چند قرن بردگی
9.19K subscribers
36.8K photos
28.2K videos
27 files
441 links
This channel reviews the day to day news from Iran, corruption of the IRGC and their crimes
اینستاگرام کانال
https://www.instagram.com/Bardegii
ارتباط با ما :

@Genvix
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بعد از ۶۰ سال فهمیدیم آنتونی کوئین در فیلم زوربای یونانی چه دیالوگی گفت ، ، ،


⚡️@bardegi57
💔102😢2
۴ سال شد که صاحب این لبخند دیگه نیست 💔

یادتون که نرفته ؟

⚡️@bardegi57
💔27😭7🫡2🤣1
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، با تاکید بر اینکه ایران در آستانه فروپاشی در حال مذاکره است، اعلام کرد که تهران در ازای چشم پوشی از ذخایر اورانیوم بسیار غنی شده خود، تخفیف از تحریم ها دریافت نخواهد کرد. او تاکید کرد که تهران مجبور به واگذاری این اورانیوم «اما نه در ازای لغو تحریم ها»، خواهد شد.

شبکه خبری «پی بی اس» به نقل از ترامپ نوشت که موضوع اورانیوم غنی شده با خلوص بالا یکی از خطوط قرمز کلیدی در مذاکرات جاری با ایران است.

در همین راستا، کاخ سفید اعلام کرد که ترامپ «به وضوح خطوط قرمز را با ایران تعیین کرده است»، و همزمان تاکید کرد که مذاکرات با تهران «به خوبی پیش می رود.»

ترامپ در اظهارات جدیدی اعلام کرد که واشینگتن از پیشنهادهای ارائه شده از سوی ایران در چارچوب مذاکرات جاری «راضی نیست» و تاکید کرد دو طرف هنوز به توافقی دست نیافته اند.

او در ادامه گفت ایران «به دنبال رسیدن به توافق است چون گزینه دیگری پیش رو ندارد» و افزود: فشارهای مستمر آمریکا باعث شده تهران در چند پرونده «یک گام به عقب» بردارد.


⚡️@bardegi57
4
♦️ترامپ به PBS News گفته ایران در ازای واگذاری اورانیوم با غنای بالا، هیچ‌گونه رفع تحریمی دریافت نخواهد کرد؛ آن هم در بحبوحه مذاکرات جاری برای پایان دادن به درگیری‌های خاورمیانه.

«نه، نه، اصلاً. رفع تحریم؟ نه... آن‌ها قرار است اورانیوم با غنای بالای خود را واگذار کنند، اما نه در ازای رفع تحریم‌ها. نه، نه، اصلاً.»
♦️روس‌اتم روسیه: بازگشت کارکنان‌مان به نیروگاه اتمی بوشهر در ایران را به تعویق می‌اندازیم.

♦️ ترامپ امروز :

از انتقال اورانیوم غنی شده ایران به روسیه یا چین احساس راحتی نخواهیم کرد.
ایران می خواهد تنگه هرمز را کنترل کند و ما این اجازه را نمی دهیم و به روی همه باز خواهد شد.

♦️ترامپ در جلسه امروز دولت آمریکا :

الان داریم با رویکرد «اول آمریکا» جلو می‌رویم درباره ایران. یا باید با شرایط من کنار بیایند، یا کار را تمام می‌کنیم.

می‌گویند «صبر می‌کنیم تا انتخابات میان‌دوره‌ای». دیشب دیدید چی شد؟ فقط شروع ماجرا بود برای انتخابات!
هر کسی گفته من دارم کوتاه می‌آیم، اشتباه کرده است.
الان به نظر می‌آید خودشان دنبال توافق هستند. فکر نمی‌کنم حق انتخاب زیادی داشته باشند.
اینترنت‌شان تازه دوباره وصل شده، اقتصادشان هم نابود شده، تورم هم خیلی بالاست، پولشان بی ارزش است!

♦️نت وصله، ولی از وقتی قطع بود و با کانفیگ وصل بودیم بدتره

♦️۹۰ میلیون ایرانی ۳ ماه با دنیا قطع ارتباط بودن، کلی شغل از بین رفته، اونوقت اصلاح طلب دوزاری وصل ضابطه‌مند تدریجی! اینترنت رو داره دستاورد جلوه میده. همون پدر قحبه‌ای که شب دهم اسفند تو سالن اجتماعات خونه‌ی فرشته‌ش کیک شادی میبرید.
معاویه پیش شماها قدیسه.


