.
حسین صادقی، پدر #آرش_صادقی در توییتی نوشت که به دستور دادستانی فرزندش از ده روز پیش ممنوع التماس شده است.
آرش صادقی از سرشناس ترین زندانیان سیاسی ایران به سرطان استخوان مبتلاست و حالا ۱۰۰ روز است که بدون رسیدگی و درمان مناسب در زندان است.
#iran_revolution
#irgcterrorists
#زندانی _سیاسی
#مجیدرضا_رهنورد
#زن_زندگی_آزادی
#نه_میبخشیم_نه_فراموش_میکنیم
#مهسا_امینی
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
حسین صادقی، پدر #آرش_صادقی در توییتی نوشت که به دستور دادستانی فرزندش از ده روز پیش ممنوع التماس شده است.
آرش صادقی از سرشناس ترین زندانیان سیاسی ایران به سرطان استخوان مبتلاست و حالا ۱۰۰ روز است که بدون رسیدگی و درمان مناسب در زندان است.
#iran_revolution
#irgcterrorists
#زندانی _سیاسی
#مجیدرضا_رهنورد
#زن_زندگی_آزادی
#نه_میبخشیم_نه_فراموش_میکنیم
#مهسا_امینی
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
🔵 بی خبری از عباس واحدیان شاهرودی و نگرانی خانوادهاش
طبق اطلاع خانواده عباس واحدیان شاهرودی که در زندان وکیلآباد مشهد محبوس است، ۲ روز است که هیچگونه تماس تلفنی با خانواده نداشته است
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
طبق اطلاع خانواده عباس واحدیان شاهرودی که در زندان وکیلآباد مشهد محبوس است، ۲ روز است که هیچگونه تماس تلفنی با خانواده نداشته است
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
🔵 براساس اطلاعات رسیده از خانواده عباس واحدیان شاهرودی ، این زندانی محبوس در زندان وکیلآباد مشهد از تاریخ ۲۷ دی به مدت ۱۵ روز ممنوع التماس و ملاقات میباشد.
دلیل این محدودیت مشخص نیست و خانواده واحدیان شاهرودی نگران وضعیت سلامتی او میباشند
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
دلیل این محدودیت مشخص نیست و خانواده واحدیان شاهرودی نگران وضعیت سلامتی او میباشند
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تجمع باشکوه استراسبورگ
با سپاس از وحید منجزی، فیلمساز ایرانی که با در دست داشتن تصاویر عباس واحدیان شاهرودی و توماج صالحی، در تجمع استراسبورگ شرکت کرده است، او این فیلم را تهیه و ارسال کرده است.
#irgcterrorists #iranrevolution #mahsaamini
#مهسا_امینی #عباس_واحدیان_شاهرودی #توماج_صالحی #استراسبورگ #زندانی_سیاسی_آزاد_باید_گردد #بیانیه۱۴ #زن_زندگی_آزادی #نه_میبخشیم_نه_فراموش_میکنیم #نه_به_جمهوری_اسلامی #من_وکالت_میدهم #سپاه_تروریستی_پاسداران #مجیدرضا_رهنورد #محمد_بروغنی #محمد_قبادلو #نه_به_اعدام
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
با سپاس از وحید منجزی، فیلمساز ایرانی که با در دست داشتن تصاویر عباس واحدیان شاهرودی و توماج صالحی، در تجمع استراسبورگ شرکت کرده است، او این فیلم را تهیه و ارسال کرده است.
#irgcterrorists #iranrevolution #mahsaamini
#مهسا_امینی #عباس_واحدیان_شاهرودی #توماج_صالحی #استراسبورگ #زندانی_سیاسی_آزاد_باید_گردد #بیانیه۱۴ #زن_زندگی_آزادی #نه_میبخشیم_نه_فراموش_میکنیم #نه_به_جمهوری_اسلامی #من_وکالت_میدهم #سپاه_تروریستی_پاسداران #مجیدرضا_رهنورد #محمد_بروغنی #محمد_قبادلو #نه_به_اعدام
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
#عباس_واحدیان_شاهرودی
هنگامه واحدیان شاهرودی، دختر عباس واحدیان شاهرودی یکی از اعضای بیانیه۱۴ و مبارز سیاسی محبوس در زندان وکیلآباد مشهد، در یک توییت از ضرب و شتم در این زندان و آسیب جسمی به پدرش خبر داد...
شایان ذکر است عباس واحدیان شاهرودی و تنی چند از زندانیان سیاسی خصوصاً اعضای بیانیه۱۴، در زندان وکیلآباد مشهد، ممنوع از تماس و ملاقات هستند.
