امکان جراحی چاقی به روش لاپاروسکوپی پیشرفته از سال جدید در بابل فراهم میشود.
دکتر #محسن_پاکزاد ، فلوشیپ فوق تخصصی جراحی لاپاراسکوپی :
چاقی یک وضعیت فیزیکی نیست بلکه یک بیمار خطرناک است که هم اکنون میتوان با جدیدترین روش و تکنولوژی پیشرفته جراحی آن را درمان نمود.
سیستم جراحی #لاپاراسکوپی به جراح این امکان را می دهد تا عمل هایی که قبلا به روش باز انجام می شده را به کمک تصاویر باکیفیتی که توسط دوربین لاپاراسکوپ از حفره ای کوچک در شکم ارسال میشود با برش های کمتر و بهبودی سریع تر انجام دهد.
این جراحی در بابل از ابتدای سال جدید آغاز میشود و مازندرانی های عزیز نیازی به مراجعه مراکز درمانی پایتخت ندارند و برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو نوبت معاینه میتوانند با شماره ۰۹۳۵۳۳۵۹۳۹۹ تماس حاصل فرمایند.
دکتر #محسن_پاکزاد ، فلوشیپ فوق تخصصی جراحی لاپاراسکوپی :
چاقی یک وضعیت فیزیکی نیست بلکه یک بیمار خطرناک است که هم اکنون میتوان با جدیدترین روش و تکنولوژی پیشرفته جراحی آن را درمان نمود.
سیستم جراحی #لاپاراسکوپی به جراح این امکان را می دهد تا عمل هایی که قبلا به روش باز انجام می شده را به کمک تصاویر باکیفیتی که توسط دوربین لاپاراسکوپ از حفره ای کوچک در شکم ارسال میشود با برش های کمتر و بهبودی سریع تر انجام دهد.
این جراحی در بابل از ابتدای سال جدید آغاز میشود و مازندرانی های عزیز نیازی به مراجعه مراکز درمانی پایتخت ندارند و برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو نوبت معاینه میتوانند با شماره ۰۹۳۵۳۳۵۹۳۹۹ تماس حاصل فرمایند.
🔸قرارداد خرید دو میلیون واکسن کرونا از روسها / تزریق اولین محموله برای ۱۰ هزار نفر
رییس سازمان غذا و دارو:
▫️ به طور کلی قرارداد ما با طرف روس برای دریافت واکسن اسپوتنیک وی دو میلیون عدد واکسن است.
▫️ واکسن کرونا باید در دو دوز در یک فاصله زمانی برای هر نفر تزریق شود.
▫️ این میزان محموله اول واکسن که وارد شده، برای ۱۰ هزار است.
▫️ محمولههای بعدی هم طی یکی دو ماه آینده از بقیه سبد منابع وارداتی دریافت خواهد شد./ایسنا
🅱 @babolshahreman
📷 instagram.com/babolshahreman
رییس سازمان غذا و دارو:
▫️ به طور کلی قرارداد ما با طرف روس برای دریافت واکسن اسپوتنیک وی دو میلیون عدد واکسن است.
▫️ واکسن کرونا باید در دو دوز در یک فاصله زمانی برای هر نفر تزریق شود.
▫️ این میزان محموله اول واکسن که وارد شده، برای ۱۰ هزار است.
▫️ محمولههای بعدی هم طی یکی دو ماه آینده از بقیه سبد منابع وارداتی دریافت خواهد شد./ایسنا
🅱 @babolshahreman
📷 instagram.com/babolshahreman
برقراری پرواز ساری به قشم
روزهای سه شنبه و جمعه
✈️ با هواپیمای معراج
🕟ساعت رفت: 17:30
🕝ساعت برگشت: 14:40
شرکت خدمات سیاحتی و جهانگردی
هدیه پرواز
تلفن تماس:
021_91090462_5
011_32200983_4
09127245619
شماره تلگرام و واتساپ:
09127245619
آدرس اینستاگرام:
hptrip24
آدرس سایت:
hedieh24.com
آدرس ایمیل:
hptrip24@gmail.com
hptrip@yahoo.com
روزهای سه شنبه و جمعه
✈️ با هواپیمای معراج
🕟ساعت رفت: 17:30
🕝ساعت برگشت: 14:40
شرکت خدمات سیاحتی و جهانگردی
هدیه پرواز
تلفن تماس:
021_91090462_5
011_32200983_4
09127245619
شماره تلگرام و واتساپ:
09127245619
آدرس اینستاگرام:
hptrip24
آدرس سایت:
hedieh24.com
آدرس ایمیل:
hptrip24@gmail.com
hptrip@yahoo.com
بابل شهر من
🎥پاسخ تصویری شهرداری بابل به سوال سید مقیم مقیمی رئیس کمیسیون عمران شورایشهر و عضو کمیسیون تحویل در شهرداری در خصوص پروژه جاده ساحلی و توضیحات در مورد برگزاری کمیسیون معاملات و کمیسیون تحویل این پروژه پنجشنبه، ١۶ بهمن ۹۹. 🅱 @babolshahreman 📷 instagra…
رئیس کمیسیون عمران و تحویل شورای اسلامی شهر بابل:
بنده ماشین امضای شهرداری نیستم/مستندات خود را در روز پاسخگویی شهردار ارائه خواهم کرد
سید مقیم مقیمی:
🔹️مردم منتظر شفافسازی اینجانب در صحن علنی شورا باشند
🔹️انتظار این بود تا شهرداری مستندات خود در خصوص سوال مطرح شده را در صحن شورا ارایه میکرد چرا که بنده سوال خود را به صورت رسمی در صحن شورا مطرح کردم و در زمان مقرر طبق قانون که فصلالخطاب و هادی ماست، شهردار موظف به پاسخگویی است.
