چند قرن بردگی
9.19K subscribers
36.8K photos
28.2K videos
27 files
441 links
This channel reviews the day to day news from Iran, corruption of the IRGC and their crimes
اینستاگرام کانال
https://www.instagram.com/Bardegii
ارتباط با ما :

@Genvix
Download Telegram
📌 بازی رسانه‌ای ترامپ با افکار عمومی با عنوان «مذاکره مستقیم شنبه»

🔹 الجزیره به نقل از ترامپ نوشت: نشست مهمی روز شنبه با ایران برگزار خواهد شد و این دیدار به‌صورت مستقیم برگزار می‌شود و مذاکرات در سطوح عالی انجام خواهد شد.

🔹 در این راستا خبرگزاری فرانسه با اشاره به سفر شنبه ترامپ به ریاض، این دیدار مستقیم را بین ترامپ و پزشکیان عنوان کرد.

🔸 روز گذشته وزیر امورخارجه ایران صریحا گفت هیچ مذاکره ای هنوز شکل نگرفته و اگر شکل بگیرد بصورت غیرمستقیم خواهد بود.

🔹 بنظر می‌رسد ترامپ با سبک جنجالی و شاذگویی خودش با این اظهارات و ادعای «مذاکره مستقیم» آنهم با مقامات عالی ایران، قصد دارد جواب درخواست بقول سخنگوی و.ا.خارجه «سخاوتمندانه» ایران برای مذاکره غیرمستقیم را به چالش بکشد.

🔹 ترامپ سعی دارد در افکار عمومی، مانند صحبتهای قبل از ارسال نامه به ایران، خود را طرف مثبت و مشتاق مذاکره مستقیم و حل و فصل کننده جا زده و ایران را مسئول عدم مذاکره معرفی کند تا ابزار لازم برای حرکات مورد نیازش را فراهم کند.

🔹باید دید واکنش مستقیم رییس جمهور ایران با توجه به گفته‌های صریح عراقچی، به این نوع رفتار رسانه‌ای ترامپ که قصد دارد باصطلاح «یکدستی بزند و دودستی بگیرد» چه خواهد بود.


⚡️@bardegi57
👍13
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
افشاگری مانوک خدابخشیان در مورد اطرافیان وابسته شاهزاده .


⚡️@bardegi57
👍8👎3
در روزهایی که رژیم تروریست پرور اسلامی، برخلاف ادعاهای چند هفته پیش علی خامنه‌ای جلاد، زیر فشارهای فزاینده آمریکا و اسرائیل به سمت مذاکره — احتمالاً مستقیم — با ایالات متحده سوق داده می‌شود، ما عمیقاً نگران جان زندانیان سیاسی، از جمله #پخشان_عزیزی، هستیم.

نگرانی ما از آن‌جاست که رژیم ملایان، برای سرپوش گذاشتن بر خفتِ مذاکره با قاتلان قاسم سلیمانی نروریست و دلگرم‌ نگه داشتن اقلیت متعصبِ هوادارانش، بار دیگر به اجرای اعدام‌های نمایشی، خلق بحران‌های ساختگی، و مدیریت احساسی فضای عمومی و مجازی روی آورد تا اذهان را از جام زهر دیگری که خامنه‌ای سر می‌کشد، منحرف سازد.

اکنون، بیش از هر زمان دیگری، باید نام آزادی‌خواهان در بند را با صدایی بلند فریاد بزنیم. نباید اجازه دهیم حتی خیال ارتکاب چنین جنایتی به ذهن ضحاک زمان خطور کند.

فراموش نکنیم، نتیجه این مذاکرات هرچه باشد، سرنوشت ایران در دستان ماست. تجربه ثابت کرده است که باید خود را برای هر سناریویی آماده نگه داریم و هم‌زمان، لحظه‌ای از وضعیت آزادی‌خواهان در بند غفلت نکنیم.

#زن_زندگی_آزادی
#ژینا_مهسا_امينى
#سرنگونی تمامیت رژیم جنایتکار فاشیست مذهبی اسلامی


⚡️@bardegi57
👍15👏1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سدعنی هم اکنون🤣🤣


⚡️@bardegi57
🤣20👏4💩2😁1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
الان یه عده میان میگن این عسلام اون عسلام نبست

نه فقط ریدم تو این اسلامتون، بلکه ریدم تو اون اسلامتون که میگید این اون نیست

ازدواج پیرمرد بالای ۶۰ ساله با دختری ۷ ساله به پیروی از پیامبر جاکشان
#اسلام_ناب_محمدی


⚡️@bardegi57
🤮34💩15👍10😭2
مذاکره با خالق چنین صحنه‌ای؟
پس شرفت کو؟!