بزودی شرح اتفاق پیش آمده، در یک ویدئو منتشر میشود
#بیانیه۱۴ #نه_به_اعدام #نه_به_خامنه_ای #نه_میبخشیم_نه_فراموش_میکنیم #مهسا_امینی #نه_به_جمهوری_اسلامی #من_وکالت_میدهم #توماج_صالحی #زندانی_سیاسی_آزاد_باید_گردد
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
هنگامه واحدیان شاهرودی، دختر عباس واحدیان شاهرودی یکی از اعضای بیانیه۱۴ و مبارز سیاسی محبوس در زندان وکیلآباد مشهد، در یک توییت از ضرب و شتم در این زندان و آسیب جسمی به پدرش خبر داد...
شایان ذکر است عباس واحدیان شاهرودی و تنی چند از زندانیان سیاسی خصوصاً اعضای بیانیه۱۴، در زندان وکیلآباد مشهد، ممنوع از تماس و ملاقات هستند.
بزودی شرح اتفاق پیش آمده، در یک ویدئو منتشر میشود
#بیانیه۱۴ #نه_به_اعدام #نه_به_خامنه_ای #نه_میبخشیم_نه_فراموش_میکنیم #مهسا_امینی #نه_به_جمهوری_اسلامی #من_وکالت_میدهم #توماج_صالحی #زندانی_سیاسی_آزاد_باید_گردد
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
Forwarded from کانال محمد مهدویفر
آیا شما با فراخوان سراسری روز ۲۲ بهمن ساعت ۱۰ صبح در میدان بهارستان تهران همزمان با راهپیمایی حکومتی میدان آزادی، موافقید؟
(از سایر شهرها هم بیایند)
به این دلیل که در آن زمان به دستور خامنهای تمام نیروهای سرکوب را باید با لباس شخصی به میدان آزادی ببرند.
(از سایر شهرها هم بیایند)
به این دلیل که در آن زمان به دستور خامنهای تمام نیروهای سرکوب را باید با لباس شخصی به میدان آزادی ببرند.
Anonymous Poll
71%
من موافقم
29%
من موافق نیستم
۶ ماه ممنوع از تماس و ملاقات!
براساس توییت منتشر شده، امروز شنبه ۸ بهمن، بار دیگر هنگامه واحدیان شاهرودی ، فرزند عباس واحدیان شاهرودی به زندان وکیلآباد مشهد، جهت ملاقات با پدرش، مراجعه کرده و با در بسته مواجه شده...
این خانواده در حالی ۱۳همین روز بیخبری از عباس واحدیان شاهرودی را سپری میکنند، که در این مدت، تماسهایی داشتند از زندانیان بند عمومی در مورد ضرب و شتم و آسیب جسمی به او...
امروز در مراجعه هنگامه واحدیان شاهرودی، مسئولان زندان از تداوم تنبیه عباس واحدیان شاهرودی و ممنوعیت از تماس و ملاقات تا تاریخ ۱۴۰۲/۳/۲ خبر دادند!
۶ ماه ممنوع از ابتداییترین حق یک زندانی، و هیچ کسی هم بابت این ممنوعیت تنبیهی، پاسخگوی خانواده نگران واحدیان شاهرودی نمیباشد.
شایان ذکر است عباس واحدیان شاهرودی پیش از انتقال به زندان وکیلآباد مشهد، مدت ۷ ماه در سلول انفرادی در بازداشتگاه اداره اطلاعات مشهد محبوس بود، او بشدت از ناحیه فک و دندان بیمار است
هنگامه واحدیان شاهرودی در توییت خود نوشته خانواده واحدیان شاهرودی در صورت ادامه این روند، دست به تحصن در مقابل زندان خواهند زد.
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
براساس توییت منتشر شده، امروز شنبه ۸ بهمن، بار دیگر هنگامه واحدیان شاهرودی ، فرزند عباس واحدیان شاهرودی به زندان وکیلآباد مشهد، جهت ملاقات با پدرش، مراجعه کرده و با در بسته مواجه شده...
این خانواده در حالی ۱۳همین روز بیخبری از عباس واحدیان شاهرودی را سپری میکنند، که در این مدت، تماسهایی داشتند از زندانیان بند عمومی در مورد ضرب و شتم و آسیب جسمی به او...
امروز در مراجعه هنگامه واحدیان شاهرودی، مسئولان زندان از تداوم تنبیه عباس واحدیان شاهرودی و ممنوعیت از تماس و ملاقات تا تاریخ ۱۴۰۲/۳/۲ خبر دادند!
۶ ماه ممنوع از ابتداییترین حق یک زندانی، و هیچ کسی هم بابت این ممنوعیت تنبیهی، پاسخگوی خانواده نگران واحدیان شاهرودی نمیباشد.
