چند قرن بردگی
9.17K subscribers
36.9K photos
28.3K videos
27 files
441 links
This channel reviews the day to day news from Iran, corruption of the IRGC and their crimes
اینستاگرام کانال
https://www.instagram.com/Bardegii
ارتباط با ما :

@Genvix
Download Telegram
نیویورک تایمز جمعه شب در گزارشی نوشت که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا، صبح این روز به همراه وزیر جنگ خود، پیت هگست، در دفتر بیضی کاخ سفید حضور داشت.

دونالد ترامپ و وزیر دفاع آمریکا، پیت هگست، در نشستی در کاخ سفید گزینه‌های نظامی برای ازسرگیری احتمالی بمباران جمهوری اسلامی را بررسی کردند. اهداف احتمالی شامل زیرساخت‌های انرژی، سایت‌های موشکی و مراکز غنی‌سازی، در واکنش به اقدامات ایران در تنگه هرمز و مسائل هسته‌ای، اشاره شده است.



⚡️@bardegi57
🤮21
تام کاتن، سناتور جمهوری‌خواه، از اسکات بسنت، وزیر خزانه‌داری آمریکا، خواست نهادهای مسئول دریافت هزینه عبور از تنگه هرمز برای جمهوری اسلامی، از جمله «نهاد مدیریت آبراه خلیج فارس» مرتبط با سپاه پاسداران را تحریم کند.
کاتن همچنین خواستار تحریم هر شرکت خارجی شد که این هزینه‌ها را به جمهوری اسلامی پرداخت می‌کند یا در پردازش و تسهیل آن نقش دارد. او تاکید کرد آمریکا باید همه بازیگرانی را که جمهوری اسلامی را توانمند می‌کنند، پاسخگو کند.
او گفت در حال آماده‌سازی طرحی قانونی برای حمایت از این اقدامات است و از استفاده از اختیارات فعلی برای اعمال تحریم علیه این نهاد، مدیران آن و هر طرف خارجی دخیل در پرداخت عوارض عبور از تنگه هرمز حمایت می‌کند.




⚡️@bardegi57
🔴حمله کیهان به تیم مذاکره: دشمن در عرصه دیپلماتیک از ما قوی‌تر عمل کرده است

روزنامه کیهان نوشت:

دشمن به همان اندازه‌ای که در میدان جنگ سخت بد عمل کرده در مدیریت فضای دیپلماسی و رسانه خوب عمل کرده است. برخی رسانه‌ها و مقامات آمریکایی از مذاکرات جدی و احتمال بازگشایی تنگه هرمز در ازای لغو تحریم‌ها خبر داده‌اند.

در صورت صحت این ادعا شاهد همان تجربه خسارت‌بار برجام و بحران‌های پس از آن خواهیم بود. تنگه هرمز اصلاً قرار نبود جزو مذاکرات باشد و کنترل کامل بر آن جزو مهم‌ترین پیام‌های رهبری است.

تسلط بر تنگه هرمز، ایران را در برابر حملات آمریکا و اسرائیل بیمه کرده است و نباید این اهرم را از دست داد. کشور نباید به امید وعده‌های نسیه آدمی در قد و قواره ترامپ وارد شرایطی شود که خسارات جبران‌ناپذیر به بار آورد. به محض بازگشایی تنگه هرمز دشمن تجاوز و ترور و کشتار مردم را وحشیانه‌تر از قبل از سر خواهد گرفت.



⚡️@bardegi57
💩61
♦️کانال ۱۴ اسرائیل : سپاه پاسداران در تلاش است تا زیرساخت دیجیتال تنگه هرمز را به سلاح تبدیل کند و این موضوع فقط مربوط به پول نیست.

🔹"عوارض" پیشنهادی بر کابل‌های فیبر نوری زیر دریا، شرکت‌های بزرگ فناوری آمریکا را مجبور به تبعیت از قوانین ایران می‌کند و خطر ایجاد "شوک دوگانه" به سیستم‌های جهانی انرژی و مالی را به همراه دارد. این اقدام هدفش معاملات روزانه ۱۰ تریلیون دلاری و ۹۹٪ ترافیک اینترنتی عبوری از این منطقه است و به ایران حق کنترل داده‌های عبوری را می‌دهد.



⚡️@bardegi57
💩72
این زنی که پرچم جمهوری اسلامی دستش است، شیرین سعیدی نام دارد و استاد دانشگاه آرکانزاس آمریکاست. یا بهتر بگویم بود!

