📢 جنگزدگان را از هتل بیرون کردند؛ بیپناه در خیابان
در حالی که بسیاری از خانوادههای جنگزده تهرانی هنوز امکان بازگشت به خانههای خود را ندارند و منازلشان در مناطق مختلف بر اثر حملات ویران یا غیرقابل سکونت شده است، گزارشها حاکی از آن است که به آنان دستور داده شده محل اسکان موقت خود در هتلهای پایتخت را ترک کنند.
بر اساس این گزارش، برخی از این خانوادهها تنها ۱۲ تا ۲۴ ساعت فرصت داشتهاند اتاقهای خود را تخلیه کنند؛ آن هم در شرایطی که نه خانهای برای بازگشت دارند و نه سرپناه جایگزینی برای ادامه زندگی.
قطع سهمیه غذا، غیرفعال شدن کارتهای ورود و بیتوجهی به اعتراضات، شرایط را برای این خانوادهها دشوارتر کرده است. گفته میشود برخی از آنان ناچار شدهاند شب و روز را در حیاط هتلها یا حتی در خیابان سپری کنند.
مردمی که قربانی جنگ و ویرانی شدهاند، نباید قربانی بیتدبیری و بیمسئولیتی نیز شوند. تأمین سرپناه و حمایت از آسیبدیدگان، حداقل وظیفه هر حکومتی در برابر شهروندان خود است.
#جنگ_زدگان #تهران #حقوق_شهروندی #بحران_انسانی #ایران
⚡️@bardegi57
در حالی که بسیاری از خانوادههای جنگزده تهرانی هنوز امکان بازگشت به خانههای خود را ندارند و منازلشان در مناطق مختلف بر اثر حملات ویران یا غیرقابل سکونت شده است، گزارشها حاکی از آن است که به آنان دستور داده شده محل اسکان موقت خود در هتلهای پایتخت را ترک کنند.
بر اساس این گزارش، برخی از این خانوادهها تنها ۱۲ تا ۲۴ ساعت فرصت داشتهاند اتاقهای خود را تخلیه کنند؛ آن هم در شرایطی که نه خانهای برای بازگشت دارند و نه سرپناه جایگزینی برای ادامه زندگی.
قطع سهمیه غذا، غیرفعال شدن کارتهای ورود و بیتوجهی به اعتراضات، شرایط را برای این خانوادهها دشوارتر کرده است. گفته میشود برخی از آنان ناچار شدهاند شب و روز را در حیاط هتلها یا حتی در خیابان سپری کنند.
مردمی که قربانی جنگ و ویرانی شدهاند، نباید قربانی بیتدبیری و بیمسئولیتی نیز شوند. تأمین سرپناه و حمایت از آسیبدیدگان، حداقل وظیفه هر حکومتی در برابر شهروندان خود است.
#جنگ_زدگان #تهران #حقوق_شهروندی #بحران_انسانی #ایران
⚡️@bardegi57
❤11🤬8😨2
🔹مارک لوین با انتشار پستی در ایکس تفاهم نامه بین رژیم ایران و دولت ترامپ را مورد انتقاد قرار داد. وی گفت:
چرا موشکهای بالستیک در تفاهمنامه ممنوع نشدهاند؟
چرا حتی به آنها اشارهای نشده است؟
آنها قدرتمندترین سلاح متعارفی هستند که ایران در زرادخانه خود دارد و هر موشک میتواند هزاران نفر را بکشد و کل محلهها را ویران کند.
آنها همچنین برای حمل کلاهکهای هستهای استفاده میشوند.
زیرا رژیم ایران از کنار گذاشتن آنها امتناع میکند و آنها را به حزبالله میدهد. این دیوانگی است.
⚡️@bardegi57
چرا موشکهای بالستیک در تفاهمنامه ممنوع نشدهاند؟
چرا حتی به آنها اشارهای نشده است؟
آنها قدرتمندترین سلاح متعارفی هستند که ایران در زرادخانه خود دارد و هر موشک میتواند هزاران نفر را بکشد و کل محلهها را ویران کند.
آنها همچنین برای حمل کلاهکهای هستهای استفاده میشوند.
زیرا رژیم ایران از کنار گذاشتن آنها امتناع میکند و آنها را به حزبالله میدهد. این دیوانگی است.
⚡️@bardegi57
👍11❤1👏1
فاکس نیوز: ترامپ گفت که دیشب با مقامات ایرانی صحبت کرده و بهشون درباره بستن تنگه هرمز هشدار داده.
