This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وزیر صنعت لبنان: درحال پخش شیرینی
خبرنگار: «مناسبت چیست؟»
وزیر: «آتشبس»
خبرنگار: «گامهای بعدی پس از آتشبس چیست؟»
وزیر: «از سفارت ایران بپرسید!
⚡️@bardegi57
خبرنگار: «مناسبت چیست؟»
وزیر: «آتشبس»
خبرنگار: «گامهای بعدی پس از آتشبس چیست؟»
وزیر: «از سفارت ایران بپرسید!
⚡️@bardegi57
🤮23💩9❤3
رامین رضائیان پس از بازی در مصاحبه به زبان انگلیسی:
«اگر مشکلی بین ما [ایرانیان] وجود دارد این به خودمان مربوط است و به شما ربط ندارد.»
لازلو کرازناهورکای، برندۀ جایزۀ نوبل ادبیات:
«وقتی که پای کشتار آدمها در میان است چطور میتوان آن را مسئلهای داخلی دانست؟»
⚡️@bardegi57
«اگر مشکلی بین ما [ایرانیان] وجود دارد این به خودمان مربوط است و به شما ربط ندارد.»
لازلو کرازناهورکای، برندۀ جایزۀ نوبل ادبیات:
«وقتی که پای کشتار آدمها در میان است چطور میتوان آن را مسئلهای داخلی دانست؟»
⚡️@bardegi57
👍49🤬2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مرگ مجتبی خامنه ای از زبان رجب طیب اردوغان . در تازهترین اظهارات خود میگوید که از ایران برای شرکت در مراسم خاکسپاری آیتالله خامنهای و مجتبی دعوت شده است
⚡️@bardegi57
⚡️@bardegi57
😁40💩5
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
هیلاری کلینتون در مورد غزه:
میخواهم نکته مثبتی در مورد ترامپ بگویم:
طرح ۲۰ مادهای ترامپ برای غزه در واقع مسیری برای امنیت اسرائیل، بازسازی غزه و امکان خودمختاری فلسطینیها است.
بسیاری از مردم آن را رد میکنند زیرا ترامپ آن را انجام داده است، اما این تنها گزینه موجود است. چیز دیگری وجود ندارد.
⚡️@bardegi57
میخواهم نکته مثبتی در مورد ترامپ بگویم:
طرح ۲۰ مادهای ترامپ برای غزه در واقع مسیری برای امنیت اسرائیل، بازسازی غزه و امکان خودمختاری فلسطینیها است.
بسیاری از مردم آن را رد میکنند زیرا ترامپ آن را انجام داده است، اما این تنها گزینه موجود است. چیز دیگری وجود ندارد.
⚡️@bardegi57
🤮18❤3💩1
#بازیکنان فوتبال حکومتی در خدمت جنایتکاران جمهوری جهلوجنوناسلامی مافیای برای خون شوئی قتل عام ده ها هزار انسان شجاع و ایران دوست در بیش از ۴۷ سال گذشته🤔
⚡️@bardegi57
⚡️@bardegi57
💔29👎2💯1
احمد علمالهدی، امام جمعه مشهد گفت که ما از وصیتنامه علی خامنهای هیچ اطلاعی نداریم، چون هنوز اعلام نشده و نزد پسران اوست و به دست ما نرسیده است.
او در پاسخ به سوالی درباره علت دفن علی خامنهای در مشهد، به شبکه المیادین گفت: «ما مشهدیها هر جا بمیریم، سعی میکنیم جنازهمان بیاید مشهد و این طبیعی هست.»
علمالهدی ادامه داد: «خود رهبری گفته بود که آقای طبسی برای من قبری معین کرده، اما نگفته بود که من حتما آنجا دفن شوم.»
⚡️@bardegi57
او در پاسخ به سوالی درباره علت دفن علی خامنهای در مشهد، به شبکه المیادین گفت: «ما مشهدیها هر جا بمیریم، سعی میکنیم جنازهمان بیاید مشهد و این طبیعی هست.»