او حامی همان رژیمی‌ست که زنان ایران را با شلیک به چشمهایشان نابینا می‌کند، آدم می‌کشد، اعدام می‌کند، تجاوز می‌کند و به مجروحان تیر خلاص می‌زند.

این خانم از سربرگ رسمی دانشگاه آمریکایی‌اش استفاده کرد تا برای حمید نوری لابی کند همان کسی که دادگاه سوئد او را به خاطر نقش مستقیم در قتل‌عام زندانیان سیاسی ۱۳۶۷ محکوم کرد.

از خامنه‌ای دفاع کرد. با تروریست خواندن سپاه پاسداران مخالفت کرد. و حالا انتشارات دانشگاه کمبریج در حال تحقیق درباره جعل مصاحبه با زندانیان سیاسی سابق در کتابش است. زنانی که می‌گویند هرگز با او صحبت نکرده‌اند!

دانشگاه آرکانزاس او را اخراج کرد.
این اتفاق خودبه‌خود نیفتاد.

این نتیجه بیش از یک سال تلاش، مستندسازی و پیگیری خستگی‌ناپذیر ایرانیان آزادیخواه به‌ویژه لادن بازرگان و گروهی از خستگی‌ناپذیران در کنارش بود.

⚡️@bardegi57
👍104
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔺🔻سخنگوی ارتش اسرائیل:

حمله‌های ارتش اسرائیل در طول شب به سایت زیرزمینی تولید سلاح در بقاع و زیرساخت‌های تروریستی در صور

شب گذشته (شنبه)، ارتش اسرائیل در منطقه بقاع به سایت زیرزمینی سازمان تروریستی حزب‌الله حمله کرد که توسط تروریست‌های این سازمان برای تولید سلاح‌هایی که هدف آن‌ها آسیب رساندن به شهروندان اسرائیل و نیروهای ارتش اسرائیل فعال در جنوب لبنان بود، استفاده می‌شد.

علاوه بر این، زیرساخت‌های سازمان تروریستی حزب‌الله در منطقه شهر صور که تروریست‌های این سازمان از آن برای برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های تروریستی علیه نیروهای ارتش اسرائیل استفاده می‌کردند، هدف قرار گرفت.

قبل از حمله، اقداماتی برای کاهش آسیب به غیرنظامیان انجام شد، از جمله هشدارهای قبلی به جمعیت، استفاده از تسلیحات دقیق و نظارت هوایی.

ارتش اسرائیل به مقابله با تهدیدات علیه شهروندان اسرائیل و نیروهای خود ادامه می‌دهد و مطابق دستورالعمل‌های رده سیاسی عمل می‌کند.


⚡️@bardegi57
👏3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴وقتی تمام هنر یک حکومت، نمایش و فریب افکار عمومی باشد، نتیجه‌اش همین صحنه‌هایی می‌شود که هر روز بیشتر مردم را از واقعیت پشت پرده آگاه می‌کند.

رژیمی که سال‌ها با شعار و نمایش زندگی کرد، حالا حتی در قاب تلویزیون خودش هم نمی‌تواند بحران و تناقض را پنهان کند.

@Bardegi57
💩2🔥1
اولیویا والز، سخنگوی کاخ سفید، با اشاره به حملات آمریکا و اسرائیل علیه جمهوری اسلامی گفت ایالات متحده «به تمام اهداف نظامی خود در «عملیات خشم حماسی» دست یافته یا از آنها پیشی گرفته است.»

او افزود: «ترامپ همه کارت‌ها را در دست دارد و عاقلانه همه گزینه‌ها را روی میز نگه می‌دارد.»



⚡️@bardegi57
😴2🤮1
گزارش سی‌بی‌اس از تحرکات تازه جامعه نظامی و اطلاعاتی آمریکا با محوریت ایران؛ برخی اعضای ارتش مرخصی‌های خود را لغو کردند.



⚡️@bardegi57
🤔2
رضا شاه وطن پرست پدر توسعه و مدرنیته
افتتاح تونل کندوان ۱۳۱۷


⚡️@bardegi57
13💩1
مهاجری خطاب به رسایی نماینده مجلس: تصمیم‌ جنگ یا صلح ربطی به نمایندگان کم سواد ندارد!

