چند قرن بردگی
9.19K subscribers
36.8K photos
28.2K videos
27 files
441 links
This channel reviews the day to day news from Iran, corruption of the IRGC and their crimes
اینستاگرام کانال
https://www.instagram.com/Bardegii
ارتباط با ما :

@Genvix
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ساکن شهر نقده - واقع در استان آذربایجان غربی - هستم. طی جنگ اخیر این کلانتری مورد حمله قرار گرفته و کارخانه ای که من در آن کار میکردم هم در نزدیکی این کلانتری آسیب دیده و ما دیگه سر کار نمیریم.
جمهوری اسلامی حرف از اقتدار میزنه و ادای یک قهرمان رو درمیاره ولی در عمل نه تنها که جون ملت رو به خطر انداخته بلکه کسب و کار و درآمد مردم رو هم ازشون گرفته. امیدوارم هر چه زودتر این حکومت فاسد سقوط کنه تا هم امنیت ملی و هم معیشت و کسب و کارمون نجات پیدا کنه.

⚡️@bardegi57
1💔1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔺تصاویری از کشتی‌های به صف شده، پشت تنگه هرمز

⚡️@bardegi57
🤮2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خیلی باید بیشرم و نمک نشناس باشی که غیر قانونی وارد کشوری بشی دهه ها آنجا در آرامش زندگی کنی، کسب درآمد کنی، شکم خودت و خانوادت رو سیر کنی، از منابع طبیعیش بهره ببری بعد بیایی اینجور در مورد ملت میزبان سخن بگی. یک مشت همیشه طلبکار که فکر میکنند ایران ارث باباشونه. 💩🖕🏻

⚡️@bardegi57
👍51💩1
🔴 بلومبرگ: ایران نفت را از چابهار صادر می‌کند

🔹بلومبرگ: طبق تصاویر ماهواره‌ای، ۸ فروند نفتکش فوق‌سنگین (VLCC) به همراه چندین نفتکش کوچک‌تر در نزدیکی بندر چابهار در جنوب شرق ایران تجمع کرده‌اند.

🔹 ظرفیت صادراتی حدود ۱۴ میلیون بشکه نفت توسط این نفتکش‌ها، تجمیع شده که معادل حدود ۱۰ روز صادرات نفت ایران است.

🔹چابهار بر خلاف بنادر شمالی خلیج فارس، از محدوده مستقیم استقرار ناوگان دریایی آمریکا خارج بوده و موقعیت مناسبی برای صادرات بدون اختلال دارد.

⚡️@bardegi57
🤬1
سخنگو خاتم النبیا:
"برای حمله موشکی آماده شوید!"


⚡️@bardegi57
💩14
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اروپای چپ‌زده به ما ایرانی‌هایی که منشور حقوق بشر رو ابداع کردیم میگه:
آماده دموکراسی نیستیم.
دموکراسی و حقوق بشر بهانه است چون هنوز جایگزینی برای نفت و گاز ایران پیدا نشده!

⚡️@bardegi57
👍12👏2
🔴به گزارش گاردین، دولت بریتانیا در حال بررسی اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران در واکنش به نقش این کشور در حمله به یک کشتی تجاری در دریای عمان است. این تحریم‌ها ممکن است شامل نهادها و افرادی باشد که در برنامه موشکی و پهپادی ایران نقش دارند.




⚡️@bardegi57
🤮6👏2💩1
بلومبرگ: محاصره دریایی، 70 درصد از تولید نفت ایران کاسته است


⚡️@bardegi57
💩4👏2
هدف قرار دادن پالایشگاه نفت تواپسی روسیه با پهپادهای اوکراینی
این سومین حمله به این پالایشگاه در همین ماه است و منجر به آلودگی شدید هوا و باران نفتی و ریزش نفت به دریای سیاه و مشکلات محیط زیستی جدی در شهر تواپسه کراسنودار روسیه شد.
این پالایشگاه یکی از مهم‌ترین مراکز صادراتی محصولات نفتی روسیه از طریق دریای سیاه است.