علمالهدی ادامه داد: «خود رهبری گفته بود که آقای طبسی برای من قبری معین کرده، اما نگفته بود که من حتما آنجا دفن شوم.»
⚡️@bardegi57
🤮32💩13
🔴 جان بولتون در گفتگو با یورونیوز: ایران به راحتی ترامپ را بازی داد
جان بولتون، مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا، میگوید ایران در مذاکرات اخیر توانسته دونالد ترامپ را به راحتی بازی دهد و پس از آنکه متوجه شد رئيسجمهور آمریکا به شدت به دنبال دستیابی به توافقی برای پایان دادن به جنگ است، امتیازهای بسیار بیشتری از آنچه انتظار میرفت به دست آورده است.
بولتون که در حاشیه نشست گروه هفت با یورونیوز گفتوگو میکرد، توافق چارچوبی میان ایران و آمریکا را به سود تهران دانست و گفت ترامپ ملاحظات اقتصادی را بر ملاحظات راهبردی و امنیتی ترجیح داده است.
⚡️@bardegi57
جان بولتون، مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا، میگوید ایران در مذاکرات اخیر توانسته دونالد ترامپ را به راحتی بازی دهد و پس از آنکه متوجه شد رئيسجمهور آمریکا به شدت به دنبال دستیابی به توافقی برای پایان دادن به جنگ است، امتیازهای بسیار بیشتری از آنچه انتظار میرفت به دست آورده است.
بولتون که در حاشیه نشست گروه هفت با یورونیوز گفتوگو میکرد، توافق چارچوبی میان ایران و آمریکا را به سود تهران دانست و گفت ترامپ ملاحظات اقتصادی را بر ملاحظات راهبردی و امنیتی ترجیح داده است.
⚡️@bardegi57
👏19👍4❤1
تحلیلی...
رژیم در تفاهمنامه چه چیزی از دست داده؟!
1. رژیم مجبور شد؛ از تمامی دعاوی و تبلیغات گذشته خامنهای و مقامات همین رژیم کوتاه بیاید. خامنهای گفته بود: با آمریکا مذاکره نمی کنیم و اگر هم بکنیم باترامپ (قاتل سلیمانی) مذاکره نخواهیم کرد» و سران این رژیم گفته بودند که هرگز با قاتل خامنهای مذاکره نخواهیم کرد. با این تأکیدات، نفس مذاکره؛ نشان میدهد که رژیم؛ زیر چه فشارهای خورد کنندهای؛ مجبور به این کار و پرداخت هزینه آن شده است.
2. رژیم؛ در نقطهای وارد مذاکره و امضای تفاهم نامه شد که خامنهای یعنی بالاترین سرمایه بقای نظام را از دست داده؛ نیروی دریایی و هوایی و پدافندی و بخش عمده توان موشکی و توانمندی هستهای؛ سه لایه از فرماندهان سپاه؛ توان حمایت از نیابتی هایش را از دست داده است؛ بخشی از زیر ساختهای تولید نفت و فولاد را از دست داده و حداقل 300 تا 400میلیارد دلار خسارت جنگ روی دستش مانده است.
3. رژیم در جنگ با حمله به کشورهای عربی؛ رشتههای گذشته خود با آنها را پنبه کرد و الان هیچ کشوری در منطقه نمی توان پیدا کرد که به این رژیم اعتماد کند؛ رژیمی که قصد جدا شدن از اتمی و موشکی و نیابتیهایش را ندارد.
4. رژیم؛ وحدت موقت باندهای نظام در دوران جنگ را از دست داده اطت و الان کار به شعارهای مرگ بر قالیباف و عراقچی و... رسیده است. یعنی جنگ در باندهای نظام؛ کیفیت جدیدی پیدا میکند.
