💩24😱2
کانال ۱۳ اسرائیل به نقل از منابعی گزارش داد رونن بار، رییس پیشین شینبت، سازمان امنیت داخلی اسرائیل و همسرش در جریان سفری که اخیرا به امارات متحده عربی داشتند، پس از دریافت هشدار درباره تلاش جمهوری اسلامی برای آسیب رساندن به آنها، از محل اقامت خود خارج و به مکان امن منتقل شدند.
بر اساس این گزارش، بار و همسرش برای شرکت در یک نشست بینالمللی امنیتی به امارات متحده عربی سفر کرده بودند.
کانال ۱۳ اعلام کرد این نشست به میزبانی عبدالله بن زاید آلنهیان، وزیر خارجه امارات متحده عربی برگزار شده بود، اما یک منبع نزدیک به این کشور در گفتوگو با این شبکه، میزبانی چنین رویدادی از سوی وزیر خارجه امارات متحده عربی را رد کرد.
⚡️@bardegi57
بر اساس این گزارش، بار و همسرش برای شرکت در یک نشست بینالمللی امنیتی به امارات متحده عربی سفر کرده بودند.
کانال ۱۳ اعلام کرد این نشست به میزبانی عبدالله بن زاید آلنهیان، وزیر خارجه امارات متحده عربی برگزار شده بود، اما یک منبع نزدیک به این کشور در گفتوگو با این شبکه، میزبانی چنین رویدادی از سوی وزیر خارجه امارات متحده عربی را رد کرد.
⚡️@bardegi57
❤10🤨1
امروز یکم تیر ماه دانش آموزان کنکوری برای دومین روز در اعتراض به تاریخ برگذاری و فرجه بندی عجولانه آزمون های نهایی(آزمون هایی که شامل 60درصد تراز کنکور آنها میباشد)
به طور هماهنگ در سرتاسر کشور روبروی اداره کل آموزش و پرورش هر استان تجمع یافتند
🌟@bardegi57
به طور هماهنگ در سرتاسر کشور روبروی اداره کل آموزش و پرورش هر استان تجمع یافتند
پ.ن: عکس مربوط به دانش آموزان استان آذربایجان غربی-ارومیه میباشد
🌟@bardegi57
❤7👍6
👍14❤2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چند تا بسیجی توی تهران ریختن سر یه دختر
و میگن ما با پوششت تحریک میشیم.
یا درست لباس بپوش یا زنگ میزنیم پلیس
⚡️@bardegi57
و میگن ما با پوششت تحریک میشیم.
یا درست لباس بپوش یا زنگ میزنیم پلیس
⚡️@bardegi57
🤬23😱10🔥3👏3😁1
چند قرن بردگی
Photo
تصویر مربوط به روز اول(30خرداد) تجمع دانش آموزان ارومیه
+به گفته رهگذران و حاضرین این تجمع با ورود نیروی انتظامی در دقایق اول (در اکثر شهر ها ) به نوعی سرکوب و پراکنده سازی شده؛ و سعی کردن باقی مانده هارو هر طور شده بفرستن داخل ساختمان های آموزشی تا از تجمع بیشتر و پیوستن مردم به تجمع جلوگیری بشه.
پ.ن: ج.ا چنان ری*ده تو خودش که حتی از تجمعات دانش آموزی و مربوط به حیطه آموزشی هم میترسه!
میترسه جرقه خشم مردم دوباره آتیش بزنه پته شونو..
🌟@bardegi57
+به گفته رهگذران و حاضرین این تجمع با ورود نیروی انتظامی در دقایق اول (در اکثر شهر ها ) به نوعی سرکوب و پراکنده سازی شده؛ و سعی کردن باقی مانده هارو هر طور شده بفرستن داخل ساختمان های آموزشی تا از تجمع بیشتر و پیوستن مردم به تجمع جلوگیری بشه.
پ.ن: ج.ا چنان ری*ده تو خودش که حتی از تجمعات دانش آموزی و مربوط به حیطه آموزشی هم میترسه!
میترسه جرقه خشم مردم دوباره آتیش بزنه پته شونو..
🌟@bardegi57
👏18❤3
میانجیها اعلام کردند ایران و ایالات متحده روز دوشنبه اول تیرماه توافق کردند خطوط ارتباطی مستقیمی برای باز نگه داشتن تنگه راهبردی هرمز و پایان دادن به درگیریها در لبنان ایجاد کنند.
بنا بر گزارشها دو طرف از طریق تشکیل یک کمیته عالی مذاکرات، بر سر یک نقشه راه برای دستیابی به توافق نهایی ظرف ۶۰ روز به توافق رسیدند همچنین قرار شد گفتوگوهای فنی از همین هفته در بورگناشتوک درباره همه موضوعات ادامه یابد.
