🔴 سناتور تد کروز:
دادن میلیاردها دلار به حکومت ایران که شعار مرگ بر آمریکا سر میدهد، ایده بدی است
🔥@Bardegi57
دادن میلیاردها دلار به حکومت ایران که شعار مرگ بر آمریکا سر میدهد، ایده بدی است
🔥@Bardegi57
👌30👍3💯1
🔴 محسن رضایی : جنگ و دفاع هنوز تمام نشده است و مردم ما باید در خیابانها بمانند.
▪️دشمن آمریکایی-اسرائیلی در روز پانزدهم جنگ تحمیلی سوم متوجه شدند که کنترل اوضاع از دستشان خارج شده است .
▪️نیروهای مسلح ایران ضربهای به جدیدترین و پیشرفتهترین فناوریهای آمریکایی وارد کردهاند.
🔥@Bardegi57
▪️دشمن آمریکایی-اسرائیلی در روز پانزدهم جنگ تحمیلی سوم متوجه شدند که کنترل اوضاع از دستشان خارج شده است .
▪️نیروهای مسلح ایران ضربهای به جدیدترین و پیشرفتهترین فناوریهای آمریکایی وارد کردهاند.
🔥@Bardegi57
💩40🤡4❤2👍1😁1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 ترامپ: ایران ۶۰ روز فرصت دارد؛ در غیر این صورت اقدامات دیگری انجام خواهیم داد
دونالد ترامپ درباره توافق اخیر با ایران گفت:
«اکنون توافقی داریم که دیشب امضا شد و یک دوره ۶۰ روزه را در بر میگیرد.»
او افزود:
«ایران باید به توافق نهایی برسد، در غیر این صورت اقداماتی انجام خواهیم داد که برای آنها خوشایند نخواهد بود؛ هرچند فکر نمیکنم کار به آنجا برسد.»
🔥@Bardegi57
دونالد ترامپ درباره توافق اخیر با ایران گفت:
«اکنون توافقی داریم که دیشب امضا شد و یک دوره ۶۰ روزه را در بر میگیرد.»
او افزود:
«ایران باید به توافق نهایی برسد، در غیر این صورت اقداماتی انجام خواهیم داد که برای آنها خوشایند نخواهد بود؛ هرچند فکر نمیکنم کار به آنجا برسد.»
🔥@Bardegi57
🖕22💩5👏1🤡1
🔴دور جدید مذاکرات بین لبنان و اسرائیل بهزودی شروع میشود
▪️روزنامه «یسرائیل هیوم» گزارش داد که دور جدیدی از مذاکرات بین لبنان و اسرائیل هفته آینده در واشنگتن و در مقر وزارت خارجه آمریکا شروع خواهد شد.
🔥@Bardegi57
▪️روزنامه «یسرائیل هیوم» گزارش داد که دور جدیدی از مذاکرات بین لبنان و اسرائیل هفته آینده در واشنگتن و در مقر وزارت خارجه آمریکا شروع خواهد شد.
🔥@Bardegi57
👎10
🔴گزارش حملات اسرائیل به جنوب لبنان؛ منطقه علی الطاهر با استفاده از بمب های فسفری هدف قرار گرفت
🔥@Bardegi57
🔥@Bardegi57
👍28
🔴 محسن رضایی:
آمریکا به عنوان مجرم مستأصل شکست خورده در این جنگ شناخته شد. نیروهای مسلح ایران به پیشرفته ترین فناوریهای آمریکا ضربه زدند
🔥@Bardegi57
آمریکا به عنوان مجرم مستأصل شکست خورده در این جنگ شناخته شد. نیروهای مسلح ایران به پیشرفته ترین فناوریهای آمریکا ضربه زدند
🔥@Bardegi57
💩48🤡2
🔴 ونس: منافعمان همیشه با اسرائیل همسو نیست
معاون رئیسجمهور آمریکا مدعی شد
▪️باز شدن تنگه هرمز دلیل این است که قیمت نفت از ۱۲۶ دلار به حدود ۷۵ دلار کاهش پیدا کرده است و همچنین به همین دلیل قیمت بنزین، برای اولین بار از ماه مارس، به زیر ۴ دلار رسیده، در حالی که قبلا به طور متوسط حدود ۴.۶۰ دلار بود.
▪️اسرائیل مثل بسیاری از کشورها تلاش میکند بر سیاست آمریکا تاثیر بگذارد. من این را بدیهی میدانم. رهبران آمریکا باید بسیار مراقب باشند که وقتی تصمیمی میگیریم، آن را در راستای منافع آمریکا انجام دهیم—نه در راستای منافع دیگران.
▪️اسرائیل شریک خوبی است، همانطور که انگلیس یا فرانسه هم شرکای خوبی هستند. این به این معنا نیست که همیشه منافعمان همسو خواهد بود.
🔥@Bardegi57
معاون رئیسجمهور آمریکا مدعی شد
▪️باز شدن تنگه هرمز دلیل این است که قیمت نفت از ۱۲۶ دلار به حدود ۷۵ دلار کاهش پیدا کرده است و همچنین به همین دلیل قیمت بنزین، برای اولین بار از ماه مارس، به زیر ۴ دلار رسیده، در حالی که قبلا به طور متوسط حدود ۴.۶۰ دلار بود.
▪️اسرائیل مثل بسیاری از کشورها تلاش میکند بر سیاست آمریکا تاثیر بگذارد. من این را بدیهی میدانم. رهبران آمریکا باید بسیار مراقب باشند که وقتی تصمیمی میگیریم، آن را در راستای منافع آمریکا انجام دهیم—نه در راستای منافع دیگران.
