۱۶۹ روز از بازداشت «احسان وینه»، شهروند کُرد اهل کرمانشاه گذشته و خانواده او میگویند در تمام این مدت حتی یک تماس کوتاه نیز با او نداشتهاند.
بر اساس اطلاعات رسیده به صدای کرمانشاه، نهادهای مسئول نیز تاکنون هیچ توضیحی درباره وضعیت یا محل او نداده اند.
#احسان_وینه #کرمانشاه
⚡️@bardegi57
بر اساس اطلاعات رسیده به صدای کرمانشاه، نهادهای مسئول نیز تاکنون هیچ توضیحی درباره وضعیت یا محل او نداده اند.
#احسان_وینه #کرمانشاه
⚡️@bardegi57
💔29😭1
جی دی ونس:
دیروز روز خیلی خیلی خوبی بود.
ما پیشرفت خیلی خوبی داشتیم.
ما دقیقاً کاری را که میخواستیم انجام دهیم، انجام دادیم.
همانطور که ترامپ گفت، گاهی اوقات این آتشبسها به این معنی است که شما کمی کمتر تیراندازی میکنید.
اما ما میخواستیم مطمئن شویم که هماهنگی مناسبی برقرار شده است تا اگر تیراندازی صورت گرفت، اگر حزبالله به اسرائیل شلیک کرد، یا اگر اسرائیل پاسخ داد، ما واقعاً با یکدیگر صحبت کنیم و بفهمیم چگونه تیراندازی را متوقف کنیم.
ما میخواستیم سازوکاری برای باز نگه داشتن تنگه هرمز ایجاد کنیم. این تنگه باز است.
ما میخواستیم مطمئن شویم که سازوکاری ایجاد کردهایم تا مطمئن شویم وقتی درگیریهایی ناگزیر پیش میآید، میتوانیم از آنها عبور کنیم.
معامله نهایی، خانه است. ما فونداسیون را بنا نهادیم. ما خانه را نساختهایم، اما فونداسیون موفقی بنا نهادیم.
⚡️@bardegi57
دیروز روز خیلی خیلی خوبی بود.
ما پیشرفت خیلی خوبی داشتیم.
ما دقیقاً کاری را که میخواستیم انجام دهیم، انجام دادیم.
همانطور که ترامپ گفت، گاهی اوقات این آتشبسها به این معنی است که شما کمی کمتر تیراندازی میکنید.
اما ما میخواستیم مطمئن شویم که هماهنگی مناسبی برقرار شده است تا اگر تیراندازی صورت گرفت، اگر حزبالله به اسرائیل شلیک کرد، یا اگر اسرائیل پاسخ داد، ما واقعاً با یکدیگر صحبت کنیم و بفهمیم چگونه تیراندازی را متوقف کنیم.
ما میخواستیم سازوکاری برای باز نگه داشتن تنگه هرمز ایجاد کنیم. این تنگه باز است.
ما میخواستیم مطمئن شویم که سازوکاری ایجاد کردهایم تا مطمئن شویم وقتی درگیریهایی ناگزیر پیش میآید، میتوانیم از آنها عبور کنیم.
معامله نهایی، خانه است. ما فونداسیون را بنا نهادیم. ما خانه را نساختهایم، اما فونداسیون موفقی بنا نهادیم.
⚡️@bardegi57
💩26
جی دی ونس:
من نمیتوانم ۶۰ روز آینده اینجا بمانم. به آمریکا برمیگردم.
تیمهای فنی مشغول به کار خواهند بود.
ایرانیها موافقت کردهاند که بازرسان آژانس بینالمللی انرژی اتمی را به کشورشان بازگردانند.
⚡️@bardegi57
من نمیتوانم ۶۰ روز آینده اینجا بمانم. به آمریکا برمیگردم.
تیمهای فنی مشغول به کار خواهند بود.
ایرانیها موافقت کردهاند که بازرسان آژانس بینالمللی انرژی اتمی را به کشورشان بازگردانند.
⚡️@bardegi57
💩24❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این صدای یک نفر به نمایندگی از کل ملت ایران بود.
ممنونو دست بوس فرزندان ایران در لس آنجلس هستم که صدای ما مردم داخل ایران شدند.
⚡️@bardegi57
ممنونو دست بوس فرزندان ایران در لس آنجلس هستم که صدای ما مردم داخل ایران شدند.
