چند قرن بردگی
Video
🔴نبویان زد زیر میز توافق؛ «اقتدار هرمز» دود شد، ۳۰۰ میلیارد دلار هم شد وعده سر خرمن
نبویان، نماینده مجلس جمهوری اسلامی، در حمله به پیشنویس توافق تازه عملاً اعتراف کرده چیزی که به اسم «توافق» روی میز گذاشتهاند، نه از آن شعارهای همیشگی درباره تنگه هرمز چیزی در خود دارد، نه از غرامت، نه از کنترل، نه حتی از پولی که قرار است برای بازسازی بیاید.
او میگوید خامنهای جنایتکار قبلاً صریح گفته بود کنترل کامل تنگه هرمز باید دست جمهوری اسلامی بماند، عمان هم حق دخالت نداشته باشد، از کشتیهای تجاری پول عبور گرفته شود، کشتیهای مرتبط با اسرائیل متوقف شوند و رفتوآمد کشتیهای آمریکایی هم به پرداخت غرامت مشروط شود.
اما حالا نبویان میپرسد این همه خط و نشان دقیقاً کجای متن توافق آمده؟ جواب روشن است: هیچجا. در متن فعلی فقط یک جمله کلی درباره عبور کشتیهای تجاری همه کشورها آمده؛ یعنی همان جملهای که عملاً شامل اسرائیل هم میشود. این یعنی شعارها برای مصرف داخلی بود، متن توافق چیز دیگری میگوید.
بخش خندهدارتر ماجرا وعده ۳۰۰ میلیارد دلار برای بازسازی است؛ پولی که قرار است آمریکا از عربستان و امارات بگیرد و بدهد به جمهوری اسلامی. نبویان با طعنه میگوید اگر فردا آمریکا بگوید ما خواستیم، اما عربستان و امارات پول ندادند، جمهوری اسلامی دقیقاً چه غلطی میخواهد بکند؟
او حتی میگوید اگر این پول خیالی هم برسد، خرج کردنش دست خود جمهوری اسلامی نیست؛ چون در متن آمده هزینهها باید با توافق دو طرف باشد. یعنی آمریکا هم باید نظر بدهد پول کجا خرج شود. اگر بگوید این پول نباید جایی برود که احتمال دارد به سپاه برسد، کل آن نمایش «اختیار کامل» هم دود میشود.
نبویان همچنین گفته در نسخه قبلی توافق دستکم نام تنگه هرمز آمده بود و نوشته بودند جمهوری اسلامی بلافاصله مسیر عبور امن کشتیهای غیرنظامی را باز میکند و رفتوآمد دریایی ظرف ۳۰ روز به سطح پیش از جنگ برمیگردد. اما در نسخه جدید، حتی اسم تنگه هرمز هم حذف شده؛ نه خبری از مدیریت این آبراه است، نه حق عبور، نه عوارض، نه آن همه عربدهکشی درباره کنترل منطقه.
حالا خودشان ماندهاند و متنی که نه برای مصرف حزباللهیها آبرو دارد، نه برای ژست اقتدار به درد میخورد. از «کنترل کامل هرمز» رسیدند به حذف اسم هرمز؛ از «غرامت آمریکا» رسیدند به پولی که شاید عربستان بدهد، شاید ندهد؛ از «اقتدار منطقهای» رسیدند به توافقی که حتی خرجکرد پولش هم باید با اجازه طرف مقابل باشد.
این دیگر توافق نیست؛ آبروریزی مکتوب است. سندی که خودیها هم با خواندنش فهمیدهاند پشت آن همه شعار، چیزی جز عقبنشینی، دست خالی و وعدههای بادکنکی نمانده است.
🔥@Bardegi57
نبویان، نماینده مجلس جمهوری اسلامی، در حمله به پیشنویس توافق تازه عملاً اعتراف کرده چیزی که به اسم «توافق» روی میز گذاشتهاند، نه از آن شعارهای همیشگی درباره تنگه هرمز چیزی در خود دارد، نه از غرامت، نه از کنترل، نه حتی از پولی که قرار است برای بازسازی بیاید.