🔹️در ضمن مستندات پرسش خود در خصوص پروژههای واگذار شده به پیمانکار فاز ۵ جاده ساحلی و نحوه تحویل موقت آن را در صحن شورا و در روز پاسخگویی شهردار ارائه خواهم کرد.
پنجشنبه، ١۶ بهمن ۹۹.
🅱 @babolshahreman
📷 instagram.com/babolshahreman
بنده ماشین امضای شهرداری نیستم/مستندات خود را در روز پاسخگویی شهردار ارائه خواهم کرد
سید مقیم مقیمی:
🔹️مردم منتظر شفافسازی اینجانب در صحن علنی شورا باشند
🔹️انتظار این بود تا شهرداری مستندات خود در خصوص سوال مطرح شده را در صحن شورا ارایه میکرد چرا که بنده سوال خود را به صورت رسمی در صحن شورا مطرح کردم و در زمان مقرر طبق قانون که فصلالخطاب و هادی ماست، شهردار موظف به پاسخگویی است.
🔹️در ضمن مستندات پرسش خود در خصوص پروژههای واگذار شده به پیمانکار فاز ۵ جاده ساحلی و نحوه تحویل موقت آن را در صحن شورا و در روز پاسخگویی شهردار ارائه خواهم کرد.
پنجشنبه، ١۶ بهمن ۹۹.
🅱 @babolshahreman
📷 instagram.com/babolshahreman
🚨کشف ۱۵۰ تن #شکر احتکار شده در #بابل
حجتالاسلام #ملاکریمی «دادستان عمومی انقلاب شهرستان بابل»:
🔹پس از گزارشات رسیده مبنی بر احتکار مقادیر زیادی شکر توسط افراد سودجو، موضوع توسط اداره اطلاعات مورد بررسی قرار گرفت و با دستور دادستانی و اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج) نسبت به کشف شکر احتکار شده اقدام شد.
🔹پرونده قضایی بابت اخلال در نظام اقتصادی از طریق احتکار در یکی از شعبات بازپرسی بابل تشکیل و پرونده در حال رسیدگی است.
🔹احتکار کالای ضروری سبد خانوار، سبب ایجاد ناآرامی در بازار میشود و مردم را با مشکلات زیادی روبرو میکند و دستگاه قضایی با محتکران کالاهای ضروری مردم برخورد قاطع خواهد کرد.
گزارش: #روحالله_رفیعی
۱۶ بهمن ۹۹
🅱 @babolshahreman
📷 instagram.com/babolshahreman
حجتالاسلام #ملاکریمی «دادستان عمومی انقلاب شهرستان بابل»:
🔹پس از گزارشات رسیده مبنی بر احتکار مقادیر زیادی شکر توسط افراد سودجو، موضوع توسط اداره اطلاعات مورد بررسی قرار گرفت و با دستور دادستانی و اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج) نسبت به کشف شکر احتکار شده اقدام شد.
🔹پرونده قضایی بابت اخلال در نظام اقتصادی از طریق احتکار در یکی از شعبات بازپرسی بابل تشکیل و پرونده در حال رسیدگی است.
🔹احتکار کالای ضروری سبد خانوار، سبب ایجاد ناآرامی در بازار میشود و مردم را با مشکلات زیادی روبرو میکند و دستگاه قضایی با محتکران کالاهای ضروری مردم برخورد قاطع خواهد کرد.
