اسرائیل سیستم «گنبد آهنین» خود را برای محافظت از امارات در برابر جمهوری اسلامی مستقر کرد
استقرار این سیستم توسط اسرائیل برای دفاع از امارات ، فقط یک خبر نیست؛
یعنی ائتلافها علنی شدهاند، موازنهها تغییر کرده و خاورمیانه وارد فاز جدیدی از تنش و آرایش امنیتی شده است
⚡️@bardegi57
استقرار این سیستم توسط اسرائیل برای دفاع از امارات ، فقط یک خبر نیست؛
یعنی ائتلافها علنی شدهاند، موازنهها تغییر کرده و خاورمیانه وارد فاز جدیدی از تنش و آرایش امنیتی شده است
⚡️@bardegi57
👍8
شبکه خبری انبیسی به نقل از یک مقام آمریکایی و دو فرد آگاه دیگر نوشت جمهوری اسلامی از آتشبس با آمریکا برای بیرون کشیدن موشکها و سایر مهمات خود از زیر آوار سوءاستفاده میکند.
این منابع آگاه گفتند ایالات متحده معتقد است که حکومت ایران میخواهد به سرعت قابلیتهای پهپادی و موشکی خود را بازسازی کند تا در صورت تصمیم ترامپ برای از سرگیری عملیات نظامی، بتواند حملاتی را در سراسر خاورمیانه انجام دهد.
به گفته یک مقام آمریکایی، ترامپ قرار است با تیم امنیت ملی خود دیدار کند تا گزینهها، از جمله اقدام نظامی جدید، برای باز کردن تنگه هرمز و محروم کردن جمهوری اسلامی از هرگونه مواد هستهای را بررسی کند و انتظار میرود ترامپ در روزهای آینده در مورد این موضوع تصمیم بگیرد.
⚡️@bardegi57
این منابع آگاه گفتند ایالات متحده معتقد است که حکومت ایران میخواهد به سرعت قابلیتهای پهپادی و موشکی خود را بازسازی کند تا در صورت تصمیم ترامپ برای از سرگیری عملیات نظامی، بتواند حملاتی را در سراسر خاورمیانه انجام دهد.
به گفته یک مقام آمریکایی، ترامپ قرار است با تیم امنیت ملی خود دیدار کند تا گزینهها، از جمله اقدام نظامی جدید، برای باز کردن تنگه هرمز و محروم کردن جمهوری اسلامی از هرگونه مواد هستهای را بررسی کند و انتظار میرود ترامپ در روزهای آینده در مورد این موضوع تصمیم بگیرد.
⚡️@bardegi57
💩3
دوستان بحث در خصوص اینکه مهلت قانونی ۶۰ روزه ترامپ برای جنگ تمومه کاملا منتفی هستش
جنگ ایران در روز ۴۰ به آتش بس ختم شد
الان ترامپ مهلت ۲۰ روزه داره تا دوباره وارد جنگ بشه
اما نمیشه تا قانونگذاران آمریکایی رو راضی کنه که مهلت بیشتری بهش بدند
از طرفی هم ترامپ میخواد فعلا فشار اقتصادی و محاصره دریایی رو ادامه بده و یا حتی اگر میخواد دوباره جنگ رو از سر بگیره با غافلگیری دوباره اینکارو کنه و یک عده خاصی رو در ایران حذف کنه.
⚡️@bardegi57
جنگ ایران در روز ۴۰ به آتش بس ختم شد
الان ترامپ مهلت ۲۰ روزه داره تا دوباره وارد جنگ بشه
اما نمیشه تا قانونگذاران آمریکایی رو راضی کنه که مهلت بیشتری بهش بدند
از طرفی هم ترامپ میخواد فعلا فشار اقتصادی و محاصره دریایی رو ادامه بده و یا حتی اگر میخواد دوباره جنگ رو از سر بگیره با غافلگیری دوباره اینکارو کنه و یک عده خاصی رو در ایران حذف کنه.
⚡️@bardegi57
👍6🤔1
باراک راوید: فرماندهان سنتکام ساعتی قبل طرح عملیاتی جدیدی برای حملات احتمالی علیه ایران به ترامپ ارائه کردند
⚡️@bardegi57
⚡️@bardegi57
❤5🎉2
نبویان نماینده مجلس:
اگر تعرضی به بزرگان ما انجام شود هیچ یک از پادشاهان کشورهای عربی و کاخشان در منطقه سالم نخواهد ماند
عر عر نکن گندتون که روز اول کتلت شد رفت
⚡️@bardegi57
اگر تعرضی به بزرگان ما انجام شود هیچ یک از پادشاهان کشورهای عربی و کاخشان در منطقه سالم نخواهد ماند
عر عر نکن گندتون که روز اول کتلت شد رفت
⚡️@bardegi57
🖕9😁7💩1
کشتن و به آتش کشیدن پیکر چهار نوجوان بلوچ پس از ربوده شدن توسط افراد مسلح در سراوان
به گزارش حال وش/ روز چهارشنبه ۲ اردیبهشتماه ۱۴۰۵، چهار نوجوان بلوچ در شهرستان سراوان پس از ربوده شدن توسط یک فرد مسلح به همراه همدستانش، به قتل رسیده و پیکر آنها به آتش کشیده شده است.