او میگوید خامنهای جنایتکار قبلاً صریح گفته بود کنترل کامل تنگه هرمز باید دست جمهوری اسلامی بماند، عمان هم حق دخالت نداشته باشد، از کشتیهای تجاری پول عبور گرفته شود، کشتیهای مرتبط با اسرائیل متوقف شوند و رفتوآمد کشتیهای آمریکایی هم به پرداخت غرامت مشروط شود.
اما حالا نبویان میپرسد این همه خط و نشان دقیقاً کجای متن توافق آمده؟ جواب روشن است: هیچجا. در متن فعلی فقط یک جمله کلی درباره عبور کشتیهای تجاری همه کشورها آمده؛ یعنی همان جملهای که عملاً شامل اسرائیل هم میشود. این یعنی شعارها برای مصرف داخلی بود، متن توافق چیز دیگری میگوید.
بخش خندهدارتر ماجرا وعده ۳۰۰ میلیارد دلار برای بازسازی است؛ پولی که قرار است آمریکا از عربستان و امارات بگیرد و بدهد به جمهوری اسلامی. نبویان با طعنه میگوید اگر فردا آمریکا بگوید ما خواستیم، اما عربستان و امارات پول ندادند، جمهوری اسلامی دقیقاً چه غلطی میخواهد بکند؟
او حتی میگوید اگر این پول خیالی هم برسد، خرج کردنش دست خود جمهوری اسلامی نیست؛ چون در متن آمده هزینهها باید با توافق دو طرف باشد. یعنی آمریکا هم باید نظر بدهد پول کجا خرج شود. اگر بگوید این پول نباید جایی برود که احتمال دارد به سپاه برسد، کل آن نمایش «اختیار کامل» هم دود میشود.
نبویان همچنین گفته در نسخه قبلی توافق دستکم نام تنگه هرمز آمده بود و نوشته بودند جمهوری اسلامی بلافاصله مسیر عبور امن کشتیهای غیرنظامی را باز میکند و رفتوآمد دریایی ظرف ۳۰ روز به سطح پیش از جنگ برمیگردد. اما در نسخه جدید، حتی اسم تنگه هرمز هم حذف شده؛ نه خبری از مدیریت این آبراه است، نه حق عبور، نه عوارض، نه آن همه عربدهکشی درباره کنترل منطقه.
حالا خودشان ماندهاند و متنی که نه برای مصرف حزباللهیها آبرو دارد، نه برای ژست اقتدار به درد میخورد. از «کنترل کامل هرمز» رسیدند به حذف اسم هرمز؛ از «غرامت آمریکا» رسیدند به پولی که شاید عربستان بدهد، شاید ندهد؛ از «اقتدار منطقهای» رسیدند به توافقی که حتی خرجکرد پولش هم باید با اجازه طرف مقابل باشد.
این دیگر توافق نیست؛ آبروریزی مکتوب است. سندی که خودیها هم با خواندنش فهمیدهاند پشت آن همه شعار، چیزی جز عقبنشینی، دست خالی و وعدههای بادکنکی نمانده است.
🔥@Bardegi57
😁21❤6
چند قرن بردگی
🔴ثابتی در اجتماع مخالفان توافق : پس از اظهارات شب گذشته عراقچی ، استیضاح عراقچی در سامانه مجلس ثبت خواهد شد! .. 🔥@Bardegi57
🔴قبلاً خامنه ایی حرف آخر را درباره مذاکره میزد؛حالا که سیاسیون به جان هم افتاده اند،نبود تصمیم گیر نهایی واضح تر از همیشه دیده میشود
🔥@Bardegi57
🔥@Bardegi57
😁34🔥3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کارشناس صداوسیما: به زودی جنگ را به خاک آمریکا میبریم و دیگر قرار نیست در خاک خودمان با دشمن بجنگیم
جمهوری اسلامی هنوز کارت های خود را رو نکرده است
⚡️@bardegi57
جمهوری اسلامی هنوز کارت های خود را رو نکرده است
⚡️@bardegi57
🍌31😁5👎2🖕1
سردار تروریست احمدرضا رادارن (فرمانده فراجا رژیم)؛
هرکس در تجمعات علیه وحدت ملی و مذاکرات شعار یا حرفی بزند بعنوان تفرقهافکن باهاش برخورد میکنیم
⚡️@bardegi57
هرکس در تجمعات علیه وحدت ملی و مذاکرات شعار یا حرفی بزند بعنوان تفرقهافکن باهاش برخورد میکنیم
⚡️@bardegi57
😁53🤮4🔥3👀1
😁40🥰3❤2🎉1🖕1
گزارشها از درگیری طرفداران نظام با ماموران در منطقه دروازه شمیران تهران حکایت دارد. برخی از طرفداران نظام میگویند خون رهبر آنها فروخته شده و تهدید به خودسوزی کردند، ماموران نیز با تیم آتشنشانی در محدوده تجمع آمادهباش هستند.