گزارش: #روحالله_رفیعی
۱۶ بهمن ۹۹
🅱 @babolshahreman
📷 instagram.com/babolshahreman
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥ساختمان اورژانس جدید بیمارستان بهشتی بابل افتتاح شد
دکتر سیدفرزاد جلالی «رئیس دانشگاه علومپزشکی بابل»::
🔹️این پروژه دانشگاه علوم پزشکی در بیمارستان شهید بهشتی در سه طبقه طراحی و افتتاح شد
🔹️حدود ۵۰ تخت اورژانس را به مجموعه تختهای اورژانس بیمارستان اضافه شد
🔹️فضای بسیار مناسبی جهت مکان استراحت حدود ۲۵ پزشک را همزمان طبقه سوم بعنوان پاویون پزشکان تعبیه شده است.
پنجشنبه، ۱۶ بهمن ۹۹.
🅱 @babolshahreman
📷 instagram.com/babolshahreman
دکتر سیدفرزاد جلالی «رئیس دانشگاه علومپزشکی بابل»::
🔹️این پروژه دانشگاه علوم پزشکی در بیمارستان شهید بهشتی در سه طبقه طراحی و افتتاح شد
🔹️حدود ۵۰ تخت اورژانس را به مجموعه تختهای اورژانس بیمارستان اضافه شد
🔹️فضای بسیار مناسبی جهت مکان استراحت حدود ۲۵ پزشک را همزمان طبقه سوم بعنوان پاویون پزشکان تعبیه شده است.
پنجشنبه، ۱۶ بهمن ۹۹.
🅱 @babolshahreman
📷 instagram.com/babolshahreman
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 #مادر_شهیدی که منشاء خیر شد/ افتتاح بیمارستان و کلینیکهای تخصصی دندانپزشکی مادر شهیدان شعبانزاده در بابل
دکتر سیدفرزاد جلالی «رئیس دانشگاه علومپزشکی بابل»:
🔸به لحاظ امکانات بسیار خوبی که در رشته دندان پزشکی داریم در سطح کشور مطرح هستیم
🔸 در ۱۰ رشته تخصصی همه ساله متخصص پرورش می دهیم
🔸 در کل کشور فقط یکی دو تا بیمارستان دندانپزشکی وجود دارد
🔸 دانشگاه این افتخار را دارد که سومین دانشگاه در کشور است که بیمارستان دندانپزشکی راهاندازی نمود
🔸 یک مسئله حائز اهمیت اینه که این فضای پنج طبقه بالغ بر هزار متر مربع و پوشش تمام بیماریهای دندانپزشکی و قابلیت بستری بیماران را دارد
🔸اهمیت و ارزش این پروژه بیشتر مربوط به بزرگواری و گذشتی است که مادر دو شهیدان عزیز ما شهیدان شعبان زاده بعمل آوردند.
🔸این حاج خانم عالیمقام کل دارایی خود را در اختیار ما گذاشتند و ما تجهیزات مربوط به کلینیک را توسط دستان پر مهر و محبت و متبرک ایشان توانستیم خریداری کنیم
🔸 سی میلیارد ریال به با عرض دولتی هزینه داشت
۱۶ بهمن ۹۹.
روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل
🅱 @babolshahreman
دکتر سیدفرزاد جلالی «رئیس دانشگاه علومپزشکی بابل»:
🔸به لحاظ امکانات بسیار خوبی که در رشته دندان پزشکی داریم در سطح کشور مطرح هستیم
🔸 در ۱۰ رشته تخصصی همه ساله متخصص پرورش می دهیم
🔸 در کل کشور فقط یکی دو تا بیمارستان دندانپزشکی وجود دارد
🔸 دانشگاه این افتخار را دارد که سومین دانشگاه در کشور است که بیمارستان دندانپزشکی راهاندازی نمود
🔸 یک مسئله حائز اهمیت اینه که این فضای پنج طبقه بالغ بر هزار متر مربع و پوشش تمام بیماریهای دندانپزشکی و قابلیت بستری بیماران را دارد
🔸اهمیت و ارزش این پروژه بیشتر مربوط به بزرگواری و گذشتی است که مادر دو شهیدان عزیز ما شهیدان شعبان زاده بعمل آوردند.
🔸این حاج خانم عالیمقام کل دارایی خود را در اختیار ما گذاشتند و ما تجهیزات مربوط به کلینیک را توسط دستان پر مهر و محبت و متبرک ایشان توانستیم خریداری کنیم
🔸 سی میلیارد ریال به با عرض دولتی هزینه داشت
۱۶ بهمن ۹۹.
روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل
🅱 @babolshahreman
💫⚡️آغاز فروش ویژه مبلمان گوزل⚡️💫
فروش ویژه اقساطی تا 6 ماه😳😱
خرید نقدی 10 الی 15 درصد تخفیف
با بیش از 70 مدل متنوع😍
رنگبندی نامحدود در کالاها👌
با ضمانت نامه معتبر
آدرس: بهنمیر، بازار مبل بهنمیر
به مدیریت فلاح
❤️به فکر روز های کرونایی شما هستیم❤️
شماره های تماس:
09120041619
09332443514
به ما بپیوندید👇👇👇
Https://T.me/gozelmobl
فروش ویژه اقساطی تا 6 ماه😳😱
خرید نقدی 10 الی 15 درصد تخفیف
با بیش از 70 مدل متنوع😍
رنگبندی نامحدود در کالاها👌
با ضمانت نامه معتبر
آدرس: بهنمیر، بازار مبل بهنمیر
به مدیریت فلاح
❤️به فکر روز های کرونایی شما هستیم❤️
شماره های تماس:
09120041619
09332443514
به ما بپیوندید👇👇👇
Https://T.me/gozelmobl
تلف شدن سیزده گونه پرنده مهاجر آبزی در میانکاله؛ تلفات به ۱۸۱۶ قطعه رسید
روابط عمومی محیط زیست مازندران:
🔺تعداد پرندگان مهاجر تلف شده در تالاب میانکاله تاکنون به ۱۸۱۶ قطعه از ۱۳ گونه رسیده است
۱۶ بهمن ۹۹
🅱 @babolshahreman
📷 instagram.com/babolshahreman
روابط عمومی محیط زیست مازندران:
🔺تعداد پرندگان مهاجر تلف شده در تالاب میانکاله تاکنون به ۱۸۱۶ قطعه از ۱۳ گونه رسیده است
۱۶ بهمن ۹۹
🅱 @babolshahreman
📷 instagram.com/babolshahreman
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔸مهلت دریافت کارت آزمون دورههای فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور ساعت ۲۴ امشب به پایان می رسد
۱۶ بهمن ۹۹
🅱 @babolshahreman
📷 instagram.com/babolshahreman
۱۶ بهمن ۹۹
🅱 @babolshahreman
📷 instagram.com/babolshahreman
۳ گیگابایت اینترنت داخلی ، هدیه همراه اول به کلیه ی مشترکین دائمی و اعتباری بمناسبت دهه مبارک فجر تا ۲۲ بهمن ماه
https://t.me/babolshahreman
https://t.me/babolshahreman
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥روایت عادل فردوسیپور از درگذشت علی انصاریان و این روزهای غمانگیز
۱۶ بهمن ۹۹
🅱 @babolshahreman
📷 instagram.com/babolshahreman
۱۶ بهمن ۹۹
🅱 @babolshahreman
📷 instagram.com/babolshahreman
✅ انتشار نقشه رنگبندی شیوع کرونا از شنبه ۱۸ بهمنماه
🔶 #بابل_نارنجی
🔺مازندران همچنان در محدوده پرخطر کرونایی | تغییر رنگ سه شهرستان
🔸طبق آخرین بروز رسانی رنگ بندی کرونایی کشور در نقشه نرم افزار ماسک وزارت بهداشت، از هفته آینده در مازندران شهرستان ها نکا، بهشهر، ساری، قائمشهر، جویبار، سوادکوه، #بابل، بابلسر، آمل، محمودآباد، نور، نوشهر، تنکابن و رامسر در وضعیت #نارنجی و شهرستان های گلوگاه، میاندورود، سوادکوه شمالی، سیمرغ، فریدونکنار ، چالوس، کلاردشت و عباسآباد در وضعیت زرد قرار دارند .
۱۶ بهمن ۹۹
🅱 @babolshahreman
📷 instagram.com/babolshahreman
🔶 #بابل_نارنجی
🔺مازندران همچنان در محدوده پرخطر کرونایی | تغییر رنگ سه شهرستان
🔸طبق آخرین بروز رسانی رنگ بندی کرونایی کشور در نقشه نرم افزار ماسک وزارت بهداشت، از هفته آینده در مازندران شهرستان ها نکا، بهشهر، ساری، قائمشهر، جویبار، سوادکوه، #بابل، بابلسر، آمل، محمودآباد، نور، نوشهر، تنکابن و رامسر در وضعیت #نارنجی و شهرستان های گلوگاه، میاندورود، سوادکوه شمالی، سیمرغ، فریدونکنار ، چالوس، کلاردشت و عباسآباد در وضعیت زرد قرار دارند .
۱۶ بهمن ۹۹
🅱 @babolshahreman
📷 instagram.com/babolshahreman
بابل شهر من
✅ انتشار نقشه رنگبندی شیوع کرونا از شنبه ۱۸ بهمنماه 🔶 #بابل_نارنجی 🔺مازندران همچنان در محدوده پرخطر کرونایی | تغییر رنگ سه شهرستان 🔸طبق آخرین بروز رسانی رنگ بندی کرونایی کشور در نقشه نرم افزار ماسک وزارت بهداشت، از هفته آینده در مازندران شهرستان ها نکا،…
🔻 #احمد_حسین_زادگان استاندار #مازندران در برنامه تلویزیونی جهش در شبکه مازندران :
🔹مازندران علی الرغم اینکه در رنگ بندی وزارت بهداشت #نارنجی است اما همچنان در وضعیت #شکننده و #ملتهب بسر می برد لذا توصیه و تاکید می کنیم که همه مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا از این دوره گذار عبور کنیم.
