دقایقی پیش پس از باز شدن بازار، قیمت جهانی نفت برنت با رشدی ۲ دلاری به ۱۰۷ دلار به ازای هر بشکه رسید
⚡️@bardegi57
⚡️@bardegi57
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 ترامپ درباره عامل تیراندازی گفت:
«دلیل اینکه چنین افرادی وجود دارند این است که بعضیها شعار “No Kings” (یکی از شعار هایی که علیه ترامپ استفاده میشه) میدهند. من پادشاه نیستم.
اگر پادشاه بودم، با شما سر و کار نداشتم.
شما هرچیزی که اون آدم مریض نوشته رو میخونید.»
⚡️@bardegi57
«دلیل اینکه چنین افرادی وجود دارند این است که بعضیها شعار “No Kings” (یکی از شعار هایی که علیه ترامپ استفاده میشه) میدهند. من پادشاه نیستم.
اگر پادشاه بودم، با شما سر و کار نداشتم.
شما هرچیزی که اون آدم مریض نوشته رو میخونید.»
⚡️@bardegi57
👍5❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یارو داره میگه لاریجانی صله رحم داشته و نصف شب ساعت یک و دو میرفته خونه پسر عموش!
حالا جدا از اینکه پَته مُرده رو ببین چطور میریزن روی آب :))
دقت کنید که رادان جنایتکار چطور اعتراف میکنه که عروس و پسرش و همهی خانوادهش مجاهد (تروریست) هستند! چپول جماعت میگه خانوادههاشون گناهی ندارن!!!
⚡️@bardegi57
حالا جدا از اینکه پَته مُرده رو ببین چطور میریزن روی آب :))
دقت کنید که رادان جنایتکار چطور اعتراف میکنه که عروس و پسرش و همهی خانوادهش مجاهد (تروریست) هستند! چپول جماعت میگه خانوادههاشون گناهی ندارن!!!
⚡️@bardegi57
💩13❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اجرای پرفورمنسِ زیبایی دربارهٔ پرستوهای نظام، در پیوند با دروغ و سیاستهای کثیفِ سپاه پاسداران و صداوسیمای میلی که سرشار از دروغ، فریب و شستوشوی مغزی است.
⚡️@bardegi57
⚡️@bardegi57
👏7👍1🤮1
در جنگ ۳۹ روزه، چه در جبهه ایران و چه در لبنان، در مجموع ۳۵ اسرائیلی (نظامی و غیرنظامی) توسط جمهوری اسلامی و حزبالله کشته شدند.
اما در همین چهار ماه اخیر، جمهوری اسلامی بیش از ۶۰۰ ایرانی را اعدام کرده است.
جنگ اصلی نه بیرون از مرزها، بلکه با مردم ایران است.
⚡️@bardegi57
اما در همین چهار ماه اخیر، جمهوری اسلامی بیش از ۶۰۰ ایرانی را اعدام کرده است.
جنگ اصلی نه بیرون از مرزها، بلکه با مردم ایران است.
⚡️@bardegi57
😭5🤬2👏1
بنبست در مذاکرات؛ پیشنهاد تازه تهران برای توقف جنگ و بازگشایی تنگه هرمز
اکسیوس گزارش داد همزمان با بنبست در مذاکرات میان آمریکا و رژیم ایران، تهران از طریق میانجیها پیشنهادی برای پایان جنگ و بازگشایی تنگه هرمز ارائه کرده است؛ پیشنهادی که در آن، گفتوگوهای هستهای به مرحلهای بعد موکول میشود.
بر اساس این گزارش، محور اصلی پیشنهاد رژیم ایران توقف درگیریها و رفع محاصره است و پرونده هستهای قرار است پس از آن بررسی شود.
در همین حال، رئیسجمهور ایالات متحده آمریکا قرار است دوشنبه هفتم اردیبهشت در نشست «اتاق وضعیت» کاخ سفید با تیم امنیت ملی خود درباره ادامه مسیر و گزینههای پیشرو تصمیمگیری کند.
