⚡️اختلاس ۱۱میلیارد تومانی در آشپزخانه بیمارستانی در کرمان!
⚡️پدیده کوه یخ میگوید وقتی از آشپزخانه بیمارستان شهرستانی! میشود ۱۱ میلیارد تومان اختلاس کرد...
⚡️اگر تاکنون هیچ گزارش اختلاسی درز نکرده یعنی فقط ده درصد کوه یخ دیده میشود!
@Women_Civil_Rights_Activists
⚡️پدیده کوه یخ میگوید وقتی از آشپزخانه بیمارستان شهرستانی! میشود ۱۱ میلیارد تومان اختلاس کرد...
⚡️اگر تاکنون هیچ گزارش اختلاسی درز نکرده یعنی فقط ده درصد کوه یخ دیده میشود!
@Women_Civil_Rights_Activists
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نويد جان آخرين خواستت از من اين بود كه آهنگهای شاهين نجفی رو به دستت برسونم كه گوش كنی
ولی من نتونستم اينكارو برات بكنم
حالا برات گذاشتم، خوب گوش كن و لذت ببر
وامروز ٢٣٣روز هست كه برادرانم وحيد و حبيب در انفرادين.
#نويد_افكاری
#وحيد_افكاری
#حبيب_افكاری
#برادران_افكاری_بيگناهند
#برادران_افکاری_را_آزاد_کنید
(از صفحه الهام افکاری)
@Women_Civil_Rights_Activists
ولی من نتونستم اينكارو برات بكنم
حالا برات گذاشتم، خوب گوش كن و لذت ببر
وامروز ٢٣٣روز هست كه برادرانم وحيد و حبيب در انفرادين.
#نويد_افكاری
#وحيد_افكاری
#حبيب_افكاری
#برادران_افكاری_بيگناهند
#برادران_افکاری_را_آزاد_کنید
(از صفحه الهام افکاری)
@Women_Civil_Rights_Activists
🔴آخرین وضعیت #اسماعیل_عبدی
امروز سه شنبه 7 اردیبهشت 1400 اسماعیل عبدی طی نامه ای که برای رئیس ندامتگاه مرکزی کرج فرستاد اعلام کرد، چنانچه به وضعیت وی رسیدگی نشود از روز شنبه دست به اعتصاب غذا خواهد زد.
همچنین وکیل اسماعیل عبدی دو هفته است، برای دیدار با موکل خود، درخواست ملاقات داده اما متاسفانه مسئولین قضایی کرج و تهران هیچکدام با این درخواست موافقت نکرده اند.
آنان هرکدام مسئولیت پرونده ی اسماعیل عبدی را به عهده ی دیگری می اندازند.
مسئولین قضایی تهران و البرز نزدیک به دو ماه است، این معلم زندانی را به شیوه های گوناگون مورد شکنجه ی جسمی و روحی قرار داده اند.
خانواده، همکاران و دوستان وی به شدت در نگرانی وضعیت وی به سر می برند.
با در خواست مرخصی اسماعیل که از طریق مادرش انجام شده موافقت نشده است.
از کانال تلگرامی اسماعیل عبدی
@Women_Civil_Rights_Activists
امروز سه شنبه 7 اردیبهشت 1400 اسماعیل عبدی طی نامه ای که برای رئیس ندامتگاه مرکزی کرج فرستاد اعلام کرد، چنانچه به وضعیت وی رسیدگی نشود از روز شنبه دست به اعتصاب غذا خواهد زد.
همچنین وکیل اسماعیل عبدی دو هفته است، برای دیدار با موکل خود، درخواست ملاقات داده اما متاسفانه مسئولین قضایی کرج و تهران هیچکدام با این درخواست موافقت نکرده اند.
آنان هرکدام مسئولیت پرونده ی اسماعیل عبدی را به عهده ی دیگری می اندازند.
مسئولین قضایی تهران و البرز نزدیک به دو ماه است، این معلم زندانی را به شیوه های گوناگون مورد شکنجه ی جسمی و روحی قرار داده اند.
خانواده، همکاران و دوستان وی به شدت در نگرانی وضعیت وی به سر می برند.
با در خواست مرخصی اسماعیل که از طریق مادرش انجام شده موافقت نشده است.