🔹یاد و خاطره شهدای سلامت را هم گرامی می داریم واز مجموعه عوامل موثر در حوزه بهداشت و درمان بخصوص مردم شریف استان مازندران که در مقابله و مدیریت ویروس کرونا همکاری کردند قدرانی می کنم.
🔹 آگاهی و اشراف مردم نسبت به پروتکلهای بهداشتی و فاصلهگذاری اجتماعی قابل تقدیر است و نباید دچار عادی انگاری نباید شویم.
🔹 مازندران #مقصد_اول_گردشگری کشور است و ورود گردشگر و مسافر تعادل استان را بهم می زند چون مازندران، استان بههم پیوسته و یک کلانشهر است، جمعیت سیار تاثیر خود را در شیوع ویروس کرونا در همه شهرها استان میگذارد.
َ۱۶ بهمن ۹۹
🅱 @babolshahreman
📷 instagram.com/babolshahreman
🔹مازندران علی الرغم اینکه در رنگ بندی وزارت بهداشت #نارنجی است اما همچنان در وضعیت #شکننده و #ملتهب بسر می برد لذا توصیه و تاکید می کنیم که همه مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا از این دوره گذار عبور کنیم.
🔹یاد و خاطره شهدای سلامت را هم گرامی می داریم واز مجموعه عوامل موثر در حوزه بهداشت و درمان بخصوص مردم شریف استان مازندران که در مقابله و مدیریت ویروس کرونا همکاری کردند قدرانی می کنم.
🔹 آگاهی و اشراف مردم نسبت به پروتکلهای بهداشتی و فاصلهگذاری اجتماعی قابل تقدیر است و نباید دچار عادی انگاری نباید شویم.
🔹 مازندران #مقصد_اول_گردشگری کشور است و ورود گردشگر و مسافر تعادل استان را بهم می زند چون مازندران، استان بههم پیوسته و یک کلانشهر است، جمعیت سیار تاثیر خود را در شیوع ویروس کرونا در همه شهرها استان میگذارد.
َ۱۶ بهمن ۹۹
🅱 @babolshahreman
📷 instagram.com/babolshahreman
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
از فردا در استان
کاهش دما و بارش باران
🔹 فرجی گزارش می دهد
۱۶ بهمن ۹۹
🅱 @babolshahreman
📷 instagram.com/babolshahreman
کاهش دما و بارش باران
🔹 فرجی گزارش می دهد
۱۶ بهمن ۹۹
🅱 @babolshahreman
📷 instagram.com/babolshahreman
🔶🔶 درنکوداشت وستایش بنیانگذار دانشگاهعلوم پزشکی بابل
💠۱۶بهمن سال۱۳۳۰ که فرزند اول حاج ابوالقاسم و عذراخانم ذاکریان و نوه علیاکبر تعزیه خوان متولد شد شاید فکر نمی کردند روزی پسر درس خوانشان بنیان گذارچندین مرکزمهم آموزش پزشکی ودرمانی شمال کشور شود.
💠بسیاری افراد جامعه پیشرفت های مهمی درزندگی فردی داشته اند وبه مدارج بالای مدیریتی ، علمی ، ورزشی، هنری و اقتصادی رسیده اند اما برای وطن و زادگاه خود قدم خاصی برنداشتند!
💠اما چهره های فرهمندی را سراغ داریم که برای پیشرفت و تعالی زادبوم خود از مناصب ملی و فرصت های مادی چشم پوشی کردندتا پایه گذار توسعه پایدارشوند.
💠 گفت وگوی تلفنی نگارنده با دکتراحمد خالق نژاد طبری یک بابلی ترقی خواه و توسعه مدار علیرغم همه مشغله های علمی و پزشکی ایشان فرصت مغتنمی برای به اشتراک گذاری یک #اندیشه است وآنهم تفکر توسعه گرایی باهدف خدمت رسانی به جامعه و مردم.
💠دکتر خالق نژاد می گوید به دعوت حضرت آیت الله روحانی از دانشگاه شیراز به دانشگاه مازندران منتقل شدم تا مقدمات راه اندازی دانشکده علوم پزشکی این دانشگاه را فراهم کنم.
