چند قرن بردگی
9.18K subscribers
36.9K photos
28.3K videos
27 files
441 links
This channel reviews the day to day news from Iran, corruption of the IRGC and their crimes
اینستاگرام کانال
https://www.instagram.com/Bardegii
ارتباط با ما :

@Genvix
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اگر از خیابان برویم، قیامی سنگین تر از ۱۸ و ۱۹ دی ۱۴۰۴ در پیش است و مردم به ما پشت می‌کنند!

▪️ترس عرزشیها از قیامهای پیشرو . و عربده کشی در خیابونا از ترس سرنگونی


⚡️@bardegi57
😁7💩4🔥2
۶۰ نفتکش غول‌پیکر برای واردات نفت و گاز آمریکا، عازم سواحل آمریکا شده‌اند و این رقم  ۳ برابر میزان پیش از جنگ با ایران است.

⚡️@bardegi57
👍3🤮1
شرکت تانکر ترکرز که نفتکش‌ها را در آب‌های بین‌المللی ردیابی می‌کند، اعلام کرد گارد ساحلی آمریکا حدود ۳۸۰ میلیون دلار نفت خام ایران را در اقیانوس هند توقیف کرده است و به نظر می‌رسد این محموله‌ها به سمت آمریکا در حرکت هستند.

این شرکت جزئیات بیشتری درباره زمان دقیق توقیف یا مقصد نهایی محموله‌ها منتشر نکرده است.

در همین حال، فرماندهی مرکزی آمریکا روز شنبه اعلام کرد از زمان آغاز اجرای محاصره بنادر ایران، نیروهای این فرماندهی موفق شده‌اند مسیر ۳۷ کشتی را تغییر دهند و بر تعهد کامل خود برای اجرای تحریم‌های اعمال‌شده علیه حکومت ایران تاکید کرد.



⚡️@bardegi57
👍3👎1
از معدود عکسهای رضاشاه_بزرگ در لباس غیرنظامی…

محل عکسبرداری؛ ژوهانسبورگ


⚡️@bardegi57
15
اگر رسانه‌ای نشوند، بی‌پناه‌تر میشوند. این بچه فقط ۱۷ سال دارد، تنها پناهش هستیم صدایش باشیم.
#شایان_هادیان


⚡️@bardegi57
9💔2
امروز یکی از موشکهای سنگر شکن عمل نکرده در مجتمع معدنی و تولید کیک زرد ساغند را با کمک سپاه و فراجا خنثی مرده‌اند.
این مرکز در نزدیکی اردکان و معادن مرتبط در منطقه چادرملو که برای استخراج اورانیوم فعال هستند واقع شده.

مجتمع ساغند یکی از مهم‌ترین معادن اورانیوم ایران است که مواد اولیه (کیک زرد) را برای غنی‌سازی تأمین می‌کند

این موشک سنگرشکن از نوع GBU‑39 و در عمق ۱۳ متری زمین در یزد خنثی شده است

معاون استاندار یزد گفته این موشک که به یک منزل مسکونی در یزد اصابت کرده بود که امروز با تلاش یگان چک و خنثی‌سازی سپاه الغدیر یزد و با همکاری تیم چک و خنثی‌سازی فراجای استان یزد کشف، خنثی و از محل خارج شد.

فقط تصور کنید که اگه واقعا این موشک در یک خانه مسکونی خورده و عمل نکرده بود تا الان چه حجمی عکس و تصویر و فیلم از آن منتشر می‌شد و با تمام اهل خونه تک تک مصاحبه می کردند که چه پیامی دارید که بمب تو خونتون عمل نکرده!

