Forwarded from اتچ بات
🔵 قرارمان این نبود.
اعتراض جمعی از ایثارگران مشهد به ادامه بازداشت دکتر کمال جعفری یزدی و دیگر جانبازان و آزادگان وطن پس از سالها اسارت (صفحه دو)
٦) مگر ايثارگران و برادر جانباز و آزاده و غيرتمند و شجاع مان دكتر كمال جعفري يزدي اين مرد مهربان و متواضع و بيادعا چه كاري براي كشورشان بايد ميكردند كه نكردند؟
آيا بالاتر از نثار جان در راه وطن وجود دارد؟
او و امثال او بدهكار احدي نبوده و نيستند كه قطعا بايد از حكومت و همه مسولان طلبكار باشند و مطالبهگري حق ايشان و همه مردم گرامي ايران است.
٧) آيا اين قبيل رفتارها و عملكرد اين دستگاهها بيشترين ظلم و خيانت نسبت به مظلومان و بيگناهان نبوده و سبب بيشترين نارضايتي و خشم و نفرت را در كشور فراهم نكرده؟
و تنها هنر اين آقايان تبديل منتقدان به برانداز نيست؟
٨) مفهوم آزادي، عدالت، جمهوريت، اسلاميت، دمكراسي، كرامت و حقوق بشر و اين قبيل مطالبات به حق مردم در انقلاب سال ٥٧ را چه كسي بايد معنا و تبيين كند؟
آيا خواست مردم يك استبداد ديني و ديكتاتوري مطلق و اعمال و رفتار ضد بشري و ضد اسلامي و اين اوضاع نكبتبار و تاسفبار و خجالت بار بود؟
٩) آيا آقايان ظالم به گفته خودشان ميخواهند از خانواده شهدا و ايثارگران منتقد و معترض زهر چشم گرفته تا مجبور به سكوت در قبال لگدمال شدن خونهاي شهدا گردند؟!
يا ميخواهند به ملت بگويند ما با خانواده شهدا و ايثارگران و ولي نعمت مان هم وحشيانه برخورد ميكنيم پس شما حساب كار دستتان باشد!!
(مصداق آنكه با مادر خود چنان كند با ديگران چه ها كند!!)
۱۰) چرا نمایندگان انتصابی این قدر سرسپرده و مزدور و در خصوص تحقیق و تفحص عملکرد دستگاه قضایی و اطلاعاتي و حجم انبوه ظلم به بيگناهان هيچ اقدامی نمیکنند آیا دنیا و بقای پست و مقام این قدر ارزش دارد که یک ملت در فقر باشد و بيگناهان اسیر چنگال ظالمان باشدند؟
آقايان، مسؤلان، مجريان، دستگاه امنيتي و قضايي و.... اگر ذرهای به انسانیت و مسلمانی و خدای متعال و خونهای مطهر شهدا باور داشته باشید تا دیر نشده از رفتارهای خود نسبت به مردم توبه و عذرخواهی نموده و زندانیان بیگناه سیاسی و ایثارگران در بند و معلمان زحمتکش و خاصه نماد امنیت ملیِ وطن، مرد حق و حقیقت دکتر کمال جعفری یزدی را آزاد کرده و از ایشان و خانواده صالح و مؤمن و شهید پرورش دلجویی نموده و جبران خسارت نمائید و از توانمندی و شایستگیهایش در مسیر اصلاح انبوه مشکلاتی که به بار آوردهاید بهره ببرید و نگذارید جامعه از وجود چنین افراد شجاع و صالحی که منشأ خیر و برکات هستند تهی باشد.
او انسان با گذشت و بیکینهای است یقین داریم از تقصیرات شما خواهد گذشت و عفوتان میکند.
بالغ بر چهل سال است از نزدیک ایشان را میشناسیم و به ایشان ارادت داریم.