از کانال تلگرامی اسماعیل عبدی
@Women_Civil_Rights_Activists
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 دادخواهی کارگر مبارز و آزادیخواه، زرتشت احمدی راغب در برابر شهرداری فردوسیه
#نه_به_جمهوری_اسلامی
#تحریم_انتخابات
#رای_بی_رای
@Women_Civil_Rights_Activists
#نه_به_جمهوری_اسلامی
#تحریم_انتخابات
#رای_بی_رای
@Women_Civil_Rights_Activists
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴رکورد وزنهبرداری توسط وزنهبردار زن ایران شکسته شد
⚡️ سیده الهام حسینی با مهار وزنه ۱۲۲ کیلوگرم در حرکت دوضرب توانست رکورد وزنهبرداری زنان را به نام خود ثبت کند و تنها ایرانی است که سنگینترین وزنه را در بخش زنان بالای سر برده است.
@Women_Civil_Rights_Activists
⚡️ سیده الهام حسینی با مهار وزنه ۱۲۲ کیلوگرم در حرکت دوضرب توانست رکورد وزنهبرداری زنان را به نام خود ثبت کند و تنها ایرانی است که سنگینترین وزنه را در بخش زنان بالای سر برده است.
@Women_Civil_Rights_Activists
🔴 معرفی طرح ۱۱۸ در مورد سیاست ایران
برد شرمن، عضو دموکرات از کالیفرنیا در مجلس نمایندگان
برد شرمن، عضو دموکرات از ایالت کالیفرنیا در مجلس نمایندگان: من از نویسندگان دموکرات طرح ۱۱۸ هستم که از ایران دموکراتیک حمایت میکند. من همواره در پی حمایت کسانی هستم که به دنبال برقراری دموکراسی در ایران هستند. طرح ۱۱۸ از شورای امنیت میخواهد تداوم نقض حقوق بشر در ایران را بررسی کرده و مکانیسمی برای رصد کردن آن ایجاد کند.
@Women_Civil_Rights_Activists
برد شرمن، عضو دموکرات از کالیفرنیا در مجلس نمایندگان
برد شرمن، عضو دموکرات از ایالت کالیفرنیا در مجلس نمایندگان: من از نویسندگان دموکرات طرح ۱۱۸ هستم که از ایران دموکراتیک حمایت میکند. من همواره در پی حمایت کسانی هستم که به دنبال برقراری دموکراسی در ایران هستند. طرح ۱۱۸ از شورای امنیت میخواهد تداوم نقض حقوق بشر در ایران را بررسی کرده و مکانیسمی برای رصد کردن آن ایجاد کند.
@Women_Civil_Rights_Activists
📷عکس روز- نوشته دست یک بازنشسته در تجمع بازنشستگان معترض در کرج: «۳۰ سال خدمت به کشور، امروز گرسنه موندیم» اردیبهشت ۱۴۰۰
#فقر
#کرامت_انسان
@Women_Civil_Rights_Activists
#فقر
#کرامت_انسان
@Women_Civil_Rights_Activists
⚡️اولین جلسه رسیدگی به اتهامات خانمها:
#ناهید_تقوی
#سمیه_کارگر
#بهاره_سی_سلیمانی #نازنین_محمدنژاد و آقای #مهران_رئوف امروز در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب برگزار شد.
@Women_Civil_Rights_Activists
#ناهید_تقوی
#سمیه_کارگر
#بهاره_سی_سلیمانی #نازنین_محمدنژاد و آقای #مهران_رئوف امروز در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب برگزار شد.
@Women_Civil_Rights_Activists
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 محمدجواد آذریجهرمی؛ بازجوی فنی و وزیر قطع اینترنت
از جمله فعالیتهای آذریجهرمی در وزارت اطلاعات، بازجویی از بازداشتشدگان و تهیه تجهیزات شنود و ردیابی بود. او سال ۱۳۹۶ از سوی حسن روحانی به عنوان وزیر ارتباطات و فنآوری منصوب و به تحدید اینترنت مشغول شد. در این ویدیو با او بیشتر آشنا میشویم.
@Women_Civil_Rights_Activists
از جمله فعالیتهای آذریجهرمی در وزارت اطلاعات، بازجویی از بازداشتشدگان و تهیه تجهیزات شنود و ردیابی بود. او سال ۱۳۹۶ از سوی حسن روحانی به عنوان وزیر ارتباطات و فنآوری منصوب و به تحدید اینترنت مشغول شد. در این ویدیو با او بیشتر آشنا میشویم.