در بیانیه مشترک دو کشور میانجی یعنی پاکستان و قطر آمده است که: «طرفها با تشکیل یک کمیته عالی موافقت کردند که مسئول نظارت سیاسی بر روند میانجیگری خواهد بود. مذاکرهکنندگان ارشد بهطور منظم به این کمیته گزارش خواهند داد و گروههای کاری مسئول موضوعات هستهای، تحریمها و نیز گروه نظارت و حلوفصل اختلافات را هدایت خواهند کرد تا اجرای مؤثر تفاهمنامه و دیگر مسائل تضمین شود. کمیته عالی بر سر یک نقشه راه برای دستیابی به توافق نهایی ظرف ۶۰ روز به توافق رسیده است؛ نقشهای که زمینه را برای آغاز فوری گفتوگوهای فنی بیشتر فراهم میکند.»
🌙@bardegi57
بنا بر گزارشها دو طرف از طریق تشکیل یک کمیته عالی مذاکرات، بر سر یک نقشه راه برای دستیابی به توافق نهایی ظرف ۶۰ روز به توافق رسیدند همچنین قرار شد گفتوگوهای فنی از همین هفته در بورگناشتوک درباره همه موضوعات ادامه یابد.
در بیانیه مشترک دو کشور میانجی یعنی پاکستان و قطر آمده است که: «طرفها با تشکیل یک کمیته عالی موافقت کردند که مسئول نظارت سیاسی بر روند میانجیگری خواهد بود. مذاکرهکنندگان ارشد بهطور منظم به این کمیته گزارش خواهند داد و گروههای کاری مسئول موضوعات هستهای، تحریمها و نیز گروه نظارت و حلوفصل اختلافات را هدایت خواهند کرد تا اجرای مؤثر تفاهمنامه و دیگر مسائل تضمین شود. کمیته عالی بر سر یک نقشه راه برای دستیابی به توافق نهایی ظرف ۶۰ روز به توافق رسیده است؛ نقشهای که زمینه را برای آغاز فوری گفتوگوهای فنی بیشتر فراهم میکند.»
🌙@bardegi57
💩19❤2
دو پست ترامپ علیه نیویورکتایمز درباره اخبار جنگ:
تیتر نیویورکتایمزِ فاسد و رو به سقوط این است: «بعد از تقریباً چهار ماه جنگ چه چیزی تغییر کرده؟ تحلیلگران میگویند نه چندان زیاد.»
واقعاً؟ ارتش آنها از کار افتاده، نیروی دریاییشان از بین رفته، نیروی هواییشان از بین رفته، سکوهای پرتاب، موشکها، پهپادها و تولید آنها تقریباً نابود شده، دو رده بالای رهبرانشان از میان رفتهاند، تورمشان به ۲۵۰ درصد رسیده، اقتصادشان درهم شکسته، به سربازانشان حقوق پرداخت نمیشود، تنگه هرمز باز است، نفت با شدت در جریان است، و بازار سهام و اشتغال در آمریکا به بالاترین رکوردهای خود رسیدهاند. اینهاست آنچه تغییر کرده، ای ترسوهای فاسد و بیاخلاق، و حتی بیشتر از اینها!!!
رئیسجمهور دیجیتی
realDonaldTrump
نحوه پوشش خبرها درباره ایرانِ بسیار ضربهخورده و آسیبدیده از سوی نیویورکتایمزِ فاسد و رو به افول، از طریق «واقعیتهای» جعلی و ساختگی، به نظر من «خیانتآمیز» است. من همه گزارشهای دروغین و مضحک آنها را به شکایت چندمیلیارددلاریام علیهشان اضافه خواهم کرد. آنها مجرماند!
رئیسجمهور دیجیتی
realDonaldTrump
🌙@bardegi57
تیتر نیویورکتایمزِ فاسد و رو به سقوط این است: «بعد از تقریباً چهار ماه جنگ چه چیزی تغییر کرده؟ تحلیلگران میگویند نه چندان زیاد.»
واقعاً؟ ارتش آنها از کار افتاده، نیروی دریاییشان از بین رفته، نیروی هواییشان از بین رفته، سکوهای پرتاب، موشکها، پهپادها و تولید آنها تقریباً نابود شده، دو رده بالای رهبرانشان از میان رفتهاند، تورمشان به ۲۵۰ درصد رسیده، اقتصادشان درهم شکسته، به سربازانشان حقوق پرداخت نمیشود، تنگه هرمز باز است، نفت با شدت در جریان است، و بازار سهام و اشتغال در آمریکا به بالاترین رکوردهای خود رسیدهاند. اینهاست آنچه تغییر کرده، ای ترسوهای فاسد و بیاخلاق، و حتی بیشتر از اینها!!!
