چند قرن بردگی
9.21K subscribers
36.8K photos
28.2K videos
27 files
440 links
This channel reviews the day to day news from Iran, corruption of the IRGC and their crimes
اینستاگرام کانال
https://www.instagram.com/Bardegii
ارتباط با ما :

@Genvix
Download Telegram
ساعاتی پس از انتشار خبر تصویب تصمیم بازگشت اینترنت به خانه‌های مردم، چند رسانه در داخل کشور می‌گویند که مسعود پزشکیان، رئیس جمهور، این مصوبه را به طور رسمی ابلاغ کرده است.

رسانه‌ها در ایران روز دوشنبه از تصویب مصوبه‌ای «جدید و مهم» دربارهٔ اتصال دوباره اینترنت کشور به اینترنت بین‌الملل در «ستاد ویژه ساماندهی فضای مجازی» خبر داده‌ بودند، مصوبه‌ای که برای اجرا نیازمند تأیید نهایی مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور ایران، بود.

به گزارش سیتنا، پایگاه خبری فناوری اطلاعات، بر اساس این مصوبه، اینترنت عمومی باید «به وضعیت قبل از دی‌ماه ۱۴۰۴» بازگردد.
🌙@bardegi57
💩2
العربیه به نقل از منابع آگاه گزارش داد پیش‌نویس یک یادداشت تفاهم اولیه و نهایی میان آمریکا و جمهوری اسلامی در حال بررسی است؛ تفاهمی که شامل بازگشایی تنگه هرمز، تمدید آتش‌بس و کاهش برخی محدودیت‌ها علیه ایران می‌شود.

بر اساس گزارش العربیه، در پیش‌نویس این تفاهم‌نامه آمده است تنگه هرمز بدون دریافت هزینه از کشتی‌ها بازگشایی خواهد شد و عملیات پاکسازی مین‌ها نیز انجام می‌شود.

این گزارش همچنین می‌گوید در چارچوب این تفاهم، به جمهوری اسلامی اجازه فروش و صادرات نفت داده خواهد شد.

العربیه افزود پیش‌نویس توافق شامل تمدید ۶۰ روزه آتش‌بس است و امکان تمدید دوباره آن نیز وجود دارد.

بر اساس این گزارش، آمریکا همچنین متعهد شده محدودیت‌ها علیه بنادر جنوب ایران را کاهش دهد.

منابع العربیه گفته‌اند بخشی از دارایی‌های مسدودشده ایران نیز بر اساس سازوکاری مشخص آزاد خواهد شد.
🌙@bardegi57
💩7😱1
نت‌بلاکس: امروز پس‌از ۸۸ روز یا به عبارتی ۲۰۹۳ ساعت؛ چند درصد اینترنت بین‌الملل تو ایران وصل شده!

⚡️@bardegi57
1🤬1
مردم صرفه‌جویی کنند تا حکومت بتواند برق را بدزد و بفروشد!


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران اعلام کرد برق ۱۰۰ اداره و بانک در پایتخت به دلیل رعایت نکردن الگوی مصرف محدود شده است.

به اعلام مسئولین دزد، ادارات و بانک‌ها موظف به کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق نسبت به سال گذشته هستند و باید یک ساعت پیش از پایان وقت اداری سامانه‌های سرمایشی خود را خاموش کنند.


⚡️@bardegi57
💩4
🔹مارک لوین در ایکس:
به نظر می‌رسد که ما به حملات «دفاعی» بسیار بیشتری علیه ایران نیاز داریم.


⚡️@bardegi57
🙏2
#فوری خبر جدید سیتنا: مراحل بازگشایی اینترنت، حسب دستور رئیس جمهور در حال انجام است/ بازگشایی ثابت شروع شد

در پی دستور رییس جمهور به وزیر ارتباطات برای بازگشایی اینترنت بین الملل، پیگیری های سیتنا تا ساعت 15 امروز سه شنبه (5 خردادماه) حاکی از ادامه روند بازگشایی است و توقفی در اجرای حکم رئیس جمهور صورت نگرفته است، در همین حال بازگشایی اینترنت بین‌الملل در حوزه ثابت شده است.


⚡️@bardegi57
2💩1
ستار هاشمی، وزیر قطع ارتباطات :
با دستور مسعود پزشکیان، فرایند برگشتِ اینترنت کشور به وضعیت قبل از دی‌ماه 1404 رسما شروع شده؛ اتصال جهانی ایران هم از همین حالا شروع میشه و تا 24 ساعت دیگه دسترسی کامل مردم به اینترنت ممکن میشه.


⚡️@bardegi57
💩3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چرا اینقدر خوشحاله؟😂
پسر تنگسیری در بخشی از مصاحبه اش تایید میکند که سران رژیم در پناهگاه ها زندگی می کنند.
  
علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در فروردین ۱۴۰۵در جریان حمله آمریکا و اسراییل به #بندرعباس  کشته شد .