⚡️@bardegi57
3
⭕️ ایران به میانجیگران گفته بر روی تنگه هرمز و مسائل اتمی مذاکره نمیکند. گفت و گو ها باید بر روی پایان جنگ تمرکز داشته باشد


⚡️@bardegi57
💩51
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سراب نیلوفر، واقع در کرمانشاه که در سال ۲۰۲۲ بصورت کامل خشک شده بود، از شدت بارش‌های اخبر، پُر آب شده‌است!
دست آخر مشخص شد که نماز باران نیازی نبود و فقط بارش تعدادی بمب کافی بود و نماز میت خامنه‌ای را بخوانند تا بارون بیاد!
هی‌عرررر که ۵۵ روزه همونم نخوندید! 😂

⚡️@bardegi57
8👍3💯2
🟣هشدار به هموطنان در شیراز

سپاه تروریستی پاسداران، سلاح و مهمات وحوش سرکوبگر را در مناطق مسکونی انباشت کرده است

سوله های مهمات و سلاح سپاه در بلوار پاسداران - شیراز
۵ اردیبهشت ۱۴۰۵


⚡️@bardegi57
🤬5🔥3
🔴قالیباف در ایکس نوشت: آمریکا به «کارت‌های» خود می‌بالد اما معادله واقعی، توازن عرضه و تقاضاست
جمهوری اسلامی هنوز «کارت تنگه هرمز» را به طور کامل و «کارت باب المندب» و «خطوط لوله نفت» را بازی نکرده است


⚡️@bardegi57
🤮8💩3
🔺 ناو هواپیمابر آمریکایی «یو‌اس‌اس آبراهام لینکلن» در فاصله حدود ۳۲۰ کیلومتری سواحل ایران

به گزارش حساب خبری «موساد کامنتاری»، ناو هواپیمابر هسته‌ای «یو‌اس‌اس آبراهام لینکلن» روز یکشنبه ۶ اردیبهشت ۲۵۸۵ در فاصله تقریبی حدود ۳۲۰ کیلومتری سواحل ایران در دریای عمان، نزدیک چابهار، مشاهده شده است.

این ناو از کلاس نیمیتز و بخشی از ناوگروه ضربه‌ای آمریکا است که در ماه‌های اخیر در عملیات‌های منطقه‌ای خاورمیانه، از جمله پاسخ به تهدیدهای موشکی ایران و پشتیبانی از عملیات دریایی، نقش فعالی داشته است. این حضور، فشار دریایی مداوم ایالات متحده بر ایران را در شرایط تنش‌های منطقه‌ای برجسته می‌کند.

تاکنون هیچ بیانیه رسمی از سوی پنتاگون یا سنتکام در مورد این گزارش خاص منتشر نشده، اما ناو لینکلن مسئولیت فرماندهی مرکزی آمریکا (CENTCOM) مستقر بوده و عملیات پروازی خود را ادامه داده است.


⚡️@bardegi57
👍4
علی خضریان، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: ترامپ تحت تاثیر اسرائیل احتمال دارد بخواهد جنگ مجددی را علیه جمهوری اسلامی رقم بزند. آرایش نظامی آمریکا نشان می‌دهد که هر لحظه ممکن است حمله شروع شود


⚡️@bardegi57
💩9
🔺 رژیم ایران پیشنهاد «مرحله‌ای» جدیدی ارائه کرده

ابتدا آتش‌بس جامع در همه جبهه‌ها (با تمرکز بر لبنان)، سپس مذاکره درباره تنگه هرمز، و در نهایت بحث درباره برنامه هسته‌ای.

این دقیقاً همان الگوی همیشگی است، خرید زمان، تثبیت موقعیت و ادامه بازی تا وقتی دوباره قدرتمند شوند.
به جای پذیرش این مانور تأخیری، باید قاطعانه گفت: نه!
این پیشنهاد نه راه‌حل است و نه حسن نیت. فقط تلاشی برای نفس کشیدن، بازسازی نیروها و ادامه سیاست‌های مخرب منطقه‌ای. وقت آن رسیده که با زبان قدرت و بدون تعارف پاسخ داده شود.
زمان عمل قاطع است، نه مذاکره بی‌پایان.



