🔴آجرلو، عضو تیم رسانهای هیات مذاکرهکننده ایرانی: دلیل سفر هیات مذاکرهکننده ایران به سوئیس، توقف جنگ در لبنان بود
🔥@Bardegi57
🔥@Bardegi57
💩24🤣2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴جعبهسیاه پرونده انفجار بندر شهید رجایی
سوالات بیپاسخ کارشناسان حمل و نقل و صادرات:
🔸چرا کسی از محوطه سینا (محل شروع آتشسوزی) اسمی نمیآورد؟
🔸همه میدانند این محوطه مال کیست!
🔸بیمه البرز دقیقا چند درصد خسارت ۱۱ هزار کانتینر سوخته را داد؟
🔸مساله ساده است؛ ماجرا سر پول است
🔥@Bardegi57
سوالات بیپاسخ کارشناسان حمل و نقل و صادرات:
🔸چرا کسی از محوطه سینا (محل شروع آتشسوزی) اسمی نمیآورد؟
🔸همه میدانند این محوطه مال کیست!
🔸بیمه البرز دقیقا چند درصد خسارت ۱۱ هزار کانتینر سوخته را داد؟
🔸مساله ساده است؛ ماجرا سر پول است
🔥@Bardegi57
🔥6❤2
رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بینالمللی انرژی اتمی، سهشنبه به شبکه اناچکی ژاپن گفت بازرسی از تاسیسات هستهای ایران انجام خواهد شد و هرچه زودتر آغاز شود بهتر است.
او افزود اولویت اصلی آژانس، شناسایی و تایید محل نگهداری اورانیوم با غنای بالا است.
گروسی گفت آژانس بینالمللی انرژی اتمی بهزودی با مقامهای جمهوری اسلامی درباره زمانبندی و جزییات بازرسیها گفتوگو خواهد کرد.
او تاکید کرد آژانس این بازرسیها را بهطور مستقل انجام میدهد و نیازی به نظارت یا کمک دیگران ندارد.
⚡️@bardegi57
او افزود اولویت اصلی آژانس، شناسایی و تایید محل نگهداری اورانیوم با غنای بالا است.
گروسی گفت آژانس بینالمللی انرژی اتمی بهزودی با مقامهای جمهوری اسلامی درباره زمانبندی و جزییات بازرسیها گفتوگو خواهد کرد.
او تاکید کرد آژانس این بازرسیها را بهطور مستقل انجام میدهد و نیازی به نظارت یا کمک دیگران ندارد.
⚡️@bardegi57
❤7💩3👍1
روبیو، وزیر امور خارجه آمریکا:
ما مستقیماً با دولت لبنان سر و کار داریم و پرونده لبنان از ایران جداست.
اگر نیروهای نیابتی ایران موشک پرتاب کنند، خصومتها در منطقه پایان نمییابد.
هیچ کشوری مجاز به وضع عوارض یا مالیات بر آبراههای بینالمللی نیست.
⚡️@bardegi57
ما مستقیماً با دولت لبنان سر و کار داریم و پرونده لبنان از ایران جداست.
اگر نیروهای نیابتی ایران موشک پرتاب کنند، خصومتها در منطقه پایان نمییابد.
هیچ کشوری مجاز به وضع عوارض یا مالیات بر آبراههای بینالمللی نیست.
⚡️@bardegi57
👍14❤4
هک در کار نیست بانکها ورشکسته شدند!
اخبار ضدونقیض درباره اختلال شبکه بانکی اخبار غالب اینه که هک شدیدی شده اما در مقابل منابع موثقی هم معتقدند بانکها هک نشدند؛ ورشکست شدهاند!
و ادعای مکرر «حمله سایبری به بانکها»، در واقع خروجی توافق پشتپرده #بانک_مرکزی ، و دستگاههای امنیتی است برای فرار از اعلام ورشکستگی است.
این منابع معتقدند جمهوری اسلامی تصمیم گرفته؛
۱. برای پنهان کردن کسری ترازنامهها و ناترازی شدید مالی، دیتابیسها را عمداً از دسترس خارج کند.
۲. با اسم رمز «حمله سایبری»، جلوی هجوم مردم به بازار طلا و ارز را بگیرد.
. جامعه با این شوکها، برای پذیرش واقعیت قانع و آماده شود
Iran Briefing
⚡️@bardegi57
اخبار ضدونقیض درباره اختلال شبکه بانکی اخبار غالب اینه که هک شدیدی شده اما در مقابل منابع موثقی هم معتقدند بانکها هک نشدند؛ ورشکست شدهاند!
و ادعای مکرر «حمله سایبری به بانکها»، در واقع خروجی توافق پشتپرده #بانک_مرکزی ، و دستگاههای امنیتی است برای فرار از اعلام ورشکستگی است.
این منابع معتقدند جمهوری اسلامی تصمیم گرفته؛
۱. برای پنهان کردن کسری ترازنامهها و ناترازی شدید مالی، دیتابیسها را عمداً از دسترس خارج کند.
۲. با اسم رمز «حمله سایبری»، جلوی هجوم مردم به بازار طلا و ارز را بگیرد.
. جامعه با این شوکها، برای پذیرش واقعیت قانع و آماده شود
Iran Briefing
⚡️@bardegi57
👍11❤2🤔2
سه رفیق… سه تا بچهمحل… سه تا میهنپرست از سده لنجان، یه شهر کوچیک تو استان اصفهان.
۱۸ دی با هم رفتن تو خیابون که حق خودشون و خانوادهشون رو بگیرن و کنار همشهریهاشون باشند، اما رژیم جنایتکار هر سه میهنپرست ما رو با گلوله به قتل رسوند.
سندی که نشون میده چه قتلعام سیستماتیکی توسط رژیم در سرتاسر کشور انجام شده، حتی در شهرهایی که اسمشون رو کمتر شنیده بودیم.
این جنایت از ذهن جمعی ما پاک نمیشه.
راه جاویدنامانمون ادامه داره.
نه فراموش میکنیم، نه عقب میکشیم.
فرزندان ایران و جانفدایان میهن...
#عباس_امینزاده
#عبدالله_ادیبی
#حسین_براتی
⚡️@bardegi57
۱۸ دی با هم رفتن تو خیابون که حق خودشون و خانوادهشون رو بگیرن و کنار همشهریهاشون باشند، اما رژیم جنایتکار هر سه میهنپرست ما رو با گلوله به قتل رسوند.
سندی که نشون میده چه قتلعام سیستماتیکی توسط رژیم در سرتاسر کشور انجام شده، حتی در شهرهایی که اسمشون رو کمتر شنیده بودیم.
این جنایت از ذهن جمعی ما پاک نمیشه.
راه جاویدنامانمون ادامه داره.
نه فراموش میکنیم، نه عقب میکشیم.
فرزندان ایران و جانفدایان میهن...
#عباس_امینزاده
#عبدالله_ادیبی
#حسین_براتی
⚡️@bardegi57
💔23🫡9😭7❤1🤬1
Forwarded from چند قرن بردگی
⭕️«روی سینهاش یخ گذاشتیم تا صبح برسد»؛ نخستین روایت از علی قربانی، جانباخته گمنام ۱۸ دی
📌«بعد از فوت مادرمان علی بیشتر از قبل احساس مسئولیت میکرد و همیشه حواسش به خانواده بود و تلاش میکرد مشکلات همه را برطرف کند»
♦️شش روز تمام خبری از پیکر علی نداشتند. تنها چیزی که خانواده میدانست این بود که جوان ۲۱ سالهشان عصر ۱۸ دی در اعتراضات ملی هدف گلوله قرار گرفته و دیگر بازنگشته است. اما ترس از آنچه ممکن بود پس از مرگش رخ دهد، کمتر از شوک کشته شدنش نبود.
اعضای خانواده علی قربانی، جانباخته اعتراضات ملی دیماه که نامش تاکنون منتشر نشده بود، به ایندیپندنت فارسی گفتند پس از آنکه پیکر بیجانش را از بیمارستان تحویل گرفتند، او را مخفیانه به خانه بردند- تصمیمی که بهدلیل هراس از مصادره پیکر یا جلوگیری از خاکسپاری گرفته بودند.
یکی از اعضای خانواده میگوید: «تمام شب کنار علی ماندیم. جنازهاش وسط خانه بود و نمیدانستیم باید چه کار کنیم. از ترس اینکه مامورها پیکرش را از ما بگیرند، تا صبح روی سینهاش یخ گذاشته بودیم. هیچکس نخوابید.»
✍️ امیرحسین میراسماعیلی
⚡️@bardegi57
📌«بعد از فوت مادرمان علی بیشتر از قبل احساس مسئولیت میکرد و همیشه حواسش به خانواده بود و تلاش میکرد مشکلات همه را برطرف کند»
♦️شش روز تمام خبری از پیکر علی نداشتند. تنها چیزی که خانواده میدانست این بود که جوان ۲۱ سالهشان عصر ۱۸ دی در اعتراضات ملی هدف گلوله قرار گرفته و دیگر بازنگشته است. اما ترس از آنچه ممکن بود پس از مرگش رخ دهد، کمتر از شوک کشته شدنش نبود.
اعضای خانواده علی قربانی، جانباخته اعتراضات ملی دیماه که نامش تاکنون منتشر نشده بود، به ایندیپندنت فارسی گفتند پس از آنکه پیکر بیجانش را از بیمارستان تحویل گرفتند، او را مخفیانه به خانه بردند- تصمیمی که بهدلیل هراس از مصادره پیکر یا جلوگیری از خاکسپاری گرفته بودند.
یکی از اعضای خانواده میگوید: «تمام شب کنار علی ماندیم. جنازهاش وسط خانه بود و نمیدانستیم باید چه کار کنیم. از ترس اینکه مامورها پیکرش را از ما بگیرند، تا صبح روی سینهاش یخ گذاشته بودیم. هیچکس نخوابید.»
✍️ امیرحسین میراسماعیلی
⚡️@bardegi57
😭24💔3🕊2❤1
مادر ☕️ ها تو سوئیس مذاکره میکنن بچه های ایران لب جدول باید بخوابن.
ولی تو برو از بچه های فلسطین بنویس…
⚡️@bardegi57
ولی تو برو از بچه های فلسطین بنویس…
⚡️@bardegi57
💔27🤬3❤1
اختلال بانکی سراسری؛ میکروفنها را کجا پنهان کردهاند؟»
شبکه بانکی کشور کلا مختل شده ؛ ATM ها کار نمی کنه و هیچ دستگاه پوزی هم وصل نیست کلا الان نه میشه چیزی خرید نه چیزی فروخت مطبهای پزشکان، داروخانهها، فروشگاههای مواد غذایی و مراکز عرضه اقلام سوپرمارکتی به دلیل قطع یا اختلال در پرداختهای بانکی قادر به ارائه خدمات عادی نیستند.
پمپبنزینها قفل شده و خودداری حکومت از توزیع پول نقد، فشار این بحران را بیشتر کرده است.
تو اعتراضات دی ماه و آبان ۹۸ کار صداوسیما این بود که هر شب از ده نفر گزارش تهیه میکرد که چون مردم بانک و ATMهارو آتش زدن پول نرسید بریم دکتر... مادر بزرگم مرد..
چون پمپ بنزین آتش زدن بنزین نداشتیم بچمون رو نتونستیم ببریم بیمارستان مرد !
میکروفنها کجا رفتهاند؟
یک سؤال جدی از خبرگزاریها:
تسنیم و فارس صدا وسیما !
این روزها که بازار زیر فشار گرانی نان، اختلال بانکی، قفل شدن کارتخوانها، و کنسل شدن خرید مردم له شده، چرا روایت زندگی واقعی مردم در خروجیهای خبرتان نیست ؟
اینها درد مردم را ندارد؛ پول میگیرند، قلم میزنند، میکروفن دستشان است اما نه برای مردم، برای هیچ چیز دیگر
⚡️@bardegi57
شبکه بانکی کشور کلا مختل شده ؛ ATM ها کار نمی کنه و هیچ دستگاه پوزی هم وصل نیست کلا الان نه میشه چیزی خرید نه چیزی فروخت مطبهای پزشکان، داروخانهها، فروشگاههای مواد غذایی و مراکز عرضه اقلام سوپرمارکتی به دلیل قطع یا اختلال در پرداختهای بانکی قادر به ارائه خدمات عادی نیستند.
پمپبنزینها قفل شده و خودداری حکومت از توزیع پول نقد، فشار این بحران را بیشتر کرده است.
تو اعتراضات دی ماه و آبان ۹۸ کار صداوسیما این بود که هر شب از ده نفر گزارش تهیه میکرد که چون مردم بانک و ATMهارو آتش زدن پول نرسید بریم دکتر... مادر بزرگم مرد..
چون پمپ بنزین آتش زدن بنزین نداشتیم بچمون رو نتونستیم ببریم بیمارستان مرد !
میکروفنها کجا رفتهاند؟
یک سؤال جدی از خبرگزاریها:
تسنیم و فارس صدا وسیما !
این روزها که بازار زیر فشار گرانی نان، اختلال بانکی، قفل شدن کارتخوانها، و کنسل شدن خرید مردم له شده، چرا روایت زندگی واقعی مردم در خروجیهای خبرتان نیست ؟
اینها درد مردم را ندارد؛ پول میگیرند، قلم میزنند، میکروفن دستشان است اما نه برای مردم، برای هیچ چیز دیگر
⚡️@bardegi57
👍26❤5
روند کاهش قیمت نفت در بازارهای جهانی ادامه دارد. در معاملات سهشنبه، قیمت نفت برنت به ۷۶.۸۸ دلار و نفت وست تگزاس اینترمدیت به ۷۳.۰۲ دلار در هر بشکه رسید. سبد نفتی اوپک نیز با افت ۱.۸۹ درصدی به ۸۱.۵۹ دلار کاهش یافت.
⚡️@bardegi57
⚡️@bardegi57
💩8😐1
مراد ویسی :
مجتبی خامنه ای از آمریکا تضمین گرفته و احتمالا توی مراسم تشییع پدرش شرکت میکنه.
میاد بیرون بنظرتون؟
⚡️@bardegi57
مجتبی خامنه ای از آمریکا تضمین گرفته و احتمالا توی مراسم تشییع پدرش شرکت میکنه.
میاد بیرون بنظرتون؟
⚡️@bardegi57
😁36💩25❤2👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
زنی که دستش خالیست و پلیسی که ...
این روضه شام ایران است .
آن زمان که کشتید و زدید هم هموطن بودند؟
#ایران_اشغال_شده #دیماه_خونین #مرگ_بر_همه_مزدوران_رژیم_جمهوری_اسلامی
⚡️@bardegi57
این روضه شام ایران است .
آن زمان که کشتید و زدید هم هموطن بودند؟
#ایران_اشغال_شده #دیماه_خونین #مرگ_بر_همه_مزدوران_رژیم_جمهوری_اسلامی
⚡️@bardegi57
🤬24💔3❤2
محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس و مذاکرهکننده ارشد جمهوری اسلامی روز چهارشنبه سوم تیرماه برای شرکت در نشست کنفرانس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی به باکو، پایتخت جمهوری آذربایجان سفر کرد.
پ ن : باقر داره میره به کشورهای همسایه، که بگه کودتا نظامی انجام شده، و ديگه آخوند سیاسی ،و آخوند که فرمانده کل قوا ،باشه، تمامه
⚡️@bardegi57
پ ن : باقر داره میره به کشورهای همسایه، که بگه کودتا نظامی انجام شده، و ديگه آخوند سیاسی ،و آخوند که فرمانده کل قوا ،باشه، تمامه
⚡️@bardegi57
💩27
پوردستان رئیس مرکز تحقیقات راهبردی ارتش:
چنانچه مصلحت نظام ایجاب کند، ممکن است با انجام عملیاتهای پیشدستانه در عرصههای ناشناخته، دشمن را بهشدت غافلگیر کنیم
⚡️@bardegi57
چنانچه مصلحت نظام ایجاب کند، ممکن است با انجام عملیاتهای پیشدستانه در عرصههای ناشناخته، دشمن را بهشدت غافلگیر کنیم
⚡️@bardegi57
😁22💩19🤡2😈2
🌎 ما خودمان تهِ مصیبتیم !
🌑 جعفر بخشی بی نیاز
نویسنده و روزنامه نگار
🌐 گاهی مرز میان تماشاگر و قهرمان آن قدر باریک میشود که دیگر نمیتوان تشخیص داد کجا نمایش تمام میشود و کجا واقعیت آغاز میگردد. ما در جامعهای زندگی میکنیم که در آن سالهاست نسل به نسل سوگ و ماتم به یک رسمِ روزمره بدل شده است. اما این سوگ نه از سرِ همدلی که از سرِ غرق شدن در یک بحرانِ تمام عیار است. در فیلم سوته دلان دیالوگی هست که گویی مستقیماً از دلِ این روزگارِ پرآشوب بیرون کشیده شده. وقتی بهروز وثوقی در نقش مجید ظروفچی به خودش میگوید: تو را چه به روضه. روضه خودتی. گریه کن نداری. والا خودت مصیبتی. دلت کربلاست ! این جملات بسیار فراتر از یک دیالوگ سینمایی که یک بیانیهی تلخ در بارهی وضعیت موجود است. ما به قدری غرق در لایههای زیرینِ ناامیدی ؛ فلاکت و مشکلاتِ ساختاری شدهایم که دیگر توانِ سوگواری برای دیگران را نداریم. چگونه میتوان برای کسی اشک ریخت ؛ وقتی خودِ وجودمان عرصهی نمایشِ یک تراژدیِ بی پایان است. چگونه میتوان برای حادثهای گریست ؛ وقتی ریشههای بدبختی در تار و پودِ زندگی روزمرهی ما این سان بیرحمانه تنیده شده است.
🌐 حالا ما دیگر فقط تماشاچیِ مصیبتها نیستیم ؛ که ما خودِ مصیبتیم. وقتی هزینههای زندگی ؛ از حقِ ابتداییِ معیشت تا حقِ اساسیِ عزت نفس ؛ به شکلی بیرحمانه در حال بلعیدنِ آینده است ؛ وقتی هر قدم در این مسیر ؛ با سنگینیِ ناامیدی همراه است ؛ دیگر روضه و عزاداری معنایی ندارد. چرا که روضه نیاز به یک سوگوار دارد که بیرون از حادثه باشد اما ما در قلبِ حادثه ایستادهایم. دل همه ی ما کربلاست. اما نه از آن نوعی که در روضهها میخوانند. بلکه از آن نوعی که در آن خاک و خونِ واقعیت جایگزینِ اشکهای مصنوعی شده است. ما به نقطهای رسیدهایم که اگر بخواهیم گریه کنیم باید ابتدا به حالِ خودمان گریه کنیم. به آن تکههایی از وجودمان که در لایههای اقتصاد ؛ سیاست و بی عدالتی خاک شدهاند. این یک اعتراض است به وضعیتی که در آن ؛ رنج دیگر یک اتفاق نیست بلکه هویت است. ما در انتظارِ پایانِ این نمایش نیستیم که می دانیم پایانی بر آن نیست. در انتظارِ این هستیم که بفهمیم آیا اصلاً راهی برای خروج از این نقشِ مصیبت زده وجود دارد یا اینکه قرار است تا ابد در همین نقشِ خودمان به گریه کردن ادامه دهیم.
⚡️@bardegi57
🌑 جعفر بخشی بی نیاز
نویسنده و روزنامه نگار
🌐 گاهی مرز میان تماشاگر و قهرمان آن قدر باریک میشود که دیگر نمیتوان تشخیص داد کجا نمایش تمام میشود و کجا واقعیت آغاز میگردد. ما در جامعهای زندگی میکنیم که در آن سالهاست نسل به نسل سوگ و ماتم به یک رسمِ روزمره بدل شده است. اما این سوگ نه از سرِ همدلی که از سرِ غرق شدن در یک بحرانِ تمام عیار است. در فیلم سوته دلان دیالوگی هست که گویی مستقیماً از دلِ این روزگارِ پرآشوب بیرون کشیده شده. وقتی بهروز وثوقی در نقش مجید ظروفچی به خودش میگوید: تو را چه به روضه. روضه خودتی. گریه کن نداری. والا خودت مصیبتی. دلت کربلاست ! این جملات بسیار فراتر از یک دیالوگ سینمایی که یک بیانیهی تلخ در بارهی وضعیت موجود است. ما به قدری غرق در لایههای زیرینِ ناامیدی ؛ فلاکت و مشکلاتِ ساختاری شدهایم که دیگر توانِ سوگواری برای دیگران را نداریم. چگونه میتوان برای کسی اشک ریخت ؛ وقتی خودِ وجودمان عرصهی نمایشِ یک تراژدیِ بی پایان است. چگونه میتوان برای حادثهای گریست ؛ وقتی ریشههای بدبختی در تار و پودِ زندگی روزمرهی ما این سان بیرحمانه تنیده شده است.
🌐 حالا ما دیگر فقط تماشاچیِ مصیبتها نیستیم ؛ که ما خودِ مصیبتیم. وقتی هزینههای زندگی ؛ از حقِ ابتداییِ معیشت تا حقِ اساسیِ عزت نفس ؛ به شکلی بیرحمانه در حال بلعیدنِ آینده است ؛ وقتی هر قدم در این مسیر ؛ با سنگینیِ ناامیدی همراه است ؛ دیگر روضه و عزاداری معنایی ندارد. چرا که روضه نیاز به یک سوگوار دارد که بیرون از حادثه باشد اما ما در قلبِ حادثه ایستادهایم. دل همه ی ما کربلاست. اما نه از آن نوعی که در روضهها میخوانند. بلکه از آن نوعی که در آن خاک و خونِ واقعیت جایگزینِ اشکهای مصنوعی شده است. ما به نقطهای رسیدهایم که اگر بخواهیم گریه کنیم باید ابتدا به حالِ خودمان گریه کنیم. به آن تکههایی از وجودمان که در لایههای اقتصاد ؛ سیاست و بی عدالتی خاک شدهاند. این یک اعتراض است به وضعیتی که در آن ؛ رنج دیگر یک اتفاق نیست بلکه هویت است. ما در انتظارِ پایانِ این نمایش نیستیم که می دانیم پایانی بر آن نیست. در انتظارِ این هستیم که بفهمیم آیا اصلاً راهی برای خروج از این نقشِ مصیبت زده وجود دارد یا اینکه قرار است تا ابد در همین نقشِ خودمان به گریه کردن ادامه دهیم.
⚡️@bardegi57
❤9👍1
مارکو روبیو، وزیر امور خارجه ایالات متحده، در حضور خبرنگاران در ابوظبی گفت که جمهوری اسلامی ایران به دلایل سیاسی و داخلی خود، موافقت با بازرسیهای هستهای آژانس بینالمللی انرژی اتمی در نشست سوئیس را تکذیب میکند.
روبیو گفت:
ما میدانیم آنها با چه مواردی موافقت کردهاند. من نمیدانم چرا مجبورند این حرفها را بزنند. سیاست داخلی یا مسائل درونمرزی آنها هرچه که هست، خودشان باید با آن کنار بیایند. اما ما میدانیم متعهد به انجام چه کارهایی شدهاند؛ حالا یا آن را انجام میدهند یا خیر.
وزیر خارجه آمریکا در پایان تاکید کرد: «اگر آنها به تعهدات خود عمل کنند، فرآیند رو به جلو حرکت خواهد کرد، اما اگر از انجام آن سر باز زنند، رئیسجمهوری (ترامپ) باید تصمیمات جدیدی اتخاذ کند.»
⚡️@bardegi57
روبیو گفت:
ما میدانیم آنها با چه مواردی موافقت کردهاند. من نمیدانم چرا مجبورند این حرفها را بزنند. سیاست داخلی یا مسائل درونمرزی آنها هرچه که هست، خودشان باید با آن کنار بیایند. اما ما میدانیم متعهد به انجام چه کارهایی شدهاند؛ حالا یا آن را انجام میدهند یا خیر.
وزیر خارجه آمریکا در پایان تاکید کرد: «اگر آنها به تعهدات خود عمل کنند، فرآیند رو به جلو حرکت خواهد کرد، اما اگر از انجام آن سر باز زنند، رئیسجمهوری (ترامپ) باید تصمیمات جدیدی اتخاذ کند.»
⚡️@bardegi57
👍11😁2❤1
.
🔴 ترامپ
من ایران را در موقعیتی قرار دادهام که در آستانهٔ شکست است؛ آنها آمادهاند تقریباً هر امتیازی بدهند و برای نخستین بار در چند دهه، به ایالات متحده و رئیسجمهورش احترام میگذارند. اما درست در همین شرایط، سنای آمریکا رأیگیری بیموقع و بیفایدهای دربارهٔ قانون اختیارات جنگی برگزار میکند؛ اقدامی که به آنچه من آن را بزرگترین حامی تروریسم در جهان میدانم این پیام را میدهد که ایالات متحده با اقدامات من علیه آنها موافق نیست و باید آن را متوقف کنم. به این ترتیب، به دشمن کمک و دلگرمی داده میشود.
چهار سناتور جمهوریخواه همراه با دموکراتها رأی دادند و ایرانیها از نمایندگان من پرسیدند: «این رأی دقیقاً چه معنایی دارد؟» این سناتورها کار مرا دشوارتر کردهاند، اما من به هر حال، به هر شکل ممکن، این مأموریت را به سرانجام خواهم رساند؛ چون همیشه موفق میشوم کار را تمام کنم.
— رئیسجمهور ترامپ
⚡️@bardegi57
🔴 ترامپ
من ایران را در موقعیتی قرار دادهام که در آستانهٔ شکست است؛ آنها آمادهاند تقریباً هر امتیازی بدهند و برای نخستین بار در چند دهه، به ایالات متحده و رئیسجمهورش احترام میگذارند. اما درست در همین شرایط، سنای آمریکا رأیگیری بیموقع و بیفایدهای دربارهٔ قانون اختیارات جنگی برگزار میکند؛ اقدامی که به آنچه من آن را بزرگترین حامی تروریسم در جهان میدانم این پیام را میدهد که ایالات متحده با اقدامات من علیه آنها موافق نیست و باید آن را متوقف کنم. به این ترتیب، به دشمن کمک و دلگرمی داده میشود.
چهار سناتور جمهوریخواه همراه با دموکراتها رأی دادند و ایرانیها از نمایندگان من پرسیدند: «این رأی دقیقاً چه معنایی دارد؟» این سناتورها کار مرا دشوارتر کردهاند، اما من به هر حال، به هر شکل ممکن، این مأموریت را به سرانجام خواهم رساند؛ چون همیشه موفق میشوم کار را تمام کنم.
— رئیسجمهور ترامپ
⚡️@bardegi57
❤16👍1🎉1