⚡️@bardegi57
👏6
🔴وزیر خارجه فرانسه در موضع‌گیری تندی گفت «تنگه هرمز جزو اموال بین‌المللی است» و ایران حق مسدود کردن یا معامله بر سر آن را ندارد. این اظهارات در پاسخ به طرح پیشنهادی تهران برای بازگشایی مشروط تنگه مطرح شده است.

📍 جزئیات:
• پاریس خواستار تضمین ناوبری آزاد بدون قید و شرط نظامی است.
• این موضع‌گیری هماهنگ با لندن و واشینگتن برای فشار بر تهران ارزیابی می‌شود.
• هم‌زمان، رافائل گروسی هشدار داده که دوران اجماع قدرت‌ها علیه ایران رو به پایان است.

⚡️@bardegi57
😁5💩4🤮3👍1
نماینده جمهوری اسلامی در سازمان ملل: مسئولیت اخلال در کشتیرانی در خلیج فارس و تنگه هرمز بر عهده آمریکا و حامیان آن است


⚡️@bardegi57
😁5💩3
#فوری دولت ایالات متحده قاطعانه به عراق هشدار داد در صورت منحل اعلام نکردن گروهای شبه نظامی نیابتی جمهوری اسلامی با تحریم‌های سنگین مواجه خواهد شد


⚡️@bardegi57
👍10
اسرائیل همزمان داره تو 5 جبهه میجنگه. مساحت و جمعیت کشورش در برابر دشمنانش که قسم به نابودیش خوردن یک بند انگشت هم نیست. تو این شرایط مردمش آزادن و دو ساله هر شنبه میرن علیه نتانیاهو تجمع می‌کنن شعار میدن. فقط توی آخوند مادرجنده‌ی کثافته حال بهم زنی که دائم توی شرایط امنیتی، اوضاع حساس کنونی و پیچ تاریخی خطرناک هستی و موندنت به هزار قحبه‌گری، سرکوب، قطع اینترنت، بگیر و ببند و کشتار وابسته است.

⚡️@bardegi57
👍133
🔴رضا طلایی‌نیک، سخنگوی وزارت دفاع جمهوری اسلامی، اعلام کرد ایالات متحده دیگر نمی‌تواند کشورها را «دیکته» کند و واشینگتن باید مطالبات «غیرقانونی و غیرمنطقی» خود را کنار بگذارد.


📍 جزئیات:
• تأکید ایران بر حق کنترل آبراه‌های منطقه.
• این بیانیه پاسخی به اظهارات مارکو روبیو درباره لزوم گنجاندن بند هسته‌ای در مذاکرات بود.


⚡️@bardegi57
💩51👏1
همین لات مجازی جوری کرد تو کون رهبرتون که حتی لاشه‌ای ازش نموند تا دفنش کنید :))

لات مجازی شاش قاسم رو با صدها سردار سپاه رو کتلت کرد 😂

لات کوچه خلوت سپاه نیستشا که روی جوون دست خالی و زن و بچه مردم اسلحه میکشه و با تیربار ۴۰۰۰۰ نفر رو قتل عام میکنه.

لات واقعی از نظر عرزشی اونی بود که تو حموم منصوری مجاهدت میکرد

⚡️@bardegi57
👍14👏1😁1
🔹مارک لوین تحلیل گر برجسته آمریکایی:

سریع‌ترین راه برای پایان دادن به جنگ با ایران، شکست دادن واقعی رژیم یا انجام معامله‌ای است که رژیم را شکست ندهد، بلکه تلاشی برای مهار آن باشد. حقیقت این است که به دلایل مختلف، نمی‌توان آن را به طور دائم مهار کرد، از جمله اینکه اگر یک دموکرات رئیس جمهور شود، یا حتی یک انزواطلب یا جمهوری‌خواهِ مستقر، نیروی نظامی لازم برای تضمین پایبندی به توافق استفاده نخواهد شد، زیرا خود رژیم اساساً و در نهایت با توجه به ایدئولوژی بنیادگرایانه اسلامی خود قادر به پایبندی به توافق نیست. همچنین، مردم در طول سال‌ها از آن خسته خواهند شد (یک جنگ ابدی) و دشمنان دیگری وجود خواهند داشت که به نوعی توجه نیاز دارند، در نتیجه منابع نظامی ما نیز به نوعی باید با آنها مقابله کنند - شاید یک دشمن حتی بزرگتر، مانند چین سرخ.