⚡️@bardegi57
💩9👍21🤣1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پیت هگست وزیر جنگ امریکا:
اروپا و آسيا دهه‌ها از حمايت ما بهره‌مند شده‌اند، اما زمان «سوارى رايگان» به پايان رسيده است.
آمريكا و جهان آزاد شايسته متحدانى هستند كه توانمند باشند، وفادار باشند و بفهمند كه اتحاد يك خيابان يك طرفه نيست، بلكه دوطرفه است.
ما روى اروپا حساب نمى‌كنيم، اما آنها به تنگه هرمز بسيار بيشتر از ما نياز دارند. و شايد بهتر باشد كمتر حرف بزنند، كمتر كنفرانس هاى پر زرق و برق در اروپا برگزار كنند و سوار قايق شوند.
اين جنگ خيلى بيشتر جنگ آن هاست تا ما.


⚡️@bardegi57
👏9
توصیه میکنم زباله‌های خونتون رو تفکیک و حتما پلاستیک‌ها و شیشه‌ها رو برای فروش جمع کنید!

اگر انباری دارید بطری مصرفی آب معدنی، نوشابه، دلستر، شیر و...رو نگهداری کنید

در روزها و ماه‌های آتی بازیافت یک صنعت پرسود خواهد بود./بهنام صمدی

⚡️@bardegi57
🤯41
🔺 وزیر خارجه ایران در مسکو

عباس عراقچی، وزیر امور خارجه ایران، در چارچوب سفر منطقه‌ای خود به مسکو وارد روسیه شد. این سفر پس از بازدید از پاکستان و عمان انجام می‌گیرد و هدف آن رایزنی درباره روابط دوجانبه، تحولات منطقه‌ای و احتمالاً مذاکرات آتش‌بس است.

منابع دیپلماتیک انتظار دارند عراقچی در این سفر با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه دیدار کند. این تحرکات دیپلماتیک در حالی رخ می‌دهد که تنش‌ها میان ایران و آمریکا بالا گرفته و موضوعاتی مانند وضعیت تنگه هرمز در دستور کار قرار دارد.
ایران با تقویت هماهنگی با متحدان کلیدی خود، به دنبال افزایش اهرم دیپلماتیک در برابر فشارهای بین‌المللی است.



⚡️@bardegi57
💩11🤮2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 مٌلا حمید رسایی:
اینترنت بلای جون مردمه
مردم ما اصلا نباید گوشی اندروید داشته باشند

+ اینترنت باعث میشه کثافت‌کاری، فساد و جنایت شماها لو بره برای همین بلای جون مردم تلقی میشه 😂

⚡️@bardegi57
🤮11💩4
اکسیوس گزارش داد در حالی که مذاکرات حکومت ایران و آمریکا به بن‌بست رسیده، تهران از طریق میانجی‌ها پیشنهادی برای پایان جنگ و بازگشایی تنگه هرمز ارائه کرده که بر اساس آن گفت‌وگوهای هسته‌ای به مرحله‌ای بعدی موکول می‌شود.

هم‌زمان دونالد ترامپ قرار است دوشنبه هفتم اردیبهشت در نشست «اتاق وضعیت» کاخ سفید با تیم امنیت ملی خود درباره ادامه مسیر و گزینه‌های پیش‌رو تصمیم‌گیری کند.

بر اساس این گزارش، پیشنهاد جمهوری اسلامی بر توقف درگیری‌ها و رفع محاصره تمرکز دارد و رسیدگی به پرونده هسته‌ای را به بعد از آن واگذار می‌کند. منابع گفته‌اند در داخل حاکمیت ایران درباره نحوه پاسخ به درخواست‌های آمریکا برای توقف بلندمدت غنی‌سازی و خروج ذخایر اورانیوم غنی‌شده اجماع وجود ندارد.

گزارش اکسیوس حاکی است شکاف‌های اساسی میان دو طرف همچنان پابرجاست.


⚡️@bardegi57
🤮31💩1
اتاق جنگ اسرائیل:تیک تاک
شمارش معکوس برای از سرگیری جنگ


⚡️@bardegi57
👍4🙏2