منابع آگاه به اکسیوس گفتهاند در داخل حاکمیت رژیم ایران هنوز اجماعی درباره نحوه پاسخ به درخواستهای آمریکا برای توقف بلندمدت غنیسازی و خروج ذخایر اورانیوم غنیشده وجود ندارد.
کاخ سفید دریافت پیشنهاد تهران را تأیید کرده، اما هنوز درباره پذیرش آن موضعی اعلام نکرده است
⚡️@bardegi57
اکسیوس گزارش داد همزمان با بنبست در مذاکرات میان آمریکا و رژیم ایران، تهران از طریق میانجیها پیشنهادی برای پایان جنگ و بازگشایی تنگه هرمز ارائه کرده است؛ پیشنهادی که در آن، گفتوگوهای هستهای به مرحلهای بعد موکول میشود.
بر اساس این گزارش، محور اصلی پیشنهاد رژیم ایران توقف درگیریها و رفع محاصره است و پرونده هستهای قرار است پس از آن بررسی شود.
در همین حال، رئیسجمهور ایالات متحده آمریکا قرار است دوشنبه هفتم اردیبهشت در نشست «اتاق وضعیت» کاخ سفید با تیم امنیت ملی خود درباره ادامه مسیر و گزینههای پیشرو تصمیمگیری کند.
منابع آگاه به اکسیوس گفتهاند در داخل حاکمیت رژیم ایران هنوز اجماعی درباره نحوه پاسخ به درخواستهای آمریکا برای توقف بلندمدت غنیسازی و خروج ذخایر اورانیوم غنیشده وجود ندارد.
کاخ سفید دریافت پیشنهاد تهران را تأیید کرده، اما هنوز درباره پذیرش آن موضعی اعلام نکرده است
⚡️@bardegi57
🤮4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این دیگر اعتراف خودتان است..
آیا میخواهید با یک میلیون کشته تهران را آرام کنیم؟
از زمین تا آسمان فرق است بین وطن پرست و اِشغالگر.
⚡️@bardegi57
آیا میخواهید با یک میلیون کشته تهران را آرام کنیم؟
از زمین تا آسمان فرق است بین وطن پرست و اِشغالگر.
⚡️@bardegi57
🫡7👍2🤮2
عملا محاصره دریایی آمریکا تاثیر بسیار شدید و مخربی روی اقتصاد ایران داره و سپاه با فاصله نه چندان طولانی بر سر یک دوراهی قرار میگیره که یا تسلیم شروط ترامپ بشه و یا دوباره جنگ را شروع کنه ، که با شناختی که از سپاه داریم احتمال شروع جنگ بیشتر است
⚡️@batdegi57
⚡️@batdegi57
👍4
😭6👏1🕊1💔1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
گندهگویی مداوم ایادی باقیمانده جمهوری اسلامی!
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: شهرهای موشکی به حدی ذخیره شان پر شده که ما آماده هدیه کردن مازاد آنها به اسرائیل و پایگاه های دشمن هستیم
⚡️@bardegi57
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: شهرهای موشکی به حدی ذخیره شان پر شده که ما آماده هدیه کردن مازاد آنها به اسرائیل و پایگاه های دشمن هستیم
⚡️@bardegi57
💩7🍌2💯1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔺این پنج شش ماه یاد گرفتیم، آینده را نه با حرف ترامپ و نه با خبرهای مسخرهای مثل اجازه یا رَد کنگره برای جنگ تحلیل کنیم، بلکه برای تحلیل آینده فقط:
1️⃣ به صحبتهای اسرائیلیها توجه کنیم؛
2️⃣ به تصاویر ماهوارهای هواپیماها و ناوها توجه کنیم.