قرار نبوده و نیست که نوجوانی و جوانی را در سنگرهای جنوب و غرب و در دفاع از وطن سپری کند و سلامتی خودش را فدا کرده و میانسالی و سالمندی خود را در زندان!؟
این اوج قدرنشناسی و پست فطرتی و خیانت به ولی نعمتان وطن است.
عمر ارزشمندش را بیدلیل تلف نکنید و بگذارید زندگی درخشان خود را در آزادی ادامه دهد از همه مردم گرامی و هموطنان و ایثارگران غیرتمند و واقعی میخواهیم که همسنگر خوبمان آقای دکتر جعفری و خانواده پاک و شریف و مظلومهاش و همه ایثارگران که در دفاع از آرمانهای شهدا و در مسیر آزادی و عدالت و کرامت و مطالبهگری ملی صدای رسا و شیوای خود را به نمایندگی از مردمشان بلند کردند و بناحق توسط نابکاران و نامردمان زندانی شده و بعضا جانشان در خطر است را یاری و حمایت کنند و از همه مسؤلان و ظالمان مربوطه میخواهیم به نفرت و خشم عمومی بیش از این دامن نزنند که کاسه صبر ما و مردم لبریز شده است.
قرارمان این نبوده و نیست و در غیر اینصورت هیچ توقعی نباید داشته باشند.
(مظلوم مقتدر را آزاد کنید)
شمشیر به دست بزدلان کی شاید
سیر آمدهای ز جان و تن می باید
رئوفیان
حسینپور
چراغی
نامور
ضیاییفر
به نمایندگی جمعی از ایثارگران معترض در محفل پیشکسوتان جهاد و شهادت خراسان (مشهد رضا)
لینک صفحه اول👇
https://t.me/mahdavifar2021/20074
اعتراض جمعی از ایثارگران مشهد به ادامه بازداشت دکتر کمال جعفری یزدی و دیگر جانبازان و آزادگان وطن پس از سالها اسارت (صفحه دو)
٦) مگر ايثارگران و برادر جانباز و آزاده و غيرتمند و شجاع مان دكتر كمال جعفري يزدي اين مرد مهربان و متواضع و بيادعا چه كاري براي كشورشان بايد ميكردند كه نكردند؟
آيا بالاتر از نثار جان در راه وطن وجود دارد؟
او و امثال او بدهكار احدي نبوده و نيستند كه قطعا بايد از حكومت و همه مسولان طلبكار باشند و مطالبهگري حق ايشان و همه مردم گرامي ايران است.
٧) آيا اين قبيل رفتارها و عملكرد اين دستگاهها بيشترين ظلم و خيانت نسبت به مظلومان و بيگناهان نبوده و سبب بيشترين نارضايتي و خشم و نفرت را در كشور فراهم نكرده؟
و تنها هنر اين آقايان تبديل منتقدان به برانداز نيست؟
٨) مفهوم آزادي، عدالت، جمهوريت، اسلاميت، دمكراسي، كرامت و حقوق بشر و اين قبيل مطالبات به حق مردم در انقلاب سال ٥٧ را چه كسي بايد معنا و تبيين كند؟
آيا خواست مردم يك استبداد ديني و ديكتاتوري مطلق و اعمال و رفتار ضد بشري و ضد اسلامي و اين اوضاع نكبتبار و تاسفبار و خجالت بار بود؟
٩) آيا آقايان ظالم به گفته خودشان ميخواهند از خانواده شهدا و ايثارگران منتقد و معترض زهر چشم گرفته تا مجبور به سكوت در قبال لگدمال شدن خونهاي شهدا گردند؟!
يا ميخواهند به ملت بگويند ما با خانواده شهدا و ايثارگران و ولي نعمت مان هم وحشيانه برخورد ميكنيم پس شما حساب كار دستتان باشد!!
(مصداق آنكه با مادر خود چنان كند با ديگران چه ها كند!!)