⚡️@bardegi57
⚡️@bardegi57
😁34🥰2🤡1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
شعار «مرگ بر سازشگر» امشب - شنبه شب - ۲۳ خرداد ماه، از تریبون تجمع شبانه در میدان انقلاب سر داده شد
در دستنوشتهها حاضران در این تجمع هم نقدها و شعارهایی علیه مذاکره کنندگان و توافق احتمالی ایران و آمریکا دیده میشد. | انصاف نیوز
⚡️@bardegi57
در دستنوشتهها حاضران در این تجمع هم نقدها و شعارهایی علیه مذاکره کنندگان و توافق احتمالی ایران و آمریکا دیده میشد. | انصاف نیوز
⚡️@bardegi57
😁19❤3🎉1
اعلام وضعیت کنونی اغتشاشگران😉
سید مجتبی برای درخت چنار (روز طبیعت ) هم پیام دادند ، چطور یک جمله در بارهی تأیید مذاکرات نگفته!
⚡️@bardegi57
سید مجتبی برای درخت چنار (روز طبیعت ) هم پیام دادند ، چطور یک جمله در بارهی تأیید مذاکرات نگفته!
⚡️@bardegi57
😁43🤮2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هنوز هیچی نشده جنگ گرگها شروع شد
تجمع زنان کفنپوش جلوی وزارت امور خارجه با شعار مرگ بر عراقچی بی شرف سازشکار😁
شنبه ۲۳ خردادماه ۱۴۰۵
⚡️@bardegi57
تجمع زنان کفنپوش جلوی وزارت امور خارجه با شعار مرگ بر عراقچی بی شرف سازشکار😁
شنبه ۲۳ خردادماه ۱۴۰۵
⚡️@bardegi57
😁30🤣6
✅گرانی بیوقفه؛ کالاهای اساسی از دسترس بسیاری از خانوارها دورتر شدند
جدیدترین قیمت کالاهای اساسی؛ گرانی همچنان میتازد، سفرهها کوچکتر میشوند
📅 شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۵
🔹 مرغ (هر کیلو): ۴۹۵ هزار تومان
🔹 برنج طارم اعلا (هر کیلو): ۶۰۰ هزار تومان
🔹 روغن نیمهجامد ۵ کیلویی: ۲ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان
🔹 تخممرغ (هر شانه): ۵۵۰ هزار تومان
🔹 گوشت گوساله (هر کیلو): ۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان
🔹 گوشت گوسفندی (هر کیلو): ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان
🔹 ماکارونی رشتهای: ۸۰ هزار تومان
🔹 رب گوجهفرنگی: ۱۶۰ هزار تومان
🔹 ماست کمچرب دبهای ۲ کیلویی: ۳۲۰ هزار تومان
🔹 شیر پرچرب پاکتی ۱ لیتری: ۱۶۰ هزار تومان
🔹 نوشابه خانواده: ۱۲۰ هزار تومان
🔹 کره ۲۵۰ گرمی: ۲۸۰ هزار تومان
🔹 لپه: ۶۰۰ هزار تومان
🔹 نخود: ۵۳۰ هزار تومان
🔹 لوبیا چیتی: ۵۸۰ هزار تومان
🔹 پیاز (هر کیلو): ۵۵ هزار تومان
🔹 سیبزمینی (هر کیلو): ۷۰ هزار تومان
🔹 گوجهفرنگی (هر کیلو): ۶۵ هزار تومان
📉 در حالی که قیمت بسیاری از کالاهای اساسی به رکوردهای جدیدی رسیده، خانوارها از کاهش قدرت خرید و دشوارتر شدن تأمین نیازهای روزمره گلایه دارند. فاصله میان درآمد و هزینههای زندگی همچنان یکی از مهمترین دغدغههای مردم است.