5. رژیم در جنگ؛ بالاترین فشار را به مردم وارد کرد؛ بیکاری را به مرز 3 تا 4 میلیون رسید؛ گرانی و تورم کالاهای اساسی به بالای 130درصد رسید؛ اینترنت به مدت سه ماه؛ تعطیل شد و خسارت زیادی به مردم وارد کرد؛ دانشگاهها و مدارس؛ تعطیل شد؛ درجه سرکوب را بالا برد و با افزایش دستگیریها و اعدام شورشگران قیام 404 و... بر کینههای اجتماعی و خواست مردم برای قیام و سرنگونی ضریب زد.
نتیجه: باید آنچه که رژیم؛ مدعی به دست آوردن آن است را در مقابل انچه که از دست داده در دوکفه ترازو گذاشت و وزن کرد و بعد قضاوت نمود! در یک جمله؛ رژیم بدون خامنه ای و با این همه بحران؛ در مقایسه با آنچه که قبل از جنگ و قبل از سرفصل 7 اکتبر؛ بود؛ به صورت کیفی و غیر قابل مقایسهای؛ ضعیفتر شده است.
⚡️@bardegi57
رژیم در تفاهمنامه چه چیزی از دست داده؟!
1. رژیم مجبور شد؛ از تمامی دعاوی و تبلیغات گذشته خامنهای و مقامات همین رژیم کوتاه بیاید. خامنهای گفته بود: با آمریکا مذاکره نمی کنیم و اگر هم بکنیم باترامپ (قاتل سلیمانی) مذاکره نخواهیم کرد» و سران این رژیم گفته بودند که هرگز با قاتل خامنهای مذاکره نخواهیم کرد. با این تأکیدات، نفس مذاکره؛ نشان میدهد که رژیم؛ زیر چه فشارهای خورد کنندهای؛ مجبور به این کار و پرداخت هزینه آن شده است.
2. رژیم؛ در نقطهای وارد مذاکره و امضای تفاهم نامه شد که خامنهای یعنی بالاترین سرمایه بقای نظام را از دست داده؛ نیروی دریایی و هوایی و پدافندی و بخش عمده توان موشکی و توانمندی هستهای؛ سه لایه از فرماندهان سپاه؛ توان حمایت از نیابتی هایش را از دست داده است؛ بخشی از زیر ساختهای تولید نفت و فولاد را از دست داده و حداقل 300 تا 400میلیارد دلار خسارت جنگ روی دستش مانده است.
3. رژیم در جنگ با حمله به کشورهای عربی؛ رشتههای گذشته خود با آنها را پنبه کرد و الان هیچ کشوری در منطقه نمی توان پیدا کرد که به این رژیم اعتماد کند؛ رژیمی که قصد جدا شدن از اتمی و موشکی و نیابتیهایش را ندارد.
4. رژیم؛ وحدت موقت باندهای نظام در دوران جنگ را از دست داده اطت و الان کار به شعارهای مرگ بر قالیباف و عراقچی و... رسیده است. یعنی جنگ در باندهای نظام؛ کیفیت جدیدی پیدا میکند.
5. رژیم در جنگ؛ بالاترین فشار را به مردم وارد کرد؛ بیکاری را به مرز 3 تا 4 میلیون رسید؛ گرانی و تورم کالاهای اساسی به بالای 130درصد رسید؛ اینترنت به مدت سه ماه؛ تعطیل شد و خسارت زیادی به مردم وارد کرد؛ دانشگاهها و مدارس؛ تعطیل شد؛ درجه سرکوب را بالا برد و با افزایش دستگیریها و اعدام شورشگران قیام 404 و... بر کینههای اجتماعی و خواست مردم برای قیام و سرنگونی ضریب زد.
نتیجه: باید آنچه که رژیم؛ مدعی به دست آوردن آن است را در مقابل انچه که از دست داده در دوکفه ترازو گذاشت و وزن کرد و بعد قضاوت نمود! در یک جمله؛ رژیم بدون خامنه ای و با این همه بحران؛ در مقایسه با آنچه که قبل از جنگ و قبل از سرفصل 7 اکتبر؛ بود؛ به صورت کیفی و غیر قابل مقایسهای؛ ضعیفتر شده است.