۱۰) چرا نمایندگان انتصابی این قدر سرسپرده و مزدور و در خصوص تحقیق و تفحص عملکرد دستگاه قضایی و اطلاعاتي و حجم انبوه ظلم به بيگناهان هيچ اقدامی نمیکنند آیا دنیا و بقای پست و مقام این قدر ارزش دارد که یک ملت در فقر باشد و بيگناهان اسیر چنگال ظالمان باشدند؟
آقايان، مسؤلان، مجريان، دستگاه امنيتي و قضايي و.... اگر ذرهای به انسانیت و مسلمانی و خدای متعال و خونهای مطهر شهدا باور داشته باشید تا دیر نشده از رفتارهای خود نسبت به مردم توبه و عذرخواهی نموده و زندانیان بیگناه سیاسی و ایثارگران در بند و معلمان زحمتکش و خاصه نماد امنیت ملیِ وطن، مرد حق و حقیقت دکتر کمال جعفری یزدی را آزاد کرده و از ایشان و خانواده صالح و مؤمن و شهید پرورش دلجویی نموده و جبران خسارت نمائید و از توانمندی و شایستگیهایش در مسیر اصلاح انبوه مشکلاتی که به بار آوردهاید بهره ببرید و نگذارید جامعه از وجود چنین افراد شجاع و صالحی که منشأ خیر و برکات هستند تهی باشد.
او انسان با گذشت و بیکینهای است یقین داریم از تقصیرات شما خواهد گذشت و عفوتان میکند.
بالغ بر چهل سال است از نزدیک ایشان را میشناسیم و به ایشان ارادت داریم.
قرار نبوده و نیست که نوجوانی و جوانی را در سنگرهای جنوب و غرب و در دفاع از وطن سپری کند و سلامتی خودش را فدا کرده و میانسالی و سالمندی خود را در زندان!؟
این اوج قدرنشناسی و پست فطرتی و خیانت به ولی نعمتان وطن است.
عمر ارزشمندش را بیدلیل تلف نکنید و بگذارید زندگی درخشان خود را در آزادی ادامه دهد از همه مردم گرامی و هموطنان و ایثارگران غیرتمند و واقعی میخواهیم که همسنگر خوبمان آقای دکتر جعفری و خانواده پاک و شریف و مظلومهاش و همه ایثارگران که در دفاع از آرمانهای شهدا و در مسیر آزادی و عدالت و کرامت و مطالبهگری ملی صدای رسا و شیوای خود را به نمایندگی از مردمشان بلند کردند و بناحق توسط نابکاران و نامردمان زندانی شده و بعضا جانشان در خطر است را یاری و حمایت کنند و از همه مسؤلان و ظالمان مربوطه میخواهیم به نفرت و خشم عمومی بیش از این دامن نزنند که کاسه صبر ما و مردم لبریز شده است.
قرارمان این نبوده و نیست و در غیر اینصورت هیچ توقعی نباید داشته باشند.
(مظلوم مقتدر را آزاد کنید)
شمشیر به دست بزدلان کی شاید
سیر آمدهای ز جان و تن می باید
رئوفیان
حسینپور
چراغی
نامور
ضیاییفر
به نمایندگی جمعی از ایثارگران معترض در محفل پیشکسوتان جهاد و شهادت خراسان (مشهد رضا)
لینک صفحه اول👇
https://t.me/mahdavifar2021/20074
Telegram
attach 📎
بانوان کنشگر حقوق مدنی ایران https://t.me/Women_Civil _Rights_Activists pinned « 🔵 قرارمان این نبود. اعتراض جمعی از ایثارگران مشهد به ادامه بازداشت دکتر کمال جعفری یزدی و دیگر جانبازان و آزادگان وطن پس از سالها اسارت (صفحه دو) ٦) مگر ايثارگران و برادر جانباز و آزاده و غيرتمند و شجاع مان دكتر كمال جعفري يزدي اين مرد مهربان و متواضع…»
رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران، گفت امکان توافق اتمی با جمهوری اسلامی در بهترین حالت «ضعیف» است و واشینگتن در هماهنگی با اسرائیل و متحدان منطقهای آماده تشدید تحریمها و واکنش قوی به هرگونه تنش از سوی ایران در صورت عدم احیای توافق است.