#خامنه‌ای_بیشرف
خامنه ای =اعتبار حموم‌ منصوری


⚡️@bardegi57
🤣35😁9👍5🤮3👏1
🌐محمدجواد ظریف، محمد فروزنده و علی لاریجانی تیم اصلی مذاکره با آمریکا خواهند بود.

عرزشی ها باید به شما بگیم آغاتون هم احمقه هم کودن و هم بی شرف



⚡️@Bardegi57
👏32👍5🖕51😁1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
📢 عمو مانوک  تا آخرین فصلِ براندازی همراه ماست«این قسمت:فصل مذاکره مستقیم»


⚡️@bardegi57
21👍9👏2🤔1
📢داکتر چه خیانتی بالاتر از مذاکره مستقیم با قاتل شهید سلیمانی؟!
هیهات منا الذله!
بریزید تو خیابون و با عاملین این خیانت برخورد شدید کنید، از هیچکس هم نترسید. هرطور بپیچونی اینبار نمی پیچه:)
چون ترامپ گیر سه پیچ داده فقط مذاکره مستقیم که عاقلانه،هوشمندانه وشرافتمندانه نبود
قنبلفنگ عجیبی در راه هست:)
بال بال زدنتون برای توجیه لذت‌بخشه، تولید دوپامین می کنه.
اصلا خیلیا که دوست دارن آمریکا حمله کنه، میخوان به گاج و به گوه رفتن شماها و حرفهای مزخرفتون رو ببینند.
یه حیدر فرّاررر بگو و دولا شو،
شاید اجنه یهودی‌ها به خاطر ادعیه‌تون بی اثر شدن و غیب شدن
.
.
مردک قرمدنگ.



⚡️@bardegi57
👍222
منظور قهرمان از مذاکره غیرمستقیم😂


⚡️@bardegi57
😁21🤣4👍1
سخنگوی ظاهرا پادشاهی خواهی که تمام تلاشش را کرد تا استاد مهرآیین را بجرم اینکه فقط یکبار اسم پهلوی را در مصاحبه اش با اینترنشنال، آورده است و ایشان را مثل سایر مردم ایران دید و حق شهروندی برایشان قائل شد،  بکوبد و در انتها چندین بار ایشان را پدر سگ خطاب می کند، قبل از هر چیز نیاز به یک پوزه بند دارد تا بیش از این اربابش را خوار و خفیف ننماید.

در ابتدا می گوید کاری به گذشته استاد مهر آیین ندارد و اصل را بر این می گذارد که ایشان فقط یک استاد دانشگاه هست! اما در ۳۷ دقیقه صحبتش، ۴۰ بار از سابقه ی گذشته مهرآیین سخن می راند؛ گویی مهرآیین یک آدمکش و جانی در حکومت های اخیر بوده است! و به این هم راضی نمی شود و حتی استاد دانشگاه بودنش را زیر سوال می برد! چون عقیده دارد همه اساتید دانشگاههای ج ا، گماشته و خود فروخته هستند. یادش رفته در جریانات اخیر، چقدر دانشجوها، دانش اموزان، اساتید و معلمان نقش داشتند و چقدر هزینه داده اند. در مقابل، از مردم می گوید و رضا پهلوی را انتخاب اول و آخر مردم می داند! مگر معلمان، اساتید، دانش آموزان و دانشجویان، جزو مردم نیستند؟ آنهم قشر تاثیرگذار جامعه ایران؟ استاد مهرآیین را شخصی گمنام و ناشناس در جامعه ایران و محصول ج ا می داند!

می گوید مهر آیین، محصول دانشگاههای ج ا هست؛ خبر ندارد همه مردم بیش از ۴۵ سال است در آموزش و پرورش ج ا تحصیل می کنند و این معلمان و اساتید شجاعشان بودند که درس شجاعت، آزادگی، حق طلبی و عدالت خواهی را به فرزندان این کشور آموختند.

حال باید از او پرسید؛ تو خود، محصول کجایی؟ تا الان کجا بودی؟ از کجا می خوری؟ چه وعده، وعیدهایی گرفتی؟ اصلا تو کی هستی؟؟؟

جان کلامش:
مهر آیین چون پادشاهی خواه نیست و فقط یکبار اسم پهلوی را در مصاحبه اش با اینترنشنال آورده، یا باید اعلام موضع بکند و رضا پهلوی را رهبر مردم ایران معرفی کند یا باید خفه شود. نمی داند شمشير خامنه ای زیر گلوی مهرآیین هست ولی خطاب به خامنه ای می گوید من برده ی تو نیستم.

