This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴رئیسجمهور سوریه، احمد الشرع، درباره ترامپ و لبنان:
«رئیسجمهور ترامپ از آنچه در حال حاضر در لبنان رخ میدهد ابراز نارضایتی کرد و به دنبال راههایی برای توقف جنگ در لبنان بود.
سپس گفت که ممکن است سوریه نقشی در لبنان در مسیر یافتن یک راهحل امنیتی داشته باشد.
این اظهارات طوری تفسیر شد که انگار نیروهای سوری صبح روز بعد وارد لبنان خواهند شد، و منظور این نبود.
از سخنان رئیسجمهور ترامپ این برداشت میشود که او از وضعیت لبنان ابراز نارضایتی کرده و به دنبال راهحلهای دیگری بوده است، و اینکه ممکن است سوریه از طریق دولت لبنان و نهادهای لبنانی نقش مثبتی ایفا کند.»
🔥@Bardegi57
«رئیسجمهور ترامپ از آنچه در حال حاضر در لبنان رخ میدهد ابراز نارضایتی کرد و به دنبال راههایی برای توقف جنگ در لبنان بود.
سپس گفت که ممکن است سوریه نقشی در لبنان در مسیر یافتن یک راهحل امنیتی داشته باشد.
این اظهارات طوری تفسیر شد که انگار نیروهای سوری صبح روز بعد وارد لبنان خواهند شد، و منظور این نبود.
از سخنان رئیسجمهور ترامپ این برداشت میشود که او از وضعیت لبنان ابراز نارضایتی کرده و به دنبال راهحلهای دیگری بوده است، و اینکه ممکن است سوریه از طریق دولت لبنان و نهادهای لبنانی نقش مثبتی ایفا کند.»
🔥@Bardegi57
❤6💩2
داستان بسته و باز شدن تنگه هرمز به زبان ساده:
حزبالله لبنان بزرگترین نیروی نیابتی سازماندهی شده جمهوری اسلامی برای عملیات برونمرزی سپاه است و در جریان جنگ اخیر بارها تبدیل به سپربلا شد.
به همین علت جمهوری اسلامی مجبور است برای حفظ این نیروی نیابتی کارآمد، در عمل نیز نشان دهد کنار آنها ایستاده تا اگر مذاکرات خلاف انتظار پیش رفت، بتواند به پشتوانه حزب الله، عملیات را به صورت همزمان در چند جبهه ادامه داد.
اما در سمت دیگر حزبالله میداند جمهوری اسلامی بعد از علی خامنهای، اگر به سمت توافق با آمریکا حرکت کند دیگر چتر حمایتی خود را بر لبنان نگه نخواهد داشت و این به معنای پایان پایان کار حزبالله نیز خواهد بود.
در نتیجه حزبالله به سمت اسرائیل شلیک میکند تا اسرائیل مجبور به پاسخ شود و جمهوری اسلامی با توجه به همان بند نخست تفاهمنامه، مجبور باشد اقدامات ثانویه مانند بستن تنگه هرمز را اجرا کند و اینگونه است که مدام شاهد یک چرخهی بیانتها از آتشبس و نقض آتشبس هستیم.
نکتهی جالب در این معادله سیاسی، اینجاست که هیچکس علاقهای به انجام این توافق ندارد، حزبالله به یک علت، اسرائیل هم به علت دیگر، حتی در میان مخالفان و موافقان جمهوری اسلامی هم شاهد این عدم تمایل هستیم.
⚡️@bardegi57
حزبالله لبنان بزرگترین نیروی نیابتی سازماندهی شده جمهوری اسلامی برای عملیات برونمرزی سپاه است و در جریان جنگ اخیر بارها تبدیل به سپربلا شد.
به همین علت جمهوری اسلامی مجبور است برای حفظ این نیروی نیابتی کارآمد، در عمل نیز نشان دهد کنار آنها ایستاده تا اگر مذاکرات خلاف انتظار پیش رفت، بتواند به پشتوانه حزب الله، عملیات را به صورت همزمان در چند جبهه ادامه داد.
اما در سمت دیگر حزبالله میداند جمهوری اسلامی بعد از علی خامنهای، اگر به سمت توافق با آمریکا حرکت کند دیگر چتر حمایتی خود را بر لبنان نگه نخواهد داشت و این به معنای پایان پایان کار حزبالله نیز خواهد بود.
در نتیجه حزبالله به سمت اسرائیل شلیک میکند تا اسرائیل مجبور به پاسخ شود و جمهوری اسلامی با توجه به همان بند نخست تفاهمنامه، مجبور باشد اقدامات ثانویه مانند بستن تنگه هرمز را اجرا کند و اینگونه است که مدام شاهد یک چرخهی بیانتها از آتشبس و نقض آتشبس هستیم.
نکتهی جالب در این معادله سیاسی، اینجاست که هیچکس علاقهای به انجام این توافق ندارد، حزبالله به یک علت، اسرائیل هم به علت دیگر، حتی در میان مخالفان و موافقان جمهوری اسلامی هم شاهد این عدم تمایل هستیم.