@Women_Civil_Rights_Activists
🔴 زندانی سیاسی ارژنگ داوودی کجاست؟
مدتهاست این سوال در فضای مجازی و در میان فعالان حقوق بشر دست بدست میشود « زندانی سیاسی ارژنگ داوودی کجاست؟»
اخبار جابجایی زندانی سیاسی ارژنگ داوودی جزو اخبار محرمانه به حساب می آید و تمام تلاش دستگاه قضاییه بر این است که موقعیت این زندانی سیاسی پنهان بماند.
زندانی سیاسی ارژنگ داوودی ۶۸ ساله، فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک و مدیریت صنعتی از دانشگاه تگزاس، از سال ۱۳۸۲ به مدت ۱۸سال، بدون یک روز مرخصی در زندان است!
@Women_Civil_Rights_Activists
مدتهاست این سوال در فضای مجازی و در میان فعالان حقوق بشر دست بدست میشود « زندانی سیاسی ارژنگ داوودی کجاست؟»
اخبار جابجایی زندانی سیاسی ارژنگ داوودی جزو اخبار محرمانه به حساب می آید و تمام تلاش دستگاه قضاییه بر این است که موقعیت این زندانی سیاسی پنهان بماند.
زندانی سیاسی ارژنگ داوودی ۶۸ ساله، فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک و مدیریت صنعتی از دانشگاه تگزاس، از سال ۱۳۸۲ به مدت ۱۸سال، بدون یک روز مرخصی در زندان است!
@Women_Civil_Rights_Activists
🔴 تقلب ۷۸۲۵ میلیارد تومانی در بودجه به نفع فعالان "انقلابی"
خلاصه خبر این است: چهره هایی بانفوذ در مجلس، "مصلحت" دانسته اند با دست بردن مخفیانه در جداول بودجه ۱۴۰۰، حداقل ۷۸۲۵ میلیارد تومان اضافی از بیت المال را –علاوه بر آنچه پیشتر در مجلس خودشان تصویب شده- در اختیارتشکیلات و فعالان "انقلابی" بگذارند.
نهادها و جمع هایی که قرار است بودجه های اضافی را دریافت کنند، از این جنس هستند: "فعالان فضای مجازی صدا و سیما" (۱۵۰۰ میلیارد تومان اضافی)، "بخش سایبری سازمان تبلیغات اسلامی" (۲۰۰ میلیارد تومان اضافی)، سازمان بسیج (۲۰۴۶ میلیارد تومان اضافی، حدود دو برابر بودجه مصوب مجلس)، دانشگاه امام حسین سپاه (۳۶۱ میلیارد تومان اضافی، حدود دو و نیم برابر بودجه مصوب مجلس) و شورای عالی حوزه علمیه (۱۰۲ میلیارد تومان اضافی).
در کنار تشکیلات فوق (و تشکیلات دیگری از قبیل جامعه المصطفی العالمیه، صندوق ذخیره بسیجیان، دفتر طب سنتی در وزارت بهداشت، شورای سیاست گذاری ائمه جمعه و "حلقه های میانی سازمان تبلیغات اسلامی")، با دستکاری در بودجه، ۲۱۵۰ میلیارد تومان اضافی هم (حدود سه و نیم برابر بودجه مصوب مجلس) به "تقویت بنیه دفاعی انتظامی" اختصاص یافته که دریافت کنندگان آن، در نهادهای مختلفی خواهند بود.
دست بردن متقلّبانه در جداول بودجه، بهتازگی در نامه سرگشاده ۱۰۰ نماینده مجلس شورای اسلامی به محمدباقر قالیباف رئیس مجلس مورد تاکید قرار گرفته که بر مسئولیت شخص رئیس مجلس و هیات رئیسه کمیسیون تلفیق (کمیسیونی که وظیفه ایجاد هماهنگی بین کمیسیونهای تخصصی مجلس را در موضوع بودجه برعهده دارد) در این واقعه تاکید کردهاند. این ۱۰۰ نماینده همچنین، الیاس نادران رئیس کمیسیون تلفیق، "یکی دو نفر از اعضای کمیسیون" و "دوستانی از بیرون مجلس" (که ظاهرا نمیشده توضیح بیشتری در موردشان بدهند) را دستاندرکار این سندسازی عجیب دانستهاند.