🔸وزیر جنگ اسراییل در چند روز گذشته گفته هدف بعدی، اکثر سران نظام هستند (منبع)، و همونطور که در ویدیوی بالا میبینید، تصاویر ماهوارهای نشون میده همین دیشب حجم بالایی از تجهیزات هوایی نظامی به خاورمیانه وارد شده که در کنار ۳ ناو جنگی و هزاران سرباز دریا به زمین، همه و همه نشان میدهند:
ضربةٌ like never before جِدأ
⚡️@bardegi57
1️⃣ به صحبتهای اسرائیلیها توجه کنیم؛
2️⃣ به تصاویر ماهوارهای هواپیماها و ناوها توجه کنیم.
🔸وزیر جنگ اسراییل در چند روز گذشته گفته هدف بعدی، اکثر سران نظام هستند (منبع)، و همونطور که در ویدیوی بالا میبینید، تصاویر ماهوارهای نشون میده همین دیشب حجم بالایی از تجهیزات هوایی نظامی به خاورمیانه وارد شده که در کنار ۳ ناو جنگی و هزاران سرباز دریا به زمین، همه و همه نشان میدهند:
ضربةٌ like never before جِدأ
⚡️@bardegi57
👍4🎉3❤1
🔸 دستاوردهای آمریکا در سه هفته آتش بس چه بود:
1️⃣ ذخایر موشکی برای دفاع از کشورهای عربی طوری تمام شده بود که اواخر جنگ، عربستان بسیار آسیب پذیر شد. در این سه هفته، مجموعأ دهها هواپیمای باری نظامی که هر کدام حدود ۷۰ تُن تجهیزات را بار میکنند، برای دفاع از کشورهای عربی ارسال شدند .
2️⃣ ناو جنگی جرج بوش به همراه 6 هزار سرباز به خاورمیانه رسید .
3️⃣ ناو جنگی فورد که از نظر فنی دچار مشکل شده بود، در دوران آتش بس تعمیر و با قدرت بیشتر در خاورمیانه مستقر شد .
4️⃣ سربازان دریا به زمینِ نیروی دریایی که برای تصرف جزایر ایران به خاورمیانه آمدند، در این سه هفته چند بار عملیات نظامی برای حمله به ایران را تمرین کردند .
5️⃣ ترامپ به بازار نفت جهان آرامش داد و بازار سهام آمریکا با امیدِ توافق در پاکستان، جوری صعود کرد که رکورد تاریخ خود را جابجا و با بالاترین نقطهی تاریخ سهام آمریکا رسید
🔺 نتیجه اینکه: ترامپ با این آتش بس هم اقتصاد کشورش را قوی کرد؛ هم با محاصرهی تنگه هرمز به اقتصاد جمهوری اسلامی ضرر زد، هم ناوهای مورد نظرش را آورد، هم سربازانش را در خاورمیانه تمرین داد، هم سامانههای دفاعی کشورهای عربی را از نو تقویت کرد. و حالا آماده است تا ضربه بعدی را شدیدتر بزند.
⚡️@bardegi57
1️⃣ ذخایر موشکی برای دفاع از کشورهای عربی طوری تمام شده بود که اواخر جنگ، عربستان بسیار آسیب پذیر شد. در این سه هفته، مجموعأ دهها هواپیمای باری نظامی که هر کدام حدود ۷۰ تُن تجهیزات را بار میکنند، برای دفاع از کشورهای عربی ارسال شدند .
2️⃣ ناو جنگی جرج بوش به همراه 6 هزار سرباز به خاورمیانه رسید .
3️⃣ ناو جنگی فورد که از نظر فنی دچار مشکل شده بود، در دوران آتش بس تعمیر و با قدرت بیشتر در خاورمیانه مستقر شد .
4️⃣ سربازان دریا به زمینِ نیروی دریایی که برای تصرف جزایر ایران به خاورمیانه آمدند، در این سه هفته چند بار عملیات نظامی برای حمله به ایران را تمرین کردند .
