چند قرن بردگی
🔴 گزارش محلی موثق: ۳ انفجار سنگین از سمت دریا تو قشم 🔴دو انفجار دیگر در محدودهء 3 کیلومتری از سیریک درون تنگه هرمز 🔴انفجار ها قابل توجه گزارش می شوند. برخی می گویند مربوط به خنثی سازی مین است که با توجه به موقعیت منطقه مذکور بعید است. 🔥@Bardegi57
🔴گزارشی دیگر حاکی از آن است که سپاه پاسداران احتمالاً به یک شناور در حال عبور از آبراه استراتژیک شلیک کرده است.
🔥@Bardegi57
🔥@Bardegi57
🤣19👏4💩2
👏63👍6❤1💩1
🔴 اسرائیل امروز همچنین با ۱۳۴ پرواز پهپاد، حریم هوایی لبنان را نقض کرد.
شهرستانهایی که بیشترین نظارت بر آنها انجام شد، جبشیت، کفر تبنیط، حبوش، حاروف و نبطیه بودند
🔥@Bardegi57
شهرستانهایی که بیشترین نظارت بر آنها انجام شد، جبشیت، کفر تبنیط، حبوش، حاروف و نبطیه بودند
🔥@Bardegi57
❤24👏6
یادتون هست
نیویورک تایمز از یک پیشنهاد عجیب درباره صندوق ۳۰۰ میلیارد دلاری بازسازی ایران خبر داد بود؟ ونس توی مصاحبه با CBS تاییدش کرد!
⚡️@bardegi57
نیویورک تایمز از یک پیشنهاد عجیب درباره صندوق ۳۰۰ میلیارد دلاری بازسازی ایران خبر داد بود؟ ونس توی مصاحبه با CBS تاییدش کرد!
⚡️@bardegi57
💩23👍5🤬2🤩2❤1🤯1
🔺 تردیدهای اطلاعاتی درباره پایبندی جمهوری اسلامی به توافق
بر اساس گزارش آکسیوس، جان رتکلیف، رئیس سازمان سیا، به دونالد ترامپ هشدار داده است که ارزیابیهای اطلاعاتی نشان میدهد نیتهای جمهوری اسلامی ممکن است با تعهدات اعلامشده در توافق جدید آمریکا و ایران همخوانی نداشته باشد.
به گفته منابع مطلع، مارکو روبیو، وزیر خارجه آمریکا، و پیت هگست، وزیر دفاع، نیز نگرانیهایی درباره این توافق مطرح کردهاند.
در مقابل، استیو ویتکاف و جرد کوشنر از حامیان اصلی توافق در داخل دولت آمریکا توصیف شدهاند.
همچنین گزارش شده است که جیدی ونس، استیو ویتکاف و جرد کوشنر قرار است برای بررسی مراحل بعدی تفاهمنامه با مقامهای ایرانی دیدار کنند.
⚡️@bardegi57
بر اساس گزارش آکسیوس، جان رتکلیف، رئیس سازمان سیا، به دونالد ترامپ هشدار داده است که ارزیابیهای اطلاعاتی نشان میدهد نیتهای جمهوری اسلامی ممکن است با تعهدات اعلامشده در توافق جدید آمریکا و ایران همخوانی نداشته باشد.
به گفته منابع مطلع، مارکو روبیو، وزیر خارجه آمریکا، و پیت هگست، وزیر دفاع، نیز نگرانیهایی درباره این توافق مطرح کردهاند.
در مقابل، استیو ویتکاف و جرد کوشنر از حامیان اصلی توافق در داخل دولت آمریکا توصیف شدهاند.
همچنین گزارش شده است که جیدی ونس، استیو ویتکاف و جرد کوشنر قرار است برای بررسی مراحل بعدی تفاهمنامه با مقامهای ایرانی دیدار کنند.
⚡️@bardegi57
🤣8🤮2❤1🍌1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
داره میگه:
باید تو تسلیمنامه، یه شرط میذاشتن که ترامپ انقدر به مجتبی نگه "کونی".
