز جمعه ۲۵ مهر ماه ۱۳۹۹، ناهید تقوی – متولد: ۱۳۳۳، شهروند دو تابعیتی ایرانی – آلمانی، که پس از سفرش به ایران در منزل شخصی خود در تهران، پس از تفتیش منزل و ضبط اقلام شخصی از قبیل گوشی تلفن همراه، چند جلد کتاب، پاسپورت و برخی لوازم شخصی دیگر بازداشت و به سلول انفرادی یکی از بندهای امنیتی زندان اوین منتقل شد با توجه به کهولت سن و مشکلات بیماری نگهداری وی در این شرایط ضریب خطر جانی اش را بیش از پیش افزایش داده است. این شهروند دو تابعیتی، از حق تماس و ملاقات با نزدیکان و خانواده…
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/nahidtaghavi-humanrightsiniran/
➖➖➖➖➖
✅ادمین
🆔@Humanrightsinir
حقوق بشر در ایران
گزارشی از وضعیت ناهید تقوی، شهروند دو تابعیتی در بازداشت
ناهید تقوی، شهروند دو ملیتی ایرانی - آلمانی، در وضعیت بلاتکلیف و محروم از حق دسترسی به درمان، وکیل و سایر حقوق شهروندی یک متهم در سلول انفرادی زندان اوین تحت بازجوئی قرار دارد. #ناهید_تقوی #ناهیدتقوی #حق_درمان #بازداشت #شهروندان_دوملیتی #شهروندان_دوتابعیتی…