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
🔺وال استریت ژورنال: ایران به اسناد محرمانه آژانس دسترسی داشته و از آن برای گمراه کردن تحقیقات استفاده کرده است
▪️نشریه آمریکایی والاستریتژورنال میگوید که ایران نزدیک به دودهه به گزارشهای محرمانه آژانس اتمی سازمان ملل متحد دسترسی داشته و توانسته با این اطلاعات روند تحقیقات را گمراه کند.
⬇️ بیشتر بخوانید:
https://ir.voanews.com/a/iran-iaea-documents-evade/6588640.html?nocache=1
▪️نشریه آمریکایی والاستریتژورنال میگوید که ایران نزدیک به دودهه به گزارشهای محرمانه آژانس اتمی سازمان ملل متحد دسترسی داشته و توانسته با این اطلاعات روند تحقیقات را گمراه کند.
⬇️ بیشتر بخوانید:
https://ir.voanews.com/a/iran-iaea-documents-evade/6588640.html?nocache=1
صدای آمریکا
وال استریت ژورنال: ایران به اسناد محرمانه آژانس دسترسی داشته و از آن برای گمراه کردن تحقیقات استفاده کرده است
نشریه آمریکایی والاستریتژورنال میگوید که ایران نزدیک به دودهه به گزارشهای محرمانه آژانس اتمی سازمان ملل متحد دسترسی داشته و توانسته با این اطلاعات روند تحقیقات را گمراه کند.
علی پیرهادی، مجری برنامه در تلویزیون منو تو
🔴 یواش یواش صحنه داره شفاف میشه!
خواهر عبدالباقی ها عروس شمخانی ست و حسین عبدالباقی ارتباط مالی با پسر محسن رضایی داره.
پای پدر خوانده های خوزستان وسط بوده که استانداران و مقامات شهری خوزستان دست به سینه در خدمت حسین عبدالباقی بودن
#آبادان_متروپل
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
🔴 یواش یواش صحنه داره شفاف میشه!
خواهر عبدالباقی ها عروس شمخانی ست و حسین عبدالباقی ارتباط مالی با پسر محسن رضایی داره.
پای پدر خوانده های خوزستان وسط بوده که استانداران و مقامات شهری خوزستان دست به سینه در خدمت حسین عبدالباقی بودن
#آبادان_متروپل
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🔴 گزارش فاطمه سپهری از پرونده سازی جدید برای برادرش در زندان
فاطمه سپهری زندانی سیاسی سابق و خواهر محمدحسین سپهری معلم زندانی و از امضاکنندگان بیانیه استعفای خامنهای، با انتشار پیامی تصویری از پرونده سازی جدید در زندان برای برادرش خبر داد.
وی عنوان کرد: امروز برادرم را به بهانه «اعزام به درمان» از زندان خارج کرده ولی بعد وی را به شعبه ۹۰۱ دادگاه انقلاب منتقل کردند. پس از سه ساعت که آنها در دادگاه معطل بودند، بازپرس می گوید که امروز حوصله رسیدگی نداریم، وقتی آقای سپهری می پرسد که مرا به چه جرمی به اینجا آورده اید، به او پاسخ می دهند، جرم شما این است که در پی درگیری که در یازدهم فروردین به دلیل توهین مامور ابلاغ به شما و به زمین زدن و پیچاندن دست شما بوجود آمد، شما به سرباز ما گفته اید که «بی شرف دستم را ول کن»!
خانم سپهری در ادامه می گوید که در پی درگیری یازدهم فروردین؛ برادرم چهار روز به سلول انفرادی ویژه نگهداری محکومان به اعدام منتقل شده بود، سلولهایی با شرایط بسیار نامناسب...
