پست ترامپ، ترجمه ماشین:
بعد از آنکه تریلیونها دلار خرج ناتو کردیم، ایتالیا و نخستوزیرش حتی فکرِ درگیر شدن با جمهوری اسلامی ایران و تهدید هستهای بسیار جدی آن را هم نمیکنند. دهههاست که ما از آنها دفاع میکنیم، اما وقتی پای آزمون به میان میآید، آنها برای دفاع از ما و بقیه جهان حاضر نیستند. خوب نیست!
رئیسجمهور دونالد جی. ترامپ
realDonaldTrump
🌙@bardegi57
بعد از آنکه تریلیونها دلار خرج ناتو کردیم، ایتالیا و نخستوزیرش حتی فکرِ درگیر شدن با جمهوری اسلامی ایران و تهدید هستهای بسیار جدی آن را هم نمیکنند. دهههاست که ما از آنها دفاع میکنیم، اما وقتی پای آزمون به میان میآید، آنها برای دفاع از ما و بقیه جهان حاضر نیستند. خوب نیست!
رئیسجمهور دونالد جی. ترامپ
realDonaldTrump
🌙@bardegi57
👍14❤2💩1😨1
#برجام حاصل ۲۲ ماه مذاکره فشرده با شش قدرت بزرگ جهانی بود. در آن روند، #ظریف و #کری نهتنها با هم دست دادند، بلکه قدم زدند، ساعتها گفتوگو کردند و حتی شبها برای هم پیام «Good Night» با قلب قرمز فرستادند.
حالا مذاکرات کنونی را مقایسه کنید؛ پس از دو جنگ، کشته شدن #خامنهای و دهها فرمانده ارشد سپاه و مقام حکومتی، یک سوی میز #ونس قرار دارد و سوی دیگر #باقرشاه.
دو طرف حتی حاضر نیستند مقابل دوربین با یکدیگر دست بدهند.
⚡️@bardegi57
حالا مذاکرات کنونی را مقایسه کنید؛ پس از دو جنگ، کشته شدن #خامنهای و دهها فرمانده ارشد سپاه و مقام حکومتی، یک سوی میز #ونس قرار دارد و سوی دیگر #باقرشاه.
دو طرف حتی حاضر نیستند مقابل دوربین با یکدیگر دست بدهند.
⚡️@bardegi57
😁8❤3👍1🤮1💩1
وسط جو فوتبالی دیشب ونکوور یه نفر اینطور قشنگ توجهها رو جلبِ اتفاقات ایران میکنه...دمشون گرم واقعا.🤍
⚡️@bardegi57
⚡️@bardegi57
❤58👏9🔥1
معاون سیاسی سپاه:
رهبری اذن مذاکره با آمریکا را دادند.
«#علی_الاصول» به معنی عدم مذاکره با آمریکا نیست
پ ن : کودتاچیان ،دارن پلان خود را علنی میکنن، آخه مجتبی کجا بود...بزودی خواهیم گفت مجتبی خامنهای در چه حالیاست 😎
⚡️@bardegi57
رهبری اذن مذاکره با آمریکا را دادند.
«#علی_الاصول» به معنی عدم مذاکره با آمریکا نیست
پ ن : کودتاچیان ،دارن پلان خود را علنی میکنن، آخه مجتبی کجا بود...بزودی خواهیم گفت مجتبی خامنهای در چه حالیاست 😎
⚡️@bardegi57
💩61❤2😁2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نه یادمون میره و نه قدیمی میشه این غم:)❤️🩹
هربار که فکر میکنم با این غم کنار اومدم صداها از عمق وجودم تکرار میشن..
🌟@bardegi57
هربار که فکر میکنم با این غم کنار اومدم صداها از عمق وجودم تکرار میشن..
🌟@bardegi57
💔40
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
استارمر از قدرت کنار رفت؛ کمتر از دو سال پس از پیروزی بزرگ حزب کارگر
کییر استارمر، نخستوزیر بریتانیا، اعلام کرد از سمت خود کنارهگیری میکند و برای انتقال منظم قدرت همکاری خواهد کرد.
استارمر کمتر از دو سال پیش با وعده پایان دادن به آشفتگی سیاسی در بریتانیا و با پیروزی قاطع حزب کارگر وارد داونینگاستریت شد، اما فشارهای داخلی، افت محبوبیت و تشدید اختلافها در حزب کارگر سرانجام او را به نقطه خروج رساند.
بر اساس گزارشها، اندی برنهام، چهره مطرح حزب کارگر و شهردار پیشین منچستر، از گزینههای اصلی جانشینی او به شمار میرود. خروج استارمر میتواند بریتانیا را وارد مرحله تازهای از رقابت درونحزبی و بیثباتی سیاسی کند؛ آن هم در کشوری که پس از برگزیت، بارها شاهد تغییر سریع نخستوزیران بوده است.
⚡️@bardegi57
کییر استارمر، نخستوزیر بریتانیا، اعلام کرد از سمت خود کنارهگیری میکند و برای انتقال منظم قدرت همکاری خواهد کرد.