به این سوی چراغ داره همینو میگه :))))
به چه خفتی افتاده بچه شیعه.
⚡️@bardegi57
باید تو تسلیمنامه، یه شرط میذاشتن که ترامپ انقدر به مجتبی نگه "کونی".
به این سوی چراغ داره همینو میگه :))))
به چه خفتی افتاده بچه شیعه.
⚡️@bardegi57
😁46❤3👌3💩2🤣1
با وجود ممنوعیت ورود پرچم شیروخورشید به ورزشگاههای جام جهانی از سوی فیفا، ایرانیان حاضر در لسآنجلس که برای تماشای دیدار ایران برابر نیوزیلند به ورزشگاه سوفای رفته بودند، پرچم شیروخورشید را با خود به داخل استادیوم بردند.
من نمیفهمم از تیم که نماینده مردم ایران نیست! یک حرکت موثر انجام بدید که صدای مردم ایران باشید...
⚡️@bardegi57
من نمیفهمم از تیم که نماینده مردم ایران نیست! یک حرکت موثر انجام بدید که صدای مردم ایران باشید...
⚡️@bardegi57
❤46👏6👎1
‼️سخنگوی سپاه از سرنخ چگونگی درز اطلاعات مکانی و زمانی امام شهید خامنهای خبر داد-رد پای فرزند یکی از مسئولین
🔻ساعتی پیش سردار محبی در تماس تلفنی با شبکه یک:
از یک ماه پیش از حادثه، سرتیپ پاسدار حسن مشروعیفر، فرمانده حفاظت بیت رهبری از فرماندهی کل نیروهای مسلح درخواست ابقا فرمانده جدید حفاظت داخلی بیت را کرد تا با توجه به تهدیدات وقت، ضریب امنیتی بالا برود که در نهایت آقای الیاس قالیباف به پیشنهاد رئیس مجلس عهدهدار این سمت میشود.
در آن مقطع رهبر شهید به خاطر تهدیدات دشمن آمریکایی-صهیونی در مخفیگاهی بهسر میبردند که جز چند تن از مسئولین کس دیگری از آن خبر نداشت.
اما روز ۸ اسفند که پالسهایی از عقب افتادن عملیات دشمن دست کم تا ۱۲ اسفند صادر شد، ایشان برای برگزاری چند جلسه امنیتی فوری تصمیم گرفتند به سالن جلسه بیت بیایند، البته برای ساعاتی محدود.
تنها کسی که جز حلقه نزدیک ایشان از این حضور اطلاع یافت آقای الیاس قالیباف بهعنوان فرمانده امنیت داخل بیت بود.
در تحقیق فشرده سربازان گمنام امام زمان و نشانهها در ۳سند بهجا مانده، آقای الیاس قالیباف بر خلاف ضابطه امنیتی، شبانگاه ۸ اسفند ساعت ۱۹ و ۲۰دقیقه، بهمدت ۲ ساعت و ۸دقیقه از بیت خارج میشود تا به گفته خودش به مادرشان که گویا ناخوشی داشتند، سرکشی کنند.
بامداد روز ۹ اسفند نیز حوالی ساعت ۴بامداد خبر رسید که حال آقای الیاس قالیباف خوب نیست و گویا خودشان گفتند دچار مسمومیت حاد شده و باید سریعتر به بیمارستان بروند.
که همان موقع با یکی از خودروهای مستقر در بیت راهی بیمارستان ساسان در میدان ولیعصر میشوند.
نکته قابل تامل آنکه تنها کسی که آن ساعات بیرون از محوطه بیت بوده و از جلسه صبح رهبر بزرگوار در خارج مخفیگاه خبر داشته، آقای الیاس قالیباف بوده است. این را هم اضافه کنم که در داخل بیت هیچ کس حق حمل گوشی یا وسیله ارتباط ندارد و از این جهت وضعیت کاملا ایزوله است.
درست ساعاتی بعد شاهد اصابت دقیق موشک و بمبهای چند تنی جنگندههای دشمن بر روی همان سالن جلسهای بودیم که رهبر شهید با فرمانده شهید سپاه و چند تن دیگر از سرداران و مسئولین جلسه امنیتی برگزار کرده بودند.