فاطمه سپهری افزود، جمهوری اسلامی برای اینکه عزیزان ما را آزاد نکند با دروغ و تهمت برای آنها پرونده سازی می کند.
.
فاطمه سپهری زندانی سیاسی سابق و خواهر محمدحسین سپهری معلم زندانی و از امضاکنندگان بیانیه استعفای خامنهای، با انتشار پیامی تصویری از پرونده سازی جدید در زندان برای برادرش خبر داد.
وی عنوان کرد: امروز برادرم را به بهانه «اعزام به درمان» از زندان خارج کرده ولی بعد وی را به شعبه ۹۰۱ دادگاه انقلاب منتقل کردند. پس از سه ساعت که آنها در دادگاه معطل بودند، بازپرس می گوید که امروز حوصله رسیدگی نداریم، وقتی آقای سپهری می پرسد که مرا به چه جرمی به اینجا آورده اید، به او پاسخ می دهند، جرم شما این است که در پی درگیری که در یازدهم فروردین به دلیل توهین مامور ابلاغ به شما و به زمین زدن و پیچاندن دست شما بوجود آمد، شما به سرباز ما گفته اید که «بی شرف دستم را ول کن»!
خانم سپهری در ادامه می گوید که در پی درگیری یازدهم فروردین؛ برادرم چهار روز به سلول انفرادی ویژه نگهداری محکومان به اعدام منتقل شده بود، سلولهایی با شرایط بسیار نامناسب...
فاطمه سپهری افزود، جمهوری اسلامی برای اینکه عزیزان ما را آزاد نکند با دروغ و تهمت برای آنها پرونده سازی می کند.
.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴خشم آبادانی های سوگوار
#خشم_ملی
میکشم میکشم آنکه برادرم کشت
آبادان ساعاتی پیش چهارم خرداد ۱۴۰۱
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
#خشم_ملی
میکشم میکشم آنکه برادرم کشت
آبادان ساعاتی پیش چهارم خرداد ۱۴۰۱
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 خشم آبادانی های سوگوار
#خشم_ملی
فریاد #رضاشاه_روحت_شاد در آبادان طنین انداز شد
آبادان ساعاتی پیش چهارم خرداد ۱۴۰۱
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
#خشم_ملی
فریاد #رضاشاه_روحت_شاد در آبادان طنین انداز شد
آبادان ساعاتی پیش چهارم خرداد ۱۴۰۱
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
🔴 سوالی که پرسش میلیونها ایرانیست:
“اینا کی میرن؟”
جواب:
زمانی که خشم مردم از ترسشون بیشتر بشه
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
“اینا کی میرن؟”
جواب:
زمانی که خشم مردم از ترسشون بیشتر بشه
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ - تظاهرات مردم خشمگین آبادان با شعار :
توپ تانک فشفشه آخوند باید گم بشه
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
توپ تانک فشفشه آخوند باید گم بشه
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
🔴 هنری کیسینجر: اوکراین باید خاک روسیه را بدهد!
وزیر خارجه اسبق ایالات متحده طی سخنرانی خود در داووس، نسبت به تحمیل شکست پوتین در اوکراین هشدار داد و مدعی شد که اتحاد غرب در مورد تحریمها بهشدت بههم میخورد و عواقب فاجعهآمیزی برای غرب خواهد داشت!
هنری کیسینجر، سیاستمدار کهنه کار ایالات متحده، از غرب خواسته است تا از تلاش برای تحمیل شکست کوبنده به نیروهای روسیه در اوکراین دست بردارد و هشدار داده که این امر پیامدهای فاجعه باری برای ثبات بلندمدت اروپا خواهد داشت.
بنابر آنچه تلگراف نوشته، هنری کیسینجر وزیر امور خارجه پیشین ایالات متحده امریکا و سیاستمدار قدیمی که در واقع اورا پدرخوانده سیاست دولتهای امریکایی بایستی بشمار بیاوریم، "از غرب خواسته است تا از تلاش برای تحمیل شکست سخت به نیروهای روسیه در اوکراین دست بردارد".