شایان ذکر است عباس واحدیان شاهرودی پیش از انتقال به زندان وکیلآباد مشهد، مدت ۷ ماه در سلول انفرادی در بازداشتگاه اداره اطلاعات مشهد محبوس بود، او بشدت از ناحیه فک و دندان بیمار است
هنگامه واحدیان شاهرودی در توییت خود نوشته خانواده واحدیان شاهرودی در صورت ادامه این روند، دست به تحصن در مقابل زندان خواهند زد.
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
Forwarded from کانال محمد مهدویفر
🔵 📍به نام خداوند جان و خرد
ای وای بر اسیری کز یاد رفته باشد،
در دام مانده مرغی، صیاد رفته باشد!
همکاران محترم فرهنگی ، دوستان و فامیل محترم که از طریق تلفن و فضای مجازی احوال پرس حال همسرم آقای هاشم خواستار (نماینده معلمان آزاده ایران) که در سن هفتاد سالگی چهارمین سال است که بدون حتی یک روز مرخصی، و فقط دوبار ملاقات حضوری در زندان وکیل آباد محبوس است، به اطلاع میرسانم :
روز ۷ دیماه مطلع شدیم که ایشان و آقای دکتر کمال جعفری هم بندی ایشان توسط دو قاتل که بعنوان وکیل بند و مامور انتظامات از بندهای دیگر زندان به بند ۶/۱ بندی که ایشان در آن محبوسند منتقل شده اند مورد ضرب و شتم قرار گرفته اند! من جهت پیگیری صحت و سقم موضوع، بارها به زندان و دادگاه انقلاب مراجعه کردم. بالاخره آقای طباطبایی قاضی ناظر بر زندان گفتند؛ پرونده همسرتان زیر نظر مستقیم دادستان است. رفتم پیش آقای دادستان، گفتند بررسی میکنم. روز بعد رفتم، گفتند؛ آقای خواستار سالم اند و هیچ مشکلی ندارند و در انفرادی هم نیستند. ایشان فقط ممنوع الملاقات و ۱۵ روز ممنوع التلفن هستند.
ضمنا آقای دادستان دستور داده بودند آن سه نفر قاتل را از بند ۶/۱ ببرند. طبق گفته آقای دادستان، باید همسرم از ۲۲ دیماه زنگ میزدند، ولی متاسفانه تاکنون زنگ نزده اند. دوباره پیگیری کردم، گفتند؛ ممنوع التلفن بودن ایشان تمدید شده! رفتم پیش دادستان گفتم بعد از ۱۵ روز همسرم زنگ نزدند!
رفتم زندان گفتند؛ ممنوع التلفن بودن ایشان تمدید شده! آقای دادستان گفتند اگر تمدید شده که ما کاری نمی توانیم بکنیم. نگرانم از اینکه بعد از ضرب و شتم؛ شکستن دست و پای ایشان حقیقت داشته باشد.....
امروز یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ بیش از یک ماه است که از وضعیت همسرم که چهارمین سال است که آسمان را ندیده و بیگناه ، به جرم انتقاد از وضعیت نا به سامان مردم و مملکت در سن ۷۰ سالگی بدون یک روز مرخصی و فقط ۲ بار ملاقات حضوری دربند ۶/۱زندان وکیل اباد مشهد محبوسند بی خبرم! و تنها خبری که دارم ، ضرب و شتم ایشان توسط سه قاتل است! و ممنوع التلفن و ممنوع الملاقات بودن ایشان...!
از همه آزادیخواهان ایران وجهان میخواهم کمک کنند و از مسئولان جمهوری اسلامی بخواهند زندانیان منتقد و باغیرت و بیگناه را هرچه زودتر آزاد کنند.
#زندانیان_سیاسی_را_آزاد_کنید.
#معلمان_زندانی_را_آزاد_کنید.
#هاشم_خواستار_۷۰_ساله_را_آزاد_کنید.
صدیقه مالکی فرد ۹ بهمن ۱۴۰۱
https://t.me/baygani_mahdavifar/469
ای وای بر اسیری کز یاد رفته باشد،
در دام مانده مرغی، صیاد رفته باشد!
همکاران محترم فرهنگی ، دوستان و فامیل محترم که از طریق تلفن و فضای مجازی احوال پرس حال همسرم آقای هاشم خواستار (نماینده معلمان آزاده ایران) که در سن هفتاد سالگی چهارمین سال است که بدون حتی یک روز مرخصی، و فقط دوبار ملاقات حضوری در زندان وکیل آباد محبوس است، به اطلاع میرسانم :
روز ۷ دیماه مطلع شدیم که ایشان و آقای دکتر کمال جعفری هم بندی ایشان توسط دو قاتل که بعنوان وکیل بند و مامور انتظامات از بندهای دیگر زندان به بند ۶/۱ بندی که ایشان در آن محبوسند منتقل شده اند مورد ضرب و شتم قرار گرفته اند! من جهت پیگیری صحت و سقم موضوع، بارها به زندان و دادگاه انقلاب مراجعه کردم. بالاخره آقای طباطبایی قاضی ناظر بر زندان گفتند؛ پرونده همسرتان زیر نظر مستقیم دادستان است. رفتم پیش آقای دادستان، گفتند بررسی میکنم. روز بعد رفتم، گفتند؛ آقای خواستار سالم اند و هیچ مشکلی ندارند و در انفرادی هم نیستند. ایشان فقط ممنوع الملاقات و ۱۵ روز ممنوع التلفن هستند.