استارمر کمتر از دو سال پیش با وعده پایان دادن به آشفتگی سیاسی در بریتانیا و با پیروزی قاطع حزب کارگر وارد داونینگاستریت شد، اما فشارهای داخلی، افت محبوبیت و تشدید اختلافها در حزب کارگر سرانجام او را به نقطه خروج رساند.
بر اساس گزارشها، اندی برنهام، چهره مطرح حزب کارگر و شهردار پیشین منچستر، از گزینههای اصلی جانشینی او به شمار میرود. خروج استارمر میتواند بریتانیا را وارد مرحله تازهای از رقابت درونحزبی و بیثباتی سیاسی کند؛ آن هم در کشوری که پس از برگزیت، بارها شاهد تغییر سریع نخستوزیران بوده است.
⚡️@bardegi57
🥰10💩6❤1
سپاه پاسداران : پیام اخیر مجتبی خامنهای به معنای مخالفت با مذاکره نیست و او اجازه انجام گفتوگو با آمریکا را صادر کرده است.
⚡️@bardegi57
⚡️@bardegi57
🤣36💩6
۱۶۹ روز از بازداشت «احسان وینه»، شهروند کُرد اهل کرمانشاه گذشته و خانواده او میگویند در تمام این مدت حتی یک تماس کوتاه نیز با او نداشتهاند.
بر اساس اطلاعات رسیده به صدای کرمانشاه، نهادهای مسئول نیز تاکنون هیچ توضیحی درباره وضعیت یا محل او نداده اند.
#احسان_وینه #کرمانشاه
⚡️@bardegi57
بر اساس اطلاعات رسیده به صدای کرمانشاه، نهادهای مسئول نیز تاکنون هیچ توضیحی درباره وضعیت یا محل او نداده اند.
#احسان_وینه #کرمانشاه
⚡️@bardegi57
💔29😭1
جی دی ونس:
دیروز روز خیلی خیلی خوبی بود.
ما پیشرفت خیلی خوبی داشتیم.
ما دقیقاً کاری را که میخواستیم انجام دهیم، انجام دادیم.
همانطور که ترامپ گفت، گاهی اوقات این آتشبسها به این معنی است که شما کمی کمتر تیراندازی میکنید.
اما ما میخواستیم مطمئن شویم که هماهنگی مناسبی برقرار شده است تا اگر تیراندازی صورت گرفت، اگر حزبالله به اسرائیل شلیک کرد، یا اگر اسرائیل پاسخ داد، ما واقعاً با یکدیگر صحبت کنیم و بفهمیم چگونه تیراندازی را متوقف کنیم.
ما میخواستیم سازوکاری برای باز نگه داشتن تنگه هرمز ایجاد کنیم. این تنگه باز است.
ما میخواستیم مطمئن شویم که سازوکاری ایجاد کردهایم تا مطمئن شویم وقتی درگیریهایی ناگزیر پیش میآید، میتوانیم از آنها عبور کنیم.
معامله نهایی، خانه است. ما فونداسیون را بنا نهادیم. ما خانه را نساختهایم، اما فونداسیون موفقی بنا نهادیم.
⚡️@bardegi57
دیروز روز خیلی خیلی خوبی بود.
ما پیشرفت خیلی خوبی داشتیم.
ما دقیقاً کاری را که میخواستیم انجام دهیم، انجام دادیم.
همانطور که ترامپ گفت، گاهی اوقات این آتشبسها به این معنی است که شما کمی کمتر تیراندازی میکنید.
اما ما میخواستیم مطمئن شویم که هماهنگی مناسبی برقرار شده است تا اگر تیراندازی صورت گرفت، اگر حزبالله به اسرائیل شلیک کرد، یا اگر اسرائیل پاسخ داد، ما واقعاً با یکدیگر صحبت کنیم و بفهمیم چگونه تیراندازی را متوقف کنیم.
ما میخواستیم سازوکاری برای باز نگه داشتن تنگه هرمز ایجاد کنیم. این تنگه باز است.
ما میخواستیم مطمئن شویم که سازوکاری ایجاد کردهایم تا مطمئن شویم وقتی درگیریهایی ناگزیر پیش میآید، میتوانیم از آنها عبور کنیم.
معامله نهایی، خانه است. ما فونداسیون را بنا نهادیم. ما خانه را نساختهایم، اما فونداسیون موفقی بنا نهادیم.
⚡️@bardegi57
💩26
جی دی ونس:
من نمیتوانم ۶۰ روز آینده اینجا بمانم. به آمریکا برمیگردم.
تیمهای فنی مشغول به کار خواهند بود.
ایرانیها موافقت کردهاند که بازرسان آژانس بینالمللی انرژی اتمی را به کشورشان بازگردانند.
⚡️@bardegi57
من نمیتوانم ۶۰ روز آینده اینجا بمانم. به آمریکا برمیگردم.
تیمهای فنی مشغول به کار خواهند بود.
ایرانیها موافقت کردهاند که بازرسان آژانس بینالمللی انرژی اتمی را به کشورشان بازگردانند.