▪️اسرائیل شریک خوبی است، همانطور که انگلیس یا فرانسه هم شرکای خوبی هستند. این به این معنا نیست که همیشه منافعمان همسو خواهد بود.
🔥@Bardegi57
💩36
ترامپ اعلام کرد: جنگنده فوق پیشرفته F47 برای ارتش آمریکا در حال ساخت است، پیشرفته ترین هواپیمای جنگی در تاریخ بشر
💥 @Bardegi57
💥 @Bardegi57
💩20❤9👍1🤡1
🔴وزارت امور خارجه آمریکا:
روبیو به جوزف عون تأکید کرد که ضروری است حزبالله خلع سلاح شود و دولت کنترل خود را گسترش دهد
🔥@Bardegi57
روبیو به جوزف عون تأکید کرد که ضروری است حزبالله خلع سلاح شود و دولت کنترل خود را گسترش دهد
🔥@Bardegi57
👍32💯3❤1
😁27🤡6🔥4
ترامپ درباره حمله دوباره به ایران:
به یاد داشته باشید، اگر این کار را انجام دهیم، ناگهان نفت به سرعت از تنگه خارج نخواهد شد.
افرادی که مالک کشتیهای میلیارد دلاری هستند، دوست ندارند موشکها بالای سرشان پرواز کنند
💥 @Bardegi57
به یاد داشته باشید، اگر این کار را انجام دهیم، ناگهان نفت به سرعت از تنگه خارج نخواهد شد.
افرادی که مالک کشتیهای میلیارد دلاری هستند، دوست ندارند موشکها بالای سرشان پرواز کنند
💥 @Bardegi57
💩21❤1🤡1
ترامپ: «ما رابطه خوبی با اسرائیل داریم بی بی نتانیاهو یک نخستوزیر جنگجو است.
باید به همین عنوان از او قدردانی شود. باید به او اعتبار بدهند.»
💥@Bardegi57
باید به همین عنوان از او قدردانی شود. باید به او اعتبار بدهند.»
💥@Bardegi57
👏30👍4
جیدی ونس درباره ایران مدعی شد:
در درون رژیم ایران هنوز عناصر تروریستی وجود دارند، اما در عین حال عناصر عملگرایی هم در آن هستند که واقعاً به دنبال برقراری رابطه بهتر با ایالات متحده هستند.
گزینه الف این است که همچنان مانند یک رژیم تروریستی رفتار کنید، که در این صورت دقیقاً هیچ چیزی به دست نمیآورید.
گزینه ب این است که مانند یک رژیم عادی رفتار کنید، و ایالات متحده در آن صورت مثلاً اجازه میدهد که قطریها یا اماراتیها در کشور شما سرمایهگذاری کنند، اگر چنین تمایلی داشته باشند.
این ایده که اماراتیها یک میلیارد دلار برای ساخت نیروگاه در ایران سرمایهگذاری کنند، در حالی که ایرانیها رفتارشان را تغییر ندادهاند؛ بهکلی پوچ و بیمعناست.
آنها چنین کاری نمیکنند. ما هم اجازه نمیدهیم.
پ ن : به نظر میاد این کدها رو ،باقر به جی دی ونس داده،
⚡️@bardegi57
در درون رژیم ایران هنوز عناصر تروریستی وجود دارند، اما در عین حال عناصر عملگرایی هم در آن هستند که واقعاً به دنبال برقراری رابطه بهتر با ایالات متحده هستند.
گزینه الف این است که همچنان مانند یک رژیم تروریستی رفتار کنید، که در این صورت دقیقاً هیچ چیزی به دست نمیآورید.
گزینه ب این است که مانند یک رژیم عادی رفتار کنید، و ایالات متحده در آن صورت مثلاً اجازه میدهد که قطریها یا اماراتیها در کشور شما سرمایهگذاری کنند، اگر چنین تمایلی داشته باشند.
این ایده که اماراتیها یک میلیارد دلار برای ساخت نیروگاه در ایران سرمایهگذاری کنند، در حالی که ایرانیها رفتارشان را تغییر ندادهاند؛ بهکلی پوچ و بیمعناست.
آنها چنین کاری نمیکنند. ما هم اجازه نمیدهیم.
پ ن : به نظر میاد این کدها رو ،باقر به جی دی ونس داده،
⚡️@bardegi57
💩21👀2❤1
🔴 حزبالله در جریان حمله ارتش اسرائیل به منطقه «علی الطاهر» در جنوب لبنان، یک بمب کنار جادهای را منفجر کرد..
🔥@Bardegi57
🔥@Bardegi57
🔥3❤1
باراک راوید، خبرنگار آکسیوس به نقل از چند منبع گزارش داد که انتظار میرود مارکو روبیو بهزودی در بحرین، در نشستی با وزیران امورخارجه کشورهای شورای همکاری خلیج فارس شرکت کند. راوید میگوید آقای روبیو علاوه بر بحرین، به کویت و امارت نیز میرود.
⚡️@bardegi57
⚡️@bardegi57
🖕7👏1
جی دی ونس، معاون ترامپ:
پلن A اینهکه جمهوریاسلامی رفتار خودشو ادامه بده که در اون صورت هیچی گیرشون نمیاد.
پلن B هم اینهکه مثل یه رژیم نرمال رفتار کنه که اونوقت آمریکا اجازه میده که امارات یا قطر تو کشورشون سرمایهگذاری کنن.
⚡️@bardegi57
پلن A اینهکه جمهوریاسلامی رفتار خودشو ادامه بده که در اون صورت هیچی گیرشون نمیاد.
پلن B هم اینهکه مثل یه رژیم نرمال رفتار کنه که اونوقت آمریکا اجازه میده که امارات یا قطر تو کشورشون سرمایهگذاری کنن.
⚡️@bardegi57
💩23🤡4