ضمنا آقای دادستان دستور داده بودند آن سه نفر قاتل را از بند ۶/۱ ببرند. طبق گفته آقای دادستان، باید همسرم از ۲۲ دیماه زنگ میزدند، ولی متاسفانه تاکنون زنگ نزده اند. دوباره پیگیری کردم، گفتند؛ ممنوع التلفن بودن ایشان تمدید شده! رفتم پیش دادستان گفتم بعد از ۱۵ روز همسرم زنگ نزدند!
رفتم زندان گفتند؛ ممنوع التلفن بودن ایشان تمدید شده! آقای دادستان گفتند اگر تمدید شده که ما کاری نمی توانیم بکنیم. نگرانم از اینکه بعد از ضرب و شتم؛ شکستن دست و پای ایشان حقیقت داشته باشد.....
امروز یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ بیش از یک ماه است که از وضعیت همسرم که چهارمین سال است که آسمان را ندیده و بیگناه ، به جرم انتقاد از وضعیت نا به سامان مردم و مملکت در سن ۷۰ سالگی بدون یک روز مرخصی و فقط ۲ بار ملاقات حضوری دربند ۶/۱زندان وکیل اباد مشهد محبوسند بی خبرم! و تنها خبری که دارم ، ضرب و شتم ایشان توسط سه قاتل است! و ممنوع التلفن و ممنوع الملاقات بودن ایشان...!
از همه آزادیخواهان ایران وجهان میخواهم کمک کنند و از مسئولان جمهوری اسلامی بخواهند زندانیان منتقد و باغیرت و بیگناه را هرچه زودتر آزاد کنند.
#زندانیان_سیاسی_را_آزاد_کنید.
#معلمان_زندانی_را_آزاد_کنید.
#هاشم_خواستار_۷۰_ساله_را_آزاد_کنید.
صدیقه مالکی فرد ۹ بهمن ۱۴۰۱
https://t.me/baygani_mahdavifar/469
Telegram
بایگانی
👇👇
https://t.me/mahdavifar2021/55726
https://t.me/mahdavifar2021/55726
🔵 «پیام محمد نوریزاد به مردم ایران در آستانه ۴۴مین سالگرد انقلاب ۵۷»
درود هموطنانم.
سرزمین ما گرفتار دو غده سرطانی است:
یکی ملا، یکی سردار.
همیشه گفتهام و میگویم تا زمانیکه ما دست در دست هم به جراحی این دو غده سرطانی از تن سرزمینمان دست نبریم؛ آیندهای جز فلاکت و نابودی چشم به راهمان نیست.
ملا یعنی مفتخواری، هرزهگوی و هرزهجوی. موجودی اهریمنی که جز گند برنمیآورد؛منظورم ملایان بر مسند نشسته است و سردار یعنی لات بیسروپا و چاقوکش و آدمکشی که سیریناپذیر و وطنفروش و جاسوس است.
هم ملا هم سردار در یک نقطه به هم دست میدهند: جاسوسی، آدمفروشی و ایرانخواری.
با اطمینان، به عظمت کائنات سوگند میخورم که همه ملایان و سردارانِ دستاندرکار، مستقیماً از اسرائیل و انگلیس خط میگیرند و برای هرکجا که نیمچه کورسویی به بقایشان مدد برساند، جاسوسی میکنند. جراحی این دو غده سرطانی با فریادهای پیوسته و معترضانهی ما صورت میپذیرد، با یکیشدن نه با چاقو و قمه و تیربار و بمبگذاری. این کشتارها تخصص سردارانی چون حسین همدانی و ملایانی چون شیخ مصطفی پورمحمدی است که خود با زبان خود گفته اند که قمهکشها را در هر اعتراض گردانبندی میکنند و به جان مردم میاندازند.
نیک میدانیم که پخمگی سردار و ملا نقطه مشترکی است که به منافع ابرقدرتها میانجامد و ممکن است ما در مسیر اعتراض دچار بازیهای کسانی شویم که برای تداوم منافع خویش، ملا و سردار را برمیتابند و مردم ایران را وامیگذارند. این خود ما هستیم که باید استخوان ملا را از گلو و خار سردار را از چشم ایرانزمین بیرون بکشیم و حتما نیز این جراحی با شکیبایی و هوشمندی صورت خواهد پذیرفت.
