چند قرن بردگی
9.19K subscribers
36.8K photos
28.2K videos
27 files
441 links
This channel reviews the day to day news from Iran, corruption of the IRGC and their crimes
اینستاگرام کانال
https://www.instagram.com/Bardegii
ارتباط با ما :

@Genvix
Download Telegram
لارنس نورمن به نقل از وال استریت ژورنال میگه ایران بزرگ ترین پیشنهاد خودش رو هم در مذاکرات ارائه داده اما ترامپ حاضر به قبول این پیشنهادات نیست:

ایران برای شکستن بن‌بست دیپلماتیک با واشنگتن، پیشنهاد تازه‌ای شامل ۱۴ بند ارائه کرده که نشانه‌هایی از آمادگی برای مصالحه در آن دیده می‌شود.
تهران همچنین در حال بررسی امکان آغاز دور جدیدی از مذاکرات در اوایل هفته آینده است.
ایران حالا یک روند دو مرحله‌ای را پیشنهاد می‌کند.
مرحله نخست شامل رسیدگی فوری به تنگه هرمز و آینده آن، هم‌زمان با تعیین شروط پایان جنگ و دریافت تضمین‌های آمریکا برای توقف حملات است.
مرحله دوم مربوط به برنامه هسته‌ای و موضوع تحریم‌ها خواهد بود.
ترامپ این پیشنهاد را رضایت‌بخش ندانسته است. برنامه هسته‌ای همچنان همان دیواری است که هیچ‌یک از دو طرف حاضر به دست زدن به آن نیستند.
در طبق طرح قبلی ایران، تهران می‌خواست آمریکا در مرحله نخست با شروط پایان جنگ موافقت کند و در مقابل، تنها مقداری گشایش در تنگه هرمز انجام شود.
مذاکرات درباره مدیریت آینده تنگه هرمز قرار بود به مراحل بعدی موکول شود اقدامی که اهرم فشار را به سود تهران حفظ می‌کرد.
اما در پیشنهاد ایران، موضوع هسته‌ای همچنان به مراحل بعدی مذاکرات موکول شده است. همچنین ایران هرگونه مذاکره درباره برنامه موشکی را رد می‌کند.
اینکه آیا این شروط در روزهای آینده باعث شکست مذاکرات خواهد شد یا نه، هنوز مشخص نیست.
امتیازی که به نتیجه نرسد، امتیاز واقعی نیست فقط پیشنهاد اولیه برای شروع چانه‌زنی است



⚡️@bardegi57
🤮21💩1
دونالد ترامپ گفت جمهوری اسلامی باید میان نابودی کامل یا تلاش برای رسیدن به توافق یکی را انتخاب کند و تاکید کرد از نظر انسانی نابودی کامل را ترجیح نمی‌دهد، اما این نیز یک گزینه است.


⚡️@barxegi57
💩2🤡2🫡1
امروز و همزمان با آخرین روز قانونی جنگ ایران، ترامپ با یک نامه رسمی به کنگره اعلام کرد جنگ با ایران “تمام”شده است.

با این اقدام دموکرات ها نمیتونند از جنگ ایران علیه ترامپ استفاده قضایی کنند و صلاحیت کنگره برای فشار با کاخ سفید محدود میشه.

و مهم تر از اون، حملات دوباره امریکا به ایران دوباره “قانونی” محسوب می‌شود....

پ ن : پرواز های ترکیش ایرلاین از ترکیه به ایران همگی کنسل شدند..
خبریه؟؟؟


⚡️@bardegi57
👍5😁21🤮1
وقتی میگن مملکت زیر سایه امام زمان است!


⚡️@bardegi57
🤣81
🚨ریچارد بلومنتال، سناتور دموکرات آمریکا، به خبرگزاری سی‌ان‌ان گفته:
بر اساس گزارش‌ها و منابعش در مورد ایران،
معتقد است که «یک حمله نظامی قریب‌الوقوع کاملاً روی میز است


⚡️@bardegi57
🍾6
🔴گفتگوی سه خواهر ایرانی درباره‌ی برادرانشان که در دیماه وقتی در ایران «جنگ» نبود کشته شدند!


