چند قرن بردگی
9.21K subscribers
36.8K photos
28.2K videos
27 files
440 links
This channel reviews the day to day news from Iran, corruption of the IRGC and their crimes
اینستاگرام کانال
https://www.instagram.com/Bardegii
ارتباط با ما :

@Genvix
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ذخایر نفت ایران به حداکثر رسیده و صادرات نفتکش‌ها تحت محاصره دریایی ایالات متحده مسدود شده است.

راه حل رژیم: صدها کامیون وانت در حال قاچاق سوخت یارانه‌ای به پاکستان در گذرگاه مرزی پیرکور هستند. دولت جلوی آنها را نمی‌گیرد.


⚡️@bardegi57
🤬7
آغاز طرح آزادی در تنگه هرمز؛ ورود ۱۵ هزار نیروی آمریکایی برای بازگرداندن امنیت کشتیرانی

فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا اعلام کرد نیروهای آمریکایی از چهارم مه، پشتیبانی از «طرح آزادی» را برای بازگرداندن آزادی کشتیرانی تجاری در تنگه هرمز آغاز می‌کنند.

بر اساس بیانیه سنتکام، این مأموریت به دستور رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا انجام می‌شود و هدف آن حمایت از کشتی‌های تجاری است که قصد عبور آزادانه از این مسیر حیاتی تجارت جهانی را دارند؛ مسیری که یک‌چهارم تجارت نفت دریایی جهان و حجم قابل‌توجهی از سوخت و محصولات کودی از آن عبور می‌کند.

سنتکام اعلام کرد پشتیبانی نظامی ایالات متحده آمریکا از این طرح شامل ناوشکن‌های موشک‌انداز، بیش از ۱۰۰ هواپیمای زمینی و دریایی، سامانه‌های بدون‌سرنشین چندحوزه‌ای و ۱۵ هزار نیروی نظامی خواهد بود.

این اقدام، پیام روشنی به رژیم ایران است؛ تنگه هرمز ملک شخصی مافیای حاکم بر تهران نیست و جهان اجازه نخواهد داد مزدوران خامنه‌ای با تهدید کشتیرانی، اقتصاد جهانی و امنیت مسیرهای حیاتی انرژی را گروگان بگیرند.


⚡️@bardegi57
👍31
علی عبداللهی، فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا، گفت که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به هرگونه تهدید و تجاوز در تنگه هرمز پاسخی «سخت و پشیمان‌کننده» خواهند داد.

عبداللهی گفت: «با تمام توان امنیت تنگه هرمز را حفظ و پرقدرت مدیریت می‌کنیم.»

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا گفت امنیت تنگه هرمز در اختیار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است و هرگونه عبور و مرور امن در این تنگه باید با هماهنگی نیروهای مسلح انجام شود.


⚡️@bardegi57
🍌5💩3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خبرنگار: آمریکا یک ابرقدرت است، چرا عقب‌نشینی نمی‌کنید؟
بقایی: ما هم ابرقدرت هستیم

ابرقدرت مای اس 😂😂😂


⚡️@bardegi57
🤣8💩32
#ترامپ:
ارتش آمریکا از ساعت ۸ صبح دوشنبه (به وقت واشنگتن) عملیات آزادسازی تنگه هرمز را آغاز میکند..


⚡️@bardegi57
👍5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
در حالی که امام جمعه #رشت بانوان بی حجاب کشورمان را تهدید کرد که دمار از روزگارتان در می‌آوریم و کاری میکنیم بزودی کسی بیرون نیاد، احمد الشرع در حال مدرنیزه کردن کشور سوریه است و امروز مراسم جشن روز جهانی ( رقص ) در دمشق سوریه اجرا کرد.


⚡️@bardegi57
👍5
خضریان، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: اماراتی‌ها آدم‌های بی‌ریشه‌ای هستند، بلایی بر سر اماراتی‌‌ها خواهیم آورد که به شترسواری بازگردند!