💠به این دلیل که شورای گسترش آموزش عالی مستقر در وزارت علوم مصوب کرد یک دانشکده پزشکی در شمال ایران تاسیس شود وهیاتی از وزارت متبوع برای انتخاب مکان به شهرهای رشت، گرگان، ساری و بابل عزیمت نمودند. آنهاپس از بازدید محل قصر شاهنشاهی بابل را مکان مناسب تشخیص دادند.
💠باابلاغ رییسدانشگاه مازندران مسوول راه اندازی دانشکده پزشکی شدم وبادواتاق و سه کارمند در قصر استقرار یافتم.پس از استقراربه اتفاق همکاران بصورت شبانه روزی به مدت یکسال تمهیدات مختلف و همه جانبه اداری ، حقوقی، اعتباری، برنامه ریزی ، ساختارتشکیلاتی را برای جذب دانشجوی پزشکی در #دههفجر سال ۱۳۶۴فراهم ساختیم.
💠درفرآیند تامین تجهیزات ، آماده سازی ساختمان های آموزشی و اداری و رفاهی ، مرحوم آیت الله روحانی، صندوق قرض الحسنه ولی عصرعج الله ، بازاریان ، خیرین و مسوولین محلی همکاری و حمایت بی شائبه داشتندکه این همگرایی درآن زمان حرکت بخش و بی نظیربود.
💠وقتی از آقای دکتر خالق نژاد پرسیدم هم اکنون چه حسی نسبت به دانشگاه علوم پزشکی بابل دارید گفت:این دانشگاه را مثل فرزندانم بسیاردوست دارم و همواره برای پیشرفت آن دغدغه دارم. از "افت" دانشگاه ناراحت می شوم وموفقیت آن موجب خوشحالی اممی گردد.
💠دکتر خالق نژاد با اعلام اینکه هیچ گاه سیاسی نبوده وبه عنوان یک دانشگاهی نگاه توسعه فراگیر علمی داشته است افزود: در زمان تصدی ریاست دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز نسبت به گسترش مراکز درمانی و بیمارستان های استان و ایجاد وتوسعه دانشکده های پزشکی، پیرا پزشکی ، داروسازی و دندانپزشکی در سراسر استان کوشیدم .
💠وی اخذ سند عرصه واعیان قصر و انتقال رسمی آن به دانشگاه علوم پزشکی را یک اقدام مهم و خاطره انگیز ذکرکرد که با حمایت مرحوم آیت الله روحانی ومرحوم مهندس مجدآرا و مساعدت نخست وزیر وقت انجام شد.
💠دکتر خالق نژادکه ثمره تربیت دینی پدر و مادر دوستدار علم و دانش است خیلی به معلمی عشق می ورزد و می گوید جامعه زمانی پیشرفت خواهد کرد که بنیان های علمی و فرهنگی و تربیتی تقویت شود.
💠دانشمند برجستهجهان اسلام با بیان اینکه وقف علمی و فرهنگی عقلانیت توام باعشق است از همشهریانش فهیم و نیک اندیشی بابلی می خواهد مثل گذشته حامی و پشتیبان طرح های توسعه دانشگاه علوم پزشکی بابل باشند و دانشگاه را در شرایط سخت مالی یاری رسانند.
💠شهروندان ترقی خواه بابلی مستحضرند که اگر چهره های خدومی چون دکترخالق نژاد در تاسیس دانشگاه پزشکی کوشش و وطن دوستی نمی کردند امروز این همه مراکز و موسسات درمانی مجهز درشرایط سخت کرونایی در بابل واستان مازندران نداشتیم!
💠 سپاساز همیاران توسعه وحسن ختام این پست تبیین شخصیت علمی و فرهنگی شهرمان توسط استادگنجی به تالارمشاهیربابلمی باشد.
🔻🔻"جناب پروفسور خالق نژاد یک بنده متقی خدا،انسانی وارسته،مسلمانی بامعرفت،شیعه شیفته راه امام اول شیعیان،دانشمندی عمل گرا،اندیشمندی متعهد،مدیری دلسوز و فداکار،مدبری مبتکر و هدفمند،پزشکی حاذق جراحی توانمند تلاشگری خستگی ناپذیر در تمام عرصه های بهداشت و درمان و آموزش پزشکی عاشق رشد و تعالی مردمان سرزمین خود می باشد.. این جانب سید مختار اسماعیل نژاد گنجی مدیر و استاد تمام گروه ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی بابل؛ با سابقه نیم قرن فعالیت دانشگاهی؛ شهادت میدهم؛ در هیچ دوره ای از تاریخ کسی را نمی شناسم که به اندازه جناب استاد دکتر احمد خالق نژاد طبری؛ برای رونق و پیشبرد و پیشرفت علوم پزشکی خطه طبرستان زحمت کشیده و خدمت کرده باشد".