یک پرسش:
در هنگامه ای که کشور در وضعیت قرمز قرار دارد و احتمال بوقوع پیوستن جنگ وجود دارد؛ مهر آیین و سایر مبارزان جان بر کف داخلی،صداهایی که حکومت خاموش کرده بود، مجددا و محکمتر از گذشته، فریاد می زنند و مستقیما بسمت اصل ولایت فقیه، سینه سپر کرده اند؛ چرا عده ای، با دستپاچگی به چند نفر تریبون و اجازه می دهند تا علیه این مبارزان، یاوه سرایی کنند و صرف اینکه در مصاحبه های خود، تن به رهبری هیچ شخصی نداده اند، سعی در مخدوش کردن شخصیت مبارزان داخلی نمایند؟

مهر آیین چه چیزی علیه پهلوی گفت که اینقدر برایشان دشمن شد؟ جز اینکه زیر پرچم پادشاهی خواهان قرار ندارد؟ و مستقل و آزاد، سخن می گوید؟

انتظار می رود در چنین موسم بزنگاهی،  جناب رضا پهلوی نگران ایران و ایرانیان باشد نه نگران کم شدن طرفدارانش و پیدا شدن یک معلم یا استاد دانشگاه توانمند!

می گوید حرفهای مهر آیین ۱۵-۱۰ سال پیش از زبان مردم ایران خارج شده است و چیز جدیدی نیست! خوب! این یعنی چه؟ مگر قرار است هر کسی با یک کتاب و جزوه جدید پا به میدان مبارزه بگذارد؟ اتفاقا مهرآیین، نامه گذشتگان را دوباره زنده و باز کرد.

می گوید مهرآیین در ۱۵-۱۰ سال پیش مانده است!  یعنی استاد دانشگاه در ۱۵ سال قبل، مانده است؟ پس تکلیف مردم کشور معلوم است! حتما به عقیده این فرد، مردم ایران در ۵۰ سال پیش مانده اند! و جالب‌ است بهمین نکته اشاره می کند و می گوید مردم آپدیت شده اند و خواسته شان بازکشت حکومت پادشاهی ۵۰ سال پیش است🧐😳

ولی بنده بعنوان  یک معلم از دل جامعه و مردم ایران، اعلام می دارم هر حکومتی بخواهد در ایران استوار و پابرجا بماند، باید پاسخگوی مردم مطالبه گر ایران باشد. مردم ایران دیگر نه مردم ۵۰ سال پیش هستند، نه مردم ۵ سال پیش و نه مردم دوسال پیش! و در مقابل هرگونه تصمیم گیری و تصویب قانونی که به صلاح ایران و ایرانیان نباشد، ساکت و بی تفاوت نخواهند ماند.

مردم ایران به درجه ای از مسوولیت پذیری رسیده اند که مقابل حاکمان و مسوولان نالایق  بی خرد، جاهل، قدرت طلب و سود جوی کشور خواهند ایستاد و برای ماندن و حکمرانی یک عده،  اجازه باج دادن به هیچ کشور بیگانه ای نخواهند داد و عمران و آبادانی میهن برای ساکنان ایران زمین، آرمان نهایی ما خواهد بود.

لذا بجای نقد و به سخره گرفتن مبارزات جان بر کف داخلی کشور که از زمان خروج شاه ایران تاکنون، زندکی در کشور خود را بر هر سرزمینی ترجیح داده اند؛ از جناب رضا پهلوی انتظار می رود؛ نگران وضعیت ویژه کشور باشد و به اتحاد و همبستگی خود با مردم ایران بخصوص جامعه تحصیل کرده میهن؛ جهت براندازی حاکمیت ظلم و جهالت همت گمارد؛ چرا که ما همچنان رضا شاه بزرگ و محمدرضا شاه پهلوی را خدمتگزاران مردم ایران و وطن پرستان اصیل ایرانی می شناسیم.

جاوید ایران✌️

🖌صفا ملکی
دبیر بازنشسته انزلی


⚡️@bardegi57
👍19👎51
سایت وای‌نت درباره سفر بنیامین نتانیاهو به آمریکا و دیدارش با دونالد ترامپ، نوشت رییس‌جمهور آمریکا قصد داشت در دیداری خصوصی، نخست‌وزیر اسرائیل را در جریان مذاکرات سطح‌ بالای واشینگتن با جمهوری اسلامی قرار دهد تا هم از غافلگیری جلوگیری کند و هم مانع از هرگونه اقدام احتمالی اسرائیل برای اخلال در این مذاکرات یا حمله به ایران شود.

این سایت افزود: «آغاز مذاکرات مستقیم میان آمریکا و ایران احتمالا آن چیزی نبود که بنیامین نتانیاهو امیدوار بود بشنود.»

وای‌نت اضافه کرد نخست‌وزیر اسرائیل زمانی رضایت بیشتری نشان داد که ترامپ هشدار داد اگر مذاکرات با ایران شکست بخورد، «روز بسیار بدی» برای تهران خواهد بود.