⚡️@bardegi57
💩52
'مرضیه محبی، وکیل دادگستری' در توییتی نوشته:
امروز در مشهد محمدرضا میری کارگر ۲۱ ساله و مهدی رسولی کارگر ۲۵ ساله از بچه های انقلاب دی ماه را به دار آویخته اند!
دادگاه انقلاب خانواده هایشان را فریب داده بود که حرف نزنند. گفته بود پرونده در کمیسیون عفو است.
اما دیروز ساعت ده صبح دعوتشان کردند به گورستان. به دیدار بچه هایشان.


⚡️@bardegi57
🤬5
پوشک ۱ تومن ! طبیعیه؟؟؟

⚡️@bardegi57
😱2
به گفته اطرافیان عامل قتل حسام_علا‌الدین
محسن افشانی هزار پدر بوده!
اون لو داده که این برادران استارلینک دارن…
و جمهوری اسلامی هم حسام رو موقعی که به خونه اش حمله کردن با ضربه به سرش میکشه، پیکرش رو میبرن و چهل روز بعد تحویل میدن جوری که موقع دفن پیکرش کاملا متلاشی بوده …

⚡️@bardegi57
🤯4🤬3
وضعیت کنونی تنگه هرمز

همچنان هیچ عبور و مروری در تنگه هرمز بدون اجازه ایران انجام نشده است
نفت‌کش‌هایی که مجوز عبور از تنگه هرمز را از ایران را دریافت میکنن از شمال جزیره لارک به سمت دریای عمان حرکت میکنند


⚡️@bardegi57
فارس ؛ایران با دوتا موشک به ناوچه های امریکایی که قصد عبور از تنگه هرمز داشتن حمله کرد

⚡️@bardegi57
👏3💩2🤣2
⭕️آکسیوس به نقل از یک مقام آمریکایی: یا به زودی شاهد طرح کلی یک توافق قابل اجرا خواهیم بود، یا رئیس جمهور آنها را به شدت بمباران خواهد کرد


⚡️@bardegi57
👏5
🔴سنتکام:
آمریکا با ۱۵ هزار نیرو و بیش از ۱۰۰ هواپیما از پروژه آزادسازی کشتی ها در تنگه هرمز حمایت می‌کند.


🔴اکسیوس
ترامپ: در صورت مواجههٔ کشتی‌های ایرانی با کشتی‌های آمریکایی در حین اسکورت، از زور استفاده خواهد کرد.»

⚡️@bardegi57
👍5
🔴 مرتز عقب نشست؛ پیام آلمان به ترامپ بعد از بحران خروج نیروهای آمریکایی

پس از آن‌که فریدریش مرتز، صدراعظم آلمان، گفت آمریکا در برابر جمهوری اسلامی «تحقیر» شده، دونالد ترامپ دستور خروج پنج‌هزار سرباز آمریکایی از پایگاه‌های نظامی آمریکا در آلمان را صادر کرد؛ تصمیمی که در برلین موجی از نگرانی درباره امنیت آلمان و آینده روابط دو سوی اقیانوس اطلس به‌راه انداخت.

حالا مرتز، پس از بالا گرفتن فشارها، با انتشار پیامی اعلام کرده جمهوری اسلامی نباید اجازه دستیابی به بمب اتم داشته باشد؛ موضعی که در عمل عقب‌نشینی غیرمستقیم از تقابل لفظی با ترامپ و تلاشی برای نشان دادن همراهی برلین با واشنگتن به نظر می‌رسد.

ماجرا نشان داد آلمان، با وجود لحن انتقادی علیه ترامپ، هنوز در بزنگاه امنیتی به چتر نظامی آمریکا وابسته است؛ همان وابستگی‌ای که خروج فقط پنج‌هزار سرباز آمریکایی کافی بود تا شکاف‌های سیاسی در برلین را آشکار کند.

⚡️@bardegi57
💩4
پس از ادعای ایران مبنی بر اینکه یک شناور آمریکایی پس از نادیده گرفتن دستورالعمل‌های جدید در تنگه هرمز هدف دو موشک قرار گرفته، باراک راوید خبرنگار Axios اعلام کرده که یک مقام آمریکایی گفته هیچ شناور آمریکایی توسط ایران هدف قرار نگرفته است.
(یعنی مقام آمریکایی این ادعا را رد کرده است.)