برای شکست دادن رژیم موارد زیر لازم است: ۱. عملیات نظامی مداوم با هدف نابودی سپاه پاسداران و شاید زیرساخت‌های کلیدی دوگانه؛
۲. ادامه فشار اقتصادی حداکثری، به ویژه ادامه محاصره؛ و
۳. مسلح کردن مردم ایران، یک منبع بسیار مهم و ضروری (ما قبلاً این کار را در دوران دولت ریگان انجام داده‌ایم و من گمان می‌کنم سیا هنوز هم از عهده این کار بر می‌آید).   

رئیس جمهور صرف نظر از نحوه‌ی عملکردش مورد انتقاد قرار خواهد گرفت، زیرا دموکرات‌ها و رسانه‌هایشان از دشمن حمایت می‌کنند و امیدوارند در انتخابات میان‌دوره‌ای به برتری برسند. بنابراین، باید آنها را نادیده گرفت. اما یک پیروزی واقعی نه تنها امنیت ما را در برابر یک رژیم تروریستیِ وسواس هسته‌ای فراتر از ریاست جمهوری ترامپ تضمین می‌کند (زیرا دیگر وجود نخواهد داشت)، بلکه مردم آمریکا در نهایت آن را ستایش خواهند کرد زیرا پیروزی راهی برای تمرکز ذهن و قلب دارد (که باید مزایای سیاسی نیز داشته باشد). من نگرانم که منتظر ماندن برای اینکه دشمن با نوعی پیشنهاد، که ممکن است به عنوان یک پیروزی مطرح شود، پیش بیاید، می‌تواند مشکل‌ساز باشد.

با این حال، همانطور که قبلاً هم گفته‌ام، باید هشدار دهم که از تمام اطلاعات محرمانه نیستم. و همچنین تأکید می‌کنم که رئیس جمهور ترامپ هرگز نباید دست کم گرفته شود. او واقعاً یک رهبر شجاع و بزرگ است. در واقع، او بیش از تمام هفت رئیس جمهور قبلی که پیش از او روی هم رفته برای مقابله با تهدید جدی رژیم ایران تلاش کرده است. و تنها به همین دلیل، او مدت‌ها پس از رفتن اکثر ما به یاد خواهد ماند.

⚡️@bardegi57
👍62
کانال۱۴عبری:

به افسران ارتش اسرائیل در یک جلسه محرمانه گفته شده است که «ایران در حال موفقیت در بازسازی بخشی از سیستم موشک‌های بالستیک است»


⚡️@bardegi57
🤮8🔥2
🎈امارات اعلام کرد
از اول ماه می (دو روز دیگه)
رسما از اوپک و اوپک پلاس
خارج می‌شود...!

⚡️@bardegi57
👍5
🎈تعداد جنگنده‌های آمریکا
در اطراف ایران، اکنون به
۲ برابر زمان جنگ ۴۰ روزه
رسیده...!

👈تعداد ناو‌های نظامی
آمریکا نیز از ۱۲ فروند، به
۲۵ فروند رسیده.

👈تعداد ناوهای هواپیمابر
نیز از ۲ به ۴ رسیده و یکی
دیگه هم در مسیره تا به اونها
اضافه بشه تا این عدد به ۵ ناو
هواپیمابر برسه.
از اواسط جنگ،
ناو جرالد فورد از منطقه
عملیاتی خارج شد و عملا
فقط یک ناو - لینکلن
فعالیت می‌کرد.

👈سه ناو هواپیمابر فورد،
لینکلن و بوش اکنون در منطقه
هستند، ناو آبی- خاکی تریپولی
نیز در منطقه سنتکام است
و ناو آبی‌ - خاکی باکسر نیز
تا چند روز دیگر به منطقه
اضافه خواهد شد.
.
👈آمریکا در فرصت آتش‌بس
دست به تقویت گسترده حضور
نظامی خود در منطقه زد...!


⚡️@bardegi57
6