اسرائیل همزمان داره تو 5 جبهه میجنگه. مساحت و جمعیت کشورش در برابر دشمنانش که قسم به نابودیش خوردن یک بند انگشت هم نیست. تو این شرایط مردمش آزادن و دو ساله هر شنبه میرن علیه نتانیاهو تجمع میکنن شعار میدن. فقط توی آخوند مادرجندهی کثافته حال بهم زنی که دائم توی شرایط امنیتی، اوضاع حساس کنونی و پیچ تاریخی خطرناک هستی و موندنت به هزار قحبهگری، سرکوب، قطع اینترنت، بگیر و ببند و کشتار وابسته است.
⚡️@bardegi57
⚡️@bardegi57
👍13❤3
🔴رضا طلایینیک، سخنگوی وزارت دفاع جمهوری اسلامی، اعلام کرد ایالات متحده دیگر نمیتواند کشورها را «دیکته» کند و واشینگتن باید مطالبات «غیرقانونی و غیرمنطقی» خود را کنار بگذارد.
📍 جزئیات:
• تأکید ایران بر حق کنترل آبراههای منطقه.
• این بیانیه پاسخی به اظهارات مارکو روبیو درباره لزوم گنجاندن بند هستهای در مذاکرات بود.
⚡️@bardegi57
📍 جزئیات:
• تأکید ایران بر حق کنترل آبراههای منطقه.
• این بیانیه پاسخی به اظهارات مارکو روبیو درباره لزوم گنجاندن بند هستهای در مذاکرات بود.
⚡️@bardegi57
💩5❤1👏1
همین لات مجازی جوری کرد تو کون رهبرتون که حتی لاشهای ازش نموند تا دفنش کنید :))
لات مجازی شاش قاسم رو با صدها سردار سپاه رو کتلت کرد 😂
لات کوچه خلوت سپاه نیستشا که روی جوون دست خالی و زن و بچه مردم اسلحه میکشه و با تیربار ۴۰۰۰۰ نفر رو قتل عام میکنه.
لات واقعی از نظر عرزشی اونی بود که تو حموم منصوری مجاهدت میکرد
⚡️@bardegi57
لات مجازی شاش قاسم رو با صدها سردار سپاه رو کتلت کرد 😂
لات کوچه خلوت سپاه نیستشا که روی جوون دست خالی و زن و بچه مردم اسلحه میکشه و با تیربار ۴۰۰۰۰ نفر رو قتل عام میکنه.
لات واقعی از نظر عرزشی اونی بود که تو حموم منصوری مجاهدت میکرد
⚡️@bardegi57
👍14👏1😁1
🔹مارک لوین تحلیل گر برجسته آمریکایی:
سریعترین راه برای پایان دادن به جنگ با ایران، شکست دادن واقعی رژیم یا انجام معاملهای است که رژیم را شکست ندهد، بلکه تلاشی برای مهار آن باشد. حقیقت این است که به دلایل مختلف، نمیتوان آن را به طور دائم مهار کرد، از جمله اینکه اگر یک دموکرات رئیس جمهور شود، یا حتی یک انزواطلب یا جمهوریخواهِ مستقر، نیروی نظامی لازم برای تضمین پایبندی به توافق استفاده نخواهد شد، زیرا خود رژیم اساساً و در نهایت با توجه به ایدئولوژی بنیادگرایانه اسلامی خود قادر به پایبندی به توافق نیست. همچنین، مردم در طول سالها از آن خسته خواهند شد (یک جنگ ابدی) و دشمنان دیگری وجود خواهند داشت که به نوعی توجه نیاز دارند، در نتیجه منابع نظامی ما نیز به نوعی باید با آنها مقابله کنند - شاید یک دشمن حتی بزرگتر، مانند چین سرخ.
برای شکست دادن رژیم موارد زیر لازم است: ۱. عملیات نظامی مداوم با هدف نابودی سپاه پاسداران و شاید زیرساختهای کلیدی دوگانه؛
۲. ادامه فشار اقتصادی حداکثری، به ویژه ادامه محاصره؛ و
۳. مسلح کردن مردم ایران، یک منبع بسیار مهم و ضروری (ما قبلاً این کار را در دوران دولت ریگان انجام دادهایم و من گمان میکنم سیا هنوز هم از عهده این کار بر میآید).