⚡️@bardegi57
👍11❤3
به گزارش انبیسی، حکومت ایران پس از اعلام یادداشت تفاهم با آمریکا، همچنان تعداد «زیادی» پهپاد به سمت شناورهای تجاری در تنگه هرمز پرتاب کرده است.
شبکه انبیسی به نقل از یک مقام آمریکایی گزارش داده که سپاه پاسداران پهپادهایی پرتاب کرده که آمریکا توانسته آنها را پیش از آنکه تهدیدی برای شناورهای تجاری، کشتیهای نظامی و خدمه حاضر در منطقه ایجاد کنند، رهگیری کند.
بر اساس این گزارش، سپاه پاسداران از زمان امضای «الکترونیکی» یادداشت تفاهم در روز یکشنبه، هر شب اقدام به پرتاب پهپاد کرده است.
⚡️@bardegi57
شبکه انبیسی به نقل از یک مقام آمریکایی گزارش داده که سپاه پاسداران پهپادهایی پرتاب کرده که آمریکا توانسته آنها را پیش از آنکه تهدیدی برای شناورهای تجاری، کشتیهای نظامی و خدمه حاضر در منطقه ایجاد کنند، رهگیری کند.
بر اساس این گزارش، سپاه پاسداران از زمان امضای «الکترونیکی» یادداشت تفاهم در روز یکشنبه، هر شب اقدام به پرتاب پهپاد کرده است.
⚡️@bardegi57
💩5👏1
دنی دانون، سفیر اسرائیل در سازمان ملل، با بازنشر گزارشی از شبکه ۱۴ اسرائیل درباره کشتار دیماه، در ایکس نوشت: «قربانیان سرکوب در ایران و خانوادههای آنها شایسته حقیقت، شفافیت و پاسخگویی هستند. جامعه بینالمللی نباید در برابر این وضعیت بیتفاوت بماند.»
او گفت: «تاریخ حکومت ایران با رنج مردم خود نوشته شده است؛ اتاقهای شکنجه، گورهای دستهجمعی، ناپدیدسازی اجباری و خانوادههایی که بدون پاسخ رها شدهاند.»
⚡️@bardegi57
او گفت: «تاریخ حکومت ایران با رنج مردم خود نوشته شده است؛ اتاقهای شکنجه، گورهای دستهجمعی، ناپدیدسازی اجباری و خانوادههایی که بدون پاسخ رها شدهاند.»
⚡️@bardegi57
👍32❤1🫡1
نخستین نفتکشهای حامل نفت خام ایران از زمان آغاز محاصرۀ دریایی آمریکا، از تنگۀ هرمز خارج شدند. این موضوع را صبح چهارشنبه یکی از وبسایتهای ردیابی کشتیها اعلام کرد.
وبسایت «تنکر ترکِرز» (Tanker Trackers) که ذخیره و حملونقل محمولههای نفتی را دنبال میکند، بر اساس دادههای دیجیتال منطبق با تصاویر ماهوارهای، «اولین صادرات نفت خام ایران در دو ماه اخیر» را تأیید کرده است.
🌙@bardegi57
وبسایت «تنکر ترکِرز» (Tanker Trackers) که ذخیره و حملونقل محمولههای نفتی را دنبال میکند، بر اساس دادههای دیجیتال منطبق با تصاویر ماهوارهای، «اولین صادرات نفت خام ایران در دو ماه اخیر» را تأیید کرده است.
🌙@bardegi57
💩13❤1
به گزارش انبیسی، حکومت ایران پس از اعلام یادداشت تفاهم با آمریکا، همچنان تعداد «زیادی» پهپاد به سمت شناورهای تجاری در تنگه هرمز پرتاب کرده است.
شبکه انبیسی به نقل از یک مقام آمریکایی گزارش داده که سپاه پاسداران پهپادهایی پرتاب کرده که آمریکا توانسته آنها را پیش از آنکه تهدیدی برای شناورهای تجاری، کشتیهای نظامی و خدمه حاضر در منطقه ایجاد کنند، رهگیری کند.