⚡️@bardegi57
💔9
بنیاد نرگس محمدی اعلام کرد او دو بار به‌طور کامل هوشیاری خود را از دست داده و دچار حملات شدید قلبی شده است.

بر اساس این گزارش، پزشکان زندان تشخیص داده‌اند وضعیت او در زندان قابل مدیریت نیست.

گفت‌وگو با حسن نایب‌هاشم، پزشک و مدافع حقوق بشر


⚡️@bardegi57
💩9🍌3💔1
ترامپ: نمیدانم کارمان خوب یا بد یا شجاعانه بود اما بنظرم باید مجدداً به کارمان[حمله نظامی] بازگردیم!


⚡️@bardegi57
🥰7👍2🙏1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ویدیویی در اینستا آمده که نشان می‌دهد یک مأمور حکومتی مستقیماً به پنجره‌ خانه‌هایی که مردم از داخل آن‌ها شعار می‌دهند، شلیک می‌کند. جوری وحشیگری براشون عادی شده که امنیت مردم را به خطر بیندازند.


⚡️@bardegi57
🤬12
‼️آمریکا و اسرائیل درحال آماده شدن برای سناریویی سخت هستند

برپایه گزارشات آمریکا و اسرائیل قصد دارند تقریبا تمام رهبران باقی مانده تهران را حذف کرده، زیرساخت ها را بمباران کرده و با یک عملیات سخت و پیچیده 460 کیلوگرم اورانیوم غنی‌شده را از ایران خارج کنند (احتمالا تاسیسات هسته‌ای نطنز )


⚡️@bardegi57
👍7🙏1
🇮🇱🔴 اسرائیل بامداد امروز دسته هایی از ریز پرنده های خود را وارد آسمان تهران کرد تا مکان های جدید استقرار پدافند ها، ضد هوایی و رادار ها رو شناسایی کنه.


⚡️@bardegi57
👍10👏3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
⚠️آنچه می‌شنوید، صدای پدرِ ‌ نگار هنردوست ⁩ است:
‏«سلام مردم عزیز ایران، من پدر نگار هنردوست هستم.
‏دخترم را بی‌دلیل سوزاندند…
‏جرمش فقط شعار دادن بود.جرمش حقی بود که از زندگی می‌خواست.
‏نه می‌بخشم، نه فراموش می‌کنم
‏لعنت به جمهوری اسلامیِ قاتل»

نگار هنردوست در گوهردشت كرج توسط پاسداران رژیم با خشونت ربوده شد. از وی هیچ خبری نبود تا اینکه پیکر سوخته اش را به خانواده اش تحویل دادند!



⚡️@bardegi57
💔10😭4🤬1
هگست: نیازی به مجوز کنگره برای ادامه جنگ با ایران نداریم‏

پیت هگست، وزیر دفاع ایالات متحده، گفت که دولت این کشور معتقد است نیازی به اخذ مجوز کنگره برای ادامه جنگ با ایران ندارد، چرا که به گفته او مهلت قانونی به دلیل آتش‌بس جاری «متوقف» شده است.

‏آقای هگست این اظهارات را در جلسه پاسخ به پرسش‌های اعضای کمیته خدمات نیروهای مسلح سنای آمریکا بیان کرد.

‏در این جلسه سناتور دمکرات تیم کین درباره پایان مهلت قانونی ۶۰ روزه دولت برای ادامه جنگ با ایران از وزیر دفاع پرسید که پیت هگست گفت: «ما در حال حاضر در آتش‌بس هستیم و برداشت ما این است که مهلت ۶۰ روزه در آتش‌بس متوقف می‌شود.»

‏سناتور کین با رد این نظر گفت: «انقضای مهلت ۶۰ روزه یک سوال حقوقی واقعاً مهم برای دولت ایجاد خواهد کرد.»