رئیس جمهور صرف نظر از نحوهی عملکردش مورد انتقاد قرار خواهد گرفت، زیرا دموکراتها و رسانههایشان از دشمن حمایت میکنند و امیدوارند در انتخابات میاندورهای به برتری برسند. بنابراین، باید آنها را نادیده گرفت. اما یک پیروزی واقعی نه تنها امنیت ما را در برابر یک رژیم تروریستیِ وسواس هستهای فراتر از ریاست جمهوری ترامپ تضمین میکند (زیرا دیگر وجود نخواهد داشت)، بلکه مردم آمریکا در نهایت آن را ستایش خواهند کرد زیرا پیروزی راهی برای تمرکز ذهن و قلب دارد (که باید مزایای سیاسی نیز داشته باشد). من نگرانم که منتظر ماندن برای اینکه دشمن با نوعی پیشنهاد، که ممکن است به عنوان یک پیروزی مطرح شود، پیش بیاید، میتواند مشکلساز باشد.
با این حال، همانطور که قبلاً هم گفتهام، باید هشدار دهم که از تمام اطلاعات محرمانه نیستم. و همچنین تأکید میکنم که رئیس جمهور ترامپ هرگز نباید دست کم گرفته شود. او واقعاً یک رهبر شجاع و بزرگ است. در واقع، او بیش از تمام هفت رئیس جمهور قبلی که پیش از او روی هم رفته برای مقابله با تهدید جدی رژیم ایران تلاش کرده است. و تنها به همین دلیل، او مدتها پس از رفتن اکثر ما به یاد خواهد ماند.
⚡️@bardegi57
سریعترین راه برای پایان دادن به جنگ با ایران، شکست دادن واقعی رژیم یا انجام معاملهای است که رژیم را شکست ندهد، بلکه تلاشی برای مهار آن باشد. حقیقت این است که به دلایل مختلف، نمیتوان آن را به طور دائم مهار کرد، از جمله اینکه اگر یک دموکرات رئیس جمهور شود، یا حتی یک انزواطلب یا جمهوریخواهِ مستقر، نیروی نظامی لازم برای تضمین پایبندی به توافق استفاده نخواهد شد، زیرا خود رژیم اساساً و در نهایت با توجه به ایدئولوژی بنیادگرایانه اسلامی خود قادر به پایبندی به توافق نیست. همچنین، مردم در طول سالها از آن خسته خواهند شد (یک جنگ ابدی) و دشمنان دیگری وجود خواهند داشت که به نوعی توجه نیاز دارند، در نتیجه منابع نظامی ما نیز به نوعی باید با آنها مقابله کنند - شاید یک دشمن حتی بزرگتر، مانند چین سرخ.
برای شکست دادن رژیم موارد زیر لازم است: ۱. عملیات نظامی مداوم با هدف نابودی سپاه پاسداران و شاید زیرساختهای کلیدی دوگانه؛
۲. ادامه فشار اقتصادی حداکثری، به ویژه ادامه محاصره؛ و
۳. مسلح کردن مردم ایران، یک منبع بسیار مهم و ضروری (ما قبلاً این کار را در دوران دولت ریگان انجام دادهایم و من گمان میکنم سیا هنوز هم از عهده این کار بر میآید).
رئیس جمهور صرف نظر از نحوهی عملکردش مورد انتقاد قرار خواهد گرفت، زیرا دموکراتها و رسانههایشان از دشمن حمایت میکنند و امیدوارند در انتخابات میاندورهای به برتری برسند. بنابراین، باید آنها را نادیده گرفت. اما یک پیروزی واقعی نه تنها امنیت ما را در برابر یک رژیم تروریستیِ وسواس هستهای فراتر از ریاست جمهوری ترامپ تضمین میکند (زیرا دیگر وجود نخواهد داشت)، بلکه مردم آمریکا در نهایت آن را ستایش خواهند کرد زیرا پیروزی راهی برای تمرکز ذهن و قلب دارد (که باید مزایای سیاسی نیز داشته باشد). من نگرانم که منتظر ماندن برای اینکه دشمن با نوعی پیشنهاد، که ممکن است به عنوان یک پیروزی مطرح شود، پیش بیاید، میتواند مشکلساز باشد.
