اوضاع جوریه آدم نمیفهمه اشاره به کی داره.
خامنهای؟ لاریجانی؟ سلیمانی؟ حضرت عباس؟ تا دسته توشه؟
@bardegi57
خامنهای؟ لاریجانی؟ سلیمانی؟ حضرت عباس؟ تا دسته توشه؟
@bardegi57
😁12
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🚨ما کاملا خبر داریم که شما فاحشهها را از روبروی متروی نواب یا دور میدان نارمک یا پارک قورباغه شهرک غرب یا سر اندرزگو و چندین و چند نقطه در تهران جمع میکنند و میآورند در تجمعات و آخر شب هم با پرداخت چندین هزار بیشتر از کارکرد شبانهتان؛ همخواب برداران بسیجی و سپاهی میشوید/بین دو تا پنج میلیون تومان/کسی که به جاویدنامان ما توهین میکند مطمئن باشد آینده دردناکی در انتظار اوست.
+ بقول عالیجناب دکتر فریدون فرخزاد دنیا میگذره، با صد تومن و بیصد تومن هم میگذره؛ اما خیلی بده که آدم فاحشه مغزی باشه. چه بهتر که آدم تنش رو بفروشه، ولی مغزش رو به جانیها نفروشه.
⚡️@bardegi57
+ بقول عالیجناب دکتر فریدون فرخزاد دنیا میگذره، با صد تومن و بیصد تومن هم میگذره؛ اما خیلی بده که آدم فاحشه مغزی باشه. چه بهتر که آدم تنش رو بفروشه، ولی مغزش رو به جانیها نفروشه.
⚡️@bardegi57
👏6🤮6👌1
واقعا در عجب سیرکی هستیم! وزارت ارتباطات میگه اینترنت پرو طرح ما نیست، وزیر میگه با اینترنت طبقاتی و پرو مخالفیم!
اون طرف معاون رئیس جمهور میگه به زنان روستایی اینترنت پرو ارزان دهید!
⚡️@bardegi57
اون طرف معاون رئیس جمهور میگه به زنان روستایی اینترنت پرو ارزان دهید!
⚡️@bardegi57
🤮7❤1💩1
ترامپ درباره ایران: ما نمیدانیم با چه کسی سر و کار داریم. آنها تماس میگیرند و میگویند: «این فلانی است.» من میگویم: «آیا شما یک رهبر هستید؟ ما به دنبال... ما به دنبال یک رهبر هستیم.» این تنها کشوری در جهان است که هیچکس نمیخواهد رهبر آن باشد.
⚡️@bardegi57
⚡️@bardegi57
😁5
حسین_حقپرست را به جرم “جاسوسی برای اسرائیل “به اعدام محکوم کردند .
در آخرین پیام به خانواده اش گفته : جانم فدای میهن
⚡️@bardegi57
در آخرین پیام به خانواده اش گفته : جانم فدای میهن
⚡️@bardegi57
😭10❤2🫡1
دنیا اگه میخواست برای آزادی دیجیتال اعتراضی بکنه زمانی که کره شمالی فقط یک کاربر توی استیم داشت اعتراض میکرد. با ذوق و شوق خبرش رو کار نمیکرد که تنها گیمر کره شمالی کیم جونگ اونه!
⚡️@bardegi57
⚡️@bardegi57
💩6👏4👍1
🔹واشنگتن - نماینده جمهوریخواه کنگره آمریکا، پت فالون با اشاره به برنامه هستهای ایران تأکید کرد:
هیچ کشوری تاکنون اورانیوم را به سطح غنیسازی بیش از ۶۰ درصد رسانده و سلاح هستهای تولید نکرده است.فالون در اظهاراتی که امروز منتشر شد، گفت:
«پرزیدنت دونالد ترامپ بهصراحت اعلام کرده که ایران هرگز نباید به سلاح هستهای دست یابد و برخلاف روسایجمهور پیشین، سخنان خود را با اقدامات عملی پشتیبانی میکند.»