✅ایرج نیازآذری/ روزنامه نگار
۱۶ بهمن ۹۹
🅱 @babolshahreman
📷 instagram.com/babolshahreman
💠۱۶بهمن سال۱۳۳۰ که فرزند اول حاج ابوالقاسم و عذراخانم ذاکریان و نوه علیاکبر تعزیه خوان متولد شد شاید فکر نمی کردند روزی پسر درس خوانشان بنیان گذارچندین مرکزمهم آموزش پزشکی ودرمانی شمال کشور شود.
💠بسیاری افراد جامعه پیشرفت های مهمی درزندگی فردی داشته اند وبه مدارج بالای مدیریتی ، علمی ، ورزشی، هنری و اقتصادی رسیده اند اما برای وطن و زادگاه خود قدم خاصی برنداشتند!
💠اما چهره های فرهمندی را سراغ داریم که برای پیشرفت و تعالی زادبوم خود از مناصب ملی و فرصت های مادی چشم پوشی کردندتا پایه گذار توسعه پایدارشوند.
💠 گفت وگوی تلفنی نگارنده با دکتراحمد خالق نژاد طبری یک بابلی ترقی خواه و توسعه مدار علیرغم همه مشغله های علمی و پزشکی ایشان فرصت مغتنمی برای به اشتراک گذاری یک #اندیشه است وآنهم تفکر توسعه گرایی باهدف خدمت رسانی به جامعه و مردم.
💠دکتر خالق نژاد می گوید به دعوت حضرت آیت الله روحانی از دانشگاه شیراز به دانشگاه مازندران منتقل شدم تا مقدمات راه اندازی دانشکده علوم پزشکی این دانشگاه را فراهم کنم.
💠به این دلیل که شورای گسترش آموزش عالی مستقر در وزارت علوم مصوب کرد یک دانشکده پزشکی در شمال ایران تاسیس شود وهیاتی از وزارت متبوع برای انتخاب مکان به شهرهای رشت، گرگان، ساری و بابل عزیمت نمودند. آنهاپس از بازدید محل قصر شاهنشاهی بابل را مکان مناسب تشخیص دادند.
💠باابلاغ رییسدانشگاه مازندران مسوول راه اندازی دانشکده پزشکی شدم وبادواتاق و سه کارمند در قصر استقرار یافتم.پس از استقراربه اتفاق همکاران بصورت شبانه روزی به مدت یکسال تمهیدات مختلف و همه جانبه اداری ، حقوقی، اعتباری، برنامه ریزی ، ساختارتشکیلاتی را برای جذب دانشجوی پزشکی در #دههفجر سال ۱۳۶۴فراهم ساختیم.
💠درفرآیند تامین تجهیزات ، آماده سازی ساختمان های آموزشی و اداری و رفاهی ، مرحوم آیت الله روحانی، صندوق قرض الحسنه ولی عصرعج الله ، بازاریان ، خیرین و مسوولین محلی همکاری و حمایت بی شائبه داشتندکه این همگرایی درآن زمان حرکت بخش و بی نظیربود.
💠وقتی از آقای دکتر خالق نژاد پرسیدم هم اکنون چه حسی نسبت به دانشگاه علوم پزشکی بابل دارید گفت:این دانشگاه را مثل فرزندانم بسیاردوست دارم و همواره برای پیشرفت آن دغدغه دارم. از "افت" دانشگاه ناراحت می شوم وموفقیت آن موجب خوشحالی اممی گردد.
💠دکتر خالق نژاد با اعلام اینکه هیچ گاه سیاسی نبوده وبه عنوان یک دانشگاهی نگاه توسعه فراگیر علمی داشته است افزود: در زمان تصدی ریاست دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز نسبت به گسترش مراکز درمانی و بیمارستان های استان و ایجاد وتوسعه دانشکده های پزشکی، پیرا پزشکی ، داروسازی و دندانپزشکی در سراسر استان کوشیدم .
💠وی اخذ سند عرصه واعیان قصر و انتقال رسمی آن به دانشگاه علوم پزشکی را یک اقدام مهم و خاطره انگیز ذکرکرد که با حمایت مرحوم آیت الله روحانی ومرحوم مهندس مجدآرا و مساعدت نخست وزیر وقت انجام شد.
💠دکتر خالق نژادکه ثمره تربیت دینی پدر و مادر دوستدار علم و دانش است خیلی به معلمی عشق می ورزد و می گوید جامعه زمانی پیشرفت خواهد کرد که بنیان های علمی و فرهنگی و تربیتی تقویت شود.
💠دانشمند برجستهجهان اسلام با بیان اینکه وقف علمی و فرهنگی عقلانیت توام باعشق است از همشهریانش فهیم و نیک اندیشی بابلی می خواهد مثل گذشته حامی و پشتیبان طرح های توسعه دانشگاه علوم پزشکی بابل باشند و دانشگاه را در شرایط سخت مالی یاری رسانند.
