چند قرن بردگی
9.2K subscribers
36.8K photos
28.2K videos
27 files
441 links
This channel reviews the day to day news from Iran, corruption of the IRGC and their crimes
اینستاگرام کانال
https://www.instagram.com/Bardegii
ارتباط با ما :

@Genvix
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
‏زمین از پذیرش او شرم داشت

نه آسمان بر او گریست و نه زمین.» (قران،دخان: ۲۹)

‏نه تنها ‎#تسلیم_نامه را در روز تولد ترامپ امضا می‌کنند، بلکه دفن رهبرشان هم در روز استقلال امریکا خواهد بود.
خفت از این بیشتر؟!


✨️@bardegi57
23👍17👌5💯3
کاش زخمی بشن بریم بیمارستان تیر خلاص بزنیم بهشون.



✨️@bardegi57
🤣67🤩5👍32
هم جنگ شد، هم کشتنت، هم مذاکره کردین، هم تسلیم شدین.
ریدم تو اون قبر نداشته‌ات موشعلی که دستاورد تمام زندگیت حتی یه تیکه پشکل هم نشد بذاریم کف دست اولاد و پیروانت.
قبرم نداری که آخه، چیزی ازت نموند چال کنن.



✨️@bardegi57
😁52🍾722
🔴 مانوک خدابخشیان 7 سال پیش:

جمهوری اسلامی اگه توافق کنه یعنی خلع سلاح کامل شده و بازم عین صدام میزننش.

آمریکا جایی برای مذاکره نمیره؛ میره حکم میکنه.

ترامپ تنها خواستش اینه با یکی از اینا سلفی بگیره تا تحقیرشون کنه‌.

هرکاری هم بکنن باید برن.
چون بازی تموم شده.



✨️@bardegi57
👍54🏆5💯2🔥1
🔴عایشه قذافی دختر معمر قذافی

به پدر من گفتند موشک و برنامه هسته ای را کنار بگذار تا درهای رفاه و آسایش به روی لیبی باز شود
پدر من نیز چنین کرد اما ناتو شروع به بمباران لیبی کرد



✨️@bardegi57
👍36🤣311🤬1
🔴 کارشناس شبکه افق:

این هیئت های پاکستانی و قطری فکر کردید برای میانجیگری میان ایران؟! هربار که اومدن پیام تهدید و تـرور آمریکا رو آوردن که اگه توافق نکنید بمباران میشید و رهبر و فرماندهاتون کشته میشن😂



✨️@bardegi57
🤣51👍3🥰3💩3
به عرزشی پهن مغز که ۱۰۰روز تو خیابون بودن گفتی
‏حجتیه و فرقان ؟
‏هیهات منا الذله
اون صدشبی که کشوندینشون تو خیابون مردم فهیم و انقلابی بودن حالا شدن شورشی؟؟؟
‏با هرزه پولی هم اینجوری رفتار نمی‌کنن، ۱۰۰ شب بفرستنت خیابون تهش برن کون قاتل امامتو ماچ کنن



✨️@bardegi57
🤣44🥰5
عرزشی ها تازه فهمیدن موشتباه مُرده.
🤣🤣




✨️@bardegi57
🤣46💩8😁74
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بی بی به آتش بس بسیار احترام‌میگذارد😜

🔴 قرارگاه خاتم‌الانبیا در هفته گذشته تاکید کرد که درصورت حمله دوباره به بیروت، ایران نیز به اسراییل حمله خواهد کرد


🔴 حملات سنگین اسرائیل به بیروت:
نتانیاهو گفته لبنان اتش بس رو نقض کرده ماهم در جواب به بیروت حمله کردیم.😁



✨️@bardegi57
38👏14🥰3🏆3🤬1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 فرماندهی حزب الله در ضایحه بیروت مورد حمله قرار گرفت.

بی‌بی داره میرینه تو مذاکره یه تنه:))))))


✨️@bardegi57
60👏33🏆4😁2
🔴توییت قالیباف

‏تجاوز صهیونیست‌ها به ضاحیه باردیگر نشان داد آمریکا یا اراده‌ای برای اجرای تعهدات خود ندارد یا توان آن را. با چراغ سبز نشان دادن به رژیم نمی‌توانید امتیاز بگیرید. بازی پلیس بد و پلیس خوب قدیمی شده است.
‏اگر اراده و توان اجرای تعهدات خود را ندارید، سخن گفتن از ادامه مسیر ممکن نیست.



✨️@bardegi57
💩56🍌11😁51
همزمان با شهر تهران، گزارش‌ها از درگیری میان طرفداران نظام با نیروهای امنیتی در شهر قم و مشهد حکایت دارد.

همچنین برخی از پیام‌رسان‌های داخلی مانند “بله” دچار اختلال هستند و چند کانال مذهبی-سیاسی نیز از دسترس خارج شدند.


⚡️@bardegi57
🤣33🤩41
خبرگزارى «فارس» به نقل از یک «منبع آگاه» گزارش داد مذاكرات تهران و واشینگتن تاکنون به نتيجه نهايى نرسيده و تصميم قطعى درباره آن گرفته نشده است.


⚡️@bardegi57
😁20👏2💩2
پست ترامپ:
حمله امروز صبح به بیروت، به خصوص در یک روز خاص که ما به توافق صلح با ایران بسیار نزدیک هستیم، نباید اتفاق می‌افتاد. اسرائیل حق دارد از خود در برابر تهدیدات دفاع کند، اما حمله‌ای که به آن پاسخ داد بسیار کوچک و بی‌معنی بود، هیچ کس آسیب ندید، زخمی یا کشته نشد و نباید این روند مهم را مختل کند.

ما بسیار نزدیک به توافقی هستیم که صلح را برای منطقه، از جمله لبنان، به ارمغان می‌آورد و همه طرف‌ها باید عقب‌نشینی کنند. دیگر نباید هیچ حمله‌ای از سوی اسرائیل در هیچ کجای لبنان صورت گیرد، اما هیچ طرف دیگری، از جمله حزب‌الله، نیز نباید حملات دیگری علیه اسرائیل انجام دهد. این می‌تواند آغاز یک صلح طولانی و زیبا باشد - بیایید آن را خراب نکنیم! از توجه شما به این موضوع متشکرم. رئیس جمهور دونالد جی. ترامپ


⚡️@bardegi57
🤮216🖕4👍1🤬1
📍علی دقدوق، معاون نزدیک به عماد مغنیه، به هلاکت رسید

حاج علی موسی دقدوق، معروف به «ابوحسین ساجد» از معاونان ارشد عماد مغنیه در حزب‌الله، به هلاکت رسید.


⚡️@bardegi57
🎉30👏62💩2
سپاه پاسداران :

واکنش ما قبل از طلوع فردا خواهد بود



⚡️@bardegi57
🖕41😁14💩4🍌4
🔴مرندی عضو تیم مذاکره کننده: فعلاً مذاکره دیگری در کار نخواهد بود


⚡️@bardegi57
💩19😁5
اقتدار موشتباه رو بنازم
به قدری کاریزماتیک هستش آقا موشتباه،که طرفداراش جهت نجات رهبرشون شبا میان تو خیابون😂😂😂
الف.نون
🌟@bardegi57
🤣311
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💥هگِستِ: ما کل این مدت کنترل تنگه‌ها رو دستمون داشتیم

مجری: پس چرا دارید باهاشون مذاکره می‌کنید که دوباره بازش کنن؟


⚡️@bardegi57
😁26💩3