⚡️@bardegi57
هیچ کشوری تاکنون اورانیوم را به سطح غنیسازی بیش از ۶۰ درصد رسانده و سلاح هستهای تولید نکرده است.فالون در اظهاراتی که امروز منتشر شد، گفت:
«پرزیدنت دونالد ترامپ بهصراحت اعلام کرده که ایران هرگز نباید به سلاح هستهای دست یابد و برخلاف روسایجمهور پیشین، سخنان خود را با اقدامات عملی پشتیبانی میکند.»
⚡️@bardegi57
👌5🤮2
جاکش برداشت گفت نه جنگ میشود نه مذاکره میکنیم ، حالا کلا از وضعیت جنگ و مذاکره خارج نمیشویم ، بین جنگ و مذاکره جابجا میشیم و هیچ حالت دیگه ای نیست
⚡️@bardegi57
⚡️@bardegi57
🤣14💩4🔥1
🔹فایننشال تایمز:
رئیس جمهور ترامپ و مارکو روبیو اکنون در حال پیگیری سریع فروش ۸.۶ میلیارد دلار سلاح به متحدان خاورمیانهای خود هستند که چندین مورد از آنها در واقع علیه ایران کمک کردند.
⚡️@bardegi57
رئیس جمهور ترامپ و مارکو روبیو اکنون در حال پیگیری سریع فروش ۸.۶ میلیارد دلار سلاح به متحدان خاورمیانهای خود هستند که چندین مورد از آنها در واقع علیه ایران کمک کردند.
⚡️@bardegi57
❤3👍2🤮2
اگه قبول نداری قطع اینترنت بخاطر مسائل امنیتیه، از اینا بپرس که چقدر حرفهای امنیتشون حفظ شد.
⚡️@bardegi57
⚡️@bardegi57
💩11❤1🤣1
تصاویری از یاسمین لاریجانی
دختر باقرلاریجانی و برادر زادهی علی لاریجانی دبیر سابق شورای امنیت ملی که توسط اسرائیل کشته شد!
یاسمین لاریجانی در آمریکا اقامت دارد
⚡️@bardegi57
دختر باقرلاریجانی و برادر زادهی علی لاریجانی دبیر سابق شورای امنیت ملی که توسط اسرائیل کشته شد!
یاسمین لاریجانی در آمریکا اقامت دارد
⚡️@bardegi57
💩13
🎈ایران طبق گزارش تسنیم،
به پیشنهاد ۹ مادهای آمریکا
از طریق میانجیگری پاکستان،
پاسخ ۱۴ مادهای داده.
👈آمریکا درخواست آتشبس
دو ماهه کرده، اما ایران تأکید
کرده همه مسائل در ۳۰ روز
حل شود.
👈درخواستهای
اصلی #ایران شامل:
خروج نیروهای نظامی
آمریکا از اطراف ایران،
برداشتن محاصره دریایی،
آزادسازی داراییهای مسدودشده،
پرداخت غرامت، لغو تحریمها
و پایان جنگ در همه جبههها
از جمله لبنان است.
👈ایران منتظر
پاسخ رسمی آمریکا است...!
⚡️@bardegi57
به پیشنهاد ۹ مادهای آمریکا
از طریق میانجیگری پاکستان،
پاسخ ۱۴ مادهای داده.
👈آمریکا درخواست آتشبس
دو ماهه کرده، اما ایران تأکید
کرده همه مسائل در ۳۰ روز
حل شود.
👈درخواستهای
اصلی #ایران شامل:
خروج نیروهای نظامی
آمریکا از اطراف ایران،
برداشتن محاصره دریایی،
آزادسازی داراییهای مسدودشده،
پرداخت غرامت، لغو تحریمها
و پایان جنگ در همه جبههها
از جمله لبنان است.
👈ایران منتظر
پاسخ رسمی آمریکا است...!
⚡️@bardegi57
💩5
کاخ سفید تأیید کرده نیک استوارت، از چهرههای آشنا با پرونده ایران در دولت اول ترامپ، به تیم مذاکره با جمهوری اسلامی اضافه شده است.