نهایت آنکه نمایندگان در نامه خود، با انتقاد از این "رکورد جدید در عدم تمکین به قانون آییننامه و ایجاد رانت برای چند نفر در جابهجا کردن اعداد کلان بودجه"، خطاب به قالیباف نوشتهاند: "مطمئن باشید طی سه سال آینده کسب کرسی در کمیسیون تلفیق بودجه و بهدست آوردن ریاست آن به یک رانت بزرگ تبدیل شده، رقابتهای شدیدی را برای تصاحب آن بهدنبال خواهد داشت."
تاکیدی عجیب که انگار یعنی نمایندگان معترض به نوعی معتقدند رویه ایجاد رانت با "جابهجا کردن اعداد کلان بودجه"، در سه سال بعدی عمر "مجلس انقلابی" هم در کمیسیون تلفیق جاری خواهد بود؛ تا جایی که "رقابتهای شدیدی را برای تصاحب آن" بهدنبال خواهد داشت.
حسین باستانی
@Women_Civil_Rights_Activists
خلاصه خبر این است: چهره هایی بانفوذ در مجلس، "مصلحت" دانسته اند با دست بردن مخفیانه در جداول بودجه ۱۴۰۰، حداقل ۷۸۲۵ میلیارد تومان اضافی از بیت المال را –علاوه بر آنچه پیشتر در مجلس خودشان تصویب شده- در اختیارتشکیلات و فعالان "انقلابی" بگذارند.
نهادها و جمع هایی که قرار است بودجه های اضافی را دریافت کنند، از این جنس هستند: "فعالان فضای مجازی صدا و سیما" (۱۵۰۰ میلیارد تومان اضافی)، "بخش سایبری سازمان تبلیغات اسلامی" (۲۰۰ میلیارد تومان اضافی)، سازمان بسیج (۲۰۴۶ میلیارد تومان اضافی، حدود دو برابر بودجه مصوب مجلس)، دانشگاه امام حسین سپاه (۳۶۱ میلیارد تومان اضافی، حدود دو و نیم برابر بودجه مصوب مجلس) و شورای عالی حوزه علمیه (۱۰۲ میلیارد تومان اضافی).
در کنار تشکیلات فوق (و تشکیلات دیگری از قبیل جامعه المصطفی العالمیه، صندوق ذخیره بسیجیان، دفتر طب سنتی در وزارت بهداشت، شورای سیاست گذاری ائمه جمعه و "حلقه های میانی سازمان تبلیغات اسلامی")، با دستکاری در بودجه، ۲۱۵۰ میلیارد تومان اضافی هم (حدود سه و نیم برابر بودجه مصوب مجلس) به "تقویت بنیه دفاعی انتظامی" اختصاص یافته که دریافت کنندگان آن، در نهادهای مختلفی خواهند بود.
دست بردن متقلّبانه در جداول بودجه، بهتازگی در نامه سرگشاده ۱۰۰ نماینده مجلس شورای اسلامی به محمدباقر قالیباف رئیس مجلس مورد تاکید قرار گرفته که بر مسئولیت شخص رئیس مجلس و هیات رئیسه کمیسیون تلفیق (کمیسیونی که وظیفه ایجاد هماهنگی بین کمیسیونهای تخصصی مجلس را در موضوع بودجه برعهده دارد) در این واقعه تاکید کردهاند. این ۱۰۰ نماینده همچنین، الیاس نادران رئیس کمیسیون تلفیق، "یکی دو نفر از اعضای کمیسیون" و "دوستانی از بیرون مجلس" (که ظاهرا نمیشده توضیح بیشتری در موردشان بدهند) را دستاندرکار این سندسازی عجیب دانستهاند.
نهایت آنکه نمایندگان در نامه خود، با انتقاد از این "رکورد جدید در عدم تمکین به قانون آییننامه و ایجاد رانت برای چند نفر در جابهجا کردن اعداد کلان بودجه"، خطاب به قالیباف نوشتهاند: "مطمئن باشید طی سه سال آینده کسب کرسی در کمیسیون تلفیق بودجه و بهدست آوردن ریاست آن به یک رانت بزرگ تبدیل شده، رقابتهای شدیدی را برای تصاحب آن بهدنبال خواهد داشت."
تاکیدی عجیب که انگار یعنی نمایندگان معترض به نوعی معتقدند رویه ایجاد رانت با "جابهجا کردن اعداد کلان بودجه"، در سه سال بعدی عمر "مجلس انقلابی" هم در کمیسیون تلفیق جاری خواهد بود؛ تا جایی که "رقابتهای شدیدی را برای تصاحب آن" بهدنبال خواهد داشت.