هرگز ناامید نباشید؛
پیروزی هزینه دارد، آزادی خون میخواهد و ما برای هردوی اینها در صحنهایم.
محمد نوریزاد
بند شش زندان اوین
۱۰ بهمن ۱۴۰۱
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
درود هموطنانم.
سرزمین ما گرفتار دو غده سرطانی است:
یکی ملا، یکی سردار.
همیشه گفتهام و میگویم تا زمانیکه ما دست در دست هم به جراحی این دو غده سرطانی از تن سرزمینمان دست نبریم؛ آیندهای جز فلاکت و نابودی چشم به راهمان نیست.
ملا یعنی مفتخواری، هرزهگوی و هرزهجوی. موجودی اهریمنی که جز گند برنمیآورد؛منظورم ملایان بر مسند نشسته است و سردار یعنی لات بیسروپا و چاقوکش و آدمکشی که سیریناپذیر و وطنفروش و جاسوس است.
هم ملا هم سردار در یک نقطه به هم دست میدهند: جاسوسی، آدمفروشی و ایرانخواری.
با اطمینان، به عظمت کائنات سوگند میخورم که همه ملایان و سردارانِ دستاندرکار، مستقیماً از اسرائیل و انگلیس خط میگیرند و برای هرکجا که نیمچه کورسویی به بقایشان مدد برساند، جاسوسی میکنند. جراحی این دو غده سرطانی با فریادهای پیوسته و معترضانهی ما صورت میپذیرد، با یکیشدن نه با چاقو و قمه و تیربار و بمبگذاری. این کشتارها تخصص سردارانی چون حسین همدانی و ملایانی چون شیخ مصطفی پورمحمدی است که خود با زبان خود گفته اند که قمهکشها را در هر اعتراض گردانبندی میکنند و به جان مردم میاندازند.
نیک میدانیم که پخمگی سردار و ملا نقطه مشترکی است که به منافع ابرقدرتها میانجامد و ممکن است ما در مسیر اعتراض دچار بازیهای کسانی شویم که برای تداوم منافع خویش، ملا و سردار را برمیتابند و مردم ایران را وامیگذارند. این خود ما هستیم که باید استخوان ملا را از گلو و خار سردار را از چشم ایرانزمین بیرون بکشیم و حتما نیز این جراحی با شکیبایی و هوشمندی صورت خواهد پذیرفت.
هرگز ناامید نباشید؛
پیروزی هزینه دارد، آزادی خون میخواهد و ما برای هردوی اینها در صحنهایم.
محمد نوریزاد
بند شش زندان اوین
۱۰ بهمن ۱۴۰۱
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
🔴 #فرهاد_میثمی، فعال سیاسی که در اثر اعتصاب غذا در زندان وزنش به شدت کاهش یافته در نامهای از زندان رجاییشهر کرج نوشت که طی ۱۰ روز آینده آبی که مینوشد را تلخ خواهد کرد تا نشانه ای از «روزگار تلختر از زهری» باشد که حاکمان جمهوری اسلامی «از جمیع جهات برای همگان آفریدهاند.»
او نامه خود را با این عبارت آغاز کرد: «برای روزهای زجرِ اندر زجرِ اندر زجر»
در نامه این فعال سیاسی آمده: «همچنان برسر خواستههای سهگانهام (توقف اعدام معترضان، آزادی ۶زندانی سیاسی - مدنی و توقف آزارهای اجبار حجاب) برسر همان ”مأموریت غیرممکن” خواهم ایستاد؛ باشد تا بعدترها به کوششی جمعی، “ممکن” شود. همچنان خواهم ماند … همچنان خواهم راند … دورها آواییست …»
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
او نامه خود را با این عبارت آغاز کرد: «برای روزهای زجرِ اندر زجرِ اندر زجر»
در نامه این فعال سیاسی آمده: «همچنان برسر خواستههای سهگانهام (توقف اعدام معترضان، آزادی ۶زندانی سیاسی - مدنی و توقف آزارهای اجبار حجاب) برسر همان ”مأموریت غیرممکن” خواهم ایستاد؛ باشد تا بعدترها به کوششی جمعی، “ممکن” شود. همچنان خواهم ماند … همچنان خواهم راند … دورها آواییست …»
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
.
شرح ضرب و شتم عباس واحدیان شاهرودی در برنامه تفسیر خبر جمشید چالنگی چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
.
#تفسیر_خبر #جمشید_چالنگی #عباس_واحدیان_شاهرودی #زندانی_سیاسی_آزاد_باید_گردد #زندان_وکیل_آباد_مشهد #بیانیه۱۴ #فاطمه_سپهری #جواد_لعل_محمدی #هاشم_خواستار #مهسا_امینی #زن_زندگی_آزادی #نه_به_اعدام #نه_میبخشیم_نه_فراموش_میکنیم
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
شرح ضرب و شتم عباس واحدیان شاهرودی در برنامه تفسیر خبر جمشید چالنگی چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
.