این رسانه درباره واکنش نتانیاهو اشاره کرد: «برخلاف رییس‌جمهور پیشین، ترامپ تهدید به اقدام نظامی را نیز مطرح کرد و نتانیاهو با تایید سر تکان داد.»


⚡️@bardegi57
👍8
ارباب پشت لواطعلی رو خالی کرد

هم‌زمان با تشدید تنش میان آمریکا و جمهوری اسلامی، معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد کشورش نباید در صورت حمله آمریکا به ایران، حمایت نظامی از ایران ارائه دهد.

⚡️@bardegi57
🤣26💩3👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آزارگر حجاب مشغول فیلم گرفتن از زنانی که در مترو مشغول دست زدن و شادی کردن هستند. در حالیکه اصلا کسی آدم حسابش نمی‌کنه

- خودتون خسته نشدید از اینهمه حقارت؟
- کسانی که قبل از تو فیلم گرفتن به کجا رسیدن؟

⚡️@bardegi57
💩34🤬3
📢 کارمند سابق حمام و رهبر فعلی عنقلاب اسلامی 19 فروردین 1404:
قنبل میکنیم!


عرزشی کجایی؟!
عاقاتون کشید پایین:)
ترامپ قمارباز علاوه بر این که حاج قاسمو کتلت کرد بهش گفت سان آو بیچ :(

حیدعرررر حیدعرررر

⚡️@bardegi57
🤣21
📢‏گفتیم برید غزه، گفتید محاصره‌ست.
به لبنان حمله شد، گفتید زمینی نمیشه رفت.
به سوریه حمله شد، گفتید زمین بسته بود آسمان بسته بود.
یمن هم که گفتید حوثیا کارشون ر بلدن، نمیریم.
الان دیگه فقط مونده تسلیم شید وگرنه اونا دارن میان تهران، باز هرجور راحتید:)
ما تماشگر زوال شماییم.



⚡️@bardegi57
👍19🍾6
📢سقوط جمهوری اسلامی نه در دیه‌گو گارسیا و بلکه در خیابانهای ایران رخ می‌دهد.
معادله این نیست که بمب‌افکنهای B2 و‌ B52 آمریکا موفق خواهند بود یا موشکها و پهبادهای سپاه.
مسئله این است که آخوندها تا چه وقت توان سرکوب خیابان را دارند.
برای اینکه خیابان برگردد سه شرط لازم است:

نخست: اکثریت مردم باور کنند به ایده براندازی.
اینکه جمهوری اسلامی رفتنی است و جایگزین (آلترناتیو) مشخصی برای آن وجود دارد و این جایگزین می‌تواند تا مرحله استقرار یک حکومت دموکراتیک قانونمدار امنیت و ثبات ایران را تأمین کند.

دوم: جمعیت بیشتری دل به دریا بزنند و به اعتراضات خیابانی بپیوندند.
گروههای پراکنده و منفصل را رژیم کماکان می‌تواند سرکوب کند.
(تجربه جنبش مهسا و دی ۹۶ و آبان ۹۸).
اما جمعیتی پرشمار و متمرکز قابل سرکوب نیست.
(تجربه ۲۵ خرداد ۸۸. و لعنت به آنها که با لطایف‌الحیل آن جمعیت را به خانه برگرداندند. کار رژیم می‌توانست همان‌جا تمام شود).

سوم: ریزش در بخشی از نیروهای سرکوب.
حتی فقط یک بخش کوچک.
و این سومی عمدتا منوط به آن دوتای اول است.

برای آنکه پیش‌بینی کنید آخوندها کی می‌روند کار لغوی است شمردن تعداد بمب‌افکنها در دیه‌گو گارسیا.
ببینید ما چقدر به تحقق سه فرض پیش‌گفته نزدیک هستیم.



⚡️@bardegi57
👏15👍8
{ مهدی نصیری عازم کانادا شد...! }

🎈بزودی آقای رضا پهلوی در تورنتو
سخنرانی خواهد داشت...!

👈نفوذ در بین اپوزوسیون
ستادی و مجازی بسیار مهم است.


⚡️@bardegi57
🤮17👍4
🎈روزنامه شرق به خاطر افشای خبر جلسه محرمانه قالیباف و حاجی‌ بابایی با علی خامنه‌ای که منجر به انتخاب لاریجانی، فروزنده و ظریف برای مذاکره با آمریکا شد، به مدت دو روز توقیف فنی و مجبور به عذرخواهی از دفتر خامنه‌ای شد.
علت اصلی توقیف البته افشای نقش اول رهبر در مذاکره با آمریکا میباشد.

⚡️@bardegi57
🤣28😡2