⚡️@bardegi57
🙏36❤3
🔴مایکل بامگارتنر، عضو مجلس نمایندگان آمریکا، در شبکه ایکس نوشت ترجیح میدهد آمریکا محاصره صادرات نفت ایران را تا زمان در اختیار گرفتن همه اورانیوم غنیشده این کشور حفظ کند.
⚡️@bardegi57
⚡️@bardegi57
👍22❤1💯1
#فوری
وزیر خزانهداری آمریکا:
"امتیاز لغو موقت تحریمهای نفتی ایران، در ازای موافقت ایران با بازگشایی کامل تنگه هرمز و همچنین ورود بازرسان آژانس به ایران، ارائه شده است" فروش نفت ایران به مدت 60 روز لغو تحریم شده است و در این مدت بازرسان به ایران میان و تنگه هرمز بدون عوارض باز خواهد ماند.
پ.ن: اگر واقعا قرار باشد بازرسان آمریکایی به ایران بیایند این جامزهر تلخی است که خوردنش عواقب سنگینی برای رژیم دارد
⚡️@bardegi57
وزیر خزانهداری آمریکا:
"امتیاز لغو موقت تحریمهای نفتی ایران، در ازای موافقت ایران با بازگشایی کامل تنگه هرمز و همچنین ورود بازرسان آژانس به ایران، ارائه شده است" فروش نفت ایران به مدت 60 روز لغو تحریم شده است و در این مدت بازرسان به ایران میان و تنگه هرمز بدون عوارض باز خواهد ماند.
پ.ن: اگر واقعا قرار باشد بازرسان آمریکایی به ایران بیایند این جامزهر تلخی است که خوردنش عواقب سنگینی برای رژیم دارد
⚡️@bardegi57
👍14❤1
🔴 ترامپ: همه به خوبی میدانند که ایران برای تضمین «صداقت هستهای» در سالهای آینده، با بازرسیهای گسترده تسلیحاتی موافقت خواهد کرد. رئیسجمهور دونالد ج. ترامپ
⚡️@bardegi57
⚡️@bardegi57
💩21
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴ونس به سوال خبرنگار در مورد عدم توجه هیئت ایرانی به مذاکرهکنندگان آمریکایی در جریان مذاکرات زوریخ: ایرانیها گاهی گیجکننده عمل میکنند!
سوال خبرنگار:
چرا هیئت ایرانی وارد اتاق شدند اما با شما دست ندادند؟
ونس:
ایرانیها گاهی رفتار گیجکنندهای از خود نشان میدهند.
تو کص خلی، اونها گیج کننده عمل نمیکنند
⚡️@bardegi57
سوال خبرنگار:
چرا هیئت ایرانی وارد اتاق شدند اما با شما دست ندادند؟
ونس:
ایرانیها گاهی رفتار گیجکنندهای از خود نشان میدهند.
تو کص خلی، اونها گیج کننده عمل نمیکنند
⚡️@bardegi57
👍29😁7❤1
❤57💔22💯8😭4🤣2👍1
مارک آر. لوین تحلیل گر نزدیک به ترامپ در صفحه ايکس X خود در باره توافق آمریکا و مورد حمایت دونالد ترامپ نوشت:
ایران اکنون میتواند نفت بفروشد. چین بیشتر از هر کشوری نفت ایران را میخرد. بیش از ۹۰ درصد. آنها هیجانزده خواهند شد. چه تدابیری برای جلوگیری از استفاده رژیم ایران از این پول برای بازسازی ماشین جنگی خود وجود دارد؟ من که چیزی نمیبینم. آیا این موضوع کسی را نگران میکند؟ و لطفاً سرزنش نکنید. نمایش بیشتر
⚡️@bardegi57
ایران اکنون میتواند نفت بفروشد. چین بیشتر از هر کشوری نفت ایران را میخرد. بیش از ۹۰ درصد. آنها هیجانزده خواهند شد. چه تدابیری برای جلوگیری از استفاده رژیم ایران از این پول برای بازسازی ماشین جنگی خود وجود دارد؟ من که چیزی نمیبینم. آیا این موضوع کسی را نگران میکند؟ و لطفاً سرزنش نکنید. نمایش بیشتر
⚡️@bardegi57
👍21
خبرگزاری فارس، وابسته به سپاه پاسداران، به نقل از یک منبع آگاه نوشت اظهارات جیدی ونس، معاون رییسجمهوری آمریکا، درباره بازگشت بازرسان آژانس به ایران کذب است و در مذاکرات سوئیس هیچ صحبتی درباره حضور بازرسان در کشور نشده است.