#تفسیر_خبر #جمشید_چالنگی #عباس_واحدیان_شاهرودی #زندانی_سیاسی_آزاد_باید_گردد #زندان_وکیل_آباد_مشهد #بیانیه۱۴ #فاطمه_سپهری #جواد_لعل_محمدی #هاشم_خواستار #مهسا_امینی #زن_زندگی_آزادی #نه_به_اعدام #نه_میبخشیم_نه_فراموش_میکنیم
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
🔵 اطلاعیه مهم:
به اطلاع میرسانیم تلفن همراه خانم شهلا جهانبین که در تاریخ ۲۳ آذر ۱۴۰۱ همزمان با بازداشت ایشان توسط وزارت اطلاعات در فرودگاه مشهد ضبط شده، تاکنون به ایشان بازگردانده نشده و خانم جهانبین به صفحات خود در فضای مجازی دسترسی ندارند
.
#شهلا_جهانبین #شهلا_جهان_بین #بیانیه۱۴ #نه_میبخشیم_نه_فراموش_میکنیم #مهسا_امینی #زن_زندگی_آزادی #زندانی_سیاسی_آزاد_باید_گردد #اعتصابات_سراسری #انقلاب_ایران #سپاه_تروریستی_پاسداران #نه_به_جمهوری_اسلامی #فرهاد_میثمی
#نه_میبخشیم_نه_فراموش_میکنیم
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
به اطلاع میرسانیم تلفن همراه خانم شهلا جهانبین که در تاریخ ۲۳ آذر ۱۴۰۱ همزمان با بازداشت ایشان توسط وزارت اطلاعات در فرودگاه مشهد ضبط شده، تاکنون به ایشان بازگردانده نشده و خانم جهانبین به صفحات خود در فضای مجازی دسترسی ندارند
.
#شهلا_جهانبین #شهلا_جهان_بین #بیانیه۱۴ #نه_میبخشیم_نه_فراموش_میکنیم #مهسا_امینی #زن_زندگی_آزادی #زندانی_سیاسی_آزاد_باید_گردد #اعتصابات_سراسری #انقلاب_ایران #سپاه_تروریستی_پاسداران #نه_به_جمهوری_اسلامی #فرهاد_میثمی
#نه_میبخشیم_نه_فراموش_میکنیم
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
.
شهلا جهانبین همسر عباس واحدیان شاهرودی، اطلاع داد امروز دوشنبه ۲۴ بهمن، بعد از ۲۸ روز بیخبری، تماس تلفنی ایشان برقرار شده است، اما ممنوعالملاقاتی ایشان همچنان ادامه دارد.
عباس واحدیان شاهرودی در این تماس تلفنی کوتاه، ضرب و شتم خود توسط وکیلبند زندان را تایید کرده است.
شایان ذکر است تماس تلفنی و ملاقات از اولین حقوق یک زندانی است که متاسفانه بنا به دلایل واهی زندانی از آن محروم میشود.
خانواده واحدیان شاهرودی از همه دوستان عزیز و رسانههایی که صدای این خانواده بودند کمال تشکر را دارند.
به امید آزادی ایران 🍀🌻🍀
.
#زن_زندگی_آزادی
#عباس_واحدیان_شاهرودی
#بیانیه۱۴
#زندانی_سیاسی_آزاد_باید_گردد
#زندان_وکیل_آباد_مشهد
#نه_به_اعدام
#نه_به_جمهوری_اسلامی
#ممنوع_الملاقات
#مهسا_امینی
#iran_revolution
#irgcterrorists
#iranrevolution
#walkoutiri
.
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
شهلا جهانبین همسر عباس واحدیان شاهرودی، اطلاع داد امروز دوشنبه ۲۴ بهمن، بعد از ۲۸ روز بیخبری، تماس تلفنی ایشان برقرار شده است، اما ممنوعالملاقاتی ایشان همچنان ادامه دارد.
عباس واحدیان شاهرودی در این تماس تلفنی کوتاه، ضرب و شتم خود توسط وکیلبند زندان را تایید کرده است.
شایان ذکر است تماس تلفنی و ملاقات از اولین حقوق یک زندانی است که متاسفانه بنا به دلایل واهی زندانی از آن محروم میشود.
خانواده واحدیان شاهرودی از همه دوستان عزیز و رسانههایی که صدای این خانواده بودند کمال تشکر را دارند.
به امید آزادی ایران 🍀🌻🍀
.