حسین باستانی
@Women_Civil_Rights_Activists
🔴 ادعای امروز سخنگوی قوه قضاییه: زندانیان بطور روزانه در زندان معاینه می شوند!
در حالی که زندانیان زندان های مختلف کشور به دلیل بی توجهی مسئولان نسبت به وضعیت بهداشتی زندان و عدم رسیدگی به وضعیت زندانیان دارای علائم کرونا با خطرات جدی مواجه هستند، غلامحسین اسماعیلی مدعی شده است که «در بدو ورود زندانیان به زندان از آنان تست کرونا گرفته می شود، به طور روزانه مورد معاینه قرار می گیرند و استفاده از ماسک و رعایت دستور العمل های بهداشتی در زندان ضروری است!».
این در حالی است که بسیاری از زندانیان و خانواده آنان نسبت به بی توجهی مسئولان در خصوص حفط سلامت محبوسین معترض بوده و در اکثر موارد زندانیان بدون رعایت تناسب تعداد زندانی به فضا، در قرنطینه نگهداری می شود. مسئولان زندان، زندانیان جدید الورود را بدون رعایت غربالگری، فاصلهگذاری اجتماعی و طی کردن دوره قرنطینه، به بهانه کمبود فضا، مستقیما به بند منتقل می کنند.
همچنین بارها گزارش شده برخی زندانیان سیاسی جهت تنبیه از بندعمومی به قرنطینه زندان که محل نگهداری زندانیان جدیدالورود و دارای علائم کرونا است منتقل می شوند.
(کانال هرانا)
@Women_Civil_Rights_Activists
در حالی که زندانیان زندان های مختلف کشور به دلیل بی توجهی مسئولان نسبت به وضعیت بهداشتی زندان و عدم رسیدگی به وضعیت زندانیان دارای علائم کرونا با خطرات جدی مواجه هستند، غلامحسین اسماعیلی مدعی شده است که «در بدو ورود زندانیان به زندان از آنان تست کرونا گرفته می شود، به طور روزانه مورد معاینه قرار می گیرند و استفاده از ماسک و رعایت دستور العمل های بهداشتی در زندان ضروری است!».
این در حالی است که بسیاری از زندانیان و خانواده آنان نسبت به بی توجهی مسئولان در خصوص حفط سلامت محبوسین معترض بوده و در اکثر موارد زندانیان بدون رعایت تناسب تعداد زندانی به فضا، در قرنطینه نگهداری می شود. مسئولان زندان، زندانیان جدید الورود را بدون رعایت غربالگری، فاصلهگذاری اجتماعی و طی کردن دوره قرنطینه، به بهانه کمبود فضا، مستقیما به بند منتقل می کنند.
همچنین بارها گزارش شده برخی زندانیان سیاسی جهت تنبیه از بندعمومی به قرنطینه زندان که محل نگهداری زندانیان جدیدالورود و دارای علائم کرونا است منتقل می شوند.
(کانال هرانا)
@Women_Civil_Rights_Activists
⚡️اينها مگه نميگفتن حساب خارجی ندارن ؟
پس پاى خيليا گيره كه ميخوان سپاه از ليست گروه هاى تروريستى خارج بشه
⚡️مشخص شد كه دنبال رفع تحريم براى مردم نيستند دنبال فرارى دادن اشخاص خاص هستند!
@Women_Civil_Rights_Activists
پس پاى خيليا گيره كه ميخوان سپاه از ليست گروه هاى تروريستى خارج بشه
⚡️مشخص شد كه دنبال رفع تحريم براى مردم نيستند دنبال فرارى دادن اشخاص خاص هستند!
@Women_Civil_Rights_Activists
🔴 شرح مفصل نقض حقوق خانواده های زندانیان سیاسی؛ نامه آرش صادقی به گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل👇
https://t.me/hranews/55523
#زندانیان_سیاسی
@Women_Civil_Rights_Activists
https://t.me/hranews/55523
#زندانیان_سیاسی
@Women_Civil_Rights_Activists
🔴 لرهای غیور و مردم سراسر ایران سراب کهمان را تنها نگذارید!
❌ تازهترین جنایت ماموران جمهوری اسلامی خامنهایبه گلوله بستن مردم روستای سراب کهمان شهر الشتر استان لرستان!