ترامپ گفته اگر تنگه هرمز رو ببندید، دیگه کشوری نخواهید داشت و حتی نمیتونید به کشور خود بازگردید.
عرزشى عر عرررررر كن چقد بايد تحقيرتون كنن ديگه
💥@bardegi57
ترامپ گفته اگر تنگه هرمز رو ببندید، دیگه کشوری نخواهید داشت و حتی نمیتونید به کشور خود بازگردید.
عرزشى عر عرررررر كن چقد بايد تحقيرتون كنن ديگه
💥@bardegi57
👍33❤2💩2🍌2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ببینید پزشکیان چطور ترس اصلی رژیم را برملا میکند:
«من از این میترسم که نتوانیم مردم راضی کنیم و به خیابان بیایند اعتراض کنند»
⚡️@bardegi57
«من از این میترسم که نتوانیم مردم راضی کنیم و به خیابان بیایند اعتراض کنند»
⚡️@bardegi57
👍27💯8🤮3
ترامپ درباره ایران: دیروز ۱۹ میلیون بشکه نفت خام به دلیل این تفاهمنامه با ایرانیها از خلیج فارس خارج شد.
⚡️@bardegi57
⚡️@bardegi57
💩18👎2🙏1
ایران تا زمانی که تعهدات مربوط به حملات اسرائیل به لبنان انجام نشود، تنگه هرمز را بازگشایی نخواهد کرد/تسنیم
⚡️@bardegi57
⚡️@bardegi57
💩23
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🚨 حالا با رفتن خبرنگاران، عروس خانم داره میره در سالن تا با ونس خلوت کنند
به نظرتون زیپش رو بسته؟
⚡️@bardegi57
به نظرتون زیپش رو بسته؟
⚡️@bardegi57
🤮15💩10❤1🤣1
جمله ترامپ به پزشکیان: بهتر است دهانش را ببندد و خودش را جمعوجور کند، وگرنه مابقی کشورش را هم تصرف خواهیم کرد
پزشکیان گفته بود: ما از حق غنیسازی خود دست نخواهیم کشید
⚡️@bardegi57
پزشکیان گفته بود: ما از حق غنیسازی خود دست نخواهیم کشید
⚡️@bardegi57
👍26🤔2❤1
در حالی که همین الان ایرانیها و آمریکاییها تو یه اتاق در بسته نشستن ومذاکره برای مذاکره رو آغاز کردن؛ ترامپ در مصاحبه با فاکس نیوز گفته :
«اگه جمهوریاسلامی تنگه هرمز رو ببنده، مذاکرهکنندگان ایرانی نمیتونن به کشورشون برگردن.
آمریکا میتونه به فرشته نگهبان تنگه هرمز تبدیل بشه و ۲۰ درصد از نفت عبوری رو برداره!!
اگه لازم باشه، ممکنه کنترل تنگه رو به دست بگیریم. اونها رو بهشدت بمباران و نابود میکنم.
اگه توافق نکنن، از کشتیهای عبوری عوارض میگیریم.»
⚡️@bardegi57
«اگه جمهوریاسلامی تنگه هرمز رو ببنده، مذاکرهکنندگان ایرانی نمیتونن به کشورشون برگردن.
آمریکا میتونه به فرشته نگهبان تنگه هرمز تبدیل بشه و ۲۰ درصد از نفت عبوری رو برداره!!
اگه لازم باشه، ممکنه کنترل تنگه رو به دست بگیریم. اونها رو بهشدت بمباران و نابود میکنم.
اگه توافق نکنن، از کشتیهای عبوری عوارض میگیریم.»
⚡️@bardegi57
👏25🤔1🖕1
این رفتن به ورزشگاه با پرچم شیر و خورشید و بعدش خوشحالی از گل زدن تیم ملی هم یه چیزی شبیه همون رفتن پای صندوق رای و نوشتن اسم هایده و مهستی روی برگهست.
یک حرکت موثر و هماهنگ بکنید که صدا کنه تو دنیا!
⚡️@bardegi57
یک حرکت موثر و هماهنگ بکنید که صدا کنه تو دنیا!
⚡️@bardegi57
👍43❤4💯2😐1
ترامپ:
ایران باید فورا جلوی گروههای نیابتی خود در لبنان که دستمزدهای کلانی دریافت میکنند را از ایجاد دردسر بگیرد. اگر این را نکنند، ما دوباره ضربه بسیار سختی به ایران خواهیم زد، درست مثل کاری که هفته گذشته انجام دادیم، فقط شدیدتر!!!