#زن_زندگی_آزادی
#عباس_واحدیان_شاهرودی
#بیانیه۱۴
#زندانی_سیاسی_آزاد_باید_گردد
#زندان_وکیل_آباد_مشهد
#نه_به_اعدام
#نه_به_جمهوری_اسلامی
#ممنوع_الملاقات
#مهسا_امینی
#iran_revolution
#irgcterrorists
#iranrevolution
#walkoutiri
.
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
🔵 پیام دکتر کمال جعفری یزدی (جانباز و آزاده و برادر شهید) از زندان وکیلآباد مشهد:
من عفو خامنهای جلاد را که ۵۰۰ هموطن معترض و ۶۰ کودک معصوم را تا این لحظه در قیام مهسا کشته و چشمان صد انسان بیگناه را کور کرده نمیخواهم اگر مردی تفنگت را زمین بگذار تا برابر اصل ۲۷ قانون اساسی دهها میلیون ایرانی بتوانند در خیابانها فریاد بزنند که تو را و جمهوری اسلامی را نمیخواهند.
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
من عفو خامنهای جلاد را که ۵۰۰ هموطن معترض و ۶۰ کودک معصوم را تا این لحظه در قیام مهسا کشته و چشمان صد انسان بیگناه را کور کرده نمیخواهم اگر مردی تفنگت را زمین بگذار تا برابر اصل ۲۷ قانون اساسی دهها میلیون ایرانی بتوانند در خیابانها فریاد بزنند که تو را و جمهوری اسلامی را نمیخواهند.
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
Forwarded from اتچ بات
🔴 «آرزوهای من برای فردای سرزمینمان»
درود هم وطنانم
۱- دیروز یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ آقای گودرزی رئیس بند ۶ زندان اوین (که من در آن زندانیام) مرا فراخواند و گفت: این عفو رهبری شامل حال تو هم میشود؛ تو آزادی. گفتم: من عفو نخواستم. کاری نکردهام که بخشیده شوم. این ملایان و سرداران هستند که باید دست به دامن مردم شوند تا آنان را ببخشایند. من در زندان میمانم تا ملایان و سرداران به زندان آورده شوند. دوستانم در زندان باشند و من در بیرون؟ هرگز. نپذیرفتم.
در جمهوری اسلامی غارتگر و جنایتکار ، واژهها وارونه معنا میشوند. آزادی! یعنی من از زندان آزاد میشوم. انگار آزادی در بیرون از زندان بیتاب در آغوش کشیدن من است؟ اگر بود که هموطنانم به خیابان نمیآمدند؛ کشته نمیشدند؛ "زن، زندگی، آزادی" نمیسرودند.
درست همانموقع ابلاغیهای برای یک پروژه جدید آوردند تا من بگیرم و امضا کنم. جلوی چشمانشان پارهش کردم و دادم دستشان.
۲- من و دوستانم برای این در زندانیم که راست گفتهایم. جرم ما همین است و بس. من راست میگویم که مجتبی خامنهای یک "ابر آدمکش" و یک "ابر بدهکار" و یک "ابر دزد" است. مجتبی خامنهای طراح بسیاری از آدمکشیهای بیت رهبری است. گرچه همین که پدرش سر بر زمین بگذارد، توسط سرداران آدمکش و ایرانخوار، زود پنچر میشود. آرزوهای منِ نوریزاد برای کشورمان اینهاست، آرزوهای شما بر چشم من به جای خود.
۳- در ایران من، منافع ملی و رشد و رفاه و خرد و خیز برای برآمدن، بر سر همهچیز و همهکس سایه میاندازد، و نه مذهب و پسرخالهبازی و جنسیت و خودی و غیرخودی.
۴- به کوری چشم علمالهدیها زنان در ایران آرمانی من از هر قید و بند مذهبی آزادند که بپذیرند یا نه. قید و بند ایران فردای من تنها و تنها قانون است. قانونی برآمده از شعور و خرد خردمندترین زنان و مردان کشورم.
۵- چرخ اختراع شده. نیازی به اختراع دوباره آن نیست. آرمانشهر فردای ایرانی که من در سر دارم، کشورهایی چون سوئیس، فنلاند، بلژیک، آمریکا و انگلستان یا سنگاپور است. به جهان سومی میروم که در آنها درستی و ادب و انسانیت و خوبیها و خردمندیها به گل نشسته.
۶- رویاهای من فراوان است. در آینده خواهم گفت. در پایان بگویم هرگز فریب نخورید، بهویژه اصلاحطلبان و بهویژه ملایان آنها. ما همگی خواهان برچیدن این نظام پلیدیم، و اصلاحطلبانی که در یک یک خیانتهای این نظام دخیل بودهاند از ما میخواهند که همچنان در قفس جمهوری اسلامی بمانیم و اصلاحاتی صورت دهیم. از هرکس فریب میخوریم، از اصلاحطلبان و بهویژه ملاهایشان فریب نخوریم. اینان مارهای در آستین رهای ایران از سرطان جمهوری اسلامی هستند.