با این حال، همانطور که قبلاً هم گفتهام، باید هشدار دهم که از تمام اطلاعات محرمانه نیستم. و همچنین تأکید میکنم که رئیس جمهور ترامپ هرگز نباید دست کم گرفته شود. او واقعاً یک رهبر شجاع و بزرگ است. در واقع، او بیش از تمام هفت رئیس جمهور قبلی که پیش از او روی هم رفته برای مقابله با تهدید جدی رژیم ایران تلاش کرده است. و تنها به همین دلیل، او مدتها پس از رفتن اکثر ما به یاد خواهد ماند.
⚡️@bardegi57
👍6❤2
کانال۱۴عبری:
به افسران ارتش اسرائیل در یک جلسه محرمانه گفته شده است که «ایران در حال موفقیت در بازسازی بخشی از سیستم موشکهای بالستیک است»
⚡️@bardegi57
به افسران ارتش اسرائیل در یک جلسه محرمانه گفته شده است که «ایران در حال موفقیت در بازسازی بخشی از سیستم موشکهای بالستیک است»
⚡️@bardegi57
🤮8🔥2
👍5
🎈تعداد جنگندههای آمریکا
در اطراف ایران، اکنون به
۲ برابر زمان جنگ ۴۰ روزه
رسیده...!
👈تعداد ناوهای نظامی
آمریکا نیز از ۱۲ فروند، به
۲۵ فروند رسیده.
👈تعداد ناوهای هواپیمابر
نیز از ۲ به ۴ رسیده و یکی
دیگه هم در مسیره تا به اونها
اضافه بشه تا این عدد به ۵ ناو
هواپیمابر برسه.
از اواسط جنگ،
ناو جرالد فورد از منطقه
عملیاتی خارج شد و عملا
فقط یک ناو - لینکلن
فعالیت میکرد.
👈سه ناو هواپیمابر فورد،
لینکلن و بوش اکنون در منطقه
هستند، ناو آبی- خاکی تریپولی
نیز در منطقه سنتکام است
و ناو آبی - خاکی باکسر نیز
تا چند روز دیگر به منطقه
اضافه خواهد شد.
.
👈آمریکا در فرصت آتشبس
دست به تقویت گسترده حضور
نظامی خود در منطقه زد...!
⚡️@bardegi57
در اطراف ایران، اکنون به
۲ برابر زمان جنگ ۴۰ روزه
رسیده...!
👈تعداد ناوهای نظامی
آمریکا نیز از ۱۲ فروند، به
۲۵ فروند رسیده.
👈تعداد ناوهای هواپیمابر
نیز از ۲ به ۴ رسیده و یکی
دیگه هم در مسیره تا به اونها
اضافه بشه تا این عدد به ۵ ناو
هواپیمابر برسه.
از اواسط جنگ،
ناو جرالد فورد از منطقه
عملیاتی خارج شد و عملا
فقط یک ناو - لینکلن
فعالیت میکرد.
👈سه ناو هواپیمابر فورد،
لینکلن و بوش اکنون در منطقه
هستند، ناو آبی- خاکی تریپولی
نیز در منطقه سنتکام است
و ناو آبی - خاکی باکسر نیز
تا چند روز دیگر به منطقه
اضافه خواهد شد.
.
👈آمریکا در فرصت آتشبس
دست به تقویت گسترده حضور
نظامی خود در منطقه زد...!
⚡️@bardegi57
❤6
🎈آکسیوس:
ترامپ به مشاورانش گفته است
که تمام چیزی که رهبران رژیم
#ایران میفهمند، بمب است...!
⚡️@bardegi57
ترامپ به مشاورانش گفته است
که تمام چیزی که رهبران رژیم
#ایران میفهمند، بمب است...!