بر اساس این گزارش، سپاه پاسداران از زمان امضای «الکترونیکی» یادداشت تفاهم در روز یکشنبه، هر شب اقدام به پرتاب پهپاد کرده است.
🌙@bardegi57
شبکه انبیسی به نقل از یک مقام آمریکایی گزارش داده که سپاه پاسداران پهپادهایی پرتاب کرده که آمریکا توانسته آنها را پیش از آنکه تهدیدی برای شناورهای تجاری، کشتیهای نظامی و خدمه حاضر در منطقه ایجاد کنند، رهگیری کند.
بر اساس این گزارش، سپاه پاسداران از زمان امضای «الکترونیکی» یادداشت تفاهم در روز یکشنبه، هر شب اقدام به پرتاب پهپاد کرده است.
🌙@bardegi57
🤣9❤3
تصویری که در شبکههای اجتماعی منتشر شد، دارا خسروشاهی، مدیرعامل ایرانی-آمریکایی شرکت اوبر، را در استادیوم سوفای لسآنجلس و در جریان دیدار تیمهای ایران و نیوزیلند در جام جهانی ۲۰۲۶ نشان میدهد.
🌙@bardegi57
🌙@bardegi57
💩40❤4
طیبه نظری مکی آبادی، مادر دادخواه مریم آروین و از بازداشتشدگان مراسم هفتم خسرو علیکردی در مشهد، از سوی دادگاه انقلاب این شهر به پنج سال زندان محکوم شد.
بر اساس حکمی که در تاریخ ۲۳ خرداد از سوی شعبه اول دادگاه انقلاب مشهد به ریاست قاضی غلامرضا اکبری مقدم صادر و به این شهروند ابلاغ شده، او بابت اتهام «اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور» به چهار سال حبس و به اتهام «تبلیغ علیه نظام» به یک سال حبس محکوم شده است.
طیبه نظری، مادر وکیل جوان، مریم آروین است که در جریان اعتراضات «زن، زندگی، آزادی» در سال ۱۴۰۱ در سیرجان به دلیل دفاع حقوقی از بازداشتشدگان دستگیر و مدتی پس از آزادی موقت، به طرز مشکوکی جان باخت.
🌙@bardegi57
بر اساس حکمی که در تاریخ ۲۳ خرداد از سوی شعبه اول دادگاه انقلاب مشهد به ریاست قاضی غلامرضا اکبری مقدم صادر و به این شهروند ابلاغ شده، او بابت اتهام «اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور» به چهار سال حبس و به اتهام «تبلیغ علیه نظام» به یک سال حبس محکوم شده است.
طیبه نظری، مادر وکیل جوان، مریم آروین است که در جریان اعتراضات «زن، زندگی، آزادی» در سال ۱۴۰۱ در سیرجان به دلیل دفاع حقوقی از بازداشتشدگان دستگیر و مدتی پس از آزادی موقت، به طرز مشکوکی جان باخت.
🌙@bardegi57
💔24❤2🕊2
در پی آن گفته ترامپ:
لیندزی گراهام، سناتور جمهوریخواه آمریکا، در شبکه ایکس نوشت گسترش توافقهای ابراهیم و ایجاد ثبات و رفاه در خاورمیانه یکی از مهمترین اهداف دونالد ترامپ است و این هدف زمانی محقق میشود که جمهوری اسلامی تضعیف شود یا رفتار خود را تغییر دهد.
او افزود که امیدوار است مذاکرات پیش رو برای پایان دادن به برنامه هستهای ایران موفق باشد.
لیندزی گراهام اضافه کرد: «جمهوری اسلامی و نیروهای نیابتی آن بهشدت تضعیف شدهاند و توانایی آنها برای رقم زدن رخدادی مشابه هفتم اکتبر دیگر وجود ندارد.»
او ادامه داد: «اگر درگیری با جمهوری اسلامی به گسترش توافقهای ابراهیم، همگرایی منطقهای و صلح پایدار منجر شود، این نتیجه یکی از موفقترین عملیاتهای نظامی در تاریخ آمریکا خواهد بود.»