⚡️@bardegi57
⚡️@bardegi57
🤮19🤬2
💔28🤬9🔥1
ترامپ گفته برای راستی آزمایی
«صداقت هستهای» ، جمهوری اسلامی
علاوه بر پذیرش بازرسان آژانس اتمی
باید با «بازرسیهای تسلیحاتی»
هم موافقت کنه!
«همه کاملاً میدونن که جمهوری اسلامی با انجام بازرسیهای گسترده تسلیحاتی موافقت خواهد کرد تا برای سالهای طولانی از «صداقت هستهای» اطمینان حاصل بشه.»
⚡️@bardegi57
«صداقت هستهای» ، جمهوری اسلامی
علاوه بر پذیرش بازرسان آژانس اتمی
باید با «بازرسیهای تسلیحاتی»
هم موافقت کنه!
«همه کاملاً میدونن که جمهوری اسلامی با انجام بازرسیهای گسترده تسلیحاتی موافقت خواهد کرد تا برای سالهای طولانی از «صداقت هستهای» اطمینان حاصل بشه.»
⚡️@bardegi57
💩16🤡2❤1👏1
در هر دولتی که رفتن با آمریکا مذاکره کنند، زیر لب و در رسانه ها و اصلاحطلبان گفتند : حضرت آقا مانع مذاکرات بود / است !!!
تا روزی که ، عاصم منیر و شهباز شریف دوبار در کاخ سفید با ترامپ دیدار کردند.!!!
وقتی علی خامنهای در بیت خود کشته شد،
ترامپ بارها گفت : گروهی هستن از داخل رژیم که با من در تماس هستن. ؟؟
پاکستان ، نقش فرماندهی، و قطر حامی مالی،، ( هتل نشست ونس و قالیباف ، صاحبش قطر است)، و لجستیکی را در این مذاکرات دارد.
این مذاکرات یک نیمه عریان دارد برای عموم
و یک نیمه پنهان و محرمانه.
و در آخر حذف شدگان در دو جنگ اخیر، کسانی بودند ، که برای کودتا گران مشخص شده بود که یار وفادار خامنهای هستند!!!!
حال سوال آخر مجتبی خامنهای آیا واقعا زنده است؟
سوال بسیار شخصی:
اگر زنده و فقط در کما باشد در کدام کشور بستری شده است !؟
و یک پیام برای نمایندگان مجلس فعلی جمهوری اسلامی، این مجلس دیگر وجود خارجی ندارد و بزودی انتخابات مجلس جدید در انتخابات جدید ،برای اینکه بتوانند در قدرت بمانند، انجام خواهد شد.
⚡️@bardegi57
تا روزی که ، عاصم منیر و شهباز شریف دوبار در کاخ سفید با ترامپ دیدار کردند.!!!
وقتی علی خامنهای در بیت خود کشته شد،
ترامپ بارها گفت : گروهی هستن از داخل رژیم که با من در تماس هستن. ؟؟
پاکستان ، نقش فرماندهی، و قطر حامی مالی،، ( هتل نشست ونس و قالیباف ، صاحبش قطر است)، و لجستیکی را در این مذاکرات دارد.
این مذاکرات یک نیمه عریان دارد برای عموم
و یک نیمه پنهان و محرمانه.
و در آخر حذف شدگان در دو جنگ اخیر، کسانی بودند ، که برای کودتا گران مشخص شده بود که یار وفادار خامنهای هستند!!!!
حال سوال آخر مجتبی خامنهای آیا واقعا زنده است؟
سوال بسیار شخصی:
اگر زنده و فقط در کما باشد در کدام کشور بستری شده است !؟
و یک پیام برای نمایندگان مجلس فعلی جمهوری اسلامی، این مجلس دیگر وجود خارجی ندارد و بزودی انتخابات مجلس جدید در انتخابات جدید ،برای اینکه بتوانند در قدرت بمانند، انجام خواهد شد.
⚡️@bardegi57
❤8👍2
مارک آر. لوین تحلیل گر نزدیک به ترامپ با بازنشر مطلب ربکا هاینریش
@RLHeinrichs
نوشت:
درست یا غلط؟
دولت ترامپ در حال زمینهسازی برای تزریق عمده پول نقد به رژیم ایران است، بدون اینکه عملاً هیچ تضمینی در مورد محل خرج شدن پول یا نحوه استفاده نهایی تهران از آن وجود داشته باشد....
⚡️@bardegi57
@RLHeinrichs
نوشت:
درست یا غلط؟
دولت ترامپ در حال زمینهسازی برای تزریق عمده پول نقد به رژیم ایران است، بدون اینکه عملاً هیچ تضمینی در مورد محل خرج شدن پول یا نحوه استفاده نهایی تهران از آن وجود داشته باشد....
⚡️@bardegi57
🤯11❤3👎2👍1🔥1
🔴سالروز تولد جوان بی گناه «کریم حیدری» که در ۱۸ دی به ضرب گلوله کشته شد
در استان بوشهر و بندر گناوه او را بعنوان «قهرمان» صدا میزنند
⚡️@bardegi57
در استان بوشهر و بندر گناوه او را بعنوان «قهرمان» صدا میزنند
⚡️@bardegi57
💔53❤6😁1🕊1
اسامی اعدامیها هر روز بیشتر و بیشتر میشود و ما فریاد رسی نداریم!
جمهوری اسلامی اعدامی اینبار راضی به آن نمیشود که در هر خانواده یک نفر را بکشد و شیوه جدیدی پیدا کرده
اینبار در هر خانواده میخواهد چندین نفر را به قتل برساند.
سه برادر
سه برادر
دو برادر
تا کی این ظلم ادامه دارد؟
تا کی خون های بیگناهی ریخته شوند و ما کاری ازمان ساخته نباشد
جان انسانها ارزشمند است
لطفا صدای عزیزانمان باشید
اینها فقط اسم و عکس نیستند
جان و زندگی اند...
هزاران امید و آرزو دارن...
در بیدادگاه محبوس و در خطر اعدامند
هر بار اسامی جدیدی برای اجرای قتل حکومتی
خیلی از آنها حتی عکسی هم ندارند💔
آنها بی گناهند
صدایشان باشیم💔
#عبدالرضا_فتحی
#حمید_فتحی
#سامان_کیانی_وفا
#آرمان_کیانی_وفا
#رحمان_کیانی_وفا
#برادران_نیکبخت
#آروین_خیرخواه
#علی_صفری
⚡️@bardegi57
جمهوری اسلامی اعدامی اینبار راضی به آن نمیشود که در هر خانواده یک نفر را بکشد و شیوه جدیدی پیدا کرده
اینبار در هر خانواده میخواهد چندین نفر را به قتل برساند.
سه برادر
سه برادر
دو برادر
تا کی این ظلم ادامه دارد؟
تا کی خون های بیگناهی ریخته شوند و ما کاری ازمان ساخته نباشد
جان انسانها ارزشمند است
لطفا صدای عزیزانمان باشید
اینها فقط اسم و عکس نیستند
جان و زندگی اند...
هزاران امید و آرزو دارن...
در بیدادگاه محبوس و در خطر اعدامند
هر بار اسامی جدیدی برای اجرای قتل حکومتی
خیلی از آنها حتی عکسی هم ندارند💔
آنها بی گناهند
صدایشان باشیم💔
#عبدالرضا_فتحی
#حمید_فتحی
#سامان_کیانی_وفا
#آرمان_کیانی_وفا
#رحمان_کیانی_وفا
#برادران_نیکبخت
#آروین_خیرخواه
#علی_صفری
⚡️@bardegi57
💔50🤬15❤3🔥1😁1
⭕️فوری/ترامپ:
پولی که آزاد میشود برای خرید غذا استفاده خواهد شد و این غذا به طور انحصاری از طریق آمریکا و از کشاورزان ما خریداری خواهد شد
⚡️@bardegi57
پولی که آزاد میشود برای خرید غذا استفاده خواهد شد و این غذا به طور انحصاری از طریق آمریکا و از کشاورزان ما خریداری خواهد شد
⚡️@bardegi57
😁48👍10❤3👏3💩2🙏2