کیسینجر که در ماجرای اشغال کریمه نیز به حمایت از ولادمیر پوتین پرداخت و کشورگشایی پوتین را حق او دانست، اینبار نیز "از غرب خواسته است تا از تلاش برای تحمیل شکست کوبنده به نیروهای روسیه در اوکراین دست بردارد و هشدار داده این امر عواقب فاجعه باری برای ثبات دراز مدت اروپا خواهد داشت".
راهکارهای کسینجر تا اندازهای در امریکا تاثیرگذار است که تاکید او به دونالد ترامپ برای کنترل و جلوگیری از نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه و اینکه نباید آنها از مزایای برجام بهرمند گردند، موجب شد ترامپ سیاستهای ویژهای اتخاد کند برای مقابله با اشرار جمهوری اسلامی. اما اینکه همانند اشغال کریمه، حمله به اوکراین را حق ولادمیر پوتین میداند و از آن دولت و مردم میخواهد که خاک کشورشان در ازای صلح به روسیه بدهند، نهایت زشتی سیاست است. سیاست گروهی از اروپاییان و امریکاییان در مقابل جنگ روسیه و اوکراین، ما را بیشتر یادآور میشود که آنها در عمل هیچ تفاوتی با حکومتی همچون جمهوری اسلامی ندارند.
تلگراف در گزارشی مینویسد: وزیر امور خارجه اسبق آمریکا و معمار جنگ سرد نزدیک میان آمریکا و چین در گردهمایی داووس گفت برای غرب کشنده خواهد بود که در حال و هوای آن لحظه غرق شود و جایگاه مناسب روسیه را در موازنه قدرت در اروپا فراموش کند.
دکتر کیسینجر گفت: نباید اجازه داد که جنگ برای مدت طولانیتری ادامه یابد، و کار به جایی بکشد که غرب بخواهد اوکراین را برای پذیرش مذاکرات با شرایطی که بسیار دور از اهداف جنگ کنونی آن است، وادار کند.
وی افزود: «مذاکرات باید در دو ماه آینده آغاز شود پیش از اینکه آشفتگیها و تنشهایی ایجاد شود که به راحتی قابل فروکش نیستند. در حالت ایده آل، خط تقسیم باید بازگشت به وضعیت پیشین باشد. ادامه جنگ فراتر از آن نقطه، به آزادی اوکراین منجر نمیشود، بلکه جنگی جدید علیه خود روسیه خواهد بود».
او به مجمع جهانی اقتصاد گفت که روسیه به مدت ۴۰۰ سال بخش مهمی از اروپا بوده و ضامن ساختار موازنه قدرت اروپا در مواقع حساس بوده است.
رهبران اروپایی نباید از رابطه طولانی مدت چشم پوشی کنند و همچنین نباید این ریسک را بپذیرند که روسیه به اتحاد دائمی با چین برسد.
ادامه مطلب:
✅ @DORRTV
وزیر خارجه اسبق ایالات متحده طی سخنرانی خود در داووس، نسبت به تحمیل شکست پوتین در اوکراین هشدار داد و مدعی شد که اتحاد غرب در مورد تحریمها بهشدت بههم میخورد و عواقب فاجعهآمیزی برای غرب خواهد داشت!
هنری کیسینجر، سیاستمدار کهنه کار ایالات متحده، از غرب خواسته است تا از تلاش برای تحمیل شکست کوبنده به نیروهای روسیه در اوکراین دست بردارد و هشدار داده که این امر پیامدهای فاجعه باری برای ثبات بلندمدت اروپا خواهد داشت.
بنابر آنچه تلگراف نوشته، هنری کیسینجر وزیر امور خارجه پیشین ایالات متحده امریکا و سیاستمدار قدیمی که در واقع اورا پدرخوانده سیاست دولتهای امریکایی بایستی بشمار بیاوریم، "از غرب خواسته است تا از تلاش برای تحمیل شکست سخت به نیروهای روسیه در اوکراین دست بردارد".