❌ چهارشنبه مردم شرافتمند روستای سراب کهمان شهرستان الشتر لرستان بخاطر مخالفت مردم با مأموران جمهوری اسلامی که برای قطع درختان گردوی کنار رودخانه آمده بودند، هدف حمله وحشیانه قرار گرفتند.
#نه_به_جمهوری_اسلامی
#رای_بی_رای
@Women_Civil_Rights_Activists
❌ تازهترین جنایت ماموران جمهوری اسلامی خامنهایبه گلوله بستن مردم روستای سراب کهمان شهر الشتر استان لرستان!
❌ چهارشنبه مردم شرافتمند روستای سراب کهمان شهرستان الشتر لرستان بخاطر مخالفت مردم با مأموران جمهوری اسلامی که برای قطع درختان گردوی کنار رودخانه آمده بودند، هدف حمله وحشیانه قرار گرفتند.
#نه_به_جمهوری_اسلامی
#رای_بی_رای
@Women_Civil_Rights_Activists
Forwarded from اتچ بات
🔴 تهدید جانی عملی رضا شهابی و خانوادهاش!
💫بنابر اطلاع از صفحه اینستاگرام آقای رضا شهابی عضو محترم سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، آقای شهابی و خانوادهاش تهدید جانی عملی شدهاند. سندیکا نگرانی عمیق خود را از تهدید جانی رضا شهابی و خانوادهاش اعلام میدارد و خواهان رسیدگی سریع و موثر مسئولان قضایی در مورد تهدید جانی این کارگر شریف میباشد. در زیر نامه سرگشاده ایشان به مسئولان قضایی آمده است.
⚡️نامهی سرگشاده به مسئولان قضایی
سلام
✍اینجانب رضا شهابی کارگر اخراجی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران که برابر با حقوق شناخته شده در قوانین کشور، از سال ۱۳۸۴ به عنوان عضو سندیکای کارگران شرکت واحد از حقوق خود و همکارانم دفاع کردهام و بابت این رفتار کاملا قانونی و مدنی بارها با احکام ناروا به مدت طولانی زندانی بودهام، از سال ۱۳۸۹ در پی بازداشت در محل کار و در پشت فرمان اتوبوس از کار اخراج شدهام و همچنان با بازگشتبکار اینجانب مخالفت میشود.
⚡️با کمال تعجب و تاسف به تازگی خود و خانواده و حتی فامیلم مورد تهدید جانی قرار گرفته ایم. به این صورت که مدتی است فردی ناشناس با دو شماره متفاوت به خودم و همسرم از طریق واتسآپ و پیامک، پیامهای تهدید آمیز داده است. ابتدا با این تصور که ممکن است از مزاحمتهای معمول باشد، اهمیت ندادم تا این که دو روز پیش با ارسال چند پیام به همسرم، ایشان، من و پسر و دخترم را تهدید به قتل کرده بود. پس از این تهدیدات تلفنی، دیروز عصر در خیابان جیحون دو نفر موتور سوار به خواهر زادهام هجوم برده و وی را به شدت مرعوب کرده و در حالیکه خواهر زادهام دچار شوک عصبی شده است، او را با تهدید از محل برخورد، به چند کوچه بالاتر می برند و با پیچاندن دست و وخشونت فیزیکی به او میگویند که: "به داییات گفته بودیم تاوان سختی خواهد داد حالا باهات کاری نداریم ولی برو به داییات بگو حواسش باشد و دست از کارهایش بردارد، در غیر اینصورت هم پسرش و هم دخترش را میگیریم و خودش را طوری میزنیم که کسی او را نشناسد.
⚡️از آنجا که خانوادهی اینجانب به شدت نگران هستند و بنده نیز هیچ یک از این عوامل را نمیشناسم تا بخواهم بطور رسمی شکایت علیه تهدید و آزار و خشونت را دنبال کنم و هر لحظه بیم آن میرود که جان خود و اعضای خانوادهام با عملی شدن این تهدیدات با مخاطره جدی و جبران ناپذیری مواجه گردد؛ با توجه به تهدیدات مکرر خودم و خانوادهام توسط این فرد ناشناس ،نگرانی جدی در عدم امنیت جانی ما وجود دارد. به عنوان یک کارگر و یک شهروند از مسئولان قضایی و نهادهای امنیتی و انتظامی انتظار دارم به جدیت برای رفع تهدید جانی جدی پیش آمده اقدامات مقتضی را انجام دهند.