‏طبق قانون اختیارات جنگی، رئیس جمهور آمریکا ۶۰ روز فرصت دارد تا کنگره را درباره استفاده از نیروی نظامی مطلع کند و پس از آن یا باید عملیات نظامی را متوقف کند یا برای ادامه جنگ از کنگره اجازه بگیرد.

‏مهلت ۶۰ روزه دولت دونالد ترامپ برای جنگ با ایران روز جمعه به پایان می‌رسد.

🌎 آرازنیوز


⚡️@bardegi57
👏5🤯2
ترامپ: به این زودی‌ها ایران را ترک نمی‌کنیم که بعدها مجبور شویم مجددا برای حل مشکل آن بازگردیم.


⚡️@bardegi57
👍81
ترامپ: محاصره ایران در آینده نزدیک ادامه خواهد یافت و زمان به سود ماست. فعلا این کشور را ترک نمی‌کنیم و در زمان مناسب برای حل این مسئله بازخواهیم گشت.


⚡️@bardegi57
👏62🤯1
همین‌که خودتون قبول کردید حیوونید هم پیشرفت محسوب میشه.

⚡️@bardegi57
🤣13👍1👏1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سناتور آمریکایی اریک اشمیت گفت:

اروپایی‌ها باید خودشان هزینه جنگ اوکراین را بپردازند.او با تعجب اشاره کرد که دموکرات‌ها از هزینه‌های مربوط به ایران شکایت دارند، اما درباره ۲۰۰ میلیارد دلار کمک آمریکا به اوکراین (که حتی عضو ناتو
هم نیست) هیچ حرفی نزده‌اند. از این مبلغ، حدود ۳۰ میلیارد دلار صرف پرداخت حقوق، مستمری و خدمات اجتماعی در اوکراین شده تا دولت این کشور سرپا بماند.
اشمیت تأکید کرد: اگر پوتین واقعاً تهدیدی برای کل اروپا است، اروپایی‌ها باید سهم خود را بپردازند و پیش‌قدم شوند.

⚡️@bardegi57
👏11👍2
#صدای_شما

سلام و وقت به خیر تورو خدا صدای مردم باشید، اگر جنگ شد، اول زیرساختهای اینترنت رو نابود کنن تا حامیان رژیم هم نتونن استفاده کنن، صدا و سیما رو هم باید ساکت کرد، نه لزوما با نابودی ساختمان ها، فقط اگر به طریقی جلوی امواج دروغ و لجن پراکن اون گرفته بشه مملکت ازین سیرکهای شبانه حداقل خلاص میشه تا بعدش آزادی ایران سرعت بگیره... با درود پاینده ایران نابود باد ایدئولوژی رژیم...


⚡️@bardegi57
👍9
گزارش رویترز از پشت‌پرده صرافی نوبیتکس؛ «چطور برادران خرازی با رمز ارز به سپاه خدمت‌کردند؟»


گزارش تحقیقی رویترز از پشت پرده آنچه در بزرگترین صرافی ارز دیجیتال ایران گذشته، نشان می‌دهد چطور خاندان خرازی‌ برای جابه‌جایی میلیون‌ها دلار پول به سپاه پاسداران کمک کردند، چطور از مردم عادی بهره بردند و چطور«بابک زنجانی» وارد ماجرا شد؟ و این که پول‌ها چطور به حوثی‌های یمن رسید؟

این گزارش را بخوانید: https://l.euronews.com/OCJ6


⚡️@bardegi57
🤬2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سنتکام با انتشار ویدیویی در ایکس نوشت: نیروهای آمریکایی همچنان به گشت‌زنی در آب‌های بین‌المللی و اجرای محاصره دریایی مستمر علیه ایران ادامه می‌دهند. تا این لحظه، به ۴۵ کشتی تجاری دستور داده شده است تا برای اطمینان از پایبندی به مقررات، مسیر خود را تغییر داده یا به بندر بازگردند.


⚡️@bardegi57
👏4