هویت این چهار نوجوان بلوچ، « فهد سامیراد » فرزند یوسف، « عبدالرحمان بلوچزهی » فرزند نصیر، « ارشد بلوچزهی » فرزند برکت و « امیرحسین دهواری » فرزند یعقوب، همگی حدوداً ۱۸ ساله و اهل منطقه بمپشت و ساکن سراوان، توسط حال وش احراز شده است.
به گفته منابع حال وش: « ماجرا از آنجا آغاز شده که یکی از این نوجوانان برای دریافت طلب خود به فردی مراجعه کرده، اما این مراجعه به درگیری لفظی منجر شده و در ادامه، این نوجوان به همراه سه نفر دیگر توسط این فرد و همدستانش ربوده شدهاند.»
منابع حال وش در ادامه افزودهاند: «این چهار نوجوان پس از ربوده شدن به مکانی نامعلوم منتقل شده و در آنجا مورد هدف شلیک گلوله قرار گرفته و جان خود را از دست داده و عاملان سپس پیکر آنها را به آتش کشیدهاند.»
⚡️@bardegi57
به گزارش حال وش/ روز چهارشنبه ۲ اردیبهشتماه ۱۴۰۵، چهار نوجوان بلوچ در شهرستان سراوان پس از ربوده شدن توسط یک فرد مسلح به همراه همدستانش، به قتل رسیده و پیکر آنها به آتش کشیده شده است.
هویت این چهار نوجوان بلوچ، « فهد سامیراد » فرزند یوسف، « عبدالرحمان بلوچزهی » فرزند نصیر، « ارشد بلوچزهی » فرزند برکت و « امیرحسین دهواری » فرزند یعقوب، همگی حدوداً ۱۸ ساله و اهل منطقه بمپشت و ساکن سراوان، توسط حال وش احراز شده است.
به گفته منابع حال وش: « ماجرا از آنجا آغاز شده که یکی از این نوجوانان برای دریافت طلب خود به فردی مراجعه کرده، اما این مراجعه به درگیری لفظی منجر شده و در ادامه، این نوجوان به همراه سه نفر دیگر توسط این فرد و همدستانش ربوده شدهاند.»
منابع حال وش در ادامه افزودهاند: «این چهار نوجوان پس از ربوده شدن به مکانی نامعلوم منتقل شده و در آنجا مورد هدف شلیک گلوله قرار گرفته و جان خود را از دست داده و عاملان سپس پیکر آنها را به آتش کشیدهاند.»
⚡️@bardegi57
🤬4😱3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مجتمع صنایع نظامی ملارد
مجتمع تولید تسلیحات وزارت دفاع، که شامل کارخانههایی برای تولید قطعات برنامه موشکهای بالستیک نیز میشود.
در ژوئن ۲۰۲۵ مورد حمله قرار گرفت و کمی بازسازی شد.
امروزه، قطعات زیادی در چندین حمله هوایی بمباران شدهاند که خطوط تولید در این مجتمع را از کار انداختهاند.
⚡️@bardegi57
مجتمع تولید تسلیحات وزارت دفاع، که شامل کارخانههایی برای تولید قطعات برنامه موشکهای بالستیک نیز میشود.
در ژوئن ۲۰۲۵ مورد حمله قرار گرفت و کمی بازسازی شد.
امروزه، قطعات زیادی در چندین حمله هوایی بمباران شدهاند که خطوط تولید در این مجتمع را از کار انداختهاند.
⚡️@bardegi57
🎉4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شبکه فاکسنیوز آمریکا و پایگاه خبری اکسیوس امروز بهطور همزمان از جلسهای فوقمحرمانه در کاخ سفید پرده برداشتند که در آن فرماندهان ارشد نظامی آمریکا، طرح «ضربه نهایی» به رژیم ملاها را به پرزیدنت ترامپ ارائه کردهاند.
⚡️@bardegi57
⚡️@bardegi57
😍4🎉2
❤4👏2
🙏3
😍4🎉3
💩12👎1
بازداشت دو عضو خانواده اکبر دانشورکار، زندانی سیاسی اعدام شده
اکرم و اعظم دانشورکار، خواهران اکبر دانشورکار، زندانی سیاسی اعدام شده، دو هفته است که توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به زندان قرچک ورامین منتقل شدند.
#معصومه_آژینی
#اکرم_دانشورکار #اعظم_دانشورکار
⚡️@bardegi57
اکرم و اعظم دانشورکار، خواهران اکبر دانشورکار، زندانی سیاسی اعدام شده، دو هفته است که توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به زندان قرچک ورامین منتقل شدند.
#معصومه_آژینی
#اکرم_دانشورکار #اعظم_دانشورکار
⚡️@bardegi57
🤬3
.