⚡️@bardegi57
👍10
🎈دونالد ترامپ
در شبکه تروث سوشال نوشت:
جمهوری اسلامی بهتازگی به ما اطلاع
داده که در «وضعیت فروپاشی»
قرار دارد.
👈آنها از ما میخواهند که
هرچه سریعتر #تنگه_هرمز را باز کنیم.
در حالی که تلاش میکنند وضعیت
رهبری خود را مشخص کنند.
⚡️@bardegi57
در شبکه تروث سوشال نوشت:
جمهوری اسلامی بهتازگی به ما اطلاع
داده که در «وضعیت فروپاشی»
قرار دارد.
👈آنها از ما میخواهند که
هرچه سریعتر #تنگه_هرمز را باز کنیم.
در حالی که تلاش میکنند وضعیت
رهبری خود را مشخص کنند.
⚡️@bardegi57
👍7
🎈آیا خروج امارات از اوپک
یعنی دیگه لیمیت برای استخراج
نفت دیگر نخواهد داشت و میتواند
کمبود بازار نفت رو به هنگام
جنگ تامین کند...!؟
⚡️@bardegi57
یعنی دیگه لیمیت برای استخراج
نفت دیگر نخواهد داشت و میتواند
کمبود بازار نفت رو به هنگام
جنگ تامین کند...!؟
⚡️@bardegi57
👍5🔥1
{ حجاب در #ایران آزاد نشده!
بلکه ابزارِ قدرت و حواس پرتی شده. }
🎈گزارش امروزِ من،
از ۷ صبح تا این لحظه:
دانشگاه بدون مقنعه راه نداد،
دادسرای الهیه با تهدید و مشاجره
متوقف کرد، اداره ثبت در را بست،
ایست بازرسی کاری نداشت،
بانک هم همینطور، در خیابان
و کافه و رستوران هم آزادی
پوشش هست.
👈لچک را هر وقت
بخواهند به سرت برمیگردانند.
👈بیرون؟
هرجا هزینه دارد نادیده
میگیرند، هرجا دستشان باز
است، آتشبهاختیار میشوند مجری.
👈اگر در کارناوال حکومت
شعارهای انقلابی بدهی، لخت
هم که باشی عزیز دلی…!
🎈هموطنان عزیزم،
حق وقتی حق است که
همهجا تضمین شود نه اینکه
هر لحظه، به دلخواه، پس گرفته شود.
آزادی وقتی مفهوم دارد که انتخاب
پوشش در نهادهای رسمی هم
به رسمیت شناخته شود، نه فقط
در حاشیهها...!
[ گزارش میدانی از تهران / امروز ]
⚡️@bardegi57
بلکه ابزارِ قدرت و حواس پرتی شده. }
🎈گزارش امروزِ من،
از ۷ صبح تا این لحظه:
دانشگاه بدون مقنعه راه نداد،
دادسرای الهیه با تهدید و مشاجره
متوقف کرد، اداره ثبت در را بست،
ایست بازرسی کاری نداشت،
بانک هم همینطور، در خیابان
و کافه و رستوران هم آزادی
پوشش هست.
👈لچک را هر وقت
بخواهند به سرت برمیگردانند.
👈بیرون؟
هرجا هزینه دارد نادیده
میگیرند، هرجا دستشان باز
است، آتشبهاختیار میشوند مجری.
👈اگر در کارناوال حکومت
شعارهای انقلابی بدهی، لخت
هم که باشی عزیز دلی…!
🎈هموطنان عزیزم،
حق وقتی حق است که
همهجا تضمین شود نه اینکه
هر لحظه، به دلخواه، پس گرفته شود.
آزادی وقتی مفهوم دارد که انتخاب
پوشش در نهادهای رسمی هم
به رسمیت شناخته شود، نه فقط
در حاشیهها...!
[ گزارش میدانی از تهران / امروز ]
⚡️@bardegi57
👍4
عراقچی: از حمایت روسیه از مسیر دیپلماسی استقبال میکنیم!
۴۷ سال مردم خواستن از راه دیپلماسی با جهان ارتباط داشته باشید گفتید مرگ بر آمریکا و اسرائیل و جنگ تا رفع فتنه در جهان ، حالا که مردم جنگ میخوان دم از دیپلماسی میزنید!