5️⃣ ترامپ به بازار نفت جهان آرامش داد و بازار سهام آمریکا با امیدِ توافق در پاکستان، جوری صعود کرد که رکورد تاریخ خود را جابجا و با بالاترین نقطهی تاریخ سهام آمریکا رسید
🔺 نتیجه اینکه: ترامپ با این آتش بس هم اقتصاد کشورش را قوی کرد؛ هم با محاصرهی تنگه هرمز به اقتصاد جمهوری اسلامی ضرر زد، هم ناوهای مورد نظرش را آورد، هم سربازانش را در خاورمیانه تمرین داد، هم سامانههای دفاعی کشورهای عربی را از نو تقویت کرد. و حالا آماده است تا ضربه بعدی را شدیدتر بزند.
⚡️@bardegi57
🤯4🎉3❤1
طبق اعلام برخی منابع ناوگروه دوایت آیزنهاور نیز راهی خاورمیانه شده تا تعداد ناوهای هواپیمابر در منطقه به ۴عدد برسد
⚡️@bardegi57
⚡️@bardegi57
🎉6
🔴 اینترنت پرو (بدون فیلتر) تو غرفه های همراه اول سراسر کشور داره به راحتی خرید و فروش میشه...
⚡️@bardegi57
⚡️@bardegi57
🤬7🔥2❤1👾1
ترامپ درباره ایران :
ما کارامونو لزوماً برای خشونت نمیکنیم، ولی خب یه تبعاتی داره
- این دوره ریاستجمهوری هم خیلی مهمه. کابینهم هم خیلی خوبه و کارای خوبی میکنن
- ولی خب بعضی چیزا که برای ما خوبه، برای بقیه خوب نیست،مثلا ایران؛ نمیذاریم به سلاح هستهای برسه
- اصلاً چنین چیزی نمیشه،قرار نیست دنیا رو منفجر کنن، یه کم دیوونهان ولی اونقدر هم نیست که دنیا رو بترکونن
- واسه همینم خوشحال نیستن،وقتی هم خوشحال نباشن،آدما ممکنه کارای خشونتآمیز کنن
- من مستقیم ربطش نمیدم به اونا، ولی خب اگه یه فرصتی گیرشون بیاد، احتمالاً ازش استفاده میکنن
⚡️@bardegi57
ما کارامونو لزوماً برای خشونت نمیکنیم، ولی خب یه تبعاتی داره
- این دوره ریاستجمهوری هم خیلی مهمه. کابینهم هم خیلی خوبه و کارای خوبی میکنن
- ولی خب بعضی چیزا که برای ما خوبه، برای بقیه خوب نیست،مثلا ایران؛ نمیذاریم به سلاح هستهای برسه
- اصلاً چنین چیزی نمیشه،قرار نیست دنیا رو منفجر کنن، یه کم دیوونهان ولی اونقدر هم نیست که دنیا رو بترکونن
- واسه همینم خوشحال نیستن،وقتی هم خوشحال نباشن،آدما ممکنه کارای خشونتآمیز کنن
- من مستقیم ربطش نمیدم به اونا، ولی خب اگه یه فرصتی گیرشون بیاد، احتمالاً ازش استفاده میکنن
⚡️@bardegi57
👏8💯1
🖕7💩4
نقشه استانی از شاخص فلاکت در سال ۱۴۰۴
فلاکت از نرخ تورم و نرخ بیکاری به دست می آید/اکو ایران
⚡️@bardegi57
فلاکت از نرخ تورم و نرخ بیکاری به دست می آید/اکو ایران
⚡️@bardegi57
💔4
وزیر آموزش و پرورش : امتحانات داخلی مدارس سر موعد خودش به صورت مجازی برگزار خواهد شد
🔹 امتحانات نهایی هم تعویق خواهد خورد و ۳ هفته بعد پایان جنگ برگزار میشه!
⚡️@bardegi57
🔹 امتحانات نهایی هم تعویق خواهد خورد و ۳ هفته بعد پایان جنگ برگزار میشه!
⚡️@bardegi57
🤬2🤷♂1🤮1