کیسینجر که در ماجرای اشغال کریمه نیز به حمایت از ولادمیر پوتین پرداخت و کشورگشایی پوتین را حق او دانست، اینبار نیز "از غرب خواسته است تا از تلاش برای تحمیل شکست کوبنده به نیروهای روسیه در اوکراین دست بردارد و هشدار داده این امر عواقب فاجعه باری برای ثبات دراز مدت اروپا خواهد داشت".
راهکارهای کسینجر تا اندازهای در امریکا تاثیرگذار است که تاکید او به دونالد ترامپ برای کنترل و جلوگیری از نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه و اینکه نباید آنها از مزایای برجام بهرمند گردند، موجب شد ترامپ سیاستهای ویژهای اتخاد کند برای مقابله با اشرار جمهوری اسلامی. اما اینکه همانند اشغال کریمه، حمله به اوکراین را حق ولادمیر پوتین میداند و از آن دولت و مردم میخواهد که خاک کشورشان در ازای صلح به روسیه بدهند، نهایت زشتی سیاست است. سیاست گروهی از اروپاییان و امریکاییان در مقابل جنگ روسیه و اوکراین، ما را بیشتر یادآور میشود که آنها در عمل هیچ تفاوتی با حکومتی همچون جمهوری اسلامی ندارند.
تلگراف در گزارشی مینویسد: وزیر امور خارجه اسبق آمریکا و معمار جنگ سرد نزدیک میان آمریکا و چین در گردهمایی داووس گفت برای غرب کشنده خواهد بود که در حال و هوای آن لحظه غرق شود و جایگاه مناسب روسیه را در موازنه قدرت در اروپا فراموش کند.
دکتر کیسینجر گفت: نباید اجازه داد که جنگ برای مدت طولانیتری ادامه یابد، و کار به جایی بکشد که غرب بخواهد اوکراین را برای پذیرش مذاکرات با شرایطی که بسیار دور از اهداف جنگ کنونی آن است، وادار کند.
وی افزود: «مذاکرات باید در دو ماه آینده آغاز شود پیش از اینکه آشفتگیها و تنشهایی ایجاد شود که به راحتی قابل فروکش نیستند. در حالت ایده آل، خط تقسیم باید بازگشت به وضعیت پیشین باشد. ادامه جنگ فراتر از آن نقطه، به آزادی اوکراین منجر نمیشود، بلکه جنگی جدید علیه خود روسیه خواهد بود».
او به مجمع جهانی اقتصاد گفت که روسیه به مدت ۴۰۰ سال بخش مهمی از اروپا بوده و ضامن ساختار موازنه قدرت اروپا در مواقع حساس بوده است.
رهبران اروپایی نباید از رابطه طولانی مدت چشم پوشی کنند و همچنین نباید این ریسک را بپذیرند که روسیه به اتحاد دائمی با چین برسد.
ادامه مطلب:
✅ @DORRTV
فدراسیون فوتبال کانادا مسابقه دوستانه با تیم فوتبال ایران را لغو کرد. این دیدار که قرار بود در روز ۵ ژوئن برگزار شود، با مخالفتهای گستردهای به ویژه از سوی خانوادههای جانباختگان پرواز۷۵۲ روبرو شده بود.
#نه_به_جمهوری_اسلامی
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
#نه_به_جمهوری_اسلامی
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
🔴 تهران پنجشنبه ۵ خرداد
تهرانپارس ، میگویند کارگاه تزریق پلاستیک آتش گرفتهاست!
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
تهرانپارس ، میگویند کارگاه تزریق پلاستیک آتش گرفتهاست!