🔴 پزشکیان و قالیباف به دنبال برکناری عراقچی؛ وزیر خارجه بیشتر دستیار فرمانده سپاه است!
💢 به گزارش جروزالم پست، رئیسجمهور مسعود پزشکیان و رئیس مجلس محمدباقر قالیباف از عملکرد عباس عراقچی به شدت ناراضی هستند و قصد برکناری او را دارند.
🔹 منابع آگاه گفتهاند که پزشکیان و قالیباف معتقدند عراقچی به جای اجرای سیاستهای دولت، بیشتر مانند دستیار احمد وحیدی، فرمانده کل سپاه پاسداران عمل میکند.
🔹 این اختلافات نشاندهنده تنش عمیق میان دولت، مجلس و سپاه بر سر کنترل سیاست خارجی و تیم مذاکره با آمریکاست.
⚡️@bardegi57
🔴 پزشکیان و قالیباف به دنبال برکناری عراقچی؛ وزیر خارجه بیشتر دستیار فرمانده سپاه است!
💢 به گزارش جروزالم پست، رئیسجمهور مسعود پزشکیان و رئیس مجلس محمدباقر قالیباف از عملکرد عباس عراقچی به شدت ناراضی هستند و قصد برکناری او را دارند.
🔹 منابع آگاه گفتهاند که پزشکیان و قالیباف معتقدند عراقچی به جای اجرای سیاستهای دولت، بیشتر مانند دستیار احمد وحیدی، فرمانده کل سپاه پاسداران عمل میکند.
🔹 این اختلافات نشاندهنده تنش عمیق میان دولت، مجلس و سپاه بر سر کنترل سیاست خارجی و تیم مذاکره با آمریکاست.
⚡️@bardegi57
💩5🥰1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
⭕️مونا نقیب کودک زیباروی بلوچ را یادتان هست؟ تنها ۸ سال داشت زمانیکه در راه مدرسه توسط ماموران رژیم اشغالگر اسلامی تیر خورد و کشته شد؛ زمانی که دستش از دست خواهرش جدا شد و افتاد به خواهرش گفت: تیر خوردم و خواهرش برای رسیدن به بیمارستان او را به دوش کشید و دوید
لعنت بر فراموشی😔
⚡️@bardegi57
لعنت بر فراموشی😔
⚡️@bardegi57
💔14❤2
👏7❤1
باراک راوید الان: یک منبع منطقهای به من گفته است که ایران روز پنجشنبه، از طریق میانجیگران پاکستانی، پاسخ خود را به آخرین اصلاحات و پیشنهادهای آمریکا درباره توافق برای پایان دادن به جنگ، به ایالات متحده تحویل داده است.
⚡️@bardegi57
⚡️@bardegi57
💩11
حسام علاءالدین از وابستگاه مالک پاساژ علاءالدین به خاطر داشتن استارلینک، زیر شکنجه کشته شد
حسام علاءالدین، شهروندی حدوداً ۴۰ ساله و پدر دو دختر دوقلو، پس از بازداشت توسط نیروهای امنیتی جان خود را از دست داده است.
او بههمراه برادرش و با اتهام «استفاده از اینترنت جهانی» بازداشت شده بود؛ اتهامی که به استفاده از استارلینک نسبت داده شده و ابهامات زیادی درباره مبنای آن وجود دارد.
گزارشهای منتشر شده حاکی از آن است که این شهروند پیش از بازداشت، زندگی عادی داشته و مرگ او در بازداشت، نگرانیهایی جدی درباره وضعیت سایر بازداشتشدگان ایجاد کرده است.
با گذشت زمان از این رویداد، تاکنون هیچ مقام رسمی درباره علت بازداشت یا چگونگی مرگ او توضیحی ارائه نکرده است.
این در حالی است که در ماههای اخیر، موارد متعددی از مرگهای مشکوک در بازداشتگاهها مطرح شده و نگرانیها درباره امنیت و وضعیت زندانیان افزایش یافته است.
⚡️@bardegi57
حسام علاءالدین، شهروندی حدوداً ۴۰ ساله و پدر دو دختر دوقلو، پس از بازداشت توسط نیروهای امنیتی جان خود را از دست داده است.
او بههمراه برادرش و با اتهام «استفاده از اینترنت جهانی» بازداشت شده بود؛ اتهامی که به استفاده از استارلینک نسبت داده شده و ابهامات زیادی درباره مبنای آن وجود دارد.
گزارشهای منتشر شده حاکی از آن است که این شهروند پیش از بازداشت، زندگی عادی داشته و مرگ او در بازداشت، نگرانیهایی جدی درباره وضعیت سایر بازداشتشدگان ایجاد کرده است.
با گذشت زمان از این رویداد، تاکنون هیچ مقام رسمی درباره علت بازداشت یا چگونگی مرگ او توضیحی ارائه نکرده است.
این در حالی است که در ماههای اخیر، موارد متعددی از مرگهای مشکوک در بازداشتگاهها مطرح شده و نگرانیها درباره امنیت و وضعیت زندانیان افزایش یافته است.
⚡️@bardegi57
🤬9😭1