@Women_Civil_Rights_Activists
💫بنابر اطلاع از صفحه اینستاگرام آقای رضا شهابی عضو محترم سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، آقای شهابی و خانوادهاش تهدید جانی عملی شدهاند. سندیکا نگرانی عمیق خود را از تهدید جانی رضا شهابی و خانوادهاش اعلام میدارد و خواهان رسیدگی سریع و موثر مسئولان قضایی در مورد تهدید جانی این کارگر شریف میباشد. در زیر نامه سرگشاده ایشان به مسئولان قضایی آمده است.
⚡️نامهی سرگشاده به مسئولان قضایی
سلام
✍اینجانب رضا شهابی کارگر اخراجی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران که برابر با حقوق شناخته شده در قوانین کشور، از سال ۱۳۸۴ به عنوان عضو سندیکای کارگران شرکت واحد از حقوق خود و همکارانم دفاع کردهام و بابت این رفتار کاملا قانونی و مدنی بارها با احکام ناروا به مدت طولانی زندانی بودهام، از سال ۱۳۸۹ در پی بازداشت در محل کار و در پشت فرمان اتوبوس از کار اخراج شدهام و همچنان با بازگشتبکار اینجانب مخالفت میشود.
⚡️با کمال تعجب و تاسف به تازگی خود و خانواده و حتی فامیلم مورد تهدید جانی قرار گرفته ایم. به این صورت که مدتی است فردی ناشناس با دو شماره متفاوت به خودم و همسرم از طریق واتسآپ و پیامک، پیامهای تهدید آمیز داده است. ابتدا با این تصور که ممکن است از مزاحمتهای معمول باشد، اهمیت ندادم تا این که دو روز پیش با ارسال چند پیام به همسرم، ایشان، من و پسر و دخترم را تهدید به قتل کرده بود. پس از این تهدیدات تلفنی، دیروز عصر در خیابان جیحون دو نفر موتور سوار به خواهر زادهام هجوم برده و وی را به شدت مرعوب کرده و در حالیکه خواهر زادهام دچار شوک عصبی شده است، او را با تهدید از محل برخورد، به چند کوچه بالاتر می برند و با پیچاندن دست و وخشونت فیزیکی به او میگویند که: "به داییات گفته بودیم تاوان سختی خواهد داد حالا باهات کاری نداریم ولی برو به داییات بگو حواسش باشد و دست از کارهایش بردارد، در غیر اینصورت هم پسرش و هم دخترش را میگیریم و خودش را طوری میزنیم که کسی او را نشناسد.
⚡️از آنجا که خانوادهی اینجانب به شدت نگران هستند و بنده نیز هیچ یک از این عوامل را نمیشناسم تا بخواهم بطور رسمی شکایت علیه تهدید و آزار و خشونت را دنبال کنم و هر لحظه بیم آن میرود که جان خود و اعضای خانوادهام با عملی شدن این تهدیدات با مخاطره جدی و جبران ناپذیری مواجه گردد؛ با توجه به تهدیدات مکرر خودم و خانوادهام توسط این فرد ناشناس ،نگرانی جدی در عدم امنیت جانی ما وجود دارد. به عنوان یک کارگر و یک شهروند از مسئولان قضایی و نهادهای امنیتی و انتظامی انتظار دارم به جدیت برای رفع تهدید جانی جدی پیش آمده اقدامات مقتضی را انجام دهند.
@Women_Civil_Rights_Activists
Telegram
attach 📎
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
#اگه_زدید_بگید
#علاجش_کنم
او در این 8 سال سفیر میدان بودو در پی علاج!
⬅️ در نظامهای دیکتاتوری علاج گران عادی سازان شر هستند.
⬅️ که با پوشاندن حقیقت جنایات را در ذهنمردم علاج می کنند.
⬅️ منظور از #علاج همون #ماله_کشی هستش دیگه؟ درسته؟
#رای_بی_رای #نه_به_جمهوری_اسلامی
@Women_Civil_Rights_Activists
#علاجش_کنم
او در این 8 سال سفیر میدان بودو در پی علاج!
⬅️ در نظامهای دیکتاتوری علاج گران عادی سازان شر هستند.
⬅️ که با پوشاندن حقیقت جنایات را در ذهنمردم علاج می کنند.
⬅️ منظور از #علاج همون #ماله_کشی هستش دیگه؟ درسته؟
#رای_بی_رای #نه_به_جمهوری_اسلامی
@Women_Civil_Rights_Activists