حداقل ۴۷ سال از مردم عقبید
⚡️@bardegi57
۴۷ سال مردم خواستن از راه دیپلماسی با جهان ارتباط داشته باشید گفتید مرگ بر آمریکا و اسرائیل و جنگ تا رفع فتنه در جهان ، حالا که مردم جنگ میخوان دم از دیپلماسی میزنید!
حداقل ۴۷ سال از مردم عقبید
⚡️@bardegi57
💩11👍3🤡3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴فوری و مهم از ترامپ :
مادرم رو پرنس چارلز (پادشاه بریتانیا🇬🇧) کراش بود و همیشه میگفت چارلز چقدر خوشتیپ و کیوته.
⚡️@bardegi57
مادرم رو پرنس چارلز (پادشاه بریتانیا🇬🇧) کراش بود و همیشه میگفت چارلز چقدر خوشتیپ و کیوته.
⚡️@bardegi57
😁10🍌1
همچون گلی زیبا بود، بیتا. گلی که فقط ۱۹ بهار را دید.
۱۹ دی با گلوله به سرش شلیک کردند. مادرش از تتوی دستش شناسایی کرد.
#بیتا_اکبری
⚡️@bardegi57
۱۹ دی با گلوله به سرش شلیک کردند. مادرش از تتوی دستش شناسایی کرد.
#بیتا_اکبری
⚡️@bardegi57
💔11
🔴گویا تو سوپر اپلیکیشن «روبیکا »ملت دارن باسرعت نور زاد و ولد میکنن :
+جمعیت کل ایران 90 میلیون نفر، تعداد کاربران کانال رسمی روبیکا تو روبیکا، حدودا 113 میلیون نفر.
⚡️@bardegi57
+جمعیت کل ایران 90 میلیون نفر، تعداد کاربران کانال رسمی روبیکا تو روبیکا، حدودا 113 میلیون نفر.
⚡️@bardegi57
🤮4
سنتکام اعلام کرد نیروی دریایی ایالات متحده همچنان به اجرای محاصره دریایی ایران در سراسر خاورمیانه ادامه میدهند و تاکنون ۳۹ کشتی را به بنادر ایران بازگردانده یا تغییر مسیر داده اند
⚡️@bardegi57
⚡️@bardegi57
آش اینقدر شور شده که رجانیوز هم به سرکوب و سانسور معترض شده!
رجانیوز اعلام کرده در اعتراض به محدودیتهای اعمالشده از سوی پیامرسان ایتا، فعالیت خود در این پلتفرم را متوقف میکند.
بهگفته این رسانه تندروی انقلابی ، ایتا طی ساعات گذشته با ارسال اخطار، چند کانال از جمله رجانیوز را بهدلیل انتشار مطلبی در نقد مقاله محمدجواد ظریف در فارنافرز محدود کرده است.
⚡️@bardegi57
رجانیوز اعلام کرده در اعتراض به محدودیتهای اعمالشده از سوی پیامرسان ایتا، فعالیت خود در این پلتفرم را متوقف میکند.
بهگفته این رسانه تندروی انقلابی ، ایتا طی ساعات گذشته با ارسال اخطار، چند کانال از جمله رجانیوز را بهدلیل انتشار مطلبی در نقد مقاله محمدجواد ظریف در فارنافرز محدود کرده است.
⚡️@bardegi57
💩3
آیدی تلگرام Boss دیروز به قیمت ۵۰۰هزار دلار به فروش رسید یعنی حدودا ۸۰ میلیارد تومن :)
آیدی تلگرام منحصر به فرد اگر دارید حواستون بهش باشه ها گنجیه برای خودش 🤧💔
⚡️@bardegi57
آیدی تلگرام منحصر به فرد اگر دارید حواستون بهش باشه ها گنجیه برای خودش 🤧💔
⚡️@bardegi57
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اوکراین بار دیگر پالایشگاه نفت توآپس روسیه را هدف قرار داد که سومین حمله بزرگ این ماه بود
⚡️@bardegi57
⚡️@bardegi57
👍2