متاسفانه دو غیبت پشت سر هم آقای الیاس قالیباف درست ساعاتی پیش از حادثه و خروج او از بیت، جای کمترین تردید از چگونگی درز اطلاعات مکانی-زمانی جلسه رهبری نمیگذارد.
به ویژه که در پیگیری از ریسپشن بیمارستان ساسان مشخص شد به رغم ادعای ایشان، هیچ پذیریش در بامداد ۹ اسفند با مشخصات ایشان در این بیمارستان نبوده است.
متاسفانه ما موفق به مصاحبه حضوری با خود آقای الیاس قالیباف نشدیم، چرا که ایشان بعدازظهر ۹ اسفند (روز حادثه) از مرز بازرگان خارج شده و هنوز معلوم نیست کجا هستند.
🔹زهرا چخماقی-خبرنگار شبکه یک
⚡️@bardegi57
🔻ساعتی پیش سردار محبی در تماس تلفنی با شبکه یک:
از یک ماه پیش از حادثه، سرتیپ پاسدار حسن مشروعیفر، فرمانده حفاظت بیت رهبری از فرماندهی کل نیروهای مسلح درخواست ابقا فرمانده جدید حفاظت داخلی بیت را کرد تا با توجه به تهدیدات وقت، ضریب امنیتی بالا برود که در نهایت آقای الیاس قالیباف به پیشنهاد رئیس مجلس عهدهدار این سمت میشود.
در آن مقطع رهبر شهید به خاطر تهدیدات دشمن آمریکایی-صهیونی در مخفیگاهی بهسر میبردند که جز چند تن از مسئولین کس دیگری از آن خبر نداشت.
اما روز ۸ اسفند که پالسهایی از عقب افتادن عملیات دشمن دست کم تا ۱۲ اسفند صادر شد، ایشان برای برگزاری چند جلسه امنیتی فوری تصمیم گرفتند به سالن جلسه بیت بیایند، البته برای ساعاتی محدود.
تنها کسی که جز حلقه نزدیک ایشان از این حضور اطلاع یافت آقای الیاس قالیباف بهعنوان فرمانده امنیت داخل بیت بود.
در تحقیق فشرده سربازان گمنام امام زمان و نشانهها در ۳سند بهجا مانده، آقای الیاس قالیباف بر خلاف ضابطه امنیتی، شبانگاه ۸ اسفند ساعت ۱۹ و ۲۰دقیقه، بهمدت ۲ ساعت و ۸دقیقه از بیت خارج میشود تا به گفته خودش به مادرشان که گویا ناخوشی داشتند، سرکشی کنند.
بامداد روز ۹ اسفند نیز حوالی ساعت ۴بامداد خبر رسید که حال آقای الیاس قالیباف خوب نیست و گویا خودشان گفتند دچار مسمومیت حاد شده و باید سریعتر به بیمارستان بروند.
که همان موقع با یکی از خودروهای مستقر در بیت راهی بیمارستان ساسان در میدان ولیعصر میشوند.
نکته قابل تامل آنکه تنها کسی که آن ساعات بیرون از محوطه بیت بوده و از جلسه صبح رهبر بزرگوار در خارج مخفیگاه خبر داشته، آقای الیاس قالیباف بوده است. این را هم اضافه کنم که در داخل بیت هیچ کس حق حمل گوشی یا وسیله ارتباط ندارد و از این جهت وضعیت کاملا ایزوله است.
درست ساعاتی بعد شاهد اصابت دقیق موشک و بمبهای چند تنی جنگندههای دشمن بر روی همان سالن جلسهای بودیم که رهبر شهید با فرمانده شهید سپاه و چند تن دیگر از سرداران و مسئولین جلسه امنیتی برگزار کرده بودند.
متاسفانه دو غیبت پشت سر هم آقای الیاس قالیباف درست ساعاتی پیش از حادثه و خروج او از بیت، جای کمترین تردید از چگونگی درز اطلاعات مکانی-زمانی جلسه رهبری نمیگذارد.