⚡️@bardegi57
💩24❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این صدای یک نفر به نمایندگی از کل ملت ایران بود.
ممنونو دست بوس فرزندان ایران در لس آنجلس هستم که صدای ما مردم داخل ایران شدند.
⚡️@bardegi57
ممنونو دست بوس فرزندان ایران در لس آنجلس هستم که صدای ما مردم داخل ایران شدند.
⚡️@bardegi57
🙏37❤3
🔴مایکل بامگارتنر، عضو مجلس نمایندگان آمریکا، در شبکه ایکس نوشت ترجیح میدهد آمریکا محاصره صادرات نفت ایران را تا زمان در اختیار گرفتن همه اورانیوم غنیشده این کشور حفظ کند.
⚡️@bardegi57
⚡️@bardegi57
👍22❤1💯1
#فوری
وزیر خزانهداری آمریکا:
"امتیاز لغو موقت تحریمهای نفتی ایران، در ازای موافقت ایران با بازگشایی کامل تنگه هرمز و همچنین ورود بازرسان آژانس به ایران، ارائه شده است" فروش نفت ایران به مدت 60 روز لغو تحریم شده است و در این مدت بازرسان به ایران میان و تنگه هرمز بدون عوارض باز خواهد ماند.
پ.ن: اگر واقعا قرار باشد بازرسان آمریکایی به ایران بیایند این جامزهر تلخی است که خوردنش عواقب سنگینی برای رژیم دارد
⚡️@bardegi57
وزیر خزانهداری آمریکا:
"امتیاز لغو موقت تحریمهای نفتی ایران، در ازای موافقت ایران با بازگشایی کامل تنگه هرمز و همچنین ورود بازرسان آژانس به ایران، ارائه شده است" فروش نفت ایران به مدت 60 روز لغو تحریم شده است و در این مدت بازرسان به ایران میان و تنگه هرمز بدون عوارض باز خواهد ماند.
پ.ن: اگر واقعا قرار باشد بازرسان آمریکایی به ایران بیایند این جامزهر تلخی است که خوردنش عواقب سنگینی برای رژیم دارد
⚡️@bardegi57
👍15❤1
🔴 ترامپ: همه به خوبی میدانند که ایران برای تضمین «صداقت هستهای» در سالهای آینده، با بازرسیهای گسترده تسلیحاتی موافقت خواهد کرد. رئیسجمهور دونالد ج. ترامپ
⚡️@bardegi57
⚡️@bardegi57
💩21❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴ونس به سوال خبرنگار در مورد عدم توجه هیئت ایرانی به مذاکرهکنندگان آمریکایی در جریان مذاکرات زوریخ: ایرانیها گاهی گیجکننده عمل میکنند!
سوال خبرنگار:
چرا هیئت ایرانی وارد اتاق شدند اما با شما دست ندادند؟
ونس:
ایرانیها گاهی رفتار گیجکنندهای از خود نشان میدهند.
تو کص خلی، اونها گیج کننده عمل نمیکنند
⚡️@bardegi57
سوال خبرنگار:
چرا هیئت ایرانی وارد اتاق شدند اما با شما دست ندادند؟
ونس:
ایرانیها گاهی رفتار گیجکنندهای از خود نشان میدهند.
تو کص خلی، اونها گیج کننده عمل نمیکنند
⚡️@bardegi57
👍29😁7❤1
❤59💔22💯8😭4🤣2👍1
مارک آر. لوین تحلیل گر نزدیک به ترامپ در صفحه ايکس X خود در باره توافق آمریکا و مورد حمایت دونالد ترامپ نوشت:
ایران اکنون میتواند نفت بفروشد. چین بیشتر از هر کشوری نفت ایران را میخرد. بیش از ۹۰ درصد. آنها هیجانزده خواهند شد. چه تدابیری برای جلوگیری از استفاده رژیم ایران از این پول برای بازسازی ماشین جنگی خود وجود دارد؟ من که چیزی نمیبینم. آیا این موضوع کسی را نگران میکند؟ و لطفاً سرزنش نکنید. نمایش بیشتر
⚡️@bardegi57
ایران اکنون میتواند نفت بفروشد. چین بیشتر از هر کشوری نفت ایران را میخرد. بیش از ۹۰ درصد. آنها هیجانزده خواهند شد. چه تدابیری برای جلوگیری از استفاده رژیم ایران از این پول برای بازسازی ماشین جنگی خود وجود دارد؟ من که چیزی نمیبینم. آیا این موضوع کسی را نگران میکند؟ و لطفاً سرزنش نکنید. نمایش بیشتر
⚡️@bardegi57
👍21
خبرگزاری فارس، وابسته به سپاه پاسداران، به نقل از یک منبع آگاه نوشت اظهارات جیدی ونس، معاون رییسجمهوری آمریکا، درباره بازگشت بازرسان آژانس به ایران کذب است و در مذاکرات سوئیس هیچ صحبتی درباره حضور بازرسان در کشور نشده است.
⚡️@bardegi57
⚡️@bardegi57
🤮19🤬2