⚡️@bardegi57
❤10👍8👏1
🔴 آکسیوس به نقل از یک دیپلمات آمریکایی:
مذاکرات بین تیمهای فنی ادامه خواهد یافت و آنها احتمالاً برای ادامه کار خود در سوئیس باقی خواهند ماند.
🔥@Bardegi57
مذاکرات بین تیمهای فنی ادامه خواهد یافت و آنها احتمالاً برای ادامه کار خود در سوئیس باقی خواهند ماند.
🔥@Bardegi57
💩19
🔴وزارت دفاع قطر اعلام کرد: «انفجاری داخلی در یکی از کارخانههای منطقه صنعتی راس لفان رخ داد
🔥@Bardegi57
🔥@Bardegi57
🥰7😁4❤2👍2
🔴یک دیپلمات آمریکایی به آکسیوس: پیشرفت خوبی در مذاکرات برای باز نگهداشتن تنگه هرمز حاصل شده است.
🔥@Bardegi57
🔥@Bardegi57
💩24👍1😁1🖕1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴وزیر امنیت ملی اسرائیل بن گویر: با ایرانیها، هیچ فایدهای ندارد که مصالحه کنیم و هیچ فایدهای ندارد که توافقنامهای امضا کنیم.
باید به ایرانیها بمب زد، و سپس دوباره بمب زد، و دوباره بمب زد.
و همینطور با حزبالله — فقط به بمباران آنها ادامه دهید، و سپس دوباره بمباران کنید، و دوباره. این روش کار است.
هر کسی که میخواهد مرا محکوم کند، میتواند مرا محکوم کند. بگذار مردم سراسر جهان هر چه میخواهند بگویند. من واقعاً به این باور دارم.
🔥@Bardegi57
باید به ایرانیها بمب زد، و سپس دوباره بمب زد، و دوباره بمب زد.
و همینطور با حزبالله — فقط به بمباران آنها ادامه دهید، و سپس دوباره بمباران کنید، و دوباره. این روش کار است.
هر کسی که میخواهد مرا محکوم کند، میتواند مرا محکوم کند. بگذار مردم سراسر جهان هر چه میخواهند بگویند. من واقعاً به این باور دارم.
🔥@Bardegi57
👍65❤3🔥2🤬2💯1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴سناتور گراهام:
به لبنان، به مردم لبنان، کمک در راه است.
حزبالله مدت طولانی کشور شما را دچار ترس و ناامنی کرده است. این وضعیت قرار است به پایان برسد.
🔥@Bardegi57
به لبنان، به مردم لبنان، کمک در راه است.
حزبالله مدت طولانی کشور شما را دچار ترس و ناامنی کرده است. این وضعیت قرار است به پایان برسد.
🔥@Bardegi57
❤35🤮16💩10🤣3🖕1
🔴آکسیوس: انتظار میرود مذاکرات در سطح رهبری ارشد سیاسی روز دوشنبه به پایان برسد و بین تیمهای فنی که احتمالاً در سوئیس خواهند ماند ادامه یابد
🔥@Bardegi57
🔥@Bardegi57
💩25👎7❤1👏1🖕1
از زلاتان پرسیدن نظرت راجع به بازی ایران و بلژیک چیه؟ گفت:
نیمه اول نزدیک بود بخوابم
نیمه دوم واقعاً خوابیدم
💥 @Bardegi57
نیمه اول نزدیک بود بخوابم
نیمه دوم واقعاً خوابیدم
💥 @Bardegi57
😁68💩6👍2❤1
پایان مذاکرات ایران و آمریکا در سوئیس...
میانجیگران: سازوکاری برای ادامه گفتگوهای فنی ایجاد شد
قطر و پاکستان که میانجیگری مذاکرات ایران و آمریکا را بر عهده دارند، بامداد دوشنبه طی بیانیهای ضمن اعلام پایان نخستین دور گفتگوها در سوئیس، گفتند که این مذاکرات در فضایی «مثبت و سازنده» برگزار شد و «پیشرفتهای دلگرمکنندهای از جمله ایجاد سازوکاری برای ادامه گفتگوهای فنی، حاصل شده است.»
⚡️@bardegi57
میانجیگران: سازوکاری برای ادامه گفتگوهای فنی ایجاد شد
قطر و پاکستان که میانجیگری مذاکرات ایران و آمریکا را بر عهده دارند، بامداد دوشنبه طی بیانیهای ضمن اعلام پایان نخستین دور گفتگوها در سوئیس، گفتند که این مذاکرات در فضایی «مثبت و سازنده» برگزار شد و «پیشرفتهای دلگرمکنندهای از جمله ایجاد سازوکاری برای ادامه گفتگوهای فنی، حاصل شده است.»
⚡️@bardegi57
💩27❤5🥱5🖕1
#خبر_فوری
دقایقی پیش اسرائیل رسماً شرط ایران برای ادامه مذاکرات با آمریکا را به صورت کامل رد کرد،
هم اکنون وزیر دفاع اسرائیل اعلام کرد:
ارتش اسرائیل قصد هیچ عقبنشینی از جنوب لبنان را ندارد،
او اظهار داشت که ارتش اسرائیل حتی از قلعه بوفورت، یکی از پیشرفتهترین مواضع اسرائیل در لبنان،
عقبنشینی نخواهد کرد و هیچ تغییری در منطقه امنیتی جنوب لبنان ایجاد نخواهد شد.