⚡️@bardegi57
👍64
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
با سخنان امروز ترامپ بازهم احتمال دست‌یابی به توافق کمتر شد؛ نه در بخش هسته‌ای، نه در تنگه و نه در پول‌های بلوکه‌شده باهم تفاهم ندارند.


⚡️@bardegi57
👍42👏1
آخرین نسخه هیدیفای رو نصب کنید (نسخه 4.1.1)

توی برنامه گزینه (+) بالای صفحه رو بزنید، پایین صفحه یک کادر باز میشه و پایینش گزینه رایگان هست اونو بزنید فعال شه و بعدش سه تا مورد با اسم های مهسا، انانیموس و وارپ بالا میاد. دوتا ساب مهسا و انانیموس رو اضافه کنید و از مهسا شروع کنید ساب مهسا رو انتخاب کنید و گزینه اتصال رو بزنید تا بگرده بهترین سرور رو پیدا کنه و وصل شه. میتونید روی اسم سرور هم بزنید و بعدش یه سرور که براتون پینگ داده رو دستی انتخاب کنید و به همون وصل شید. ممکنه کند هم باشه. دقت کنید که برنامه باید آخرین نسخه باشه و اگه سابا هم اد نشدن وی پی ان روشن کنید بعد اضافشون کنید

لینک گوگل پلی برای اندروید
https://play.google.com/store/apps/details?id=app.hiddify.com

لینک اپ استور برای آیفون
https://apps.apple.com/us/app/hiddify-proxy-vpn/id6596777532

لینک ویندوز
https://github.com/hiddify/hiddify-app/releases/download/v4.1.1/Hiddify-Windows-Portable-x64.zip



⚡️@bardegi57
🔘توماج صالحی پس از وصل‌شدن اینترنت: این حق ماست، لطف نیست

توماج صالحی، خواننده معترض، پس از وصل‌شدن اینترنت نوشت سه ماه قطع اینترنت باعث شد تسلیت گفتن به خانواده‌های قربانیان جنگ، به کاری دیرهنگام و سنگین تبدیل شود؛ چون بسیاری از مردم بی‌خبر ماندند و حالا باید بعد از کشته‌شدن عزیزانشان، با تأخیر تسلیت بشنوند.

او نوشت فشارهای اقتصادی ناشی از جنگ، مردم را در تنگنای عمیق‌تری قرار داده و ابراز امیدواری کرد مردم بتوانند با هم ببینند، بررسی کنند و فراموش نکنند که اینترنت وصل‌شده لطف حکومت نیست، بلکه حق مردم است؛ حقی که باید بدون فیلتر در اختیار جامعه باشد.

توماج تأکید کرد آزادی اینترنت، آزادی بیان، آزادی تجمع، آزادی احزاب و بسیاری از آزادی‌های دیگر، جزو حقوق مردم‌اند، نه امتیازی که حکومت با منت به آنان بدهد.

او همچنین در پاسخ به کسانی که بازگشت اینترنت را لطف حکومت جلوه می‌دهند، نوشت همان‌طور که آزادی پس از زندان لطف نیست، بازگشت اینترنت پس از ماه‌ها قطع و فیلترینگ هم لطف محسوب نمی‌شود.

این سخنان یادآوری روشن یک حقیقت است: حکومتی که حقوق مردم را می‌گیرد، با پس‌دادن تکه‌ای از همان حقوق، طلبکار مردم نمی‌شود.



⚡️@bardegi57
💩12💯126
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
برنامه کوچه تحلیل چرایی آتش بس «موقت» را بصورت تصویری کار کرده است
اگه خواستین این ویدیوی ۵ دقیقه ای را ببینید

با تشکر از برنامه خوب و پربیننده «کوچه» که در اینروزها در مسیر آگاهی بخشی ملت ایران هستن

⚡️@bardegi57
👍3💩1
سهمش یه دونه گلوله شد؛ چون به جوونای معترض پناه می‌داد...
جاویدنام فاطمه_عباسی

⚡️@bardegi57
💔33😢5🕊2🫡2💩1
⭕️لیندسی گراهام، سناتور جمهوری‌خواه کارولینای جنوبی : مدتی است که برای من آشکار شده پاکستان به عنوان یک میانجی، بیش از حد مشکل‌ساز است. دشمنی آنها با اسرائیل دیرینه است.