محمد مهاجری: تصمیم گیری درباره جنگ و صلح و نیاز سیاست های کلی کشور در حوزه دیپلماسی و مذاکره، از اختیارات رهبری است و هیچ ربطی به مجلس و بخصوص نمایندگان کم سواد و تندرو آن ندارد.
به همین دلیل، اظهارنظرهای شتابزده و متوهمانه آنها در این زمینه به اندازه یک پول سیاه هم نمی‌ارزد.
رسایی پیشتر گفته بود: مذاکره زمانی معنا دارد که در چارچوب مشخص و با حفظ منافع ملت انجام شود، نه خارج از آن.


⚡️@bardegi57
💩4
یزدی خواه، نماینده مجلس اعلام کرده که فعلاً اینترنت بازگشایی نمی‌شود و بیش از ۹۰ درصد نیازهای مردم در فضای فعلی برآورده می‌شود؛ دسترسی به اینترنت بین‌الملل فقط برای گروه‌های خاص مانند شرکت‌های صادراتی، موسسات علمی و پژوهشی باز شده است.


⚡️@bardegi57
💩5👏1
🚨علاالدین بروجردی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس رژیم تروریستی اسلامی :وضعیت فعلی کشور «شکننده» است و در شرایط «نه جنگ و نه صلح»، همه سناریوها محتمل است و باید برای بدترین گزینه‌ها آمادگی داشته باشیم.ما باید همواره برای بدترین گزینه‌ها آمادگی لازم را داشته باشیم تا دشمنان اشتباهات گذشته خود را تکرار نکنند.


⚡️@bardegi57
💩4
ادعای کانال ۱۳ عبری به نقل از نیویورک‌تایمز: ترامپ اسرائیل را از مذاکرات با ایران کنار گذاشته است.


⚡️@bardegi57
🤔2
رویترز: سه ماه پس از جنگی که قرار بود در شش هفته با پیروزی قاطع به پایان برسد، ترامپ در باتلاق ایران گیر کرده است و قادر به یافتن راه خروجی برای حفظ آبرو یا گسترش حملات نیست.


⚡️@bardegi57
🤮2💩1👌1💯1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
گنده‌گوزی جمهوری اسلامی آخر به فناش می‌ده!

ساخته شده توسط تیم ایر

⚡️@bardegi57
😁2👍1👎1👏1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
فردا اگر رژیم سقوط کنه با اینها چه باید کرد چگونه می‌شود در کنار اینها به یک زندگی عادی ادامه داد ؟ کسی جوابی دارد ؟

⚡️@bardegi57
🤮7💩51
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پست جدید ترامپ توی توییتر که با هوش مصنوعی یه مجری که مخالفش هستو میندازه توی سطل آشغال :))

تو ۸ ساعت بیش از ۵۰ میلیون ویو خورده


⚡️@bardegi57
👍4😁1
رئیس اتحادیه صنف آموزشگاه‌های رانندگی تهران:

هزینه دریافت گواهینامه رانندگی با ۵۶ درصد افزایش به ۱۵ میلیون تومان رسید


⚡️@bardegi57
یک مقام جمهوری اسلامی روز شنبه دوم خرداد، در گفتگو با شبکه الجزیره اعلام کرد که تهران با میانجی‌گری پاکستان با یک تفاهم‌نامه موافقت کرده و اکنون در انتظار پاسخ ایالات متحده است.

به گفته این مقام، مفاد این تفاهم‌نامه شامل پایان دادن به جنگ، رفع کامل محاصره دریایی، بازگشایی تنگه هرمز و خروج نیروهای آمریکایی از منطقه جنگی است.
او تصریح کرد که به دلیل پیچیدگی موضوع هسته‌ای و نیاز به زمان بیشتر، این تفاهم‌نامه شامل مسائل هسته‌ای نمی‌شود؛ با این حال، پس از گذشت ۳۰ روز از اجرای این توافق، درب‌های مذاکرات هسته‌ای باز خواهد شد.

این منبع آگاه همچنین اشاره کرد که قرار بود فرمانده ارتش پاکستان این تفاهم‌نامه را در تهران اعلام کند، اما او جهت هماهنگی با واشنگتن، ایران را ترک کرده است.
او با تاکید بر نقش اساسی دولت قطر در تدوین این پیش‌نویس افزود که ایران هیچ امتیازی فراتر از آنچه در این تفاهم‌نامه قید شده، واگذار نخواهد کرد.

همچنین بر اساس این گزارش، تهران پیشنهاد داده غنی‌سازی اورانیوم بالاتر از ۳.۶ درصد را به مدت ۱۰ سال به حالت تعلیق درآورد.
🌙@bardegi57