⚡️@bardegi57
💩43
گویا اینترنت دیتاسنترها نیز در حال بازگشایی است


⚡️@bardegi57
🤔2💩1
سناتور تام کاتن: رژیم ایران تا ۹۰درصد تغییر پیدا کرده و این یک موفقیت است

پ.ن:حتی رژیم غذایی پزشکیانم عوض نشد


⚡️@bardegi57
💩15
اینترنت هم برمیگرده اما اون داغ تا ابد میمونه و تا انتقام اون خونها دلمون آروم نمیشه.


⚡️@bardegi57
👍18💯3
مقامات ایرانی به روزنامه «وال‌استریت ژورنال» گفتند: «قالیباف برای تکمیل گفتگوها، برای روز دوم نیز در دوحه می‌ماند.»
​این مقامات افزودند: «دیپلماسی به‌رغم حملات به هرمزگان ادامه دارد.»


⚡️@bardegi57
💩72
مارکو روبیو اعلام کرد گفت‌وگوها با جمهوری اسلامی در قطر ادامه دارد و نهایی‌کردن متن توافق ممکن است چند روز زمان ببرد.


⚡️@bardegi57
🤮7💩2
بعد از سالها پدری سکوتش را درباره مرگ دخترش می شکند.
مریم سودبر ۲۱ساله دانشجوی دانشگاه تهران بود. درتظاهرات باتوم به سرش زدند و درخانه جان سپرد. با تهدید وزارت اطلاعات خانواده سکوت کردند.
اصغر سودبر پدر مريم سودبر بعد از 18 سال در خصوص قتل فرزندش چنین گفت:
ما بعد از رفتن مريم به خاطر بچه های ديگرمان نگران شديم و آن روزهای اول سکوت کرديم اما آنقدر از حق خودمان و حق بچه هايمان و زندگی مان گذشتيم و حرف نزديم که الان مايلم حداقل بعد از اين همه مدت درد دل هايم را به جامعه و هم سن و سالهای مريم بگويم. دخترم روز ۳۰ خرداد ۱۳۸۸ سلامت به دانشگاه رفت اما ضربه باتوم به سرش خورد و شب وقتی برگشت خانه، توی اتاق خودش تمام کرد


⚡️@bardegi57
🔥43🤬3
تیم مذاکره‌کننده ایران به ریاست قالیباف پس از گفت‌وگو با مقامات قطر به تهران بازگشت


محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی و هیئت مذاکره کننده رژیم ایران که روز دوشنبه ۲۵ ماه مه در راس هیئتی برای رایزنی با مقامات قطری به این کشور سفر کرده بود، ساعتی پیش به ایران بازگشت.
عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی ایران نیز در این سفر قالیباف را همراهی ‌کرده بود.


⚡️@bardegi57
💩12
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
روبیو زد به سیم آخر :
آن‌ها ( ج.ا) ترجیح می‌دهند روی حزب‌الله سرمایه‌گذاری کنند.آن‌ها ترجیح می‌دهند روی متجاوزان و قاتلان حماس سرمایه‌گذاری کنند.آن‌ها ترجیح می‌دهند روی آن گروه‌ها سرمایه‌گذاری کنند تا روی مردم خودشان.این چیزی است که ایران روی آن سرمایه‌گذاری می‌کند.
و این همان چیزی است که جهان ـ همان چیزی است که باید از من درباره‌اش سؤال کنید.این همان چیزی است که بی‌بی‌سی باید پوشش دهد.و این همان چیزی است که دیگر رسانه‌ها باید پوشش دهند:اینکه این افراد در ایران چقدر شرور هستند و چه آسیب‌هایی به مردم سراسر جهان وارد کرده‌اند.»

⚡️@bardegi57
👍163💯1
وال‌استریت ژورنال: به گفته مقام‌های نظامی آمریکا، نیروی دریایی ایالات متحده کمک به عبور کشتی‌ها از تنگه هرمز را از سر گرفته است. این مقام‌ها به وال‌استریت ژورنال گفته‌اند که یک ابرنفتکش یونانی حامل دو میلیون بشکه نفت خام، هنگام عبور از این آبراه در سواحل عمان توسط نیروی دریایی آمریکا هدایت شد.

این ادعای وال استریت ژورنال ساعتی بعد از خبر حمله به نفتکش و نشت از باک کشتی در سواحل عمان مطرح می‌شود.


⚡️@bardegi57
👏3🤮2
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در مصاحبه با شبکه الجزیره در مورد تنگه هرمز: ایران با هدف ایجاد امنیت و حفاظت از تجارت و اقتصاد بین‌المللی، این آبراه حیاتی را قاطعانه و با قاطعیت مدیریت خواهد کرد.


⚡️@bardegi57
💩7
مجتبی در حال گرفتن انتقام، از طریق امضای توافق!

بقول پدرش مذاکره با آمریکا نشانه بی شرافتی ست!


⚡️@bardegi57
💩12
اسماعیل سقاب اصفهانی، معاون مسعود پزشکیان گفت: «این تفکری که حسن نیت با آمریکا حسن نیت می‌آورد را باید کنار بگذاریم، آمریکا فقط زبان زور و قدرت را می‌فهمد.»
او با اشاره به حملات به کشورهای منطقه در طول جنگ ۴۰ روزه، گفت: «آمریکا ترسید، چنان پاسخ کوبنده‌ای دادیم که عقب نشست.»



⚡️@bardegi57
💩111💯1