⚡️@bardegi57
دقایقی پیش اسرائیل رسماً شرط ایران برای ادامه مذاکرات با آمریکا را به صورت کامل رد کرد،
هم اکنون وزیر دفاع اسرائیل اعلام کرد:
ارتش اسرائیل قصد هیچ عقبنشینی از جنوب لبنان را ندارد،
او اظهار داشت که ارتش اسرائیل حتی از قلعه بوفورت، یکی از پیشرفتهترین مواضع اسرائیل در لبنان،
عقبنشینی نخواهد کرد و هیچ تغییری در منطقه امنیتی جنوب لبنان ایجاد نخواهد شد.
⚡️@bardegi57
👍77👏19❤7
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
♦️براساس تصاویر منتشر شده در خبرگزاری فرانسه و رویترز، ایرانیان، روز یکشنبه، در جریان دومین بازی تیم فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۶ مقابل بلژیک در ورزشگاه «سوفای» لسآنجلس، با وجود تداوم ممنوعیتهای صریح فیفا، پرچمهای ملی شیروخورشید نشان را برافراشتند. ایرانیان معترض به جمهوری اسلامی همچنین از ساعاتی قبل از آغاز بازی مقابل ورزشگاه تجمع برگزار کردند.
⚡️@bardegi57
⚡️@bardegi57
👍20👏11
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مارک لوین از چهرههای شاخص جریان محافظهکار آمریکا:
(در تفاهمنامه) هیچ اشارهای به مردم ایران نشده! آیا ما به مردم ایران نگفتیم کمک در راهه؟! نگفتیم؟!
دروغ گفتیم(جدی نگفتیم)؟!
بس کنید که این رژیم عوض شده! رژیمی که چندماه پیش ۵۰هزار ایرانی را قتلعام کرد و همین حالا اعدام میکند!
⚡️@bardegi57
(در تفاهمنامه) هیچ اشارهای به مردم ایران نشده! آیا ما به مردم ایران نگفتیم کمک در راهه؟! نگفتیم؟!
دروغ گفتیم(جدی نگفتیم)؟!
بس کنید که این رژیم عوض شده! رژیمی که چندماه پیش ۵۰هزار ایرانی را قتلعام کرد و همین حالا اعدام میکند!
⚡️@bardegi57
👍51👌6💯3❤1
عراقچی: محدودیت صادرات نفت و پتروشیمی لغو و بخشی از دارایی مسدودشده ایران آزاد شد
عباس عراقچی، بامداد دوشنبه در شبکه اجتماعی ایکس مدعی شد که در جریان مذاکرات ایران با آمریکا که روز یکشنبه با میانجیگری قطر و پاکستان در سوئیس برگزار شد، علاوه بر حصول «پیشرفتهای مهم» برای پایان دادن به جنگ در لبنان، محدودیت بر صادرات نفت و محصولات پتروشیمی ایران لغو و بخشی از داراییهای مسدودشده ایران آزاد شده است.
⚡️@bardegi57
عباس عراقچی، بامداد دوشنبه در شبکه اجتماعی ایکس مدعی شد که در جریان مذاکرات ایران با آمریکا که روز یکشنبه با میانجیگری قطر و پاکستان در سوئیس برگزار شد، علاوه بر حصول «پیشرفتهای مهم» برای پایان دادن به جنگ در لبنان، محدودیت بر صادرات نفت و محصولات پتروشیمی ایران لغو و بخشی از داراییهای مسدودشده ایران آزاد شده است.
⚡️@bardegi57
🖕24🤬5🤮2❤1👍1
فراخوان لشکرکشی به حمید رسایی رسید!
رسایی: ما یکشنبه جلو مجلس خواهیم آمد، یا در باز میشود یا همانجا مینشینیم تا مردم ببینند.😂
⚡️@bardegi57
رسایی: ما یکشنبه جلو مجلس خواهیم آمد، یا در باز میشود یا همانجا مینشینیم تا مردم ببینند.😂
⚡️@bardegi57
💩28👏15😁5🤡2
یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۵، سه زندانی بلوچ در زندان های زابل و زاهدان اعدام شدند.
#نعمتالله_براهویی در زندان زاهدان
#عیسی_رحمانی در زندان زاهدان
#حسین_یوسف_زهی در زندان زابل
⚡️@bardegi57
#نعمتالله_براهویی در زندان زاهدان
#عیسی_رحمانی در زندان زاهدان
#حسین_یوسف_زهی در زندان زابل
⚡️@bardegi57
💔29🤬9❤2
اکبر طاهری، علیرضا داوری، مهدی صالحی و حامد عباسی، چهار عضو اداره اطلاعات اصفهان که بسیاری از مردم اصفهان را قتلعام کرده بودند، در جنگ اخیر به درک واصل شدند.
⚡️@bardegi57
⚡️@bardegi57
👏45💩11