رئیسجمهور دیجیتی
realDonaldTrump
نحوه پوشش خبرها درباره ایرانِ بسیار ضربهخورده و آسیبدیده از سوی نیویورکتایمزِ فاسد و رو به افول، از طریق «واقعیتهای» جعلی و ساختگی، به نظر من «خیانتآمیز» است. من همه گزارشهای دروغین و مضحک آنها را به شکایت چندمیلیارددلاریام علیهشان اضافه خواهم کرد. آنها مجرماند!
رئیسجمهور دیجیتی
realDonaldTrump
🌙@bardegi57
🍌9💩1🥱1
پست ترامپ، ترجمه ماشین:
بعد از آنکه تریلیونها دلار خرج ناتو کردیم، ایتالیا و نخستوزیرش حتی فکرِ درگیر شدن با جمهوری اسلامی ایران و تهدید هستهای بسیار جدی آن را هم نمیکنند. دهههاست که ما از آنها دفاع میکنیم، اما وقتی پای آزمون به میان میآید، آنها برای دفاع از ما و بقیه جهان حاضر نیستند. خوب نیست!
رئیسجمهور دونالد جی. ترامپ
realDonaldTrump
🌙@bardegi57
بعد از آنکه تریلیونها دلار خرج ناتو کردیم، ایتالیا و نخستوزیرش حتی فکرِ درگیر شدن با جمهوری اسلامی ایران و تهدید هستهای بسیار جدی آن را هم نمیکنند. دهههاست که ما از آنها دفاع میکنیم، اما وقتی پای آزمون به میان میآید، آنها برای دفاع از ما و بقیه جهان حاضر نیستند. خوب نیست!
رئیسجمهور دونالد جی. ترامپ
realDonaldTrump
🌙@bardegi57
👍14❤2💩1😨1
#برجام حاصل ۲۲ ماه مذاکره فشرده با شش قدرت بزرگ جهانی بود. در آن روند، #ظریف و #کری نهتنها با هم دست دادند، بلکه قدم زدند، ساعتها گفتوگو کردند و حتی شبها برای هم پیام «Good Night» با قلب قرمز فرستادند.
حالا مذاکرات کنونی را مقایسه کنید؛ پس از دو جنگ، کشته شدن #خامنهای و دهها فرمانده ارشد سپاه و مقام حکومتی، یک سوی میز #ونس قرار دارد و سوی دیگر #باقرشاه.
دو طرف حتی حاضر نیستند مقابل دوربین با یکدیگر دست بدهند.
⚡️@bardegi57
حالا مذاکرات کنونی را مقایسه کنید؛ پس از دو جنگ، کشته شدن #خامنهای و دهها فرمانده ارشد سپاه و مقام حکومتی، یک سوی میز #ونس قرار دارد و سوی دیگر #باقرشاه.
دو طرف حتی حاضر نیستند مقابل دوربین با یکدیگر دست بدهند.
⚡️@bardegi57
😁8❤3👍1🤮1💩1
وسط جو فوتبالی دیشب ونکوور یه نفر اینطور قشنگ توجهها رو جلبِ اتفاقات ایران میکنه...دمشون گرم واقعا.🤍
⚡️@bardegi57
⚡️@bardegi57
❤58👏10🔥1
معاون سیاسی سپاه:
رهبری اذن مذاکره با آمریکا را دادند.
«#علی_الاصول» به معنی عدم مذاکره با آمریکا نیست
پ ن : کودتاچیان ،دارن پلان خود را علنی میکنن، آخه مجتبی کجا بود...بزودی خواهیم گفت مجتبی خامنهای در چه حالیاست 😎
⚡️@bardegi57
رهبری اذن مذاکره با آمریکا را دادند.
«#علی_الاصول» به معنی عدم مذاکره با آمریکا نیست
پ ن : کودتاچیان ،دارن پلان خود را علنی میکنن، آخه مجتبی کجا بود...بزودی خواهیم گفت مجتبی خامنهای در چه حالیاست 😎
⚡️@bardegi57
💩61❤2😁2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نه یادمون میره و نه قدیمی میشه این غم:)❤️🩹
هربار که فکر میکنم با این غم کنار اومدم صداها از عمق وجودم تکرار میشن..
🌟@bardegi57
هربار که فکر میکنم با این غم کنار اومدم صداها از عمق وجودم تکرار میشن..
🌟@bardegi57
💔40