فقط گه خوری فقط حرف مفت فقط ادعا


⚡️@bardegi57
💯5
آمریکا مسیر کشتی های میخوان عبور کنن رو نشون داده - رنگ بنفش

+ و هشدارهای سپاه پاسداران که بروزسانی شده و یه هشدار سمت عمان هست خط قرمز صاف کشیده شده روی مسیر پروژه "آزادی"


⚡️@bardegi57
👍2
{ جدال جذاب عقاب آمریکایی
🇺🇸 و عقاب آلمانی 🇩🇪 {


🎈خروج ۵۰۰۰ سرباز آمریکایی از آلمان:
آقای صدراعظم فکر کرد می‌تواند پشت
تریبون به آمریکا بگوید: «تحقیر شدید»
و «استراتژی ندارید»، بعد انتظار
داشته باشد عقاب آمریکایی همچنان
مثل همیشه از آلمان محافظت کند.

👈نتیجه:
عقاب آمریکا بال‌هایش را
کمی جمع کرد و ۵۰۰۰ سرباز
را برداشت.

👈اثر اقتصادی:
آلمان، چند شهر و منطقه
اطراف پایگاه‌ها حسابی دلشان
برای سربازهای آمریکایی تنگ
خواهد شد.
قراره کلی خانه برای اجاره
در وب‌سایت‌های خانه‌یابی لیست
بشوند و چند رستوران و کافه
قراره بسته شوند، کارهای خدماتی
ورشکسته شوند و چه تعداد بیکار؟

🚨یک برای اداره کار
و سیل بیکارانی که درخواست
حقوق بیکاری خواهند داشت
و آنچه که آلمانی ها به آن حساس
هستند: کم شدن درآمدهای مالیاتی.

👈اما مهم‌تر اینکه
حالا باید کیف پول‌ها را
از جیب‌شان خارج کنند،
برای «دفاع اروپایی».

👈مرتس
خواهان INDEPENDENCE بود،
خوب رویای استقلال، هزینه دارد.

🎈آمریکا:
خبر خوب برای مالیات دهندگان
و کاهش هزینه‌های نگهداری
طولانی‌مدت نیروها در خارج

👈پیام واضح:
لعنت به دهانی که بی موقع باز شود.
پایت را به اندازه گلیمت دراز کن،
اگرچه آقای صدراعظم هم لنگ دراز
است و ظاهرا هم زبون دراز.
زبانی که سر خودش و کشورش
را به دار داد.

👈درس برای آلمان:
با عقاب آمریکا گلاویز نشو،
بالاخره یکی از بال‌هایش را
تکان داد و تو حسابی سرما خوردی.

👈پایان عصر
«آمریکا نگهبان دائمی اروپا»👋
ترامپ و نزدیکانش اعتقاد دارند
زمان آن رسیده که «قرارداد قدیمی»
بعد از جنگ جهانی دوم بازنویسی
شود.

👈حالا مرتس و آلمان
نوبت‌شان است که حساب کنند
این استقلال سیاسی چقدر
خرج برمی‌دارد.

⚡️@bardegi57
👏4
‏صدراعظم آلمان: من از روابط فراآتلانتیکی دست نخواهم کشید. من از همکاری با دونالد ترامپ دست نخواهم کشید.
آنچه اکنون می‌شنویم چیز جدیدی نیست، فقط پررنگ‌تر بیان می‌شود.
ایالات متحده به‌طور منظم نیروهای خود را در سراسر جهان جابه‌جا می‌کند. هنوز بیش از ۳۰٬۰۰۰ سرباز آمریکایی در آلمان حضور دارند.

☝️گه خوردم به زبون آلمانی


⚡️@bardegi57
😁5💯5
از دقایقی دیگر، عملیات نیروی دریایی ایالات متحده تحت عنوان “پروژه آزادی” با بیش از ۱۵۰۰۰ نیرو نظامی و ۱۰۰ هواپیما در تنگه هرمز آغاز خواهد شد.


✨️@bardegi57
2🔥1