🌙@bardegi57
لیندزی گراهام، سناتور جمهوریخواه آمریکا، در شبکه ایکس نوشت گسترش توافقهای ابراهیم و ایجاد ثبات و رفاه در خاورمیانه یکی از مهمترین اهداف دونالد ترامپ است و این هدف زمانی محقق میشود که جمهوری اسلامی تضعیف شود یا رفتار خود را تغییر دهد.
او افزود که امیدوار است مذاکرات پیش رو برای پایان دادن به برنامه هستهای ایران موفق باشد.
لیندزی گراهام اضافه کرد: «جمهوری اسلامی و نیروهای نیابتی آن بهشدت تضعیف شدهاند و توانایی آنها برای رقم زدن رخدادی مشابه هفتم اکتبر دیگر وجود ندارد.»
او ادامه داد: «اگر درگیری با جمهوری اسلامی به گسترش توافقهای ابراهیم، همگرایی منطقهای و صلح پایدار منجر شود، این نتیجه یکی از موفقترین عملیاتهای نظامی در تاریخ آمریکا خواهد بود.»
🌙@bardegi57
❤7💩1
قوه قضائیه جمهوری اسلامی اعلام کرد که روز سهشنبه ۲۶ خرداد دو نفر دیگر از معترضان دیماه پارسال در شاهرود اعدام شدند.
خبرگزاری میزان، اسامی افراد اعدامشده را جواد زمانی و ابوالفضل ساعدی اعلام و گفته است که آنها به اتهام «محاربه» و «افساد فیالارض» اعدام شدند.
این نخستین مورد از اعدام معترضان در ایران پس از اعلام توافق تهران و واشینگتن برای پایان دادن به جنگ ۴۰ روزه است.
در بیانیه رسمی قوه قضائیه، از قول محمدصادق اکبری رئیس دادگستری استان سمنان ادعا شده است که افراد اعدامشده «اقدام به تخریب و آتشزدن اموال عمومی و خصوصی، حمل و استفاده از سلاح سرد و گرم و اخلال در نظم و امنیت عمومی، اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور و سایر اقدامات مجرمانه» در شهر شاهرود کردند.
🌙@bardegi57
خبرگزاری میزان، اسامی افراد اعدامشده را جواد زمانی و ابوالفضل ساعدی اعلام و گفته است که آنها به اتهام «محاربه» و «افساد فیالارض» اعدام شدند.
این نخستین مورد از اعدام معترضان در ایران پس از اعلام توافق تهران و واشینگتن برای پایان دادن به جنگ ۴۰ روزه است.
در بیانیه رسمی قوه قضائیه، از قول محمدصادق اکبری رئیس دادگستری استان سمنان ادعا شده است که افراد اعدامشده «اقدام به تخریب و آتشزدن اموال عمومی و خصوصی، حمل و استفاده از سلاح سرد و گرم و اخلال در نظم و امنیت عمومی، اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور و سایر اقدامات مجرمانه» در شهر شاهرود کردند.
🌙@bardegi57
💔26🤬7👏1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
جی دی ونس معاون رئیسجمهور آمریکا ویدیویی منتشر کرده:
رئیس جمهور از روز اول صریحاً گفته است: ایران هرگز سلاح هستهای نخواهد داشت.
بار دیگر، تلاشهای رئیس جمهور ترامپ برای برقراری صلح، علیرغم تلاشهای بیشمار افرادی که از آمریکا و رئیس جمهور ترامپ متنفرند، برای مردم آمریکا نتیجه داده است.
🌙@bardegi57
رئیس جمهور از روز اول صریحاً گفته است: ایران هرگز سلاح هستهای نخواهد داشت.
بار دیگر، تلاشهای رئیس جمهور ترامپ برای برقراری صلح، علیرغم تلاشهای بیشمار افرادی که از آمریکا و رئیس جمهور ترامپ متنفرند، برای مردم آمریکا نتیجه داده است.
🌙@bardegi57
💩11👎4