🔻این فقط قیمت مواد غذایی است، هزینه مسکن، درمان، آموزش و حملونقل از کجا باید تأمین شود؟
⚡️@bardegi57
جدیدترین قیمت کالاهای اساسی؛ گرانی همچنان میتازد، سفرهها کوچکتر میشوند
📅 شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۵
🔹 مرغ (هر کیلو): ۴۹۵ هزار تومان
🔹 برنج طارم اعلا (هر کیلو): ۶۰۰ هزار تومان
🔹 روغن نیمهجامد ۵ کیلویی: ۲ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان
🔹 تخممرغ (هر شانه): ۵۵۰ هزار تومان
🔹 گوشت گوساله (هر کیلو): ۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان
🔹 گوشت گوسفندی (هر کیلو): ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان
🔹 ماکارونی رشتهای: ۸۰ هزار تومان
🔹 رب گوجهفرنگی: ۱۶۰ هزار تومان
🔹 ماست کمچرب دبهای ۲ کیلویی: ۳۲۰ هزار تومان
🔹 شیر پرچرب پاکتی ۱ لیتری: ۱۶۰ هزار تومان
🔹 نوشابه خانواده: ۱۲۰ هزار تومان
🔹 کره ۲۵۰ گرمی: ۲۸۰ هزار تومان
🔹 لپه: ۶۰۰ هزار تومان
🔹 نخود: ۵۳۰ هزار تومان
🔹 لوبیا چیتی: ۵۸۰ هزار تومان
🔹 پیاز (هر کیلو): ۵۵ هزار تومان
🔹 سیبزمینی (هر کیلو): ۷۰ هزار تومان
🔹 گوجهفرنگی (هر کیلو): ۶۵ هزار تومان
📉 در حالی که قیمت بسیاری از کالاهای اساسی به رکوردهای جدیدی رسیده، خانوارها از کاهش قدرت خرید و دشوارتر شدن تأمین نیازهای روزمره گلایه دارند. فاصله میان درآمد و هزینههای زندگی همچنان یکی از مهمترین دغدغههای مردم است.
🔻این فقط قیمت مواد غذایی است، هزینه مسکن، درمان، آموزش و حملونقل از کجا باید تأمین شود؟
⚡️@bardegi57
👎9💔8❤6
تهدید به حذف رقبا در درون رژیم آغاز شده....
حالا منتظر اتفاقات بهتر و قشنگتر هم باشین :)
⚡️@bardegi57
تهدید به حذف رقبا در درون رژیم آغاز شده....
حالا منتظر اتفاقات بهتر و قشنگتر هم باشین :)
⚡️@bardegi57
😍41❤3😁2💯2
گروههای تندرو و افراطی اعلام کردن اگه مسئولین توافق کنن، انقد میان تو خیابون تا جمهوری اسلامی سرنگون بشه.🤣
⚡️@bardegi57
⚡️@bardegi57
🤩50😁20👏6🤣3👎1😇1
آکسیوس گزارش داد آمریکا و ایران با میانجیگری چند کشور قرار است روز یکشنبه بهصورت مجازی تفاهمنامهای برای تمدید ۶۰ روزه آتشبس، بازگشایی تنگه هرمز و آغاز مذاکرات هستهای امضا کنند. این توافق در ادامه ماهها مذاکره غیرمستقیم عنوان شده است.
⚡️@bardegi57
⚡️@bardegi57
🤨11😁9❤3
حاجیپور، فعال رسانهای:
خیال خام است که فکر کنید دولت یا قالیباف، سرخود با طرف آمریکایی مذاکره و چانهزنی میکند
⚡️@bardegi57
خیال خام است که فکر کنید دولت یا قالیباف، سرخود با طرف آمریکایی مذاکره و چانهزنی میکند
⚡️@bardegi57
👍16😁4
درخواست تجمع برای نجات رهبر از اسارت قالیباف و پزشکیان رو دادن😐😂
⚡️@bardegi57
⚡️@bardegi57
😁48🤣19
⏺عضو های گروه های پایداری قهر کردن و میگن از امشب خیابون بی خیابون مسئولین خودشون بیان پای کار 😐
⚡️@bardegi57
⚡️@bardegi57
🤣49