غیرقابل انکار است که هواپیماهای نظامی ایران در پایگاه‌های هوایی پاکستان مستقر هستند و لفاظی‌های گذشته مقامات ارشد پاکستان علیه اسرائیل نگران‌کننده است.

وزیر دفاع پاکستان گفته بود این کشور هرگز به توافق‌نامه‌های ابراهیم ملحق نخواهد شد زیرا به اسرائیل اعتماد ندارد. این کلیپ ممکن است یک سال قدمت داشته باشد، اما من می‌ترسم این احساسات تازه باشد.

در این راستا، ضروری است پاکستان اکنون به درخواست رئیس‌جمهور ترامپ برای پیوستن به توافق‌نامه‌های ابراهیم پاسخ دهد


⚡️@bardegi57
1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
از تو باسن خر اومده، برای جهاد نکاح با خانواده سپاه و بسیج و عرزشی
تیرم تو شرفت، با پول ايران تو حشد الشعبی عراقى دارى مفت ميخورى، تو جا عن تقصير ندارى كه مزدور حكومت جمهورى اسلامی شدى .مقصر رژيم ترسو و جانى اسلامیه كه از ترس مردمش شما بى شرف ها را با پول خريده براى سركوب ملت ايران .


⚡️@bardegi57
💩241
فردیش مرتز صدراعظم آلمان:

تنگه هرمز سریعا باید از راه دیپلماسی باز بشه

گه تو اون دیپلماسیتون


⚡️@bardegi57
🖕33💩8👍1
ارتش اسرائیل در اقدامی بسیار غیر عادی و عجیب دستور تخلیه کامل شهر بندری صور، بزرگترین شهر جنوب لبنان به همراه تمام روستاهای اطراف آن را به علت آغاز عملیات زمینی صادر کرد.



⚡️@bardegi57
😍21🔥4👌2🖕1
گویا آبدارچی معروفی که قضات رو ترور کرد ایشون هست.
اسمش فرشید اسدی بوده.


⚡️@bardegi57
34🙏3🔥1
برای دهه‌ها، رژیم تلاش کرده برنامه هسته‌ای را به‌عنوان نماد (غرور ملی) به مردم بفروشد، در حالی که این مردم بودند که بهای آن را با فقر، تورم، تحریم و انزوای بین‌المللی پرداخت کردند. در حالی که مقامات حکومتی و فرماندهان سپاه هر روز ثروتمندتر شدند، میلیون‌ها خانواده شاهد نابودی پس‌اندازهایشان بودند، برای تأمین ساده‌ترین نیازهای زندگی تقلا کردند و فرزندانشان را در جستجوی آینده‌ای بهتر راهی کشورهای دیگر کردند، اگر اصلاً توان و فرصت رفتن را داشتند.

میلیاردها دلار صرف تأسیسات مخفی هسته‌ای، توسعه نظامی و جاه‌طلبی‌های ایدئولوژیکی شد که برای صاحبان قدرت شاید پیروزی‌های تبلیغاتی به همراه داشت، اما برای مردم چیزی جز فشار، رنج و نابودی آینده نداشت؛ چه موافق این سیاست‌ها بودند و چه مخالف.


⚡️@bardegi57
👍7👌3
وزارت جنگ آمریکا: قرارداد یک میلیارد دلاری پنتاگون با کویت برای فروش سامانه‌های پدافندی

💢 تارنمای نظامی «دیفنس بلاگ»: این بخشی از برنامه تسلیحاتی واشنگتن برای تقویت توان دفاع هوایی متحدانش به شمار می‌رود


⚡️@bardegi57
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آخوند یعنی کثافت...

⚡️@bardegi57
💩22👍21❤‍🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
جواد ظریف رو در گرگان آتش زدن ...

اوضاع درونی نظام از بس بهم ریخته اس که به ماکت هم دیگه هم رحم نمیکنن


⚡️@bardegi57
🤣29🍾21
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
⚠️هشدار تصاویر ناراحت کننده
🔹فوری : زیر گرفتن هموطنی با ماشین در نزدیکیه دیوار تصاویر جاویدنامان در لندن توسط عوامل تروریستی حکومتی جمهوریه اسلامی
چهارشنبه گلدرزگرین لندن ۲۷ می

⚡️@bardegi57
🤬31