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
Forwarded from اتچ بات
🔴«آیا کسی هست مرا یاری کند؟»
دیروز ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ پسرم علی را به دادگاه فشافویه فرا خواندند؛ همان روز کارت تلفن مرا نیز از کار انداختند و من دیگر نمیتوانم با خانوادهام تماس بگیرم، چرا؟ چون من در یک پیام صوتی برای مسئولان زندان خط و نشان کشیده بودم که اگر «علی» پسرم، زندانی شود تا جائیکه مقدورم باشد اوضاع زندان را به هم میریزم ،اگرچه به نابود شدن خودم بینجامد. من یک پیام صوتی دارم از فجایع جاری در زندانهای کشور، این پیام هرگز از سر لجبازی یا مچ گیری یا سیاهنمایی نیست. من در این پیام، با بر شمردن برخی از فجایع جاری زندانها از شما هم میهنانانم، از رهبر و از رئیس قوه قضائیه خواستهام که از کنار این فجایع، گذرا و سرسری عبور نکنید. عنوان این پیام صوتی من،« فراتر از فاجعه» است. تلفن من که هیچ بیایید گلو و زبان مرا نیز قطع کنید، اما به فریاد زندانیانی برسید که هم زندانیاند، هم در زندانها به انواع بیماریها و اعتیادها و زد و بندهای پلید و پلشت پشت پرده مافیای داخل زندان دچار میشوند . فاجعههایی که در این پیام صوتی برشمردهام فراتر از فاجعه است.
آیا کسی هست که مرا در انتشار این پیام یاری کند؟
آیا کسی هست به فریاد قربانیان خاموش پستوهای زندانها رسیدگی کند؟
محمد نوریزاد
بند شش زندان اوین
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱
💫این پیام در ملاقات روز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ارائه شده است.
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
دیروز ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ پسرم علی را به دادگاه فشافویه فرا خواندند؛ همان روز کارت تلفن مرا نیز از کار انداختند و من دیگر نمیتوانم با خانوادهام تماس بگیرم، چرا؟ چون من در یک پیام صوتی برای مسئولان زندان خط و نشان کشیده بودم که اگر «علی» پسرم، زندانی شود تا جائیکه مقدورم باشد اوضاع زندان را به هم میریزم ،اگرچه به نابود شدن خودم بینجامد. من یک پیام صوتی دارم از فجایع جاری در زندانهای کشور، این پیام هرگز از سر لجبازی یا مچ گیری یا سیاهنمایی نیست. من در این پیام، با بر شمردن برخی از فجایع جاری زندانها از شما هم میهنانانم، از رهبر و از رئیس قوه قضائیه خواستهام که از کنار این فجایع، گذرا و سرسری عبور نکنید. عنوان این پیام صوتی من،« فراتر از فاجعه» است. تلفن من که هیچ بیایید گلو و زبان مرا نیز قطع کنید، اما به فریاد زندانیانی برسید که هم زندانیاند، هم در زندانها به انواع بیماریها و اعتیادها و زد و بندهای پلید و پلشت پشت پرده مافیای داخل زندان دچار میشوند . فاجعههایی که در این پیام صوتی برشمردهام فراتر از فاجعه است.
آیا کسی هست که مرا در انتشار این پیام یاری کند؟
آیا کسی هست به فریاد قربانیان خاموش پستوهای زندانها رسیدگی کند؟
محمد نوریزاد
بند شش زندان اوین
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱
💫این پیام در ملاقات روز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ارائه شده است.
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
Telegram
attach 📎
Forwarded from Human Rights in Iran | حقوق بشر در ایران
Telegraph
Hunger Strike
🔴 گزارشی از بیستمین روز اعتصاب غذای وحید باقری، زندانی سیاسی 🔷️ حقوق بشر در ایران - امروز جمعه ۶خرداد ماه ۱۴۰۱، وحید باقری، زندانی سیاسی محبوس در زندان تهران بزرگ، در بیستمین روز از اعتصاب غذای خود بسر می برد. به گزارش حقوق بشر در ایران، امروز جمعه ۶ خرداد…