محمد نوریزاد
۲۴ بهمن ۱۴۰۱
زندان اوین
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
درود هم وطنانم
۱- دیروز یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ آقای گودرزی رئیس بند ۶ زندان اوین (که من در آن زندانیام) مرا فراخواند و گفت: این عفو رهبری شامل حال تو هم میشود؛ تو آزادی. گفتم: من عفو نخواستم. کاری نکردهام که بخشیده شوم. این ملایان و سرداران هستند که باید دست به دامن مردم شوند تا آنان را ببخشایند. من در زندان میمانم تا ملایان و سرداران به زندان آورده شوند. دوستانم در زندان باشند و من در بیرون؟ هرگز. نپذیرفتم.
در جمهوری اسلامی غارتگر و جنایتکار ، واژهها وارونه معنا میشوند. آزادی! یعنی من از زندان آزاد میشوم. انگار آزادی در بیرون از زندان بیتاب در آغوش کشیدن من است؟ اگر بود که هموطنانم به خیابان نمیآمدند؛ کشته نمیشدند؛ "زن، زندگی، آزادی" نمیسرودند.
درست همانموقع ابلاغیهای برای یک پروژه جدید آوردند تا من بگیرم و امضا کنم. جلوی چشمانشان پارهش کردم و دادم دستشان.
۲- من و دوستانم برای این در زندانیم که راست گفتهایم. جرم ما همین است و بس. من راست میگویم که مجتبی خامنهای یک "ابر آدمکش" و یک "ابر بدهکار" و یک "ابر دزد" است. مجتبی خامنهای طراح بسیاری از آدمکشیهای بیت رهبری است. گرچه همین که پدرش سر بر زمین بگذارد، توسط سرداران آدمکش و ایرانخوار، زود پنچر میشود. آرزوهای منِ نوریزاد برای کشورمان اینهاست، آرزوهای شما بر چشم من به جای خود.
۳- در ایران من، منافع ملی و رشد و رفاه و خرد و خیز برای برآمدن، بر سر همهچیز و همهکس سایه میاندازد، و نه مذهب و پسرخالهبازی و جنسیت و خودی و غیرخودی.
۴- به کوری چشم علمالهدیها زنان در ایران آرمانی من از هر قید و بند مذهبی آزادند که بپذیرند یا نه. قید و بند ایران فردای من تنها و تنها قانون است. قانونی برآمده از شعور و خرد خردمندترین زنان و مردان کشورم.
۵- چرخ اختراع شده. نیازی به اختراع دوباره آن نیست. آرمانشهر فردای ایرانی که من در سر دارم، کشورهایی چون سوئیس، فنلاند، بلژیک، آمریکا و انگلستان یا سنگاپور است. به جهان سومی میروم که در آنها درستی و ادب و انسانیت و خوبیها و خردمندیها به گل نشسته.
۶- رویاهای من فراوان است. در آینده خواهم گفت. در پایان بگویم هرگز فریب نخورید، بهویژه اصلاحطلبان و بهویژه ملایان آنها. ما همگی خواهان برچیدن این نظام پلیدیم، و اصلاحطلبانی که در یک یک خیانتهای این نظام دخیل بودهاند از ما میخواهند که همچنان در قفس جمهوری اسلامی بمانیم و اصلاحاتی صورت دهیم. از هرکس فریب میخوریم، از اصلاحطلبان و بهویژه ملاهایشان فریب نخوریم. اینان مارهای در آستین رهای ایران از سرطان جمهوری اسلامی هستند.
محمد نوریزاد
۲۴ بهمن ۱۴۰۱
زندان اوین
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
Telegram
attach 📎
علی موسینژاد فرکوش، زندانی سیاسی عصر روز شنبه از زندان رجاییشهر کرج آزاد شد.
علی موسینژاد فرکوش، در دیماه ۱۳۹۷ بهاتهام اجتماع و تبانی و اقدام علیه امنیت و اهانت به رهبر و بنیانگذار جمهوری اسلامی، به پنج سال زندان محکوم شد.
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
علی موسینژاد فرکوش، در دیماه ۱۳۹۷ بهاتهام اجتماع و تبانی و اقدام علیه امنیت و اهانت به رهبر و بنیانگذار جمهوری اسلامی، به پنج سال زندان محکوم شد.
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
امروز پنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ دکتر کمال جعفری یزدی یکی از اعضای بیانیه۱۴ از زندان وکیلآباد مشهد آزاد شد... تبریک به ایشان و خانوادهشان، به امید آزادی همه زندانیان سیاسی و آزادی ایران...
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists