🔴 اینجا مدرسه ای در افغانستان نیست!!!!! اینجا یه مدرسه توی کهریزک در جنوب تهرانه.
این عکس نشون دهنده تعداد وحشتناک افغان ها در ایرانه.
⚡️@bardegi57
این عکس نشون دهنده تعداد وحشتناک افغان ها در ایرانه.
⚡️@bardegi57
😢15🔥4💩4😱2👍1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
ظهور امام زمان در انگلیس و تغییر قوانین اسلام
⭕️به تازگی در کشور انگلیس فردی خود را امام زمان معرفی کرده است و تاکنون افراد زیادی جذب او شده اند
این فرد می گوید که در حجاب اجباری نیست،کعبه در عربستان نیست، قرآن دستکاری شده است و ممنوعیتی برای الکل نیست
پ.ن : همه خانمها بی حجاب هستند
ولی میگه قانون حجاب رو برامون آورده 😳
در برابر نوشیدن مشروبات الکلی رو آزاد و حلال نموده است 😳
اگر این عمام تایم انگلیسی میگه زنان باید باحجاب باشند؛ پس همون کنترل و زن ستیزی محمد و مسلمانان رو میخواد ادامه بده .
گمونم پادشاه چارلز امسال داشته واسه این امام زمون افطار آماده میکرده است 😂😂😂
⚡️@bardegi57
⭕️به تازگی در کشور انگلیس فردی خود را امام زمان معرفی کرده است و تاکنون افراد زیادی جذب او شده اند
این فرد می گوید که در حجاب اجباری نیست،کعبه در عربستان نیست، قرآن دستکاری شده است و ممنوعیتی برای الکل نیست
پ.ن : همه خانمها بی حجاب هستند
ولی میگه قانون حجاب رو برامون آورده 😳
در برابر نوشیدن مشروبات الکلی رو آزاد و حلال نموده است 😳
اگر این عمام تایم انگلیسی میگه زنان باید باحجاب باشند؛ پس همون کنترل و زن ستیزی محمد و مسلمانان رو میخواد ادامه بده .
گمونم پادشاه چارلز امسال داشته واسه این امام زمون افطار آماده میکرده است 😂😂😂
⚡️@bardegi57
😁14🤮5❤2🤪2👍1💩1
وصیت کرده بود وسط راهروی مدرسه دفنش کنند که هر روز بچه ها از روی گورش رد شوند و صدایشان را بشنود!
میرزا حسن رشدیه (١٣٢٣_١٢٦٧)
بنیانگذار مدرسه و آموزش نوین در ایران
⚡️@bardegi57
میرزا حسن رشدیه (١٣٢٣_١٢٦٧)
بنیانگذار مدرسه و آموزش نوین در ایران
⚡️@bardegi57
❤42👍4
🔻آذری جهرمی: جدول خاموشی آن هم در فروردین؟
محمدجواد آذری جهرمی وزیر پیشین ارتباطات نوشت:
🔹️ در حالیکه ظرفیت تولید نیروگاههای برق کشور نزدیک به ۹۴هزار مگاوات است و همچنین میزان مصرف برق در این روزهای سال حداکثر حدود ۴۸هزار مگاوات است، اعمال خاموشی به مشترکین در این ماه سال جای بررسی و تامل دارد.
⚡️@bardegi57
محمدجواد آذری جهرمی وزیر پیشین ارتباطات نوشت:
🔹️ در حالیکه ظرفیت تولید نیروگاههای برق کشور نزدیک به ۹۴هزار مگاوات است و همچنین میزان مصرف برق در این روزهای سال حداکثر حدود ۴۸هزار مگاوات است، اعمال خاموشی به مشترکین در این ماه سال جای بررسی و تامل دارد.
⚡️@bardegi57
🔥8👍3💩1
چند قرن بردگی
🔻آذری جهرمی: جدول خاموشی آن هم در فروردین؟ محمدجواد آذری جهرمی وزیر پیشین ارتباطات نوشت: 🔹️ در حالیکه ظرفیت تولید نیروگاههای برق کشور نزدیک به ۹۴هزار مگاوات است و همچنین میزان مصرف برق در این روزهای سال حداکثر حدود ۴۸هزار مگاوات است، اعمال خاموشی به مشترکین…
اوضاع رژیم چقدر خیط شده که آذری جهرمی بازجو شکنجه گر اطلاعاتی پیشین رژیم هم فهمیده بزودی رژیم سرنگون و ساقط میشه؛ واسه همین نقاب منتقد و اپوزیسیون به صورت پلید و کثیفش زده تا ذات ماهیت و پیشینه خودش رو بپوشونه و مردم رو فریب بدهد.
کور خوندی مرتیکه بی همه چیز
تو همان پلیدی بودی و هستی که از دهه نود اینترنت ایران رو قطع کردی تا رژیم بتونه در سکوت و خاموشی هزاران ایرانی رو کشتار و قتل عام کند.
تو همان کسی هستی که بیش از ده سال است اینترنت آزاد ایرانیان را قطع محدود و با آن از مردم ایران جاسوسی نموده است.
دست هات که از خون مردم ایران خونین است رو نمیتونی بشوری پنهان کنی و ما #نه_فراموش_میکنیم_نه_میبخشیم
⚡️@bardegi57
کور خوندی مرتیکه بی همه چیز
تو همان پلیدی بودی و هستی که از دهه نود اینترنت ایران رو قطع کردی تا رژیم بتونه در سکوت و خاموشی هزاران ایرانی رو کشتار و قتل عام کند.
تو همان کسی هستی که بیش از ده سال است اینترنت آزاد ایرانیان را قطع محدود و با آن از مردم ایران جاسوسی نموده است.
دست هات که از خون مردم ایران خونین است رو نمیتونی بشوری پنهان کنی و ما #نه_فراموش_میکنیم_نه_میبخشیم
⚡️@bardegi57
👍14🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🤬45😢2💩2🤣2🖕2❤1🤯1😱1
———————————-
🔻در باب تایید رسمی مذاکره ایران و آمریکا
دو ماه پیش علی خامنهای گفت مذاکره با دولت ترامپ «غیرعاقلانه و غیرشرافتمندانه» است. در آن زمان، جسارتا این پیشبینی را مطرح کردم که سخن جنجالی رهبر جمهوری اسلامی، به معنی انجام نشدن مذاکره نخواهد بود. پیش بینی بنده، البته با مخالفت شدید طیف گستردهای از عزیزان مواجه شد که مطمئن شده بودند حرف رهبر جمهوری اسلامی را باید جدی بگیرند.
اکنون، ایالات متحده رسما شروع مذاکره تهران و واشنگتن را تایید کرده است. درنتیجه با توجه به تجربیات موجود از «جنس» گفتمان علی خامنهای، از محضر دوستان دیده و نادیده اجازه میخواهم بخش دیگری از عرایض دو ماه پیش را تکرار کنم: معنی «غیرعاقلانه و غیرشرافتمندانه» توصیف شدن مذاکره با دولت آمریکا از سوی رهبر، تنها یک چیز است و آن اینکه علی خامنهای به روال معمول، «مسئولیتی» را در مذاکره علنی یا غیرعلنی بر عهده نخواهد گرفت. درواقع، تعجب نباید کرد اگر سخنگویان حکومت، در آینده نزدیک مدعی شوند که مثلا مذاکره تهران و واشنگتن بدون «اجازه آقا» بوده یا حتی دنبال مسئولان مذاکره با آمریکاییها «بدون اذن رهبر» بگردند.
⚡️ @bardegi57
🔻در باب تایید رسمی مذاکره ایران و آمریکا
دو ماه پیش علی خامنهای گفت مذاکره با دولت ترامپ «غیرعاقلانه و غیرشرافتمندانه» است. در آن زمان، جسارتا این پیشبینی را مطرح کردم که سخن جنجالی رهبر جمهوری اسلامی، به معنی انجام نشدن مذاکره نخواهد بود. پیش بینی بنده، البته با مخالفت شدید طیف گستردهای از عزیزان مواجه شد که مطمئن شده بودند حرف رهبر جمهوری اسلامی را باید جدی بگیرند.
اکنون، ایالات متحده رسما شروع مذاکره تهران و واشنگتن را تایید کرده است. درنتیجه با توجه به تجربیات موجود از «جنس» گفتمان علی خامنهای، از محضر دوستان دیده و نادیده اجازه میخواهم بخش دیگری از عرایض دو ماه پیش را تکرار کنم: معنی «غیرعاقلانه و غیرشرافتمندانه» توصیف شدن مذاکره با دولت آمریکا از سوی رهبر، تنها یک چیز است و آن اینکه علی خامنهای به روال معمول، «مسئولیتی» را در مذاکره علنی یا غیرعلنی بر عهده نخواهد گرفت. درواقع، تعجب نباید کرد اگر سخنگویان حکومت، در آینده نزدیک مدعی شوند که مثلا مذاکره تهران و واشنگتن بدون «اجازه آقا» بوده یا حتی دنبال مسئولان مذاکره با آمریکاییها «بدون اذن رهبر» بگردند.
⚡️ @bardegi57
👍11❤1🤮1
#ارسالی تهران
حلقه طناب دار بر گردن جمهوری اسلامی، لحظه به لحظه تنگتر میشود.
از یک سو قدرتهای جهانی، و از سوی دیگر مردم ایران!
⚡️@bardegi57
حلقه طناب دار بر گردن جمهوری اسلامی، لحظه به لحظه تنگتر میشود.
از یک سو قدرتهای جهانی، و از سوی دیگر مردم ایران!
⚡️@bardegi57
👍18🔥2
ارسالی
خاک هرمز را کی دزدیده؟ مسافران نوروزی یا حکومت و سپاه؟
اخیرا در شبکههای اجتماعی شاهدی موجی از حملات به مسافران نوروزی بودیم که به جزیره هرمز رفته و مشتی از خاک آن را به یادگار برداشتهاند. بدون اینکه چنین کاری را تأیید کنیم(قطعا کار شایستهای نیست) اما بهتر نیست بجای حمله به مردم دزداصلی را بگیریم؟
وقتی روزانه با لودر!!! بله با لودر خاک هرمز توسط ارگانهای وابسته به سپاه بار زده شده و برای انواع مصارف زینتی یا کشاورزی به نقاط مختلف جهان از جمله کشورهای خلیج صادر میشود، به راه افتادن موج حملات به مسافران نوروزی، کمی عجیب و حتی مشکوک نیست؟
علی مریدی مدیرکل آب و خاک سازمان حفاظت از محیط زیست در سال ۹۷ در دعواهای باندی افشا کرد که سالهاست خاک هرمز توسط باندهای مختلف سپاه، برای کارهای عمرانی و ساخت جزایر مصنوعی به کشورهای مختلف صادر میشود و این کار از مجاری کاملا رسمی صورت میگیرد!
⚡️@bardegi57
خاک هرمز را کی دزدیده؟ مسافران نوروزی یا حکومت و سپاه؟
اخیرا در شبکههای اجتماعی شاهدی موجی از حملات به مسافران نوروزی بودیم که به جزیره هرمز رفته و مشتی از خاک آن را به یادگار برداشتهاند. بدون اینکه چنین کاری را تأیید کنیم(قطعا کار شایستهای نیست) اما بهتر نیست بجای حمله به مردم دزداصلی را بگیریم؟
وقتی روزانه با لودر!!! بله با لودر خاک هرمز توسط ارگانهای وابسته به سپاه بار زده شده و برای انواع مصارف زینتی یا کشاورزی به نقاط مختلف جهان از جمله کشورهای خلیج صادر میشود، به راه افتادن موج حملات به مسافران نوروزی، کمی عجیب و حتی مشکوک نیست؟
علی مریدی مدیرکل آب و خاک سازمان حفاظت از محیط زیست در سال ۹۷ در دعواهای باندی افشا کرد که سالهاست خاک هرمز توسط باندهای مختلف سپاه، برای کارهای عمرانی و ساخت جزایر مصنوعی به کشورهای مختلف صادر میشود و این کار از مجاری کاملا رسمی صورت میگیرد!
⚡️@bardegi57
👍13❤1👎1😱1🤬1
شاید فکر کنید چون تفنگ دستشه خیلی خطرناکه، ولی باید بگم این آغا قراره شنبه برای ترامپ ساک بزنه.
بچگیاشم که می دونید چی کاره بوده تپلی و سفید!
⚡️@bardegi57
بچگیاشم که می دونید چی کاره بوده تپلی و سفید!
⚡️@bardegi57
🤣31👍2🤮2
با لا دادن خامنه ای و آغاز مذاکرات مستقیم با قاتل #قاسم_کتلت سنگ قبر جدید قاسم رونمایی شد
😁😁
حالا بلند بگو:
حیدعــــــــــــــر عررررعرررر.
⚡️@bardegi57
😁😁
حالا بلند بگو:
حیدعــــــــــــــر عررررعرررر.
⚡️@bardegi57
😁20🤣11👍1🤬1
با یکی دوتا توپ و تشر دیگه از طرف ترامپ، نه تنها کاخ سفید حسینیه نمیشه که بیت خامنه ای کاباره میشه! 🤣🤣
بیت میشه حمام منصوری شعبه دو
⚡️@bardegi57
بیت میشه حمام منصوری شعبه دو
⚡️@bardegi57
🤣17👍10
عباس عراقچی:
ایران و آمریکا روز شنبه در عمان برای گفتوگوهای غیرمستقیم در سطح عالی دیدار خواهند کرد.
به همان اندازه که یک امتحان است، فرصت هم است. توپ در زمین آمریکاست.
وقتی توپ تو زمین قاتل قاسم کتلت باشه، یعنی خرزشی ها باید هر لحظه خودشون رو برای دستبوسی از ترامپ آماده می شوند
⚡️@bardegi57
ایران و آمریکا روز شنبه در عمان برای گفتوگوهای غیرمستقیم در سطح عالی دیدار خواهند کرد.
به همان اندازه که یک امتحان است، فرصت هم است. توپ در زمین آمریکاست.
وقتی توپ تو زمین قاتل قاسم کتلت باشه، یعنی خرزشی ها باید هر لحظه خودشون رو برای دستبوسی از ترامپ آماده می شوند
⚡️@bardegi57
👍9💩1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
هشدار نهایی از کاخ سفید به رژیم ایران: یا تسلیم می شوید یا اینکه با خطر سقوط مواجه می شوید
- خبرنگار: در مورد این موضوع، افراد زیادی بر این باورند که این مذاکرات به جایی نخواهد رسید، زیرا جمهوری اسلامی هرگز عقبنشینی نخواهد کرد. من فکر میکنم این احتمال وجود دارد. اگر دیپلماسی شکست بخورد، آیا ایالات متحده تحت رهبری شما آماده است تا با اقدام نظامی، برنامه هستهای جمهوری اسلامی را نابود کرده و این تهدید را برطرف کند؟
+ پرزیدنت ترامپ: فکر میکنم اگر مذاکرات با جمهوری اسلامی موفقیتآمیز نباشد، جمهوری اسلامی با خطری بسیار جدی مواجه خواهد شد. و با تأسف باید بگویم، خطری بسیار بزرگ، چرا که جمهوری اسلامی نمیتواند سلاح هستهای داشته باشد. میدانید، این معادله پیچیدهای نیست.
جمهوری اسلامی نباید به سلاح هستهای دست یابد. همین و بس. جمهوری اسلامی نمیتواند چنین سلاحی داشته باشد.
⚡️@bardegi57
- خبرنگار: در مورد این موضوع، افراد زیادی بر این باورند که این مذاکرات به جایی نخواهد رسید، زیرا جمهوری اسلامی هرگز عقبنشینی نخواهد کرد. من فکر میکنم این احتمال وجود دارد. اگر دیپلماسی شکست بخورد، آیا ایالات متحده تحت رهبری شما آماده است تا با اقدام نظامی، برنامه هستهای جمهوری اسلامی را نابود کرده و این تهدید را برطرف کند؟
+ پرزیدنت ترامپ: فکر میکنم اگر مذاکرات با جمهوری اسلامی موفقیتآمیز نباشد، جمهوری اسلامی با خطری بسیار جدی مواجه خواهد شد. و با تأسف باید بگویم، خطری بسیار بزرگ، چرا که جمهوری اسلامی نمیتواند سلاح هستهای داشته باشد. میدانید، این معادله پیچیدهای نیست.
جمهوری اسلامی نباید به سلاح هستهای دست یابد. همین و بس. جمهوری اسلامی نمیتواند چنین سلاحی داشته باشد.
⚡️@bardegi57
👍16
سرهنگ عبدالناصر سرحان مهیوب الکمالی، از اعضای ارشد سرویس اطلاعات و امنیت حوثیها، در جریان حمله اخیر آمریکا به هلاکت رسید.
#خبر_مرگش
⚡️@bardegi57
#خبر_مرگش
⚡️@bardegi57
👍21💩7🔥1😁1
متخصصان نظامی میگویند نیروهای نظامی آمریکا آرایش جنگی گرفته و به جز آرایش جنگی نیروهای آمریکا ، دو رویداد نظامی که چند روز پیش اتفاق افتاده کارشناسان نظامی را متقاعد کرده که حمله به جمهوری اسلامی قریب الوقوع است آن دو رویداد مهم به شرح زیر است:
۱- ارتش آمریکا تعدادی سامانه پاتریوت مستقر در کره جنوبی را به طور موقت به منطقه خلیج فارس انتقال داده. متخصصان نظامی میگویند اگر هدف تنها تهدید و ترساندن ج.ا. بود لزومی نداشت موشکهای پاتریوت که اکنون برای مقابله با خطر کره شمالی همیشه در وضعیت عملیاتی آماده در کره جنوبی مستقر بوده به خلیج فارس منتقل کرد. اگر هدف آمریکا فقط ترساندن ج.ا. بود، مثلا میتوانست مانور نظامی برپا کند یا اجرای مانوری با چند اسکادران اف ۳۵ برای ترساندن یا دادن پیام تهدید کافی بود نه اینکه سنگر کره جنوبی را موقتا ضعیف کنند تا منطقه خلیج فارس را تقویت کرده باشند. این کار ارتش آمریما نشان میدهد حمله قریب الوقوع است.
۲- اتفاق دوم این بوده که ارتش آمریکا برای اولین بار منطقه اقیانوس آرام را بدون ناو گروه گذاشته و ناو گروهی که برای مقابله با چین همیشه یکی از آنها در اقیانوس آرام مستقر بود، به طرف خلیج فارس در حال حرکت است. به معنای دیگر، ارتش آمریکا برای اولین بار در چند سال اخیر اقیانوس آرام را بدون ناو هواپیمابر گذاشته و برای تقویت قوای نظامی خود رهسپار دریای عمان کرده است. در این مورد باز هم متخصصان نظامی براین گمان اند فرماندهی ارتش آمریکا وقتی تصمیم به انتقال ناوگروه از اقیانوس آرام به خاورمیانه گرفته و اقیانوس آرام را با نیروی نظامی چین تنها گذاشتهاند، معنایش چیزی نیست جز نزدیک بودن حمله به جمهوری اسلامی.
⚡️@bardegi57
۱- ارتش آمریکا تعدادی سامانه پاتریوت مستقر در کره جنوبی را به طور موقت به منطقه خلیج فارس انتقال داده. متخصصان نظامی میگویند اگر هدف تنها تهدید و ترساندن ج.ا. بود لزومی نداشت موشکهای پاتریوت که اکنون برای مقابله با خطر کره شمالی همیشه در وضعیت عملیاتی آماده در کره جنوبی مستقر بوده به خلیج فارس منتقل کرد. اگر هدف آمریکا فقط ترساندن ج.ا. بود، مثلا میتوانست مانور نظامی برپا کند یا اجرای مانوری با چند اسکادران اف ۳۵ برای ترساندن یا دادن پیام تهدید کافی بود نه اینکه سنگر کره جنوبی را موقتا ضعیف کنند تا منطقه خلیج فارس را تقویت کرده باشند. این کار ارتش آمریما نشان میدهد حمله قریب الوقوع است.
۲- اتفاق دوم این بوده که ارتش آمریکا برای اولین بار منطقه اقیانوس آرام را بدون ناو گروه گذاشته و ناو گروهی که برای مقابله با چین همیشه یکی از آنها در اقیانوس آرام مستقر بود، به طرف خلیج فارس در حال حرکت است. به معنای دیگر، ارتش آمریکا برای اولین بار در چند سال اخیر اقیانوس آرام را بدون ناو هواپیمابر گذاشته و برای تقویت قوای نظامی خود رهسپار دریای عمان کرده است. در این مورد باز هم متخصصان نظامی براین گمان اند فرماندهی ارتش آمریکا وقتی تصمیم به انتقال ناوگروه از اقیانوس آرام به خاورمیانه گرفته و اقیانوس آرام را با نیروی نظامی چین تنها گذاشتهاند، معنایش چیزی نیست جز نزدیک بودن حمله به جمهوری اسلامی.
⚡️@bardegi57
👍14🙏1