⚡️@bardegi57
ایران باید فورا جلوی گروههای نیابتی خود در لبنان که دستمزدهای کلانی دریافت میکنند را از ایجاد دردسر بگیرد. اگر این را نکنند، ما دوباره ضربه بسیار سختی به ایران خواهیم زد، درست مثل کاری که هفته گذشته انجام دادیم، فقط شدیدتر!!!
⚡️@bardegi57
👍32❤2🤔2
فرانس 24: ملوانان در تنگه هرمز گرفتار شدهاند
🔹 با وجود مذاکرات آمریکا و ایران که امروز در سوئیس آغاز شد، تنگه هرمز امروز توسط ایرانیها بسته شد.
🔹 ایران، (رژیم) اسرائیل را با ادامه حملات خود به لبنان به نقض توافق آتشبس متهم میکند.
🔹 بسته شدن تنگه هرمز تأثیرات متعددی بر اقتصاد جهانی دارد. هزاران ملوان در تنگه هرمز گرفتار هستند و از پهپادها فرار میکنند. غذای آنها جیره بندی شده است/منبع تسنیم
⚡️@bardegi57
🔹 با وجود مذاکرات آمریکا و ایران که امروز در سوئیس آغاز شد، تنگه هرمز امروز توسط ایرانیها بسته شد.
🔹 ایران، (رژیم) اسرائیل را با ادامه حملات خود به لبنان به نقض توافق آتشبس متهم میکند.
🔹 بسته شدن تنگه هرمز تأثیرات متعددی بر اقتصاد جهانی دارد. هزاران ملوان در تنگه هرمز گرفتار هستند و از پهپادها فرار میکنند. غذای آنها جیره بندی شده است/منبع تسنیم
⚡️@bardegi57
👏7🤣4
سد کرج، فیروزهایتر و پرخروشتر از همیشه! 🌊✨
وقتی که نکبتِ جمهوری عسلامی بی قدرت هست، ایرانمون در حال زنده شدن هست.
تماشای این قاب زیبا، حس امید و زندگی را زنده میکند. سد کرج به آغوش پرآبی برگشته و حالا با ۸۷ درصد پرشدگی، زیباتر از هر زمان دیگری در دل کوههای البرز میدرخشد.
⚡️@bardegi57
وقتی که نکبتِ جمهوری عسلامی بی قدرت هست، ایرانمون در حال زنده شدن هست.
تماشای این قاب زیبا، حس امید و زندگی را زنده میکند. سد کرج به آغوش پرآبی برگشته و حالا با ۸۷ درصد پرشدگی، زیباتر از هر زمان دیگری در دل کوههای البرز میدرخشد.
⚡️@bardegi57
❤31👍7👏1
پایان نمایش مضحک رژیم در خیابون های ایران
معاون پزشکیان تجمعات شبانه امنیت روانی مردم رو مختل کرده و باید زودتر جمع بشه.
وزارت کشور رژیم :بعد تشییع رهبر، تجمعات شبانه جمع میشود
🤣چهار ماه اومديد تو خيابون يه ملاقه عدسى گنديده دادن بهتون با دو ساعت صف و يه قاچ هندونه صيغه شدن زن و بچه و خواهر مادرتون خار شديد تو جمعيت ماليده شديد در اخر فهميديد مجقواتون مرده كسى هم ادم حسابتون نكرد بدبختاى فلك زده حالا اون پرچم حزب الله و عراق و لوله كنيد بكنيد تو رحم مادرتون عرب پرستاى بى وطن
💥 @bardegi57
معاون پزشکیان تجمعات شبانه امنیت روانی مردم رو مختل کرده و باید زودتر جمع بشه.
وزارت کشور رژیم :بعد تشییع رهبر، تجمعات شبانه جمع میشود
🤣چهار ماه اومديد تو خيابون يه ملاقه عدسى گنديده دادن بهتون با دو ساعت صف و يه قاچ هندونه صيغه شدن زن و بچه و خواهر مادرتون خار شديد تو جمعيت ماليده شديد در اخر فهميديد مجقواتون مرده كسى هم ادم حسابتون نكرد بدبختاى فلك زده حالا اون پرچم حزب الله و عراق و لوله كنيد بكنيد تو رحم مادرتون عرب پرستاى بى وطن
💥 @bardegi57
🤣65👍10❤4👏2💩1🖕1