یعنی چه؟
یعنی واشینگتن دارد به تهران میگوید:
این دیگر بازی ظریف، عراقچی، عمان، وین و لبخندهای برجامی نیست.
پرونده از دست دیپلماتهای عاشق عکس یادگاری خارج شده و به دست کسانی رفته که جمهوری اسلامی را نه «طرف مذاکره قابل اعتماد»، بلکه شبکه تهدید، گروگانگیری، تروریسم و باجخواهی منطقهای میبینند.
ورود نیک استوارت یعنی تیم ترامپ میخواهد هر بند، هر کلمه و هر تبصرهی درخواستنامه جمهوری اسلامی را با ذرهبین بخواند؛ نه برای اینکه به رژیم راه فرار بدهد، بلکه برای اینکه ببیند کجا میخواهد باز هم از سوراخ «تعلیق»، «راستیآزمایی»، «حق غنیسازی»، «رفع تدریجی تحریم» و «تضمین امنیتی» عبور کند.
از آن طرف، فارس میگوید تهران پاسخ ۱۴ بندی داده.
از این طرف، کاخ سفید کسی را وارد تیم میکند که سابقهاش در پرونده ایران، پیام روشنی دارد:
اینبار نامه را به پستچی ندادهاند که گم شود؛ دادهاند به حسابرس.
جمهوری اسلامی خیال میکرد با واسطه پاکستانی، چند بند مبهم، چند خط قرمز خیالی، و کمی دود و دم تبلیغاتی میتواند همان شعبده قدیمی را تکرار کند:
بحران بساز، امتیاز بگیر، زمان بخر، دوباره مسلح شو.
اما اضافه شدن چنین چهرهای یعنی در واشینگتن دستکم بخشی از تیم فهمیده است که مسئله فقط «آتشبس» نیست؛ مسئله این است که رژیم بعد از آتشبس دوباره همان مار زخمی نشود که از زیر سنگ بیرون میآید.
پ ن : این تحلیل نیست
بلکه یک واقعیت است.
⚡️@bardegi57
یعنی چه؟
یعنی واشینگتن دارد به تهران میگوید:
این دیگر بازی ظریف، عراقچی، عمان، وین و لبخندهای برجامی نیست.
پرونده از دست دیپلماتهای عاشق عکس یادگاری خارج شده و به دست کسانی رفته که جمهوری اسلامی را نه «طرف مذاکره قابل اعتماد»، بلکه شبکه تهدید، گروگانگیری، تروریسم و باجخواهی منطقهای میبینند.
ورود نیک استوارت یعنی تیم ترامپ میخواهد هر بند، هر کلمه و هر تبصرهی درخواستنامه جمهوری اسلامی را با ذرهبین بخواند؛ نه برای اینکه به رژیم راه فرار بدهد، بلکه برای اینکه ببیند کجا میخواهد باز هم از سوراخ «تعلیق»، «راستیآزمایی»، «حق غنیسازی»، «رفع تدریجی تحریم» و «تضمین امنیتی» عبور کند.
از آن طرف، فارس میگوید تهران پاسخ ۱۴ بندی داده.
از این طرف، کاخ سفید کسی را وارد تیم میکند که سابقهاش در پرونده ایران، پیام روشنی دارد:
اینبار نامه را به پستچی ندادهاند که گم شود؛ دادهاند به حسابرس.
جمهوری اسلامی خیال میکرد با واسطه پاکستانی، چند بند مبهم، چند خط قرمز خیالی، و کمی دود و دم تبلیغاتی میتواند همان شعبده قدیمی را تکرار کند:
بحران بساز، امتیاز بگیر، زمان بخر، دوباره مسلح شو.
اما اضافه شدن چنین چهرهای یعنی در واشینگتن دستکم بخشی از تیم فهمیده است که مسئله فقط «آتشبس» نیست؛ مسئله این است که رژیم بعد از آتشبس دوباره همان مار زخمی نشود که از زیر سنگ بیرون میآید.
پ ن : این تحلیل نیست
بلکه یک واقعیت است.
⚡️@bardegi57
👍2