به ویژه که در پیگیری از ریسپشن بیمارستان ساسان مشخص شد به رغم ادعای ایشان، هیچ پذیریش در بامداد ۹ اسفند با مشخصات ایشان در این بیمارستان نبوده است.
متاسفانه ما موفق به مصاحبه حضوری با خود آقای الیاس قالیباف نشدیم، چرا که ایشان بعدازظهر ۹ اسفند (روز حادثه) از مرز بازرگان خارج شده و هنوز معلوم نیست کجا هستند.
🔹زهرا چخماقی-خبرنگار شبکه یک
⚡️@bardegi57
😁40❤15👍3🤩3👻2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
متن تفاهمنامه کی منتشر خواهد شد؟
ترامپ: فکر میکنم خیلی زود، این را میتوانم بگویم.
میتوانم بگویم که متن تفاهم نامه زمان کمی بعد از جمعه منتشر خواهد شد.
⚡️@bardegi57
ترامپ: فکر میکنم خیلی زود، این را میتوانم بگویم.
میتوانم بگویم که متن تفاهم نامه زمان کمی بعد از جمعه منتشر خواهد شد.
⚡️@bardegi57
💩16😁1
کییر استارمر، نخستوزیر بریتانیا، اعلام کرد کشورش برای تأمین سوخت نیروگاههای هستهای اوکراین، اورانیوم غنیشده در اختیار کییف قرار خواهد داد.
⚡️@bardegi57
⚡️@bardegi57
🤯5💩3
نامه #پخشان_عزیزی از زندان اوین؛ «من آنیام که برای زندگی میمیرم، نه آنکه برای مرگ زندگی کنم»
در آخرین نامه منتشرشده از پخشان عزیزی، او از درون زندان درباره وضعیت خود، روند پروندهاش و نگاهش به مفاهیمی چون عدالت، صلح و کرامت انسانی مینویسد. او ضمن رد اتهامهای واردشده، تأکید میکند که فعالیتهایش در زمینه مددکاری اجتماعی و کمک به آسیبدیدگان جنگ و آوارگی بوده است.
پخشان عزیزی در این نامه از بلاتکلیفی قضایی و فشارهای ناشی از زندان سخن میگوید و در عین حال بر پایبندی خود به ارزشهای انسانی تأکید میکند. او جنگ، خشونت و رنج تحمیلشده بر مردم عادی را نقد کرده و خواستار توجه به حقوق، امنیت و کرامت انسانها میشود.
این نامه روایتی شخصی از تجربه زندان است؛ روایتی که در آن امید، مقاومت و دفاع از انسانیت، در کنار انتقاد از بیعدالتی و خشونت، حضوری پررنگ دارد.
#پخشان_عزیزی #حقوق_بشر #عدالت #صلح #کرامت_انسانی
⚡️@bardegi57
در آخرین نامه منتشرشده از پخشان عزیزی، او از درون زندان درباره وضعیت خود، روند پروندهاش و نگاهش به مفاهیمی چون عدالت، صلح و کرامت انسانی مینویسد. او ضمن رد اتهامهای واردشده، تأکید میکند که فعالیتهایش در زمینه مددکاری اجتماعی و کمک به آسیبدیدگان جنگ و آوارگی بوده است.
پخشان عزیزی در این نامه از بلاتکلیفی قضایی و فشارهای ناشی از زندان سخن میگوید و در عین حال بر پایبندی خود به ارزشهای انسانی تأکید میکند. او جنگ، خشونت و رنج تحمیلشده بر مردم عادی را نقد کرده و خواستار توجه به حقوق، امنیت و کرامت انسانها میشود.
این نامه روایتی شخصی از تجربه زندان است؛ روایتی که در آن امید، مقاومت و دفاع از انسانیت، در کنار انتقاد از بیعدالتی و خشونت، حضوری پررنگ دارد.
#پخشان_عزیزی #حقوق_بشر #عدالت #صلح #کرامت_انسانی
⚡️@bardegi57
❤23💔10👏1😁1🤬1🏆1