💠شهروندان ترقی خواه بابلی مستحضرند که اگر چهره های خدومی چون دکترخالق نژاد در تاسیس دانشگاه پزشکی کوشش و وطن دوستی نمی کردند امروز این همه مراکز و موسسات درمانی مجهز درشرایط سخت کرونایی در بابل واستان مازندران نداشتیم!
💠 سپاساز همیاران توسعه وحسن ختام این پست تبیین شخصیت علمی و فرهنگی شهرمان توسط استادگنجی به تالارمشاهیربابلمی باشد.
🔻🔻"جناب پروفسور خالق نژاد یک بنده متقی خدا،انسانی وارسته،مسلمانی بامعرفت،شیعه شیفته راه امام اول شیعیان،دانشمندی عمل گرا،اندیشمندی متعهد،مدیری دلسوز و فداکار،مدبری مبتکر و هدفمند،پزشکی حاذق جراحی توانمند تلاشگری خستگی ناپذیر در تمام عرصه های بهداشت و درمان و آموزش پزشکی عاشق رشد و تعالی مردمان سرزمین خود می باشد.. این جانب سید مختار اسماعیل نژاد گنجی مدیر و استاد تمام گروه ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی بابل؛ با سابقه نیم قرن فعالیت دانشگاهی؛ شهادت میدهم؛ در هیچ دوره ای از تاریخ کسی را نمی شناسم که به اندازه جناب استاد دکتر احمد خالق نژاد طبری؛ برای رونق و پیشبرد و پیشرفت علوم پزشکی خطه طبرستان زحمت کشیده و خدمت کرده باشد".
✅ایرج نیازآذری/ روزنامه نگار
۱۶ بهمن ۹۹
🅱 @babolshahreman
📷 instagram.com/babolshahreman
Telegram
attach 📎
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 واکسیناسیون کرونا در ایران از چه زمانی آغاز میشود؟
۱۶ بهمن ۹۹
🅱 @babolshahreman
📷 instagram.com/babolshahreman
۱۶ بهمن ۹۹
🅱 @babolshahreman
📷 instagram.com/babolshahreman
⚡️ برنامه زمانبندی خاموشی های فردا جهت انجام عملیات اجرایی پروژه های توسعه، اصلاح و بهینه سازی شبکه در حوزه امور های توزیع
#برق شمال و جنوب بابل
⏰ازساعت 08:00 الی 10:00
💡 روبروی پارک بانوان ملا کلا،و جاده حبیبی از پل حبیبی تا میدان گتاب
⏰از ساعت 08:00 الی 14:00
💡چهار راه شهدا،تا پنجشنبه بازار و ایثار 11
⏰از ساعت 08:00 الی 09:00
💡بندپی غربی،از ابتدای سادات محله تا جنب مسجد
⏰از ساعت 10:00 الی 11:30
💡بندپی شرقی،تهمتن کلا کوچه های بوستان
⏰از ساعت 10:00 الی 11:00
💡میدان سردار سلیمانی،بسیج 1 جنب بانک رفاه
۱۶ بهمن ۹۹
🅱 @babolshahreman
📷 instagram.com/babolshahreman
#برق شمال و جنوب بابل
⏰ازساعت 08:00 الی 10:00
💡 روبروی پارک بانوان ملا کلا،و جاده حبیبی از پل حبیبی تا میدان گتاب
⏰از ساعت 08:00 الی 14:00
💡چهار راه شهدا،تا پنجشنبه بازار و ایثار 11
⏰از ساعت 08:00 الی 09:00
💡بندپی غربی،از ابتدای سادات محله تا جنب مسجد
⏰از ساعت 10:00 الی 11:30
💡بندپی شرقی،تهمتن کلا کوچه های بوستان
⏰از ساعت 10:00 الی 11:00
💡میدان سردار سلیمانی،بسیج 1 جنب بانک رفاه
۱۶ بهمن ۹۹
🅱 @babolshahreman
📷 instagram.com/babolshahreman
#آزادسازی_اراضی_ملی به مساحت تقریبی ۸۲۰۰۰هزار متر مربع در منطقه جنگلی #بندپی غربی وشرقی که توسط نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی بندپی غربی و شرقی کلیه آثار تجاوزی جمع آوری و ضمیمه اراضی ملی شد
روابط عمومی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بابل بابلسر فریدونکنار
۱۶ بهمن ۹۹
🅱 @babolshahreman
📷 instagram.com/babolshahreman
روابط عمومی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بابل بابلسر فریدونکنار
۱۶ بهمن ۹۹
🅱 @babolshahreman
📷 instagram.com/babolshahreman